Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kādu mašīnu uzvēlēties?

Medella Reģ.: 28.09.2008

Dalieties pieredzē, kādu auto labāk pirkt(ņemšu uz līzinga), vajag ekonomisku(apsveru iespēju par dīzeli).Naudiņās līdz 10 t eirām.Kādi varianti?

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Es ar te vienu brīdi pētīju Mondeo `05, kad izpētīju, ka šim rūsa iemetusies jumtā tāpat kā man jau īpašumā esošajam '95 gada modelim, tad jautājums par fordu tika automātiski atlikts. Kaut gaitas īpašibas priekš mūsu ceļiem Mondim ir baigi OK.

fh1 Reģ.: 23.10.2002
0 0 Atbildēt

Marx rakstīja: Es ar te vienu brīdi pētīju Mondeo `05, kad izpētīju, ka šim rūsa iemetusies jumtā tāpat kā man jau īpašumā esošajam '95 gada modelim, tad jautājums par fordu tika automātiski atlikts. Kaut gaitas īpašibas priekš mūsu ceļiem Mondim ir baigi OK.

Nez kur jūs tās sapuvušās mašīnas atrodat?No forda,tik granada tā neko bija sapuvusi.Siera ar nepuva,man gan bija un ir chia modifikācija.Protams fiestas un escorti puva uz nebēdu,sierras ar redzētas drausmīgas,tad laikam man bija veicies.Toyota un mazda gan nežēlīgi puva.Ja tā paskatās,tad man kaimiņos ar stāv mazda(kura pirms m6 bija)sapuvusi ar caurumiem spārnā un pie antenas un B4 ar puvušām arkām,3bmw,tas kurš aiz huļigankas tam ar burbuļi starp pak. buferi un bamperi.Ja nosit krāsu,tad visi dzelži pūst.Un ar mazajiem dzelžiem braukāt ārpus pilsētas nu diezkas nav,vajag vismaz vidējo klasi.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

fh1 rakstīja:....Ja nosit krāsu,tad visi dzelži pūst.Un ar mazajiem dzelžiem braukāt ārpus pilsētas nu diezkas nav,vajag vismaz vidējo klasi.

aga... "vidējo" klasi no "ņeržaveikas" būvē...

fh1 Reģ.: 23.10.2002
0 0 Atbildēt

Par vidējo klasi,bija domāts,ne jau tāpēc,ka tā rūsē mazāk.Doma bija,braukšanas komforta ziņā.Ja pamatā pārvietojas pa pilsētu,tad kompakt vai mazā klase tieši laikā.Bet ja vairāk jābraukā ārpuspilsētas,tad vismaz priekš manis,jautājums par kompaktklases un mazākas automātiski atkrīt.Kaut tā iemesla dēļ,ka viņas ir daudz stabilākas zimas apstākļos un pa grantētiem ceļiem.Pieļuju,ka mašinu resurs ar ir lielāks.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

lētie 'bleķi uzlikti. tad arī pūst.

10 gadīgai toyotai rūsa tikai 3 vietās - kur bijusi sista. lai gan cinkoti tie auto nav.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

fh1 rakstīja: Par vidējo klasi,bija domāts,ne jau tāpēc,ka tā rūsē mazāk.Doma bija,braukšanas komforta ziņā.Ja pamatā pārvietojas pa pilsētu,tad kompakt vai mazā klase tieši laikā.Bet ja vairāk jābraukā ārpuspilsētas,tad vismaz priekš manis,jautājums par kompaktklases un mazākas automātiski atkrīt.Kaut tā iemesla dēļ,ka viņas ir daudz stabilākas zimas apstākļos un pa grantētiem ceļiem.Pieļuju,ka mašinu resurs ar ir lielāks.

Es pat teiktu, ka lietota Premium klase attaisno relativi augstās uzturēšanas izmaksas ar to, ka pēdējā laikā ir sastopama tikai ar nerūsējošām virsbūvēm. Var jau būt, ka bremžu uzlikas SAABam izmaksā daºgāk un eļļas līmeni rūpīgāk jāpieskata, bet no rūsas nav ne miņas ne sievas ('99) ne savam ('01) auto.

Medella Reģ.: 28.09.2008
0 0 Atbildēt

Un kā būtu ar ford focus?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Tu gribi teikt ka škoda nav zem VAG?

Ir... Uzraktīju un pats sapratu savu kļūdu. Škoda ir vienīgais VAG auto, kam nav jāpiemaksā par nosaukumu.

un Seat?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Tu gribi teikt ka škoda nav zem VAG?

Ir... Uzraktīju un pats sapratu savu kļūdu. Škoda ir vienīgais VAG auto, kam nav jāpiemaksā par nosaukumu.

un Seat?

Jau uzrakstīju iepriekš - Seat cenas praktiski neatšķiras no VW

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Ir dažādi saimnieki un ir dažādi nobraukumi. Loģiski, ka tu taču neiesi te atzīteis, ka esi iegrābies...visi nez jkāpēc no sābiem kratās vaļā un to cena krīt...jā, arī Audi nestāv cena uz vietas un ir arī fakts, ka tam pašam Audi ir neveiksmīgas modeļu komplektācijas ar defektīviem mezgliem..taču tas nenozīmē, ka citiem auto tā nav. Bet nu turpini lielīt savu opeli

Diezgan jau stulbi būtu domāt, ka esmu iegrābies, jo šis nav ne pirmais, un cerams, ka arī ne pēdējais mans SAAB. Viss gan atkarīgs no tā, ko GM izdarīs ar jauno modeļu klāstu un ar marku kopumā. Bet līdz šim esmu bijis apmierināts ar savu izvēli un visos savos auto gan pērkot, gan remontos, ieguldījis mazāk, nekā vidēji citi līdzīgas klases auto īpašnieki.

drīz GM aizies uz grunti ar visu Saab.

Kaut kā atdalīs un ļaus dzīvot tikai Opel/Chevrolet, pārējās marku beigas ir tikai laika jautājums.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Medella rakstīja: Un kā būtu ar ford focus?

iekaap un pabrauc ja patiik-njem ciet

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Medella rakstīja: Un kā būtu ar ford focus?

Latvijā tirgotie bija vesti no rūpnīcas Krievijā, kur bija salikti no Ķīnā ražotām detaļām.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Medella rakstīja: Un kā būtu ar ford focus?

Latvijā tirgotie bija vesti no rūpnīcas Krievijā, kur bija salikti no Ķīnā ražotām detaļām.

esi paarliecinaats?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Medella rakstīja: Un kā būtu ar ford focus?

Latvijā tirgotie bija vesti no rūpnīcas Krievijā, kur bija salikti no Ķīnā ražotām detaļām.

Tādi ir 90% LV nopērkamo auto. Es jau esmu izlēmis, ka mans nākamis auto būs no Vācijas - pat ja ņemšu jaunu no salona. Patiesībā pat cenas turienes salonos ir lētākas un garantija ir spēkā visā ES.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Medella rakstīja: Un kā būtu ar ford focus?

Latvijā tirgotie bija vesti no rūpnīcas Krievijā, kur bija salikti no Ķīnā ražotām detaļām.

esi paarliecinaats?

Tieši tā, Focus II, no 2002. gada.

No ša gada oktobra vai novembra turpat Vsevolžskas fabrīķī sāks skrūvēt arī Mondeo - par laimi, tikai sedanus.

Seene rakstīja: ... 90% LV nopērkamo auto ...

Piemēram, VAG grupa no pagājuša gada Kalugas apgabalā štancē Passat un Octavia.

Kaļiningradas apgabalā štancē BMW un vēl šo to (pagūglē "Автотор").

Utt., utt., utt.

P.S. Krievijā liktajiem pasatiem VIN sākas ar "WV8...", nevis "WVW...".

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

vieplis rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Medella rakstīja: Un kā būtu ar ford focus?

Latvijā tirgotie bija vesti no rūpnīcas Krievijā, kur bija salikti no Ķīnā ražotām detaļām.

esi paarliecinaats?

Tieši tā, Focus II, no 2002. gada.

No ša gada oktobra vai novembra turpat Vsevolžskas fabrīķī sāks skrūvēt arī Mondeo - par laimi, tikai sedanus.

Seene rakstīja: ... 90% LV nopērkamo auto ...

Piemēram, VAG grupa no pagājuša gada Kalugas apgabalā štancē Passat un Octavia.

Kaļiningradas apgabalā štancē BMW un vēl šo to (pagūglē "Автотор").

Utt., utt., utt.

P.S. Krievijā liktajiem pasatiem VIN sākas ar "WV8...", nevis "WVW...".

tad sanāk kamēr Krievijā uz FF2 ir rindas - šie tik tirgo tos mums....

par pārējo - naf vēst ārpus EU, tur salikt un pēc tam ar visiem papildus nodokļiem stiept uz EU atpakaļ.... daudz tu te bembukus redzēji kuriem aizmugurējus sēdekļus nevar nolocīt? ( Autotora tieši šādu komplektāciju ražo..)

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Kāda jēga vākt kopā oktāviju Krievijā, ja pati Čehija nemaz tik tāļu nav un arī muita nav jāmaksā EU?

Par fordiem vispār psec. Viņiem savā tirgū rindas uz tiem auto mēnešiem ilgas, kur nu vēl mūs "aprūpēt"

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Krievijai ir zvērīgas ievedmuitas. Tāpēc ceļ rūpnīcas valstī, lai varētu tirgot tos auto krievijas tirgū.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

+ sertifikaacija pa jaunam... uttt

nja... info trukums javnijs

piemirsa Valdish Hummeru, Fiat Ducato BMW nu jau laikam visi iznjemot 7er un 6er,...dacia logan( VAZ gan jamos cepj augshaa kaa Renault) un veel padsmit markas ko krievi pashi izkjer ...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Medella rakstīja:

Kādas atsauksmes par fordiem?Ir vērts ņemt?

www.ford.lv/...

Domā šo?

Jauns ir jauns, un ši manuprāt nav sliktākā izvēle.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Medella rakstīja: Un kā būtu ar ford focus?

Ir skatīts 2gadīgs eksemplārs, kam haube labi parūsējusi no akmentiņiem.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Medella rakstīja:

Kādas atsauksmes par fordiem?Ir vērts ņemt?

www.ford.lv/...

Domā šo?

Jauns ir jauns, un ši manuprāt nav sliktākā izvēle.

Ar tādu mazu nogurdinoši braukt pa ārpilsētu. Ja pa pilsētuu tad ok.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: + sertifikaacija pa jaunam... uttt

nja... info trukums javnijs

piemirsa Valdish Hummeru, Fiat Ducato BMW nu jau laikam visi iznjemot 7er un 6er,...dacia logan( VAZ gan jamos cepj augshaa kaa Renault) un veel padsmit markas ko krievi pashi izkjer ...

Hreno logans ir redzēts dzīvē, braucu pa ceļu, skatos, dacīte, tikai bļemba tāda neriktīga Piebraucu tuvāk, krievu numuri un reņa četrstūris.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

168Ps un 350Nm no V6 diesel jau nu nav nekas izcils Busam 3L R4 160Ps un 400Nm ...

bet par to nebaudaamiibu- tas laikam attiecaas uz tiem G-punkts pie redlaina dziivo ar to jau diesel ir baudams- nm juura jau pie zemiem apgriezieniem...

Priekš V6 dīzeļa tas tiešām nav nekas izcils - vienkārši lielākā daļa fano par mazlitrāžas šujmašīnām, kas darba tilpuma trūkumu kompensē ar apgriezieniem. Bet "G-punkts pie redlaina" ir kaut kas nedzirdēts un labs - vajadzēs iegaumēt

Mazlitrāžas ķīseļiem, ja neesi pamanījis, to kompensē ar pūtienu - no tā paša 1.9 TDI priekš ielas var arī izvīlēt 200 lopus un 450 nm

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

fh1 rakstīja:

Nez kur jūs tās sapuvušās mašīnas atrodat?No forda,tik granada tā neko bija sapuvusi.Siera ar nepuva,man gan bija un ir chia modifikācija.Protams fiestas un escorti puva uz nebēdu,sierras ar redzētas drausmīgas,tad laikam man bija veicies.Toyota un mazda gan nežēlīgi puva.Ja tā paskatās,tad man kaimiņos ar stāv mazda(kura pirms m6 bija)sapuvusi ar caurumiem spārnā un pie antenas un B4 ar puvušām arkām,3bmw,tas kurš aiz huļigankas tam ar burbuļi starp pak. buferi un bamperi.Ja nosit krāsu,tad visi dzelži pūst.

Cinkotiem vēl vajag noberzt to cinku nost, savādak no rūsas nekas nesanāk.

Seene rakstīja:

Es pat teiktu, ka lietota Premium klase attaisno relativi augstās uzturēšanas izmaksas ar to, ka pēdējā laikā ir sastopama tikai ar nerūsējošām virsbūvēm. Var jau būt, ka bremžu uzlikas SAABam izmaksā daºgāk un eļļas līmeni rūpīgāk jāpieskata, bet no rūsas nav ne miņas ne sievas ('99) ne savam ('01) auto.

Tā tik vēl trūka, lai būtu, ja pirmajos desmit gados mašīna sāk rūsēt, tā nav mašīna

1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti