es sapņoju? vai tas ir kartejais pirmsveleshanu trix?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
es sapņoju? vai tas ir kartejais pirmsveleshanu trix?
Taa vietaa lai vienkaarsi novaaktu staavoso transportu no ielu malaam, izdomaa visaadu kuinju...
PN-
nez vai dzimbulja sliedes ir ideaals celja segums operatiivajam transportam
Tam, kursh maak pa vinjaam braukt, tam pokuj, bet vienalga pastaav risks sagriezt riepas...
Gribēšu redzēt, kā viņi novāks stāvvietas raiņa/kalpaka bulvāros, vietā, kur atrodas iekšlietu ministrija un amerikas vēstniecīnas, kas latvijas lēmējiem skaitās svētā govs.
Fridrihs rakstīja: Gribēšu redzēt, kā viņi novāks stāvvietas raiņa/kalpaka bulvāros, vietā, kur atrodas iekšlietu ministrija un amerikas vēstniecīnas, kas latvijas lēmējiem skaitās svētā govs.
es ar šito gribētu gan redzēt...
Es pat nevaru iedomāties kur traucē tramvajam vieglie uz sliedēm... ja nu vienīgi Barona ielā - kas sūdīgā seguma dēļ ir vienīgais jēdzīgais centra ātrā tranzīta maršruts.
Ja to aizliegs, sastrēgs arī Barona iela (paprovējiet pabraukt ne-pa-sliedēm posmā no Matīsa līdz Pērnavas ielai )
Tā vietā lai busus un troļukus laistu pa tramvaja joslu pāri akmens tiltam un pa krastmalu/13janvāra ielu - viņi te māžojas.
pie amerikas vēstniecības uz Raiņa nekādas stāvvietas jau sen kā nav! security prasības. un pamēģini tur atstāt auto
Kalpaka bulvārī parka pusē arī nav nekādu vēstniecību stāvvietu.
Vēl uz Kalpaka vajadzēja aizliegt izbraukt no pazemes stāvvietas pa kreisi un aizliegt griezt pa kreiso ārā no Antonijas ielas.
trolljuku un tramvaju laist pa tramvaja joslu? a nez, kur ta trollim vadi buus?
ups, no Antonijas pa labi aizliegt ...
Visa pilseeta sastaav no t.s. pudelju korkjiem...
normaala iela, 2 joslas katraa virzienaa (Kaut vai Matiisa)
un peeksnji-kujak-aiz krustojuma maleejaa rindaa novietotas automasiinas, kraisais pagrieziens nav atljauts.Dabiski, ka saakas neliels apjukums, jo arii no labaas var un vajag braukt taisni...
Kamikadze rakstīja: trolljuku un tramvaju laist pa tramvaja joslu? a nez, kur ta trollim vadi buus?
blakus, paralēli džimbuļa vadam.
Problēma būtu ar trolejbusa nogriešanos tilta pārdaugavas galā pa kreisi.
Mazliet nekorekts topica nosaukums, nevis nevarees, bet nedriikstees - un taa ir liela atshkjiriiba muusi sabiedriibaa.
anonimikis rakstīja: pie amerikas vēstniecības uz Raiņa nekādas stāvvietas jau sen kā nav! security prasības. un pamēģini tur atstāt auto
Kalpaka bulvārī parka pusē arī nav nekādu vēstniecību stāvvietu.
Parastajiem mirstīgajiem tur nav, bet ir pašam vēstniecības transportam. Un tur ir arī korķa pudeles kakls rodas.
Kā arī maliet tālāk ir Francijas vēstniecība, kas vēlesies atsāt auto ielas malā.
kā var sagriezt auto riepas, braucot pa tramvaja sliedēm? nav 10 gadu laikā, kopš ar auto braucu, kaut kā gadījies . . .
NEW rakstīja: kā var sagriezt auto riepas, braucot pa tramvaja sliedēm? nav 10 gadu laikā, kopš ar auto braucu, kaut kā gadījies . . .
Slikti brauc - tiesa gan tagad diezgan regulaari tiek mainitas sliedes bet likumos sliežu shauraas malas tik un taa izdilst lidzigi kaa nazhi, uz tada nazha nobremzejot no riepas noeevelee pamatigu gabalinu gumijas, ja palnaka riepinja tad pat izgriezh gabalu !
anonimikis rakstīja: pie amerikas vēstniecības uz Raiņa nekādas stāvvietas jau sen kā nav! security prasības. un pamēģini tur atstāt auto
Kalpaka bulvārī parka pusē arī nav nekādu vēstniecību stāvvietu.
Vēl uz Kalpaka vajadzēja aizliegt izbraukt no pazemes stāvvietas pa kreisi un aizliegt griezt pa kreiso ārā no Antonijas ielas.
Pie vēstniecības ir stāvvieta vēstniecības transportam.
Žēl, ja nevarēs novietot tranportlīdzekli stāvēšanai Kronvalda bulvārī, tur aiz ģenerālprokuratūras bija viena no retajām bezmaksas stāvvietām Rīgas centrā...
kolumbs rakstīja: Žēl, ja nevarēs novietot tranportlīdzekli stāvēšanai Kronvalda bulvārī, tur aiz ģenerālprokuratūras bija viena no retajām bezmaksas stāvvietām Rīgas centrā...
Un bieži Tu tur vietu dabūji? Es laikam 1x
Ozz rakstīja: Taa vietaa lai vienkaarsi novaaktu staavoso transportu no ielu malaam, izdomaa visaadu kuinju...
PN-
nez vai dzimbulja sliedes ir ideaals celja segums operatiivajam transportam
Tam, kursh maak pa vinjaam braukt, tam pokuj, bet vienalga pastaav risks sagriezt riepas...
nu gan tu dris, kas ko ir sagriezis???
Pirmais rakstīja:
Ozz rakstīja: Taa vietaa lai vienkaarsi novaaktu staavoso transportu no ielu malaam, izdomaa visaadu kuinju...
PN-
nez vai dzimbulja sliedes ir ideaals celja segums operatiivajam transportam
Tam, kursh maak pa vinjaam braukt, tam pokuj, bet vienalga pastaav risks sagriezt riepas...
nu gan tu dris, kas ko ir sagriezis???
Liselli mierīgi
Uggga rakstīja:
kolumbs rakstīja: Žēl, ja nevarēs novietot tranportlīdzekli stāvēšanai Kronvalda bulvārī, tur aiz ģenerālprokuratūras bija viena no retajām bezmaksas stāvvietām Rīgas centrā...
Un bieži Tu tur vietu dabūji? Es laikam 1x
Vasarā pirms darba ja izņēmuma kārtā bracu ar auto uz darbu varēja dabūt reglāri....Protams, 7.30 no rīta, ne jau 9.15.
galīgā pakaļā ir luksoforu regulējums. paņemsim tādu artēriju kā kalnciema iela - gaismu intervāli tādi paši kā to škērsojošām mazajā ieliņām. rezultātā kalnciemene pilna no tilta līdz tiltam, bet uz šķērsielām zaļo gaida max 3 - 4 autiņi. jābūt izcili stulbam, lai uzliktu tādu regulējumu un pilnīgi aklam, lai to neredzētu strādājot vietā, no kuras tas būtu jāredz - rd sd. vai ļaunprātīgam kaitniekam.
un šādi piemēri rīgā ik uz soļa.
primo rakstīja: galīgā pakaļā ir luksoforu regulējums. paņemsim tādu artēriju kā kalnciema iela - gaismu intervāli tādi paši kā to škērsojošām mazajā ieliņām. rezultātā kalnciemene pilna no tilta līdz tiltam, bet uz šķērsielām zaļo gaida max 3 - 4 autiņi. jābūt izcili stulbam, lai uzliktu tādu regulējumu un pilnīgi aklam, lai to neredzētu strādājot vietā, no kuras tas būtu jāredz - rd sd. vai ļaunprātīgam kaitniekam.
un šādi piemēri rīgā ik uz soļa.
piekrītu!
pirmais luksafors aiz Kalnciema tilta ir parodija. viss tilts tusē bulku tikai tāpēc, ka intervāli ir ačgārni
primo rakstīja: galīgā pakaļā ir luksoforu regulējums. paņemsim tādu artēriju kā kalnciema iela - gaismu intervāli tādi paši kā to škērsojošām mazajā ieliņām. rezultātā kalnciemene pilna no tilta līdz tiltam, bet uz šķērsielām zaļo gaida max 3 - 4 autiņi. jābūt izcili stulbam, lai uzliktu tādu regulējumu un pilnīgi aklam, lai to neredzētu strādājot vietā, no kuras tas būtu jāredz - rd sd. vai ļaunprātīgam kaitniekam.
un šādi piemēri rīgā ik uz soļa.
Tas laikam ir Kalnciema-Melnsila krustojums. Tur vispār varētu satiksmi organizēt savādāk - pa apakšu Kalnciema tiltam blakus trrramvaja sliedēm. Pašlaik tur ir maza, nelīdzena ieliņa, bet tur varētu caur āgenskalna priedēm novirzīt visus, kas brauc no/uz Āgenskalnu virzienā no/uz botānisko dārzu.
kolumbs rakstīja:
primo rakstīja: galīgā pakaļā ir luksoforu regulējums. paņemsim tādu artēriju kā kalnciema iela - gaismu intervāli tādi paši kā to škērsojošām mazajā ieliņām. rezultātā kalnciemene pilna no tilta līdz tiltam, bet uz šķērsielām zaļo gaida max 3 - 4 autiņi. jābūt izcili stulbam, lai uzliktu tādu regulējumu un pilnīgi aklam, lai to neredzētu strādājot vietā, no kuras tas būtu jāredz - rd sd. vai ļaunprātīgam kaitniekam.
un šādi piemēri rīgā ik uz soļa.
NEDRĪXT!!!!
tā 'mazā ieliņa zem kalnciema tilta ir ātrais maršruts, lai tiktu uz centru. jo melnsila ielā arī ir korķis līdz pat dzirciema ielai (pie imantas tilta)
Tas laikam ir Kalnciema-Melnsila krustojums. Tur vispār varētu satiksmi organizēt savādāk - pa apakšu Kalnciema tiltam blakus trrramvaja sliedēm. Pašlaik tur ir maza, nelīdzena ieliņa, bet tur varētu caur āgenskalna priedēm novirzīt visus, kas brauc no/uz Āgenskalnu virzienā no/uz botānisko dārzu.
Vairs nevares braukt pa tramvaja sliedem