Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jauns Dīzelis vai Benzīns ???

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003

Kā jums šķiet - pērkot jaunu automašīnu un zinot savu nobraukumu (28 000 km gadā) - vai ir vērts samaksāt, piemēram, 1500 Eur vairāk par dīzeļa dzinēju, ja es zinu, ka šāds gājiens atmaksāsies tikai 3 gadu laikā?

Respektīvi, nafig man pie pirkšanas samaksāt uzreizi par 1,5 - 2 tk EUR vairāk, ja pie mana konkrētā nobraukuma (vairāk toč nebūs) es šo papildus izdoto naudiņu reāli atgūšu 3 gadu laikā... Hren zina, kas pa to laiku notiks.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..12
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Piekritu---- arbai ---uz 20-30 000 nekada ekonomija nav,piemeram vienam parketniekam salona puiši sarēķināja ,ka jēga dīzeli tik pie nobraukuma gadā 45 000 un vairāk.

Piekritu ----TDI----atlikusī vērtība būs lielāka, nu mīl tauta leģendu ,ka braukt ar dizeli ir tas pats kas braukt ar gaisu. Kad varētu dīzeli ņemt , ja vari dabūt kreiso dizeliti pa kadi 40 sant vai cik tur tagad ,(laigan latgales radi ņem kreiso benzinu pa 30-40 sant)

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

jaunā dīzeļauto liet kreiso dīzeli ???

šāds eksperimets var visai ātri likvidēt visu iedomāto ekonomiju.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

jaunam un kvalitatīvam auto pirmajos 3-5 gados (līdz 100K) nevajadzētu būt nekādām problēmām ar komutatoriem, spolēm, lambda zondēm ...

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Es paņēmu dīzeli, kaut arī nobraucu gadā aptuveni 1,5 t/km Toties sļara man nav jāpērk, jo visu laiku fenderēju darbā!

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
1 0 Atbildēt

superb rakstīja: parekinat nav gruuti

benzinieka 1,6 FSI vid.paterins ~8,5 l/100kmx0,62=5,27

dizelja 1,9 TDI PD ~6 l/100kmx0,590=3,54

starpiba 1,73 Ls t.i. 173 Ls uz 10000 km. nobraucot tos pasus viena k-ga minetos 28tkm sanak starpiba 485 Ls gada par labu D. Rupji rekinot pie 90tkm benzinnieka un D cenas izlidzinas. Apkopju cenas pienemam lidzigas, jo kas D dargaks filtros ,ellas u.c. tas benzinniekm sveces, spoles, komutatoros, lambda zondes utt. Ja DD cena bus mazaka (EU ta ir visas valstiis), tad pec 100 tkm sakas ietaupijums. Ja lizings uz 5-7 gadiem un auto nemaina tad biku sanak ietaupiit - apmeram vienu braucienu uz skaistu kurortu ar all inclusive katru gadu.

a man sanāk šitā 6.9l/100KM vidējais 1.6 FSI un 5.5l/100KM 1.9

TDI = izmaksas uz 100 KM 1.9TDI būs 5.5*0.59=3.24 1.6FSI=6.9*0.62=4.27 starpība 4.27-3.24=1.03LVL/100KM uz 100000KM=1003LS nu nekas īpašs ņemot vērā vēl to ka 1.6FSI ir ņiprāks par tDI traktoru. (knapi atsistas sākotnējās izmaksas)Dati ņemti pēc catalog.auto.ru pilsētas režīms + šosejas režīms /2.

Un kas sanāk ja ieliek Gāzi?

1.9TDI VS gāze uz 1.6 FSI dinamika izlīdzināsies jo gāzei mazliet zūd jauda izmaksas gāzei 800 LVL uzstādīšana

gāze vidējais 6.9*10%=~7.5Gāzes uz 100KM *0.31=2.32LS100KM=0.92 ekonomija pret TDI un 1.95LS/100Km ekonomija pret benzīnnieku. izmaksas tiks atsistas jau pēc 41000KM pretstatā dīzelim kur pēc 100000KM nebūs īsti skaidrs vai vispār ir iznākusi ekonomija ņemot vērā apkopes izmaksas.....

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Daniels_Reebuss rakstīja:

azors rakstīja: Es paņēmu dīzeli, kaut arī nobraucu gadā aptuveni 1,5 t/km Toties sļara man nav jāpērk, jo visu laiku fenderēju darbā!

Ak tad tāpēc tev trekteris dir.sā.......

Jā - es no viņa nešķiros.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

dzoniit vairaak skaties auto.catalog.ru )))))

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

... darbaa havojaas 2xcorolla 1.6 06' videejais ir 9.2 un 9L/100km 70%pilseta... p.s. ne viens ne otrs brauceejs nav nekaa dzirdeejushi par statoila ekocelju

+ brachinja kantorii = 2x golf IV ar 1.9 TDI... abiem pateerinjsh 5-6L uz 100... un braukaashana 90% pilseeta... (ar deviizi: ekoceljs uz darba auto neattiecaas)

1.6vvti vs 1.9 tdi rezultaats viennoziimiigs= benziinnieki zaudeejushi

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
1 0 Atbildēt

Kā ir - jaunā auto gāzi likt nevar, lai nezaudētu garantiju vai var īpaši norādītos kantoros?

Ja nevar - jāskatās, kuram auto piedāvā oriģinālo gāzes iekārtu....

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja:

superb rakstīja: parekinat nav gruuti

benzinieka 1,6 FSI vid.paterins ~8,5 l/100kmx0,62=5,27

dizelja 1,9 TDI PD ~6 l/100kmx0,590=3,54

starpiba 1,73 Ls t.i. 173 Ls uz 10000 km. nobraucot tos pasus viena k-ga minetos 28tkm sanak starpiba 485 Ls gada par labu D. Rupji rekinot pie 90tkm benzinnieka un D cenas izlidzinas. Apkopju cenas pienemam lidzigas, jo kas D dargaks filtros ,ellas u.c. tas benzinniekm sveces, spoles, komutatoros, lambda zondes utt. Ja DD cena bus mazaka (EU ta ir visas valstiis), tad pec 100 tkm sakas ietaupijums. Ja lizings uz 5-7 gadiem un auto nemaina tad biku sanak ietaupiit - apmeram vienu braucienu uz skaistu kurortu ar all inclusive katru gadu.

a man sanāk šitā 6.9l/100KM vidējais 1.6 FSI un 5.5l/100KM 1.9

TDI = izmaksas uz 100 KM 1.9TDI būs 5.5*0.59=3.24 1.6FSI=6.9*0.62=4.27 starpība 4.27-3.24=1.03LVL/100KM uz 100000KM=1003LS nu nekas īpašs ņemot vērā vēl to ka 1.6FSI ir ņiprāks par tDI traktoru. (knapi atsistas sākotnējās izmaksas)Dati ņemti pēc catalog.auto.ru pilsētas režīms + šosejas režīms /2.

Un kas sanāk ja ieliek Gāzi?

1.9TDI VS gāze uz 1.6 FSI dinamika izlīdzināsies jo gāzei mazliet zūd jauda izmaksas gāzei 800 LVL uzstādīšana

gāze vidējais 6.9*10%=~7.5Gāzes uz 100KM *0.31=2.32LS100KM=0.92 ekonomija pret TDI un 1.95LS/100Km ekonomija pret benzīnnieku. izmaksas tiks atsistas jau pēc 41000KM pretstatā dīzelim kur pēc 100000KM nebūs īsti skaidrs vai vispār ir iznākusi ekonomija ņemot vērā apkopes izmaksas.....

Džonij - zvērīgs eksperts esi! Šeit tu raksti ka ar gāzi darbināmam autiņam zūd jauda, bet šeinī topikā www.iauto.lv/... tu raksti, ka gāze palielina jaudu?! Kā tad īsti ir?

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Bļin šeinī=šinī

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Daniels_Reebuss rakstīja:

azors rakstīja:

Džonij - zvērīgs eksperts esi! Šeit tu raksti ka ar gāzi darbināmam autiņam zūd jauda, bet šeinī topikā www.iauto.lv/... tu raksti, ka gāze palielina jaudu?! Kā tad īsti ir?

Ņem vērā pilnmēnesi . Tad ir jaudas pieaugums. Pārējā laikā ir zudumi.

Ā nu skaidrs! Tad ar gāzi darbināmiem autiņiem rullē tikai pa pilnmēnes naktīm.

Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Arī jaunie benzīna dzīnēji ēd ar vien mazāk un mazāk.

Mans 2,5 ar automātu 2,0 t smagai mašīnai, paņem uz šosejas zem 8 l, visu laiku braucot atļautais +20.

Tu runā par IS?

Ai kur vēl decembris, kad bluish pearl būs klāt.........

TDI Reģ.: 29.01.2002
1 0 Atbildēt

tos FSI ''papiira'' pateerinjus uzreiz izmet no galvas Manam TDI golpam ir rouna 8 gadi un 220kkm , apkopes intervaals 15kkm , kveelsveces nau mainiitas itnekad , turbiina ( no DE 650eur ) tika nokauta deelj ''ledus graushanas'' a' lja kaa A. Dambis raadija 55km/h +5ais rops , paraadi man to 1.6 penciinu kursh ''maucot'' njems max.6.5l uz simtu bez sava 10l taac EURO4 normu izkastreec penciin niikulis neiztiks un vienalga tas TDI ''iznjems'' penciinu ar savu griezes momentu . Biju dabuujis 24h testam 1.9TDI 105zs ar DSG pirms njeemu domaaju kas gan tur var buut laps , tikai 105zs un tad sekoja paarsteigums , DSG paarsleegshanaas aatrums ir shuumahera cieniigs , izaardijos ne pa jokam , kompis beigaas raadija 6.3l/100km . Ar to pashu ,bet 2.0FSI 150zs penciinu , autinjsh reaali iesmirdeeja akseleraacijaa , par vid . pateerinju nevar objektiivi spriest , jo paaraak mazs bij tesc , bet kompis raadija 11.8 !!!! Par gaazi runaajot , nevaijag aizsamirst , ka gaazes aparatuura arii paprasa periodisku apkopiiti -filtrinjsh , shtruntinjsh , shas ,tas utt . Un Gaazbaloons aiznjem arii zinaamu vietinju , nez vaj mazmashiinaa taas vietinjas ir tik daudz .]

2.0 VTEC HONDAI CR-V peec papiiriem buutu 7.9 uz trases jaaeed ja nu vieniigi monotoni pa ideaali liidzenu tuksnesi uz 90km/h braucot pa LV hajwejiem uz 99.9 cruise rezjiimaa , periodiski ''iedodot piparu'' apdziishanaa, zem 9.7 nau bijis .

Nu nezinu veciit , Teu pasham jaaizlemj , bet es noteikti njemtu PD TDI 105zs DSG , tie paaris paarmaxaatie ls ''liizes meeneshreizee'' nonulleejaas pret penciinieku samaxaajot arii NESTEs vaj STATOILa kartes reekjinu - NEKAD neesmu lietojis ''leeto'' saljaru un NEKAS ar degvielas kvalitaati saistiits extraa izdevumos nau noticies .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Sveiks anonimnik!............Tu saki ====jaunā dīzeļauto liet kreiso dīzeli ??? ...........................

Draugs ņem no JAUNA tālbraucēja , Viņš NEņem no garāžas pie vasjas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU varu mineet piemeeru no savas ieprieksheejas TOY dziives kad arii benciinnniekam izbeidzas Lambda, ljoti pat iespejasm no lauku tanka 95 benciina. Jauns taads suu tam vaagjim maksaaja 132 Ls.

Sunis Reģ.: 01.03.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: NU varu mineet piemeeru no savas ieprieksheejas TOY dziives kad arii benciinnniekam izbeidzas Lambda, ljoti pat iespejasm no lauku tanka 95 benciina. Jauns taads suu tam vaagjim maksaaja 132 Ls.

Vai tas ir daudz? Degvielas sūkņi dīzeļiem parasti maksā daudz vairāk ...

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

Ja jaunu dibenpaarvietojamo, tad janjem traktors. jo tie jaunie dizelji ir diezgan kruti. pietam diizelis tagad skaitaas "pachotna". Es tikai tamdeelj vien njemtu diizeli. Un pashlaik 60%no jauniem sarazhotajiem auto ir ar diizeljdzineejiem. laikam modes tendence...

Oscar Reģ.: 24.07.2002
0 0 Atbildēt

Absolūti piekrītu TDI pēdejā komentārā!

Man darba kolēģis sāka daudz pelnīt un nolēma, ka viņa pirmais auto būs jaunā Mazda 2 (1.4 benzīns), jo arī uzskatīja ka negrib remontēt vecas jo neko no tā nesaprot. Tagad jūtās neapmierināts- masīna maza degvielu rij neatbilstoši papīriem.

Cits kolēģis no benzīnpasāta pārgāja uz volvo 2.5 dīzeli (2000g) un ir ļoti apmierināts. Protams ielika zūksnīti lai visu savestu kārtībā.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

kāpēc jaunu ?

apollo.lv/...

vopsis Reģ.: 20.09.2006
0 0 Atbildēt

Ja pērk jaunu autiņu tad visizdevigāk ņemt dīzeli caur firmu. cenu starpību ar benzīnieku saīsina pvn neesamība (dalam ar 1.1 + vēl tad ~ sanāk maksāt tikai 60% no cenas. lidz ar to cenu starpiba 1500 eur paliek par ~760 eur

George Reģ.: 06.02.2003
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr novrzījušies no temata. jautājums jau bija cits: nobraukums ~30 tkm gadā. auto jauns. CENA ne lielāka kā ~13500. Kondic. obligāts Vai ne?

Tad par kādiem golf fsi, tdi iet runa tie ar kondis un 4 durvīm zem 17000 Eur nemaksā.

Tā kā, lūdzu atpakaļ pie temata.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka ja gribi pilnīgi jaunu, tad cenu gan bikiņ vajadzēs pacelt, lai dabūtu kaut ko lietojamu.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Neviens no tevis nosauktajiem eksemplāriem nepalien zem 13500 EUR, izņemot čevroletu

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja: Neviens no tevis nosauktajiem eksemplāriem nepalien zem 13500 EUR, izņemot čevroletu

Visi manis citētie ir ar kondicionieri un CD!!! Dīzelis gan tur neviens nav minēts - tam piekrītu, bet tur jau tā lieta, ka gribu saprast vai maz ir tolks to dīzeli pirkt. Mani aprēķini bija lasāmi mazliet iepriekš. Ja gribētu dīzeli - šaubu nav, ka visiem tiem cipariem būtu jāpieliek klāt +1500 Eur...

1 2 3 4 5 6 7 8 ..12
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti