Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Sodi no fotoradariem

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vistu smadzenes vari iet pirkt pats. Jāiecitē viens teksts, kuru augstāk vari izlasīt pats:

Seene rakstīja:

Cits jautājums - ar šādu ātrumu nācās uz ceļa (Ventspils šoseja) regulāri apdzīt (un ne jau ar +3km/h). Brīdī, kad pa priekšu ar tādu pat ātrumu braucošais ieraudzīja tālumā zilās bākugunis, ātrums tika nomests līdz ~70km/h, pie joprojām atļautā 90... Kur joprojām rodas sodi kaudzēm, ja cilvēki ir panikā un brauc ar -20km/h, radot būtiskus zaudējumus valsts ekonomikai?!

Kā arī no cita tofika, kuru tu droši vien nelasi:

recluse rakstīja:

VWfans rakstīja: Recluse, nepareizi. Braucot ar 85-88 km/h, temps ir vienaads ar fuureem. Ne es taas panaaku, ne taas mani. Brauciens ir vienmeeriigs, kluss un baudaams...

Tad jau man gps melo (dažādi), spidometri un pazīstamie fūristi, kas saka, ka tādus pimpjus apdzīt nevar, jo smagajam maksimālais ir 90-92, kas arī tiek izmantots, nevis 85-88. Vācijā aiz smagajiem spidometrs nesasniedz 100, bet gps vidēji 91. Tev varbūt tas ir sīkums un sani iepis, bet padomā no citām pozīcijām, 8 stundas reiz 5 km ir 40km starpība maiņā un droši apdzīt tādu krahaboru nevar.

Un tagad savieno tos abus postus un savu "gudro" tekstu kopā. Kaut kas neklapē, vai ne?

Vai nu līdz, vai nu nedaudz pēc TA mans konstruktors tiks aprīkots arī ar kruīzu. Pa mana gala šosejām vajadzētu būt labi, bet baidos ka uz šosejām ar blīvāku satiksmi nāksies pārāk bieži to kruīzu slēgt atkal iekšā...

Kāpēc tev patīk nemotori? Nu tas tak skaidri redzams gan pēc tā, ka tev patīk marka, kurai lielāks motors par diviem litriem ir ārkārtīgs retums, gan arī tāpēc, ka tu atbalsti braukšanu pilsētā uz 30 kmph un uz šosejas ar 70 kmph. Tādiem ātrumiem tak trīs litrus zem haubes nevajag!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: padomaa pac kas ir svariigaak, svariigaak ir lai tu neteeree vairaak kaa ieņem. Ja tu ielej bākā 100 latus vērtu benzīnu, tad kādi 40 lati ir jānopelnna eksportējot koka gabalu, un ja tu benzīnu nelej, tad koks paliek pašam.

Lēnāka un saraustītāka satiksme tērē vairāk benzīna, ja kas... Pašlaik uz ceļa ir panākta daudz lielāka raustīšanās, lieka bremzēšāna, dīvaini manevru un viss cits, kas degvielas patēriņu tikai palielina. 90-100km/h.

nespēju vien beigt brīnīties cīk stūrgalvīgi idioti mēdz būt!

Kas teica, ka lēnāka satiksme uzreiz ir saraustīāka?

Satiksmes ātrumem nav nekāda sakara ar saraustītību!

Un vēljoprojām neatbildēji uz manu jautajumu kāda velna pēc cilvēkam ir jāfalsificē jau ta apstrīdāmi dati, pie kam nevis ticamības virzienā, bet vēl tālāk no taisnības?

P.S.

Un es pilnība piekrītu smaidīgajam - uz VID vari nebraukt, vari vienkārši izmantot elektronisko deklarēšanos un to stundu (divas?), ko tagad izmanto VID apmeklējumam daudz ražīgāk būtu pavadot ko ražojot...

Šonedēļ biju VIDā, iesniedzu 2 deklarācijas. Ceļā (turp un atpakaļ pavadīju mazāk par 30 min). Pašā VIDā kādas 15 min. Piecas no tām gaidot kamēr atslēgs ārdurvis.

Cik reiz Tu gadā turp brauc? un nafiga nelieto Elektronisko deklarēšanos?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Vistu smadzenes vari iet pirkt pats. Jāiecitē viens teksts, kuru augstāk vari izlasīt pats:

Seene rakstīja:

Cits jautājums - ar šādu ātrumu nācās uz ceļa (Ventspils šoseja) regulāri apdzīt (un ne jau ar +3km/h). Brīdī, kad pa priekšu ar tādu pat ātrumu braucošais ieraudzīja tālumā zilās bākugunis, ātrums tika nomests līdz ~70km/h, pie joprojām atļautā 90... Kur joprojām rodas sodi kaudzēm, ja cilvēki ir panikā un brauc ar -20km/h, radot būtiskus zaudējumus valsts ekonomikai?!

Kā arī no cita tofika, kuru tu droši vien nelasi:

recluse rakstīja:

VWfans rakstīja: Recluse, nepareizi. Braucot ar 85-88 km/h, temps ir vienaads ar fuureem. Ne es taas panaaku, ne taas mani. Brauciens ir vienmeeriigs, kluss un baudaams...

Tad jau man gps melo (dažādi), spidometri un pazīstamie fūristi, kas saka, ka tādus pimpjus apdzīt nevar, jo smagajam maksimālais ir 90-92, kas arī tiek izmantots, nevis 85-88. Vācijā aiz smagajiem spidometrs nesasniedz 100, bet gps vidēji 91. Tev varbūt tas ir sīkums un sani iepis, bet padomā no citām pozīcijām, 8 stundas reiz 5 km ir 40km starpība maiņā un droši apdzīt tādu krahaboru nevar.

Un tagad savieno tos abus postus un savu "gudro" tekstu kopā. Kaut kas neklapē, vai ne?

Vai nu līdz, vai nu nedaudz pēc TA mans konstruktors tiks aprīkots arī ar kruīzu. Pa mana gala šosejām vajadzētu būt labi, bet baidos ka uz šosejām ar blīvāku satiksmi nāksies pārāk bieži to kruīzu slēgt atkal iekšā...

Kāpēc tev patīk nemotori? Nu tas tak skaidri redzams gan pēc tā, ka tev patīk marka, kurai lielāks motors par diviem litriem ir ārkārtīgs retums, gan arī tāpēc, ka tu atbalsti braukšanu pilsētā uz 30 kmph un uz šosejas ar 70 kmph. Tādiem ātrumiem tak trīs litrus zem haubes nevajag!

Pri čom te seenes un Recluze teksti????

TOč jāsāk izvirzīt diagnozes

Kas teica, ka es rekomendējiu pilsētā brauk uz 30 vai pa šoseju uz 70???

Citātu studijā! laikam lauku depresija smadzenes iespaido kā ietiepība seenem.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

eu msh, tu esi latvijā? Man ir darbiņš ko tev piedāvāt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un tas būtu...?

Palaidniex rakstīja:

Pri čom te seenes un Recluze teksti????

TOč jāsāk izvirzīt diagnozes

Kas teica, ka es rekomendējiu pilsētā brauk uz 30 vai pa šoseju uz 70???

Citātu studijā! laikam lauku depresija smadzenes iespaido kā ietiepība seenem.

Tu visu laiku atbalsti fotoradarus un stāsti ka vidējā ātruma samazināšana neesot nekas. Tātad tu arī netieši atbalsti sēnes uzrakstītās sekas...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Un tas būtu...?

Palaidniex rakstīja:

Pri čom te seenes un Recluze teksti????

TOč jāsāk izvirzīt diagnozes

Kas teica, ka es rekomendējiu pilsētā brauk uz 30 vai pa šoseju uz 70???

Citātu studijā! laikam lauku depresija smadzenes iespaido kā ietiepība seenem.

Tu visu laiku atbalsti fotoradarus un stāsti ka vidējā ātruma samazināšana neesot nekas. Tātad tu arī netieši atbalsti sēnes uzrakstītās sekas...

Braukt maksimāli tuvu (gan + gan -) un maksimāli maz lietojot bremzi var panāk daudz lielāku vidējo ātrumu un ātrāk nonākt galapunktā nekā rīkot dragreisu līdz katram nākamajam fotoradaram/luksoforam ar sarkano gaismu.

Gan zupa mazāk iet, gan pašam prāts mierīgāks...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

P.S.

Un ja saņemt fotogrāfiju par ātruma pārsniegumu, tad būt vecim, nemeklēt utis citos, samaksāt un braukt tālāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Latvijas celju apstaakljos ideaals ir jaunais KIA-Rio 1,1 CRDi ar 75 zirgspeeku diizeljmotoru un seshpakaapju mehaanisko aatrumkaarbu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Latvijas celju apstaakljos ideaals ir jaunais KIA-Rio 1,1 CRDi ar 75 zirgspeeku diizeljmotoru un seshpakaapju mehaanisko aatrumkaarbu.

Fans, ko Tu pīpē un kour to var dabū?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Seene, ko tad tu gribēji?? Lai VID ierēdnis ražo dēļus vai apmet sienas darba laikā??

To, lai valstī ierēdņu sākumam būtu kaut vai tikpat daudz nekā naudas pelnītāju. Pašlaik diemžēl uz katru pelnošo ir vidēji varāk kā viens pensionārs, vairāk kā viens ierēdnis, nepilns bērns un apmēram viens savādāk apgādājamais - darba nespējīgais, cietumnieks bezdarbnieks u.t.t.

Līdz ar to katram, kas kaut ko mēģina nopelnīt ir jāuztur bez sevis vēl apmēram 4 cilvēki. Pašlaik šī situācija paliek tikai vēl sliktāka. Un uz kaut ko cerēt varam tikai tad, ja ierēdņu un pensionāru "armija" būs DAUDZ mazāka, bet bērnu skaits pieaugs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

dafai - sāksim ar pāreju uz privātu medicīnu un izglītību

nestādies cik desmitu tūkstošu mediķu un pedagogu būs nost no valsts kakla.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: dafai - sāksim ar pāreju uz privātu medicīnu un izglītību

nestādies cik desmitu tūkstošu mediķu un pedagogu būs nost no valsts kakla.

Ko tik sparīgi uzreiz ķeries pie demagoģijas, aizstāvot ierēdņus? Varbūt tomēr šīs ir nozares, kuras diemžēl realitātē jau ir maksas pakalpojumi, neskatoties uz valsts apgalvojumiem par pretējo, kurās budžeta tēriņi ir visvajadzīgākie. Un derētu tomēr padomāt par birokrātiskā un represīvā aparāta vajadzību un lietderību?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un ja saņemt fotogrāfiju par ātruma pārsniegumu, tad būt vecim, nemeklēt utis citos, samaksāt un braukt tālāk.

Un ja fotogrāfija ir viltota? Arī būt vecim un samaksāt?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un ja saņemt fotogrāfiju par ātruma pārsniegumu, tad būt vecim, nemeklēt utis citos, samaksāt un braukt tālāk.

Un ja fotogrāfija ir viltota? Arī būt vecim un samaksāt?

domāju Tavs avatars ir ļoti atbilstošs tavam tupumam!

Ta arī neatbildēji - kāda mārrutka pēc kādam ir jāņem un jātērē laiku un jāvilto tā jau bezcerīgs protokols to padarot nevis ticamāku bet vēl izmetamāku?

Cirvis, kas cirvis...

pagaidām reāli 100% nepatiesu protokolu neesmu redzējis. Kā arī pārkāpumi (JĀ PĀRKĀPUMI) ar +1 (juridiskais +1 ir tomēr faktiskais pat līdz +7) uz kopējā fona ir niecīgi maz.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: dafai - sāksim ar pāreju uz privātu medicīnu un izglītību

nestādies cik desmitu tūkstošu mediķu un pedagogu būs nost no valsts kakla.

Ko tik sparīgi uzreiz ķeries pie demagoģijas, aizstāvot ierēdņus? Varbūt tomēr šīs ir nozares, kuras diemžēl realitātē jau ir maksas pakalpojumi, neskatoties uz valsts apgalvojumiem par pretējo, kurās budžeta tēriņi ir visvajadzīgākie. Un derētu tomēr padomāt par birokrātiskā un represīvā aparāta vajadzību un lietderību?

Interesanti gan zināt kā tieši tu to visu finansētu? Kam nemaksātu, kam maksātu?

kaut kā redzu no tevis tikai tukšu iršanu par viltojumiem un nelietīgu sodu piedzīšanu par faktiskiem pārkāpumiem, bet ietekumus kā darī to pareizāk tā arī neesmu saklausījis.

mr Tukšfļūtis, kas tukšfļūtis...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Braukt maksimāli tuvu (gan + gan -) un maksimāli maz lietojot bremzi var panāk daudz lielāku vidējo ātrumu un ātrāk nonākt galapunktā nekā rīkot dragreisu līdz katram nākamajam fotoradaram/luksoforam ar sarkano gaismu.

Gan zupa mazāk iet, gan pašam prāts mierīgāks...

Tu man nemāci labi zināmas lietas. Māci to reku tiem sēņotāja pieminētajiem braucējiem, jo es nevēlos lai man būtu jārīko "dragreiss" no katra tevis atbalstītā uz 70 dročītaja līdz apdzīšanas manevra pabeigšanai.

Bet ja kādreiz saņemšu bildi, ja agrāk būtu arī tā vienkārši to nomaksājis, tagad principa pēc to arī pārsūdzētu - tāpat ir skaidrs ka tā būtu par vai nu dažiem kilometriem, vai ko lielāku pie aizsegtas zīmes.

Kaut gan - redzot kā lietas attīstās, es šaubos vai liepājā kāds fočētājs, ja neskaita esošo cepistu fočētāju, maz uzradīsies. Klaipēdas šosejas ātrumposms ar stacionāro toč netiks sabojāts...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Seene, ko tad tu gribēji?? Lai VID ierēdnis ražo dēļus vai apmet sienas darba laikā??

To, lai valstī ierēdņu sākumam būtu kaut vai tikpat daudz nekā naudas pelnītāju. Pašlaik diemžēl uz katru pelnošo ir vidēji varāk kā viens pensionārs, vairāk kā viens ierēdnis, nepilns bērns un apmēram viens savādāk apgādājamais - darba nespējīgais, cietumnieks bezdarbnieks u.t.t.

Līdz ar to katram, kas kaut ko mēģina nopelnīt ir jāuztur bez sevis vēl apmēram 4 cilvēki. Pašlaik šī situācija paliek tikai vēl sliktāka. Un uz kaut ko cerēt varam tikai tad, ja ierēdņu un pensionāru "armija" būs DAUDZ mazāka, bet bērnu skaits pieaugs.

vot par ierēdņu daudzumu piekrītu

ja treknajos gados vēl bija bizness, kas nodarbināja cilvēkus un uz katru strādājošo bija viens ierēdnis, tadkopš tā laika ir daudz ūdens aiztecējis- palikuši 2 reizes mazāk strādājošo (ražojošo), bet ierēdņu ir tikai vairāk un vairāk ar katru gadu...

jautājums ir par to- vai valsts var atļauties beztolkā barot tās ierēdņu masas?

un pensiju sistēma jau arī īpaši daudz neatšķiras no e-mmm2011.... visas izmaksas tiek veiktas no jaunu dalībnieku naudas....

ir pasaulē daudzas valstis,kur nav pensijas (un ir atbilstoši mazāki nodokļi)

un tajās valstīs katram normāli domājošam cilvēkam ir daudz bērnu, kas jamo pabaros vecumdienās.... demogrāfija ies kalnā un nebūs jāņaud,ka visu mūžu strādāja valsts (svešas) labā un tagad valsts (šitā) nedod penziju

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Otrais, tu, starp citu, neatbildēji uz jautājumu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

lielālākā daļa kablukistu, kas lido ar 120-140, ir nevis šefa triekti, bet gan personiskā laika organizācijas, vai aizvainojuma, par to, ka stūrē kabluku dzīti mazvērtības kompleksu nomākti tirliņi...

Šeit tev gan nav taisnība. Pats pirms laika divas dienas nostrādāju vienā kurjerfirmā. Visiem šoferiem bija pa kādiem 3-10 punktiem, jo viņi tā arī teica - ja brauc pēc noteikumiem, nevar paspēt visu izvadāt, jo darba specifika tāda, ka prece jāpiegādā no 9:00-18:00, bet piegādes adreses daudz. Pats arī uz savas ādas to izbaudīju. Viens bijušais kolēģis, kurš agrāk kurjerēja DHL, teica tieši to pašu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

lielālākā daļa kablukistu, kas lido ar 120-140, ir nevis šefa triekti, bet gan personiskā laika organizācijas, vai aizvainojuma, par to, ka stūrē kabluku dzīti mazvērtības kompleksu nomākti tirliņi...

Šeit tev gan nav taisnība. Pats pirms laika divas dienas nostrādāju vienā kurjerfirmā. Visiem šoferiem bija pa kādiem 3-10 punktiem, jo viņi tā arī teica - ja brauc pēc noteikumiem, nevar paspēt visu izvadāt, jo darba specifika tāda, ka prece jāpiegādā no 9:00-18:00, bet piegādes adreses daudz. Pats arī uz savas ādas to izbaudīju. Viens bijušais kolēģis, kurš agrāk kurjerēja DHL, teica tieši to pašu.

Protams ir izņēumi, bet lielākai daļai tas ir krāna garināšanai, jo jābrauc ar kaut kādu kabluku...

Ļoti vienkārši - ja tas nav fiziski izdarāms, bet darba devējs prasa veikt pretlikumīgas darbības - apzināti pārkāpt CSN - viens iesniegums darba inspekcijā ātri atvēsina darba devēja vēlmi šitādi dzenāt...

Protams, ja strādājam bez līguma par konvertējamo algu, tad - bezkomentāriem...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gribētu redzēt kā tu garinātu krānu ar grabažu, kuras uzrāviens no 90 līdz 140 ir vienkārši nožēlojams...

Un kā tur būtu ar to darba inspekciju - nebūtu gadījumā izēdiens no darba?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

lielālākā daļa kablukistu, kas lido ar 120-140, ir nevis šefa triekti, bet gan personiskā laika organizācijas, vai aizvainojuma, par to, ka stūrē kabluku dzīti mazvērtības kompleksu nomākti tirliņi...

Šeit tev gan nav taisnība. Pats pirms laika divas dienas nostrādāju vienā kurjerfirmā. Visiem šoferiem bija pa kādiem 3-10 punktiem, jo viņi tā arī teica - ja brauc pēc noteikumiem, nevar paspēt visu izvadāt, jo darba specifika tāda, ka prece jāpiegādā no 9:00-18:00, bet piegādes adreses daudz. Pats arī uz savas ādas to izbaudīju. Viens bijušais kolēģis, kurš agrāk kurjerēja DHL, teica tieši to pašu.

Protams ir izņēumi, bet lielākai daļai tas ir krāna garināšanai, jo jābrauc ar kaut kādu kabluku...

Ļoti vienkārši - ja tas nav fiziski izdarāms, bet darba devējs prasa veikt pretlikumīgas darbības - apzināti pārkāpt CSN - viens iesniegums darba inspekcijā ātri atvēsina darba devēja vēlmi šitādi dzenāt...

Protams, ja strādājam bez līguma par konvertējamo algu, tad - bezkomentāriem...

Pats zini, pie kādiem rezultātiem mūsu valstī noved sūdzība VDI. Valsts maza. Tas pirmkārt. Otrkārt, ne jau sava prieka pēc cilvēki strādā bez līguma par konvertējamo algu. Pats zini, kas šodienas situācijā diktē noteikumus - darba devējs vai ņēmējs. Treškārt, nevajag jau pātagu, daudzās vietās tiek maksāts par nobrauktajiem kilometriem, plus vēl ir piemaksa par darbu noliktavās. A cilvēkam, kuram no jau tā nelielās algas vēl ģimene jāuztur vai kredīti jāmaksā, tas ir diezgan būtiski. Un bez tam, tīri cilvēcīgi, gribas jau to darbu arī ātrāk pabeigt. Īpaši, ja tas kabluks ir vecs un neērts, nav kondicioniera (vasarā)...

Es nemēģinu attaisnot noteikumu pārkāpšanu, bet, nu, tik viennozīmīga arī tā kurjeru padarīšana nav. Bez tam, kā jau minēju, to virtuvi mazliet zinu un diezgan daudz kurjerus arī pazīstu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jaasecina, ka kurjera darbs suukaa. Bet taadaa gadiijumaa - vai taksista darbs ,,Baltic Taxi,, nav labaaks?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Fan, te nav bmwpower. te ir inteliģenta publika un vārdus "sūkā" nelieto...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

lielālākā daļa kablukistu, kas lido ar 120-140, ir nevis šefa triekti, bet gan personiskā laika organizācijas, vai aizvainojuma, par to, ka stūrē kabluku dzīti mazvērtības kompleksu nomākti tirliņi...

Šeit tev gan nav taisnība. Pats pirms laika divas dienas nostrādāju vienā kurjerfirmā. Visiem šoferiem bija pa kādiem 3-10 punktiem, jo viņi tā arī teica - ja brauc pēc noteikumiem, nevar paspēt visu izvadāt, jo darba specifika tāda, ka prece jāpiegādā no 9:00-18:00, bet piegādes adreses daudz. Pats arī uz savas ādas to izbaudīju. Viens bijušais kolēģis, kurš agrāk kurjerēja DHL, teica tieši to pašu.

Par to jau arī ir runa, ka nepareizi saplānots maršruts un nepareiza plānošana. Katrā ziņā attaisnot ātruma pārkāpšanu ar ' a man daudz darba' ir stulbi.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti