Pasaki, rēķinātāj, kas ir slikts braukāt ar tādu pasažieru bišubūri un nevis kravas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pasaki, rēķinātāj, kas ir slikts braukāt ar tādu pasažieru bišubūri un nevis kravas?
Patreiz man džeki braukā ar uz firmu reģistrētiem Audi100, jettām. MB190 utt.. Tagad tos lūžņus nodosim lūžņos, iepirksim Caddy vai Combo kraviniekus un brauksim tālāk bez kādiem nodokļiem. Pāris Caddy man firmā jau ir ,ar tiem viss skaidrs. Bet pērkot opeļus varam visus vecos hlamus reizē nomainīt, kamēr ar vw- tikai pusi. Sarakstīt ceļazīmes jau it kā var, bet kā saka - piesipties arī pie staba var un tā jau arī ir bijis. Bez tam specifika darbam tāda, ka džeki mašīnas tur pie mājām, jo atbrauc vēlu un izbrauc agri un to jau VIDs traktē kā izmantošanu personīgām vajadzībām..
Sretsked rakstīja:
opelis rakstīja: Pāris Caddy man firmā jau ir ,ar tiem viss skaidrs. Bet pērkot opeļus varam visus vecos hlamus reizē nomainīt, kamēr ar vw- tikai pusi.
Kaut ko tu te džekiņ dirs. Aptuveni vienam un tam pašam dzinējam Opel 1,7 dīzelim un VW 2,0 SDI cena atšķiras par 1000 eur. 13 700 pret 14 700.
ja nepamanīji, viņš ne jau par nullītēm interesējās bet gan par '05 gada ražojumiem apmēram.
opelis rakstīja: Patreiz man džeki braukā ar uz firmu reģistrētiem Audi100, jettām. MB190 utt.. Tagad tos lūžņus nodosim lūžņos, iepirksim Caddy vai Combo kraviniekus un brauksim tālāk bez kādiem nodokļiem. Pāris Caddy man firmā jau ir ,ar tiem viss skaidrs. Bet pērkot opeļus varam visus vecos hlamus reizē nomainīt, kamēr ar vw- tikai pusi. Sarakstīt ceļazīmes jau it kā var, bet kā saka - piesipties arī pie staba var un tā jau arī ir bijis. Bez tam specifika darbam tāda, ka džeki mašīnas tur pie mājām, jo atbrauc vēlu un izbrauc agri un to jau VIDs traktē kā izmantošanu personīgām vajadzībām..
ieteiktu pagaidām vēl nestresot , sagaidīsim no VIDa skaidrojumu un tad būs skaidrība . Manam kantorim piem.nau garažas - un klur tad citur turēt to 'dienesta' xu jabluku' , kā pie darbinieka mājām??
TDIOTS rakstīja:
opelis rakstīja: Patreiz man džeki braukā ar uz firmu reģistrētiem Audi100, jettām. MB190 utt.. Tagad tos lūžņus nodosim lūžņos, iepirksim Caddy vai Combo kraviniekus un brauksim tālāk bez kādiem nodokļiem. Pāris Caddy man firmā jau ir ,ar tiem viss skaidrs. Bet pērkot opeļus varam visus vecos hlamus reizē nomainīt, kamēr ar vw- tikai pusi. Sarakstīt ceļazīmes jau it kā var, bet kā saka - piesipties arī pie staba var un tā jau arī ir bijis. Bez tam specifika darbam tāda, ka džeki mašīnas tur pie mājām, jo atbrauc vēlu un izbrauc agri un to jau VIDs traktē kā izmantošanu personīgām vajadzībām..
ieteiktu pagaidām vēl nestresot , sagaidīsim no VIDa skaidrojumu un tad būs skaidrība . Manam kantorim piem.nau garažas - un klur tad citur turēt to 'dienesta' xu jabluku' , kā pie darbinieka mājām??
Nomāsi no darbinieka stāvvietu un darbinies katru vakaru nogādās mašīnu uz stāvvietu pie savas mājas un no rīta atpakaļ
Nu es , kā namīpasnieks un reg.nodoklu maksātājs , varētu savam kantorim iznomāt 'stāvvietas' . Bet darbinieks ,kā 'klapovņika' ipašnieks ,bez 'pieklapovņika' zemes īpašuma un bez idividuālās saimn.darbības reģistrācijas , to nevar + ,pec patreizējā skaidrojuma , odnokuijstvenno , nāktos maksāt to xu jodokli
Beļģ ,nebūtu tirgus ja sitais murgs būtu kaut ka logiskāk saveidots un par kabluku/golfklases grabažu būtu kadi ls 10-20 jamaksā , ne kā tagat no 1500-2500cm3 'pod odnu grjebjonku' tb 1,6gecs teu waj 2,5lexus ,cena/nodeva viena ??!!
Nu nesteigšos es maksāt to xu jņu , laj tokš iet tirst un pārdomā reālo dzīvi
a mošš tie sidari visu ir labi izštukojuši , jo lielumlielais 'dienesta auto vulgaris' ir 1,6-2,0 robežās , tb tur tas brangākais kāsiens sanāk es reāli, bez obidām ,uztvertu uzbraucienu businesklases sedaniem un luxury SUViem , kuros jau nu toč preci nepiegādā , bet braukt augumā 'kablukiem/universaliem/busiņiem' ir pilniga pļatstva
P.S. un tā pat tas viss tiks apsipts , degviela/apkopes/rez.daļas privātajam auto ,tiks 'sakārts' uz firmas 'kravinieku'
TDIOTS rakstīja:
ieteiktu pagaidām vēl nestresot , sagaidīsim no VIDa skaidrojumu un tad būs skaidrība . Manam kantorim piem.nau garažas - un klur tad citur turēt to 'dienesta' xu jabluku' , kā pie darbinieka mājām??
Mans fāteris, kura šķībaču urna ir regota uz firmas vārda un ar kuru viņš braukā ne tikai pa objektiem, bet arī no mājām uz darbu baigi labi pateica - "es savu mašīnu personīgā labuma gūšanai neizmantoju, man ir stāvlaukums tādā un tādā ielā, tādā un tādā adresē" [kur atrodas jama privātmāja] Kaut gan jams vēl piedevām domā papētīt tos likumus, mošk sanāk izdevīgāk leišos uzraut sia mia un pie viena piedāvāt citiem uz to reģistrēties tā, lai pats kādus pārdesmit latus var nopelnīt uz mašīnu. Ja tā turpināsies, mošk jāsāk nožēlot, ka savulaik tevis mūžīgi apcerētais aparāts tika izjaukts un sagriezts
Sretsked rakstīja:
Nevajadzīgi pārmaksāts, lūk kas. Nopērk to,kas nav vajadzīgs.
Par ko - logiem un ķebli?
Kaimiņam vispār no šitentā nodokļa vs praktiskums viedokļa ir labs aparāts - T4, kravas modelis, tik vien ka iepriekšējais īpašnieks - kaut kādas būvbrigādītes brigadieris pārvietojis starpsienu uz aizmuguri un ielicis otru ķebļu rindu. Sanāk piecvietīga [ja ieliktu priekšā plato ķebli, sešvietīga] mašīna ar lielu grabažnieku
Esw piemeeram ar Chrysler T&C 3.8 lV6 regulaari piegadaaju preci klientiem,
IMHO bija autinji jaadala peec tirgus cenu katalogiem, jo kaads varbuut bracu ar 2003 g T&C un cis ar 2010 g 2.0 Mercedes E, tirgus cenas shadiem auto loti dzadas, liidz ar to arii guutais labums dazhaads.
Nodokli vajadzēja - jaudas attiecība pret pilno masu, automātiski daudzi auto nokļūtu citās kategorijās
opelis rakstīja: Patreiz man džeki braukā ar uz firmu reģistrētiem Audi100, jettām. MB190 utt.. Tagad tos lūžņus nodosim lūžņos, iepirksim Caddy vai Combo kraviniekus un brauksim tālāk bez kādiem nodokļiem. Pāris Caddy man firmā jau ir ,ar tiem viss skaidrs. Bet pērkot opeļus varam visus vecos hlamus reizē nomainīt, kamēr ar vw- tikai pusi. Sarakstīt ceļazīmes jau it kā var, bet kā saka - piesipties arī pie staba var un tā jau arī ir bijis. Bez tam specifika darbam tāda, ka džeki mašīnas tur pie mājām, jo atbrauc vēlu un izbrauc agri un to jau VIDs traktē kā izmantošanu personīgām vajadzībām..
vai esi pārleicināts, ka ietaupījums uz nodokļiem Tev jebkad spēs nosegt jaunu (lietotu) auto iegādi un visus ar iegādi saistītos izdevumus (numuri, TA, pārreģisttrācija, auto apkope pēc iegādes.u.t.t)???
Ja par to nodokli - tas tak āpsim ir skaidrs, ka tam nav nekāda sakara ar t.s. darbinieku labumu.
Pamatā tas nodoklis ir uztaisīts, lai legalizētu valsts ierēdņu kāri izmantot valsts (nodokļu maksātāju) autotransportu. Situācijā, ka viss apgraizīts, tas ir svarīgi.
Pie reizes - ja paveiksies atrast kādu lohu - varēs iekasēt kādus latus arī no privātā sektora. Dalījums pēc auto tilpumiem ir tikai formas pēc - gribējāt dažādas likmes - lūdzu, zinām, ka nav nekādas loģikas (1.6golf vs 2.5lexus), bet iedosim to, ko pēc CSDD bāzes vieglāk administrēt.
Ne velti vairākos portālos parādās "ierēdņu" gaviles - mierīgi atvaļinājumu ar dienesta auto pavadam Itālijā, Šveicē, Portugālē un tass viss pa Ls20/mēnesī un LIKUMĪGI...
Kaksis rakstīja: A kur problēma reģistrēt tos dienesta lūžņus uz darbinieka vārda? Noslēdz juridiski pareizu līgumu un aidā. Izmaksas degvielai un uzturēšanai pārtaisa par piemaksu pie algas, negaidītus defektus par prēmijām. Labi, ar jauniem auto jāuzmanās, bet ar pāris tūkstošus vērtām miskastēm to var darīt un dara vēsā mierā.
tev vispār nav nekāda priekšstata par nodokļiem un iemesliem kāpēc patiesībā privātas mašīnas tiek reģistrētas uz sia.... ja tu spēj uzmurgot kautko līdzīgu šitādam ieteikumam
Nu ja mizas ira jau noamortizējušās , tad var par 1LVL , ja nau tad par atlikušo vērtību tirgus cenas un 'atlikusi vērtība pēc gramv. uzskaiites' ir acsķirbīgas lietas
īsak man nerentējas maksāt jauno xu jodokli iespējams , pārreģistrēšu vieglos.pas, schrottus uz priv.p. a degvielu + red.d. 'kāršu' uz kravenieku - 'vizināsu' kravu , maršrutā noliktava-bode-noliktava kaut kā tā...
Kaksis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kaksis rakstīja: A kur problēma reģistrēt tos dienesta lūžņus uz darbinieka vārda? Noslēdz juridiski pareizu līgumu un aidā. Izmaksas degvielai un uzturēšanai pārtaisa par piemaksu pie algas, negaidītus defektus par prēmijām. Labi, ar jauniem auto jāuzmanās, bet ar pāris tūkstošus vērtām miskastēm to var darīt un dara vēsā mierā.
tev vispār nav nekāda priekšstata par nodokļiem un iemesliem kāpēc patiesībā privātas mašīnas tiek reģistrētas uz sia.... ja tu spēj uzmurgot kautko līdzīgu šitādam ieteikumam
Tad varbūt izskaidro kur ir tolks pirkt dažas štukas vērtu auto no rokas uz firmu un maksāt tos sūda dienesta auto nodokļus?
savulaik valsts politika bija tāda, ka katram, kas vien iedomājās tačku paraut uz firmu, valsts iedalīja pabalstu.... a tagad domā, kā to pabalstu vairs neizmaksāt....
kaksis ir grāmatvedības guru, līdzīgi kā jauna likuma autori.
Sretsked rakstīja:
cap rakstīja: kaksis ir grāmatvedības guru, līdzīgi kā jauna likuma autori.
Kā jau minēju, bija saruna ar vienu kundzīti...par ministrijā strādājošo jauno kadru gudrību....izglītība ir, bet zināšana praksē tutuu.
Tauta jūs ko ah-y-eli cilim ar izglītību mūsu universitāšu sistēmā pa lielam pieredzes nevar būt jau pēc definīcijas. Tiem kam tā prakse (tipa kā mācību procesa sastāvdaļa) ir ar retiem izņēmumiem ir tīra "papīra" formalitāte. Tas ir rezultāts ilggadējai izglītības sistēmas degradācijai aka "money buys everything" .... Ja tie mūsu tautas priekšstāvji būtu spiesti mācīt savus bernus stipri viduvējās skolās utt, tad varbūt varētu cerēt uz ko labāku.
P.S. protams ir arī daļa censoņu kam ir pieredze arī bez visas izglītības - paši mērķtiecīgi ir strādājuši šajā virzienā.
tik tāds sīkums- Ls3000,- skaidras naudas .........
Kaksis rakstīja: Da hoķ no peļņas nopērc, ja nevar nomuhļīt.
Deksters no pelņas maksā sev algu.
Nu jā...
skatos arī šajā topikā ēzelītis-Kedākakātājs, cenšas visiem izskaidrot, ka ir visgudrākais un pareizākais...
Nu kur rodas tādi slimi dauņi
Kaksis rakstīja:
Sretsked rakstīja: Nu re, vispareizākais tak ir nemitīgi kaut ko shēmot Pat Sviests to zin...nedomā nemaz neshēmot,esi slikatis
Tu jau nu par shēmošanu būtu turējis muti...
vo , vo....
Cilvēks kurš cīnās pret shēmošanu-aplokšņu algu izmaksātājs-Dekstrs!!!
Dirigents rakstīja: Nu jā...
skatos arī šajā topikā ēzelītis-Kedākakātājs, cenšas visiem izskaidrot, ka ir visgudrākais un pareizākais...
Nu kur rodas tādi slimi dauņi
"sausajā" atejā labumus apber ar zāģu skaidām, drusku Bioefekta un ne tādi mutanti vien lien laukā .
Divas tēzes manī tomēr izraisīja sajūsmu:
1. Miķelsons nosaka elektrības tarifus;
2. Algas tiek maksātas no peļņas.
Ja tā turpināsies, tad drīz varēs izveidot Mērfija likumiem līdzīgu domugraudu apkopojumu. Tas varētu saukties par rozā eņģelīša pravietojumiem.
Krīze un Opel Combo
Krīze un jaunais "auto izmantošanas personīgām vajadzībām nodoklis" izdara korekcijas plānotajos firmas auto iepirkumos. Plānoto Caddy vietā radās doma iepirkt uz pusi lētākos Combo un izdarīt to biezākā slāni ( pa divu Caddy cenu sanāk gandrīz četri Combo) , tā tiekot vaļā no iepriekšminētā nodokļa. Problēma, ka nav ne jausmas, kas tas par zvēru - Opel Combo apm. 05.g.izlaidums īsti ir?