gruti pateikt, abas havajas uz ritenjiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
gruti pateikt, abas havajas uz ritenjiem.
Abi divi amerikāņi/pseido-amerikāņi, kāds vēl dīzelis... Slinkums meklēt, bet vai gadījumā Nitro nav tas, kas drusku pēc sniega šķurētāja izskatās; nu tāds ar lieki pagarinātu purnu. Kas tas vispār par džipveidīgo ar tādu smieklīgu purnu... OK, nav tas nekāds visurgājējs, bet šitais izskatās tāds, kas uz augstākas apmales arī savu vīrišķi pēcīgo priekšas izaugumu atstās!
Dīzeļus meklējam iekš Eiropas ražotājiem.
Oi oi oi, dziļi paklanos un atvainojos, Nitro 2.8 dīzelis ņemts no VW. Nez kas tas par 2.8 dīzeļdzinēju un kādiem VW ražojumiem tādu uzstāda?
Neesot viņam VW motors. Ķipa, MB ar kautkādu itāli uzmaistarojuši. Tā vismaz saka TC motors. Un 300C arī, šķiet, nāk vācieša motors; laikam tas pats mersis...
Par vizuālo- tas lai paliek manā ziņā.... Kautkā pēdējā laikā patīk tie kantainie, robustie, askētiskie....
....lai gan izskats tomēr nav tas visnoteicošākais...
2.8 CRD ir VM motori motors
MB tur nav pat klāt stāvējis, tikai priekš saviem meršiem no itāļiem CRD tehnoloģiju nopirkuši.
Master_D rakstīja: 2.8 CRD ir VM motori motors
en.wikipedia.org/...
MB tur nav pat klāt stāvējis, tikai priekš saviem meršiem no itāļiem CRD tehnoloģiju nopirkuši.
šito tu superzigim nesaki.... viņš ir pārliecināts, ka tieši mersedess visai pasaulei to 50 gadus veco tehnoloģiju tirgo
Touranam lielākais ir 2-litrīgais ar 140 zirgiem; es domāt, ka pamaz. Vajag tādu, kas ir gana jestrs arī ar pilnu grabažnieku un pieciem rumpjiem iekšā...
300c kraislers, dodge nitro un Octavia nav vienā kaltā metami.
Oct ir spainis, 300c rwd vid. klases sedans, bet nitro - wanabe suv ar plastmasas salonu.
Einstein rakstīja: Touranam lielākais ir 2-litrīgais ar 140 zirgiem; es domāt, ka pamaz. Vajag tādu, kas ir gana jestrs arī ar pilnu grabažnieku un pieciem rumpjiem iekšā...
ar zirgiem tur ira viss kaartiibaa pameegjini , sapratiisi
lai arii cik diivaini nebuutu , ljoti nesuuiiks varianc cena/atlikusii veertiiba zinjaa , ira Xdaj SF - protams jaa 'ziimolam nau noziimes'
Konkrēti šaj gadījumā zīmolam ir nozīme- toč nekad nebraukšu ne ar Kujdaju, ne Kia, ne Deawoo, ne tamlīdzīgiem brīnumiem. Ir jau gan dzirdēts, cit getz ir labs un tā.....
Einstein rakstīja: Konkrēti šaj gadījumā zīmolam ir nozīme- toč nekad nebraukšu ne ar Kujdaju, ne Kia, ne Deawoo, ne tamlīdzīgiem brīnumiem. Ir jau gan dzirdēts, cit getz ir labs un tā.....
konkreeti SF nau suuc , it iipashi VS Nitro , gan tehniski gan kvalitatiivi
P.S. man pasham patiik 300C , bet ir zinaama antipaatija pret Daimler/Chrysleru kvalitaati un TCnemotooru
Kas bēdīgs iekš kvalitātes? Kāreiz jautājums pa tēmu!....
Einstein rakstīja: Kas bēdīgs iekš kvalitātes? Kāreiz jautājums pa tēmu!....
personiski riebiigas atminjas par daimlerkraislera razjotaa CV 03' 2gab. kvalitaati un servisa nespeeju + attieksmi , taapataam , parokoties pa topikiem , var atrast citu lietotaaju negatiivo pieredzi ar produktu un servisu . Piekam runa iet konkreeti par pasvaigiem daimlerchrysleriem . Savukaart par Chrysleru 98' bez dumlera , nava man tik riebiigu atminju . Mosh nepaveicaas man un veel kaadam barinjam , bet nu nax taadu loteriju uz paardesmit keur , nejaljo kautkaa
Nu par Chrysler Hjundais toč ir kvalitatīvāks
2.8 CRD ir VM motori motors
en.wikipedia.org/...
=====================
Nu shito wiki iisti nevar uzskatiit par absoluuto patiesiibu, pats esmu reizeem uzkjeeris visai rupas kljuudas )))
MB tur nav pat klāt stāvējis, tikai priekš saviem meršiem no itāļiem CRD tehnoloģiju nopirkuši
=================
Hvz, es te saliidzinaaju peec izskata MB ar jamo dzineeju un Jeep Commander ar 2.8 CRD ...iznjemot siikas detaljas, pilniigi identiski peec skata ...
Einstein rakstīja: Tātad funktieris ir iegādāt auto no 2005. gada uz augšu ar dīzeļmotoru no 2.5 uz augšu, ar automātisko kasti (tikai un vienīgi). Pagaidām skatos uz Chrysler 300C un Dodge Nitro, bet forumos diezin cik izsmeļošas informācijas nav. Ja vēl par 300C šis tas ir, tad par Nitro baigi švaki. Noteikti tāpēc, ka auto jauns un lietotāju maz, bet, nu, ja kāds gadījumā imejet objektīvu info, lūgtum padalīties. Galvenokārt, protams, interesē tehniskais un naudiskais apkopēs utt. ....
P.S. šie divi noteikti nav vienīgie drapaki, ko varētu ņemt, tāpē, ja kādam ir kas labs sakāms par auto, kas lielāks, piemēram, par Oktāviju, būšu varen pateicīgs par sakarīgiem komentāriem.
Spams Redaktora humora izjūtas normās
nu ti tovarish ne po adresu obrashajesja
iauto publika ar tadiem auto brauc tikai sapnos maybe
labak pajauta ko par kadiem 10g veciem vw-opel-audi dizeliem vai kadu kia vai getcu (no jaunajiem)
Crankshaft rakstīja: 2.8 CRD ir VM motori motors
en.wikipedia.org/...
=====================
Nu shito wiki iisti nevar uzskatiit par absoluuto patiesiibu, pats esmu reizeem uzkjeeris visai rupas kljuudas )))
MB tur nav pat klāt stāvējis, tikai priekš saviem meršiem no itāļiem CRD tehnoloģiju nopirkuši
=================
Hvz, es te saliidzinaaju peec izskata MB ar jamo dzineeju un Jeep Commander ar 2.8 CRD ...iznjemot siikas detaljas, pilniigi identiski peec skata ...
MB nav 4 cilindru 2.8 dīzeļa.
VM Motori Automotive Applications
[edit] 3 Cylinder
[edit] R 315 SOHC
1.5 L (1493 cc) I3, with a single overhead camshaft, four valves-per-cylinder, and common-rail direct fuel injection.
Applications:
* Hyundai Accent (power: 90 hp (60 kW); torque: 133 ft•lbf (180 N m))
* Hyundai Matrix (power: 90 hp (60 kW); torque: 133 ft•lbf (180 N m))
* Hyundai Getz (power: 90 hp (60 kW); torque: 133 ft•lbf (180 N m))
[edit] 4 Cylinder
[edit] 425 OHV
2.5 L (2499 cc) I4, with two (pushrod-actuated) valves-per-cylinder and indirect fuel injection.
Applications:
* 1990–1999 Rover 800 (power: 118 bhp, latterly 120 bhp; torque: 197 ft•lbf)
* 1992–2000 Plymouth Voyager (power: 114 hp (85 kW); torque: 193 ft•lbf (262 N m))
* 1994–2001 Jeep Cherokee (power: 118 hp (88 kW) @ 4000 rpm; torque: 221 ft•lbf (300 N m) @ 2000 rpm)
* 1995–1998 Jeep Grand Cherokee (power: 114 hp (85 kW); torque: 221 ft•lbf (300 N m))
* 1996–2000 GAZ GAZelle (power: 101 hp (75 kW); torque: 171 ft•lbf (232 N m))
* 1997–2000 UAZ 3160 (power: 101 hp (75 kW); torque: 171 ft•lbf (232 N m))
* 1999–2000 Dodge Dakota (power: 114 hp (85 kW); torque: 221 ft•lbf (300 N m))
This engine was also used in some early Toyota Landcruisers & hilux, and Opel Fronteras. It received bad press during the late 1990s for problems with the timing chain, which often broke with catastrophic consequences.[citation needed] This was improved from 1998 with a double chain design. Also had problems with corrosion in the 4 individual cylinder heads, which was not solved until model change in 2000.[citation needed] Temperature problems were also observed, taking into account that this motor was designed to be a marine motor, so the Cherokee TD suffers from overheating and some individual cylinder head can break.[citation needed]
[edit] R 425 OHV
425 OHV fitted with direct fuel injection for cleaner emissions.
Applications:
[edit] RA 420 SOHC
2.0 L (1991 cc) I4, with four valves-per-cylinder and common-rail direct fuel injection.
Applications:
* Hyundai Elantra (power: 111 hp (83 kW); torque: 184 ft•lbf (250 N m))
* Hyundai Santa Fe (power: 111 hp (83 kW); torque: 184 ft•lbf (250 N m))
* Hyundai Trajet (power: 111 hp (83 kW); torque: 184 ft•lbf (250 N m))
* 2007 - Chevrolet Lacetti (121 HP, 210 nm torque), Epica and Captiva (150 HP, 250 nm torque, under the new engine code Z 20 S1.
[edit] R 425 DOHC
2.5 L (2499 cc) I4, with four valves-per-cylinder and common-rail direct fuel injection.
Applications:
* 2001–present Chrysler Voyager (power: 141 hp (105 kW); torque: 251 ft•lbf (340 N m))
* 2002–2004 Jeep Cherokee (power: 141 hp (105 kW); torque: 251 ft•lbf (340 N m))
* LDV Maxus ldv.com/... (power: 118 hp (88 kW) @ 4000 rpm; torque: 221 ft•lbf (300 N m) @ 2000 rpm)
A de-rated version of this engine putting out 100 hp was chosen in 2006 to power the new generation of the iconic London Taxi
[edit] R 428 DOHC
R 425 DOHC enlarged to 2.8 L (2766 cc) displacement.
Applications:
* 2001–present Chrysler Voyager (power: 148 hp (110 kW); torque: 251 ft•lbf (340 N m))
* 2002–present Jeep Cherokee/Liberty (power: 160 hp (120 kW); torque: 295 ft•lbf (400 N m))
* 2004–present BMC Megastar (power: 127 hp (95 kW); torque: 184 ft•lbf (250 N m))
[edit] 5 Cylinder
[edit] 531 OHV
Essentially a 425 OHV with an extra cylinder. 3.1 L (3125 cc) I5, with two (pushrod-actuated) valves-per-cylinder and indirect fuel injection.
Applications:
* 1999–2001 Jeep Grand Cherokee (power: 138 hp (103 kW); torque: 283 ft•lbf (384 N m))
[edit] R 531 OHV
531 OHV fitted with direct fuel injection.
Applications:
[edit] 6 Cylinder
[edit] 638 OHV
Essentially a 531 OHV with an extra cylinder. 3.8 L (3749 cc) I6, with two (pushrod-actuated) valves-per-cylinder and indirect fuel injection.
Applications:
* 1995–1999 Asia Motors Combi (power: 135 hp (101 kW); torque: 236 ft•lbf (320 N m))
* 1995–2000 Bucher-Guyer Duro (power: 148 hp (110 kW); torque: 251 ft•lbf (340 N m))
* 1999 Bering trucks (power: 116 hp (87 kW); torque: 295 ft•lbf (400 N m))
[edit] R 638 OHV
638 OHV fitted with direct fuel injection.
Applications:
[edit] D 642 OHV
Essentially an R 638 OHV enlarged to 4.2 L (4164 cc) displacement. It was the first VM Motori engine to feature direct fuel injection.
Applications:
* 2001–2002 Bucher-Guyer Duro (power: 158 hp (118 kW); torque: 295 ft•lbf (400 N m))
[edit] RA 630 DOHC
A 3.0 L (2987 cc) double overhead camshaft V6, featuring four valves-per-cylinder and common-rail direct fuel injection.
Applications:
* Estimated available power: 247 hp (184 kW); torque: 369 ft•lbf (500 N m)
[edit] See also
[edit] Other vehicles which used VM Motori engines in some models
* Alfa Romeo Giulietta
* Alfa Romeo Alfetta
* Alfa Romeo 6
* Alfa Romeo 90
* Alfa Romeo 75
* Alfa Romeo 164
* Alfa Romeo 33
* Alfa Romeo 155
* Ford Scorpio
* Opel Frontera
* Range Rover Turbo D
* Rover SD1 (Rover 2400 SD Turbo)
* Rover 800
* Toyota Hilux (2.4D)
* Toyota Land Cruiser
Re kur ir tavs \"mersedesam līdzīgais\" motors
VM motori Auto modeļu saraksts
Einstein rakstīja: Tātad funktieris ir iegādāt auto no 2005. gada uz augšu ar dīzeļmotoru no 2.5 uz augšu, ar automātisko kasti (tikai un vienīgi).
Nu es ieteiktu BMW 530d 2005.gada un jaunāku!! Nav ne vainas.
Un pietiekoši ērts, gan par jaudu nesūdzēsies!!
Iepirkt dīzeļauto
Tātad funktieris ir iegādāt auto no 2005. gada uz augšu ar dīzeļmotoru no 2.5 uz augšu, ar automātisko kasti (tikai un vienīgi). Pagaidām skatos uz Chrysler 300C un Dodge Nitro, bet forumos diezin cik izsmeļošas informācijas nav. Ja vēl par 300C šis tas ir, tad par Nitro baigi švaki. Noteikti tāpēc, ka auto jauns un lietotāju maz, bet, nu, ja kāds gadījumā imejet objektīvu info, lūgtum padalīties. Galvenokārt, protams, interesē tehniskais un naudiskais apkopēs utt. ....
P.S. šie divi noteikti nav vienīgie drapaki, ko varētu ņemt, tāpē, ja kādam ir kas labs sakāms par auto, kas lielāks, piemēram, par Oktāviju, būšu varen pateicīgs par sakarīgiem komentāriem.
Spams Redaktora humora izjūtas normās