Jauns Dīzelis vai Benzīns ???

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003

Kā jums šķiet - pērkot jaunu automašīnu un zinot savu nobraukumu (28 000 km gadā) - vai ir vērts samaksāt, piemēram, 1500 Eur vairāk par dīzeļa dzinēju, ja es zinu, ka šāds gājiens atmaksāsies tikai 3 gadu laikā?

Respektīvi, nafig man pie pirkšanas samaksāt uzreizi par 1,5 - 2 tk EUR vairāk, ja pie mana konkrētā nobraukuma (vairāk toč nebūs) es šo papildus izdoto naudiņu reāli atgūšu 3 gadu laikā... Hren zina, kas pa to laiku notiks.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

A cik jūsu prāt ir prātīgi kādu autiņu no Vācijas pasūtīt? Ir drošs un uzticams kontakts, kas ar to nodarbojas, tik jautājums, cik tas ir prātīgi? Man domāt, ja skatās auto (mobile.de), kas ir knapi gadu vecs ar max 5 - 10k km nobraukumu un ir nopērkams pie konkrētās markas dīlera ar visu garantiju, tad problēmām nevajadzētu būt. Za to cena = mīnus 2 līdz 4 tk EUR salīdzinājumā ar LV. Protams, jāpierēķina max 1000 EUR par vešanu, papīru kārtošanu, reģistrēšanu utt.

Tas pats GPunto vai Note mazlietots (un arī jauns) tur ir par pāris tk lētāks...

Kāds tād ir darījies? Padalieties ar pieredzi...

Chuguns Reģ.: 23.11.2004
0 0 Atbildēt

Tu tak gribi jaunu - tad ari peerc jaunu, no Vācijas tas būs kaķis maisā - paveiksies 1000E ieekanomesi - nepaveiksies būs tev sabeigts auto gandrīz par jauna auto cenu .

Ja gribi ko mzlietotu tad griezies pie vietejiem dileriem, vini pashi dažkārt piedāvā ap gadu vecus autinus ar garantiju.

Starp mazu dizeli un mazu benzina auto starpibas nebus gandriz nekadas, perc auto kas pēc testa pašam iepatiksies. Par kautkaadu ekanomiju var domat ja doma par motoru no 2L un uz augšu. Pats tagat patesteju jaunos auto, tikai skatijos dargakus, man no dizeliem 1.9 un 2.0 nu nekas nepatika - kaadu dinamiku un elastibu tauta tur atrada. Man 2.0FSI un Accorda 2.0 likās daudz nipraki.

Starp mazajiem es dotu priekshroku Nissan Note.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

nu chugun tu lej chugunu - starp 1,9 un 2,0 diizeljiem neko neatradu. Tad tu neeesi ar tiem braucis ))))

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Chuguns rakstīja: Tu tak gribi jaunu - tad ari peerc jaunu, no Vācijas tas būs kaķis maisā - paveiksies 1000E ieekanomesi - nepaveiksies būs tev sabeigts auto gandrīz par jauna auto cenu .

Ja gribi ko mzlietotu tad griezies pie vietejiem dileriem, vini pashi dažkārt piedāvā ap gadu vecus autinus ar garantiju.

Starp mazu dizeli un mazu benzina auto starpibas nebus gandriz nekadas, perc auto kas pēc testa pašam iepatiksies. Par kautkaadu ekanomiju var domat ja doma par motoru no 2L un uz augšu. Pats tagat patesteju jaunos auto, tikai skatijos dargakus, man no dizeliem 1.9 un 2.0 nu nekas nepatika - kaadu dinamiku un elastibu tauta tur atrada. Man 2.0FSI un Accorda 2.0 likās daudz nipraki.

Starp mazajiem es dotu priekshroku Nissan Note.

Fufelis.

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

ja gadā nobrauc 28k km, ir jāņem 5.0 benzīnieks

Bet ja nopietni tad dod konkrētus auto, tad varēs pateikt kurš motors labāks..

viagris Reģ.: 06.07.2004
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja:

Tas pats GPunto vai Note mazlietots (un arī jauns) tur ir par pāris tk lētāks...

Kāds tād ir darījies? Padalieties ar pieredzi...

Atceries, ka Vācijā var atšķirties komplektācija ar LV autiņu. Bij mums te atdzīta viena Note ar mehāniski regulējamiem spoguļiem, bez sēdekļu apsildes, vairāk tā i uzreiz nepiefiksēju, kas, bet ar kondiķi. A iekš LV vispār nenāk bez apsildes un bez eļektro zerkal.

Bet nu, kad Note parādījās, iekš mobile cenas bij dārgākas pa 1000EUR apmēram nekā LV. Tagad neesmu skatījies.

P.S. Un, ja nemaldos, tad Nissan ir jāpērk pie dīlera, jo citādi nav garantijas.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

PAr Nissanu skaidrs, bet es domāju - ja dzīšu no Vācijas, tad labāk kādu ļoti mazlietotu Mazdu 3 - vismaz dizains agresīvāks (nevis "interesantāks", kā Nissanam). Nezinat, ja paņem tur Vācijā auto no dīlera (mazlietotu ar viņu garantiju) - vai to garantiju var arī šeit uz Latviju kaut kā pārdabūt???

viagris Reģ.: 06.07.2004
0 0 Atbildēt

Labāk jau uzvani dīlerim un paprasi, kādus papīrus vajadzēs, lai uzliktu uz garantiju.

Chuguns Reģ.: 23.11.2004
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: nu chugun tu lej chugunu - starp 1,9 un 2,0 diizeljiem neko neatradu. Tad tu neeesi ar tiem braucis ))))

Esmu braucis, pats ari domaju par dizela iegadi, tikai ne Jeta, Octavija un A3-sportback ar dizeli 105-140zs negaja pie sirds, da ari auto nepatika. Starp dizeliem man nedaudz parsteidza jaunais BMW320d, tas dizelis neslikti skrien - tikai cena un kvalitaate neadekvata. Domaju par dizeli jo pashlaik perku dizeli pa 6ls kanna (20L) - lauku traktoram. Nevajag brekt ka sliktu - naak no statoila.

viagris Reģ.: 06.07.2004
0 0 Atbildēt

Chuguns rakstīja:

6ls kanna (20L) - lauku traktoram. Nevajag brekt ka sliktu - naak no statoila.

Dzirdētu šito Rubesa

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Mjā, a vai tad traktora dīzelīti droši liet jaunā un forša dīzeļauto? Var ieberzties kādreiz, manuprāt...

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

izstiepieties vai saraujaties, bet BMW ir labākie motori (joprojām)

BMW MOST SUCCESSFUL ENGINE MANUFACTURER

- V 10 M engine featured in the BMW M5/M6 voted "Engine of the Year" yet again

- Engine in BMW M3 is class leader for the sixth time, and now powers the new Z4 M Roadster and Z4 M Coupe

- 3.0-litre twin turbo diesel best diesel engine for second time

Munich. Never before in the history of the "Engine of the Year Award" has the situation arisen whereby an engine was voted power unit of the year twice in succession. The V 10 high performance engine powering the BMW M5/M6 has now managed to achieve this remarkable feat and was voted "International Engine of the Year 2006" in Stuttgart by around 60 renowned trade journalists from all over the world. Moreover, it received the coveted award "Best Performance Engine 2006", and also took first place in the class exceeding

4 liters in capacity.

However, BMW M engineers were able to win laurels not only for this high-revving, 500 hp five-liter engine. The 3.2-liter inline-six engine powering the BMW M3 with 333 hp and now also featured in the BMW Z4 M Roadster and

Z4 M Coupe, again caused a sensation. It was winner in the class from three to four liters cubic capacity for the sixth time in a row. No engine has managed to do this in the history of these awards.

But the list of engine successes does not end here. Also, the three-liter twin turbo diesel engine with 272 hp powering the BMW 535d took first place in the class from 2.5 to 3.0 liter cubic capacity, rendering it the only winning diesel engine in the competition. Second place was clinched by the new BMW 3-liter six-cylinder petrol engine used in almost all series and boasting either 258 or 265 hp, depending on the model.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Un edzulis atkal sajuta orgāna pieaugumu par dažiem cm...

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

ievērtējiet katru gadu kategorijas sākot ar 2.5 tilpumu

www.ukintpress.com/...

gandrīz visur BMW pirmā vietā...

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: ievērtējiet katru gadu kategorijas sākot ar 2.5 tilpumu

www.ukintpress.com/...

gandrīz visur BMW pirmā vietā...

So what? Who cares... Pasties, cik maksā jauni BMW un tad stāsti, ka ir dikti labs... Ja man būtu tik daudz $, tad domājams es te iAuto īsti nejautātu, kas izdevīgāks.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kā reiz pirms kāda laika biju identiskas izvēles priekšā - jauns benzīnnieks vai dīzelis. Parēķināju to pašu plānoto nobraukumu ar attiecīgajām izmaksām gan par degvielu, gan apkopēm - rezultātā nopirku tomēr auto ar benzīna motoru.

Vidēji sanāk nobraukt ~ 35 000 km gadā, man dīzelis atpelnītos tikai pēc 100 000 km Nu nav vērts!

Realitāte ir tāda, ka jaunie benzīnnieki ir daudz ekonomiskāki par tiem, ar kuriem pārvietojāmies gadus 10 atpakaļ - ar savējo Avensis 1,8VVti mierīgi iekļaujos līdz 7.5 litriem vidēji.

Piekrītu, ka dīzelim ekonomija būs jūtama tikai pilsētā.

P.S. Asuma ziņā dīzelis gan būs ņiprāks Atzīstu.

Chuguns Reģ.: 23.11.2004
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja:

viagris rakstīja:

Chuguns rakstīja:

6ls kanna (20L) - lauku traktoram. Nevajag brekt ka sliktu - naak no statoila.

Dzirdētu šito Rubesa

Rubesai,ka tik pērk... tās Statoil kartes īpašnieks, ja šo dzirdētu...

Nu ja , pazinam darba auto terejot videji 35L/100, bet pratigi braucot varot 25 ieklauties, ekanomejot litrus tak darba algu neviens nemainiis.

Chuguns Reģ.: 23.11.2004
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

Realitāte ir tāda, ka jaunie benzīnnieki ir daudz ekonomiskāki par tiem, ar kuriem pārvietojāmies gadus 10 atpakaļ - ar savējo Avensis 1,8VVti mierīgi iekļaujos līdz 7.5 litriem vidēji.

Piekrītu, ka dīzelim ekonomija būs jūtama tikai pilsētā.

P.S. Asuma ziņā dīzelis gan būs ņiprāks Atzīstu.

Kā tev ripo tavs Avensis, man ar doma shito apskatities, pagaidaam laika neatliek. Vaitad viniem nav lielaka benzinam motora par 1.8 - vismaz cenu lapaas nava. Esi ticis lidz apkopeem?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pirmā apkope jau garām. Viss rulzz! Ripo nevainojami. Braukšanas vaina

Ir jau arī lielāki motori, taču tie noteikti nebūs tik ekonomiski. Šamais vispār tiek uzskatīts pa labāko izvēli Avensis.

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja:

edzulis rakstīja: ievērtējiet katru gadu kategorijas sākot ar 2.5 tilpumu

www.ukintpress.com/...

gandrīz visur BMW pirmā vietā...

So what? Who cares... Pasties, cik maksā jauni BMW un tad stāsti, ka ir dikti labs... Ja man būtu tik daudz $, tad domājams es te iAuto īsti nejautātu, kas izdevīgāks.

Maksā tik cik jāmaksā. Protams, ka ir labs! Kā var nebūt labs? Lētajos auto visu taisa lai būtu lēti un izdevīgi. BMW un līdzīgie taisa lai būtu labi. Vienkārši tu par to maksā.

Oglracis Reģ.: 18.06.2006
0 0 Atbildēt

Edzuli nedirs bmw ir tads suds ka kauns ar tadu ielas radities

Chuguns Reģ.: 23.11.2004
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja:

LyNx8 rakstīja:

edzulis rakstīja: ievērtējiet katru gadu kategorijas sākot ar 2.5 tilpumu

www.ukintpress.com/...

gandrīz visur BMW pirmā vietā...

So what? Who cares... Pasties, cik maksā jauni BMW un tad stāsti, ka ir dikti labs... Ja man būtu tik daudz $, tad domājams es te iAuto īsti nejautātu, kas izdevīgāks.

Maksā tik cik jāmaksā. Protams, ka ir labs! Kā var nebūt labs? Lētajos auto visu taisa lai būtu lēti un izdevīgi. BMW un līdzīgie taisa lai būtu labi. Vienkārši tu par to maksā.

Tikai kvalitates gan vairs nava, vismaz 3 serijaa, pazina ar jauno 320d servisaa vien dziivo, un BMauto ar nesteidzas ar garantijas remontiem. Auto 8 meeneshu laikaa nomainitas bremzes, remonteets bagazhnieks - netaisijas ciet, parlasits priekshejais panelis - stipri grabeeja pa nelidzenumiem, tagat peec durvju atvershanas ruchka jaaiestum vietaa jo pati vairaak neatgriezhas atpakal - neesot laika saremonteet. Saimnieks kozh pirkstos ka veel vairaak kaa 4 gadi jaabrauc un jaamaksaa. Taa kaa taalu no laba auto.

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

nefig pirkt sūdus

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: nefig pirkt sūdus

Kā sūdus? Tas tak BMW!!!

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

BMW noteikti ir DRIVERS CAR un tie kas par to ir ar mieru maksaat augstu cenu un pie reizes biezaak paviesoties servisos arii peerk taadus.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti