Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Sodi no fotoradariem

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja: Un CP ir jāatņem prēmijas par soda naudu pieaugumu.

Par šo vari atbildēt? Kuram konkrēti policim alga/prēmija ir atkarīga no iekasētās soda naudas?

Kāpēc es to jautāju - pirms neilga laiciņa mani apturēja CP par ātruma pārsniegšanu par 27 km/h - 50 vietā 77. Pēc īsam pārrunām un atvainošanos par zīmes neievērošanu, policis mani palaida vaļā ar piebildi - Nu, man jau arī nekāda labuma no tā protokola nav. Ja viņam no protokola summas būtu atkarīga alga, tad jau šis viennozīmīgi būtu to izrakstījis, vai ne tā. Jā, un, starp citu, tā nebija pirmā reize. Vienu reizi policistam izdīcu, lai mani palaiž vaļā, kad pie lidostas viadukta paņēma ar 89, kur atļautais bija 50.

Pretēji amatpersonu publiskajiem meliem, eksistē sodu plāns. Ja plāns ir izpildīts, tad tevi palaidīs, ja ne... Jā - cik man zināms ierindas policists nekādus % nesaņem. Bet par neizpildītu plānu gan tiek piemērotas sankcijas.

Kāds sakars te ar FR?

Ja neko nepārkāp - milicis var izstiepties vai sarauties un plānu neizpildīs!

Tiesa - ļoti daudz kas tiek budžetēts un daudzās vietās ne tikai CP inspektoru efektivitāte tiek vērtēta pēc izrakstīto soda naudu apjoma.

Tikai FR jau ir sekas, nevis cēlonis!

Un te nav jācīnās ne pret Zivteli, ne pret figtronics.

Jācērt augstāk!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kādā veidā amatpersona pārkāpj likumu kontrolējot tev piederošās automašīnās pārvioetošanās atrumu privātās partnerības ietveros?

Atceries - valstīs, kur soda vadītāju OCTA nav ir OCVA, tur par ātruma pārkāpumiem vadītājam pienākās ne tikai nauda sods, bet arī bonuspunkti, soda naudu apmērs ir lielāks, jo jānodrošina vadītāja identifikācija...

Tā būtu foršāk?

Par to, kādā veidā pārkāpj, jau visu uzrakstīju. Un jā - tā noteikti būtu foršāk.

Un Tu nebūsi viens no pirmajiem bļāvējiem, ka vienai a/m ir jāpērk 2 vai vairāk apdrošināšanas, ja gribās, ka auto var stūrēt jebkurš no ģimenes locekļiem?

man jau principā viens pīpis.

Un vēl - atceries, ka tur OCTA cenā tad arī rēķina pārkāpumu vēsturi. Nevi skā mums - tikai avārijas...

Man nav lielas starpības - ja pārkāpju un pieķer - maksāju valstij, pārkāpju - nepieķer - skaitu ka paveicies. Biežāk paveicas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

šoferīši varētu vienkārši samesties - savākt pa 3 latiem mēnesī un palūgt deputātus svītrot šito budžeta sadaļu...

un lai vienkāršāk administrēt - piemetam pie octas vai ceļu nodokļa....

kā es dabūju 3 latus mēnesī?

paskaitam - cik auseklīšiem ir tačku? nu uz nepilniem 2 ļimakiem degunu?

data.csb.gov.lv/... ../DATABASE/transp/Ikgad%E7jie%20statistikas%20dati/Transports/&lang=16

nu teiksim 700 000, pieņesim, ka brauc puse

valstij vajag 10 000 000 / 350 000 /12

pieskaitam \"vitronika tiesu\" administrēšanai un atkatiem.... sanāk 3 lati mēnesī... ja es nekļūdījos aprēķinos

kurš no mums nav ar mieru samaksāt trīnīti mēnesī lai tos sūdus novāc no ceļiem nauhj nost

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: šoferīši varētu vienkārši samesties - savākt pa 3 latiem mēnesī un palūgt deputātus svītrot šito budžeta sadaļu...

un lai vienkāršāk administrēt - piemetam pie octas vai ceļu nodokļa....

kā es dabūju 3 latus mēnesī?

paskaitam - cik auseklīšiem ir tačku? nu uz nepilniem 2 ļimakiem degunu?

data.csb.gov.lv/... ../DATABASE/transp/Ikgad%E7jie%20statistikas%20dati/Transports/&lang=16

nu teiksim 700 000, pieņesim, ka brauc puse

valstij vajag 10 000 000 / 350 000 /12

pieskaitam "vitronika tiesu" administrēšanai un atkatiem.... sanāk 3 lati mēnesī... ja es nekļūdījos aprēķinos

kurš no mums nav ar mieru samaksāt trīnīti mēnesī lai tos sūdus novāc no ceļiem nauhj nost

zini ka daudz vairāki būtu gatavi samesties arī par 10-niekam, lai CSN atceltu VAŠE!

Bet par ekspuatācijas nodokli gan - to varēja atstāt tikai zupā un novākt ejot skati, citādi nodooklis par numurzīmju esamību uz mašīnas nekādi nesaistās ar patieso ekspluatāciju kilometros...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Kāds sakars te ar FR?

Ja neko nepārkāp - milicis var izstiepties vai sarauties un plānu neizpildīs!

Vēl joprojām neesi sapratis, ka VAR izstiepties un sarauties un izpildīt plānu arī tad, ja neko nepārkāp? Ja, tev taisnība, ka ir jācērt augstāk, bet ja vien neesi Betmens, Supermens vai Soross, tad nekur augstāk par savu līmeni nevari cirst. Un ir jādara vismaz to, ko vari.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Un Tu nebūsi viens no pirmajiem bļāvējiem, ka vienai a/m ir jāpērk 2 vai vairāk apdrošināšanas, ja gribās, ka auto var stūrēt jebkurš no ģimenes locekļiem?

man jau principā viens pīpis.

Un vēl - atceries, ka tur OCTA cenā tad arī rēķina pārkāpumu vēsturi. Nevi skā mums - tikai avārijas...

Man nav lielas starpības - ja pārkāpju un pieķer - maksāju valstij, pārkāpju - nepieķer - skaitu ka paveicies. Biežāk paveicas.

Nē nebūšu - jau no OCTA pirmsākumiem esmu bijis pret iditoismu, ka tiek apdrošināta TL atbildība, ja TL pašos pamatos nav spējīgs ne par ko atbildēt! Man drīzāk nav skaidrs, kādēļ vienam vadītājam ir jāapdrošina vairākas mašīnas, ja braukt var tikai ar vienu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kāds sakars te ar FR?

Ja neko nepārkāp - milicis var izstiepties vai sarauties un plānu neizpildīs!

Vēl joprojām neesi sapratis, ka VAR izstiepties un sarauties un izpildīt plānu arī tad, ja neko nepārkāp? Ja, tev taisnība, ka ir jācērt augstāk, bet ja vien neesi Betmens, Supermens vai Soross, tad nekur augstāk par savu līmeni nevari cirst. Un ir jādara vismaz to, ko vari.

Nezinu, gan

Man nepamatotus un no pirksta izzīstus sodus pēdējo 15 gadu laikā nav piesējis NEVIENS milicis, pat nav mēģinājis.

Ja es braucu apmēram ievērojot CSN un nemūku viņus pamanot, nevelku kā debils attiecībā pret plūsmu mani vienkārši nestādina.

Nu apstādina dokiumentu pārbaudei - aptieciņa ir, trijstūris ugundzēšamais ir (reiz bija jārāda (varēja izfist par to, ka termiņš notecēja, bet to pat nepaskatījās)), veste ir, skate izieta, riepas kārtībā, piesprādzējies esmu, OCTA ir...

Par ko mani viņš var izčakarēt? Kā ar tādu braucēju izpildīt plānu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Un Tu nebūsi viens no pirmajiem bļāvējiem, ka vienai a/m ir jāpērk 2 vai vairāk apdrošināšanas, ja gribās, ka auto var stūrēt jebkurš no ģimenes locekļiem?

man jau principā viens pīpis.

Un vēl - atceries, ka tur OCTA cenā tad arī rēķina pārkāpumu vēsturi. Nevi skā mums - tikai avārijas...

Man nav lielas starpības - ja pārkāpju un pieķer - maksāju valstij, pārkāpju - nepieķer - skaitu ka paveicies. Biežāk paveicas.

Nē nebūšu - jau no OCTA pirmsākumiem esmu bijis pret iditoismu, ka tiek apdrošināta TL atbildība, ja TL pašos pamatos nav spējīgs ne par ko atbildēt! Man drīzāk nav skaidrs, kādēļ vienam vadītājam ir jāapdrošina vairākas mašīnas, ja braukt var tikai ar vienu?

Tāpēc, ka vienlaicīgi ar abām nepabrauksi, bet kā aktivizēt OCTA otrai mašīnai, ja šodien brauksi ar otru? Vai saki, ka nekad savu mašīnu nevienam neesi aizdevis?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Tāpēc, ka vienlaicīgi ar abām nepabrauksi, bet kā aktivizēt OCTA otrai mašīnai, ja šodien brauksi ar otru? Vai saki, ka nekad savu mašīnu nevienam neesi aizdevis?

Kādēļ vispār kas jāaktivizē? Tu tiesības arī katrai mašīnai atsevišķi aktivizē? Apdrošini savu atbildību vadot attiecīgās kategorijas TL un viss. Kāda starpība ar kuru tieši brauc?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja: šoferīši varētu vienkārši samesties - savākt pa 3 latiem mēnesī un palūgt deputātus svītrot šito budžeta sadaļu...

un lai vienkāršāk administrēt - piemetam pie octas vai ceļu nodokļa....

kā es dabūju 3 latus mēnesī?

paskaitam - cik auseklīšiem ir tačku? nu uz nepilniem 2 ļimakiem degunu?

data.csb.gov.lv/... ../DATABASE/transp/Ikgad%E7jie%20statistikas%20dati/Transports/&lang=16

nu teiksim 700 000, pieņesim, ka brauc puse

valstij vajag 10 000 000 / 350 000 /12

pieskaitam "vitronika tiesu" administrēšanai un atkatiem.... sanāk 3 lati mēnesī... ja es nekļūdījos aprēķinos

kurš no mums nav ar mieru samaksāt trīnīti mēnesī lai tos sūdus novāc no ceļiem nauhj nost

zini ka daudz vairāki būtu gatavi samesties arī par 10-niekam, lai CSN atceltu VAŠE!

Bet par ekspuatācijas nodokli gan - to varēja atstāt tikai zupā un novākt ejot skati, citādi nodooklis par numurzīmju esamību uz mašīnas nekādi nesaistās ar patieso ekspluatāciju kilometros...

vaita šitajā zemē jau tāpat ir dārgākā beņa pasaulē - tu vēl gribi kūdras rūpnieku nemierus

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Ja es braucu apmēram ievērojot CSN ....

paga, paga nupat tak vēl deklarēji, ka vajag ievērot CSN, ko pats arī cītīgi dari, braucot svētdienās ap kvartalu....

Tagad saki, ka ievēro APMĒRAM.... Tad lūdzu izklārē kur beidzas APMĒRAM IEVĒROŠANA un sākas neieverošana.

Vai braukšana ar +10 kmh pēc spīdo ir APMĒRAM IEVĒROŠANA vai neievērošana.....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Nezinu, gan

Man nepamatotus un no pirksta izzīstus sodus pēdējo 15 gadu laikā nav piesējis NEVIENS milicis, pat nav mēģinājis.

Ja es braucu apmēram ievērojot CSN un nemūku viņus pamanot, nevelku kā debils attiecībā pret plūsmu mani vienkārši nestādina.

Nu apstādina dokiumentu pārbaudei - aptieciņa ir, trijstūris ugundzēšamais ir (reiz bija jārāda (varēja izfist par to, ka termiņš notecēja, bet to pat nepaskatījās)), veste ir, skate izieta, riepas kārtībā, piesprādzējies esmu, OCTA ir...

Par ko mani viņš var izčakarēt? Kā ar tādu braucēju izpildīt plānu?

Protams, ka nav. Jo pat nepieļauj iespēju, ka sods varētu būt nepamatots. Ja policis saka, ka pārkāpi, tad jau pārkāpi, kaut arī pats nesaprati ko... Vai ne tā?

Vēl pieļauju, kas esi parastais rutīnas pilsonis, kas nebraukā apkārt dīvainos laikos. Pamēģini kādreiz, piemēram, Jāņu naktī nedzert, bet satikt kādu CP, kas apvainojas par to, ka neesi dzēris. Bieži ir sanācis naktī atgriezties no ārzemēm - mazliet jau ir dīvaini, ka vairāku tūkstošu km garumā neviens tevi nav uzskatījis par noziedznieku, bet 60km no Grenctāles līdz Rīgai nākas 3x pierādīt, ka neesi ēzelis.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

man te kolēģim paspīdēja ideja

tu mērc pa ceļu uz +XXX, pēkšņi ZIBSNIS... tu sabremzējies nu un tur tādā sakarībā attālumā stāv terminālis, tu ievadi mašīnas numuru un tev parāda fočeni ar visiem pribambasiem un piedāvā uz vietas samaksāt (piemēram) pusi sodiņa

ja noignorē, tad gaidi kvīti uz mājām par pilnu summu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

a kāpēc vispār jādzer?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

Tā arī neatbildēji, kāpēc 60 kmh, zem Salu tilta ir bīstamāki par 67 kmh Rumbulā, ka vieni var "atļauties" izteikt brīdinājumu, bet otri uzskata ka ir jāsoda ar maksimumu. Abās vietās atļautais ir 50 kmh.

Arī es tā domāju līdz pagājušajai piektdienai, kad mani sieva apgaismoja...

Virzienā uz centru ir vairāki pagriezieni, pie kuriem auto mēdz sabremzēties. Pirmais, virziens uz tiltu Pārdaugavas virzienā. No rītiem tur pat veidojas neliels sastrēgums, mašīnas bremzējot maina joslas, arī no Salu tilta nobraukušie masveidā lien ārā, ne reizi vien izraisot avārijas situācijas. Jā, varbūt varētu padomāt par ātruma palielināšanu 3. joslā vai nepīķa stundās, bet, nu, tur ir jābūt uzmanīgākam. Otra vieta - pagrieziens uz, ja nemaldos, Jēzusbaznīcas vai kas tā tur par ielu ir tūlīt aiz Hondas centra. Tur arī daudzi, piemēram, ieraugot, ka pie autenes ir sastrēgums, uzreiz bremzē, cērt pāri joslām vai pat necērt, bet bremzē, jo tūlīt jānogriežas. Būtībā, arī nemaz tik viennozīmīgi droša vieta nav. Krīt, protams, uz nerviem tas, ka daudzi !@#$%^&*() tur bremzējas līdz 40, bet, nu, tas cits stāsts.

Starp citu, vari par šo aizrakstīt satdepam oficiālu vēstuli. Ceru, ka nopublicēsi atbildi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: man te kolēģim paspīdēja ideja

tu mērc pa ceļu uz +XXX, pēkšņi ZIBSNIS... tu sabremzējies nu un tur tādā sakarībā attālumā stāv terminālis, tu ievadi mašīnas numuru un tev parāda fočeni ar visiem pribambasiem un piedāvā uz vietas samaksāt (piemēram) pusi sodiņa

ja noignorē, tad gaidi kvīti uz mājām par pilnu summu

Nekā oriģināla. UK šāda sistēma ir spēkā - ja samaksā uzreiz un nestrīdoties, tad 50%. Ja izmanto visu apmaksas termiņu un vēl, nedod dievs, iedomājies apšaubīt visuresošas acs viedokli, tad maksā 2x vairāk. Tik nu ne gluži terminālī, bet saņemot kvīti.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja: Un CP ir jāatņem prēmijas par soda naudu pieaugumu.

Par šo vari atbildēt? Kuram konkrēti policim alga/prēmija ir atkarīga no iekasētās soda naudas?

Kāpēc es to jautāju - pirms neilga laiciņa mani apturēja CP par ātruma pārsniegšanu par 27 km/h - 50 vietā 77. Pēc īsam pārrunām un atvainošanos par zīmes neievērošanu, policis mani palaida vaļā ar piebildi - Nu, man jau arī nekāda labuma no tā protokola nav. Ja viņam no protokola summas būtu atkarīga alga, tad jau šis viennozīmīgi būtu to izrakstījis, vai ne tā. Jā, un, starp citu, tā nebija pirmā reize. Vienu reizi policistam izdīcu, lai mani palaiž vaļā, kad pie lidostas viadukta paņēma ar 89, kur atļautais bija 50.

pasaki vēl, ka jamiem nav Plāna

budžetā ir ierakstīts, ka mentūrai ir jāiekasē no autovadītājiem >4 ļimaki (+ vēl >7 ļimakus iekasēs caur šķībtronika fotoaparātiem)

Ja ir, tad, lūdzu, parādi, cik, kas, kā. Tobiš, cik policistam jāiekasē, lai dabūtu, teiksim, 50 latu prēmiju?

A tas, ka budžetā ir ierakstīts, nenozīmē iekalts akmenī, jo budžetu var grozīt. Arī par dienesta auto nodokli ir rakstīts, bet paši atzīst, ka reāli tā nemaz neiet. Budžets ir tikai un vienīgi uz aprēķiniem balstīta ieņēmumu progrnoze, kas var piepildīties un var arī nepiepildīties

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: a kāpēc vispār jādzer?

Jūrmalas CP inspektors man uz šo jautājumu atbildēja, ka tādēļ, ka Jāņos visi dzer.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja: Un CP ir jāatņem prēmijas par soda naudu pieaugumu.

Par šo vari atbildēt? Kuram konkrēti policim alga/prēmija ir atkarīga no iekasētās soda naudas?

Kāpēc es to jautāju - pirms neilga laiciņa mani apturēja CP par ātruma pārsniegšanu par 27 km/h - 50 vietā 77. Pēc īsam pārrunām un atvainošanos par zīmes neievērošanu, policis mani palaida vaļā ar piebildi - Nu, man jau arī nekāda labuma no tā protokola nav. Ja viņam no protokola summas būtu atkarīga alga, tad jau šis viennozīmīgi būtu to izrakstījis, vai ne tā. Jā, un, starp citu, tā nebija pirmā reize. Vienu reizi policistam izdīcu, lai mani palaiž vaļā, kad pie lidostas viadukta paņēma ar 89, kur atļautais bija 50.

Pretēji amatpersonu publiskajiem meliem, eksistē sodu plāns. Ja plāns ir izpildīts, tad tevi palaidīs, ja ne... Jā - cik man zināms ierindas policists nekādus % nesaņem. Bet par neizpildītu plānu gan tiek piemērotas sankcijas.

Tiešām? Kādas? Uzreiz saku - man ir 2 paziņas CP (ierindas policisti) - viens diezgan labs čoms un otrs radinieks. Par šo uzprasīšu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Ja ir, tad, lūdzu, parādi, cik, kas, kā. Tobiš, cik policistam jāiekasē, lai dabūtu, teiksim, 50 latu prēmiju?

A tas, ka budžetā ir ierakstīts, nenozīmē iekalts akmenī, jo budžetu var grozīt. Arī par dienesta auto nodokli ir rakstīts, bet paši atzīst, ka reāli tā nemaz neiet. Budžets ir tikai un vienīgi uz aprēķiniem balstīta ieņēmumu progrnoze, kas var piepildīties un var arī nepiepildīties

Plānu ej prasi Zivtiņam, viņš noteikti priecāsies parādīt. Bet ierindas darbinieku motivācijai ir ne tikai prēmijas. Ja būsu labi pastrādājis ar radaru, dabūsi to arī nakamajā nedēļā. Ja ne - regulēsi satiksmi krustojumā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Un vēl - atceries, ka tur OCTA cenā tad arī rēķina pārkāpumu vēsturi.

Mums arī to taisījās ieviest. Tāpat kā vienoto KASKO reģistru. Pirms krīzes diezgan daudz par to runāja. Bet kaut kā noklusa.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ja es braucu apmēram ievērojot CSN ....

paga, paga nupat tak vēl deklarēji, ka vajag ievērot CSN, ko pats arī cītīgi dari, braucot svētdienās ap kvartalu....

Tagad saki, ka ievēro APMĒRAM.... Tad lūdzu izklārē kur beidzas APMĒRAM IEVĒROŠANA un sākas neieverošana.

Vai braukšana ar +10 kmh pēc spīdo ir APMĒRAM IEVĒROŠANA vai neievērošana.....

Es kaut kur rakstīju, ka es nekad un neko nepārkāpju?

Es atšķirrība no pārējiem nemeloju ne sev ne citiem un kad pārkāpju, tad daru to apzināti, tāpat kā pārējie, tikai nemēģinu melot sev un citiem, ka tas sanāca nejauši.

Jā ir ļoti skaitīti gadījumi, kad ir sanācis nejauši pārkāpt, patiešām nedaudzi gadījumi. Visi pārējie piķertie un nepieķērtie pārkāpumi ir apzināti.

Man nav galvā tādas stulbības, kā piešūs vai nepiešūs neesošu pārkāpumu. Es lieliski zinu ka pārkāpju vai kad nepārkāpju, tāpēc es spēlēju spēli pieķers-nepieķers.

Un, ja pieķer, tad zinu par ko un mierīgi samaksāju. Es netēloju, ka nepārkāpju un ka man mēģina kaut ko piešūt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: a kāpēc vispār jādzer?

Jūrmalas CP inspektors man uz šo jautājumu atbildēja, ka tādēļ, ka Jāņos visi dzer.

Nabadziņš...

Es momentā ar smaidu sejā palūgtu inspektoram pašam iepūst savā stabulē, lai pierādītu, ka ja jau visi dzer, tad viņš arī pilda pienākumus alkoriebumā...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Protams, ka nav. Jo pat nepieļauj iespēju, ka sods varētu būt nepamatots. Ja policis saka, ka pārkāpi, tad jau pārkāpi, kaut arī pats nesaprati ko... Vai ne tā?

Ja es sekoju līdzi savam braukšanas ātrumam, tad šāda iespēja stipri samazinās. Kādā stadijā ir jābūt, lai nezinātu - pārkāp noteikumus vai nepārkāp? Ja nezini, varbūt laiks nolikt atvilknē tiesības?

Vēl pieļauju, kas esi parastais rutīnas pilsonis, kas nebraukā apkārt dīvainos laikos. Pamēģini kādreiz, piemēram, Jāņu naktī nedzert, bet satikt kādu CP, kas apvainojas par to, ka neesi dzēris. Bieži ir sanācis naktī atgriezties no ārzemēm - mazliet jau ir dīvaini, ka vairāku tūkstošu km garumā neviens tevi nav uzskatījis par noziedznieku, bet 60km no Grenctāles līdz Rīgai nākas 3x pierādīt, ka neesi ēzelis.

Esmu braucis daudzreiz. Arī apturēts. Kaut kā neesmu ne reizi izbaudījis neapmierinātību ar to, ka neesmu dzēris vai kaut ko citu pārkāpis. Vienmēr vizīte ir beigusies ar pieklājīgu "Laimīgu ceļu", "Brauciet prātīgi" u.tml.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

CRDI rakstīja:

Tā arī neatbildēji, kāpēc 60 kmh, zem Salu tilta ir bīstamāki par 67 kmh Rumbulā, ka vieni var "atļauties" izteikt brīdinājumu, bet otri uzskata ka ir jāsoda ar maksimumu. Abās vietās atļautais ir 50 kmh.

Arī es tā domāju līdz pagājušajai piektdienai, kad mani sieva apgaismoja...

Virzienā uz centru ir vairāki pagriezieni, pie kuriem auto mēdz sabremzēties. Pirmais, virziens uz tiltu Pārdaugavas virzienā. No rītiem tur pat veidojas neliels sastrēgums, mašīnas bremzējot maina joslas, arī no Salu tilta nobraukušie masveidā lien ārā, ne reizi vien izraisot avārijas situācijas. Jā, varbūt varētu padomāt par ātruma palielināšanu 3. joslā vai nepīķa stundās, bet, nu, tur ir jābūt uzmanīgākam. Otra vieta - pagrieziens uz, ja nemaldos, Jēzusbaznīcas vai kas tā tur par ielu ir tūlīt aiz Hondas centra. Tur arī daudzi, piemēram, ieraugot, ka pie autenes ir sastrēgums, uzreiz bremzē, cērt pāri joslām vai pat necērt, bet bremzē, jo tūlīt jānogriežas. Būtībā, arī nemaz tik viennozīmīgi droša vieta nav. Krīt, protams, uz nerviem tas, ka daudzi !@#$%^&*() tur bremzējas līdz 40, bet, nu, tas cits stāsts.

Starp citu, vari par šo aizrakstīt satdepam oficiālu vēstuli. Ceru, ka nopublicēsi atbildi.

Nu un... nav jau bazārs par to ka tur ir "mega" bīstama vieta... ka vajag 50 kmh (tai pat laikā visa Krastene ar entajām iebrauktuvēm benzīnttankos, lielveikalos utt. ir 70 kmh, un starp citu tur krešbumbang notiek biežāk nekā pie slavenā 25. nama vai pie Dienvidu tilta) Jautājums ir par to- kapēc par vienādu pārkāpumu +20 kmh +/- vienādos apstākļos vienas un tās pašas institūcijas biedri piešķir dažādus labumus- brīdinājums vs. naudassods.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti