i dīzelis, i zem 12 keur, i ar piekabes āķi, i rāmis, i pazeminātie, i pilnie tilti.
bet kaut kā man šķiet, ka klikam krāns nav tik liels, lai brauktu ar šitik mazu mašīnu
i dīzelis, i zem 12 keur, i ar piekabes āķi, i rāmis, i pazeminātie, i pilnie tilti.
bet kaut kā man šķiet, ka klikam krāns nav tik liels, lai brauktu ar šitik mazu mašīnu
jimmy nederēs dēļ ietilpības. un, [b]jā[/b], krānu šitāds pamatīgi īsina
Nu, varbūt ir intrese par Ford Excursion
Būs gana ietilpīgs, gan dubļus mīl, gan dīzels 7.0 L. melns, atmuitots, no USA. cena 10 000 EUR.
nav īstā bilde:
jep, 7.0L pa maz
jauda pietiek. ja ir intrese dod ziņu.
markss rakstīja: Nu, varbūt ir intrese par Ford Excursion
Būs gana ietilpīgs, gan dubļus mīl, gan dīzels 7.0 L. melns, atmuitots, no USA. cena 10 000 EUR.
nav īstā bilde:
www.backglass.org/...
autobuss ,autobuss , iebrauc manaa daarzaa klusss..............
shitaadu ,lai izceltu no shpuureem ,vajadzees divus 750niekus waj kaapurnieku
viss jau labi ar Ford Excursion bet degvielas patēriņš ap 35l/100km, kas neinteresanti.
un arī līdz špūrēm šamais netiks jo neesot bloķa...
kliks rakstīja: un arī līdz špūrēm šamais netiks jo neesot bloķa...
ieskriesies un tiks
kliks rakstīja: viss jau labi ar Ford Excursion bet degvielas patēriņš ap 35l/100km, kas neinteresanti.
35 litri diizelja?!!? toch?
nea, vidējais kautkādi 25L max sanāk. Šoseja kautkādi 17L.
kliks rakstīja: karoč ja vēl kādam ienāk prātā zelta doma tad tik posto iekšā.
(sludinājums, kas pirmais pagadījās pa rokai) Pašam ar Grandu nav bijusi darīšana, bet parastais gaja visur, pat ar 1.6 nemotoru! Uz šosejas gan virs 90 nebija diez ko komfortabli, bet tas bija noyāts eksmplārs.
smaidiigais rakstīja: www.mobile.de/...
i dīzelis, i zem 12 keur, i ar piekabes āķi, i rāmis, i pazeminātie, i pilnie tilti.
bet kaut kā man šķiet, ka klikam krāns nav tik liels, lai brauktu ar šitik mazu mašīnu
Vispār laba alternatīva.
Siksparnis rakstīja:
smaidiigais rakstīja: www.mobile.de/...
i dīzelis, i zem 12 keur, i ar piekabes āķi, i rāmis, i pazeminātie, i pilnie tilti.
bet kaut kā man šķiet, ka klikam krāns nav tik liels, lai brauktu ar šitik mazu mašīnu
Vispār laba alternatīva.
A ja pavairāk krāmus vadāt tad ar piekabi.
Uggga rakstīja:
kliks rakstīja: karoč ja vēl kādam ienāk prātā zelta doma tad tik posto iekšā.
ss.ss.lv/...
(sludinājums, kas pirmais pagadījās pa rokai) Pašam ar Grandu nav bijusi darīšana, bet parastais gaja visur, pat ar 1.6 nemotoru! Uz šosejas gan virs 90 nebija diez ko komfortabli, bet tas bija noyāts eksmplārs.
Taa jau labs tik aizmuguree nav kur seedeet...
tā jau jūs tulīt to santīmu aizpi....iet līdz pilnpiedzinjas smārtam
Ja par līdzīgu ciparu var dabūt Patrol - tad nav ko domāt. Patrolim gan bloķis diferenciālī, gan atslēdzams stabilizators, gan bezceļu piekare.. nevis lielas MacPherson stoikas priekšā...
Uggga rakstīja:
kliks rakstīja: karoč ja vēl kādam ienāk prātā zelta doma tad tik posto iekšā.
ss.ss.lv/...
(sludinājums, kas pirmais pagadījās pa rokai) Pašam ar Grandu nav bijusi darīšana, bet parastais gaja visur, pat ar 1.6 nemotoru! Uz šosejas gan virs 90 nebija diez ko komfortabli, bet tas bija noyāts eksmplārs.
markss rakstīja: nea, vidējais kautkādi 25L max sanāk. Šoseja kautkādi 17L.
borta kompjūters nepielūdzami rāda vidējo patēriņu - 30 l/100km. Tas ir mierīgi braucot...
kliks rakstīja:
Tam takš vel arī C kategoriju vajag
ir parādījies viens patrols 3.0 dīzelis nedaudz jaunāks par iepriekš noskatīto 2.8.
2.8 ir ar 6 cilindriem, bet jauno 3.0 uztaisījuši ar 4 cilindriem. it kā pat esot drusku taupīgāks. nu tad jau redzēs...
domāju, ka aprāts nonāks īpašumā vēl līdz nedēļas beigām, ja if apstiprinās tāmi (ar akmentiņu iesist stikls, to lai nomaina iepriekšējais saimnieks!)
kliks rakstīja: ir parādījies viens patrols 3.0 dīzelis nedaudz jaunāks par iepriekš noskatīto 2.8.
2.8 ir ar 6 cilindriem, bet jauno 3.0 uztaisījuši ar 4 cilindriem. it kā pat esot drusku taupīgāks. nu tad jau redzēs...
domāju, ka aprāts nonāks īpašumā vēl līdz nedēļas beigām, ja if apstiprinās tāmi (ar akmentiņu iesist stikls, to lai nomaina iepriekšējais saimnieks!)
labāk lai saimnieks pa to naudu nolaizh cenu un pats maini - savādāk kautkadi kaktu meistari ielimees to logu uz nenotiritas vietas un peec menesha lodzinjam bus cauri! - i bijushi gadijumi!
bij' arī šāda doma, bet tā kā pārdevējs ir pazīstams (zinu jau zinu - "mēs godīgie latvieši nekad otru neuzmetam..." - sliktāk par žīdu) un šis vēl pamatīgi nolaidīs cenu, tad jācer ka viss būs OK.
Palasi šo par 3.0 motoru:
www.lonards-automotives.com.au/...
kliks rakstīja: ir parādījies viens patrols 3.0 dīzelis nedaudz jaunāks par iepriekš noskatīto 2.8.
2.8 ir ar 6 cilindriem, bet jauno 3.0 uztaisījuši ar 4 cilindriem. it kā pat esot drusku taupīgāks. nu tad jau redzēs...
domāju, ka aprāts nonāks īpašumā vēl līdz nedēļas beigām, ja if apstiprinās tāmi (ar akmentiņu iesist stikls, to lai nomaina iepriekšējais saimnieks!)
Vajag ieteikumus par 4x4
Sakarā ar lauku mājas iegādi un tās atrašanās vietu meklējas kāds nebūt 4x4 braucamrīks (vēlams džipveidīgs un paliels) ar šādām pazīmēm:
* nav parketnieks (štengrs rāmis)
* dīzelis (ieteicams manuālais)
* virs 2000.gada, cena līdz 12.5k eur
* piekabes āķis (iespēja pierīkot) ieteicams
Pagaidām noskatīts Nissan Patrol 2001. gada ar 2.8D un vēl ir doma par Forester, bet tam ir benzīns (kas nav mazsvarīgi, jo galamērķis atrodas pietiekami tālu un bieži tiks apmeklēts) un maz vietas kur visādus draņķus sastumt.