Manas kā cienījama iAuto lasītāja domas ir tādas, ka Tu, godātais vienkārši dzen fufeli.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Manas kā cienījama iAuto lasītāja domas ir tādas, ka Tu, godātais vienkārši dzen fufeli.
Aizmirsu piebilst - tirsēji ir aicināti paklusēt. Kam ir ko teikt tiešā sakarā ar manu jautājumu, runājiet! Paldies! Pārējie offtopic muldētāji var iet uz .....
LyNx8 rakstīja: Man te radās viens jautājums?
Domāju, ko labāk izvēlēties - Pasātu (02'-04') ar 2.0 benzīna vai 1.9 TDI (130Zs) dzinēju? Gadā nobraucu aptuveni 30 - 35 tk km.
Es parēķināju, ka tieši uz degvielu - dīzeli it kā sanāk ietaupīt 340 Ls gadā, bet te atkal jāņem vērā, ka dīzelim ir dārgākas eļļas, filtri, respektīvi apkopes...
Kādas ir cienījamo iAuto lasītāju domas par šo tēmu? Man šķiet gan konkrēti apstākļi, lai varbūt varētu ko sakarīgu ieteikt... Paldies!
Atkariigs pa kurieni baruksi ja paarsvaraa pa pilseetu iznaak miicities un ir biezi iisi paarbraucieni tad labaak diizelis ja pa šoseju paarsvaraa tad tikai benziins jo stapriiba uz šosejas starp diizleli un benziinu izmaksaas tuvojas nullei jo jaareekina ka diizelis ir daargaaks.
Jaa un 340LVL gada ekonomija ir paaraak nieciigs cipars + vel ierekinaaji to ka diizelis buus vismaz 1000EUR daargaaks + veel tas ka diizelis buus divreiz vairaak nobraukts saliekot visu šito kopaa ekonomija varbuut paraadiisies peec gadiem pieciem bet ja piektajaa gadaa nobirs augstspiediena suuknis nu tad visa 5 gadus ciitiigaa ekonomeesana ir pa.k.al.aa
Dzonij, paldies - apgaismoji.
Nu parsvara pa shoseju - kilometri 100 katru dienu.
Tiesa - dīzelis ir vismaz 1000 EUR dārgāks.. Būs ko padomāt un pameklēt, jo benzīnpasātu, jo īpaši LV uz vietas ir sasodīti maz.
LyNx8 rakstīja: Dzonij, paldies - apgaismoji.
Nu parsvara pa shoseju - kilometri 100 katru dienu.
Tiesa - dīzelis ir vismaz 1000 EUR dārgāks.. Būs ko padomāt un pameklēt, jo benzīnpasātu, jo īpaši LV uz vietas ir sasodīti maz.
klausi veel ziniishus!
vish nevienu pasaatu nav braucis un remonteejis tikai tirsh gudri!
es taa nedariishu - nesen nopirku 1.9 pasaatu un nekaadas daargaakas izmaksas tur nedraud, nezinu no kurienes var izziist 1000 euro! manam vecajam diizelim pat taadas izmaksas nebija! teikim taa es veel nevaru pateikt kaa un cik vish izmaksaa lietojost jo veel neesu tik daudz pabraucis, bet shitam pasaatam var liet long-life (vw 506 specifikaacija) motorelju kuru cik saprotu var mainiit ik peec 30 t.km!
tas ko jau zinu:
man ar 100zs - vairaak neprasaas teeree maz
kasko baltaa 540, jo nav veel 26 gadi, citaadi buutu 440, octa 50, nav riska grupaa, apdroshinaataajam der ruupniicas signalizaacija ja ir (meedz nebuut no ruupniicas), ja peer tad noskreejiens jaaskataas, lai nav sakrukjiits (caur VW centru) preciizi vairs neatceros bet vienaa briidii peec 100 tuukstoshiem vinjiem skaitaas pilnaa apkope ar z-siksnas mainju u.t.t. taakaa var pirkt pec taa laika un buus mazaak beedu!
prasi veel ja kas interesee!
asf protams drusku sa*irsa, ka Pasaat nav riska grupā
LyNx8, izrādās mans kolēģis nolēmis tirgot savu Passatu 1.9, universāls, laikam bija `03 gads. Sākumā viņš to paņēma sev, tad nopirka praktiski jaunu dīzeļ Oktāviju un Passātu atdeva sencim, bet tam izrādījās pārāk liels, tagad laikam tirgos, bet sencim domā ņemt Roomsteru. Interesē?
Napalms rakstīja: asf protams drusku sa*irsa, ka Pasaat nav riska grupā
tie nav mani vaardi, pats vienmeer domaaju ka ir riska, bet baltas tante man skaidri to pateica un uzsveera... verbuut vecaaki gadi ir riska grupaa..
asf rakstīja:
Napalms rakstīja: asf protams drusku sa*irsa, ka Pasaat nav riska grupā
tie nav mani vaardi, pats vienmeer domaaju ka ir riska, bet baltas tante man skaidri to pateica un uzsveera... verbuut vecaaki gadi ir riska grupaa..
Nu nez...man ir 99.gac un ir riska grupa.
A par tēmu runājot - mans uzskats, izejot no personīgās pieredzes ar 3 dīzeļauto, ir ka dīzeļa apkopju dārdzība ir fufelis.
Ekonomija uz degvielas izmaksām to noteikti atsver.
Napalms rakstīja: A par tēmu runājot - mans uzskats, izejot no personīgās pieredzes ar 3 dīzeļauto, ir ka dīzeļa apkopju dārdzība ir fufelis.
Ekonomija uz degvielas izmaksām to noteikti atsver.
man izejot no tik pat diizelj mashiinu pieredzes ir jaaatzist, ka apkopju daardziiba tiktieshaam ir fufelis!
nekad neesmu meegjinaajis savilkt to kopaa ar degvielas ekonomiju, bet diizelja pateerinjsh ir "stabils", benziinam tas nav tik paredzams ja gadaas dazhaadi braukshanas apstaaklji, baigie korkji, daudz apdziishanas, utt...
manupraat diizelja probleemas ir tad ja iestaajas lielaaks pesec, kur vajadziigi servismenji kas jeedz ko dariit... savukaart ja pesec neiestajas tad vispaar dziivo cepuri kuldams
Napalms rakstīja: A par tēmu runājot - mans uzskats, izejot no personīgās pieredzes ar 3 dīzeļauto, ir ka dīzeļa apkopju dārdzība ir fufelis.
Ekonomija uz degvielas izmaksām to noteikti atsver.
Piekrītu, jo eļļas filtrs maniem 3 dīzeļiem ir maksājis aptuveni 2-3 latus dārgāk kā līdzīgam benzīna motoram, savukārt eļļa maksā tikpat daudz(pussintētika). Gada laikā man sanāk ap 6 eļļas maiņām (ik pa 15k), bet degvielas ekonomija uz ~100k ir vismaz 2,5 tonnas degvielas.
asf rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Dzonij, paldies - apgaismoji.
Nu parsvara pa shoseju - kilometri 100 katru dienu.
Tiesa - dīzelis ir vismaz 1000 EUR dārgāks.. Būs ko padomāt un pameklēt, jo benzīnpasātu, jo īpaši LV uz vietas ir sasodīti maz.
klausi veel ziniishus!
vish nevienu pasaatu nav braucis un remonteejis tikai tirsh gudri!
es taa nedariishu - nesen nopirku 1.9 pasaatu un nekaadas daargaakas izmaksas tur nedraud, nezinu no kurienes var izziist 1000 euro! manam vecajam diizelim pat taadas izmaksas nebija! teikim taa es veel nevaru pateikt kaa un cik vish izmaksaa lietojost jo veel neesu tik daudz pabraucis, bet shitam pasaatam var liet long-life (vw 506 specifikaacija) motorelju kuru cik saprotu var mainiit ik peec 30 t.km!
tas ko jau zinu:
man ar 100zs - vairaak neprasaas teeree maz
kasko baltaa 540, jo nav veel 26 gadi, citaadi buutu 440, octa 50, nav riska grupaa, apdroshinaataajam der ruupniicas signalizaacija ja ir (meedz nebuut no ruupniicas), ja peer tad noskreejiens jaaskataas, lai nav sakrukjiits (caur VW centru) preciizi vairs neatceros bet vienaa briidii peec 100 tuukstoshiem vinjiem skaitaas pilnaa apkope ar z-siksnas mainju u.t.t. taakaa var pirkt pec taa laika un buus mazaak beedu!
prasi veel ja kas interesee!
kura gada tev tas passat ir?
parasti jaunaam masiinaam peec 2000. gada diizelis vienmeer buus ~1000EUR daargaaks bet ja var dabuut diizeli pa benziinieka cenu tad nav divu domu ka dizeliss jaanem. Bet es runaaju par videejaam cenaam pienemot ka visticamaak taa nepaveiksies ka 2003. gada passaatu dabuus pa benziinieka cenu un tad pareekini kad varees atssist atpakal paarmaksaato starpiibu jo ja baruc pa šoseju tad ekonomija ir nieciiiga ~0.65LVL/100KM
Paskatoties reklama.lv `03 gada Passātus, iznāk, ka dīzeļi ir pat lētāki nekā benzīnieki un kādas 7 reizes plašākā piedāvājumā
Dzonijs_007 rakstīja:
kura gada tev tas passat ir?
parasti jaunaam masiinaam peec 2000. gada diizelis vienmeer buus ~1000EUR daargaaks bet ja var dabuut diizeli pa benziinieka cenu tad nav divu domu ka dizeliss jaanem. Bet es runaaju par videejaam cenaam pienemot ka visticamaak taa nepaveiksies ka 2003. gada passaatu dabuus pa benziinieka cenu un tad pareekini kad varees atssist atpakal paarmaksaato starpiibu jo ja baruc pa šoseju tad ekonomija ir nieciiiga ~0.65LVL/100KM
man 03!
kapeec man jaatsit parmaksaataa starpiiba? es esmu nopircis diizeli kursh ir jaudiigaaks par taada pasha tilpuma benziinieku un ekonomiskaaks par taadas pashas jaudas benziinieku! Shie jau ir pirmie divi zakji ko dabonu ar vienu gaajienu...
faktiski es braucu ar labu autinju kam ir stabili 6 litri uz simta, benziinieka alternatiiva ir tikai kaut kas mazaaks un vaargaaks ja veelas dabuut taadu pat pateerinju!
zeelj tikai ka diizelis pagaidaam ir daargaaks par benziinu... bet tas arii var esagalabaties!
To pāris kapeiku starpību cenā starp benzīnu un dīzeļdegvielu es neuzskatu par vērā ņemamu. Toties starpība patēriņā gan ir ievērojama...kuram vidējās klases benzīnnniekam vidējais patēriņš ir 6 litri?
Uggga rakstīja: LyNx8, izrādās mans kolēģis nolēmis tirgot savu Passatu 1.9, universāls, laikam bija `03 gads. Sākumā viņš to paņēma sev, tad nopirka praktiski jaunu dīzeļ Oktāviju un Passātu atdeva sencim, bet tam izrādījās pārāk liels, tagad laikam tirgos, bet sencim domā ņemt Roomsteru. Interesē?
Interese ir - plašāku info un bildes vari atsūtīt uz lynx8@inbox.lv ! Cenu arī protams piemini?!
LyNx8 rakstīja:
Uggga rakstīja: LyNx8, izrādās mans kolēģis nolēmis tirgot savu Passatu 1.9, universāls, laikam bija `03 gads. Sākumā viņš to paņēma sev, tad nopirka praktiski jaunu dīzeļ Oktāviju un Passātu atdeva sencim, bet tam izrādījās pārāk liels, tagad laikam tirgos, bet sencim domā ņemt Roomsteru. Interesē?
Interese ir - plašāku info un bildes vari atsūtīt uz lynx8@inbox.lv ! Cenu arī protams piemini?!
Pats neko daudz pastāstīt nevarēšu, bet kolēģis šodien nav uz vietas, tā kā jāgaida Jaunais gads
Visiem priekā!
Uggga, nu tad pēc Jaunā gada, saki, lai kolēģis dod info, kas šim par exzemplāru. Priekā!
RICHS1 rakstīja: Negribu te ne1 sabaidiit, bet man te 1ns choms straadaa servisaa kur ved no vaacijas visvisaadus aparaatus. Arii pasaatus apaljos.
Peedeejo 2vu nedeelju laikaa ienaaca 2vi gabali. 1ns ar sarkano"i" un 1ns parastais peleekais.
Gljux vinjiem taac, ka vienam naacaas samainiit bloku, jo tas nezin kaapeec bija iepliisis nedaudz, un otram ir nedaudz sakusis virzulis.
Nezinu, mosh taa ir tikai taada sakritiiba pavisam nejauka un neko nenoziimee, ja mees runaajam par auto marku kaa taadu, bet shitas ir normaals piemeers tam, kaa neliela motorshaade var izraadiities bisku nopietnaaka, jo abi autinji bija tipa ejoshi. Uz un no treilja nobrauca pashi. Es pacs peec shitiem abiem exemplaariem pasaatus vairs kautkaapeec negribu redzeet.
IDEOTS ar lielo burtu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LyNx8 rakstīja: Uggga, nu tad pēc Jaunā gada, saki, lai kolēģis dod info, kas šim par exzemplāru. Priekā!
Tikko kolēģis atgriezās. Bišķi kļūdījos ar gadu, izrādās esot `01 gada.
Un pats ar pārdošanu tomēr nenodarbošoties, ja sencis gribot, lai tirgojot pats. Tomēr, ja pa 8800EUR kāds ņemšot, tad atdošot
Ekzemplārs ir zilā krāsā, universāls, manuālā kārba, kondicionieris, 1.9TDI 101zs, uz odo ~150k, LV ~ gadu.
Ja vēljoprojām interesē, iedošu viņa koordinātes (vai viņam tavas )
LyNx8 rakstīja: Nu, protams, ir pamatīgi jāskatās un jādiagnosticē pirms pērk... Biju A2 - tur jau feini tie pasāti + kaut kāda garantija vismaz ir, nevis tīri no rokas nopirkt.
Garantija līdz TA????? ideots nr.2
Chester.. Tu gan ar visu esi neapmierināts! Tavus komentus redzu reti, bet kad redzu, tad tikai ar milzīgām negācijām pārpildītus... Laikam grūti klājas...
A2 vismaz kaut ko var garantēt, nevis kā Koļa no Ķekavas, ka pilnīgi po, ko un kā Tu tur.... Muļķis.
Yonas rakstīja:
RICHS1 rakstīja: Šitas stāsc NAV izdomāc. Un ko tad, ja uz treiļa gadās kādi 3 autiņi ar beiktiem starteriem?
Edzulis teica, ka tādā gadījumā sūta atpakaļ uz Vāciju un piedzen no turka kompensāciju.
vari ņirgt, vecais p.idar, bet nemaz tik nereāli tas nav.
Passat 02\'-04\' 1,9TDI pieredze
Cik pavēroju, šiem aparātiem ir dažādas jaudas - sākot no 90Zs, tad 101Zs un tad arī 130Zs. Vai 130Zs aparāc ir ar "sarkanajiem" burtiem?
Vai kādam ir pieredze ar šiem dīzeļpasātiem? Ekspluatācija uz LV ceļiem? Man domāt normāls auto, lētāks par Audi un BMW, bet dārgāks par Opeli... Vai ir kādas vārīgās vietas, kam pie pirkšanas jāpievērš pastiprināta uzmanība? Tepat forumā lasījos, ka Pasātam esot sarežģīta piekare... Pavērojoto tirgu, zem 120 tk km ir grūti dabūt, bet tas jau tikai loģiski. jo dīzelis kā nekā.
Par šo auto zinu ļoti maz, tāpēc vēlētos uzzināt ļaužu pieredzi, jo ir tā kā beidzot skaidrība galvā, ka jāņem šitādu ar visām ekstrām, nevis jāmoca sevi ar jaunāku, plikāku japāni vai čehu.
Tirsēji kā vienmēr laipni aicināti šo topiku nekomentēt! Paldies!