Yaris 2006 vai Fabia New

theerny Reģ.: 08.02.2004

Sieviete meklē sev ekonomisku auto ikdienas braukšanai (20tkm/gadā).

Ir apstājusies pie viena Toyota Yaris 1.3 benzīns 2006 gada eksemplāra ar 50tkm un garantiju līdz 2009.g februārim - 9keur

vienīgais kas nedaudz bremzē izvēli (aizmugurējais bampers nedaudz apskrāpēts)

tad nu mīņājas un domā ka varbūt paņemt jauno Fabia pa taisno no dīlera, bet tam savukart cena pie 11-12ker

Ko tad labāk izvēlēties ja cenai ir nozīme (budžets 9KEUR, ja ļoti iespringt tad max 11keur), kā arī nepieciešams auto ar ekonomisku ekspluatāciju.

Varbūt ir alternatīvas? Corsa atkrīt dēl iepriekš esošiem 2 opeļiem, focus arī.

Šajā gadījumā nevajag pagarinātāju/staipītāju vtml, bet gan vairāk vwfans mīlēto ekonomiju

 
1 2 3 4
druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Jaunā Renault Clio Grandtour. Labs aparāts ar 1.5 dīzeli. Silti iesaku!

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja:

arba rakstīja: es savai sievietei pirktu maksimali jaunu, lai man nav jādzird telefonā - man lampiņa nedeg, nevaru auto iedarbināt, man slēdzīs palika rokā, kaut kāds troksnis parādījās, bremzējot kaut kas ļoti riebīgi čīksts u.t.t.

Un cik ilgi tas lētais auto būs jauns?

Vienīgais mierinājums, ka varēs kasīties ar dīleri, nevis mehu Vasju.

3 gadus, man vairāk nevajag

Cik sieviete nobrauks ar viņu gadā, ja ģimenei ir vēlotrs auto, 20 000 gadā ???

60 000 jebkurš francūzis bez problēmēm iztur

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Mani nedaudz kaitina sarunas par tēmu jauns : lietots.

Jauns ir jauns un nav salīdzināms ar lietotu.

Jauns BMW ir labāks par vecu BMW

Jauns Rovers ir labāks par vecu Roveru.

Jauna Škoda ir labāka par vecu škodu

Ja cilvēks grib JAUNU škodu, tad viņam nevajag VECU Roveru.

(un vēl mazāk BMW vai AUDI)

Katram mums ir savas prasības un savas vajadzības !!!!!!!!!!!

par šito tev pilnīga taisnīna, bet par šito jau parasti nav diskusijas, ja nu vienīgi ja runa iet par ļoti mazlietotiem, ķipa 5k, 10, 20k, jo cena jūtami nokrītas, bet ja nauda nav jāskaita tad protams jaunu, jo vari izvēlēties krāsu extras utt. Bet cits jautājums ir vai jaunu loganu vai lietotu vācieti utt. kaut vai golfu. Un uz servisa apmeklējumiem izmaksas varētu būt līdzīgas vai pat pa labu golfelim. Tiem ļoti lētā gala auto kvalitāte ir ļoti zema.

Bet, kā tu pareizi teici, ka katrs pērk auto sev un gaumes cilvēkiem atšķiras.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Tu piekrīti un tajā pašā laikā sāc atkal salīdzināt jaunu ar lietotu

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

VArētu padiskutēt par tēmu - Kas ir labs auto ????

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Tu piekrīti un tajā pašā laikā sāc atkal salīdzināt jaunu ar lietotu

piekrītu tam, ka jauns vienas markas auto ir labāks kā lietots tās pašas markas auto, bet ar nosacījumu, ka nav jātaupa nauda. Kaut vai tīri tehniski neviena mašīna pieaugot noskrējienam nekļūst labāka

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Cenas/kvalitātes attiecība nav viennozīmīga.

Vairums Latvijas iedzīvotāju vēl nemāk skaitīt naudu. t.i. pērk iedomātu prestižu, piepilda ambīcijas par savu naudu.

Īstu kapitālistu tas, protams,priecē

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja: Cenas/kvalitātes attiecība nav viennozīmīga.

Vairums Latvijas iedzīvotāju vēl nemāk skaitīt naudu. t.i. pērk iedomātu prestižu, piepilda ambīcijas par savu naudu.

Īstu kapitālistu tas, protams,priecē

nav jau laikam ko vainot tautu, jo gadus atpakaļ daudzi, sākot ar csdd un TV cilvēkiem borēja, ka ar lietotām mašīnām brauc tikai lūzeri utt. ka visusr civilētajā eiropā brauc ar tikai ar jaunām, utt. Ja eiropā viņiem būtu latvijas iedzīvotāju algas, tad viņi jaunas mašīnas laikam vispār nepirktu. Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas. A LV cilvēks saņem 400 LS un pusi atdod mašīanai + vēl remontos dēļ sliktiem ceļiem. man mašīnai jau iet ceturtais gads un izmaksas uz remontiem ir "0", tikai mainu eļu un filtrus, nu ķipa apkopes. Pie tam mašīna nav nekas kruts. Pēts beļģijas likumiem nopērkot jaunu mašīnu pirmos 4 gadus uz apskati nav jābrauc un pēc tam jāgaida, kad no beļģijas csdd atnāks ielūgums uz pirmo apskati

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

lai gan lv laikam arī var 3-4 gadus nobraukt bez remontiem un jautrība sākas vēlāk.

Tengizss Reģ.: 25.07.2003
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas.

Nu, nu, neticu. Nav viņiem tai Beļģijā tik lielas tās algas. 1000 latu uz rokas mēnesī ir pasūdīga alga, 1500 - vidēja, 2000 - palaba alga, vairāk par 2000 - laba alga. Ja ģimenē viens pelna, teiksim, 1800 latu, otrs - 1400 latu, tad ģimenes ienākumi ir 3200 latu uz rokas mēnesī. Nesaki, ka šādi cilvēki tur nepērk jaunu vidusmēra vieglo auto, piemēram, lieliskos Opel-Meriva 1,7 CDTI vai Nissan-Note 1,5 dCi !

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Tengizss rakstīja:

staar rakstīja:

Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas.

Nu, nu, neticu. Nav viņiem tai Beļģijā tik lielas tās algas. 1000 latu uz rokas mēnesī ir pasūdīga alga, 1500 - vidēja, 2000 - palaba alga, vairāk par 2000 - laba alga. Ja ģimenē viens pelna, teiksim, 1800 latu, otrs - 1400 latu, tad ģimenes ienākumi ir 3200 latu uz rokas mēnesī. Nesaki, ka šādi cilvēki tur nepērk jaunu vidusmēra vieglo auto, piemēram, lieliskos Opel-Meriva 1,7 CDTI vai Nissan-Note 1,5 dCi !

eirikos nevis latos un protams ka nav visiem tādas labas alga, tāpēc arī beļģi braukā ar lietotām, bet ne virs 200 k. Be ir ļoti izplatīta mazlietoto auto tirdzniecība un cilvēki labprāt pērk un ir pat tāda lieta kā lietoto auto garantija, pat 5 un 6 gadīgām. Piemēram NERLY NEW CAR visas mašīnas ir nedaudz zem jaunas vērtības, bet iekāpjot mašīnā vienīgais, kas liecina ka auto ir lietots ir kilometri uz spidometra, jo pārējais ir iztīrīts un sakopts(protams ir arī izņēmumi). Be tavus pieminētos auto pērk protams bet lielāko ties pensionāri un sievietes un par šitām markām iespējams, ka arī ar mazākiem ienākumiem. Bet doma vairāk bija par auto kuri jauni maksā ap sākot no 18 k eiro.

Bija vienā auto saitā pētījums par ienākumu attiecību pret pirktajiem auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Fans tak gandrīz pensis ir, tāpēc par tādiem aparātiem sapņo

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Piektdien izbraucu testa braucienu ar jauno Ford-Fiesta. Ļoti patika! Trakoti ērta sēdēšanas pozīcija pie stūres un plašuma sajūta priekšā. Labprāt par 9339 latiem iegādātos 5 durvju Fiestu sarkanā krāsā ar 1,25 litru 82 zirgspēku benzīna motoru, klimatkontroli, borta kompjūteru un pretmiglas lukturiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paga paga, cik gadus tu vēl ar merivu brauksi? Un tu domā ka tā fiesta būtu tik ļoti baudāma kā meriva?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Paga paga, cik gadus tu vēl ar merivu brauksi? Un tu domā ka tā fiesta būtu tik ļoti baudāma kā meriva?

Ir ne mazāk baudāma - par to pārliecinājos piektdien.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai tad testā ietilpa pārbrauciens pāri latvijai un sekojošs DUS apmeklējums? Skaties ka visa bauda neizbeidzas pie uzpildes automāta

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Vai tad testā ietilpa pārbrauciens pāri latvijai un sekojošs DUS apmeklējums? Skaties ka visa bauda neizbeidzas pie uzpildes automāta

Nē, vidējais benzīna patēriņš Fiestai ar 1,25 litru 82 zirgspēku benzīna motoru pa šoseju ir nieka 4,6 litri uz 100 km, bet pilsētā - 7,5 litri uz 100 km.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: es savai sievietei pirktu maksimali jaunu, lai man nav jādzird telefonā - man lampiņa nedeg, nevaru auto iedarbināt, man slēdzīs palika rokā, kaut kāds troksnis parādījās, bremzējot kaut kas ļoti riebīgi čīksts u.t.t.

jauns- nav panaceja.... kādu laiciņu atpakaļ jauniem E-klases meršiem bija problēma ka dega ārā tuvas gaismas ksenons, un lai to nomainīt vajadzēja vairākas nedēļas gaidīt kamēr šie pie ofic dīlera parādīsies...

un slēdzī kuri paliek rokā- tas jau pavisam šrota līmenis...

un par to nespēju iedarbināt....

www.youtube.com/...

+ vel daži jociņi no jauniem auto...

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

un ja nopērk jauno E-klasi.. un šai pārdeg lampiņa

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu gribēji teikt - daži jociņi no jauniem bembjiem

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Naj uat ikai BMW - diezgan daudziem auto kuriem viss ir elektro, un iekšā pilns faršs. Bija te fokuss kad Mercim sāka čakarēties benķim muguras daļa utt. Vēl gan neesmu redzējis sevišķi ka Lexusam būtu tādas stulbas problēmas, bet nu gan jau aºī tam ir kādi gļuki.

Luxus klases autosiem sanāk būt tādiem kā "pirmatklājējiem" visādu fufeļu (kas tipa uzlabo mašīnas m/ faktoru) izmēģināšanā - tad nu te arī ir rezultāts.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

BTW arī bija iespēja pabraukt pāris dienas ar Yaris jauno modeli, vēl tad kad jams tikai gadu kā bija pārdošanā - ir OK auto, tikai protams tās plastmasas ir tādas -nekādas, un tas speedo konoles vidū - jāpierod - citāk acis var samežģīt. Tas kas man ļoti konkrētajā auto neaptika bija tā automātiskā kārba ( robotizēta mehānika) - grūti ar tādu pa pilsētu normāli braukt - tik tāda pensionāra cienīga čunčināšana sanāk, ja negrib no pasažieriem visas pusdienas "dabūt ārā". Vēlāk pamēgināju ar tādu pat kārbu Auris - tas bija vēl sūdīgāks. Tā kā lai nu ko, bet robotizetu mehāniku šiem auto neņemiet - kaka.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

STALINS rakstīja: Cenas/kvalitātes attiecība nav viennozīmīga.

Vairums Latvijas iedzīvotāju vēl nemāk skaitīt naudu. t.i. pērk iedomātu prestižu, piepilda ambīcijas par savu naudu.

Īstu kapitālistu tas, protams,priecē

nav jau laikam ko vainot tautu, jo gadus atpakaļ daudzi, sākot ar csdd un TV cilvēkiem borēja, ka ar lietotām mašīnām brauc tikai lūzeri utt. ka visusr civilētajā eiropā brauc ar tikai ar jaunām, utt. Ja eiropā viņiem būtu latvijas iedzīvotāju algas, tad viņi jaunas mašīnas laikam vispār nepirktu. Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas. A LV cilvēks saņem 400 LS un pusi atdod mašīanai + vēl remontos dēļ sliktiem ceļiem. man mašīnai jau iet ceturtais gads un izmaksas uz remontiem ir "0", tikai mainu eļu un filtrus, nu ķipa apkopes. Pie tam mašīna nav nekas kruts. Pēts beļģijas likumiem nopērkot jaunu mašīnu pirmos 4 gadus uz apskati nav jābrauc un pēc tam jāgaida, kad no beļģijas csdd atnāks ielūgums uz pirmo apskati

redzēju raidījumu par vienu US miljonāru... viņš principiālii nepērk jaunus auto, jo tie "izbraucot no salona" zaudējot trešdaļu vērtības... iespējams, ka "sviests", bet gribas jamajam piekrist...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Piektdien izbraucu testa braucienu ar jauno Ford-Fiesta. Ļoti patika! Trakoti ērta sēdēšanas pozīcija pie stūres un plašuma sajūta priekšā. Labprāt par 9339 latiem iegādātos 5 durvju Fiestu sarkanā krāsā ar 1,25 litru 82 zirgspēku benzīna motoru, klimatkontroli, borta kompjūteru un pretmiglas lukturiem.

Darbā ir mondeo, pirms tam bija Krievijā ražota fiesta... bada laikā velns mušas ēdot... es drīzāk par 9339.-Ls iegādātos abonomentu uz sabiedrisko transportu, jeb kā Oma teica,"ja nav kazai piena, tad nav, paceļ ļipu un lej atpakaļ..."

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Lietots bmw ir labāks par jaunu jari, škodu, alfu u.t.t. jau defaultā.

Tam, kurš netic - nopērc jari un nopērc jarisa vērtībā lietotu 750iL.

Jā noteikti labāks, ja vien esi gatavs tā virzienā mest piķi ( un daudz), vai arī pats jebīties ar remontiem.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

tu aizmirsi sarēķināt cik maksā sveces un filtrii....

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti