Es ar te vienu brīdi pētīju Mondeo `05, kad izpētīju, ka šim rūsa iemetusies jumtā tāpat kā man jau īpašumā esošajam '95 gada modelim, tad jautājums par fordu tika automātiski atlikts. Kaut gaitas īpašibas priekš mūsu ceļiem Mondim ir baigi OK.
Marx rakstīja: Es ar te vienu brīdi pētīju Mondeo `05, kad izpētīju, ka šim rūsa iemetusies jumtā tāpat kā man jau īpašumā esošajam '95 gada modelim, tad jautājums par fordu tika automātiski atlikts. Kaut gaitas īpašibas priekš mūsu ceļiem Mondim ir baigi OK.
Nez kur jūs tās sapuvušās mašīnas atrodat?No forda,tik granada tā neko bija sapuvusi.Siera ar nepuva,man gan bija un ir chia modifikācija.Protams fiestas un escorti puva uz nebēdu,sierras ar redzētas drausmīgas,tad laikam man bija veicies.Toyota un mazda gan nežēlīgi puva.Ja tā paskatās,tad man kaimiņos ar stāv mazda(kura pirms m6 bija)sapuvusi ar caurumiem spārnā un pie antenas un B4 ar puvušām arkām,3bmw,tas kurš aiz huļigankas tam ar burbuļi starp pak. buferi un bamperi.Ja nosit krāsu,tad visi dzelži pūst.Un ar mazajiem dzelžiem braukāt ārpus pilsētas nu diezkas nav,vajag vismaz vidējo klasi.
Par vidējo klasi,bija domāts,ne jau tāpēc,ka tā rūsē mazāk.Doma bija,braukšanas komforta ziņā.Ja pamatā pārvietojas pa pilsētu,tad kompakt vai mazā klase tieši laikā.Bet ja vairāk jābraukā ārpuspilsētas,tad vismaz priekš manis,jautājums par kompaktklases un mazākas automātiski atkrīt.Kaut tā iemesla dēļ,ka viņas ir daudz stabilākas zimas apstākļos un pa grantētiem ceļiem.Pieļuju,ka mašinu resurs ar ir lielāks.
fh1 rakstīja: Par vidējo klasi,bija domāts,ne jau tāpēc,ka tā rūsē mazāk.Doma bija,braukšanas komforta ziņā.Ja pamatā pārvietojas pa pilsētu,tad kompakt vai mazā klase tieši laikā.Bet ja vairāk jābraukā ārpuspilsētas,tad vismaz priekš manis,jautājums par kompaktklases un mazākas automātiski atkrīt.Kaut tā iemesla dēļ,ka viņas ir daudz stabilākas zimas apstākļos un pa grantētiem ceļiem.Pieļuju,ka mašinu resurs ar ir lielāks.
Es pat teiktu, ka lietota Premium klase attaisno relativi augstās uzturēšanas izmaksas ar to, ka pēdējā laikā ir sastopama tikai ar nerūsējošām virsbūvēm. Var jau būt, ka bremžu uzlikas SAABam izmaksā daºgāk un eļļas līmeni rūpīgāk jāpieskata, bet no rūsas nav ne miņas ne sievas ('99) ne savam ('01) auto.
Ir dažādi saimnieki un ir dažādi nobraukumi. Loģiski, ka tu taču neiesi te atzīteis, ka esi iegrābies...visi nez jkāpēc no sābiem kratās vaļā un to cena krīt...jā, arī Audi nestāv cena uz vietas un ir arī fakts, ka tam pašam Audi ir neveiksmīgas modeļu komplektācijas ar defektīviem mezgliem..taču tas nenozīmē, ka citiem auto tā nav. Bet nu turpini lielīt savu opeli
Diezgan jau stulbi būtu domāt, ka esmu iegrābies, jo šis nav ne pirmais, un cerams, ka arī ne pēdējais mans SAAB. Viss gan atkarīgs no tā, ko GM izdarīs ar jauno modeļu klāstu un ar marku kopumā. Bet līdz šim esmu bijis apmierināts ar savu izvēli un visos savos auto gan pērkot, gan remontos, ieguldījis mazāk, nekā vidēji citi līdzīgas klases auto īpašnieki.
drīz GM aizies uz grunti ar visu Saab.
Kaut kā atdalīs un ļaus dzīvot tikai Opel/Chevrolet, pārējās marku beigas ir tikai laika jautājums.
Latvijā tirgotie bija vesti no rūpnīcas Krievijā, kur bija salikti no Ķīnā ražotām detaļām.
Tādi ir 90% LV nopērkamo auto. Es jau esmu izlēmis, ka mans nākamis auto būs no Vācijas - pat ja ņemšu jaunu no salona. Patiesībā pat cenas turienes salonos ir lētākas un garantija ir spēkā visā ES.
Latvijā tirgotie bija vesti no rūpnīcas Krievijā, kur bija salikti no Ķīnā ražotām detaļām.
esi paarliecinaats?
Tieši tā, Focus II, no 2002. gada.
No ša gada oktobra vai novembra turpat Vsevolžskas fabrīķī sāks skrūvēt arī Mondeo - par laimi, tikai sedanus.
Seene rakstīja: ... 90% LV nopērkamo auto ...
Piemēram, VAG grupa no pagājuša gada Kalugas apgabalā štancē Passat un Octavia.
Kaļiningradas apgabalā štancē BMW un vēl šo to (pagūglē "Автотор").
Utt., utt., utt.
P.S. Krievijā liktajiem pasatiem VIN sākas ar "WV8...", nevis "WVW...".
tad sanāk kamēr Krievijā uz FF2 ir rindas - šie tik tirgo tos mums....
par pārējo - naf vēst ārpus EU, tur salikt un pēc tam ar visiem papildus nodokļiem stiept uz EU atpakaļ.... daudz tu te bembukus redzēji kuriem aizmugurējus sēdekļus nevar nolocīt? ( Autotora tieši šādu komplektāciju ražo..)
piemirsa Valdish Hummeru, Fiat Ducato BMW nu jau laikam visi iznjemot 7er un 6er,...dacia logan( VAZ gan jamos cepj augshaa kaa Renault) un veel padsmit markas ko krievi pashi izkjer ...
Kindzulis rakstīja: + sertifikaacija pa jaunam... uttt
nja... info trukums javnijs
piemirsa Valdish Hummeru, Fiat Ducato BMW nu jau laikam visi iznjemot 7er un 6er,...dacia logan( VAZ gan jamos cepj augshaa kaa Renault) un veel padsmit markas ko krievi pashi izkjer ...
Hreno logans ir redzēts dzīvē, braucu pa ceļu, skatos, dacīte, tikai bļemba tāda neriktīga Piebraucu tuvāk, krievu numuri un reņa četrstūris.
168Ps un 350Nm no V6 diesel jau nu nav nekas izcils Busam 3L R4 160Ps un 400Nm ...
bet par to nebaudaamiibu- tas laikam attiecaas uz tiem G-punkts pie redlaina dziivo ar to jau diesel ir baudams- nm juura jau pie zemiem apgriezieniem...
Priekš V6 dīzeļa tas tiešām nav nekas izcils - vienkārši lielākā daļa fano par mazlitrāžas šujmašīnām, kas darba tilpuma trūkumu kompensē ar apgriezieniem. Bet "G-punkts pie redlaina" ir kaut kas nedzirdēts un labs - vajadzēs iegaumēt
Mazlitrāžas ķīseļiem, ja neesi pamanījis, to kompensē ar pūtienu - no tā paša 1.9 TDI priekš ielas var arī izvīlēt 200 lopus un 450 nm
Nez kur jūs tās sapuvušās mašīnas atrodat?No forda,tik granada tā neko bija sapuvusi.Siera ar nepuva,man gan bija un ir chia modifikācija.Protams fiestas un escorti puva uz nebēdu,sierras ar redzētas drausmīgas,tad laikam man bija veicies.Toyota un mazda gan nežēlīgi puva.Ja tā paskatās,tad man kaimiņos ar stāv mazda(kura pirms m6 bija)sapuvusi ar caurumiem spārnā un pie antenas un B4 ar puvušām arkām,3bmw,tas kurš aiz huļigankas tam ar burbuļi starp pak. buferi un bamperi.Ja nosit krāsu,tad visi dzelži pūst.
Cinkotiem vēl vajag noberzt to cinku nost, savādak no rūsas nekas nesanāk.
Seene rakstīja:
Es pat teiktu, ka lietota Premium klase attaisno relativi augstās uzturēšanas izmaksas ar to, ka pēdējā laikā ir sastopama tikai ar nerūsējošām virsbūvēm. Var jau būt, ka bremžu uzlikas SAABam izmaksā daºgāk un eļļas līmeni rūpīgāk jāpieskata, bet no rūsas nav ne miņas ne sievas ('99) ne savam ('01) auto.
Tā tik vēl trūka, lai būtu, ja pirmajos desmit gados mašīna sāk rūsēt, tā nav mašīna
Kādu mašīnu uzvēlēties?
Dalieties pieredzē, kādu auto labāk pirkt(ņemšu uz līzinga), vajag ekonomisku(apsveru iespēju par dīzeli).Naudiņās līdz 10 t eirām.Kādi varianti?