Gauss rakstīja: Vai tādas nevar uzlikt arī par fotoradariem.
Leišos ir pirms katra radara vai radara mulāžas.
=======================
Nujā, bet tā ir tikai leišu brīva griba - nevienā valstī likumdošana neregulē šādu pirmsradaru zīmju uzstādīšanas obligātumu vai neobligātumu. Tāpēc populārs ir paņēmiens, kad uzstāda zīmi, tad seko mulāža, gāze grīdā
un ...vēl pēc 200 metriem ZIBSNIS! Asprātīgi, maitulēni ...
CRDI rakstīja: Iekš CSDD, vismaz man, atradās pēc nedēļas.
Bet nu kazarags ir saspiedies, man ātrums par kuru tieku sodīts ir 57 kmh.
Tavs cipars ir mazākais dzirdētais vismaz šajā forumā . Tad jau arī būs/ir kāds ar 54 km/h . Kur tas bija ?
Cik dzidēts ,tad kazaragu birstējuši politiķi (no tiem kazaragam jāraustās ...kā nekā pastarpināti darba devēji ) LTV1 sastrēgumstundā . Uzreiz otrā dienā tik aktīvi tiek bīdīta +10 km/h ideja
Magoņmaizītes uzrāda opiātu paliekas apmēram 2 dienas...
Vot ar magoņmaizēm ir gan iespējas, ka uzrādīsies opiātu lietošana. Pie tam nav tā ka baigi daudz jāapēd. Viss atkarīgs no reģiona, kur tā magone augusi, ja LV tad nez vai, bet ja no Indijas, tad nebrīnies, pietiks ar pāris bulciņām, lai pēdas būtu.
Ar narkotikām vēl liela problēma, ka reibums beidzas tā pat kā ar šmigu bet pēdas paliek vismaz 2 nedēļas. T.i. cilvēks objektīvi ir skaidrā, bet ir lietošanas pēdas, kuras arī konstatē. Un nekāda pārsūdzēšana nelīdzēs.
Lūk, šī ir leģenda bez seguma. Ir bijuši atsevišķi gadījumi, kad it kā pozitīvus rezultātus uzrāda aptiekās nopērkami testi (kaut kas līdzīgs grūtniecības testam), bet laboratoriskās analīzes ir negatīvas. Kaut kad lasīju, ka bijis eksperiments - cilvēkam iebarota glāze ar magonēm, Rezultātā nekādu opiātu urīnā. Tāpat testēti bērni, kuri ēduši magoņmaizes - atkal nekādu opiātu. Kā izteicās narkologs, pie kura gāju med. komisiju, tad vakar apēsta magoņmaizīte esot tipisks narkomānu aizbildinājums, ja tiem atrod opiātus urīnā.
CRDI rakstīja: Iekš CSDD, vismaz man, atradās pēc nedēļas.
Bet nu kazarags ir saspiedies, man ātrums par kuru tieku sodīts ir 57 kmh.
Tavs cipars ir mazākais dzirdētais vismaz šajā forumā . Tad jau arī būs/ir kāds ar 54 km/h . Kur tas bija ?
Cik dzidēts ,tad kazaragu birstējuši politiķi (no tiem kazaragam jāraustās ...kā nekā pastarpināti darba devēji ) LTV1 sastrēgumstundā . Uzreiz otrā dienā tik aktīvi tiek bīdīta +10 km/h ideja
Stāsts un 100 gudrinieku šūmēšanās būtība no iekšas izskatās apmēram tā.
Kā jau iepriekš minēts uzsākot projekta darbību jaunienākusī IeM vadība nesaprata, kāpēc stacionāro vietā atvesti pārvietojamie. Nācās pārliecināt, ka tas uzlabos satiksmes drošību (+%$).
Tomēr iepriekš par projekta lietderību visu mūsu drošības celšanai bija vienošanās (+%$) ar veco vadību.
Pēc vecās vadības aiziešanas loģiski, ka tā vairs nebija jāpārliecina par projekta sabiedrisko labumu, tāpēc pārliecināšanas aktivitātes tika pārtrauktas (-%$).
Vecās vadības draugiem, no kuriem viens nesen kļuva par CSDD uzraugošās ministrijas galveno pārstāvi starp 100 viedajiem un dažiem valsts policijas vadības pārstāvjiem tomēr tā visa rezultātā radās šaubas par satiksmes uzlabošanos un stacionāro radaru neieviešanas iemesliem (kur %$?).
šobrīd valsts privātais partneris ir apjucis, jo tik daudzus pārliecināt (2x%$) viņi nespēj un negrib. Jo galu galā projektam ir arī reālās izmaksas un no tiem LV šoferiem noslaukt var tik cik var, viņi maitas pārsūdz un liek mīksto uz sodiem. savukārt 100 viedās galvas arī grib, lai viņus ļoti nopietni pārliecina. īstenībā tuvākie mēneši ir kritiski šajā jautājumā un var visnotaļ nejauši gadīties, ka no FR mēs tiekam vaļā negaidīti ātri klasiskās vietējās alkatības dēl.
Bet protams tas viss nav taisnība, jo 100 viedie jau dienu un nakti domā par tautas labklājību un drošību.
Palaidniex rakstīja: bet vispār smieklīgi - lielākā daļa cepjās par to, ka tiem tiek liegta (samazināta) iespēja bezmaksas CSN pārkāpumiem...
tā vietā tad būtu cepušies par ātruma sliekšņa palilināšanu, nevis par tiesībām braukt ātrāk nekā noteikumos un ceļa zīmēs norādīs.
tad vēl zīmes pirms radariem...
bezmaz zīme pierms radara jātulgo - veči nu šajā posmā toč ir jāievēro, citur nē, bet te toč ievērosim...
Vispār jau cepjās par to, ka kaudze nejāgu uzskata, ka vajag braukt pēc iespējas lēnāk. Lai gan satiksmes drošibai vissvarīgākā ir vienmērīga plūsma - pēc iespējas mazāk apdzīšanu un pēc iespējas mazāk dažādā ātrumā braucošu auto. un tas nozīmē, ka ir nepieciešams panākt to, lai visi braucēji brauc iespējami tuvu atļautajam ātrumam - vai cietiem vārdiem sakot +/- 10 km/h robežās. Un tas ir panākums tikai vienlīdz pieverot acis uz to, kam ir līdz +10, bet arī sakot sodīt, kam ir mazāk par -10! un nekādi ne iedzenot bailes par +1 pārkāpumu un sodīšanu padarot par pašmērķi, ne līdzekli rezultāta sasniegšanai.
Attiecībā uz zīmi pirms radara, manuprāt būtu vispareizāk doma, kas izskanēja "Sastrēgumstundā" - brīdinājuma zīmes par bīstamām vietām, ka vienlaikus brīdina arī par radara kontroli bez tolerances. Un jā - tas nozīmē tieši, to ko raksti: "veči nu šajā posmā toč ir jāievēro". Ir dažādi ceļa apstākļi un diezgan stulbi ir apgalvot, ka vienots ātruma ierobežojums ir vienlīdz drošs visos ceļa posmos. Pietiek skalot smadzenes par "atļauto" ātrumu un varbūt beidzot autoskolās jāsāk mācīt, ka PIRMKĀRT ātrumu ir jāizvēlas atbilstoši ceļa apstākļiem un mašīnas īpatnībām.
Palaidniex rakstīja: bet vispār smieklīgi - lielākā daļa cepjās par to, ka tiem tiek liegta (samazināta) iespēja bezmaksas CSN pārkāpumiem...
tā vietā tad būtu cepušies par ātruma sliekšņa palilināšanu, nevis par tiesībām braukt ātrāk nekā noteikumos un ceļa zīmēs norādīs.
tad vēl zīmes pirms radariem...
bezmaz zīme pierms radara jātulgo - veči nu šajā posmā toč ir jāievēro, citur nē, bet te toč ievērosim...
Vispār jau cepjās par to, ka kaudze nejāgu uzskata, ka vajag braukt pēc iespējas lēnāk. Lai gan satiksmes drošibai vissvarīgākā ir vienmērīga plūsma - pēc iespējas mazāk apdzīšanu un pēc iespējas mazāk dažādā ātrumā braucošu auto. un tas nozīmē, ka ir nepieciešams panākt to, lai visi braucēji brauc iespējami tuvu atļautajam ātrumam - vai cietiem vārdiem sakot +/- 10 km/h robežās. Un tas ir panākums tikai vienlīdz pieverot acis uz to, kam ir līdz +10, bet arī sakot sodīt, kam ir mazāk par -10! un nekādi ne iedzenot bailes par +1 pārkāpumu un sodīšanu padarot par pašmērķi, ne līdzekli rezultāta sasniegšanai.
Attiecībā uz zīmi pirms radara, manuprāt būtu vispareizāk doma, kas izskanēja "Sastrēgumstundā" - brīdinājuma zīmes par bīstamām vietām, ka vienlaikus brīdina arī par radara kontroli bez tolerances. Un jā - tas nozīmē tieši, to ko raksti: "veči nu šajā posmā toč ir jāievēro". Ir dažādi ceļa apstākļi un diezgan stulbi ir apgalvot, ka vienots ātruma ierobežojums ir vienlīdz drošs visos ceļa posmos. Pietiek skalot smadzenes par "atļauto" ātrumu un varbūt beidzot autoskolās jāsāk mācīt, ka PIRMKĀRT ātrumu ir jāizvēlas atbilstoši ceļa apstākļiem un mašīnas īpatnībām.
Neviens jau neliedz sabiedrībai iestāties pret neapdomīgu fotoradaru lietošanu.
Piemēram, domubiedru grupa uztaisadzeltenus kreklus ar fotoradara apzīmējumu un pagrozās pirms radariem,kuri ir uzlikti vienkārši naudas kāšanas dēļ.
Piemēram-Lielirbes iela. Ja tas FR atrodas pirms Kalnciema pārvada Vanšu tilta virzienā,ir OK, jo tur ir gājēju pāreja ar dažiem līķiem katru gadu. Bet ja to radaru uzliek 1 km pirms tam, tūlīt aiz izbraukšanas no Spices, nu tad tur arī lai stāv un pulcējas, tur FR ir pilnīgi lieks.. Tad lai liek otrā pusē, Jūrmalas virzienā pirms nogriešanās uz Skandi, tur arī gājēju pāreja.
Ja reiz tos izvieto, tad bez demagoģijas un max dēļ tā,lai samazinātu ātrumu bīstamās vietās, kur tas rada palielinātu risku izraisīt CSn.
Jebšu arī iesi balsot referendumā par krievu valodu k'aotro valsts valodu ?
Kāds sakars vienam ar otru? esi galvu saspiedis?
Atšķirībā no tevis, es zinu par ko ir tā grāmata, un zinu kas viņu sarakstīja.
Līdz ar to neuzskatu politiska trillera žanra sarakstīto lubeni par dokumentālo literatūru. Neesmu vairs mazs, lai ticēt visādām pasakām.
grāmatu lasījis esmu, un vēl dažas līdzīgi rakstura grāmatas (latviešu autoru).
p.s. un vecmātes brālis arī nosēdēja Belamorkanāla gulagā gandrīz 10 gadus.. bija viens no retajiem kas izdzīvoja (pēc tam nodzīvoja līdz 93.g vecumam). viņa atmiņas apbrīnojami sakrīt ar grāmatās minēto.
Tā kā nedomāju, ka Tev vai man apstrīdēt grāmatas biogrāfiskumu un dokumentālumu.
tur nav ko apstrīdēt... bijušo armijas dezertieri (kurš visai oriģināli izdomāja dezertēt) un lāģeru stukaču sen jau pieķēra melojot un pārspīlējot faktus.
Sen ir pierādīt, ka soLŽEnicins nekuja neredzēja, un lielu daļu izfantazēja.
Tāli nav jāmeklē, grāmatā ir atsauce uz Stalina pavēli, kur tipo stāsta ka liels cilvēku skaits brīvprātīgi pāriet uz vāciešu pusi.. pameklē pēc tā numura internetā to pavēli... būsi pārsteigts.
Ka var ticēt cilvēkam, kurš nav redzējis pavēli, bet par to uzrakstīja no svešiem avotiem (vienā tante teica)?
Vai "ticāmie" stāsti par to, ka meža atstāj nakšņot par normas neizpildi un tipo 150 zeki nosāla.... apsardze ar mosinkam, kur ir tikai 5 patronas aptverē, piespieda 150 cilvēkus, starp citu bruņotus ar cirviem, nosalt???
Tā grāmata, tapat ka Suvorova Akvarijs ir vistīrākais politiskais trillēris.. nevis dokumentāla liecība.
Un to aculiecinieku stāstus jau no nacionāliem partizāniem saklausījos... jo vairāk partizānu, jo vairāk versiju. Starp citu nesen vienu amerikāni pieķēra, baigais varonis bija Normandijā, īstenība gan sanāca savādāka.
Palaidniex rakstīja: bet vispār smieklīgi - lielākā daļa cepjās par to, ka tiem tiek liegta (samazināta) iespēja bezmaksas CSN pārkāpumiem...
tā vietā tad būtu cepušies par ātruma sliekšņa palilināšanu, nevis par tiesībām braukt ātrāk nekā noteikumos un ceļa zīmēs norādīs.
tad vēl zīmes pirms radariem...
bezmaz zīme pierms radara jātulgo - veči nu šajā posmā toč ir jāievēro, citur nē, bet te toč ievērosim...
Vispār jau cepjās par to, ka kaudze nejāgu uzskata, ka vajag braukt pēc iespējas lēnāk. Lai gan satiksmes drošibai vissvarīgākā ir vienmērīga plūsma - pēc iespējas mazāk apdzīšanu un pēc iespējas mazāk dažādā ātrumā braucošu auto. un tas nozīmē, ka ir nepieciešams panākt to, lai visi braucēji brauc iespējami tuvu atļautajam ātrumam - vai cietiem vārdiem sakot +/- 10 km/h robežās. Un tas ir panākums tikai vienlīdz pieverot acis uz to, kam ir līdz +10, bet arī sakot sodīt, kam ir mazāk par -10! un nekādi ne iedzenot bailes par +1 pārkāpumu un sodīšanu padarot par pašmērķi, ne līdzekli rezultāta sasniegšanai.
Attiecībā uz zīmi pirms radara, manuprāt būtu vispareizāk doma, kas izskanēja "Sastrēgumstundā" - brīdinājuma zīmes par bīstamām vietām, ka vienlaikus brīdina arī par radara kontroli bez tolerances. Un jā - tas nozīmē tieši, to ko raksti: "veči nu šajā posmā toč ir jāievēro". Ir dažādi ceļa apstākļi un diezgan stulbi ir apgalvot, ka vienots ātruma ierobežojums ir vienlīdz drošs visos ceļa posmos. Pietiek skalot smadzenes par "atļauto" ātrumu un varbūt beidzot autoskolās jāsāk mācīt, ka PIRMKĀRT ātrumu ir jāizvēlas atbilstoši ceļa apstākļiem un mašīnas īpatnībām.
Seene, kurā vietā kāds tiek sodīts par +1 ?
Ja visi kaut kur mauc uz 70 jo ir droši, tad ņefig cepties par radaru, bet braukt augumā satiksmes organizētājiem - dafai - lieciet zīmi 70!
Otra lieta - ziema, atkala visi velkās ar mīnus 20 km/h - fotoradars tos bildē, pa centru brauc traktors vai spectehnika ar satriecošiem 50 km/h posmā kur drīkst 70 km/h - fotoradars atkal bildē...
Bet visumā piekrītu - par nepamatotu vilkšanos būtu tomēr vēlams kaut kā sodīt - kaut ar brīdinājumiem...
Un visbeidzot - pie mums zīmes NEPROT izvietot, jo par to uzstādīšanu lemj visādi tirliņi, kam nav nedz izglītības nedz pieredzes tajā jomā - savulaik rīgas satdepā bija 2 fiziķi, viens teologs, pāris ārstu, viens autobusa šoferis un vēl kaut kas ar satiksmi nesaistīts... Ja vēl šoferis kaut ko - tad pārējie neko vaše nerubija un ar vairākumu pieņēma stulbības...
Piemēri - ir vietas, kur 30 zīmei skaidrojuma nav, citur pie skolām, kas uz stūºa uz vienas ielas ir 30 (bez laika ierobežojuma) uz otras ir pat 70 km/h
Zīmes /! vieta tiek lietoti ātruma ierobežojumi... tas gan ir bardaks. Kāpēc necīnīties ar šiem cēloņiem?
jaunais slāvu aplis... nobrauktuve no apļa uz tiltu daugavas virzienā....
kuram deputātam ienāca prātā, ka tā ir jātaisa perpendikulāri pieskarei aplim dotajā vietā???
katram 7klasniekam ir skaidrs, ka efektīvākā noraušanās no riņķa ir pa pieskari....
par uzbraukšanu vēl skaidrs.... lai visi met pa mēmajiem un lūr vai pa apļa i joslu nebrauc kāds "kas ziemā pastaigājis bez pižika"... bet nobraukšana kālab nevarēja būt normāli organizēta?
kuram deputātam ienāca prātā, ka tā ir jātaisa perpendikulāri pieskarei aplim dotajā vietā???
katram 7klasniekam ir skaidrs, ka efektīvākā noraušanās no riņķa ir pa pieskari....
Katru darabadienu braucu, vēl nevienu reizi neesmu saskāries ar nepieciešamību samazināt ātrumu no ~55 dēļ laika apstākļiem, nav tik traki, lai gan daudziem idiņiem liekas, ka jābremzē līdz ~20 jebkurā krustojumā.
Citāts ....................Valsts policijas Prevencijas nodaļas vadītājs Edmunds Zivtiņš šonedēļ vairākkārt uzsvēra, ka visos gadījumos ātruma pārkāpumu fiksē no plus trīs kilometriem stundā.
rudens68 rakstīja: Citāts ....................Valsts policijas Prevencijas nodaļas vadītājs Edmunds Zivtiņš šonedēļ vairākkārt uzsvēra, ka visos gadījumos ātruma pārkāpumu fiksē no plus trīs kilometriem stundā.
Viena lieta ir fiksēt,pavisam cita ir sastādīt protokolu.
kuram deputātam ienāca prātā, ka tā ir jātaisa perpendikulāri pieskarei aplim dotajā vietā???
katram 7klasniekam ir skaidrs, ka efektīvākā noraušanās no riņķa ir pa pieskari....
Katru darabadienu braucu, vēl nevienu reizi neesmu saskāries ar nepieciešamību samazināt ātrumu no ~55 dēļ laika apstākļiem, nav tik traki, lai gan daudziem idiņiem liekas, ka jābremzē līdz ~20 jebkurā krustojumā.
vai tu vispār iebrauci par ko ir bazars? pričom te laika apstākļi????
paanaizē to konrkēto nobrauktuvi (no slāvu apļa uz tiltu pāri dzelzceļam upes virzienā)
runa ir par to, ka tā vietā lai izbrauktuvi no apļa izbūvētu pa pieskari.... tā ir uzbūvēta gandrīz perpendikulāri ideālam variantam....
ar vieglo vēl tā, bet smagajiem un autobusiem normāli griežoties no pirmās joslas pakaļējais labais ritenis praktiski vienmēr trāpa uz apmales.... tāpēc jamie ritīgi sabremzējas un griežas "caur pakaļu"
un daudzos apļos tāda kuiņa ar nobraukšanu ira...
viens pozitīvs piemērs ir mūkusalas aplis virzienā uz bijušo rūpnīcu "straume"
kas tajā vietā viņiem zemes pietrūka? vajadzēja atpirkt no kāda veikla "biznesmeņa"?
noteiktā ātruma pārkāpuma fiksēšanas robežai nevajadzētu pārsniegt 20 kilometrus stundā
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tas ir ka = pārkāpuma fiksēšanas robežai nevajadzētu pārsniegt ==
Respektīvi pēc līguma var būt kaut vai no + 0,1 km/st!!
Neizrauj no konteksta, inženier. Izlasi visu teikumu līdz galam, lai uztvertu, ka šoreiz ir domāts- nevajadzētu bildēt zem +20 kmh, ja vien EZivs, neprasīs bildēt no + 4kmh. Nu un kā zināms, EZivs prasa, jo savādāk nenāk viņa $€£¥%.
vai tu vispār iebrauci par ko ir bazars? pričom te laika apstākļi????
paanaizē to konrkēto nobrauktuvi (no slāvu apļa uz tiltu pāri dzelzceļam upes virzienā)
runa ir par to, ka tā vietā lai izbrauktuvi no apļa izbūvētu pa pieskari.... tā ir uzbūvēta gandrīz perpendikulāri ideālam variantam....
ar vieglo vēl tā, bet smagajiem un autobusiem normāli griežoties no pirmās joslas pakaļējais labais ritenis praktiski vienmēr trāpa uz apmales.... tāpēc jamie ritīgi sabremzējas un griežas "caur pakaļu"
...
Es sapratu, nesatraucies. Reizem gadās braukt aiz sadirstā autobusa nr.15, tikai dažas reizes esmu novērojis, ka pakaļa blakus joslā trāpa, ne biežāk kā vieglajiem. Piekrītu, ka nav veiksmīgakais risinajums. 2x uz pašas uzbrauktuves jau slīpumā bija smagie nosprāguši, tad gan tikai vieglie garām tika, lai gan smagie bija pie pašas malas.
Par kases automātiem, uz Maskavas ielas pretīm smago TA tiek brīdināts ar parasto iedzīvotāju veidotiem plakātiem, dažādiem, katru dienu cits, laikam kādam nepatīk kupenā aiz krūma neslēptā kaste
Par + 1km nevienu nesoda, soda par fikseto mīnus radara kļūda, kas teorētiski nozīmē līdz simtam +4km/h rēķinā būs norādīts +1km/h.
rudens68 rakstīja: Citāts ....................Valsts policijas Prevencijas nodaļas vadītājs Edmunds Zivtiņš šonedēļ vairākkārt uzsvēra, ka visos gadījumos ātruma pārkāpumu fiksē no plus trīs kilometriem stundā.
Viena lieta ir fiksēt,pavisam cita ir sastādīt protokolu.
Nu iepriekš forumietis CRDI rakstīja ______________Iekš CSDD, vismaz man, atradās pēc nedēļas.
Bet nu kazarags ir saspiedies, man ātrums par kuru tieku sodīts ir 57 kmh__________________
Bet nu kazarags ir saspiedies, man ātrums par kuru tieku sodīts ir 57 kmh__________________
Ja jau var par 57 tad jau var arī par 54
Aizstāvat tālāk FR. Un saņemiest sodu arī par +2…
Tad kad es bļaustījos par to ka FR nevajaga tad te daudzi izgāza punci un pamācīja – ievēro CSN un nebūs jāmaxā…
Nu tad lūdzu – ievērojiet CSN un jums nebūs jāmaxā, tikai diez vai tas apturēs biznesu, jo nauda ir iztērēta un jādabū atpakaļ (šis fakts ir pamats ātruma ierobežojumiem FR dislokāciju vietās).
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .