i_edgars rakstīja: Seene, Pa vidu auto riepu iebrauktajām sliedēm ir eļļas pļackas - tās ir slidenas, un pat ja patrāpās kāds necils akmentiņš sausā laikā ir iespējams nomaukties. Lietus laikā tā visudaļa ir slidenāka par sviestu. Pieminēju Latviju, jo teiksim Vācijā, kaut tai pat Polijā eļļainu pļacku nav! Auto tur tiek uzturēti lielākā tehniskā kārtībā, kā Latvijā.
Palaidniex, retomocis nav domāts jāšanai! Ja es to turu un gadā tīri nostaļģijas pēc izbraucu pāris 100 km, ko es citiem čakarēju!? Baļķvedēji dzīvi čakarē miljons reižu vairāk!
Tieši tāpēc lai nečakarētu es arī palaižu citus, bet liela daļa to nenovērtē un paldies vietā iespiež gandrīz grāvī!
Baļķvedēji vismaz atnes ienākumu gan valstij, gan privātajam sektoram. Bet tu tikai čakarē mozgu, neradot nekādu sauso atlikumu, tikai paaugstinātu CO līmeni no sadegušā zemas kvalitātes zenzīna un eļļas maisījuma svilināšanas.
Šaubos vai tu lieto videi draudzīgu divtaktnieka eļļu.
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .