VIŅIEM ir tiesības uzlikt sodu n0 +1, savukārt MAN ir tiesības apstrīdēt transporta līdzeklim uzlikto sodu 3 instancēs. Cik ilgi VIŅI vilks, ja par katru piecīti būs jātiesājas?
Raacens rakstīja: VIŅIEM ir tiesības uzlikt sodu n0 +1, savukārt MAN ir tiesības apstrīdēt transporta līdzeklim uzlikto sodu 3 instancēs. Cik ilgi VIŅI vilks, ja par katru piecīti būs jātiesājas?
Palasi uzmanīgāk likumus... Tev NAV tiesības pārsūdzēt transportlīdzeklim uzlikto sodu, jo pārsūdzēt drīkst tikai vainīgā persona. Bet transportlīdzeklis ne pārsūdzēs, ne tevi pilvaros...
Raacens, a Tu pats esi tiesājies ar valsts kantoriem?? Ka tik tiesāšanās uz 5 gadi Tavu maku neiztukšo pilnīgi un novest līdz galam tā pat nevarēsi vai nu finansiāli, vai vienkārši priekšniekam apniks regulāri laist uz tiesām! Ja nu vienīgi pats esi kāda kantorīša īpašnieks.
Numurs daļēji bija tīrs - līdz ar to iespējams jāgaida bomāru rēķinu.
Uz Jūrmalas šosejas, virzienā uz Jūrmalu, šodien divus radarus uzlika... viens ka parasti, otrs blakus, šauj mugurā... interesanti - sodus arī divus sūtīs?
Es ar šodien dabūju zipsni ar 61 kmh uz krastenes. Parasti tur ar tādu ātrumu braucu garām un nekas. Tā kā ap aparātu izdarījās darboņi pieņemu, ka tas bij kaut kācs tests
Vakar uz krastenes zem D-tilta braucot plūsmā ~60 pēc spidometra zibeņoja visiem pēc kārtas. Mazliet tālāk jau pirmo reizi LV redzēju pavisam slēpto metodi - radars Rumbulas mežos no sliktajiem laika apstākļiem slēpās mašīnā un bildēja caur stiklu...
Numurs daļēji bija tīrs - līdz ar to iespējams jāgaida bomāru rēķinu.
Uz Jūrmalas šosejas, virzienā uz Jūrmalu, šodien divus radarus uzlika... viens ka parasti, otrs blakus, šauj mugurā... interesanti - sodus arī divus sūtīs?
Es ar šodien dabūju zipsni ar 61 kmh uz krastenes. Parasti tur ar tādu ātrumu braucu garām un nekas. Tā kā ap aparātu izdarījās darboņi pieņemu, ka tas bij kaut kācs tests
Vakar uz krastenes zem D-tilta braucot plūsmā ~60 pēc spidometra zibeņoja visiem pēc kārtas. Mazliet tālāk jau pirmo reizi LV redzēju pavisam slēpto metodi - radars Rumbulas mežos no sliktajiem laika apstākļiem slēpās mašīnā un bildēja caur stiklu...
Nu tur varbūt bija sesija uz OCTAs un TA neesamību. Jo kā palasīju šito gadžetu ražotāju mājas lapā, tad ar šito versiju nevar onlainā chekot VRN, kā arī kontrolēt luksoforu neievērotājus, par ko briesmīgi lielījās zivju kungs. Tam visam ir paredzētas atsevišķas ietaises.
Un man bij sapnis, ka stacionārie FR, tik drīz nemaz nebūs, iespējams vispār nebūs....
Numurs daļēji bija tīrs - līdz ar to iespējams jāgaida bomāru rēķinu.
Uz Jūrmalas šosejas, virzienā uz Jūrmalu, šodien divus radarus uzlika... viens ka parasti, otrs blakus, šauj mugurā... interesanti - sodus arī divus sūtīs?
Es ar šodien dabūju zipsni ar 61 kmh uz krastenes. Parasti tur ar tādu ātrumu braucu garām un nekas. Tā kā ap aparātu izdarījās darboņi pieņemu, ka tas bij kaut kācs tests
Vakar uz krastenes zem D-tilta braucot plūsmā ~60 pēc spidometra zibeņoja visiem pēc kārtas. Mazliet tālāk jau pirmo reizi LV redzēju pavisam slēpto metodi - radars Rumbulas mežos no sliktajiem laika apstākļiem slēpās mašīnā un bildēja caur stiklu...
Visticamāk bez slēpšanās plāns nepildās , un tas tolerances slieksnis arī tāds pazems ,ja visus zibsnīja jau uz 60 km/h un parasti jau reālāis ātrums ir mazāks par ODO ( man kādi 3-4 km/h)
Pieļauju, ka bija komanda no Zivteles, ka sakarā ar sniegu un ledu uz ielām, vajag nolaist fotopakalpojumu izsniegšanas ātruma slieksni - lūk i rezultāts. Vismaz tā varēja secināt no pa ausu galam klausītai intervijai rīta ziņās pa TV - cīnījās ar pārkāpējiem samazinot ātruma pielaidi...
Un kur visiem jāskrien? Visi ta baisi satrennējušies un pieraduši pie sava auto uzvedības un pie citu faķīru izpildīšanās uz apledojušajām ielām/ceļiem?
Baisi vilkties ar nevajadzētu, kā daži sestdienā bailēs no ledus darīja... Ja jau tāda baile - ir arī sabtrans...
i_edgars rakstīja: Raacens, a Tu pats esi tiesājies ar valsts kantoriem?? Ka tik tiesāšanās uz 5 gadi Tavu maku neiztukšo pilnīgi un novest līdz galam tā pat nevarēsi vai nu finansiāli, vai vienkārši priekšniekam apniks regulāri laist uz tiesām! Ja nu vienīgi pats esi kāda kantorīša īpašnieks.
Tiesājies neesmu, esmu pārsūdzējis ar AP protokolu man uzlikto sodu. Ir dažādi rezultāti, bet ne par to ir runa. Process ir bezmaksas, ja protestus raksti pats. Iešanu uz tiesām var aizstāt ar rakstisku procesu, šeit kā olimpiādē galvenais ir piedalīties, lai paustu savu attieksmi pret ko izdomā pats. Jā sods ir TL, bet protokolu saņem tā īpašnieks kurš arī ir tiesīgs šo sodu pārsūdzēt. Kā pluss tam ir ka sods uz tevis "nekarājas" kamēr notiek pārsūdzība un naudas kārie kantori tikmēr gaida savu kārtu.
Tiesājies neesmu, esmu pārsūdzējis ar AP protokolu man uzlikto sodu. Ir dažādi rezultāti, bet ne par to ir runa. Process ir bezmaksas, ja protestus raksti pats. Iešanu uz tiesām var aizstāt ar rakstisku procesu, šeit kā olimpiādē galvenais ir piedalīties, lai paustu savu attieksmi pret ko izdomā pats. Jā sods ir TL, bet protokolu saņem tā īpašnieks kurš arī ir tiesīgs šo sodu pārsūdzēt. Kā pluss tam ir ka sods uz tevis "nekarājas" kamēr notiek pārsūdzība un naudas kārie kantori tikmēr gaida savu kārtu.
Tev tik liekas, ka var pārsūdzēt - policijai ir savādāks viedoklis: "LAPK 279.pantā noteikts, ka: „Lēmumu administratīvā pārkāpuma lietā var pārsūdzēt persona, par kuru tas pieņemts, kā arī cietušais.” Tātad transportlīdzekļa īpašnieks lēmumu var pārsūdzēt tikai tajā gadījumā, ja pārkāpuma izdarīšanas brīdī pats ir bijis vadītājs."
Pierādi, ka vadīji... Un tas arī nepalīdzēs, jo saskaņā ar likumu neesi ne minētā persona (sods ir uzlikts mašīnai), ne cietušais.
Tiesājies neesmu, esmu pārsūdzējis ar AP protokolu man uzlikto sodu. Ir dažādi rezultāti, bet ne par to ir runa. Process ir bezmaksas, ja protestus raksti pats. Iešanu uz tiesām var aizstāt ar rakstisku procesu, šeit kā olimpiādē galvenais ir piedalīties, lai paustu savu attieksmi pret ko izdomā pats. Jā sods ir TL, bet protokolu saņem tā īpašnieks kurš arī ir tiesīgs šo sodu pārsūdzēt. Kā pluss tam ir ka sods uz tevis "nekarājas" kamēr notiek pārsūdzība un naudas kārie kantori tikmēr gaida savu kārtu.
Tev tik liekas, ka var pārsūdzēt - policijai ir savādāks viedoklis: "LAPK 279.pantā noteikts, ka: „Lēmumu administratīvā pārkāpuma lietā var pārsūdzēt persona, par kuru tas pieņemts, kā arī cietušais.” Tātad transportlīdzekļa īpašnieks lēmumu var pārsūdzēt tikai tajā gadījumā, ja pārkāpuma izdarīšanas brīdī pats ir bijis vadītājs."
Pierādi, ka vadīji... Un tas arī nepalīdzēs, jo saskaņā ar likumu neesi ne minētā persona (sods ir uzlikts mašīnai), ne cietušais.
Nezinu, varbūt kā cietušais kuram TL sagādājis sodu. Esmu pārsūdzējis FR uzlikto sodu TL kuram pats nebiju īpašnieks, neko saņēmu standarta atbildi, ka radars ir sertificēts ātruma mērīšanai un tā lietotāju apmācīti. Lai gan protests bija par fotoradara nekorekti fiksētu laiku pārkāpuma brīdī. Ātruma ierob. zīme ar laiku, FR fiksēja, ka zīme jau 1.min. darbojas, lai gan patiesībā tā nebija. Toreiz rezultātā nekas nesanāca, toties ieguvu pieredzi, ka jāraksta īsi un tikai par vienu punktu ko apstrīdi.
Godīgi sakot, man pret tiem FR ir neitrāla attieksme. Sajūsmā par tiem neesmu, bet noliegt tos arī nevēlos. Tas tomēr ir labāks un objektīvāks ātruma kontroles veids, nekā izmantojot t.s. cilvēcisko faktoru - CP. Un ir arī reali pozitivi rezultāti. Agrāk posmu uz lielirbenes starp Ventspils ielu un Kalnciema tiltu vairums braucēju vienmēr ņēma uz sotoku, pat neņemot vērā divas ne visai ērtās "zebras" - regulāri tur bija CSN, kad viens auto otram iemauca "pakaļā".... Pašlaik teju visi to posmu godīgi brauc augstākais uz 60km/h - un ir priecīgi. Īpaši jau gājēji. Arī uz jūrmalenes situacija ir mierīgāka, tādi braukšanas fokusi kā iepriekšējos gados vairs netiek taisīti. Ne velti , šogad ar svaigo sniegu un ledu, nekādi nopietni crachi nav tur notikuši. Cilvēki brauc prātīgāk. Nu būtu laiks pāraudzināt "tautu""arī uz jūrmalas apvedceļa - tur joprojām vēl valda itin banditisks braukšanas stils.
IkdienasViesis rakstīja: Godīgi sakot, man pret tiem FR ir neitrāla attieksme. Sajūsmā par tiem neesmu, bet noliegt tos arī nevēlos. Tas tomēr ir labāks un objektīvāks ātruma kontroles veids, nekā izmantojot t.s. cilvēcisko faktoru - CP. Un ir arī reali pozitivi rezultāti. Agrāk posmu uz lielirbenes starp Ventspils ielu un Kalnciema tiltu vairums braucēju vienmēr ņēma uz sotoku, pat neņemot vērā divas ne visai ērtās "zebras" - regulāri tur bija CSN, kad viens auto otram iemauca "pakaļā".... Pašlaik teju visi to posmu godīgi brauc augstākais uz 60km/h - un ir priecīgi. Īpaši jau gājēji. Arī uz jūrmalenes situacija ir mierīgāka, tādi braukšanas fokusi kā iepriekšējos gados vairs netiek taisīti. Ne velti , šogad ar svaigo sniegu un ledu, nekādi nopietni crachi nav tur notikuši. Cilvēki brauc prātīgāk. Nu būtu laiks pāraudzināt "tautu""arī uz jūrmalas apvedceļa - tur joprojām vēl valda itin banditisks braukšanas stils.
jā, tik ļoti baidās, ka jau kopš izbrauc no Rīgas, nepārsniedz 80 km/h
IkdienasViesis rakstīja: Godīgi sakot, man pret tiem FR ir neitrāla attieksme. Sajūsmā par tiem neesmu, bet noliegt tos arī nevēlos. Tas tomēr ir labāks un objektīvāks ātruma kontroles veids, nekā izmantojot t.s. cilvēcisko faktoru - CP. Un ir arī reali pozitivi rezultāti. Agrāk posmu uz lielirbenes starp Ventspils ielu un Kalnciema tiltu vairums braucēju vienmēr ņēma uz sotoku, pat neņemot vērā divas ne visai ērtās "zebras" - regulāri tur bija CSN, kad viens auto otram iemauca "pakaļā".... Pašlaik teju visi to posmu godīgi brauc augstākais uz 60km/h - un ir priecīgi. Īpaši jau gājēji. Arī uz jūrmalenes situacija ir mierīgāka, tādi braukšanas fokusi kā iepriekšējos gados vairs netiek taisīti. Ne velti , šogad ar svaigo sniegu un ledu, nekādi nopietni crachi nav tur notikuši. Cilvēki brauc prātīgāk. Nu būtu laiks pāraudzināt "tautu""arī uz jūrmalas apvedceļa - tur joprojām vēl valda itin banditisks braukšanas stils.
Kur tu redzi mierīgāku situāciju? Es redzu tikai panikas pārņemtus braucējus, kam prātā ir fotoradari, ne uzmanīga braukšana. Bruakšana ir kļuvusi daudz nedrošāka - ir krasi palielinājies jau tā lielais neparēķināmo un neloģiski braucošo autovadītāju skaits.
jā, tik ļoti baidās, ka jau kopš izbrauc no Rīgas, nepārsniedz 80 km/h
Tie 80 km/st ārpus Rīgas līdz Salaspilij vai līdz Baltezeram ir jau kopš kādiem 80. gadiem!! Vienmēr ir besījuši šie posmi. Pa Rīgu min 70 - 75, izbrauc ārā un kā enkuru izmetuši velkās 80!!
IkdienasViesis rakstīja: Godīgi sakot, man pret tiem FR ir neitrāla attieksme. Sajūsmā par tiem neesmu, bet noliegt tos arī nevēlos. Tas tomēr ir labāks un objektīvāks ātruma kontroles veids, nekā izmantojot t.s. cilvēcisko faktoru - CP. Un ir arī reali pozitivi rezultāti. Agrāk posmu uz lielirbenes starp Ventspils ielu un Kalnciema tiltu vairums braucēju vienmēr ņēma uz sotoku, pat neņemot vērā divas ne visai ērtās "zebras" - regulāri tur bija CSN, kad viens auto otram iemauca "pakaļā".... Pašlaik teju visi to posmu godīgi brauc augstākais uz 60km/h - un ir priecīgi. Īpaši jau gājēji. Arī uz jūrmalenes situacija ir mierīgāka, tādi braukšanas fokusi kā iepriekšējos gados vairs netiek taisīti. Ne velti , šogad ar svaigo sniegu un ledu, nekādi nopietni crachi nav tur notikuši. Cilvēki brauc prātīgāk. Nu būtu laiks pāraudzināt "tautu""arī uz jūrmalas apvedceļa - tur joprojām vēl valda itin banditisks braukšanas stils.
Kur tu redzi mierīgāku situāciju? Es redzu tikai panikas pārņemtus braucējus, kam prātā ir fotoradari, ne uzmanīga braukšana. Bruakšana ir kļuvusi daudz nedrošāka - ir krasi palielinājies jau tā lielais neparēķināmo un neloģiski braucošo autovadītāju skaits.
nevienu panikas pārņemto neesmu redzējis, kāpēc Tu, Sēne, spried par visiem?
Nenoliegšu, finansiālais aspekts šim fotoradaru projektam smird, bet tieši tāpat smird daudz un dikti valsts tēriņi, utt!
Es par to, ka satiksmes noteikumus ievēro, un ja FR strādā, lai paniskie steigšas paliktu prognozējamāki savā steigā, tad as ar abām par!
IkdienasViesis rakstīja: Godīgi sakot, man pret tiem FR ir neitrāla attieksme. Sajūsmā par tiem neesmu, bet noliegt tos arī nevēlos. Tas tomēr ir labāks un objektīvāks ātruma kontroles veids, nekā izmantojot t.s. cilvēcisko faktoru - CP. Un ir arī reali pozitivi rezultāti. Agrāk posmu uz lielirbenes starp Ventspils ielu un Kalnciema tiltu vairums braucēju vienmēr ņēma uz sotoku, pat neņemot vērā divas ne visai ērtās "zebras" - regulāri tur bija CSN, kad viens auto otram iemauca "pakaļā".... Pašlaik teju visi to posmu godīgi brauc augstākais uz 60km/h - un ir priecīgi. Īpaši jau gājēji. Arī uz jūrmalenes situacija ir mierīgāka, tādi braukšanas fokusi kā iepriekšējos gados vairs netiek taisīti. Ne velti , šogad ar svaigo sniegu un ledu, nekādi nopietni crachi nav tur notikuši. Cilvēki brauc prātīgāk. Nu būtu laiks pāraudzināt "tautu""arī uz jūrmalas apvedceļa - tur joprojām vēl valda itin banditisks braukšanas stils.
Kur tu redzi mierīgāku situāciju? Es redzu tikai panikas pārņemtus braucējus, kam prātā ir fotoradari, ne uzmanīga braukšana. Bruakšana ir kļuvusi daudz nedrošāka - ir krasi palielinājies jau tā lielais neparēķināmo un neloģiski braucošo autovadītāju skaits.
nevienu panikas pārņemto neesmu redzējis, kāpēc Tu, Sēne, spried par visiem?
Nenoliegšu, finansiālais aspekts šim fotoradaru projektam smird, bet tieši tāpat smird daudz un dikti valsts tēriņi, utt!
Es par to, ka satiksmes noteikumus ievēro, un ja FR strādā, lai paniskie steigšas paliktu prognozējamāki savā steigā, tad as ar abām par!
"paniskie steigšas"? manā acu priekšā pensis uz ~30 km/h uztriecās gājējam, jo acis bija piekaltas FR tā, ka pāreju un gājēju pat nepamanīja. Tāpat kā manu auto, kas pacietīgi stāvēja Lielirbes ielas otrajā joslā, dodot ceļu.
Pa krasteni visi šitie brauc zem atļautā ātruma pa 2-3 joslu "slēpjoties" aiz kraviniekiem un busiem. Tā ir tā "kārtība", ko FR ir panākuši
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .