dastijs rakstīja:
ZZXX rakstīja: Man šķiet,ka šajā diskusijā primārais jautājums ir autora budžets. Var nopirkt 96. gada Trani par 2Kls un 07. gada T5 par 25Kls... Par T4 nu ....es nu neņemtu,ne jau ka slikts,bet tā jau ir vēsture tāpat kā Transīti līdz 01.gadam. Un tikai ja,ņemt jaunāku par 01.gadu,tad tikai tādu ,kas pirkts Latvijā jauns,citādi var nopirkt pat vairāk par pusļimonu km (reālo). Par remontiem es Tavā vietā daudz nestresotu-ja dabūsi normālu,nenojātu autiņu,pats viņu pa bedrēm nejāsi un lēto soļķi neliesi,tad gadā nekāda lielā šķirba tur nebūs (nu 200ls robežās).
Par budžetu piekrītu, bet salīdzinot T4 un T5 tas nav tik viennozīmīgi.T4 daudzus gadus pārbaudīta un uzlabota tehnika,pēdejos beidza ºažot 03. gadā , ja ļoti pameklē var atrast labu auto,bet cena Multivanam DE nebūs zem 15klsEur. Augstās cenas vācieši izskaidro ar ļoti lielo interesi par šīm mašinām.
Protams T5 ir modernāks dizains, bet par tehnikas uzticamības
ziņjā es priekšroku devu T4.
Draugam ir T5 ,un tikai pateicoties viņam es nenopirku Tiguan , nu sparīgi viņš mani atrunāja no vw zīmola gan no LV dīlera. Viņa jaunais šet pirktais T5 patstāvīgs dīlerservisa viesis(pamatā elektronika ) , šim vēl bij smagi jācīnās(jādraud ar sūdzību fričiem ) lai maiņas auto iedod
Transit Euroline, Multivan, Vivaro, Vito
Sveiki koleegas,
Gribēju lūgt padomu un informāciju.
Situācija sekojoša, pamazām tiek meklēts aizvietotājs esošajam Citroen Berlingo, jo iepriekšējas ir par mazu un ir nepieciešams lielāks agregāts.
Būtība ir sekojoša, nepieciešams auto, kuru var izmantot ērti kravu pārvadāšanai, reizēm aizvest 6-8 cilvēkus, vai arī aizbraukt piknikā zaļumos.
Pagaidām esmu domājis par šādiem agregātiem , taču trūkst informācijas par dažām niansēm, kā arī par apkalpošanu
Visavairāk pagaidām metu acis tieši uz Ford Transit Euroline MK5 (97-99) vai arī MK6 (2001-2003) jo par salīdzinoši zemu cenu itkā pieejami sakrīg i autiņi, tācu pilnīgi nav pieredzes ar šiem saistībā ar ekspluatāciju un zimaksām, kā arī ir daži tehniskas dabas jautājumi.
1. Ford Transit Euroline MK5 - cik saprotu, viņiem nāk 86zs dīzelis, kāds ir šis motors ekpluatācijā, kādas kaites piemīt, piedziņa priekša vai pakaļa, motors cik saprotu ir ar turbīnu, taču via šiem motoriem iespējams uzlikt čipiņu, kā uzvedās braucot pa štrāsi virs 110 km/h un vai motors pie šāda režīma negrasās sadalītes? Motora piedziņa šiem motoriem ir ar siksnu vai ar ķēdi, un cik bieži jātaisa apkopes.
2. Ford transit Euroline MK6 - cik saprotu šī versija nāk ar diviem motoriem 101zs (01-03 gads) un 125 zs (03-...) gads). Kā ir ar šiem motoriem, kurš labāks, sadalene tiek piedzīta ar siksnu vai arī ar ķēdi, kurš no šiem motoriem ir uzticamāks un lētāks ekspluatācijā, kā braucot pa štrāsi via pirmais netiek dikti mocīts ātrgaitas režīmos?
Tāpatās gribēju zināt kāds ir paltums bīdāmajām sānu durvīm, jo reizēm jāpārved industriālais konteineris ar izmēriem 110x120, līdz ar to durvju spraugi jābūt vismaz 115cm platai, vai arī aizmugures paceļamās durvis ir iespējams paºtaisīt par sāniski veramajām?
3. Kā ir ar MB vito, tiem kas nāk no 2003 gada, cenas viņiem samērā pieticīgas, taču kā ir ar uzticamību un elektronikas drošumu, cik saprotu vecajiem ar to bijas problēmas
4. Cik saprotams VW multivan 2.5 tdi ir diezgan uzticami agregāti un lielas problēmas nerda, tācu kā ar mtoru remontu dārdzību, cik saprotu siksnas nomainīt izmaksā samērā sālīti, un vai arī paceļamo druvju vietā var uzstādīt sāniski veramās aizmugures durvis?
5. Kāda peiredze ar Opel vivaro life, kurš labāks motors 1.9cdi vai 2.5??? Kā ar remontiem un ekpluatācijas izmaksām.
Sorrry ka tik gari, bet gribu iegūt pirms auto izvēles pēc iespējas plašāku info. Liels paldies jau iepriekš