Vajag ieteikumus par 4x4

kliks Reģ.: 27.07.2006

Sakarā ar lauku mājas iegādi un tās atrašanās vietu meklējas kāds nebūt 4x4 braucamrīks (vēlams džipveidīgs un paliels) ar šādām pazīmēm:

* nav parketnieks (štengrs rāmis)

* dīzelis (ieteicams manuālais)

* virs 2000.gada, cena līdz 12.5k eur

* piekabes āķis (iespēja pierīkot) ieteicams

Pagaidām noskatīts Nissan Patrol 2001. gada ar 2.8D un vēl ir doma par Forester, bet tam ir benzīns (kas nav mazsvarīgi, jo galamērķis atrodas pietiekami tālu un bieži tiks apmeklēts) un maz vietas kur visādus draņķus sastumt.

 
1 2 3 4 5 6 7 8
kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

...un nekas nav ideāls

diemžēl

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

patrols ir iegādāts un uzreiz nodots signalizācijas ierīkošanai. vēl tādi "nieki" kā jāuzliek jauns accu un riepas jāiegādā.

starp citu, vai pietiks, ja šādai mašīnai liek tikai m+s un dzīvo visu gadu?

sīkāku review iedošu svētdien vai pirmdien ar cerību ka jau šīs nedēļas nogalē dabūs drusku pamocīt jaunieguvumu pa zemes ceļiem un maybe kur dziļāk iebrist...

io Reģ.: 25.03.2003
0 0 Atbildēt

\"un maybe kur dziļāk iebrist...\" - GAZ66 evakuatora tel.29107333

www.patrol4x4.com/... - te var smelties šādas tādas idejas par remontiem un bezceļu aprīkošanu

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Bf godrich All terain - un vizinies visu gadu

Ko krutāks dzips, to tālāk pēc traktora jāiet

visnaz kadu rokas vinchu aiznjemies!

P.S. Jaunaiz dzipa ipashnieks parasti nomierinas tikai tad kad ir noracis dzipu tiktal ka jameklee traktors. citiem pat tas nepaliidz

R0ze Reģ.: 19.01.2005
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja: starp citu, vai pietiks, ja šādai mašīnai liek tikai m+s un dzīvo visu gadu?

Nu lielākoties jau visas suvu/džipu riepas ir M+S.. tākā tas ir ok.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

draudzēties ar meža tehnikas atstātajām špūrēm vēl netaisos. un priekšas vinča šitam izstrādājumam arī ir uzstādīta.

appētot motora telpu atklājās, ka vieta paredzēta diviem pamatīgiem aķiem (pagaidām gan iztikšu ar vienu jauni iegādātu bosch). tas priekš kam? - vinčošanai un p.i.m.p.jotai stereo sistēmai, maybe vēl kaut kam?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

M+S nepavisam nenozīmē ka ziemā braukšana ar to riepu ir normāla.

Ja gribi justies droši - tāpat jāliek ziemenes. Tik mazākas un šaurākas kā vasarā.

Ja brauc ar dubļu (MT klases) riepām - ziemā ar tām ir pavisam ekstrēmi

4x4 tikai ieskrienas labāk par puspiedziņas auto, bet bremzē tāpat vai vēl sliktāk (jo smagāks).

R0ze rakstīja:

kliks rakstīja: starp citu, vai pietiks, ja šādai mašīnai liek tikai m+s un dzīvo visu gadu?

Nu lielākoties jau visas suvu/džipu riepas ir M+S.. tākā tas ir ok.

R0ze Reģ.: 19.01.2005
0 0 Atbildēt

Guzis rakstīja: M+S nepavisam nenozīmē ka ziemā braukšana ar to riepu ir normāla.

Nav tik slikti kā tu stāsti..

M+S riepas ir drusku cietākas nekā īstas ziemenes un mīkstākas nekā vasaras. Tagad tehnoloģija ir pietiekami tālu jau attīstīta lai normāli spiestu ziemas sljuru un vasarā ūdeni tāpat laukā.. Protams nebūs nekāda maksimāli panākamā saķere ja jāgāž pa ledu (tad par šipiem var domāt), bet zināma ekonomija neko īpaši nezaudējot sanāk.

Protams laiks/sezonas ar kuru braukt vienas pašas M+S riepas ir īsāks nekā komplektā ziemas un vasaras riepas, taču ja parēķina ka pa riepu jānoliek 100-200+ Ls un vēl uz diviem komplektiem tad manuprāt labāk ir iepirkt M+S..

Es piem lietoju Nokian WR SUV.. www.nokiantyres.com/...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Ar asfalta M+S jau var vizināties visu gadu. Līdzko paņem ko dubļiem piemērotāku tā ziemā ir kā pīle uz ledus

Te augstāk minētaās BF Goodrich All Terrain vel ir daudzmaz braucamas ziemā, MudTerrain jau spēj sagādāt diezgan interesantas izjūtas

R0ze rakstīja:

Nav tik slikti kā tu stāsti..

M+S riepas ir drusku cietākas nekā īstas ziemenes un mīkstākas nekā vasaras.

Es piem lietoju Nokian WR SUV.. www.nokiantyres.com/...

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

ar vienu akji daudz tev taa vincha nepalidzees - kada skjirba kur nakti pavadiit , dubljos pa vidu vai izvinchotam malaa

markss Reģ.: 17.12.2002
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja: patrols ir iegādāts ...

welcom to Patrol club

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

tātad patrolis ir 2000.gada ar 3.0d un manuālo kārbu. uzturēts gandrīz ideali, nav rūsas burbuļu, skrāpejumu u.t.t diemžēl iegādātais no iepriekš noskatītā atšķiras ar totālu vienkāršību - auduma beņki, stūre un pārslegs sintētisks, vienīgā elektronika ir logu pacēlāji un kondiška. ļoti pietrukst miglas lukturu. drusku kaitina paletā ieksējā apdare un tik lielai mašīnai neatbilstoša šauriba salonā, biju iedomajies ka būs plašāks salons...

novērotās nepilnibas: ar akmentinu iesists stikls, ko tuvakās nedeļas laikā apdrosinātājs nomainīs; nav oriģinalo gumijas tepiķīšu. īsti nepatīk spīzdigie sliekšņi, bet tur neko nevar padarit. uz stūres esošā taures poga braucot pa nelīdzenu ceļu pa laikam grab. maybe kāda atspere nolūzusi...

riktīgi labs un pamatīgs korpuss, šķībie to izgatavojuši no ļoti daudzām parkausētām kiām un kolas bundžām , feinias plastmasas uz arkām, rūpnicas tonejums stikliem, hidrosajugs un precīza ātrumkarba, daudz vietas aizmugurē sēdošajiem. mašīna tanks. arī patēriņš uz aptuveni 8,7-9,5l/100km. tik lielai un smagai mašīnai laba vadāmība un aptuveni 160zs normāli nes auto uz priekšu. turbina ierubās pie aptuveni 2800-3000rpm.

ģimenes mašīna ilgam laikam!

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja: tātad patrolis ir 2000.gada ar 3.0d un manuālo kārbu. uzturēts gandrīz ideali, nav rūsas burbuļu, skrāpejumu u.t.t diemžēl iegādātais no iepriekš noskatītā atšķiras ar totālu vienkāršību - auduma beņki, stūre un pārslegs sintētisks, vienīgā elektronika ir logu pacēlāji un kondiška. ļoti pietrukst miglas lukturu. drusku kaitina paletā ieksējā apdare un tik lielai mašīnai neatbilstoša šauriba salonā, biju iedomajies ka būs plašāks salons...

novērotās nepilnibas: ar akmentinu iesists stikls, ko tuvakās nedeļas laikā apdrosinātājs nomainīs; nav oriģinalo gumijas tepiķīšu. īsti nepatīk spīzdigie sliekšņi, bet tur neko nevar padarit. uz stūres esošā taures poga braucot pa nelīdzenu ceļu pa laikam grab. maybe kāda atspere nolūzusi...

riktīgi labs un pamatīgs korpuss, šķībie to izgatavojuši no ļoti daudzām parkausētām kiām un kolas bundžām , feinias plastmasas uz arkām, rūpnicas tonejums stikliem, hidrosajugs un precīza ātrumkarba, daudz vietas aizmugurē sēdošajiem. mašīna tanks. arī patēriņš uz aptuveni 8,7-9,5l/100km. tik lielai un smagai mašīnai laba vadāmība un aptuveni 160zs normāli nes auto uz priekšu. turbina ierubās pie aptuveni 2800-3000rpm.

ģimenes mašīna ilgam laikam!

Nu ko! Apsveicu! Gan jau tu spratisi lupatu benkja priekshrociibas, jau shinii ziemaa.

Spidigo sliekšņu nepiecieshamiba pamatosies aizbraucot seenees un lienot pari celmiem, Par miglas lukturiem, labi ka nav, jo vari izlemt kadus un kur likt, varbut ir verts domat par LUSTRU, varbut tikai mazaas lecas - ko mazaka lampa to atrak paliek netira un vairs nedod gaismu

ehh - ieliec bilditi galerijaa!!!!!!

A tu ko gribeeji tanku ar adas benkjiem

markss Reģ.: 17.12.2002
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja: ........

A tu ko gribeeji tanku ar adas benkjiem

A ,kas tankam ar ādu vainas Vairākkārt praksē pierādījies, ka ir o.k.,it sevišķi kad esi braucis ar atvērtu logu pa bezceļu un salons pilns ar dubeļiem

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

vakar tika izveikts pirmais nelielais tests ar tanku. tika aizbraukts līdz Ērgļiem pa blato ceļu (maršruts nav svarīgs, galvenais ka feini līkumots ceļš ar apaļiem olīšiem - t.s. rollingstouņiem). tur kur visi vilkās ar ~70km/h - ar tanku 90 un 100. viss forši, stabili (pagaidām ar puslisenēm), sīkās grambas nejūt, lielas bedres tikai drusku šūpo.

saslēdzu 4-velkošos tikai kad biju uz zemes ceļa, tādēļ bija pamatīgs izbrīns, ka pa asfaltu 4-velkošie mašīnu bremzē, grūtāk stūrēt. karoč pabraukt ir smagāk. nācās uzreiz slēgties uz pakaļu velkošo. bet tur ir joks, ka lai atkabinātos zobrati ar tanku ir jāpabrauc drusku atpakaļgaitā. biju pamatīgi samīzies, kad 4-velkošie neatslēdzās. lasīju manuāli vāciski, zvanījos zinātājiem u.t.t. stress uz stundu. bet izrādījās, ka dažreiz lai izkabinātu zobratus nākas parullēt atpakaļgaitā 5-6 metrus - 2x vairāk nekā biju braucis... nākamreiz zināšu!

diemžēl bildes nesataisīju, jo brīdī kad gribēju fotografēt arī tanku aparāts uzrādīja "batt.low, change batt.pack". tagad auto pie signalizācijas cilvēkiem un pēc tam mainīs priekšējo stiklu. bildes būs kaut kad uz piektdienu!

JAUTĀJUMS: vai uz stūres esošo taures pogu (kas pa visu stūres vidus daļu) var raut nost, ja tur airbags iekšā? vajag nomainīt atsperi, jo pretīgi grab tā lielā poga.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja:

JAUTĀJUMS: vai uz stūres esošo taures pogu (kas pa visu stūres vidus daļu) var raut nost, ja tur airbags iekšā? vajag nomainīt atsperi, jo pretīgi grab tā lielā poga.

Atvieno akumulatoru un kramejies cik sirds karo.

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

iemet aci manuālī, - parasti no polsterejuma nonjemshanas airbegs neizshaujas - jā obligāti esot jāatvieno akumulātors, vismaz manam manuālī tā raxtīc.

Jeep-am ir vairāki varianti kā atslēgt razdatku, varbūt noder:

1. atslēdz 4x4 vel tad kad nēesi ticis uz cieta seguma! - tad atslēdas normāli, nebraucot atpakaljgaitā.

2. tavi minētie 5-6 metri - man tiek minēti 10 metri - pasākums jau nu smieklīgs

3. Izgriežot stūri līdz galam uz vienu no pusēm, vis labakais veikala stāvvieta

Pirmo reizi kad man neatslēdzās pilnpiedzinja, pat lecu laukā, skatijos vai nav mikstais, vai ritenji pievilti, utt...

UWAGA!- lietot pilnīgi vienādas riepas gan priekšā gan pakļā - kā uzliku riepas ar vienādu nodilumu, problēmas ar razdatku gandrīz vai pačabēja

P.S. - nezinu kā tavam bet varētu būt tāpat! nekad nedrīkst slēgt razdatu braucot ātrāk pa 30-40 km/h

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

Rhino, dod padomu. Es varbūt esmu pamu.ļķis, bet jei bogu nesaprotu, kā čirokam apmainīt tuvo/tālo lampiņu. No iekšpuses to izdarīt nevar - tieši priekšā pieskrūvēti makanie dzelži. Vai tiešām jāņem visa lampa ārā??

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja: Rhino, dod padomu. Es varbūt esmu pamu.ļķis, bet jei bogu nesaprotu, kā čirokam apmainīt tuvo/tālo lampiņu. No iekšpuses to izdarīt nevar - tieši priekšā pieskrūvēti makanie dzelži. Vai tiešām jāņem visa lampa ārā??

Tu jau atbildēji pac uz jautājumu! - Parasti dzelzhiem malar ap lukturi ir viegli noskrūvejamas, ja tos nav taisijis metinaatajs Vanja - njemam nost dekoratīvo fignju kas ir ap lampu, un ar divām (ja nemaldos) skrūvītēm ir pieskrūvēts pamatrāmis kursh manam ir kopā ar lukturu automātiko regulatoru.

Tikai noskaidro vai tev nav tas dumais jenkju variants kuram lampa ar spuldzi ir viens vesels - tad gan tev jadodas būs uz ganibu dambi, tur hellā ir eiropas laakturi.

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja:

Galvenais rakstīja: Rhino, dod padomu. Es varbūt esmu pamu.ļķis, bet jei bogu nesaprotu, kā čirokam apmainīt tuvo/tālo lampiņu. No iekšpuses to izdarīt nevar - tieši priekšā pieskrūvēti makanie dzelži. Vai tiešām jāņem visa lampa ārā??

Tu jau atbildēji pac uz jautājumu! - Parasti dzelzhiem malar ap lukturi ir viegli noskrūvejamas, ja tos nav taisijis metinaatajs Vanja - njemam nost dekoratīvo fignju kas ir ap lampu, un ar divām (ja nemaldos) skrūvītēm ir pieskrūvēts pamatrāmis kursh manam ir kopā ar lukturu automātiko regulatoru.

Tikai noskaidro vai tev nav tas dumais jenkju variants kuram lampa ar spuldzi ir viens vesels - tad gan tev jadodas būs uz ganibu dambi, tur hellā ir eiropas laakturi.

nē nē, man ir normāla H4 spuldzīte.

bet kreisajā pusē tur tāpat priekšā ir akumulators - laikam arī tas jāceļ nost

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja:

RHINO rakstīja:

Galvenais rakstīja: Rhino, dod padomu. Es varbūt esmu pamu.ļķis, bet jei bogu nesaprotu, kā čirokam apmainīt tuvo/tālo lampiņu. No iekšpuses to izdarīt nevar - tieši priekšā pieskrūvēti makanie dzelži. Vai tiešām jāņem visa lampa ārā??

Tu jau atbildēji pac uz jautājumu! - Parasti dzelzhiem malar ap lukturi ir viegli noskrūvejamas, ja tos nav taisijis metinaatajs Vanja - njemam nost dekoratīvo fignju kas ir ap lampu, un ar divām (ja nemaldos) skrūvītēm ir pieskrūvēts pamatrāmis kursh manam ir kopā ar lukturu automātiko regulatoru.

Tikai noskaidro vai tev nav tas dumais jenkju variants kuram lampa ar spuldzi ir viens vesels - tad gan tev jadodas būs uz ganibu dambi, tur hellā ir eiropas laakturi.

nē nē, man ir normāla H4 spuldzīte.

bet kreisajā pusē tur tāpat priekšā ir akumulators - laikam arī tas jāceļ nost

NO MOTORTELPAS NEKO NEVAR IZDARIIT!!!!!!!! - no priekshas viss jadara! - ap lampu un pagriezienu ir dekorativaa plastmasa uz divām skruveem un divam austinjaam! - talaak tiek pie lampas skruuveem! - ehhh nu nav pa rokai manuaalis

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja: iemet aci manuālī, - parasti no polsterejuma nonjemshanas airbegs neizshaujas - jā obligāti esot jāatvieno akumulātors, vismaz manam manuālī tā raxtīc.

OKei! par šito skaidrs!

RHINO rakstīja: iemet aci manuālī, - parasti no polsterejuma nonjemshanas airbegs neizshaujas - jā obligāti esot jāatvieno akumulātors, vismaz manam manuālī tā raxtīc.

Jeep-am ir vairāki varianti kā atslēgt razdatku, varbūt noder:

1. atslēdz 4x4 vel tad kad nēesi ticis uz cieta seguma! - tad atslēdas normāli, nebraucot atpakaljgaitā.

2. tavi minētie 5-6 metri - man tiek minēti 10 metri - pasākums jau nu smieklīgs

3. Izgriežot stūri līdz galam uz vienu no pusēm, vis labakais veikala stāvvieta

Pirmo reizi kad man neatslēdzās pilnpiedzinja, pat lecu laukā, skatijos vai nav mikstais, vai ritenji pievilti, utt...

UWAGA!- lietot pilnīgi vienādas riepas gan priekšā gan pakļā - kā uzliku riepas ar vienādu nodilumu, problēmas ar razdatku gandrīz vai pačabēja

P.S. - nezinu kā tavam bet varētu būt tāpat! nekad nedrīkst slēgt razdatu braucot ātrāk pa 30-40 km/h

c]RHINO rakstīja:

Jeep-am ir vairāki varianti kā atslēgt razdatku, varbūt noder:

1. atslēdz 4x4 vel tad kad nēesi ticis uz cieta seguma! - tad atslēdas normāli, nebraucot atpakaljgaitā.

2. tavi minētie 5-6 metri - man tiek minēti 10 metri - pasākums jau nu smieklīgs

3. Izgriežot stūri līdz galam uz vienu no pusēm, vis labakais veikala stāvvieta

pamēģināšu kas un kā. neesmu visu manuāli izlasījis dēļ vācu valodas problēmām

c]RHINO rakstīja:

Pirmo reizi kad man neatslēdzās pilnpiedzinja, pat lecu laukā, skatijos vai nav mikstais, vai ritenji pievilti, utt...

UWAGA!- lietot pilnīgi vienādas riepas gan priekšā gan pakļā - kā uzliku riepas ar vienādu nodilumu, problēmas ar razdatku gandrīz vai pačabēja

P.S. - nezinu kā tavam bet varētu būt tāpat! nekad nedrīkst slēgt razdatu braucot ātrāk pa 30-40 km/h

pārdevējs ieteica labāk pavisam apstāties un tad slēgt uz visiem velkošajiem. un par visiem vienādiem ratiem zinu! bija reiz pirms kāda laika pieredze ar synchro pasātu: snecis 90to sākumā nopirka gandrīz jaunu pasātu g60 synchr un pēc kāda laika pārdeva kaut kādam īblim lai nopirktu dzīvokli. īblis uzlika pakaļā lielākas riepas (jo bedrē bija pārsitis vienu un negribēja visas 4 mainīt) un pēc 300 nobrauktiem kilometriem zvanīja ka mašīna sabirusi bet tagad ir mācība, ka jebkuram 4x4 liek tikai un vienīgi vienādas riepas

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Nezinu kada tev tur razdatka, bet ir dažāda tipa pilnpiedziņa.

4x4 fultime - var mizot arī pa asvaltu, kaut vai visu gadu. starpasu difers 52%-48%

4x4 part time - tikai ua miksta seguma, sabloķēts starpasu difers.

LO -te visiem skaidrs, tikai jaieslēdz PIRMS tu esi sūdos lidz ausīm

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja:

Galvenais rakstīja:

RHINO rakstīja:

Galvenais rakstīja: Rhino, dod padomu. Es varbūt esmu pamu.ļķis, bet jei bogu nesaprotu, kā čirokam apmainīt tuvo/tālo lampiņu. No iekšpuses to izdarīt nevar - tieši priekšā pieskrūvēti makanie dzelži. Vai tiešām jāņem visa lampa ārā??

Tu jau atbildēji pac uz jautājumu! - Parasti dzelzhiem malar ap lukturi ir viegli noskrūvejamas, ja tos nav taisijis metinaatajs Vanja - njemam nost dekoratīvo fignju kas ir ap lampu, un ar divām (ja nemaldos) skrūvītēm ir pieskrūvēts pamatrāmis kursh manam ir kopā ar lukturu automātiko regulatoru.

Tikai noskaidro vai tev nav tas dumais jenkju variants kuram lampa ar spuldzi ir viens vesels - tad gan tev jadodas būs uz ganibu dambi, tur hellā ir eiropas laakturi.

nē nē, man ir normāla H4 spuldzīte.

bet kreisajā pusē tur tāpat priekšā ir akumulators - laikam arī tas jāceļ nost

NO MOTORTELPAS NEKO NEVAR IZDARIIT!!!!!!!! - no priekshas viss jadara! - ap lampu un pagriezienu ir dekorativaa plastmasa uz divām skruveem un divam austinjaam! - talaak tiek pie lampas skruuveem! - ehhh nu nav pa rokai manuaalis

ā okei, to es gribēju saprast. pagriezienus jau biju noņēmis nost, un tur nāca 3 skrūves. Izskatījās, neviens viņas nekad nav vaļā skrūvējis, tādēļ es tur tālāk nelīdu - nevar taču būt, ka nekad nav mainītas lampiņas. A varbūt tiešām nav - un tātad esošais 110 t.km noskrējiens atbilst patiesībai

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Galvenais, kura gada chiriks tad tev ir? ar jauno vai veco purnu?

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti