Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: ...par citiem nezinu, bet pieļauju, ka arī neesat cilvēki, kuri dzīvo izsmalcināti pēc augstākajiem standartiem.

Es arī nedzīvoju pēc izsmalcinātiem standartiem. Patīk periodiski paņemt kādu lamatu un negudri piesties garāžā no sūda mazāku sūdu taisot, nu tādu, lai vismaz nepērkot var TA uzlīmi dabūt. Bet lai es teiktu, ka audi vai jebkurš cits zīmols būtu vienīgais un nepārspējamākais ...

P.S. Jānoceļ no skapja augšas patafons (ar roku uzvelkamais) un jāiebūvē auto, skaļruņus nevajadzēs un ģeneratoru taupīs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bazars ir par to, ka trumuļu bremzes nav nemaz tik sliktas.... un diezvai žigulis ar disku bremzēm jūtami labāk bremzētos....

un vēl - vaitad lai saremontētu žiguli ir jābrauc pie dīlera?????

un gazikam priekšas bremžu risinājums ar 2 cilindriem ir tikai lai neieķīlētu ritenis

Tikai nez kādēļ normāli ražotāji mašīnas nokomplektē ar visiem četriem diskiem. Ā, jā, pareizi, mašīnas paliek smagākas un vajag lai bremzes arī turētu slodzi, nevis dzēšoties otrreiz no divīša pusceļā noģībtu...

Žiķelim jau nu tomēr nav aizmugurē tādi trumuļi kā kādam, teiksim, chevrolet express, kuram, cik minos, bija trumuļi priekšā un pakaļā - kopā ar tās lielās kastes masu spējīgi uz ruļļiem kaut kādu trijnieku vai četrinieku uzspiest.

Kaut gan jebkurā gadījumā trumulis dzesēsies sūdīgāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

tu kaut ko jaunāku par 20 gadiem vispār zini? Ja ceļ 20b gadīgu fiestu, tad droši vien tas ir kāds no tavas čuhņas.

Ā, kādu kvalitāti tu gribēji salīdzināt - vispārēju mezglu kvalitāti? Vai tikai to, kāda salonā ir plastmasa un vai salonā skrūves ir paslēptas vai nē?

Kaut gan šitentajā forumā jau ir aprakstīts, kāds liktenis pēc dažiem gadiem latvijā piemeklētu tevis apjūsmoto fiestu...

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: ...

Tikai nez kādēļ normāli ražotāji mašīnas nokomplektē ar visiem četriem diskiem...

Atkal gribēji paspīdēt ka netaisi normāla ražotāja auto, bet vēstures atraugu. Audi A2 aizmugurē ir trumuļi. Un nevajag sākt tagad stāstīt, ka A2 nav normāls auto vai meklēt citas atrunas. Pats piesauci ražotāju nevis modeli.

Ja sāksi atsaukties uz to, ka vecs modelis, tad neaizmirsti, ka Pirmā piesauktā megane arī nav jauns, par kapeiku vispār nerunājot.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: Un nevajag sākt tagad stāstīt, ka A2 nav normāls auto

A kas tad šis ir?? Konservu bundža! Radio nav vajadzīgs, jo pat vidusmēra japānim ausis ar ceļiem aizspiestas.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

tu kaut ko jaunāku par 20 gadiem vispār zini? Ja ceļ 20b gadīgu fiestu, tad droši vien tas ir kāds no tavas čuhņas.

Ā, kādu kvalitāti tu gribēji salīdzināt - vispārēju mezglu kvalitāti? Vai tikai to, kāda salonā ir plastmasa un vai salonā skrūves ir paslēptas vai nē?

Kaut gan šitentajā forumā jau ir aprakstīts, kāds liktenis pēc dažiem gadiem latvijā piemeklētu tevis apjūsmoto fiestu...

Es to mašīnu paņēmu hertz nomā, katru reizi es tur iegūstu iespēju izmēģināt ko citu. Ford C max, Ford Fiesta, Ford Galaxy, S max, Focus. Fiat Grande Punto pat bija, pietiekami normāls braucamais. Visādi Opeļi bijuši.

Tu, mezglu kvalitātes speciālist. Jebkura no augšminētajām mašīnām 7-10 gadus ripos bez problēmām, jebkurš mezgls, ja kas būs bijis jāmaina, būs nomainīts garantijas ietvaros. Ja kas noplīsīs, noplīsīs dabiski,kā jau tas ar tehniku notiek.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

recluse rakstīja: Un nevajag sākt tagad stāstīt, ka A2 nav normāls auto

A kas tad šis ir?? Konservu bundža! Radio nav vajadzīgs, jo pat vidusmēra japānim ausis ar ceļiem aizspiestas.

Stāsts par trumuļu bremzēm, a Tu sāc par normāls vai ne normāls. Konkrēts personāžs piesauca ražotāju (zīmolu) un konkrētajam zīmolam šajā gadsimtā bija modelis ar trumuļu bremzēm. Piekrītu, nav ģimenes bez kropļa, bet tad lai iemācās rakstīt korekti vai atzīst, ka viņa etalonražotājs arī ražo tādus pašus lētus sū kā korejieši u.c. un tehniskajos risinājumos mēdz izpildīties pietiekami debīli (ne tikai bremzes).

Subjektīvi, ford scorpio arī ir prasta un lēta pagātnes atrauga, lai arī aizmugurē ir stipri ērtāk par jebkuru tā laika un klases audi. Pat Tu vienmēr nepiesauc ford kā etalonu ar vislabākajiem tehniskajiem risinājumiem, kā to dara msh.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

recluse rakstīja: Un nevajag sākt tagad stāstīt, ka A2 nav normāls auto

A kas tad šis ir?? Konservu bundža! Radio nav vajadzīgs, jo pat vidusmēra japānim ausis ar ceļiem aizspiestas.

Protams, jo viskrutākais auto defaultā ir Ford Scorpio vismaz 20 gadus vecs

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Protams, jo viskrutākais auto defaultā ir Ford Scorpio vismaz 20 gadus vecs

Tam vismaz ir jēga radipuļķi likt! Vismaz kaut ko sadzirdēt arī varēs, jo ausis nav ar ceļiem aizspiestas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

trumuļu bremzes ir gan labas gan sliktas, kāda nu kuram auto konstrukcija. man 2000g amīšu busam arī pakaļā ir trumuļi. un cik no šo auto pieredzes zinu tad šī auto ojropas analogam ir diski, gan bremzē švakāk, gan resurss ir 3 reizes mazāks. plus vel trumuļu darba virsma tik traki nerūsē pie ilgākas auto stāvēšanas.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Tikai nez kādēļ normāli ražotāji mašīnas nokomplektē ar visiem četriem diskiem. Ā, jā, pareizi, mašīnas paliek smagākas un vajag lai bremzes arī turētu slodzi, nevis dzēšoties otrreiz no divīša pusceļā noģībtu...

nu neieskrienies... nebūtu EU drakoniski noteikumi vēl joprojām būtu modeļi ar trumuļiem...

US tirgum paredzētā 2012 gada New Honda Civic Hybrid 1.5 L4 (hibrīds!) tiek piedāvāta ar trumuli pakaļā...

rezerves daļa - RAYBESTOS Part # 9786R

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tak msh mammītes golfam arī ir trumuļi. Viens bomārs no Liepājas kaut ko noburkšķ un visi tagad kaut ko taisnojas. Lai tak iet un gūst laimi ar savu no šrota izvilkto audī.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ar pilno masu līdz kaut kādiem 1800 liek trumuļus.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Un kāpēc nevispārināt? Audī B3 arī ir kupeja - arī tehniski diezgan atšķirīga, bet var uzskatīt ka viss purns, ja aizmirst par spārniem un buferi līdz pat vadītājam ir identisks ar sedanu, atšķiras pakaļa un jumts - tāpēc uzskatīt to par citu platformu? Mezgli arī tie paši... Fiats vēl piedevām tiem modeļiem pat saglabāja modeļa numuru.

-------------------------------

Kā reizi 124 virsbūves atšķiras sedaniem, kupejām un spaideriem, kopīga ir vienīgi "platforma". Mezgli nebūt nav tādi paši - kupejām bija tikai "full aluminium" dzinēji, toties nebija "čugunnieku", sedaniem vienīgajiem bija OHV dzinēji un nebija 2.0, utt., utt.. Bet ar indeksa "124" piešķiršanu visiem šiem auto bij lieta, kuru es atminu ļoti labi - šo indeksu FIAT, lai netaisītu putru, iedeva visiem auto, kuriem vēl bija paralēlo sviru piekare priekšā - kā atceries, 124 sedana mantiniekam 131 jau bija McPherson statnes visos stūros... nu tad tas vilkās līdz 1985. gadam, kad 124 spaideru beidza ražot...

Es neesmu aizmirsis kāda bija žiķeļa funkcija, bet nu kaut ko normālāk aprīkotu priekš kādiem partijniekiem jau nu varēja izlaist... Pieņemu ka ar pakaļas disku bremzēm bija tas pats, kas ar mūsdienu mašīnām, tb ekonomija?

------------------------------

VAZnis nekādā veidā netika pozicionēts kā "valsts auto",

vēl jo mazāk, kā partijnieku pārvietojamais Bet ar pakaļas disku bremzēm stāsts bija elementārs - kad izmēģināja F124, vēl pirms sāka rūpnīcu celt, bija vairāki gari braucieni pa visvisādām vietām un klimata zonām, kur varēja paredzēt darbaļaužu braukāšanu ar gaidāmo masu auto. Un tad noskaidrojās, ka aizmugures disku bremzes normāli dubļainos ceļos pat kaut kādā Rjazaņas apgabalā kalpoja ļoti īsu laiku - reizēm uzlikas pat 10 000 km no maiņas līdz maiņai nenovilka. Automātiska reakcija un kā viena no 800 izmaiņām F124 konstrukcijā bija vecās, pārbaudītās "bungu" bremzes no iepriekšējā modeļa F1300/1500 - tās kalpoja labi arī uz draņķīgiem ceļiem

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja:

un kas ir ar manam dreebeem? paskaties labak uz sevi spoguli achkarik.

Pričom tur es?? Es netēloju baigo gurmānu un speciālistu kvalitātes lietās. Tu tāds vienmēr nez kāpēc izskaties kā tikko no bankrotējuša humpalu kantora ieradies, par to ir runa. Estēts hrenovs.

nu shadi secinajumi par prata speejaam neliecina. tas ir tads pamatskolas limenis. taja laika bija aktuali, ka gerbjas kaiminju puika.

un tu jau mani ikdiena neredzi, taka nezinu no kurienes tev shadi secinajumi.

otram kartam pirms noradit uz manam drebem, vispirms paskaties uz sevi spogulii briljainais krokodiil.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja:

un kas ir ar manam dreebeem? paskaties labak uz sevi spoguli achkarik.

Pričom tur es?? Es netēloju baigo gurmānu un speciālistu kvalitātes lietās. Tu tāds vienmēr nez kāpēc izskaties kā tikko no bankrotējuša humpalu kantora ieradies, par to ir runa. Estēts hrenovs.

nu shadi secinajumi par prata speejaam neliecina. tas ir tads pamatskolas limenis. taja laika bija aktuali, ka gerbjas kaiminju puika.

un tu jau mani ikdiena neredzi, taka nezinu no kurienes tev shadi secinajumi.

otram kartam pirms noradit uz manam drebem, vispirms paskaties uz sevi spogulii briljainais krokodiil.

Nu redzi, brilles ir lieta, kuras man jānēsā ne manas gribas pēc.

Par to ģērbšanos , manis pēc staigā kā bomzis, man taču vienalga un citiem arī, bet netēlo no sevis smalko kundziņu. Citādi sanāk tā- pats tu staigā apkārt kā sušķis, bet no sevis te iztēlo baigo sabiedrības krējumu bezmaz un mēģini iztēloties sevi kā cilvēku ar ļoooti attīstītām garšas kārpiņām.

Tas,lūk, ir smieklīgi.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ar pilno masu līdz kaut kādiem 1800 liek trumuļus.

nav nekādas sakarības. man ir 2400 un arī ir trumuļi. smago piekabēm arī daudziem ir trumuļi. tieši dēļ lielāka resursa.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

photos.fotki.lv/...

cilveks, kursh dirs par to ka citi izskatas. pasam mati jau izkritusi, ausis taka trollim. vel brilles komplektaa. jaa riktigs sekseris

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: ... bija vecās, pārbaudītās "bungu" bremzes no iepriekšējā modeļa F1300/1500 - tās kalpoja labi arī uz draņķīgiem ceļiem

A es par ko gaz 66 piemērā?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

cilveks, kursh dirs par to ka citi izskatas. pasam mati jau izkritusi, ..

Ne jau izkrituši, bet jaunas meitas izraustījušas...

pardon maitas..

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: photos.fotki.lv/...

cilveks, kursh dirs par to ka citi izskatas. pasam mati jau izkritusi, ausis taka trollim. vel brilles komplektaa. jaa riktigs sekseris

Es taču neapspriežu tavas fiziskās īpatnības

Tev toč neaiziet??

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Kādas tur vēl trumuļi bremžu priekšrocības?? Palūkojiet sportā - tur visu pasaka kā ir. Jau ap 50-tajiem gadiem sāka likt divkulaciņu trumuļbremzes, tad pat līdz seškulaciņiem aizgāja, jo klasiskais variants neapmierināja. Drīz vien nez kāpēc visi nonāca pie disku bremzēm gan priekšā gan pakaļā! Droši tādēl, ka trumuļi sevi izsmēluši jau gadsimtu atpakaļ!!

Nezinu kāds tur kuram resurss, bet tas pat Skorpis ar vienu kluču komplektu mierīgi 50 štukas noripo! un nekādas dārgās vai labās es nelieku - no paša lētākā gala.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja: photos.fotki.lv/...

cilveks, kursh dirs par to ka citi izskatas. pasam mati jau izkritusi, ausis taka trollim. vel brilles komplektaa. jaa riktigs sekseris

Es taču neapspriežu tavas fiziskās īpatnības

Tev toč neaiziet??

nee neaiziet. ja tu izskaties pec kroksa fiziski, tad tas ir vel suudiigaak nekai ieiet veikala darba drebees

es gan nezinu ka tu vari zinat ka es gerbjos, bet man ari ir vienalga. es nekaunos ieiet veikala ar darba drebeem. man, atshkjiriba no tevim krokodilgjimi nav kompleksu un man ir pilnigi vienalga ka citi gerbjas un mani tas butiba neinterese.

turpini tik smirdet talak interneta taisnibas ciiniitaaj. bet vienreiz paskaties uzsevi ar kritisku aci, plikpaurainais pajolinj

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vadonis laikam šīri ģērbj no rīta pa tumsu, lai neredzētu ko savilcis jamam mugurā

tad nu šīrim jāstaigā kā betmenam - stringi virs džisiem un saplēsts nakstskrekls virs žaketes

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

malači

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti