par sintru ir redzēti daudzi stāsti ka lielaka daļa rezerves daļu ir savi, ne no ka cita neder. līdz ar to tikai originalās un par kosmosu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
par sintru ir redzēti daudzi stāsti ka lielaka daļa rezerves daļu ir savi, ne no ka cita neder. līdz ar to tikai originalās un par kosmosu
Man ekplutaacijas laikaa daargaakais bija prieksheejais gultnis, jo naak sboraa ar abs deveeju: neorgjinaals bet kvalitativs japaanju razhojuma nostaajaas uz 130 ls Orgjinaals ja nemaldos uz 250.
Bija pieejami leetaaki, ap 90 bet tos nerekomendeeja. Un bija pieejamas pietiekoshi daudz neorgjinaalaas, vismaz es neko taadu, kas iedziitu shausmaas nemaniiju. Normaalas cenas, kaa minivenam + amerikaanim.
Shodien zvaniija choms, esot panjeemis jaunus pr lukturus pa 40 ls (bez elektromotora, kas regulee augstumu) Uz luktura rakstits ka mande in EU (es buutu nopuleejis stklus vecajiem lukturiem). Bet jebkuraa gadijumaa, nu tas tachu nav daargi.
Slinkais rakstīja: tas 3.0 ir sūds. 3.3 un 3.8 nav nemaz tik aizvēsturiski. pārbaudītas konstrukcijas, ļoti drosha barošana, MAP, kas strādā dauds ilgāk par masas mērītājiem. vel automats ir unikalas konstrukcijas, bez bremžu lentām, iet daudz ilgak par klasiskajiem.
PVZ ar tiem tur, man vislabāk patika 300C krutākais motors - seši komats cik tur OHV Velkom from ze sikstīs, tik noteikti šis tas izmainīts un uzlikta šprice pāris karbuļu vietā Nav jau diži jābrīnās, kāpēc lielo trijnieku ir viņu valdībai jābalsta, kamēr eiropieši un japāņi darbojas par sevi - aizvēsturiskas konstrukcijas, un kvalitāte laikam arī ne tā labākā Da labi, tas tā. Tu laikam jau kaut kur biji teicis, bet pasaki kādu sigu tu ieliki
taaneko rakstīja:
Redz, par cik tāds viedoklis, kā Tev ir daudziem- mierīgi varu atstāt savu auto uz 2 dienām neaizslēgtu uz kr. barona ielas. Pie tam espacei nevar redzēt viņš ir vaļā vai ciet.
Domā? Audī stiliņā nesen bija gadījums - ziemassvētku dienā vienam visuma centrā no mājas pagalma nospēra B2 [to veco, kantaino, ko ražoja astoņdesmito pirmajā pusē] A80 GTE ar divām durvīm - no rīta vienkārši mašīna bija pazudusi, vakarā nejauši viens cits stiliņa biedrs braucot pamanīja to mašīnu sasistu uz ejakulatora un izsauca mentus. Izrādījās, ka pāris urlāti bija nospēruši, sasituši priekšu un pakaļu, tad sameklējuši netā lūžņu uzpircēja sludekli un vēl uzvārījušies Liek aizdomāties ka pat man manu durvju atslēgšanai domāto signalizāciju nākotnē derētu nomainīt pret kaut ko pieklājīgāku, bet tavs hreno - nu paātrinās viņš noteikti lēnāk par tādu GTE, bet pret kādiem kokiem vai stabiem triecas noteikti ne sliktāk un par spīti plastmasas detaļām, gan jau kopā masa ko nodot lūžņos arī sanāk pietiekama
300c V8 noteikti bija kads SRT, kas nu galīgi nav nekas aizvesturisks. klasisks muksulis, tas ka viņam nav mūsdienu japaņu un vaciešu izdomātie sūdi kā fāžu regulātori kas mirst, mainīgā garuma kolektori kas klemmē un cita draza, nenozīmē ka tas dzinējs ir slikts. viņš ir vienkārš un labojams garažā, nevis ginekoloģijas kabinetā, ar milzīgu resursu, jo parasti amīšu motori ir deforsēti, ar pazeminātu kompressiju, kas atņem zirgus, bet dod daudz lielāku resursu un griezi.
ooo, palasiju par jauno srt, visi vacu labumi jau ir iekšā sabāzti no vecās skolas laikam nepaliek vairs nekas.
Sigu tāpat vien izvēlējies, pēc opcijām, vai arī pēc firmas? Kad būs noskaņojums tērēt 100-200 ls pieklājīgai sigai [neredzu jēgu pirkt jaunu sigu bez opcijas iedarbināt pa gabalu un pāris logu kontroles, un mošk vēl kkā ] [esošā mazpadsmit gadus vecā Autopage siga to spētu, ja vien būtu attiecīgs modulis], būs jāpameklē kaut kas puslīdz sakarīgas firmas ražojuma, tā lai gadījumā ja pašķīst pults, nav jāmaina siga vai pusgadu jāmeklē pa visu internetu...
Ja jau piecdesmito gadu tehnoloģiju motors ir "klasisks", tad kas tev ir "aizvēsturisks" - L galvas motori? Nevajag jau tur tādus sūdus, pietiktu ar alumīnija bloka DOHC V8. Paskatāmies uz audī V8 - normāls motors, lielākais mīnuss ka vienīgais veids ko darīt ar izdilušu bloku - nomainīt vai čaulot, jo zinot ka tam dizainam par pamatu paņēma VAG 4 katlu motoru un zinot cik tuvu ir 2.0 benzīnniekam [kam, protams, ir čuguna bloks] cilindri, skaidrs ka tam 4.2 tur vienkārši pat nav gaļas kurā iegrauzties. Kā arī kvalitatīva ražotāja zobsiksnas komplekta izmaksas, bet nu, ja gribi braukt ar V8, maksā
Ne jau pustonnu smags OHV briesmonis
Btw šaubos ka zemāka kompresija dod lielāku griezi, toties zinu ka tā pazemina dzinēja efektivitāti Ja tie džera motori ir ar tādu pašu dizaina filosofiju, tātad viņus derētu bik pārtaisīt priekš gazifikācijas
siga tika mekleta pec fukncijam. pagaidām neko labāku neesmu redzejis. ties LV viņu nav. tikai ebrejā. ražotājs ar vārdu, tik pie mums nav zināms. divas tadas ir mana īpašumā. vienīgā bēda ir ka litija aķīts pultī ir jaatceras ik pa laikam palādēt, ladējas no piepīpētāja. jo peigeris un vibrozvans tomēr ēd savu tiesu. pirms nospragšanas viņa vel par to brīdina.
3.8 nav nekads skrejamais, lai gan no vietas izšauj teicami. gaita gan ir švakaks. citu izskaidrojumu ka deforsēšana neredzu, jo no 3.8 tilpuma ir tikai 180zs. agrakām versijām pat 165. bet jaunajam ir bik pāri 200. kaut gan dzinējs uzbūvē neko diži neatšķiras.
Deforsēšanu jeņķi septiņdesmitajos/astoņdesmitajos izmantoja kā lētu triku atgāzu normu ievērošanai uz degvielas patēriņa rēķina. Varētu viņiem vienreiz iegriezt normālas degvielas cenas lai šie pārsētos no saviem 4-6 litriem uz saprātīgākiem 2-4 litriem, procesā samazinot naftas problēmas
Jautājums par CV 2,4 L Benzīna motoru.
Šeit vairākkārt ir runāts par CV un viņu it kā sliktajiem DD motoriem un labajiem 3,3 un 3,8 L motoriem. Vai kāds var pateikt kas ir ar šo 2,4 L motoru? Ar ko viņš ir tik slikts ka neviens viņu nepiemin. Cik sapratu tad 3,3 un 3,8 ir ar ķēdi. Tas 2,4 laikam ar siksnu. Bet kā pārējā ekspluatācijā?
pateriņš ir pa pāis litriem mazāks, jauda nekāda, kā likums visi pliki. jamaina zobene kas maksā. nejedzīga izvēle.
Slinkais rakstīja: pateriņš ir pa pāis litriem mazāks, jauda nekāda, kā likums visi pliki. jamaina zobene kas maksā. nejedzīga izvēle.
piekrītu
ASV (vismaz Teksasā, kur man bija tas gods paviesoties) vairāk vai mazāk ar vojādžeriem un tā konkurentiem, kā arī ar, piemēram, Chevrolet Tahoe/Suburban, Ford Expedition u.tml. brauc māksaimnieces - uz lielveikaliem, ved sīkos uz skolām un, jā, mašīnu izmanto izbraukumiem. Ikdienā pakaļas pārvietošanu uz/no darba tiek izmantoti mazāki auto.
Tas jefiņš beidzot nopirka to tačku vai nē? Vai vēl vajag kautko piedāvāt???
Viens lošara nesen nopirka kautko šitādu, tikai par stipri mazāku cenu:
Gauss rakstīja: Tas jefiņš beidzot nopirka to tačku vai nē? Vai vēl vajag kautko piedāvāt???
Pirmkārt tu pats esi jefiņš.
Otrkārt auto vēl nav nopirkts. It kā bija izdarīta izvēle un atlasīti 3 varianti. Tad visi varianti tika vēlreiz apskatīti, izložņāti, izsēdēti utt. (autoplacī kur pieejami visi manis izvēlētie auto) un pieņemts lēmums vienu iegādāties.
1. No izvēlētās markas un modeļa bija 3 automašīnas kas atbilda vēlmēm. Tātad nolemts braukt skatīties lētāko un pirkt (par cik aprīkojums praktiski vienāds, bet atšķirība dažādos sīkumos tad cenas svārstība apmēram 400 Ls) Taču beigās viss apstājās pie tā ka pārdevējs to lētāko variantu pat īsti nevēlējās notirgot jo redzēja ka viņam pretī stāv cilvēks kurš šo to saprot no automašīnām. Un nevarēja man piestāstīt pilnu galvu ar pilnīgām muļķībām. Jo par konkrētā auto tehnisko pusi es biju vairāk informēts nekā viņš. Gala rezultātā ja man mēģina iedzīt bulli galvā par to ka auto ir ideālā kārtībā bet pats redzu ka tā nav tad no tāda pārdevēja auto pirkt netaisos. Pārējie 2 varianti tomēr liekas pa dārgu. Jo jau sākumcena ir lielāka plus vēl nepieciešamas riepas un citi sīkumi.
Ar atlikušajiem 2 variantiem ir tā.
2. Šis ļoti patīk un būtu gatavs ņemt uz sitiena ja būtu pieejama tāda komplektācija kā vēlos.
3. Auto skatoties no salona ietilpības viedokļa diezgan līdzīgs 2. variantam. Bet par cik 2. variantu ir iespējams dabūt ar labāku aprīkojumu tad tomēr izvēle krīt uz variantu Nr.2. Šis trešais variants arī ierindojās pēdējā trešajā vietā ņemot vērā sievas viedokli.
Variantus neatklāšu lai nebūtu ko apriet.
Tātad jautājums joprojām aktuāls. Ja kādam rodas kāds interesants ieteikums WELCOME. Ja ne tad gaidu un meklēju pirmo variantu par pieņemamu cenu. Jeb gaidu kad parādīsies variants Nr.2. ar man vēlamo aprīkojuma komplektāciju.
GB12 rakstīja: ASV (vismaz Teksasā, kur man bija tas gods paviesoties) vairāk vai mazāk ar vojādžeriem un tā konkurentiem, kā arī ar, piemēram, Chevrolet Tahoe/Suburban, Ford Expedition u.tml. brauc māksaimnieces - uz lielveikaliem, ved sīkos uz skolām un, jā, mašīnu izmanto izbraukumiem. Ikdienā pakaļas pārvietošanu uz/no darba tiek izmantoti mazāki auto.
Tieši tāpēc arī es jau vairākkārt teicu ka nevēlos CTC un CGV. Jo ikdienā pārsvarā braukāju viens un neliela bagāža. Rītos un vakaros vizinu sīko no/uz bērnudārzu.
Bracus rakstīja: Jo ikdienā pārsvarā braukāju viens un neliela bagāža.
Kāds no foruma apmeklētājiem tuvākajā laikā nedodas uz Vācijas pusi? Vācijā ir vairāki auto kas atbilstu manām vēlmēm un vēl vairāk. Bet īsti nav kā pakaļ tikt. Nav neviens kurš varētu atbraukt līdzi un aizvest mani. Un viens aizbraukt nevaru jo neprotu valodu.
1. Vācija ir liela
2. Vācija ir ļoti liela
3. Ja valodu neproti, tad proties, un prom pie kāda tirgoņa, kas par nelielu, bet saprātīgu atlīdzību Tavu pepelacu sameklēs / apskatīs / atvedīs.
4. PN - bet kaut kādā līmenī kaut kāda svešvaloda bez krievu nu ir jāprot 2012. gadā... Pat mana muterīte, kam pāri 60 iemācījās drusku angliski dulburēt...
4. Kamēr vācietis būs pārliecināts, ka esi pircējs, šis pat latviešu valodu sapratīs, bet ja parādīsi, ka neesi pircējs... nesapratīs pat tīru vācu valodu!
Pasūti, un atvedīs... daudzi strādā tikai uz konkrētiem pasūtījumiem.
Par to lietu "Pasūti un atvedīs".
Varbūt kādam ir kāds reāls vedējs dzinējs utt. zināms. Jo ar tiem fīrmaņiem arī ir dažādi. Jo reāli auto nopirkt jau var arī no šejienes un nemaz nepieceļot pakaļu no dīvāna. Bet mani interesē variants kad kāds daudz maz sakarīgs cilvēks to auto otrā galā novērtē un apskatās. Pieņemsim tas vedējs jeb viņa cilvēks kas tur atrodas utt. Jo jebkurā gadījumā šis starpnieks gribēs lai viņam kaut ko samaksā. Kā rezultātā es esmu atradis sev interesējošu auto un viņš var man teikt ka auto ir ideāls un savu daļu viņš saņems. Kāpēc teikt ka auto ir sūdīgs ja tā viņš nedabūs no manis norunāto summu par auto atfīrēšanu.
Saku to jo ir bijusi tieši tāda pieredze. Kad Vācijā starpnieks novērtē un saka ka viss OK. Un atdzenot uz LV tas dzelzis praktiski tūlīt izstiepjas. Un remonts ir ļoti lielā cenā. Un vizuāli varēja redzēt ka kaut kas nav kārtībā jo motors svaigi salikts kopā uz tjep ļjep. Ko starpnieks protams nebija ieraudzījis apskatot tajā galā.
Varbūt kāds tiešām var ieteikt kādu sakarīgu cilvēku kurš nodarbojas ar auto atdzīšanu no DE, NL.
Tu te taisies kā jauna meita uz pirmo "koku" un patiesi domā, ka kāds ieteiks pazīstamu vedēju, lai safistu normālas attiecības?
Nezinu nevienu, kas ar vešanu maizīti pelna un parakstītos uz taviem nosacījumiem - tjipa, nepatiks nemaksāšu.
Kādu auto izvēlēties?
Tātad lieta sekojoša.
Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.
Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.
Prasības:
1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.
2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.
3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.
Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.
5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.
Tātad Welcome ar ieteikumiem.
P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.