Un nevajag nemaz pagātnē rakņāties, Speciālisti Zin, ka arī,piemēram Ford Fiesta ir sūds
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un nevajag nemaz pagātnē rakņāties, Speciālisti Zin, ka arī,piemēram Ford Fiesta ir sūds
Mans onka pirmo reizi nopietni savu 01 Žiguli remontēja sasniedzot 370 000 km!! Vairas Mersis tādu nobraukumu laikam nekad nepidzīvos, bet ja piedzīvos, tad laikam remontos būs izdots vairāk kā tas aparāts vispār maksāja.
It kā tu pats nezinātu kā žiķeļi pūst un kādas detaļas tiem hroniski jūk. Bet ak jā, pareizi, tev tak galvenais ir jēli papļūtīt
Tas pats audī, kuru man reizēm patīk pieminēt, bet tev vēl vairāk patīk piesaukt, ar visu savu nofistumu un vecumu ir diezgan pozitīvi salīdzināms ar citām līdzīga vecuma un jaunākām mašīnām, kuras neviens ikdienā nelaiza un garāžā netur. Par žiķeļiem nerunāsim - manam vectētiņam 26 gadus bija trešais žiķelis - es redzēju kā viņš to lamatu kopa lai tā saglabātu savu labo izskatu - un kad viņš to pārdeva, pēc pāris gadiem es ieraudzīju kāda tā izskatījās bez viņa kopšanas - divu gadu laikā mašīna, kurai nebija neviena rūsas pleķīša, bija diezgan pieklājīgi klāta ar rūsu
Un, paldies ka piesauci fiestu - fiestai man liekas ka pat japāņi līdzi netur - kādu laiku atpakaļ gadījās palasīt kā viens cilvēks ceļ to kakustūmēju brenda kastīti - šis 1992. gada fiestai mainīja bundžu - oficiāli - jo tā bija tik ļoti sapuvusi ka nebija vērts metināt... Šrotos arī nekā tam modelim vairs nav, jo visi sapuvuši vai sen gadus atpakaļ aizvesti uz tolmetu, šim kā par brīnumu ar mokām izdevās sameklēt to daudzmaz ciešamo bundžu ar doķiem, bet vienalga metināt nācās stipri vairāk nekā man manu audī
Nē nu var jau būt ka tā ir kvalitātes pazīme...
i_edgars rakstīja: Mans onka pirmo reizi nopietni savu 01 Žiguli remontēja sasniedzot 370 000 km!! Vairas Mersis tādu nobraukumu laikam nekad nepidzīvos, bet ja piedzīvos, tad laikam remontos būs izdots vairāk kā tas aparāts vispār maksāja.
Pedants. Mans vectētiņš vispirms savam žiķelim jaunam esot dabūja izcīnīt smagu cīņu ar motora eļļas apetīti. Pēc tam gan viņš bez problēmām kaut kādas 250 štukas nobrauca, līdz pārdeva.
ValdisM rakstīja:
Runājot pa tēmu -tādu pašu kvalitāti var dabūt ar jebkuras tā gada japānas kasešu dekas un pirmā tipa basf lentas.
Vot nu gan nevajag!! Šitādus parametrus pat uz visu laiku vislabākā kasešnieka Revoxa ar metāleni kaseti nesasniedza. Bet tādu verķi mirstīgie vispār nebija spējīgi iegādāties.
Konkrēti šai Elektronikai 004 pēc galvu nomaiņas uz Sony 150. sēriju galvas nav kustinātas, bet lentu kalni sarakstīti un atskaņoti ir pamatīgi.
P.s. lai iegādātos pirmās 2 Elektronikas 003, nācās cilvēkam braukt uz rūpnīcu izgatavotāju, kukulī aizvedot S-90 komplektu. (Tad Latvijā tādas bija 4 gabalas, ieskaitot šās!!).
msh rakstīja: It kā tu pats nezinātu kā žiķeļi pūst un kādas detaļas tiem hroniski jūk. Bet ak jā, pareizi, tev tak galvenais ir jēli papļūtīt
Nu i kas tad??? Konkrētajam aparātam izņemot loku, eļļas, filtru, slotiņu un riepu maiņu līdz uzrādītajam nobraukumam nekas netika mainīts! Tajā nobraukumā nomainīja sadaleni (ah jā vēl kādu reizi sveces nomainīja). Žigulis netika nekā īpaši kopts - tika izmantots kā transports braukājot pa meliorācijas objektiem.
bet manā redzes lokā ir divi busi - viens Citroen Jumper, viens MB Sprinter, kas abi nobraukuši virs 500 000 km, un abi, kā saka, ir labi! Abi 2003. gada. Gļuki un gļuciņi ir bijuši abiem, bet vēl jo projām bez motora kapitālremontiem.
msh rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Ar žiguli pabraucu tad,kad tas bija aktuāli,nemaz tik slikts tas nebija. Tas bija pirms gadiem 25.
Tad tā nebija Krievija, bet gan PSRS un tas ir kaut kas pavisam cits.
Tu gan par to neko nezini, jo biji kulē un pēc tam čurāji autiņos, bļaudams kā sivēns.
Pirms gadiem 25 jau mans audī ripoja pa rietumvācijas bāņiem. Salīdzināt ar žiķeli? Es domāju ka mans audī tolaik vācijā kotējās apmēram tāpat, kā dzelzs priekškara otrajā pusē žiķelis, ja ne zemāk. Galu galā B sērijas audī par luksusa mašīnu nesauca, žiķeli gan, tātad žiķelim būtu jābūt vēl labākam...
Kaut gan - pajāt par audī - pietiek tikai pielikt žiķeli blakus savam izcelsmes objektam - fiat 124. Tas fiats bija pieejams ar motoriem līdz pat 2.0, ar normālām disku bremzēm visiem četriem ripuļiem, bremžu pastiprinātāju un noteikti vēl šādām tādām lietām kādas manam audī nāca bāzītē, bet žiķelim nekad. Ā, un vēl tas fiats bija pieejams kā kupeja un kā kabriķis. Un visu to beidza ražot jau septiņdesmito vidū. A žiķelim kur tas viss? Es neatteiktos no žiķeļa kupejas, bet tādas nav...
msh rakstīja: Es neatteiktos no žiķeļa kupejas, bet tādas nav...
kā nav? Meisele - 2108, bija pat cabrio... Ņiva bija targas izpildījumā...
Vakar izbraucu ar Nissan Leaf... Biju daudz laba dzirdējis, bet, nu, biju tiešām sajūsmā. Ar nepacietību gaidīšu, kad beidzot LV sāks attīstīt infrastruktūru un pati autobūve arī attīstīsies tik tālu, lai ar šādu auto varētu nobraukt vairāk par 170 km.
smaidiigais rakstīja: bet manā redzes lokā ir divi busi - viens Citroen Jumper, ..
Manā redzeslokā bija divi Jamperi, abi pārmaiņus sēdēja servisos!! Divi reisi uz Rīgu, viens uz servi pilnīgi noteikti. Abi pirkti jauni 2000. gadā. Jā ar motoru viss OK, nobraukums viras 1/2 miljonam katram, bet problēmas ar ātrumkastes 5. robu, durvīm un priekšējo tiltu tā arī palika neatrisinātas līdz pat Tolmetam.
msh rakstīja:
Kaut gan - pajāt par audī - pietiek tikai pielikt žiķeli blakus savam izcelsmes objektam - fiat 124. Tas fiats bija pieejams ar motoriem līdz pat 2.0, ar normālām disku bremzēm visiem četriem ripuļiem, bremžu pastiprinātāju un noteikti vēl šādām tādām lietām kādas manam audī nāca bāzītē, bet žiķelim nekad. Ā, un vēl tas fiats bija pieejams kā kupeja un kā kabriķis. Un visu to beidza ražot jau septiņdesmito vidū. A žiķelim kur tas viss? Es neatteiktos no žiķeļa kupejas, bet tādas nav...
====================
Tu vispār stipri vien vispārini jēdzienu "124 Fiats", sedans, kupeja un spaiders (kabrio) NAV viens un tas pats "124", tie auto tehniski diezgan stipri atšķiras, kur nu vēl izlaides gadi utt.. Un disku bremzes visiem 4 riteņiem ... biju domājis, ka zini, kāpēc tās anihilēja 2101
žigulim, toties aizmugures piekarē 2101 ieviesa detaļas, kuras FIAT jau pēc žiguļa parauga ieviesa, un arī tikai spaideram Žiguļa kupeja? Tu aizmirsi, kāds bija mērķis VAZu ceļot: ražot MASU AUTO DARBAĻAUŽU VAJADZĪBU APMIERINĀŠANAI Kādas tev tur vēl kupejas un kabrio ... Un vispār, labi franču komuņjagas saplēsās ar padomju komuņagām - par 90% jau viss bija gatavs, lai mēs hvz cik gadus visi sukātu ar Renault 12 replikām, kā tādi rumāņi
msh rakstīja: - kādu laiku atpakaļ gadījās palasīt kā viens cilvēks ceļ to kakustūmēju brenda kastīti - šis 1992. gada fiestai mainīja bundžu -.
tu kaut ko jaunāku par 20 gadiem vispār zini? Ja ceļ 20b gadīgu fiestu, tad droši vien tas ir kāds no tavas čuhņas.
DekstersFF rakstīja: Cik labi,ka mums ir tik augsti attīstīti kvalitātes mērīšanas speciālisti, gurmāni tā teikt.
msh, kurš lielās ar no šrota izvilktu audi un tā tepiķīšus mazgā vannā , šīris, kurš ir paļurku dīdītājs, nejēdz normālas drēbes uzvilkt...par citiem nezinu, bet pieļauju, ka arī neesat cilvēki, kuri dzīvo izsmalcināti pēc augstākajiem standartiem.
Kas izraisa ņirgas par jums ? Tas, ka tā mērīšana notiek ' Vot tur, tur viss ir baigi labi, bet mums viss ir sūds'
Grūti jums, ja visu laiku bijusi saskarsme ar sūdu
loh, es tev velreiz pajautashu? par kaadiem "pie mums" tu runaa? pie mums razhoja tikai rafinjus un ogres trikotazhas zekjes un vel paris produktus. parsvara visi no tiem - zemas kvalitates.
un kas ir ar manam dreebeem? paskaties labak uz sevi spoguli achkarik.
msh rakstīja: ... šis 1992. gada fiestai mainīja bundžu ....
labāk nebūtu rakstījis... tas daudz liecina par cilvēku, ja viņa draugs maina sapuvušu virsbūvi 20 gadus vecam širpotreba lūznim...
Shiirs rakstīja: ... par kaadiem \"pie mums\" tu runaa? pie mums razhoja tikai rafinjus un ogres trikotazhas zekjes un vel paris produktus. parsvara visi no tiem - zemas kvalitates.
tad man jājautā, kur tas bija \"pie jums\"
nu tur, kur neko neražoja
zeķes ražoja \"aurora\", formāli ogrē, bet fabrikas bija ne tikai tur... (bille, piemēram)
starp citu dažas ražotnes vēl joprojām ne tiaki eksistē, bet par pelna....
rekur piemērs
Shiirs rakstīja:
un kas ir ar manam dreebeem? paskaties labak uz sevi spoguli achkarik.
Pričom tur es?? Es netēloju baigo gurmānu un speciālistu kvalitātes lietās. Tu tāds vienmēr nez kāpēc izskaties kā tikko no bankrotējuša humpalu kantora ieradies, par to ir runa. Estēts hrenovs.
Pirmais rakstīja:
labāk nebūtu rakstījis... tas daudz liecina par cilvēku, ja viņa draugs maina sapuvušu virsbūvi 20 gadus vecam širpotreba lūznim...
Manis nosauktais cilvēks man ir tāds pats draugs kā tu man
Yetti rakstīja:
kā nav? Meisele - 2108, bija pat cabrio... Ņiva bija targas izpildījumā...
Nu paga, tā jau ir pavisam cita mašīna...
GB12 rakstīja: Vakar izbraucu ar Nissan Leaf... Biju daudz laba dzirdējis, bet, nu, biju tiešām sajūsmā. Ar nepacietību gaidīšu, kad beidzot LV sāks attīstīt infrastruktūru un pati autobūve arī attīstīsies tik tālu, lai ar šādu auto varētu nobraukt vairāk par 170 km.
Aizmirsti par infrastruktūru - labāk gaidi ar nepacietību kad sāks ražot aķus, kuriem latvijas klimatiskie apstākļi būs daudzmaz vienaldzīgi. Savādāk divas mašīnas tev tāpat būs vajadzīgas - ar kādu naftas produktu darbināma mašīna ne tikai gariem braucieniem, bet arī ziemai...
Crankshaft rakstīja:
Tu vispār stipri vien vispārini jēdzienu "124 Fiats", sedans, kupeja un spaiders (kabrio) NAV viens un tas pats "124", tie auto tehniski diezgan stipri atšķiras, kur nu vēl izlaides gadi utt.. Un disku bremzes visiem 4 riteņiem ... biju domājis, ka zini, kāpēc tās anihilēja 2101
žigulim, toties aizmugures piekarē 2101 ieviesa detaļas, kuras FIAT jau pēc žiguļa parauga ieviesa, un arī tikai spaideram Žiguļa kupeja? Tu aizmirsi, kāds bija mērķis VAZu ceļot: ražot MASU AUTO DARBAĻAUŽU VAJADZĪBU APMIERINĀŠANAI Kādas tev tur vēl kupejas un kabrio ... Un vispār, labi franču komuņjagas saplēsās ar padomju komuņagām - par 90% jau viss bija gatavs, lai mēs hvz cik gadus visi sukātu ar Renault 12 replikām, kā tādi rumāņi
Un kāpēc nevispārināt? Audī B3 arī ir kupeja - arī tehniski diezgan atšķirīga, bet var uzskatīt ka viss purns, ja aizmirst par spārniem un buferi līdz pat vadītājam ir identisks ar sedanu, atšķiras pakaļa un jumts - tāpēc uzskatīt to par citu platformu? Mezgli arī tie paši... Fiats vēl piedevām tiem modeļiem pat saglabāja modeļa numuru.
Es neesmu aizmirsis kāda bija žiķeļa funkcija, bet nu kaut ko normālāk aprīkotu priekš kādiem partijniekiem jau nu varēja izlaist... Pieņemu ka ar pakaļas disku bremzēm bija tas pats, kas ar mūsdienu mašīnām, tb ekonomija?
nakui tev žigulim disku bremzes????
ķipa "lai būtu"
žigulim tak tāpat pakaļbremzes ir ar Krutumu
paņem par piemēru gaz-66 - primāri armijas vajadzībām radīta mašīna, tātad tur vaidzētu būt kruta visam, vai ne
- jamajam ir trumuļu bremzes - priekšas riteņiem ir 2 cilindri... katram lokam savs... un piespiešanas virziens ir tāds lai braucot uz priekšu loks neieķīlētos
renault megānei no 1999 gada standarta komplektācijā visām ir abs un... unnn... trumuļu bremzes aizmugurē...
p.n.
tā ir mašīna, kura savā laikā tika reklamēta - bezdibeņa malā stāv renaults un ir redzamas vairākas bremzēšanas pēdas un fomā teksts - ka ja runā par bremzēm, tad konkurenti ir tālu priekšā
Pirmais rakstīja:
paņem par piemēru gaz-66 - primāri armijas vajadzībām radīta mašīna, tātad tur vaidzētu būt kruta visam, vai ne
Nē - pilnīgi prfetēji! Armijas tehnikai ir jāb'[ut prastai, tā lai jebkurš traktorist lauka apstākļot būtu spējīgs fiksi salāpīt un tikt kaut vai līdz tuvākajam boksam kur saremontēt vai nu pats vai speciālisti. Bez tam lai uzceptu speciālistus ir jāpietiek ar elementārām zināšanām un jābūt iespējai tos ātri un pietiekami kvalitatīvi apmācīt pilnvērtīga darba veikšanai!
nevar būt armija 1 gadu, bet remontnieka apmācībām tērēt 3 - 4 gadus!!
Pirmais rakstīja:
...bezdibeņa malā stāv phjkas un ir redzamas vairākas bremzēšanas pēdas un fomā teksts - ka ja runā par bremzēm, tad konkurenti ir tālu priekšā
reklāma laba
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja:
paņem par piemēru gaz-66 - primāri armijas vajadzībām radīta mašīna, tātad tur vaidzētu būt kruta visam, vai ne
Nē - pilnīgi prfetēji! Armijas tehnikai ir jāb'[ut prastai, tā lai jebkurš traktorist lauka apstākļot būtu spējīgs fiksi salāpīt un tikt kaut vai līdz tuvākajam boksam kur saremontēt vai nu pats vai speciālisti. Bez tam lai uzceptu speciālistus ir jāpietiek ar elementārām zināšanām un jābūt iespējai tos ātri un pietiekami kvalitatīvi apmācīt pilnvērtīga darba veikšanai!
nevar būt armija 1 gadu, bet remontnieka apmācībām tērēt 3 - 4 gadus!!
bazars ir par to, ka trumuļu bremzes nav nemaz tik sliktas.... un diezvai žigulis ar disku bremzēm jūtami labāk bremzētos....
un vēl - vaitad lai saremontētu žiguli ir jābrauc pie dīlera?????
un gazikam priekšas bremžu risinājums ar 2 cilindriem ir tikai lai neieķīlētu ritenis
Yetti rakstīja:
Pirmais rakstīja:
...bezdibeņa malā stāv phjkas un ir redzamas vairākas bremzēšanas pēdas un fomā teksts - ka ja runā par bremzēm, tad konkurenti ir tālu priekšā
reklāma laba
tāda jamā bija.... ~1999 gada vasarā (arīlī tika ras renaulc palaists)
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...