Vajag ieteikumus par 4x4

kliks Reģ.: 27.07.2006

Sakarā ar lauku mājas iegādi un tās atrašanās vietu meklējas kāds nebūt 4x4 braucamrīks (vēlams džipveidīgs un paliels) ar šādām pazīmēm:

* nav parketnieks (štengrs rāmis)

* dīzelis (ieteicams manuālais)

* virs 2000.gada, cena līdz 12.5k eur

* piekabes āķis (iespēja pierīkot) ieteicams

Pagaidām noskatīts Nissan Patrol 2001. gada ar 2.8D un vēl ir doma par Forester, bet tam ir benzīns (kas nav mazsvarīgi, jo galamērķis atrodas pietiekami tālu un bieži tiks apmeklēts) un maz vietas kur visādus draņķus sastumt.

 
kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

pēkšņi iedomājo par ziemu - vai visu ziemu būtu jākapā ar 2-velkošajiem vai var arī pa cieto segumu ar 4-velkošajiem visu laiku?

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja: pēkšņi iedomājo par ziemu - vai visu ziemu būtu jākapā ar 2-velkošajiem vai var arī pa cieto segumu ar 4-velkošajiem visu laiku?

Ja no Aigarchiks pareizi sapratu tad vari aizmirst pilnpiedzinju - tev pilnpiedzinja ir tikai prieksh zemes un sniegotiem ceļiem, bet pa pleskaveni esi tik labs un sleedz laukaa arī ziemā - bet zini cik forshi ir ar fultime tagad pa brugjiti un glumajām lapām

Roi Reģ.: 21.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu tad pasakiet zinoshie cilveeki Pajero ir full time vai nee? Un kas vinjam ar blokjiem utt. ?

Pajero vareetu buut ~ 2002/03 gadu Dizelis tomaats.

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Roi rakstīja: Nu tad pasakiet zinoshie cilveeki Pajero ir full time vai nee? Un kas vinjam ar blokjiem utt. ?

Pajero vareetu buut ~ 2002/03 gadu Dizelis tomaats.

Manuprāt tur ir optionaly fultime - mēgini parakties pa krievu forumiem tur viskas ir

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja:

kliks rakstīja: pēkšņi iedomājo par ziemu - vai visu ziemu būtu jākapā ar 2-velkošajiem vai var arī pa cieto segumu ar 4-velkošajiem visu laiku?

Ja no Aigarchiks pareizi sapratu tad vari aizmirst pilnpiedzinju - tev pilnpiedzinja ir tikai prieksh zemes un sniegotiem ceļiem, bet pa pleskaveni esi tik labs un sleedz laukaa arī ziemā - bet zini cik forshi ir ar fultime tagad pa brugjiti un glumajām lapām

pa Barona ielu vēl plakaniski neesmu mēģinājis likt bet tā pat pa balto ceļu asākos līkumos var bez stresa drusku ātrāk ieiet un iziet ar nelielu slīdēšanu. patīk! ļoti stabili tanks uzvedas. ar 4motion golfu tas pasākums izvēršas drusku interesantāks.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Roi rakstīja: Nu tad pasakiet zinoshie cilveeki Pajero ir full time vai nee? Un kas vinjam ar blokjiem utt. ?

Pajero vareetu buut ~ 2002/03 gadu Dizelis tomaats.

Es ar metu acis PAJERO virzienā ,pēc manas visnotaļ nepilnīgās infas vismaz pajero sport ir PART-TIME tātad atslēdzams

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

Novērtēju kopējo Patroļa komplektāciju un secināju, ka pietrūkst 2 lietas: miglinieki un jumta reliņi. Par reliņiem laikam te neviens nezinās kā pielikt un kur dabūt un tas arī nav tik aktuāli. Visvairāk interesē iespēja ielikt migliniekus. Purns mašīnai ir kā bildēs (tikai bez ķengurojamā):

www.cars-directory.net/...

www.cars-directory.net/...

Melna matēta plastmasa, nav virsbūves krāsā.

Vai ir iespējams ielikt migliniekus vai arī tie jāmuhļī kaut kur pavisam zemu???

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Par zemajiem migleniekiem aizmirsti - atstāsi mežā uz celma 5min laikā.

Var likt virs bampera, vai gādāt kādu dzelzgabalu priekšā un stiprināt pie tā.

kliks rakstīja:

Vai ir iespējams ielikt migliniekus vai arī tie jāmuhļī kaut kur pavisam zemu???

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Pajero ir Full Time. Pajero Sport - part time.

Daži reti eksemplāri no ASV ievestajiem Montero Sport topa komplektācijā arī ir ar full time kārbu.

Roi rakstīja: Nu tad pasakiet zinoshie cilveeki Pajero ir full time vai nee? Un kas vinjam ar blokjiem utt. ?

Pajero vareetu buut ~ 2002/03 gadu Dizelis tomaats.

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

manuprāt, fultime ir vajadzīga opcija kaut gan ja brauc nesportiski un ekonomiski, tad fultime ir lieka greznība.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Nedomāju ka 2,5 -3 tonaas smags auto ir īstais ar ko "sportot". Fiziku nepiemānīsi, kaut tev 2x4x4.

Patīk strauji skraidīt pa ielām = tam ir citas mašīnas.

Dubļos fulltime ir pilnīgi nevajadzīgs (turklāt ieslēdzot diff bloķi pārvēršas par nedaudz neizturīgāku parttime).

RHINO rakstīja: manuprāt, fultime ir vajadzīga opcija kaut gan ja brauc nesportiski un ekonomiski, tad fultime ir lieka greznība.

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

Guzis rakstīja: Nedomāju ka 2,5 -3 tonaas smags auto ir īstais ar ko "sportot". Fiziku nepiemānīsi, kaut tev 2x4x4.

Patīk strauji skraidīt pa ielām = tam ir citas mašīnas.

Dubļos fulltime ir pilnīgi nevajadzīgs (turklāt ieslēdzot diff bloķi pārvēršas par nedaudz neizturīgāku parttime).

RHINO rakstīja: manuprāt, fultime ir vajadzīga opcija kaut gan ja brauc nesportiski un ekonomiski, tad fultime ir lieka greznība.

tieši tā, respect Guzim. Kaut tev ir tas fulltime, līkumā šķērseniski liekot tāpat tā augstā kaste apgāzīsies. Un tur nepalīdzēs pat eventuāli 6 un 8 velkošie riteņi

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Ranger rakstīja: te nu nav padomu zona. no šitiem puikām maz kurš iebrauc 4X4, varbūt guzis un vēl kāds.

no manas pieredzes (no 98 gada, kā otrā a/m lietoju bezceļnieku), ļooti rūpīgi jāpārdomā, vai nepieciešams bezkompromisa bezceļnieks kā patrols, defenders, gmb

a ja bazars par pajēru, tad patiešām pats jaunākais no viņiem stipri piestrādājis pie konstrukcijas stiprības (tātad tevis izskatītā kategorija iesūkājusi)

par sporta pajēru, tādās naudās aizmirsti (nav viņš to vērts).

protams ir pelēkās peles - mazie tlc, 3litru montereji, 2,8litru pajēri, utt.

pie mums pieejamo, ne premium un ne usa 4X4 autoparka iespējas pārzinu un pats arī esmu pārdomās - ko ņemt kā nākamo? ir vairāki kandidāti, bet netieku gudrs vai gadiem ejot nav jāmaina ieradumi, līdz ar to svara kategorija

manas nepieciešamības ir pazeminātā rinda un bruņota apakša (klīrenss, bloķi, rāmis, vinčas uc. nozīmīgums lai paliek pagātnei)

Ko ta tik skarbs pret sporta pajero

Aigarcix Reģ.: 15.07.2007
0 0 Atbildēt

Klikam;nu kam tev uz cietā seguma tas 4x4,pilnīgi pietiek ar pakaļu,bet ja ir blietēts sniegs utt tad gan ok.Cik nav braukāts ,nav problēmas un ar garo vispār ir ekselenti vilkt ar pakaļdziņu.Man ar īso dažreiz līkumos ir bijis tā slīpāk ,bet neko var savākt.Un vēl,tā pa cieto maucot arī krustiņus varēsi biežāk mainīt,bet labā ziņa ir tā,ka kādu laiku pabrauksi un sapratīsi kas ir kas,universāli verķu nemēdz būt,ir labāki tikai kādā jomābet citā varbūt tikai tā neko.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

Aigarcix rakstīja: tā pa cieto maucot arī krustiņus varēsi biežāk mainīt

kas tie tādi?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Kardānā ir tādi

4x4 mašīnai ir 2 kardāni - 8 krustiņi

kliks rakstīja:

Aigarcix rakstīja: tā pa cieto maucot arī krustiņus varēsi biežāk mainīt

kas tie tādi?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Tfu, minimums 4 krustiņi.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

Tagad drusku gribētos par aizsardzību parunāt. Nekur nevaru atrast policijas info par zagto autiņu statistiku - vai tur patroļi parādās. zinu jau zinu, ka nav to patroļu tik daudz kā pasātu un a6, bet tomēr. it kā jau autiņā ir rūpnicas imobilaizītājs un šonedēļ tika ielikta vēl papildus aizsardzība, kas nav skaibreiks.

Manuprāt jau šādu autiņu zagt ir samērā liels risks, jo parasti ar šādiem brauc plikgalvji ar automātu (kas atrodas nevis starp priekšējiem krēsliem, bet uz blakussēdētāja beņķa )...

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja: Tagad drusku gribētos par aizsardzību parunāt. Nekur nevaru atrast policijas info par zagto autiņu statistiku - vai tur patroļi parādās. zinu jau zinu, ka nav to patroļu tik daudz kā pasātu un a6, bet tomēr. it kā jau autiņā ir rūpnicas imobilaizītājs un šonedēļ tika ielikta vēl papildus aizsardzība, kas nav skaibreiks.

Manuprāt jau šādu autiņu zagt ir samērā liels risks, jo parasti ar šādiem brauc plikgalvji ar automātu (kas atrodas nevis starp priekšējiem krēsliem, bet uz blakussēdētāja beņķa )...

biki apskādē pa krūmiem, nemazgā un vari aizmirst pa zahļiem - izņemot ja tevi pasūtīs

sebs Reģ.: 07.04.2004
0 0 Atbildēt

Piemet vēl naudiņu un paņem Mazda CX-7. Jauna maksā ap 29 000EUR, bet ja ir laiks gaidīt tad sagādāšu bijušo demo auto par smuku cenu max aprīkojumā un protams ar 3 gadu garantiju Būs vismaz svaigs 4x4 auto kurš LV tirgū ir tikai 3 mēnešus un pēc kura stāv rinda!!!

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Tak Patrolis nav ne TLC ne Cayene. Guli mierīgi. Laiks kad šitos zaga ir pagājis.

Ja tiešām gribēs - nozags ar visām aizsardzībām.

kliks rakstīja: Tagad drusku gribētos par aizsardzību parunāt. Nekur nevaru atrast policijas info par zagto autiņu statistiku - vai tur patroļi parādās. zinu jau zinu, ka nav to patroļu tik daudz kā pasātu un a6, bet tomēr. it kā jau autiņā ir rūpnicas imobilaizītājs un šonedēļ tika ielikta vēl papildus aizsardzība, kas nav skaibreiks.

Manuprāt jau šādu autiņu zagt ir samērā liels risks, jo parasti ar šādiem brauc plikgalvji ar automātu (kas atrodas nevis starp priekšējiem krēsliem, bet uz blakussēdētāja beņķa )...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Pareizāks teksts "izmet vēl naudiņu par dizainu, un jaunu auto". Nav tas CX-7 nekāda dubļu mašīna. Ar Patroli to salīdzināt ir vienkārši smieklīgi.

sebs rakstīja: Piemet vēl naudiņu un paņem Mazda CX-7. Jauna maksā ap 29 000EUR, bet ja ir laiks gaidīt tad sagādāšu bijušo demo auto par smuku cenu max aprīkojumā un protams ar 3 gadu garantiju Būs vismaz svaigs 4x4 auto kurš LV tirgū ir tikai 3 mēnešus un pēc kura stāv rinda!!!

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

vo vo - Guzim pareiza doma - manuprāt arī augrtāk minētais Foresters ir tikai pilnpiedziņas, un paaugstināta klirensa auto nevis apvidnieks

sebs Reģ.: 07.04.2004
0 0 Atbildēt

Neviens jau nesalīdzina ar kautkādu PATROL, Mazdinieks paveiks savus darbus standarta bezceļos un uz štrāses varēs izgriezt pogas lielākajai daļai vieglo un dizains moderns, stilīgs, pārdošanas apjomi paši par sevi runā. Vienkārši izteicu to kā variantu. Nav jau PSRS laiki kad nebija izvēles un bija jāpriecājas par to ko var dabūt.

viagris Reģ.: 06.07.2004
0 0 Atbildēt

sebs rakstīja: Neviens jau nesalīdzina ar kautkādu PATROL, Mazdinieks paveiks savus darbus standarta bezceļos un uz štrāses varēs izgriezt pogas lielākajai daļai vieglo un dizains moderns, stilīgs, pārdošanas apjomi paši par sevi runā. Vienkārši izteicu to kā variantu. Nav jau PSRS laiki kad nebija izvēles un bija jāpriecājas par to ko var dabūt.

10 pārdotās mašīnas līdz 1.septembrim

Iesāli to Mazda. Pastāsti labāk no kā un kāda viņai pilnpiedziņa, kas bloķējas utt

Un ko tad Tu piedāvā A/T? No štatiem

P.S. Par Patroliem. Ir klientam gadīgs melns ar melnu ādu 7 vietīgs, mehānika. Noskrējiens ap 8000 km, tātad vēl 2 gadi/92000km garantija. 36000 EUR gandrīz ar PVN.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti