briivdienaas nebrauc smagie, darba dienaas vieglie.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
briivdienaas nebrauc smagie, darba dienaas vieglie.
Kad pieņēma lēmumu, ka smagie no rītiem nevar iebraukt centrā ar visi transporta uzņēmumi sākumā baigi cepās, bet pierada, un nez cik garāki būtu sastrēgumi, ja no rītiem arī fūras tūcītos virsū uz tiltiem. Domāju, ka būs arī jāpierod brīvdienās atpūsties. Ja jau smagie nevienam netraucētu, citur Eiropā nebūtu jau sen pieņemti šādi ierobežojoši likumi, diez vai šie ierobežojumi radīti, lai tikai "paprikolotos"...
Smagie nevar, bet ceļu remonta tehnika var gan. ZB uz Ganību Dambja daži idioti noparkojuši auto uz 1 -as joslas, un pa otro joslu klidzina traktors, korķis monentā.
Kad beidzot uz Ganību dambja aizliegs noparkot autiņus? :I
VWfans rakstīja:
deksters rakstīja: Tikko atbraucu no Bauskas. Fan, zini, vietām braucu uz 160, jā jā, neģībsti...un tas ir BAUDĪJUMS. Protams tur, kur biju viens uz ceļa. Tālumā auto, pretī nenāk mašīnas, spiežam. Man patīk. Sabiezinās satiksme-atmetam uz 110-120, braucam mierīgi. Ja kāds var pateikt, ka 110 ir ātri, tad nezinu pat, ko viņam ieteikt. Jā, uz līkumaina un bedraina ceļa tas ir ātri, varbūt, n=bet ne uz jaunā 'platā ceļa' posmā Ķekava-Iecava.
Ja par 160 km/h dotu sodu septiņu mēnešu iztikas minimuma apmērā, tas ir, 903 latu apmērā, un Tevis pieķeršanas varbūtība rekonstruētajā Iecavas-Ķekavas posmā būtu būtiska, tad tādi kā Tu ātri taptu ārstēti no bīstamās ātruma pārkāpšanas.
Zini kāpēc Vācijā noņēma uz bāņiem satiksmes ierobežojumus? Lai nebūtu tik daudz sastrēgumu, tā teikt korķu. Anglijā arī uz motorvejiem ofic. ātrums 90- 100 km /st , bet plūsma iet uz 130-150. Un poliči normālos laika un satiksmes apstākļos to pieļauj. Visvairāk avāriju veidojās kad notiek autiņu drūzmēšanās uz ātrgaitas ceļiem.
Mans uzskats ir ja aiz tevis veidojās auto rinda ar drūzmēšanos un Tev priekšā ir tukšš ceļš, tad Tu esi potenciāls avārijas izraisītājs un Tevi ir jāsoda.
Siksparnis rakstīja:
VWfans rakstīja:
deksters rakstīja: Tikko atbraucu no Bauskas. Fan, zini, vietām braucu uz 160, jā jā, neģībsti...un tas ir BAUDĪJUMS. Protams tur, kur biju viens uz ceļa. Tālumā auto, pretī nenāk mašīnas, spiežam. Man patīk. Sabiezinās satiksme-atmetam uz 110-120, braucam mierīgi. Ja kāds var pateikt, ka 110 ir ātri, tad nezinu pat, ko viņam ieteikt. Jā, uz līkumaina un bedraina ceļa tas ir ātri, varbūt, n=bet ne uz jaunā 'platā ceļa' posmā Ķekava-Iecava.
Ja par 160 km/h dotu sodu septiņu mēnešu iztikas minimuma apmērā, tas ir, 903 latu apmērā, un Tevis pieķeršanas varbūtība rekonstruētajā Iecavas-Ķekavas posmā būtu būtiska, tad tādi kā Tu ātri taptu ārstēti no bīstamās ātruma pārkāpšanas.
Zini kāpēc Vācijā noņēma uz bāņiem satiksmes ierobežojumus? Lai nebūtu tik daudz sastrēgumu, tā teikt korķu. Anglijā arī uz motorvejiem ofic. ātrums 90- 100 km /st , bet plūsma iet uz 130-150. Un poliči normālos laika un satiksmes apstākļos to pieļauj. Visvairāk avāriju veidojās kad notiek autiņu drūzmēšanās uz ātrgaitas ceļiem.
Mans uzskats ir ja aiz tevis veidojās auto rinda ar drūzmēšanos un Tev priekšā ir tukšš ceļš, tad Tu esi potenciāls avārijas izraisītājs un Tevi ir jāsoda.
Ja rakstīts, ka atļauts ir viens ātrums, bet pieļaj braukt ar lielāku, kāpēc rakstītais noteikums pastāv? varbūt tas vispār ir jāatceļ?
> Ne. nav pilnībā jāatceļ, bet jāskatās reāli, cik ir drošs ātrums, un policistiem nav jābūt burta kalpiem, bet jāskatās uz satiksmi kopumā Ja sliktos laika apstākļos, kāds sadomā apdzīt plūsmu kas iet uz atļautajiem, tad viņu var ņemt pie dziesmas.
Siksparnis rakstīja: > Ne. nav pilnībā jāatceļ, bet jāskatās reāli, cik ir drošs ātrums, un policistiem nav jābūt burta kalpiem, bet jāskatās uz satiksmi kopumā Ja sliktos laika apstākļos, kāds sadomā apdzīt plūsmu kas iet uz atļautajiem, tad viņu var ņemt pie dziesmas.
Zviedrijā tas ir novērots. Plūsma iet ātrāk nekā atļautais par kādiem 15-20 km...
Un par Angliju ar patiesība, braucām tur 150, neviens neko neaiztika. Vienā vietā filmēja, domāju- nu būs sūdi, nekā, nekāda talona, nekā.
Skudras pret ziloni: www.delfi.lv/... Labs ekšens Liepājā bijis!
Yonas rakstīja: Nekad nav bijis tik slikti, lai nevarētu būt vēl sliktāk.
Un nekad nav bijis tik labi, lai kādam tomēr neliktos pietiekami labi.
Es saprotu tos ôpjus kuri pirmoreiz piesēdās pie stūres tad, kad uz spidometra lielākais cipars bija 100 un to pašu nevarēja izspiest. Ja viņi visu mūžu tā ir braukuši, tagad nekādi viņus nepiespiedīsi braukt ātrāk.
Es uzskatu, ka pašlaik ir galīgā aizmugurē jauno šoferu apmācība un arī eksāmenu pieņemšana. Man uzmetās zosāda uz muguras, kad nācās pasēdēt pasažiera vietā, pie stūres bija viena radiniece kura pirms pāris mēnešiem nolikusi tiesības. Kā tad viņus māca? Ar M burtu uz jumta viņi caurām dienām bremzē satiksmi. Tad kāpēc lai bez tā M burta viņi nebremzētu? Jeb otra galējība - saņem tiesības un nu tik spiež, kamēr atduras kokā. Jo mācību laikā viņi nav iemācīti normāli braukt. Elementāras vadīšanas iemaņas būtu jāapgūst kaut kur uz laukuma, nevis tūlīt jālien uz ielas. Ja pie zaļā iespēj uzsākt kustību tad, kad pieci auto jau būtu aizbraukuši. Starp mietiņiem jāpabraukā, lai iemācītos gabarītus izjust.Braukšanas stundas par dārgu? Nu tad neliec tās tiesības, ja nevari samaksāt. Pēc tam var sanākt maksāt daudz dārgāk.
Un eksāmens? It kā jau tagad liek braukt pa ārpilsētas ceļu uz 90.... cik reižu neesmu sēdējis kolonnā aiz tāda eksāmenu licēja uz Jelgavas - Dobeles šosejas Jo viņam lai apstātos malā jau puskilometru iepriekš jāsāk bremzēt. Bet tiesības saņem.
Žetons par raxtu Yonas.Tikai šajā jomā nekas nemainīsies.Bija man vienreiz saruna pie glāzītes ar vienu instruktoru....Uz manu jautājumu kāpēc laid uz ielas cilvēku kurš tikai OTRO dienu savā mūžā pie stūres atbilde bija ""bet man taču braukt ir jāiemāca""....diemžēl divu 05 garumā man tā arī neizdevās braukšanas skolotāju pārliecināt,ka viņš ražo brāķi.Tā,lūk.
Instruktors ta instruktors, bet CSDD eksaminatori ir galīgi piegriezti. Man šķiet, ka pašreiz pat tā uz tām kļūdām skatās ar puspiemiegtām acīm - tur kur agrāk uzreiz deva 10 un pārsēdināja uz pakaļējā beņķa, tagad dod 4. Tad nu vienīgais variants ir dzenāt tā pailgāk - pats vakar uz moča noliku, johaidī, gandrīz stundu dzenāja riņķī un apkārt pa Bauskas/Mūkusalas rajonu, kamēr beigās palaida ar 8 punktiem (2 reiz pa 4, abas reizes jau pats arī vainīgs, bet tēloju galīgo antiņu, protams). Laikam jau mana luņa laišana viņu ietekmēja, jo tagad visi, kam nav slinkums, raksta depešas ka instruktors tur tā un šitā.
Uz laukuma arī bija viens ar BMW skūteri atbraucis (kulba, avtomaķika, gandrīz vai elektriskais kafijas padevējs) - nomuģijās viņš tur absolūti - ne čūsku izbrauca, ne 8 (3x provēja un nekā, kaut arī pēc paragrāfa ir atļauti 2 mēģinājumi), pārējās figūras laikam nemaz nebrauca. Tas pats eksaminators pēc tam bija man kolēgam - izrādās, ka tas krāns pēc šitādas izluņošanās vēl ir kļauzu CSDD uzrakstījis.
Yonas rakstīja: Nekad nav bijis tik slikti, lai nevarētu būt vēl sliktāk.
Un nekad nav bijis tik labi, lai kādam tomēr neliktos pietiekami labi.
Es saprotu tos ôpjus kuri pirmoreiz piesēdās pie stūres tad, kad uz spidometra lielākais cipars bija 100 un to pašu nevarēja izspiest. Ja viņi visu mūžu tā ir braukuši, tagad nekādi viņus nepiespiedīsi braukt ātrāk.
Es uzskatu, ka pašlaik ir galīgā aizmugurē jauno šoferu apmācība un arī eksāmenu pieņemšana. Man uzmetās zosāda uz muguras, kad nācās pasēdēt pasažiera vietā, pie stūres bija viena radiniece kura pirms pāris mēnešiem nolikusi tiesības. Kā tad viņus māca? Ar M burtu uz jumta viņi caurām dienām bremzē satiksmi. Tad kāpēc lai bez tā M burta viņi nebremzētu? Jeb otra galējība - saņem tiesības un nu tik spiež, kamēr atduras kokā. Jo mācību laikā viņi nav iemācīti normāli braukt. Elementāras vadīšanas iemaņas būtu jāapgūst kaut kur uz laukuma, nevis tūlīt jālien uz ielas. Ja pie zaļā iespēj uzsākt kustību tad, kad pieci auto jau būtu aizbraukuši. Starp mietiņiem jāpabraukā, lai iemācītos gabarītus izjust.Braukšanas stundas par dārgu? Nu tad neliec tās tiesības, ja nevari samaksāt. Pēc tam var sanākt maksāt daudz dārgāk.
Un eksāmens? It kā jau tagad liek braukt pa ārpilsētas ceļu uz 90.... cik reižu neesmu sēdējis kolonnā aiz tāda eksāmenu licēja uz Jelgavas - Dobeles šosejas Jo viņam lai apstātos malā jau puskilometru iepriekš jāsāk bremzēt. Bet tiesības saņem.
tieshaam labs YONAS...100% piekriitu!
pārsvara visā Eiropā smagie maksā ceļa nodokli, arī autobusi
kāpēc Latvijā nevar ko tādu ieviest, lai maksā . vai lai brauc caur Belorusiju(kur jāmaksā). izskatamies pēc filantropiem, labdariem.
un nebūs uz robežas rindu!
(vecs mersis ir sūdīgāks par mācībnieku).
N*E*D*I*R*Š*A*M !!!
Domāju,ka idejiski apvienojoties vairumam autobraucēju,varētu daudz ko panākt.Regulāri nākas pārvietoties pa apvedceļu posmā Jūrmalene-Ķekavas aplis,tiešām paliek neciešami visi tie n-tie traktori,zil,gaz un kamazveidīgie kā arī tirliņi kas pohainām sejām ar trīcošām rokām pārvietojas uz ~70km/h un citreiz pat mazāk pie normāliem braukšanas apstākļiem,tādus var mēģināt ietekmēt tikai ar tālajiem+"uzsēšanās" uz taures.Lai man pamēģina piešūt agresīvu braukšanu,bet nu šitais "brzpreģels" vienreiz ir jāizbeidz.Piemaskavā piemēram,par reālu satiksmes bremzēšanu cik zināms vnk. nostumj no ceļa.Neaicinu uz nekārtībām uz ceļa,tikai info pārdomām.
DAGERS rakstīja: Domāju,ka idejiski apvienojoties vairumam autobraucēju,varētu daudz ko panākt.Regulāri nākas pārvietoties pa apvedceļu posmā Jūrmalene-Ķekavas aplis,tiešām paliek neciešami visi tie n-tie traktori,zil,gaz un kamazveidīgie kā arī tirliņi kas pohainām sejām ar trīcošām rokām pārvietojas uz ~70km/h un citreiz pat mazāk pie normāliem braukšanas apstākļiem,tādus var mēģināt ietekmēt tikai ar tālajiem+"uzsēšanās" uz taures.Lai man pamēģina piešūt agresīvu braukšanu,bet nu šitais "brzpreģels" vienreiz ir jāizbeidz.Piemaskavā piemēram,par reālu satiksmes bremzēšanu cik zināms vnk. nostumj no ceļa.Neaicinu uz nekārtībām uz ceļa,tikai info pārdomām.
pag kameer taads Tev pasham ietaurees...
ar montazjku pa nagiem lai klokjus bezjeegaa nerausti...
p.s. par kamazu nez.. bet 80to smagais taadus antonus kaa tu no celja gan labpraat nostumtu... kas pashi apdziit nejeedz bet pa shosi velkaas uz 80-85...
marrutkis rakstīja: tādi tirsēji
29220238...
uzgriez.. un riit no riita buus iespeeja pasham izbraukt liidzi... riiga- shaulji-riiga
tad i komenteesi- par tirseejiem vai nee...
Kindzulis rakstīja:
marrutkis rakstīja: tādi tirsēji
29220238...
uzgriez.. un riit no riita buus iespeeja pasham izbraukt liidzi... riiga- shaulji-riiga
tad i komenteesi- par tirseejiem vai nee...
es tak ne par tevi, durik
pats vainīgs, ka postē pirms manis!
Apdzīt man nav probzu,ja vien aiz tada mudaka jau kolonna nav izveidojusies,tikai šaja gadījuma runa jau iet nevis par sekām(apdzīšana) bet gan cēloni-korķu veidotājiem.
Peace
Nja... tipiski latviešiem...
Smagie rīgā- ttaisa sastrēgumus....
Smagie uz apvedceļa- atkal jau taisa sastregumus...
A mož aizliedzam tos virs 5t vispār, kā sugu????
...pūtvējiņi, pļe!
Ja iet runa par apvedcēļu, tad tas jau davai, ka gadus 5 jau vnk BRĒC pēc 4 joslām. Dēļ satiksmes intensitātes kopumā un nevis tikai kravas a/m.
Par traktoriem, atbalstīts, taču šeit domaju tos indivīdus, kuri brauc precīzi pa joslu (pret tiem, kuri vienu riteni palaiž pa nomali, man pretenziju nav)
Lielākās problēmas uz apvedceļa, jau sagādā tieši tie apdzinēji. Jo ja iet kolonna ar 90...95km/h ("īstajās" stundās), nu nav jēgas dzīties... Un piem. kārtējais, kuram sieva dzemdē, uztaisa kādu vi jebonu- kāds no kolonnas dabu piebremzēt- rezultātā visi sabremzējas līdz 70....
Un par to, ka nav jēgas dzīt tādos apstākļos, esu pārliecinājies nu reizes 4as vismaz- tb es mierīgi bez stresa kruīzēju ar tiem 90, bet viens dzemdētājs riskējot dzenās- un pie Jūrmalas g/Kurzemes pr luksafora piebraucu tam pašam "dzemdētājam" aizmugurē...
Ja tie smerdeļi (dalnobojšiki) ietur normālu distanci savā starpā un pašam labs, jaudzīgs motors nevis kaut kāds korejiešu izpļūtīta parodija, mierīgi var dzīt un nekādu problēmu. Bet šad tad tādi uºodi uzrodas, ka gribas raķeti palaist. Reāls piemērs no dzīves uz Vidzemes šosejas - divas joslas un abās pa fūrei, kas brauc viena otrai blakus un pat ne 1km/h ātruma starpība Un piļī mu daki uz 90, neskatoties uz to, ka aizmugurē jau mašīnu kolonā un visi psiho. Pēc minūtēm piecām, kas aizmugurē visi sāka taurēt, viens piebremzēja. Bet kā gribējās apstādināt un sadot pa jebli
marrutkis rakstīja: Ja tie smerdeļi (dalnobojšiki) ietur normālu distanci savā starpā un pašam labs, jaudzīgs motors nevis kaut kāds korejiešu izpļūtīta parodija, mierīgi var dzīt un nekādu problēmu. Bet šad tad tādi uºodi uzrodas, ka gribas raķeti palaist. Reāls piemērs no dzīves uz Vidzemes šosejas - divas joslas un abās pa fūrei, kas brauc viena otrai blakus un pat ne 1km/h ātruma starpība Un piļī mu daki uz 90, neskatoties uz to, ka aizmugurē jau mašīnu kolonā un visi psiho. Pēc minūtēm piecām, kas aizmugurē visi sāka taurēt, viens piebremzēja. Bet kā gribējās apstādināt un sadot pa jebli
Nu ārkārtīgi nervozs cilvēks... Grūti Tev, marrutki...
Marchiks_ rakstīja:
A ko, slabo! Kautkā jau tos loxus jāpārmāca. Vēl pats tiksi pie labas varkas, ja pat ne jauna auto.
Drīzāk jau pie jauna koka uzvalciņa
Marchiks_ rakstīja:
Ideots rakstīja:
Marchiks_ rakstīja:
Tādiem vienkārši jāaiziet priekšā un jānorauj roceni...
FŪREI
kā Teff ar galvu
A ko, slabo! Kautkā jau tos loxus jāpārmāca. Vēl pats tiksi pie labas varkas, ja pat ne jauna auto.
, , šis puisietis laikam jau nesaprot, par ko runā... Kad pielocīs bagāžnieka vāku pašam pie pakauša- mož apdomāsies..
P.s. Ja nu šāds gadījums arī notiek, tad tev ir 3 cerības:
1. varbūt paliksi dzīvs
2. smagais trāpīs precīzi pa pakaļu (ja trāpīs pa stūri- "vļip očkarik!)
3. notikušajam nebūs liecinieku...
secinājumus izdari pats...
fures uz cela brivdienas
Pedeja laika tragiskajas avarijas arvien vairak ir iesastitas fures. Protams, tas nav biezi vainojamas pie tiesas CSN izraisisanas, tomer to kustiba pa parslogotajiem celiem pika stundas ir loti veicinoss faktors satiksmes negadijumiem. Es uzskatu, ka brivdienas smago kustiba ir jaierobezo, atlaujot to parvietosanos vienigi naktis.Var jau viniem aizliegt veidot kolonnas, vai ko citu, bet to neviens nekontroles un isinajums , manuprat ir tikai ierobezosana, ka vairuma normalo Eiropas valstu. Kadas ir jusu domas?