Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kādu mašīnu uzvēlēties?

Medella Reģ.: 28.09.2008

Dalieties pieredzē, kādu auto labāk pirkt(ņemšu uz līzinga), vajag ekonomisku(apsveru iespēju par dīzeli).Naudiņās līdz 10 t eirām.Kādi varianti?

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Labaak pastaasti, ko gribi dariit ar to autinju, moska tev dzipu vaig, a a varbuut Smart buus tieši laikā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Medella rakstīja: Kas vēl varētu derēt kā ekonomisks bez getz?

jebkurš 1.9 dīzeļpoveris no audi/vw saimes...

Muļķibas - VAG auto nav ekonomiski to cenas dēļ. Ja ir vēlme iegūt maksimālu ekonomiju, tad nevar izvēlēties dārgus zīmolus. Lētu, VW līdzvērtīgu kvalitāti piedāvā Škoda.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

Medella rakstīja: Kas vēl varētu derēt kā ekonomisks bez getz?

jebkurš 1.9 dīzeļpoveris no audi/vw saimes...

Muļķibas - VAG auto nav ekonomiski to cenas dēļ. Ja ir vēlme iegūt maksimālu ekonomiju, tad nevar izvēlēties dārgus zīmolus. Lētu, VW līdzvērtīgu kvalitāti piedāvā Škoda.

Tu gribi teikt ka škoda nav zem VAG?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja:

Tu gribi teikt ka škoda nav zem VAG?

Ir... Uzraktīju un pats sapratu savu kļūdu. Škoda ir vienīgais VAG auto, kam nav jāpiemaksā par nosaukumu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Tu gribi teikt ka škoda nav zem VAG?

Ir... Uzraktīju un pats sapratu savu kļūdu. Škoda ir vienīgais VAG auto, kam nav jāpiemaksā par nosaukumu.

cik par nosaukumu ir jāpiemaksā seatam?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Tu gribi teikt ka škoda nav zem VAG?

Ir... Uzraktīju un pats sapratu savu kļūdu. Škoda ir vienīgais VAG auto, kam nav jāpiemaksā par nosaukumu.

cik par nosaukumu ir jāpiemaksā seatam?

Tikpat, cik VW - šīm mašīnam jau diezgan pasen ir viens cenas līmenis.

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Reku ir reāls kandidāts

www.mercedes-benz.lv/...

Elegance, Spēks un Daile!!

Un arī ekonomisks!!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Dacia Sandero ?

Kovacs Reģ.: 07.08.2002
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Labaak pastaasti, ko gribi dariit ar to autinju, moska tev dzipu vaig, a a varbuut Smart buus tieši laikā.

vot, vot- tas imo ir visprecīzākais jautājums uz ko jāatbild pirms pirkt auto. Vienkārši katrs auto ir savam braucējam vispiemērotākais.

Vai vajag tikai metāla gabalu ar ko pārvietoties no A -> B vai gribas lai arī pēc kaut kā izskatās. Cik bieži, daudz, ilgi tiek braukts un cik svarīgs ir komforts. Vai gribas zīmēties un tāpēc vienīgais "īstais" auto ir paši ziniet kas. Vai vajag iekraut 3 bērnus, vīru un suni, etc...

Ja gribas pa lēto un jaunu un auto ir transporta līdzeklis, nevis kas vairāk, tad imo varianti- skoda octavia, kia ceed, huyndai getz, dacia logan.

Vēl- ja brauc ar 15 gadus vecu audi, tad arī 6-8 gadus vecs auto būs kvalitatīvs lēciens gan sajūtu, gan ekonomiskuma ziņā, pat jaunu nevajag. Zato cena būs kādi 4-6KEUR un par ietaupītajiem 4K, varēsi gan remontus/apkopes maksāt, gan bendžu saliet.

Respektīvi- nav vienas patiesības, katram ir savējā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

Medella rakstīja: Kas vēl varētu derēt kā ekonomisks bez getz?

jebkurš 1.9 dīzeļpoveris no audi/vw saimes...

Muļķibas - VAG auto nav ekonomiski to cenas dēļ. Ja ir vēlme iegūt maksimālu ekonomiju, tad nevar izvēlēties dārgus zīmolus. Lētu, VW līdzvērtīgu kvalitāti piedāvā Škoda.

un tas mēsls, kas tavā parakstā minēts? Lēts, bet prasa investīcījas nepārtraukti. Tā kā liec vien Audi mierā.

Mans mēsls neprasa nekādas investīcijas, lai vai cik tev tas neliktos dīvaini. Bet kolēģis šobrīd ļoti grib tikt vaļa no sava jaunākā A6, kam kārbas remontā ir ieguldīts jau daudz naudas un gala rezultāts ir solījums, ka drīzumā servisā viņu atkal gaidīs ciemos ja vien neatradīs sīm izcili labajam auto jaunu laimīgo īpašnieku.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kovacs rakstīja:

Ja gribas pa lēto un jaunu un auto ir transporta līdzeklis, nevis kas vairāk, tad imo varianti- skoda octavia, kia ceed, huyndai getz, dacia logan.

Nu gan... Nerunā pilnīgas muļķibas - Škodai Fabia ir apmēram vienā līmenī ar ceed un abi kopā ir nesalīdzināmi labāki par getz / logan.

Octavia nebūt vairs nav lēta, jo maksā jau ap 20 000 eur un ir arī atbilstoša līmeņa auto.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Ir dažādi saimnieki un ir dažādi nobraukumi. Loģiski, ka tu taču neiesi te atzīteis, ka esi iegrābies...visi nez jkāpēc no sābiem kratās vaļā un to cena krīt...jā, arī Audi nestāv cena uz vietas un ir arī fakts, ka tam pašam Audi ir neveiksmīgas modeļu komplektācijas ar defektīviem mezgliem..taču tas nenozīmē, ka citiem auto tā nav. Bet nu turpini lielīt savu opeli

Diezgan jau stulbi būtu domāt, ka esmu iegrābies, jo šis nav ne pirmais, un cerams, ka arī ne pēdējais mans SAAB. Viss gan atkarīgs no tā, ko GM izdarīs ar jauno modeļu klāstu un ar marku kopumā. Bet līdz šim esmu bijis apmierināts ar savu izvēli un visos savos auto gan pērkot, gan remontos, ieguldījis mazāk, nekā vidēji citi līdzīgas klases auto īpašnieki.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Gribētos saprast ko domā cilvēks, pērkot jaunu sābu Bet nu,katram jau savs.

Un ar ko tavuprāt šī cilvēka domas atšķiras no citu jaunu auto pirceju domām?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Seene rakstīja: Bet es ieteiktu SAAB

Lūdzu - vārds iebildumiem

iebildumi pret isuzu 3.0tdi... a paareejie diizeleeni un prasiitajaa cenu kategorijaa... namaljno

Kādi tieši? "Ņe čital, no mņeņije imeju"? Es, kā šī motora īpašnieks, varu sniegt tikai pozitīvu viedokli. Jaudas un ekonomijas attiecība fantastiska. Tikko kopā atgriezāmies no Oktoberfesta - brauciena degvielas bilance 7,3 litri / 100km braucot pa A2 un vācu bāņiem kruīzā ar 160-170km/h.

Esi dzirdējis, ka ar šo motoru ir daudz problēmu? Es arī, bet ja nav slinkums painteresēties par detaļām, tad ir skaidrs, ka tās ir novēršamas ar elementāru profilaksi. Cēlonis - Isuzu bija pirmais, kas radīja pašlaik ļoti populāro 3 litru commonrailu, kuru tagad savā interpretācijā piedāvā praktiski visi attiecīgās klases autobūvētāji - un par to komplektā nāk pāris "bērnu slimības", kas gan ir vērā ņemamas tikai ja auto vispār negribas kopt, bet nodzīt, kamēr iztur.

Savukārt pārējie dīzelēni - lēts širpotrebs. Vienīgais patiešām labais dīzelis šajā auto segmentā, kas nav atvasināts no šī Isuzu prototipa, ir Volvo D5.

Bet ja par tēmu - SAAB nevar piedāvāt - ja tas nepatīk, tad nekādā gadījumā to nevajag ņemt, lai vai cik tas arī atbilst pēc izvēlētajiem parametriem. Tā var tikai kļūt par vēl vienu anonīmo nīdēju bez reāliem argumentiem.

atzīstu- par to 3.0tdi- tiešām info "viena tante teica" līmenī... bet vismaz 15x lasīta tas ka tas motorīc griežās labi- neapstrīdu... bet par iedzimtām tehproblēmām... nez

un tas ko minēji par lētu širpotrebu- nekā slikta nemanīju braucot ar 2.2 dieselēnu un 1.9 ar... savas funkcijas pilda...uz priekšu velk...tērē saprātīgi...ziemā lec...vasarā nepārkarst

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

nav ne vainas tam isuzu 3 litru dīzelim. ar tādu jau no februāra esmu nobraucis kādus 35k km. kā Seene saka - seko līdzi, domā ko dari un ir ļoti labi. Jauda un ekonomija ir savietojami jēdzieni.

Kā saprotu, topika autors brauc gadā ap 30-40k km. Nez vai jaunie mazauto pa 9999 eur to izturēs. Viena lieta ir bīdīties, sēdēt visu gadu Rīgas probkā, otra lieta braukt ar auto pa LV lieliskajiem ceļiem. Un tur jau ir auto jāiztur daudz kas. Man būtu jāpiemaksā, lai es ar mazauto kratītos pa ielāpiem un šūpotos pa fūru izbrauktām risēm.

Principā Kovacs visu uzrakstija. Izvēlies ko vēlies un brauc

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Dacia Sandero ?

maniits tas briinums dabaa- lai kaa negribeetos- solis uz priekshu saliidzinot ar loganveidiigajiem...lai gan jamajiem milzu % detaljas kopistiskas...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

un tas ko minēji par lētu širpotrebu- nekā slikta nemanīju braucot ar 2.2 dieselēnu un 1.9 ar... savas funkcijas pilda...uz priekšu velk...tērē saprātīgi...ziemā lec...vasarā nepārkarst

Sorry - biki neprecīzi uzrakstīju - _NORMĀLS_ širpotrebs. Motoriem patiešām nav nekāda vaina un braucējam bez īpašām vēlmēm pilnībā pietiek. 1.9 gan priekš gana lielā auto ir manuprāt par vārgu, bet mierīgai braukšanai arī gana labi der. Tomēr man pēc 3.0 ar tādu braukt vairs negribas - V6 izjūtas ir pilnīgi savādākas.

Par iedzimtajām tehproblēmām (tādas ir divas) - ir sūdzības par EGR, kuras dzīvē neesmu saticis, bet cik var noprast no forumiem, vaina jāuzņemas nekvalitatīvai degvielai / eļļai. Iespējamās sekas - tīrīšana vai nomaiņa. Diemžēl ir arī izplatīts variants nodzēst kļūdas paziņojumu kompī un braukt tālāk, kuram seko daudz lielākas nepatkšanas. Otra būtiskā lieta - kas gan būtu jāievēro jebkuram dzinējam un īpaši jebkuram turbodzinējam - pēc kārtīgas slodzes nedrīkt uzreiz izslēgt - tipiskākā lieta, ko pārsvarā grēko bāņu braucēji. Latvijā gan būs grūti ilgu laiku braukt uz 150+ km/h lai to motoru pietiekami uzkarsētu. Sekas šajā gadījumā ir nepatīkamas, jo ir acīmredzot nepareiza cilindru čaulu iestrādāšanas tehnoloģija - kāda var palikt vaļīga uz izkustēties no vietas - rezultāts attiecīgi motora maiņa.

Citādi jau atliek tikai tas ka motors ir ļoti specifisks un ne katram baudāms - t.i. zemapgriezienu turbodīzelis ar ļoti augstu Nm/Zs attiecību.

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Gribētos saprast ko domā cilvēks, pērkot jaunu sābu Bet nu,katram jau savs.

Un ar ko tavuprāt šī cilvēka domas atšķiras no citu jaunu auto pirceju domām?

Nu ja runājam konkrēti par Saab 9-5, tad pēdējo desmit gadu laikā tur nekas naf praktiski izmainījies, drusku pārtaisītas lampas un salonā ir pāris podziņas klāt, un ja 97 gada automašinu nevar pārdot par 4000 Euro, tad pat man īsti naf skaidrs, parko tad pacents aiziet uz salonu un noskaita pa 25 000 eiriķiem vairāk, pa tām sīkajām izmaiņām, kuras ir notikušas 10 gadu laikā, kopš tiek ražots šis auto

Manuprāt GM ir riktīgi sačekarējis Saab brendu, 10 gadus ražot vienu un to pašu modeli, varbūt vēll varēja atļauties 70-80 gados, bet nu nejau mūsdienās, kad korejieši, japāņi un pat vācieši, ražo ar vien jaunus modeļus gandrīz ik pēc pāris gadiem....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Gribētos saprast ko domā cilvēks, pērkot jaunu sābu Bet nu,katram jau savs.

Un ar ko tavuprāt šī cilvēka domas atšķiras no citu jaunu auto pirceju domām?

Nu ja runājam konkrēti par Saab 9-5, tad pēdējo desmit gadu laikā tur nekas naf praktiski izmainījies, drusku pārtaisītas lampas un salonā ir pāris podziņas klāt, un ja 97 gada automašinu nevar pārdot par 4000 Euro, tad pat man īsti naf skaidrs, parko tad pacents aiziet uz salonu un noskaita pa 25 000 eiriķiem vairāk, pa tām sīkajām izmaiņām, kuras ir notikušas 10 gadu laikā, kopš tiek ražots šis auto

Manuprāt GM ir riktīgi sačekarējis Saab brendu, 10 gadus ražot vienu un to pašu modeli, varbūt vēll varēja atļauties 70-80 gados, bet nu nejau mūsdienās, kad korejieši, japāņi un pat vācieši, ražo ar vien jaunus modeļus gandrīz ik pēc pāris gadiem....

GM ir izdarījis daudz ko sliktu. Bet no tehniskā viedokļa jau tas būtību nemaina. Tajos pašos citu autoražotāju jaunajos modeļos ik pēc pāris gadiem jau tāpat nekā principiāli jauna nav, izņemot izskatu. Un ja par to, ka dizains nemainās - tad labāk tā, nekā Audi šķebinošais apaļums. Bet tas jau ir individuāls gaumes jautājums.

Bet ja tev liekas, ka 1997 gada mašīna, lai vai cik labi uzturēta, ir tehniski tikpat laba kā 2007 gada, tad tiešām neej un nepērc jaunu.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Citādi jau atliek tikai tas ka motors ir ļoti specifisks un ne katram baudāms - t.i. zemapgriezienu turbodīzelis ar ļoti augstu Nm/Zs attiecību.

168Ps un 350Nm no V6 diesel jau nu nav nekas izcils Busam 3L R4 160Ps un 400Nm ...

bet par to nebaudaamiibu- tas laikam attiecaas uz tiem G-punkts pie redlaina dziivo ar to jau diesel ir baudams- nm juura jau pie zemiem apgriezieniem...

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Gribētos saprast ko domā cilvēks, pērkot jaunu sābu Bet nu,katram jau savs.

Un ar ko tavuprāt šī cilvēka domas atšķiras no citu jaunu auto pirceju domām?

Nu ja runājam konkrēti par Saab 9-5, tad pēdējo desmit gadu laikā tur nekas naf praktiski izmainījies, drusku pārtaisītas lampas un salonā ir pāris podziņas klāt, un ja 97 gada automašinu nevar pārdot par 4000 Euro, tad pat man īsti naf skaidrs, parko tad pacents aiziet uz salonu un noskaita pa 25 000 eiriķiem vairāk, pa tām sīkajām izmaiņām, kuras ir notikušas 10 gadu laikā, kopš tiek ražots šis auto

Manuprāt GM ir riktīgi sačekarējis Saab brendu, 10 gadus ražot vienu un to pašu modeli, varbūt vēll varēja atļauties 70-80 gados, bet nu nejau mūsdienās, kad korejieši, japāņi un pat vācieši, ražo ar vien jaunus modeļus gandrīz ik pēc pāris gadiem....

Bet ja tev liekas, ka 1997 gada mašīna, lai vai cik labi uzturēta, ir tehniski tikpat laba kā 2007 gada, tad tiešām neej un nepērc jaunu.

nu man neliekas gan, ka ka ir tehniski tik pat laba, logiški ka 10 gadu laikā automašinas mezgli nolietojas, bet es runāju par cenas atškirību, ka neredzu jēgu par ko piemaksāt 25 000, ka naf tā starpība tik liela...

tāpēc jau arī tos 9-5 maz pērk, un rezultāta mīnuss ražotājam vien sanāk...

97 gadā pirka, 98 pirka, 99 labi pirka, bet cik gadus tad var pasaulei tirgot pirms desmit gadiem prezentētu modeli, kā jaunu

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

168Ps un 350Nm no V6 diesel jau nu nav nekas izcils Busam 3L R4 160Ps un 400Nm ...

bet par to nebaudaamiibu- tas laikam attiecaas uz tiem G-punkts pie redlaina dziivo ar to jau diesel ir baudams- nm juura jau pie zemiem apgriezieniem...

Priekš V6 dīzeļa tas tiešām nav nekas izcils - vienkārši lielākā daļa fano par mazlitrāžas šujmašīnām, kas darba tilpuma trūkumu kompensē ar apgriezieniem. Bet "G-punkts pie redlaina" ir kaut kas nedzirdēts un labs - vajadzēs iegaumēt

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja:

nu man neliekas gan, ka ka ir tehniski tik pat laba, logiški ka 10 gadu laikā automašinas mezgli nolietojas, bet es runāju par cenas atškirību, ka neredzu jēgu par ko piemaksāt 25 000, ka naf tā starpība tik liela...

tāpēc jau arī tos 9-5 maz pērk, un rezultāta mīnuss ražotājam vien sanāk...

97 gadā pirka, 98 pirka, 99 labi pirka, bet cik gadus tad var pasaulei tirgot pirms desmit gadiem prezentētu modeli, kā jaunu

Tāpēc jau tagad gaidu, kad beidzot parādīsies jaunie. Manuprāt ir tikai 2 iespējas - prezentēt kaut ko pavisam labu vai arī beigt savu eksistenci.

Medella Reģ.: 28.09.2008
0 0 Atbildēt

Paldies par ieteikumiem.

Kādas atsauksmes par fordiem?Ir vērts ņemt?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Medella rakstīja: Paldies par ieteikumiem.

Kādas atsauksmes par fordiem?Ir vērts ņemt?

Es būšu taja kategorijā, kas otreiz tam grābeklim virsū nekāps.

1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti