fures uz cela brivdienas

kerglis Reģ.: 06.07.2004

Pedeja laika tragiskajas avarijas arvien vairak ir iesastitas fures. Protams, tas nav biezi vainojamas pie tiesas CSN izraisisanas, tomer to kustiba pa parslogotajiem celiem pika stundas ir loti veicinoss faktors satiksmes negadijumiem. Es uzskatu, ka brivdienas smago kustiba ir jaierobezo, atlaujot to parvietosanos vienigi naktis.Var jau viniem aizliegt veidot kolonnas, vai ko citu, bet to neviens nekontroles un isinajums , manuprat ir tikai ierobezosana, ka vairuma normalo Eiropas valstu. Kadas ir jusu domas?

 
kerglis Reģ.: 06.07.2004
0 0 Atbildēt

Ja, karte man ir un es biezi izvelos Daugavas otru krastu. Tacu atskiriba no tevis, mani neatstaj vienaldzigu tas, ka atkal cilveki ir izlimejusies pret furi uz Daugavpils sosejas...

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Ma-a-a-a-ani-i-i-i s-a-a-a-u-u-c P-ē-ēt-e-e-ris

E-e-e-es n-e-e-e-smu br-e-e-emz-e-e-

Reģ.: 15.09.2019
0 0 Atbildēt

kerglis rakstīja: Ja, karte man ir un es biezi izvelos Daugavas otru krastu. Tacu atskiriba no tevis, mani neatstaj vienaldzigu tas, ka atkal cilveki ir izlimejusies pret furi uz Daugavpils sosejas...

Ko tu te žvarksti?? Ko tu par mani zini- es esmu vai neesmu par kaut ko vienaldzīgs??? Kāds sakars te fūrei, ja kāds idiots izraisa avāriju, kurā cita mašīna tiek iesviesta fūrei purnā, vai, ja pašam vadītājam ir plāns prāts un nejēdz apdzīt?? Tur fūre vainīga? Mazāks mels niekus, ka nav apjēgas par procesiem. Ej labāk un stādi kartupeļus.

kerglis Reģ.: 06.07.2004
0 0 Atbildēt

Man ome macija tev bus svetit svetdienu un pa brivdienam nestradat. Bet ta atkal ir musu problema, ka cilveki raujas dienu un nakti, darbdienas un brivdienas, ka tik piki saraust pec iespejas vairak... ne pasi atpusas, ne citem lauj...

kerglis Reģ.: 06.07.2004
0 0 Atbildēt

Man ir sada "apjega par procesiem" :, ka nebutu furu kolonna vilkusies, nebutu bembim ko dzit...

pitbullz Reģ.: 29.05.2004
0 0 Atbildēt

Nu redzi deks, es atšķirībā no tevis braucu katru dienu un ne jau ar muti internetā, bet pa Rīgu un mūsu plašo republiku. Un secinājumi ir tādi:

1.ka tos normālos fūru braucējus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt, pārējie brauc ar pēdīgiem šrotiem vai vnk sēņo;

2. cik reižu darbadienas vakarā konkrēti uz Akmens tilta kāds kārtējais darbarūķis, nestāv ar paceltu kabīni, pārējie cilvēki tup stundu Daugavmalā, lai beidzot tiktu mājās;

3. man smago apdzīšana nesagādā problēmas, auto ļauj, bet ne visiem ir tik jaudīgas mašīnas, vai arī cilvēki pārvērtē savas spējas un tas beidzas sāpīgi.

Līdz ar to prasās kaut ko darīt, cerēt, ka valsts pēkšņi uzlabos ceļu stāvokli, muļķīgi. Tad varbūt tiešām jāierobežo smago auto kustība.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

turpinot par procesiem: ja bembists brauktu ar 1,3 meriva dīzelīti, tad arī nebūtu fūres dzinis

Reģ.: 15.09.2019
0 0 Atbildēt

kerglis rakstīja: Man ome macija tev bus svetit svetdienu un pa brivdienam nestradat. Bet ta atkal ir musu problema, ka cilveki raujas dienu un nakti, darbdienas un brivdienas, ka tik piki saraust pec iespejas vairak... ne pasi atpusas, ne citem lauj...

Kas tad tev neļauj atpūsties?? Fūres šoferi?? Es pagājušajā nedēļā biju Sabilē un Kuldīgā. Zini, man neviena fūre netraucēja Aizej gan pie tā roku ārsta.

Reģ.: 15.09.2019
0 0 Atbildēt

pitbullz rakstīja: Nu redzi deks, es atšķirībā no tevis braucu katru dienu un ne jau ar muti internetā, bet pa Rīgu un mūsu plašo republiku. Un secinājumi ir tādi:

1.ka tos normālos fūru braucējus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt, pārējie brauc ar pēdīgiem šrotiem vai vnk sēņo;

2. cik reižu darbadienas vakarā konkrēti uz Akmens tilta kāds kārtējais darbarūķis, nestāv ar paceltu kabīni, pārējie cilvēki tup stundu Daugavmalā, lai beidzot tiktu mājās;

3. man smago apdzīšana nesagādā problēmas, auto ļauj, bet ne visiem ir tik jaudīgas mašīnas, vai arī cilvēki pārvērtē savas spējas un tas beidzas sāpīgi.

Līdz ar to prasās kaut ko darīt, cerēt, ka valsts pēkšņi uzlabos ceļu stāvokli, muļķīgi. Tad varbūt tiešām jāierobežo smago auto kustība.

Braucu katru dienu un gadā pa Latviju vien sanāk ap 30 000 .

Kur tu esi saskatījies tās 'nojātās fūres' es nezinu un kur tu esi saskatījies tos lūztošos auto ar paceltajām kabīnēm uz tiltiem, arī nezinu. Ja kāds gadās, tad nu samērā reti. Tev nav paranoja? Smagie seko, visur tev priekšā brauc veci lūžņi, nemitīgi salūzt....

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Mans uzskats ir tāds, ka lielo kravas auto un autobusu vadītāji, vidēji ņemot, ir augstākās raudzes profesionāļi. Viņu darbā nekādus ierobežojumus noteikt nevajag, jo tā būtu tautsaimniecības graušana. Vieglo auto vadītājiem, kuri vēlas braukt ātrāk, jābūt pacietīgiem un jārēķinās ar to, ka ekonomikas izaugsmes un Latvijas neizbēgamās saimnieciskās integrācijas ar kaimiņvalstīm rezultātā ir būtiski pieaugusi satiksmes intensitāte. Tai ir jāpielāgojas, noskaņojoties uz mierīgāku braukšanu - vieglie auto vairs nevar sev stādīt augstus vidējā ātruma mērķus, braucot pa noslogotākajām šosejām. Piemēram, maršrutā Ogre - Jēkabpils nevar vairs vēlēties sasniegt vidējo ātrumu 80 km/h, bet jāsamierinās ar kādiem 70 km/h, ja vien neveic bīstamus apdzīšanas manevrus.

Mana pieredze liecina, ka bīstamas situācijas uz ceļa 99% gadījumu veido mazākie un ātrākie auto. Es nekad neesmu sastapis bīstamu rīcību no liela smagā auto puses - viņi pārsvarā vienmērīgi brauc ar saviem 85 km/h un nevienam netraucē.

tur jau taa nelaime ka viņi brauc uz tiem 85KM/H bet nevis mazliet aatgraak uz kaadi 90-95KM/H tas uizreiz strauji uzlabotu satiksmes drošību. Tas jau nekas ka viņš mierīgi purpina uz saviem 85KM/H bet nevienss normaalss vieglais nebrauc tadaa aatrumaa un te ir taa lielaakaa nelaime, ka fuure netieši ar savu 85KM/H braukšanu izraisa ļoti daudz bīstamu situāciju protams ka tiešais vainīgais ir tas kurš apdzen, bet šīs apdzīšanas cēlonis ir Fūre, jeb ļaunuma sakne

Spilgti izpaužas uz A7 kur braucot uz bausku un atpakaļ bieži veidojas avārijas situācijas.

Reģ.: 15.09.2019
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja:

Spilgti izpaužas uz A7 kur braucot uz bausku un atpakaļ bieži veidojas avārijas situācijas.

Kāreiz uz tās šosejas vairs neveidojas, tur ir 'platais ceļš '. Uz apvedceļa gan veidojas.

kerglis Reģ.: 06.07.2004
0 0 Atbildēt

un talak par procesiem: viemer uzradisies kads bembis vai sporta golfs, kas uz pusdullo meginas to kolonnu dzit. Vieglie sadas kollonas reti kad veido. Ja ari veido tad tas parasti ir 1 prieksa braucosais, ko apdzit var nesalidzinami vieglak ka pardesmit metru garu furu kolonnu, tam parasti aizmugure vel ir aste kuru veido tie soferi, kas apdzit neuzdrosinas. Un kas notiek ja peksni rodas +/- izdeviba: uzreiz no sis aste paris auto metas dzit viens otru, krustam skersam un loti biezi kads no siem iekartojas atpakl tikai pedeja bridi. Ta ka no pretimbraucosa viedokla, kas ik palaikam dabu bremzet un mest uz nomali, lai nesaskrietos ar apdzinejiem, ir vel reibigak ka sedet aiz fures aste. Pie tam soseju platums ir tads, ka kritiska situaciaja butu pamatigi jauzbrauc uz apmales lai samainitos ar furi un to dzenoso vieglo.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kas ir labāk valsts ekonomiskajai attīstībai - nocelt no ceļa visas fūres vai pāris atsaldētus bembistus

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

ne jau fūres ierobežo ātrumu, bet ceļu stāvoklis! Vai tad tai pašā lielajā skaistajā Vācijā uz šosejas kādam fūre traucē? Ja traucā, tad arī ceļš par šauru, vai satiksme par lielu! Tas pirmkārt!

uz kurieni tad tā mūsu mazajā latvijā tā jāskrien, it īpaši svētdienā? Visnoslogotākie ceļi ir . piemēram, 50 km ap Rīgu, un 50 km nobraucot ar 70 vai 90 kmh atšķirība ir cik? desmit minūtes? Tas otrkārt.

Treškārt, arī pieņemot tādu likumu vienalga veidosies iepriekš aprakstītie lēnie kolonnu tipa sastrēgumi - vienmēr būs kāda īpaša fūra, kāds ceļa remonts, kāds traktors, bet visvairāk - lēnie svētdienas braucēji. Un vienmēr (kamēr neapsitīsies, un pārējie nenāks pie prāta) būs kāds šūmahers kas zemi lidojot visus gribēs apdzīt, un pamodīsies pie svētā pētera...

Un ceturtkārt. Esiet iecietīgi pret tiem, kas kaut kādu viņiem svarīgu iemeslu dēļ brauc lēnāk par jums.

Peace...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Es nedomāju, ka fūres šoferis speciāli brauc lēnāk par 90 km/h. Nav jau tā kā viņš noteikti grib vēlāk tik mājās. IEpējams, viņa tranportlīdzeklis ātrāk ar kravu ātrāk neiet...

Vispār, ja atļautais ir 90 km/h, fūre iet uz 85 km/h, man liekas iekļaujoties noteikumu prasībās nemaz nevar apdzīt....

UncleSEM Reģ.: 21.12.2003
0 0 Atbildēt

fūrēm ir šaibas ,kuras ieraksta visus ātrumus ar kādu ir braukusi ,tādeļ tie brauc precīzi ar 90 ,tas ka Tev rāda 85 ir Tava tehniska problēma .

sūdīgāk ie kad tāda fūre ar iestatīto max ātrumu90 km/h sāk apdzīt un ātrumu nepalielina kaut tu viņai purnā ej !!!

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

UncleSEM rakstīja: fūrēm ir šaibas ,kuras ieraksta visus ātrumus ar kādu ir braukusi ,tādeļ tie brauc precīzi ar 90 ,tas ka Tev rāda 85 ir Tava tehniska problēma .

sūdīgāk ie kad tāda fūre ar iestatīto max ātrumu90 km/h sāk apdzīt un ātrumu nepalielina kaut tu viņai purnā ej !!!

Nu tad vēl jo vairāk, ko var ņemties. Ja fūre brauc ar maksimālo atļatuto ātrumu, nevienam nav ne tiesiska, ne morāla pamata prasīt lai tā brauc ātrāk...

Visas problēmas sākas ar to, ka ir viepārpiņemts neievērot normatīvos aktus, šajā gadījumā Ceļu satiksmes likuma un 2004.gada 29.jūnija Ministru kabineta noteikumu Nr.571 „Ceļu satiksmes noteikumi” prasības.

pitbullz Reģ.: 29.05.2004
0 0 Atbildēt

Ja kāds apdzenot cenšās nepārsniegt atļauto ātrumu, vot tad gan sākās PROBLĒMAS!!!!!!!!!!!!!!

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Kamēr cilvēki redzēs un domās tikai par sava auto kapot, nekas nemainīsies. Problēma ir, ka uz ceļa nav nekādas savstarpējas cieņas un izpratnes. Parāk daudzi uzskata "A esmu kruts, drāžu pa šoseju ar 150km/h, "lienu" sastrēgumrindām garām, apstājos, kur nedrīkst, lai čiksai nebūtu tālāk par 5m nav jāvelk sava pakaļa, lienu priekšā pie luksoforiem, jo man vienīgajam jāsteidzās, pārējie bremzes un lohi, lai velkas - braukt ta nejēdz un brauc ar šrotiem".

Reti kurš padomā, ka viņš var kļūt par orgānu donoru, jo gribēja ietaupīt 15 min ceļā no Rīgas līdz Daugavpilij....

kerglis Reģ.: 06.07.2004
0 0 Atbildēt

Ja ari furem atlautu braukt uz 90 un tas ieklautos plusma, tapat, butu pietiekosi daudzi, prieks kuriem tas vilktos. Skaidrs, ka parmacit vaditajus un piespiest visus ieverot brauksanas atrumu ir utopija. Mani tik loti neuztrauc tas, ka ir kadu laiku aiz tas fures jabrauc lenak, bet gan ka tas, ka loti liela vaditaju dala nespej to izturet un sak radit haosu uz cela. Un saja haosa netiesi ir vainigas fures par to, ka vinas tur ir. Un jo vairak brauceju, jo lielaks bardaks. A visvairak brauceju, pie tam tadu, kam lielcels nev ikdiena, ir brivdienas. Tapec uzskatu, ka tas ir sabiedribas intereses, ka brivdienas var mierigi izbraukt arpus pilsetas. Tas ka te daudzi blauj par ekonomiku utt., nav liekams pretim cilveku dzivibam, ko panem sis haoss. Nekas tam smotkam nenotiks, ja tas pastaves padsmit stundas lidz brivdienas iestasies nakts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

kerglis rakstīja: Ja ari furem atlautu braukt uz 90 un tas ieklautos plusma, tapat, butu pietiekosi daudzi, prieks kuriem tas vilktos. Skaidrs, ka parmacit vaditajus un piespiest visus ieverot brauksanas atrumu ir utopija.

Nav vis utopija. Pirmkārt, vajag radikāli bargākus sodus. Piemēram, par dienišķajiem 104 km/h vietā, kur atļauts 90 km/h, normāls sods būtu viena Centrālās statistikas pārvaldes iztikas minimuma apmērā, tas ir, 129 lati. Par 116 km/h divi iztikas minimumi jeb 258 lati. Sodiem jābūt tik lieliem, lai lielum lielajam vairākumam pārkāpēju atsistu vēlmi turpmāk pārkāpt.

Otrkārt, vajadzētu kaut kā sasaistīt Ceļu policijas rajonu nodaļu inspektoru ienākumus atkarībā no panākumiem satiksmes drošības situācijas uzlabošanā rajonā. Piemēram, ja Aizkraukles rajonā sasniegta bojā gājušo un ievainoto skaita samazināšanās par tik un tik procentiem, tad Ceļu policijas rajona nodaļai prēmijas tādā apmērā, ja upuru skaits samazinājies vēl vairāk - tad prēmijas lielākā apmērā. Un iekasētajam soda naudu apjomam nevajadzētu būt svarīgam, lai policisti būtu ieinteresēti kontrolēt tieši bīstamākos posmus. Piemēram, ceļā uz Smilteni policistiem nevajag tik bieži kontrolēt salīdzinoši drošo posmu Rīga-Sēnīte, bet vajag uzturēties pie šosejas Līgatnes, Ieriķu, Vaives, Rīdzenes, Bērzkroga apkaimē, kur pašlaik viņus pavisam nemana.

Treškārt, plaša videokameru un netrafarēto auto izmantošana, lai ķertu pārkāpējus.

Ar tādiem paņēmieniem vajadzētu autovadītājus, no kuriem liela daļa ir noskaņoti pārkāpt, nežēlīgi izdresēt. Tad arī uzlabotos satiksmes plūsmas vienmērība un būtu daudzkārt mazāk bezjēdzīgu apdzīšanu.

stogram Reģ.: 16.05.2007
0 0 Atbildēt

vai tad neviens nezin ka smagajiem ir atruma ierobezotaajs 90km/h ???? vajag buut!!! ja fura iet 100 tad tas ir iznemts.

stogram Reģ.: 16.05.2007
0 0 Atbildēt

piekritu Deksteram, ja no krievijas atjaajas sagrabejis cereps ar konteineri virsuu, tad vins gribot nevar uznemt normalu atrumu(pasarg dievs ja vareetu, vins tak izjuktu) nav mums ta tehnika tik slikta ka te sak stastit ka katru dienu uz akmens tilta staav lamatas

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

a vot tadiem eko ralistiem ka fans vispar desmit minimalas menešalgas sodu.Vins velkas vel lenak neka fures un tad kad furei tads seņotajs jaapdzen tad gan ir stulba situacija

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

VWfans kā no trešā reiha.. papēti statistiku, sū*u tie lielākie sodi dod.. es nedomāju, ka galvenā satiksmes problēma ir 104 vai pat nedoddies 116..

Lasītākie raksti

Jaunie raksti