Man ir viens radinieks, kuram VISI darba devēji, kur šis strādājis, bijuši slikti. Viens to,otrs šo utt. Bet pašam ir līzingā pirkts auto, kuru nevar nomaksāt un sadzīve arī nekāda.
Bet vainīgi ir apkārtējie. Kad es viņam reiz biju ierunājies par darba iespējām firmā par šoferi uz jaunaMB vilcēja, atbilde bija...ne, tur neiešu, tur nevar noliet DD.....
Tie DD, par kuriem sliktu nesaka vēl nekad nav likuši nekur darba sludinājumus - nav vajadzības! Tie kas darbinieku algas nodzer neizmaksājot ne tikai nedēļu, bet pat pāris mēnešu un dažkārt vairāk. Vai par dažu gadu neizmaksātajiem atvaļinājumiem un slimības lapām pērk sev Lend Roveri bez līzinga - nevar darbiniekus atrast pat Latgalē un ar darba sludinājumiem visās iespējamās vietās! Vai maksā 200 - 250 uz papīra par 12 st dažkārt pat 6 dd darbu (nejau atsēdēšanu), un brīnās kāpēc darbinieki pat gadu nemēdz aizkavēties... tātad negrib strādāt?!!
i_edgars rakstīja: Tie DD, par kuriem sliktu nesaka vēl nekad nav likuši nekur darba sludinājumus - nav vajadzības! Tie kas darbinieku algas nodzer neizmaksājot ne tikai nedēļu, bet pat pāris mēnešu un dažkārt vairāk. Vai par dažu gadu neizmaksātajiem atvaļinājumiem un slimības lapām pērk sev Lend Roveri bez līzinga - nevar darbiniekus atrast pat Latgalē un ar darba sludinājumiem visās iespējamās vietās! Vai maksā 200 - 250 uz papīra par 12 st dažkārt pat 6 dd darbu (nejau atsēdēšanu), un brīnās kāpēc darbinieki pat gadu nemēdz aizkavēties... tātad negrib strādāt?!!
Ir atšķirība?
Tad jau vareni slimo tie darbinieki, ja par slimības lapas naudām var nopirkt Lend Roveri ( gan jau ka jaunu).
Varbūt grib strādāt, bet nemāk ? Man ir tāda pieredze.
Varbūt grib strādāt, bet nemāk ? Man ir tāda pieredze.
Vot to ka ir pieredze atņem un dalīt... tas jā - ir, ir - pilnīgi tāpat kā Tev... citu pat iedomāties nevar! Vēl kopā ar korišu gruščiku ieraut - to ar labi pieprot, pa to laiku pārdevējām kastes jāstiepj, lai bode tukša nepaliek (pie kam bode ne viena).
i_edgars rakstīja: Tie DD, par kuriem sliktu nesaka vēl nekad nav likuši nekur darba sludinājumus - nav vajadzības! Tie kas darbinieku algas nodzer neizmaksājot ne tikai nedēļu, bet pat pāris mēnešu un dažkārt vairāk. Vai par dažu gadu neizmaksātajiem atvaļinājumiem un slimības lapām pērk sev Lend Roveri bez līzinga - nevar darbiniekus atrast pat Latgalē un ar darba sludinājumiem visās iespējamās vietās! Vai maksā 200 - 250 uz papīra par 12 st dažkārt pat 6 dd darbu (nejau atsēdēšanu), un brīnās kāpēc darbinieki pat gadu nemēdz aizkavēties... tātad negrib strādāt?!!
Ir atšķirība?
ko Tu piesējies tam RNS Dusu īpašniekam (lai vieglas smiltis viņam). Tu tur pastrādāji, Tev nepatika, Tu pacēli cepuri un aizgāji meklēt tālāk laimi ( 500+ Ls) meklēt.
Zini ir tāda lieta, ka, ja cilvēks kaut ir pats veidojis, radījis, viņš nevar tā visam vienkārši pielikt punktu līdz ko sāk finansiāli grūtāk iet, viņš cīnās, jo tas ir viņa pašcieņas un , nevis Land Rovera jautājums, un ne visi šo cīņu iztur, daudzi sabrūk., jo spriedze, stress, morālais pazemojums, kritiens finansiāli uz leju , daudzus sagrauj, sagrauj veselību ,u.t.t ne viņš vienīgais tā azigāja... arī man pazšitams cilvēks aizgāja.. jo krīzes radīto sarēžgījumu dēl bija jāpārsēžas no jauna MB un vadītāja krēsla uz Ranault Megane I 1.4 un algotu amatu... sirds neizturēja.... bet nu strādniekiem to nesaprast.
Iņčenera saprašanā ražošana ir milzīgas rūpnīcas kur 3 reāli strādā un pārējie simti ir iņčeneri, un i-edgari... Jā tādu vairs nav, tur Šamam taisnība, un labi ka nav...
aa un veel ko es gribeju pateikt. latvija ne tikai daudzas lietas nerazho. latvija daudzas lietas pat nevar nopirkt. tie pashi tirgotaji visi ka viens parsvara tirgo gaisu.
Nu, nu, nu - rēķinātājs!! A tie ir vienīgie izdevumi, lai transportētu pakaļu??? remontēt nevajag, eļļu, filtrus siksnas mainīt nevajag, riepas diski uzlikas nedilst? lampiņas nekad nav pārdegušas? TA iet nevajag - nodokļus un apdirsinātājiiem samaksā onkuls no Liverpules! Amortizācija naF? Tu jau sāc rēķināt, kā tie kas liek tantukiem pa 5 laši visu dienu saulē nostāvēt - tobiš atņemt un dalīt.
Vidējā puslīdz normālā vāģa plika amortizācija vien sanāk ap 100 laši mēnesī!! A kur viss pārējais, un tad tikai + degviela.
Tev jau tev te kaut kas atgādināja par skorpi
Simts lati mēnesī? Sākam rēķināt manu variantu. TA ar nodokli - kaut kādi 70 laši, tātad 5,83 laši mēnesī. Aptirsināšana kaut kas uz 60 lašiem gadā, tātad piecītis mēnesī. Labas ziemenes komplektiņš kādi 300 laši - pieņemsim ka viss būs labi un ar viņām tās sešas sezonas nobrauks, jo tās tomēr ir tikai ziemenes - 3,33 laši mēnesī. Labas vasarenes - komplektiņš - arī pavilks uz kādiem 250 lašiem un tā kā ar tām pārsvarā brauks, pieņemsim ka ies četrus gadus - 5,20 laši mēnesī. Tālāk pieņemsim ka eļļu vajadzēs mainīt reizi gadā - kanniņa eļļas 20 laši, filtrs, hvz, 5 laši, tātad 2,08 laši mēnesī. Pieņemsim ka vēl gāzes iekārta varēs uzmest kādus 2-3 lašus pa virsu. Kopā sanāk nepilni 25 laši, protams, dabā tas naudas sadalījums sanāk bik savādāks. Piekari es nerēķināšu, jo esošā tiks mainīta uz krutāku kad tā birs nost - lielāks priekšas stabilizators, pakaļā stabilizators, powerflekši plauktiem utt, tā, lai iet ilgi un labi un tāpēc šis process būs nevis uzturēšana bet uzlabojums un tas neskaitās Bet ja tomēr - kad viss būs savests labā stāvoklī - varbūt reizi gadā kāds elements pieteiksies - pierēķināsim tad tam mēneša ciparam vēl piecīti - sanāk 30 laši. Vai tiešām tik slikts cipars priekš mašīnas ar piecu katlu motoru un pilnpiedziņu?
Bet ir jau vēl otrs variants - nopirkt normālu mašīnu un normāli braukt. Mutere astoņus gadus atpakaļ nopirka savu 1992. gada mk3 golfmašīnu. Nopērkot spidometrā bija apšaubāmi 88k, šobrīt ir 180k, mainītās lielās lietas, kas maksā virs desmit latiem, man liekas ka var uz pirkstiem saskaitīt - pāris ūdenssūkņi, sajūga komplekts, aķis, vēl kaut kādi krāmi. Protams, reizi gadā kāds gultnis vai kāda bukse par piecīti jānomaina. Sūdīgi vienīgi ka mk3 golfmašīnai ir lielāka celtspēja nekā B3 A80 - pašmasa tāda pati kā bija manam 1.8 karburatorniekam, bet pilnā masa kādus 40 vai 50 kilo lielāka, attiecīgi lielais nodoklis.
Shiirs rakstīja: aa un veel ko es gribeju pateikt. latvija ne tikai daudzas lietas nerazho. latvija daudzas lietas pat nevar nopirkt. tie pashi tirgotaji visi ka viens parsvara tirgo gaisu.
Nu vēl jau bieži vien ir spēkā tā spirāle ar pieprasījuma un piedāvājuma trūkumu... Man tāpēc nākas šad un tad izgriezt motoram kādu blīvi, jo es zinu ka liepājā nekā cita kā vārstu vāka, galvas, kolektora un kartera blīves nebūs. Un pokuj ja man nepieciešamā blīve dabā atrodas vismaz katrā desmitajā mašīnā - "visi liek uz hermētiķi"
runa pat nav par pieprasijumu un piedavajumu. latvija tirgotaji iziet uz principu ka shomenes iebazu 10 tukstoshus un nakammenes jau busu pardevis visu un uzvarijis 40%. nafig tos kraamus, klienti jau ir kautkadi suudi kas tapat agri vai veelu uz juuru aizpeldees (lasiit atnaaks un gribes kautko nopirkt).
un msh. tu izmaksas rekjini nepareizi. tas ir tad, ja pats visu var saskruvet. diemzel ne visi to maak un arii speej. videjais izcenojums servisa ir 12ls bez pvn. taka droshi parekjini to vissu ar divi + parekjini neparedzetos izdevumus. avarijas, buktes, motora kjibeles utt. novelc rozaa brilles, vecu luzni ja pats neskruve sen jau ir dargak uzturet neka palietotu neluuzni par 3 tukstoshiem latu.
Shiirs rakstīja: runa pat nav par pieprasijumu un piedavajumu. latvija tirgotaji iziet uz principu ka shomenes iebazu 10 tukstoshus un nakammenes jau busu pardevis visu un uzvarijis 40%. nafig tos kraamus, klienti jau ir kautkadi suudi kas tapat agri vai veelu uz juuru aizpeldees (lasiit atnaaks un gribes kautko nopirkt).
vēl viens 'guru' Nebalsti visa tirgus analīzi uz savas šaurās pierītes redzējumu.
Shiirs rakstīja: un msh. tu izmaksas rekjini nepareizi. tas ir tad, ja pats visu var saskruvet. diemzel ne visi to maak un arii speej. videjais izcenojums servisa ir 12ls bez pvn. taka droshi parekjini to vissu ar divi + parekjini neparedzetos izdevumus. avarijas, buktes, motora kjibeles utt. novelc rozaa brilles, vecu luzni ja pats neskruve sen jau ir dargak uzturet neka palietotu neluuzni par 3 tukstoshiem latu.
Viņš rēķina tā,kā izmaksā viņam, tu, pupsik. Un ja viņam izmaksā tik, tad tik arī ir.
1. Iemācies atšķirt kas ir tērauda profīls un kas ir profīls no cinkotā skārda!!
2. Kuļi te zākā inženierus, bet pats sev piedēvē nepelnītu nosaukumu - skaņu inžeņer?? Kurā prof klasifikatorā atradi sound system engineeer?? A galvenais kurā pāvarskolā tādu dala?
izpuuteejs rollerim wanted
Sveiki!
man vajadzeetu izpuuteeju 50 kubu 4t kiinieshu rollerim - 139qb motors, cik noprotu, modelis yy50qt-02 yiying 2007 gada.jaunu kauktur maniiju pa 28 Ls, bet skiet pa sherpu taadam plerdakam taadas cenas. skatos peec lietota +/- ok staavoklii 10 - 15 ls rajonaa. varbuut kaads zin avotu, iznjemot ss.lv kur nikuja nau, un cenas skruuvee kaa mikasaa...?