GB12 rakstīja: Jomajo, 5 dienas pagājušas, bet Sēne tā arī nav izdomājis atbildi uz manu jautājumu!
Izdomā jautājumu - atbildēšu. Uz tavām jēlībām nav vērts.
GB12 rakstīja: Jomajo, 5 dienas pagājušas, bet Sēne tā arī nav izdomājis atbildi uz manu jautājumu!
Izdomā jautājumu - atbildēšu. Uz tavām jēlībām nav vērts.
vmartini rakstīja: Par +1km/h.
Ieskatījos protokolā - tur foto radars uzrāda 94km/h, tātad uz spidometra noteikti bija kādi 100-105 km/h.
Garlaicības mākts, vīkendā mājupceļā spēlējos ar GPS. Ar kruīzu uz spidometra 95km/h, GPS - 93km/h. Auto apauts ar pirmās sezonas ražotāja paredzētā izmēra ziemas riepām. Tā kā nevajag pārspīlēt spidometra kļūdu.
Cits jautājums - ar šādu ātrumu nācās uz ceļa (Ventspils šoseja) regulāri apdzīt (un ne jau ar +3km/h). Brīdī, kad pa priekšu ar tādu pat ātrumu braucošais ieraudzīja tālumā zilās bākugunis, ātrums tika nomests līdz ~70km/h, pie joprojām atļautā 90... Kur joprojām rodas sodi kaudzēm, ja cilvēki ir panikā un brauc ar -20km/h, radot būtiskus zaudējumus valsts ekonomikai?!
nu gan seene samurgojās. Kādi kaitējumi ekonomikai? Auto visekonomiskākais ir augstākajā pārnesumā zemākajos apgriezienos kad motors vēl puslīdz normāli velk. Nu un lielam daudzumam pepelacu tas ir ap 85 kmh... Taupa tauta, un pareizi dara!
Nu bet tieši tur arī ir tie kaitējumi valsts ekonomikai
1) Papildus ceļā patērētais laiks
2) Pie tā, ka nodokļi sastāda kādus 50% no degvielas cenas, kā tev liekas - vai valsts "grib" lai tu brauktu ar kijas ibio rio vai ar jeņķu kasti, kur zem haubes burbuļo kāds V8 un barotu to ar benzīnu, nevis gāzi?
Seene rakstīja:
GB12 rakstīja: Jomajo, 5 dienas pagājušas, bet Sēne tā arī nav izdomājis atbildi uz manu jautājumu!
Izdomā jautājumu - atbildēšu. Uz tavām jēlībām nav vērts.
Kādas šeit ir jēlības? Konkrēts jautājums, uz kuru ceru dabūt konkrētu atbildi.
Bet paskaidrojiet man, lūdzu, KĀDS: bildē ir numurs 8837 (kas pēc izziņas īstenībā stāv uz Chrysler Pacifica, ierakstīts 8637 (kas laikam ir kāda Verso numurs). Jebkuram idiotam un jebkuram policim ir skaidrs, ka šādu nesakrītošu, nav būtiski - falsificētu vai vienkārši cilvēciska faktora protokolu, ja bildē ir redzams numurs, kuram būtu jābūt uz cita auto (es vēl saprastu, ja būtu otrādi - bildē būtu īstais auto, teiksim Verso ar 8637, bet uzrakstīts būtu 8837, tad varētu būt vienkārši kļūda kā toreiz bija ar to Citroenu) anulēs vienos vārtos. Nafig kādam ļaunajam falsificētājam tērēt savu laiku, ja pat pamatskolniekam ir skaidrs, ka šādu protokolu anulēs?????
valsts "grib" lai tai būtu mazāks ārējās tirdzniecības deficīts!
smaidiigais rakstīja: nu gan seene samurgojās. Kādi kaitējumi ekonomikai? Auto visekonomiskākais ir augstākajā pārnesumā zemākajos apgriezienos kad motors vēl puslīdz normāli velk. Nu un lielam daudzumam pepelacu tas ir ap 85 kmh... Taupa tauta, un pareizi dara!
Vai tik pats nesamurgojies. Pameklē vien, cik izmaksā valstij zaudētu cilvēkstundu izteiksmē vidējā ātruma samazinājums par 1km/h. Sanāks krietni daudz mūži, kopā ņemot - vairāk, nekā iet bojā negadījumos. Un vēl klāt stress, neapmierinātība u.t.t.
Ja visi Latvijas autovadītāji dienā pavadīs ceļā tikai minūti ilgāk, kopā pa visiem sanāks ~2gadi... Un tādi 2 gadi par KATRU minūti.
GB12 rakstīja:
Seene rakstīja:
GB12 rakstīja: Jomajo, 5 dienas pagājušas, bet Sēne tā arī nav izdomājis atbildi uz manu jautājumu!
Izdomā jautājumu - atbildēšu. Uz tavām jēlībām nav vērts.
Kādas šeit ir jēlības? Konkrēts jautājums, uz kuru ceru dabūt konkrētu atbildi.
Bet paskaidrojiet man, lūdzu, KĀDS: bildē ir numurs 8837 (kas pēc izziņas īstenībā stāv uz Chrysler Pacifica, ierakstīts 8637 (kas laikam ir kāda Verso numurs). Jebkuram idiotam un jebkuram policim ir skaidrs, ka šādu nesakrītošu, nav būtiski - falsificētu vai vienkārši cilvēciska faktora protokolu, ja bildē ir redzams numurs, kuram būtu jābūt uz cita auto (es vēl saprastu, ja būtu otrādi - bildē būtu īstais auto, teiksim Verso ar 8637, bet uzrakstīts būtu 8837, tad varētu būt vienkārši kļūda kā toreiz bija ar to Citroenu) anulēs vienos vārtos. Nafig kādam ļaunajam falsificētājam tērēt savu laiku, ja pat pamatskolniekam ir skaidrs, ka šādu protokolu anulēs?????
Kur jēlības? "Jebkuram idiotam un jebkuram policim ", "nafig" u.t.t.
Bet nu saprotot jautājuma būtību - pēc tava pieņēmuma sanāk, ka pie ši protokola ir strādājis bērnudārznieks. "Nafig" - ir foto, kur iespējams (nav pierādījumu, ka arī ātruma dati nav modificēti) ir fiksēts pārkāpums. Bildē ir redzams BalticTaxi, bet numurs nav saskatāms. Ņemot vērā katastrofālo sodu plāna nepildīšanos, priekšnieks dod rīkojumu padotajam noskaidrot datu bāzē, kuram taksim varētu būt līdzīgs numurs un pielabot bildi tā, lai numurs būtu redzams. Un šeit iestājas cilvēciskais faktors, kura rezultātā darbinieks uzdoto paveic nekvalitatīvi - "ielīmē" numuru ne vien nemākulīgi, bet piedevām vēl nepareizu... Tas arī viss.
Seene rakstīja:
GB12 rakstīja:
Seene rakstīja:
GB12 rakstīja: Jomajo, 5 dienas pagājušas, bet Sēne tā arī nav izdomājis atbildi uz manu jautājumu!
Izdomā jautājumu - atbildēšu. Uz tavām jēlībām nav vērts.
Kādas šeit ir jēlības? Konkrēts jautājums, uz kuru ceru dabūt konkrētu atbildi.
Bet paskaidrojiet man, lūdzu, KĀDS: bildē ir numurs 8837 (kas pēc izziņas īstenībā stāv uz Chrysler Pacifica, ierakstīts 8637 (kas laikam ir kāda Verso numurs). Jebkuram idiotam un jebkuram policim ir skaidrs, ka šādu nesakrītošu, nav būtiski - falsificētu vai vienkārši cilvēciska faktora protokolu, ja bildē ir redzams numurs, kuram būtu jābūt uz cita auto (es vēl saprastu, ja būtu otrādi - bildē būtu īstais auto, teiksim Verso ar 8637, bet uzrakstīts būtu 8837, tad varētu būt vienkārši kļūda kā toreiz bija ar to Citroenu) anulēs vienos vārtos. Nafig kādam ļaunajam falsificētājam tērēt savu laiku, ja pat pamatskolniekam ir skaidrs, ka šādu protokolu anulēs?????
Kur jēlības? "Jebkuram idiotam un jebkuram policim ", "nafig" u.t.t.
Bet nu saprotot jautājuma būtību - pēc tava pieņēmuma sanāk, ka pie ši protokola ir strādājis bērnudārznieks. "Nafig" - ir foto, kur iespējams (nav pierādījumu, ka arī ātruma dati nav modificēti) ir fiksēts pārkāpums. Bildē ir redzams BalticTaxi, bet numurs nav saskatāms. Ņemot vērā katastrofālo sodu plāna nepildīšanos, priekšnieks dod rīkojumu padotajam noskaidrot datu bāzē, kuram taksim varētu būt līdzīgs numurs un pielabot bildi tā, lai numurs būtu redzams. Un šeit iestājas cilvēciskais faktors, kura rezultātā darbinieks uzdoto paveic nekvalitatīvi - "ielīmē" numuru ne vien nemākulīgi, bet piedevām vēl nepareizu... Tas arī viss.
Tu pats tici tam, ko nupat uzrakstīji?
Pēc šitāda "cilvēciskā faktora" tai Allai jau sen bija jābūt izmestai no darba.
Pie tam, it kā tie poliči nezinātu, ka takšiem ir ļoti elementāri noskaidrot, kurš kur tajā brīdī ir atradies, tātad, šāds priekšnieka rīkojums ļoti ātri vien varētu būt atklāts. Līdz ar to jautājums paliek - priekš kam viņam pašam sev vai sistēmai speciāli kapu rakt, ja katram bērndārzniekam ir skaidrs, ka šāds gājiens "ņeprokaķit"?
P.S. Varētu padomāt, ka tu tamlīdzīgas "jēlības" nelieto... Paskaties pats kritiski kaut vai šajā topikā, kā tu izsakies par tiem, kuru viedokļi nesaskan ar tavējo...
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja: nu gan seene samurgojās. Kādi kaitējumi ekonomikai? Auto visekonomiskākais ir augstākajā pārnesumā zemākajos apgriezienos kad motors vēl puslīdz normāli velk. Nu un lielam daudzumam pepelacu tas ir ap 85 kmh... Taupa tauta, un pareizi dara!
Vai tik pats nesamurgojies. Pameklē vien, cik izmaksā valstij zaudētu cilvēkstundu izteiksmē vidējā ātruma samazinājums par 1km/h. Sanāks krietni daudz mūži, kopā ņemot - vairāk, nekā iet bojā negadījumos. Un vēl klāt stress, neapmierinātība u.t.t.
Ja visi Latvijas autovadītāji dienā pavadīs ceļā tikai minūti ilgāk, kopā pa visiem sanāks ~2gadi... Un tādi 2 gadi par KATRU minūti.
abet cik degvielas tautsaimniecība ietaupa? un dīvaina tev tā aritmētika. Vidējo ātrumu uz ceļiem arī pie esošajiem ierobežojumiem vēl ui kur ir ko celt. Pie kam tieši ierobežojot vajadzību pēc braukšanas kaut kur ir iespējams celt darba ražību, kamēr sēdi sava sāba piepirstajā ādas beņķī bez jēgas braukājot uz vid tu neko neradi, tikai tērē. Eksistē vēl teorija par to, ka ceļu būve tikai palielina satiksmes intensitāti, pie kam nevajadzīgi.
Šis ir mans pēdējais ieraksts sarunā ar tevi. Bezjēdzīgi diskutēt ar stūrgalvi.
Kā tad ir jāizsakās par personām, kuras pat pēc desmit izskaidrojošiem postiem turpina gvelzt skaidri saredzamas muļķības?
smaidiigais rakstīja:
abet cik degvielas tautsaimniecība ietaupa?
A kas tad ir? Tevis ietaupītā degviela ietaupa tavu, ne valsts naudu - vienlaicīgi tu apzodz valsts kasi jo mazāk maksā akcīzi. Un kāds sakars ar to ārējās tirdzniecības deficītu? Es gan ziņās pamatā lasu [un reizēm dzirdu] kaut ko par budžeta ieņemumiem, izdevumiem, budžeta konsolidāciju, bet par ārējās tirdzniecības bilanci ļooooooti reti. Kā tu domā, kas ir svarīgāks?
padomaa pac kas ir svariigaak, svariigaak ir lai tu neteeree vairaak kaa ieņem. Ja tu ielej bākā 100 latus vērtu benzīnu, tad kādi 40 lati ir jānopelnna eksportējot koka gabalu, un ja tu benzīnu nelej, tad koks paliek pašam.
Ilgtermiņā protams. Bet tev liekas ka politiķi domā par valsts attīstību ilgtermiņā?
smaidiigais rakstīja: padomaa pac kas ir svariigaak, svariigaak ir lai tu neteeree vairaak kaa ieņem. Ja tu ielej bākā 100 latus vērtu benzīnu, tad kādi 40 lati ir jānopelnna eksportējot koka gabalu, un ja tu benzīnu nelej, tad koks paliek pašam.
Lēnāka un saraustītāka satiksme tērē vairāk benzīna, ja kas... Pašlaik uz ceļa ir panākta daudz lielāka raustīšanās, lieka bremzēšāna, dīvaini manevru un viss cits, kas degvielas patēriņu tikai palielina. 90-100km/h.
smaidiigais rakstīja: Pie kam tieši ierobežojot vajadzību pēc braukšanas kaut kur ir iespējams celt darba ražību, kamēr sēdi sava sāba piepirstajā ādas beņķī bez jēgas braukājot uz vid tu neko neradi, tikai tērē.
Par šo pilnīga taisnība. Tikai tie, kas sēž VID visu savu mūžu, ne tikai kaut kur braucot, vienīgi tērē. Bet no manis pieprasa, lai tērētos daudzkārt... Un tajā pat laikā vēl papildus zog laiku privātas peļņas vārdā.
Seene, ko tad tu gribēji?? Lai VID ierēdnis ražo dēļus vai apmet sienas darba laikā??
Mani priecee, ka fotoradars meedz buut Jelgavas pievaartee pretim ,,Zemnieka cienastam,, . Tagad tur satiksme kljuvusi daudz mieriigaaka. Agraak gan, izsprukushi laukaa no Jelgavas, vairums vieglo auto paarkaapa un trauceeja godiigiem brauceejiem braukt.
VWfans rakstīja: Mani priecee, ka fotoradars meedz buut Jelgavas pievaartee pretim ,,Zemnieka cienastam,, . Tagad tur satiksme kljuvusi daudz mieriigaaka. Agraak gan, izsprukushi laukaa no Jelgavas, vairums vieglo auto paarkaapa un trauceeja godiigiem brauceejiem braukt.
kaa vini tev vareeja trauceet, ja pienemam, ka tu esi supergodiigs un brauc iespeejami maksimaali tuvu brauktuves labajai malai?
Sheps rakstīja:
VWfans rakstīja: Mani priecee, ka fotoradars meedz buut Jelgavas pievaartee pretim ,,Zemnieka cienastam,, . Tagad tur satiksme kljuvusi daudz mieriigaaka. Agraak gan, izsprukushi laukaa no Jelgavas, vairums vieglo auto paarkaapa un trauceeja godiigiem brauceejiem braukt.
kaa vini tev vareeja trauceet, ja pienemam, ka tu esi supergodiigs un brauc iespeejami maksimaali tuvu brauktuves labajai malai?
Viņš dusmojas, nāk raudiens, aizmiglojas acis un neredz ceļu.
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja: padomaa pac kas ir svariigaak, svariigaak ir lai tu neteeree vairaak kaa ieņem. Ja tu ielej bākā 100 latus vērtu benzīnu, tad kādi 40 lati ir jānopelnna eksportējot koka gabalu, un ja tu benzīnu nelej, tad koks paliek pašam.
Lēnāka un saraustītāka satiksme tērē vairāk benzīna, ja kas... Pašlaik uz ceļa ir panākta daudz lielāka raustīšanās, lieka bremzēšāna, dīvaini manevru un viss cits, kas degvielas patēriņu tikai palielina. 90-100km/h.
nespēju vien beigt brīnīties cīk stūrgalvīgi idioti mēdz būt!
Kas teica, ka lēnāka satiksme uzreiz ir saraustīāka?
Satiksmes ātrumem nav nekāda sakara ar saraustītību!
Un vēljoprojām neatbildēji uz manu jautajumu kāda velna pēc cilvēkam ir jāfalsificē jau ta apstrīdāmi dati, pie kam nevis ticamības virzienā, bet vēl tālāk no taisnības?
P.S.
Un es pilnība piekrītu smaidīgajam - uz VID vari nebraukt, vari vienkārši izmantot elektronisko deklarēšanos un to stundu (divas?), ko tagad izmanto VID apmeklējumam daudz ražīgāk būtu pavadot ko ražojot...
Kāpēc saraustītāka? Nu, par tevi viss skaidrs no citām diskusijām - dīkdienis kas fano par nemotoru alfām, jo priekš kam tad vajag motoru... Bet, tici vai nē, ir vēl divas braucēju grupas, ne tikai dīkdieņi - 1) cilvēki, kuriem diena nesastāv no 48 stundām 2) cilvēki, kuri uz ceļa atrodas saistībā ar saviem darba pienākumiem un kuriem priekšniecība neatļauj braukt nezcik ilgi.
Tātad, ja tavos darba pienākumos ietilps braukāt ar 1.6 nemotora alfu, bet tavs priekšnieks tevi fisīs, ja tu no punkta A līdz punktam B nokļūsi laikā kas ir stipri lielāks par to, kādam jābūt braucot ar 90 kmph - bet šoseja pilna ar taviem radiniekiem, kuri ar savām alfām dročī uz 70 kmph - kā tu darīsi - dročīsi līdzi uz 70 kmph un galapunktā izcietīsi priekšnieka drāzienu? Vai centīsies katru apdzīt?
Kaut gan 90 kmph ir maz - es domāju ne jau personīgas baudas vai apsēstības ar ātrumu dēļ ir redzēti pa šosejām uz 120-140 lidojam kabluki ar nemotoriem. Un ko lai dara fūristi? Stumt nost no ceļa tos dročītājus?
Par pirmo grupu nerunāšu, gandrīz tas pats kas otrā, tikai motori parasti ir jaudīgāki, līdz ar to apdzīšanas manevri ir vieglāk izpildāmi.
msh rakstīja: Kāpēc saraustītāka? Nu, par tevi viss skaidrs no citām diskusijām - dīkdienis kas fano par nemotoru alfām, jo priekš kam tad vajag motoru... Bet, tici vai nē, ir vēl divas braucēju grupas, ne tikai dīkdieņi - 1) cilvēki, kuriem diena nesastāv no 48 stundām 2) cilvēki, kuri uz ceļa atrodas saistībā ar saviem darba pienākumiem un kuriem priekšniecība neatļauj braukt nezcik ilgi.
Tātad, ja tavos darba pienākumos ietilps braukāt ar 1.6 nemotora alfu, bet tavs priekšnieks tevi fisīs, ja tu no punkta A līdz punktam B nokļūsi laikā kas ir stipri lielāks par to, kādam jābūt braucot ar 90 kmph - bet šoseja pilna ar taviem radiniekiem, kuri ar savām alfām dročī uz 70 kmph - kā tu darīsi - dročīsi līdzi uz 70 kmph un galapunktā izcietīsi priekšnieka drāzienu? Vai centīsies katru apdzīt?
Kaut gan 90 kmph ir maz - es domāju ne jau personīgas baudas vai apsēstības ar ātrumu dēļ ir redzēti pa šosejām uz 120-140 lidojam kabluki ar nemotoriem. Un ko lai dara fūristi? Stumt nost no ceļa tos dročītājus?
Par pirmo grupu nerunāšu, gandrīz tas pats kas otrā, tikai motori parasti ir jaudīgāki, līdz ar to apdzīšanas manevri ir vieglāk izpildāmi.
tik daudz purgenta izraisīas caurejas nebiju lasījis...
lielālākā daļa kablukistu, kas lido ar 120-140, ir nevis šefa triekti, bet gan personiskā laika organizācijas, vai aizvainojuma, par to, ka stūrē kabluku dzīti mazvērtības kompleksu nomākti tirliņi...
Un ko darī ar megalēni velkošajām fūºām. Viņas pat vācijā gāž uz maz 91 km/h... Un kāpēc te tām būtu jāļauj braukt ātrāk?
Aizej uz tirgu un nopērc smadzenes, kaut vistu smadzenes.
Visu laiku plūdeni braucot ar atļautajiem 90 ir ātrāk nekā atvilkt 140, lai redzot fotoradaru mestu nažus uz 40... Raustīties kā puņķim uz drāts tā vietā lai pēc iespējas mazāk spiestu bremzes un noturētu lielu vidējo ātrumu...
et tev jau nesaprast, lauka vidū tak auģiks pūst...
P.S.
Un ar saprašanu bez tām kaut vistas smadzenēm ir slikti
Kur es teicu, ka man patīk mazmotori?
Atgādināšu - tikai tādi kā mešalkas spēj nopirkt mazmotoru lai to pārskrūvētu uz lielmotoru, nevis uzreiz nomirk mašīnu ar motoru...
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja: padomaa pac kas ir svariigaak, svariigaak ir lai tu neteeree vairaak kaa ieņem. Ja tu ielej bākā 100 latus vērtu benzīnu, tad kādi 40 lati ir jānopelnna eksportējot koka gabalu, un ja tu benzīnu nelej, tad koks paliek pašam.
Lēnāka un saraustītāka satiksme tērē vairāk benzīna, ja kas... Pašlaik uz ceļa ir panākta daudz lielāka raustīšanās, lieka bremzēšāna, dīvaini manevru un viss cits, kas degvielas patēriņu tikai palielina. 90-100km/h.
nespēju vien beigt brīnīties cīk stūrgalvīgi idioti mēdz būt!
Kas teica, ka lēnāka satiksme uzreiz ir saraustīāka?
Satiksmes ātrumem nav nekāda sakara ar saraustītību!
Un vēljoprojām neatbildēji uz manu jautajumu kāda velna pēc cilvēkam ir jāfalsificē jau ta apstrīdāmi dati, pie kam nevis ticamības virzienā, bet vēl tālāk no taisnības?
P.S.
Un es pilnība piekrītu smaidīgajam - uz VID vari nebraukt, vari vienkārši izmantot elektronisko deklarēšanos un to stundu (divas?), ko tagad izmanto VID apmeklējumam daudz ražīgāk būtu pavadot ko ražojot...
Šonedēļ biju VIDā, iesniedzu 2 deklarācijas. Ceļā (turp un atpakaļ pavadīju mazāk par 30 min). Pašā VIDā kādas 15 min. Piecas no tām gaidot kamēr atslēgs ārdurvis.
Sodi no fotoradariem
Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .