IkdienasViesis rakstīja: Pantografu tehnoloģijas sevi attaisno. Pie Nacionālā teātra paskaitīju sekundes, un atklāju, ka jaunā 4-sekciju škodiņa tam krustojumam tiek pāri daudz fiksāk nekā "divnieks" tatriņa ar štangu....Vispār jau RS varēja vismaz daļu no vecajām tatriņām , kuras kursē pa tehnoloģiski atjaunotajiem maršrutiem,apgādāt ar pantografa strāvas noņēmējiem. Viennozīmīgi, ka braukšanas ātrums pieaugtu. Nesen izbraucu visu maršrutu ar jauno škodiņu - kustības ātrums ir jūtami palielinājies, kas uzskatāms par pozitivu faktoru. Domāju, ka tas tieši pateicoties pantografam.
un stāvēšanas laiks pieturā arī ir īsāks, pateicoties vienam, nevis trim pakāpieniem... Juglā vaše būs augstie peroni, skaiti - nav pat viena pakāpiena...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA