Vajag ieteikumus par 4x4

kliks Reģ.: 27.07.2006

Sakarā ar lauku mājas iegādi un tās atrašanās vietu meklējas kāds nebūt 4x4 braucamrīks (vēlams džipveidīgs un paliels) ar šādām pazīmēm:

* nav parketnieks (štengrs rāmis)

* dīzelis (ieteicams manuālais)

* virs 2000.gada, cena līdz 12.5k eur

* piekabes āķis (iespēja pierīkot) ieteicams

Pagaidām noskatīts Nissan Patrol 2001. gada ar 2.8D un vēl ir doma par Forester, bet tam ir benzīns (kas nav mazsvarīgi, jo galamērķis atrodas pietiekami tālu un bieži tiks apmeklēts) un maz vietas kur visādus draņķus sastumt.

 
markss Reģ.: 17.12.2002
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja: Tagad drusku gribētos par aizsardzību parunāt. Nekur nevaru atrast policijas info par zagto autiņu statistiku - vai tur patroļi parādās. zinu jau zinu, ka nav to patroļu tik daudz kā pasātu un a6, bet tomēr. it kā jau autiņā ir rūpnicas imobilaizītājs un šonedēļ tika ielikta vēl papildus aizsardzība, kas nav skaibreiks.

Manuprāt jau šādu autiņu zagt ir samērā liels risks, jo parasti ar šādiem brauc plikgalvji ar automātu (kas atrodas nevis starp priekšējiem krēsliem, bet uz blakussēdētāja beņķa )...

Nez kā ar to zagšanu Ieliku gan skybrake,gan sidzeni, un imob. ir atslēgā,tjipa. Kasko man taisīja pēc paaugstinātā riska klases.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

markss rakstīja: Nez kā ar to zagšanu Ieliku gan skybrake,gan sidzeni, un imob. ir atslēgā,tjipa. Kasko man taisīja pēc paaugstinātā riska klases.

kāpēc paaugstināts risks? manuprā te samērā veiksmīgi ar kasko tiku galā... ak, jā, ar kasko ir tā, ka to pēc savējā apdroš. brokera ieteikuma ietaisīja baltikumā aiz tā apsvēruma, ka tā ir 3. mašīna ģimenē un tāmi var apstiprināt arī ilgāk. toties stingri lētāk.

Roi Reģ.: 21.01.2004
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja:

markss rakstīja: Nez kā ar to zagšanu Ieliku gan skybrake,gan sidzeni, un imob. ir atslēgā,tjipa. Kasko man taisīja pēc paaugstinātā riska klases.

kāpēc paaugstināts risks? manuprā te samērā veiksmīgi ar kasko tiku galā... ak, jā, ar kasko ir tā, ka to pēc savējā apdroš. brokera ieteikuma ietaisīja baltikumā aiz tā apsvēruma, ka tā ir 3. mašīna ģimenē un tāmi var apstiprināt arī ilgāk. toties stingri lētāk.

Baltikumaa?

Palasies atsauksmes par baltikuma izmaksaam... nu tjipa cik labpraatiigi vinji izmaksaa ja kas notiek..

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

Tur ir drusku citādāk. Nav tā, ka viņi nemaksā nemaz i fsjo. Viņi vienkārši velk laiku un nesaskoņo tāmi, bet nemaz neizmaksāt apdrošinātājs nevar. Un tā tāmes saskaņošana "labajās" kompānijās aizņem 2 nedēļas līdz gandrīz mēnesim (ja nav pazīšanas vai kas tamlīdzīgs). "Sliktajās" kompānijās tāmi skaņo apmēram mēnesi. Tur arī ir atšķirība.

A kā tad tu domāji, ka nemaz un nekad nesaskaņo tāmi? Maybe tā kādreiz bija, bet šaubos vai tagad to var izdarīt. Cita runa ir par atlīdzības saņemšanu naudā - tur gan viņi var novērtēt skādi nepamatoti zemu vai kā citādāk nokrāpties. Bet mani interesē tādā [tfu tfu tfu] gadījumā vai nu lai ceļ pa jaunu augšā vai 100% mīnus pašrisks atlīdzība. Un tagad attiecīgā kompānija iedeva 0% pašrisku.

Reālu problēmu nesaskatu. Ja tā ir vienīgā ģimenes mašīna un katru dienu uz darbu jābrauc, tad jādrošina max labā kompānijā, kur nomaina un piekrāso vienas nedēļas laikā! Bet manā gadījumā tā nav.

markss Reģ.: 17.12.2002
0 0 Atbildēt

Slushai, Klik.

Kā tu pagriez uz priekšēja rata: Auto to Lock

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

markss rakstīja: Slushai, Klik.

Kā tu pagriez uz priekšēja rata: Auto to Lock

Tu domā fiziski noņemt nost diska vāciņu zem kura ir apakšā skrūves un tur manuāli saslēgt priekšējos ratus?

Pateikšu godīgi, ka nemaz neesmu redzējis kā tur izskatās. Esmu tikai brīdināts no pārdevēja par tādu iespēju. Vienkārši grūti to aizsargu noraut.

markss Reģ.: 17.12.2002
0 0 Atbildēt

fiška tāda, ka man vienā pusē ir nolauzts, nav skrūve. Varbūt kāds zin ko var tur izdarīt, kautko pielāgot?

Kāds tur princips,vispār?

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

Ū, tu nu gan specifisku jautājumu uzdevi! Mēģināšu pierakstīt un uzvaicāt servisā, jo tāpat turp jābrauc nodzēst kļūdas no kompja un arī jaunās riepas uzmest uz diskiem.

Aigarcix Reģ.: 15.07.2007
0 0 Atbildēt

Nu moins džeki,kas tā par skrūvi?Reāli saslēdzējam nav ko nolauzt,ja nu no iekšpses un komplektā ar... .Ja viena no sešām vai ciktur skrūvēm ar ko tas pieskrūvēts,tad nav tik traki,bet vispār prasās precizējums.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

mitiska skrūve ar ko sabloķe prieksejos ratus

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja: Tur ir drusku citādāk. Nav tā, ka viņi nemaksā nemaz i fsjo. Viņi vienkārši velk laiku un nesaskoņo tāmi, bet nemaz neizmaksāt apdrošinātājs nevar. Un tā tāmes saskaņošana "labajās" kompānijās aizņem 2 nedēļas līdz gandrīz mēnesim (ja nav pazīšanas vai kas tamlīdzīgs). "Sliktajās" kompānijās tāmi skaņo apmēram mēnesi. Tur arī ir atšķirība.

A kā tad tu domāji, ka nemaz un nekad nesaskaņo tāmi? Maybe tā kādreiz bija, bet šaubos vai tagad to var izdarīt. Cita runa ir par atlīdzības saņemšanu naudā - tur gan viņi var novērtēt skādi nepamatoti zemu vai kā citādāk nokrāpties. Bet mani interesē tādā [tfu tfu tfu] gadījumā vai nu lai ceļ pa jaunu augšā vai 100% mīnus pašrisks atlīdzība. Un tagad attiecīgā kompānija iedeva 0% pašrisku.

Reālu problēmu nesaskatu. Ja tā ir vienīgā ģimenes mašīna un katru dienu uz darbu jābrauc, tad jādrošina max labā kompānijā, kur nomaina un piekrāso vienas nedēļas laikā! Bet manā gadījumā tā nav.

Baltikums par 2 bedre parsistam riepam nomaksaja bez liekas ciksteshanas. Uzraku ceku par cik riepas pirktas un par 1 sezonu nobrauktam riepam nomaksaja pec ceka vertiibas.

Vislabak tadam letakam kompanijam apdroshinasahas summu sadalit pa daljam un maksat pamazam. Tad izmaksu gadijuma atlaiz atlikusho summu.

Aigarcix Reģ.: 15.07.2007
0 0 Atbildēt

Sabloķēt un saslēgt ir divas atšķirīgas lietas.bet ne par to.Ja tā fīča saslēdzas ar atslēgas palīdīdzību,tad iespējams ar ko var nolauzt,tad atliek pirkt jaunu komplektu.ATA servisā var dabūt AVM habus,manuālos vai automātiskos.~200lvl,bet var jau meklēt lietotus.Kā jau teicu ar automātu ir japadod atpakaļ,bet manuālam jalien ārā un jaatslēdz,domajat kas labāk.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

beidzot bildes manā galerijā

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

viagris rakstīja:

sebs rakstīja: Neviens jau nesalīdzina ar kautkādu PATROL, Mazdinieks paveiks savus darbus standarta bezceļos un uz štrāses varēs izgriezt pogas lielākajai daļai vieglo un dizains moderns, stilīgs, pārdošanas apjomi paši par sevi runā. Vienkārši izteicu to kā variantu. Nav jau PSRS laiki kad nebija izvēles un bija jāpriecājas par to ko var dabūt.

10 pārdotās mašīnas līdz 1.septembrim

Iesāli to Mazda. Pastāsti labāk no kā un kāda viņai pilnpiedziņa, kas bloķējas utt

Un ko tad Tu piedāvā A/T? No štatiem

P.S. Par Patroliem. Ir klientam gadīgs melns ar melnu ādu 7 vietīgs, mehānika. Noskrējiens ap 8000 km, tātad vēl 2 gadi/92000km garantija. 36000 EUR gandrīz ar PVN.

Sveiks !

Cik nopratu Tu strādā pie nisaniem in ir saprašana par piedziņām .

Ņemot vērā manu mazo zinšanu par piedziņām ,gribu šo trūkumu labot

Ko nepareizi rakstu lūdzu palabo

1.Ir Part time 4wd . .Ir pazeminātie .Ar šiem autiņiem, ar visiem saslēgtiem tik pa dubliem .

darbibas princips ir cieti saslēgtas abas asis .Diferenciāļi ir tik starp riteņiem (patrolis ,sport pajers.....)

Vai starpriteņu diferenciāļi arī bloķējas????

2.Full -time .Ir pazeminātie. ir patstāvigi vis salēgts (dažiem varot atslēgt ...laikam pajeram )un diferenciālis ir starp asīm kuru var bloķēt .Piemēri LC.pajers

3.Parketnieki ...nu šeit es vismazāk es orientējos . Nu princips tāds , normāli velk priekša ja saslid pievienojas mugurējie.

Cik noprotu šeit ir lielaa atšķirība no salēguma veidiem (visko muftas, haldex u t t ).. vai par šo segmentu varētu kādu saprotamu iedalījumu un īsu darbības aprakstu ..

Ja runā par parketu.. Esmu dzirdējis ,ka bieži pieslēdzas ar novēlošanos. Ja iestieg dubļos(apstājas) tad autiņš pārvēršas par parastu priekšpiedziņas ,jo pakaļa nemaz nepieslēdzas ( jo vajadzīga kustība)

šodien skatījos pa TV gada auto . Tur piemēram xtreils braši pa smilšu kalniem nesās ,lai gan skaitās parkets .

Un vēl.. Skanstes ielā ir uztaisīts stāvs kalniņš ,kuri no nisaniem to var pieveikt ??

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

stastišu par to ko zinu točna

Jeep cherokee 2001 4.0l

242-razdatka: BWD, Ful time, Part time, Pazeminātais.

bloķējas ar (laikam visko) muftu diferi, starpasis bloķējas Part time un pazeminātajā.

eh zheel ka neizlasiju atraak - pie manis bija pilnpiedzinju GURU - tas te butu siki smalki pa visiem sastastijis kas un kaa - mani protams interesee tikai manejais

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

vakar normāli ie.jā.jos ar savu čiroku Secinājums - ja grib mīcīties pa dubļiem, vajag ne tikai pazeminātos, bet arī diferenciāļu bloķus (vismaz 1 asij).

Kautgan - ja iestieg tādā vietā kā es vakar - māla un dubļu maisījumā - daudz nepalīdzētu arī tas, ka visi 4 grieztos absolūti vienādi.

Otrs secinājums - ofroudam tomēr vajag dīzeli un manuālo. Tad var smuki saslēgt pazeminātos, ielikt 1., un, riteņiem lēnām griežoties, pašam izkāpt no mašīnas un iet meklēt kautko ko pamest zem riteņiem.

P.S. Kurām mašīnām no rūpnīcas nāk diffu bloķis?

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja:

Galvenais rakstīja: vakar normāli ie.jā.jos ar savu čiroku Secinājums - ja grib mīcīties pa dubļiem, vajag ne tikai pazeminātos, bet arī diferenciāļu bloķus (vismaz 1 asij).

Kautgan - ja iestieg tādā vietā kā es vakar - māla un dubļu maisījumā - daudz nepalīdzētu arī tas, ka visi 4 grieztos absolūti vienādi.

Otrs secinājums - ofroudam tomēr vajag dīzeli un manuālo. Tad var smuki saslēgt pazeminātos, ielikt 1., un, riteņiem lēnām griežoties, pašam izkāpt no mašīnas un iet meklēt kautko ko pamest zem riteņiem.

P.S. Kurām mašīnām no rūpnīcas nāk diffu bloķis?

kvatrām

starpasu un pakaļējais

ar "mašīnām" es domāju "mašīnas", nevis asfaltslīpētājus

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja: vakar normāli ie.jā.jos ar savu čiroku Secinājums - ja grib mīcīties pa dubļiem, vajag ne tikai pazeminātos, bet arī diferenciāļu bloķus (vismaz 1 asij).

Kautgan - ja iestieg tādā vietā kā es vakar - māla un dubļu maisījumā - daudz nepalīdzētu arī tas, ka visi 4 grieztos absolūti vienādi.

Otrs secinājums - ofroudam tomēr vajag dīzeli un manuālo. Tad var smuki saslēgt pazeminātos, ielikt 1., un, riteņiem lēnām griežoties, pašam izkāpt no mašīnas un iet meklēt kautko ko pamest zem riteņiem.

P.S. Kurām mašīnām no rūpnīcas nāk diffu bloķis?

difu bloķi tiltos tev būtu tomēr palīdzējuši, ir kiti kur var visvisadus tos blokjus salikt chirikam , ja gribi konsultaciju aizbrauc pie Sāmīša viņam arī sirds mīksta uz sho tehnikas vienību

par to dīzeli un manuālo kārbu - laikam tev tomēr ir japalasa literatūra par to kā jālieto automāts bezceļa apstākļos, ir viedoklis ka automāts vairāk dubļos palīdz kā manuālā - ipashi dubļos, parakshos un iedalīshu linkus kur es lasiju pa automāta lietošhanu bezceļa gadijumos, pat ar motoru var bremzēt!

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

jeep.avtograd.ru/...

nu te ir viens iss parskats kapeec ir automāts ok - par to kaa ar automaatu braukt gan pamekleejiet pashi daudz infas ir wikipeedijaa

Bestaas vishes bezceljos!

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

a nevar to difu bloķa neesamības problēmu rinināt, nedaudz piespiežot bremzes? "vieglākajam" ritenim paliks grūtāk griezties, līdz ar ko teorētiski vajadzētu pieslēgties arī pretējam. Ko?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Riepas !! Riepas ir tas kas mālos ir vissvarīgākais. Ar normāli nolaistiem Simeksiem būtu cita braukšana.

Bloķis pakaļtiltā Patrolam, TLC, dažiem LandRover bij no rūpnīcas dabūnams (dažiem kā opcija, citiem pamatpakā).

Var protams iemest ARB Airlocker, būs labi.. Bet pa velti viņus nepavisam neizsniedz.

Un bez RIEPĀM arī bloķis nelīdzēs.

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja: a nevar to difu bloķa neesamības problēmu rinināt, nedaudz piespiežot bremzes? \"vieglākajam\" ritenim paliks grūtāk griezties, līdz ar ko teorētiski vajadzētu pieslēgties arī pretējam. Ko?

Ar bremzes palīdzibu nu nesanāks gan, ir vairāki varianti bloķiem, ex atkal nakas likt linku no krievu saita

jeep.avtograd.ru/...

- iesaku krustam skersam parlasiit sho krievu saitu jo tur ir savakta esencepar teemu Jeep

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Ar bremzēm un automātu kautkādu pseidobloķi izveidot sanāks. Bet mālos tas noteikti būs par vāju lai kautko jēdzīgu iesāktu.

RHINO rakstīja:

Ar bremzes palīdzibu nu nesanāks gan, ir vairāki varianti bloķiem, ex atkal nakas likt linku no krievu saita

jeep.avtograd.ru/...

- iesaku krustam skersam parlasiit sho krievu saitu jo tur ir savakta esencepar teemu Jeep

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vo, vo taadeelj jau lielai daljai parketnieku ir probleemas, ka difa (arii starpasu) blokjeeshanas vieta izmanto ko liidziigu PretBukseeshanas Sisteemai, kas sava buutiiba bremzee sliidosho(os) ratu(us) un vismaz vieglo auto situaacijaa glushii nost arii motoru.

Reali kur bija tas jautaajums par VC centra "difu" - tad principaa tas ir viens no labaakajiem oldschool variantiem - pie atshkjiriigiem asu (ratu) griezshanas aatrumiem ( jaa jaa arii ja teiksim veic pagriezienu -kas vairs nav tik labi) sablokjee abus tiltus. Tiesa dzjipos shito diez vai ieraudziisi.

Atsevishkjos dzjipos savukaart kaa LSD tiltos tiek izmantots Torsens ( kaut kaadiem Ford Exploreriem AFAIK un veel shim tam no USA) - labs, bet ne leets variants - nav nekas jaasleedz + arii liikumos vinsh pats tiek galaa ar atshkjiriigiem ratu griezshanas aatrumiem, ( nostraadaa kaa briivais difs).

Par paareejiem difiem un sadales kaarbaam sevishkji nepateikshu neesmu interseejies tik dzilji.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

RHINO

Labas saitites iedevi

Lasītākie raksti

Jaunie raksti