Passat 02\'-04\' 1,9TDI pieredze

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003

Cik pavēroju, šiem aparātiem ir dažādas jaudas - sākot no 90Zs, tad 101Zs un tad arī 130Zs. Vai 130Zs aparāc ir ar "sarkanajiem" burtiem?

Vai kādam ir pieredze ar šiem dīzeļpasātiem? Ekspluatācija uz LV ceļiem? Man domāt normāls auto, lētāks par Audi un BMW, bet dārgāks par Opeli... Vai ir kādas vārīgās vietas, kam pie pirkšanas jāpievērš pastiprināta uzmanība? Tepat forumā lasījos, ka Pasātam esot sarežģīta piekare... Pavērojoto tirgu, zem 120 tk km ir grūti dabūt, bet tas jau tikai loģiski. jo dīzelis kā nekā.

Par šo auto zinu ļoti maz, tāpēc vēlētos uzzināt ļaužu pieredzi, jo ir tā kā beidzot skaidrība galvā, ka jāņem šitādu ar visām ekstrām, nevis jāmoca sevi ar jaunāku, plikāku japāni vai čehu.

Tirsēji kā vienmēr laipni aicināti šo topiku nekomentēt! Paldies!

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8
Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

L88 rakstīja: jocīgi, moš man tur kaut kas ir izbeidzies, bet tā kloķīša slēgāšanai nav nekādas jēgas, kā rādīja tikai nobraukumu tā arī tagad rāda...

Moš tev nemaz borta komja naff?

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Sabildē kompja displeju un to kloķīti, tad ieliec te linku. Rodas aizdomas, ka tas tavs aparāts rāda tikai temperatūru

Hospes Reģ.: 20.04.2007
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Cik pavēroju, šiem aparātiem ir dažādas jaudas - sākot no 90Zs, tad 101Zs un tad arī 130Zs. Vai 130Zs aparāc ir ar "sarkanajiem" burtiem?

Vai kādam ir pieredze ar šiem dīzeļpasātiem? Ekspluatācija uz LV ceļiem? Man domāt normāls auto, lētāks par Audi un BMW, bet dārgāks par Opeli... Vai ir kādas vārīgās vietas, kam pie pirkšanas jāpievērš pastiprināta uzmanība? Tepat forumā lasījos, ka Pasātam esot sarežģīta piekare... Pavērojoto tirgu, zem 120 tk km ir grūti dabūt, bet tas jau tikai loģiski. jo dīzelis kā nekā.

Par šo auto zinu ļoti maz, tāpēc vēlētos uzzināt ļaužu pieredzi, jo ir tā kā beidzot skaidrība galvā, ka jāņem šitādu ar visām ekstrām, nevis jāmoca sevi ar jaunāku, plikāku japāni vai čehu.

Tirsēji kā vienmēr laipni aicināti šo topiku nekomentēt! Paldies!

Ar 130zs braucu vairāk kā pusotru gadu. Teiksim tā - dīzelis ir bez vainas, iet kā pulkstens, bet piekarē - ūūūū. Baigi jāskatās pirms pērk. manam ir niķis labajā pusē, vienkāºši mistika ik pa laikam jābrauc uz servisu! Vis pārējais gan labs, salons, gaita, stabils, ātrs, liels!

asf Reģ.: 10.06.2002
0 0 Atbildēt

Mremo rakstīja:

Napalms rakstīja: Es kaut kur lasīju, ka caur VAC-COM var visus šos uzstādījumus mainīt. '

Vēl info par Pasātiem var meklēt passat-b5.ru

Šodie pazvanīju uz wagen servisu - atbilde, bija, ka paziņojumu valodu var nomainīt pieslēdzot pie kompja, kas maksā Ls 10.

Paldies par infu!

ja tev ir portatiivais tad varu iedot vadu un nomainiisi pa 0 Ls

Mremo Reģ.: 13.09.2005
0 0 Atbildēt

asf rakstīja:

Mremo rakstīja:

Napalms rakstīja: Es kaut kur lasīju, ka caur VAC-COM var visus šos uzstādījumus mainīt. '

Vēl info par Pasātiem var meklēt passat-b5.ru

Šodie pazvanīju uz wagen servisu - atbilde, bija, ka paziņojumu valodu var nomainīt pieslēdzot pie kompja, kas maksā Ls 10.

Paldies par infu!

ja tev ir portatiivais tad varu iedot vadu un nomainiisi pa 0 Ls

Valodu nomainīju, bet interese piesviest klāt un nočekot gan ir. Man savukārt ir Elsawin 2006, ja ir interese. Atsūti man kontaktus uz mremo@inbox.lv . Paldies!

L88 Reģ.: 24.01.2004
0 0 Atbildēt

Hm, gribeju aizvest saveju nodiagnosticet uz Roli, zvanu meginu pierakstities, a shiem izradas dizelists saslimis, bushot atpakalj tikai nakamnedelj......

Varbut kadam ir vel kadi ieteikumi kur kvalitativi un pa pienjemamam naudam varetu veikt diagnostiku passat 02 tdi?

Aa un vel - ieprieksh viena topika skiet biju rakstijis par problemu - izteikts jaudas trukums, seviski pec 3k apgriezieniem. Paradiba mainiga - dazreiz motorits taka nedaudz pamostas, bet ari tikai lidz 3k apg. Nekadu citu pazimju it ka nav.

Vienaa komenta tika izteikts minejums, ka vaina varetu but gaisa meritajaa. Par sho temu man ari jautajums - kaa ir ar to meritaju - ja vinsh ir kirdikt, tobish beigts - tas varetu izskaidrot ari borta kompja atteikshanos radit degvielas paterinja ciparus (un parejos aprekinus)? Pasham jau liekas, ka taa tas varetu but, bet gribetos dzirdet ari no kada tehniskaka cilveka.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Diagnostiku ar VAG comu Tev var veikt daudz kur un te pat iauto džeki pat par brīvu bija ar mieru. Vajag sākt ar to un tad skatīties tālāk kur ko remontēt.

L88 Reģ.: 24.01.2004
0 0 Atbildēt

ok, thnx, skatīšos

L88 Reģ.: 24.01.2004
0 0 Atbildēt

phē problēma izrādījās triviāla - bija atsprukusi vaļā kaut kāda vakuumtrubinja, kas regulē turbīnas darbību

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Galvenais, lai šādas triviālas lietiņas diagnosticēšana nesanāk pa baiso ciparu... Citādi var tiešām atviegloti pasmaidīt.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Galvenais, lai šādas triviālas lietiņas diagnosticēšana nesanāk pa baiso ciparu... Citādi var tiešām atviegloti pasmaidīt.

Tev storijs ar virzuli beidzās?

L88 Reģ.: 24.01.2004
0 0 Atbildēt

galīgi pa brīvu nebija, bet arī nekas traks - 15Ls Iglit servisaa

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Tā starp citu joprojām cīnos ar savu TDI Pasātu un motora remontu. Drīz jau domājams taps piebeigts, bet ne par to žoreiz jautājums!

Gribēju pajautāt tādu lietu - vai esat kādreiz dzirdējuši, ka vācu Autohauss nes juridisku atbildību par pārdoto mašīnu? Respektīvi, ja autiņam neilgi (stiepjams jēdziens, bet man tas bija mēnesis) pēc nopirkšanas notiek kaut kādas pamatīgas šaizes, kas nav saistītas ar normālu detaļu nodilumu, vai var pieprasīt, lai vācu Autohauss kaut ko kompensē, jo pie pirkšanas viņš taču ir garantējis preces kvalitāti!

No sērijas - ja viņš pārdodot auto saka, ka viss ir absolūti okei, tad tā tam ir arī jābūt vēl kaut kādu noteiktu termiņu pēc pirkuma.

Ir kāds, kas no juridiskā vai pieredzes viedokļa var kaut ko iekomentēt šai sakarā?!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Tā starp citu joprojām cīnos ar savu TDI Pasātu un motora remontu. Drīz jau domājams taps piebeigts, bet ne par to žoreiz jautājums!

Gribēju pajautāt tādu lietu - vai esat kādreiz dzirdējuši, ka vācu Autohauss nes juridisku atbildību par pārdoto mašīnu? Respektīvi, ja autiņam neilgi (stiepjams jēdziens, bet man tas bija mēnesis) pēc nopirkšanas notiek kaut kādas pamatīgas šaizes, kas nav saistītas ar normālu detaļu nodilumu, vai var pieprasīt, lai vācu Autohauss kaut ko kompensē, jo pie pirkšanas viņš taču ir garantējis preces kvalitāti!

No sērijas - ja viņš pārdodot auto saka, ka viss ir absolūti okei, tad tā tam ir arī jābūt vēl kaut kādu noteiktu termiņu pēc pirkuma.

Ir kāds, kas no juridiskā vai pieredzes viedokļa var kaut ko iekomentēt šai sakarā?!

Vai ir pirkuma līgums? Ja ir, tad vai tajā ir kaut kas atrunāts par garantiju?

Varbūt ir pieņemšanas - nodošanas akts, kurā atzīmēts auto tehniskais un vizuālais stāvoklis?

Ja nekā no tā visa nav, tad izredzes panākt savu taisnību ir tuvas 0.

Pirms pāris nedēļām De Facto bija sižets par lietotu auto iegādi un par garantijām. Tur vispār sieviete šķiet, ka A2 bija nopirkusi mazlietotu Opel Astra, kam pēc neilga laika bija jāmaina vadības bloks un kas tur vēl faktiski mašīnas vērtībā. Tā nu viņa turpina maksāt līzingu par nebraucamu auto un ir iegādājusies citu, bet jaunu auto.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Lūk, par to pirkuma līgumu no DE painteresēšos un paskatīšos. Ja ir atrunāts, tad ko - ar DE tiesām jāsāk ņemties? Vai arī vienkārši džekus jānoliek fakta priekšā. Vienīgi ir jautājums tamā - tipa, kā man LV pusē pierādīt, ka tā nebija mana vaina, ka motors noklapēja? Plīsis virzulis gan īsti nevar būt mana vaina, jo pats jau tai motorā iekšā nelīdu, un šaize "na hodu" notika...

Vispār ir tā, ka motoru pārlasīja un nomainīja to vienu plīsušo virzuli. Salika rindu ar jaunām detaļām, motoru palaida. 2 h tas testa režīmā nošancēja un tad sāka pēkšņi sprauslas pirmās divas čakarēties. Pirmā ieķīlējās un nedarbojas, otrā rīstās. Nez, kas par šaizi būs - it kā var būt vadības bloks vainīgs (profesionāls auto elektriķis, kas ar šitiem VW motoriem ņemas, zina, ka tā nevar būt), vai arī pašas sprauslas gļučī...

Nu painteresēšos par to pirkuma līgumu, pie manis tas nav, jo auto caur firmu dzinu. A vispār kādreiz ir kāds dzirdejis, ka DE autohauss piķo par sūdīgu pārdoto mašīnu? Tas man interesē...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Lūk, par to pirkuma līgumu no DE painteresēšos un paskatīšos. Ja ir atrunāts, tad ko - ar DE tiesām jāsāk ņemties? Vai arī vienkārši džekus jānoliek fakta priekšā. Vienīgi ir jautājums tamā - tipa, kā man LV pusē pierādīt, ka tā nebija mana vaina, ka motors noklapēja? Plīsis virzulis gan īsti nevar būt mana vaina, jo pats jau tai motorā iekšā nelīdu, un šaize "na hodu" notika...

Vispār ir tā, ka motoru pārlasīja un nomainīja to vienu plīsušo virzuli. Salika rindu ar jaunām detaļām, motoru palaida. 2 h tas testa režīmā nošancēja un tad sāka pēkšņi sprauslas pirmās divas čakarēties. Pirmā ieķīlējās un nedarbojas, otrā rīstās. Nez, kas par šaizi būs - it kā var būt vadības bloks vainīgs (profesionāls auto elektriķis, kas ar šitiem VW motoriem ņemas, zina, ka tā nevar būt), vai arī pašas sprauslas gļučī...

Nu painteresēšos par to pirkuma līgumu, pie manis tas nav, jo auto caur firmu dzinu. A vispār kādreiz ir kāds dzirdejis, ka DE autohauss piķo par sūdīgu pārdoto mašīnu? Tas man interesē...

Nav dzirdēts. Bet līgumā jābūt paredzētai arī strīdu izskatīšanas kārtībai.

Es Autohaus vietā tevi pasūtītu tālāk, piedod!

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Profesionālu padomu nemācēšu sniegt, bet no sērijas "viena tante teica" gan.

Vienreiz kaut kā sāku runāt par šīm lietoto autiņu garantiju lietām ar savu, nu jau bijušo, šefu. Viņš, UK pilsonis, bet kādus padsmit gadus jau dzīvo LV, vienmēr un visur uzsver ES tiesības un likumus. Tad nu viņš teica, ka jebkurai mašīnai, ko ES teritorijā kāds pārdod, ir vismaz mēnesi jābūt garantijai, pat ja pārdevējs ir privētpersona un nav nekāda līguma, kur tas būtu atrunāts. Garantija attiecoties uz jebkuriem slēptiem defektiem, par kuriem pircējs nav varējis zināt pirkšanas brīdī. Ideālā variantā pārdevējam esot obligāti jāpieņem mašīna atpakaļ. Ja pārdevējs savu vainu neatzīstot, esot jāiet uz tiesu.

Kā tas reāli darbojās, man nav ne jausmas Varbūt ir kāds jurists, kas orientējas ES likumos?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Profesionālu padomu nemācēšu sniegt, bet no sērijas "viena tante teica" gan.

Vienreiz kaut kā sāku runāt par šīm lietoto autiņu garantiju lietām ar savu, nu jau bijušo, šefu. Viņš, UK pilsonis, bet kādus padsmit gadus jau dzīvo LV, vienmēr un visur uzsver ES tiesības un likumus. Tad nu viņš teica, ka jebkurai mašīnai, ko ES teritorijā kāds pārdod, ir vismaz mēnesi jābūt garantijai, pat ja pārdevējs ir privētpersona un nav nekāda līguma, kur tas būtu atrunāts. Garantija attiecoties uz jebkuriem slēptiem defektiem, par kuriem pircējs nav varējis zināt pirkšanas brīdī. Ideālā variantā pārdevējam esot obligāti jāpieņem mašīna atpakaļ. Ja pārdevējs savu vainu neatzīstot, esot jāiet uz tiesu.

Kā tas reāli darbojās, man nav ne jausmas Varbūt ir kāds jurists, kas orientējas ES likumos?

Visam pamatā ir pārdošanas fakta apliecinoši dokumenti. Ja nav līguma, nav arī saistību!

Autohaus paziņos, ka pārošanas brīdī pircējs bija informēts par to, ka konkrētajam auto ir dzinēja defekts, kas iespējami drīz būtu jānôvērš un ka tieši šī iemesla dēļ auto cena bija attiecīgi zemāka (lai gan, cik atceros, šis nav tas gadījums ar zemo cenu). Pircējam būs ļoti grūti pierādīt pretējo!

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

Padomaajam arii no autohausa viedokļa tur pie viņiem atdzina kāds vācietis to passātu viņs pateica ka viss ir OKei autohauss ari paskatiijaas hm motors ruuc, ritošā normāla dauziits nav nu OKei ņemam un tirgojam tu nopeerc un atklājas šaize un tagad jau esi faktiski saremontējis, un tagad izdomātu pie viņiem vērsties? Ko tu pats darītu ja būtu autohausa īpašnieks??? Pieļauju ka viņi pat īsti nezināja ka tur tas virzulis ir izdedzis to iespējams zināja īpašnieks bet ar diez vai. Gribi lietotai mašīnai garantiju lūdzu www.promex.lv

Savādāk aizmirsti!!!

Biideklis Reģ.: 14.05.2007
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Par A2 runājot - man paziņa arī tur nopirka Pasātu - pusgadu jaunāku, bet biku švakāku komplektu, ar 103 tk noskrējienu par 13,5 tk EUR... Uzcenojums tur ir manāms, bet nu vismaz kaut kādas garantijas un kvalitātes ticamība ir. Lai gan es ar caur ļoti labu firmu nopirku, un ja būtu problēmas, visu cilvēcīgi atrisinātu.

Te būs mana pirkuma bildes - foto.inbox.lv/...

Krāsu Pasātam šitādu man nav nācies ielās redzēt (pinien grune). Bildēs diemžēl to nevar redzēt.... Bet kopumā jau smuks auto. Man patīk un tas ir galvenais (iet ar ļoti labi ).

mja....

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Uggga rakstīja: Profesionālu padomu nemācēšu sniegt, bet no sērijas "viena tante teica" gan.

Vienreiz kaut kā sāku runāt par šīm lietoto autiņu garantiju lietām ar savu, nu jau bijušo, šefu. Viņš, UK pilsonis, bet kādus padsmit gadus jau dzīvo LV, vienmēr un visur uzsver ES tiesības un likumus. Tad nu viņš teica, ka jebkurai mašīnai, ko ES teritorijā kāds pārdod, ir vismaz mēnesi jābūt garantijai, pat ja pārdevējs ir privētpersona un nav nekāda līguma, kur tas būtu atrunāts. Garantija attiecoties uz jebkuriem slēptiem defektiem, par kuriem pircējs nav varējis zināt pirkšanas brīdī. Ideālā variantā pārdevējam esot obligāti jāpieņem mašīna atpakaļ. Ja pārdevējs savu vainu neatzīstot, esot jāiet uz tiesu.

Kā tas reāli darbojās, man nav ne jausmas Varbūt ir kāds jurists, kas orientējas ES likumos?

Visam pamatā ir pārdošanas fakta apliecinoši dokumenti. Ja nav līguma, nav arī saistību!

Autohaus paziņos, ka pārošanas brīdī pircējs bija informēts par to, ka konkrētajam auto ir dzinēja defekts, kas iespējami drīz būtu jānôvērš un ka tieši šī iemesla dēļ auto cena bija attiecīgi zemāka (lai gan, cik atceros, šis nav tas gadījums ar zemo cenu). Pircējam būs ļoti grūti pierādīt pretējo!

Nevar piekrist teikumam "Nav līguma, nav saistību". Līgums ir, tikai tas nav izteikts raikstveida formā un tas ir o.k., jo to neprasa likums. Līgumu var noslēgt rakstiski, mutiski un ar konkludentām darbībām.

To ka, ir veikts pirkums var pierādīt, piemēram ar auto pārrreģistrācijas dokumentiem un bankas maksājuma uzdevumiem.

Protams, no tas vien nenozīmē, ka pretenzija būs pamatota.

Ir jāātrod pretenzijas pamats - iespējams ir kāds ES normatīvais akts, kas nosaka augstākminēto par garantiju lietotam auto. Ja tā ir, līguma rakstiskas formas neesamība nav šķērslis pretenzijas celšanai.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja:

nomiks rakstīja:

Uggga rakstīja: Profesionālu padomu nemācēšu sniegt, bet no sērijas "viena tante teica" gan.

Vienreiz kaut kā sāku runāt par šīm lietoto autiņu garantiju lietām ar savu, nu jau bijušo, šefu. Viņš, UK pilsonis, bet kādus padsmit gadus jau dzīvo LV, vienmēr un visur uzsver ES tiesības un likumus. Tad nu viņš teica, ka jebkurai mašīnai, ko ES teritorijā kāds pārdod, ir vismaz mēnesi jābūt garantijai, pat ja pārdevējs ir privētpersona un nav nekāda līguma, kur tas būtu atrunāts. Garantija attiecoties uz jebkuriem slēptiem defektiem, par kuriem pircējs nav varējis zināt pirkšanas brīdī. Ideālā variantā pārdevējam esot obligāti jāpieņem mašīna atpakaļ. Ja pārdevējs savu vainu neatzīstot, esot jāiet uz tiesu.

Kā tas reāli darbojās, man nav ne jausmas Varbūt ir kāds jurists, kas orientējas ES likumos?

Visam pamatā ir pārdošanas fakta apliecinoši dokumenti. Ja nav līguma, nav arī saistību!

Autohaus paziņos, ka pārošanas brīdī pircējs bija informēts par to, ka konkrētajam auto ir dzinēja defekts, kas iespējami drīz būtu jānôvērš un ka tieši šī iemesla dēļ auto cena bija attiecīgi zemāka (lai gan, cik atceros, šis nav tas gadījums ar zemo cenu). Pircējam būs ļoti grūti pierādīt pretējo!

Nevar piekrist teikumam "Nav līguma, nav saistību". Līgums ir, tikai tas nav izteikts raikstveida formā un tas ir o.k., jo to neprasa likums. Līgumu var noslēgt rakstiski, mutiski un ar konkludentām darbībām.

To ka, ir veikts pirkums var pierādīt, piemēram ar auto pārrreģistrācijas dokumentiem un bankas maksājuma uzdevumiem.

Protams, no tas vien nenozīmē, ka pretenzija būs pamatota.

Ir jāātrod pretenzijas pamats - iespējams ir kāds ES normatīvais akts, kas nosaka augstākminēto par garantiju lietotam auto. Ja tā ir, līguma rakstiskas formas neesamība nav šķērslis pretenzijas celšanai.

Es neteicu, ka nav līguma - nav saistību. Es teicu, ka, ja nav rakstevida pierādījumu, tad vienīgie pierādījumi būs abu pušu apgalvojumi un nekas vairāk.

šajā gadījumā, cik saprotu, ir sastādīts pirkuma līgums. Cits jautājums, kas tajā ir atrunāts.

Pārdevējs nevar garantēt lietotā auto nevainojamu tehnisko stāvokli, ja pats to ir ņēmis komisijā no fiziskas personas, kura to nav garantējusi pašam Autohausam.

Neteicu, ka nevar strīdēties. Var, bet tas var būt diezgan dārgi, bet atdeve no procesa var būt mini'māla, ja ne pat vispār ar 0 vērtību!

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Bet kā man teica uzticams auto specs, tad no vācu juridiskajiem Dīleriem ir drošāk pirkt, jo viņi juridiski atbild par sludinājumā esošo info "Pirmās rokas un teicams stāvoklis". Ja ir problēmas, firminiekam vācietim par to var nākties tiesas priekšā stāties, a privātajam tu neko nepiesiesi. PRotams, no privātajiem gan ir lētāk, bet es saku - garantijas un atbildības nekādas. Kā citi domā par to juridisko atbildību?

Nu re kā labie autiņi no plačiem tas pats par A2 de facto rādīja ar ka nesen nopirktam opelim nobira ātrumkaste, ar lietotiem autiņiem kā ar bitēm nekad neko nevar zināt un man domaat nav savriigi vai pirkts no privātā vai no autoplača, ja pērk no privātā tad vismz ir pārdevējs zinās daudz vairāk par autiņu pastāstīt nekā plača pārdevējs kurš vairāk par tradicionālo "otlicnom sostojanii" nemācēs pateikt.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Vieds, kā uzzināt daudz informācijas par velti, ja auto ir pirkusi fiziska persona - vērsties ar iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai tas sniedz skaidrojumu par piemērojamajām tiesību normām un garantijas apjomu saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem vai arī vērsties ar sūdzību iepriekš minētajā iestādē.

Protams, jāņem vērā, ka atbilde var būt arī negatīva...

Vispār tas būtu interesanti - uzzināt, ko par lietotu auto garantiju domā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Vieds, kā uzzināt daudz informācijas par velti, ja auto ir pirkusi fiziska persona - vērsties ar iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai tas sniedz skaidrojumu par piemērojamajām tiesību normām un garantijas apjomu saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem vai arī vērsties ar sūdzību iepriekš minētajā iestādē.

Protams, jāņem vērā, ka atbilde var būt arī negatīva...

Vispār tas būtu interesanti - uzzināt, ko par lietotu auto garantiju domā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.

garantija ir jaunai mašīnai vai ja tā ir nopirkta i vsjo punkts. Lietots ir lietots ar visām no tā izrietošajām sekām

1.. 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti