nobraukšana no akmens tilta

Kisska Reģ.: 10.03.2013

Sveiki, lūdzu pastāstiet,kā ir PAREIZI jānobrauc no akmens tilta virzienā uz centru, kur 2 joslas pāriet 3. Mans instruktors mani mācija,ka ieņemot joslu tuvāk tilta malai,es nobraucot turpinu braukšanu tā kā pa vidu vairāk, labā josla esot paredzēta sab.transportam un tie kas brauc joslā tuvāk tramvajam tā arī jāturpina braukt gar malu, kura aiziet tajā josla,kura griežas tā kā virzienā uz salu tiltu. BET nez kāpec tie, kuri brauc gar tramvaja sliedem,nez kapec nobraucot grib stumt mani taja autobusa josla un paši grib ieņemt to vidējo joslu lai turpinātu braukšanu un mola virzienu. Kā tad ir pareizi nobraukt,ja es gribu tikt molā virzienā, vai tiešām nobraucot man ir jābīdās? Paldies

 
1 2 3 4 5 6
Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Principā nogriešanās manevrs vienlaicīgi ir arī pārkārtošanās, jo tās 2 joslas no Akmens tilta tālāk neturpinās. Tas, ka pirms krustojuma atrodas 2. joslā nenozīmē, ka nogriežoties arī ir "tiesības" uz 2. joslu. Nekas neliedz pēc CSN tiem kas ir labajā malējā joslā nogriežoties ieņemt uzreiz 1. vai 2. joslu. Tā kā tiem kas kreisajā joslā ir jāievēro labās rokas princips. Protams pie pieturas, jau par vēlu pārkārtoties, tad jālaiž blakus joslā braucošie.

Bilde no trafaretiem(pateikšu priekšā pareizā atbilde ir 4.) - failiem.lv/...

Tiem, kas no labaas grib uzreiz iebraukt otrajaa, to liedz pa kreiso joslu braucoshie, kuri savu joslu nemaina. Jo pashaa nobrauktuvee joslas tai liikumaa turpinaas, ir nepaartrauktaa liinija pat, taalaak tik paraadaas veel kreisaa pusee joslas. Kaapeec tai trafareta bildee pareizaa ir 4. atbilde? It kaa, ja joslas briivas, jaabrauc tikai pa labo maleejo, ja negrib nogriezties pa kreisi. Un kaapeec tad nevar uzreiz griezt kreisajaa, taapeec, ka pa kreiso driikst braukt tik tad, ja paareejaas joslas aiznjemtas? Skaidrs, ka es tagad tiesiibas nenoliktu!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vakar tur braucu un vēlreiz tā rūpīgāk ieskatījos.

Viss ir vienkārši un ir līnijas. Ja brauc pēc tām,nevis urbina degunu un domā par gaidāmo klizmu, visam būtu jābūt kārtībā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Līnijas ir, bet Kanibālam taisnība par pagriešanos. Daudzi to nezina, bet nogriežoties labās joslas braucējiem tiešām ir tiesības ieņemt jebkuru joslu. Pēc zīmēm tur ir nogriešanās, nevis vienkāršs līkums.

Pirmais_ Reģ.: 02.02.2013
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Līnijas ir, bet Kanibālam taisnība par pagriešanos. Pēc zīmēm tur ir nogriešanās, nevis vienkāršs līkums.

Tev nav taisnība.

Pirms līkuma ir uzkarinātas 514 c/z-BRAUKŠANAS VIRZIENI JOSLĀS.

Tie, kas PIRMS līkuma brauc attiecīgi pa 1 vai 2 joslu arī PĒC līkuma turpina braukt pa savu joslu.

Daudzi to nezina, bet nogriežoties labās joslas braucējiem tiešām ir tiesības ieņemt jebkuru joslu.

Tā, parādi man šito murgu, kur tas ir atļauts CSN? Tikai savstarpēji mainoties joslām, tev ir priekšroka līst pirmajam. Un viss.

Pirmais_ Reģ.: 02.02.2013
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Principā nogriešanās manevrs vienlaicīgi ir arī pārkārtošanās, jo tās 2 joslas no Akmens tilta tālāk neturpinās.

Tas nekas. 514 zīme nosaka braukšanas kºtību KRUSTOJUMĀ. Un tur ir krustojums, kamēr mēs griežamies. Tikai Tālāk sākās brauktuve ar 3 joslām.

Tas, ka pirms krustojuma atrodas 2. joslā nenozīmē, ka nogriežoties arī ir "tiesības" uz 2. joslu. Nekas neliedz pēc CSN tiem kas ir labajā malējā joslā nogriežoties ieņemt uzreiz 1. vai 2. joslu.

Liedz. Tā pati 514 cz.

Tā kā tiem kas kreisajā joslā ir jāievēro labās rokas princips. Protams pie pieturas, jau par vēlu pārkārtoties, tad jālaiž blakus joslā braucošie.

Pilnīgas muļķības. Bet principā jebkurš to var pārbaudīt savu tinību uztaisot tur krāsu. Tad redzēsi, ko CP tev teiks

Bilde no trafaretiem(pateikšu priekšā pareizā atbilde ir 4.) - failiem.lv/...

Trafaretā ir pavisam cita situācija. Nogriešanās uz VIENVIRZIENA ceļa.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tur ir posms, kurā līniju nav. kaut kādi 100m.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tur ir posms, kurā līniju nav. kaut kādi 100m.

Līnijas tur ir nepārtraukti jau no paša tilta. Ja brauc un skatās uz tām, nebūtu jābūt problēmām.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pirmais_ rakstīja:

Tā, parādi man šito murgu, kur tas ir atļauts CSN? Tikai savstarpēji mainoties joslām, tev ir priekšroka līst pirmajam. Un viss.

Parādi, kur tas ir aizliegts mainīt joslas krustojumā ievērojot zīmi pirms krustojuma par joslu virzieniem?

CSN: 81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.

91. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta, ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses.

Pirmais_ rakstīja: Trafaretā ir pavisam cita situācija. Nogriešanās uz VIENVIRZIENA ceļa.

Kāda gan tam nozīme? Tas nekādi neietekmē situāciju, vēl vairāk tas ir tieši tas pats, kas uz Akmens tilta divas joslas(ja neskaita sliedes) taisni braucot izbeidzas un nogriežoties krustojumā pa labi blakus ceļā ir trīs joslas, tieši kā trafaretā. Varu ielikt bildes spoguļattēlu, ja grūti uztvert.

Ok, principā jautājums tikai par to vai nogriešanās ir pārkārtošanās, jo tie kas brauc pa kreiso joslu un ievēro līnijas nonāk vidējā joslā nevis kreisajā.

Pirmais_ Reģ.: 02.02.2013
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

CSN: 81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.

Tieši tā- pārkārtojoties. Ja tu pārkārtojies, tad dod ceļu. Nevis pēkšņi izdomā līkumā mainīt joslas un iedomājies, ka citiem tevi nezin kāpēc tad būtu jālaiž pa priekšu.

91. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta, ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses.

Tur, pirmkārt nekas nekrustojas. Ir divas joslas pirms līkuma, divas joslas līkumā un ir trīs joslas AIZ līkuma. Un tur NAV arī krustojums. Jo nav attiecīgo c/z. Ir ceļa pagrieziens. Un satiksme ŠAJĀ pagriezienā, līkumā- sauc to kā gribi ir reglamentēta ar iepriekš izvietotām 514. cz.

Kāda gan tam nozīme? Tas nekādi neietekmē situāciju, vēl vairāk tas ir tieši tas pats, kas uz Akmens tilta divas joslas(ja neskaita sliedes) taisni braucot izbeidzas un nogriežoties krustojumā pa labi blakus ceļā ir trīs joslas, tieši kā trafaretā. Varu ielikt bildes spoguļattēlu, ja grūti uztvert.

Nē, trafaretā ir pavisam cita situācija. Trafaretā tu nogriezies no parasta vienas joslas ceļa uz ceļa ar vairākām joslām. Trafaretā tev neviens blakus (joslā) nebrauc un tāpēc nogriešanās stingri pa joslām nav reglamentēta un nav aktuāla, jo sānos iebraukt tev nevar. Bet nobraucot no Akmens tilta var. Tāpēc ir zīmes un ceļa apzīmējumi.

Rīgā tādu vietu šķiet nav, bet ārzemēs ir redzēti šādi līkumi-krustojumi, kur nogriežas 4-5-8 joslas. Tur arī ir 514.cz saliktas. Nez, kas būtu, ja kāds izdomātu līkumā no pirmās joslas vilkt šķērsām visam pāri uz 5 vai 8 joslu? Arī visiem citiem būtu jālaiž?

Ok, principā jautājums tikai par to vai nogriešanās ir pārkārtošanās, jo tie kas brauc pa kreiso joslu un ievēro līnijas nonāk vidējā joslā nevis kreisajā.

Nu, normāli. Pirmā josla paliek gar autobusu pieturu. Nogriezies pa savu 2. joslu. Tālāk iebrauc 3 joslā. Ja tur brauc pa 2.joslu, tevi pa kreiso pusi neviens apsteigt nevar.

Nogriežoties var pārkārtoties, ja to neaizliedz c/zīmes un/vai ceļa horizontālie apzīmējumi. Ja tie atļauj, tad arī attiecīgi būtu jāievēro tevis piesauktie punkti.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais_ rakstīja:

Tur, pirmkārt nekas nekrustojas. Ir divas joslas pirms līkuma, divas joslas līkumā un ir trīs joslas AIZ līkuma. Un tur NAV arī krustojums. Jo nav attiecīgo c/z. Ir ceļa pagrieziens.

Tur ir gan zīmes, gan krustojums.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pirmais_ rakstīja:

Tieši tā- pārkārtojoties. Ja tu pārkārtojies, tad dod ceļu. Nevis pēkšņi izdomā līkumā mainīt joslas un iedomājies, ka citiem tevi nezin kāpēc tad būtu jālaiž pa priekšu.

Ja nogriešanās nav pārkārtošanās tad kāda X pēc jārāda labais virzienrādītājs?

Protams, kopš ir savilktas līnijas tur pārpratumiem nevajadzētu vairs būt(izņemot vienīgi ziemā, kad līnijas nav redzamas), vienmēr jau var atrast kur piekasīties

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: www.youtube.com/...

tas Audists ir pilnīgs Ciris!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Cirvji šeit ir abi divi.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Cirvji šeit ir abi divi.

Pilniigi piekriitu!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

GB12 rakstīja: Cirvji šeit ir abi divi.

Pilniigi piekriitu!

Tikai ja žigulists vienkārši ir principiāls

Tad tad audistam īss krāns un naudas kotlete patiešām šausmīgi spiež uz olām...

Kas viņam traucē parādīt pagriezienu, saprast, ka dārgāks auto nav automātiska priekšrocība un pats galvenais - kas traucē, ja jau nelaiž iekšā, iekārtoties tajā joslā PĒC žiguļa?

P.S.

Interesanti tas baltais audī žiguli laistu iekšā, ja viņi būtu mainītās starta pozīcijās...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, pēc video spriežot, žigulistam arī liekas īss krāns, neizārstēti kompleksi un skaudības kotlete patiešām šausmīgi spiež uz olām...

Par to audi grūti spriest - it kā pagriezienu ieslēdza, nu jā, par vēlu un nevarēja īsti saprast, vai tas bija agrresīvais gājiens, vai tiešām cilvēks pēdējā brīdī saprata, ka labāk pārkārtoties, bet, lai nu kāda arī tā slēptā motivācija nebūtu, vismaz man likās, ka žiks jau nu varēja paredzēt, ko audis darīs. Bet nu jā, audī pēc tam izpildījās vareni... īstā urlu stilā. Būtu iekārtojies aiz žika un viss būtu OK.

Kā jau teicu, abi cirvji.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

a huļi naparādīja, kā žigulists sadauza audistam degunu un izsit priekšējo stiklu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, pēc video spriežot, žigulistam arī liekas īss krāns, neizārstēti kompleksi un skaudības kotlete patiešām šausmīgi spiež uz olām...

Par to audi grūti spriest - it kā pagriezienu ieslēdza, nu jā, par vēlu un nevarēja īsti saprast, vai tas bija agrresīvais gājiens, vai tiešām cilvēks pēdējā brīdī saprata, ka labāk pārkārtoties, bet, lai nu kāda arī tā slēptā motivācija nebūtu, vismaz man likās, ka žiks jau nu varēja paredzēt, ko audis darīs. Bet nu jā, audī pēc tam izpildījās vareni... īstā urlu stilā. Būtu iekārtojies aiz žika un viss būtu OK.

Kā jau teicu, abi cirvji.

starp citu - tādus audistus var itinbieži dažādās vietās šeit tepat Latvijā var novērot...

Domāju, ka žiks ir vienkārši vājprātīgi principiāls, nevis skaudīgs...

Bieza mašīna, daudz naudas, "lielāka" steiga un "pisnesmeņa statuss nedod nekādas priekšrocības vai tiesības savādāk tulkot CSN...

Ja Tevi nelaiž - ielien AIZ, tur vietas ir līdz acīm, tik ļoti vajag ielīst priekšā, it īāpaši ja redzi, ka nelaiž un negrib laist? Un CSN ir žika pusē...

Interesanti, ko tas audists darītu, ja žiks izdarītu savādāk - priekšā lienošām audi ieliktu sānā?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Domāju, ka žiks ir vienkārši vājprātīgi principiāls, nevis skaudīgs...

Nu un kā tev šķiet, no kā tad tā vājprātīgā pricipialitāte nāk? No veselīgas uztveres pret dzīvi un apkārtējiem?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Domāju, ka žiks ir vienkārši vājprātīgi principiāls, nevis skaudīgs...

Nu un kā tev šķiet, no kā tad tā vājprātīgā pricipialitāte nāk? No veselīgas uztveres pret dzīvi un apkārtējiem?

Es domāju viņš visai lieliski novērtēja, kas par laipnības, pieklājības un normāla pašvērtējuma paraugpilsoni bija tajā baltajā miskastē. Ne bez tādu paraugpilsoņu līdzdalības civilam žikā uznāk likumīga kāre principiāli ievērot CSN, ar kuriem visi itkā ir iepazinuišies mācoties autoskolā...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: ...baltajā miskastē...

Vai tik te arī kaut kas līdzīgs nepavīdēja?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Es domāju viņš visai lieliski novērtēja, kas par laipnības, pieklājības un normāla pašvērtējuma paraugpilsoni bija tajā baltajā miskastē. Ne bez tādu paraugpilsoņu līdzdalības civilam žikā uznāk likumīga kāre principiāli ievērot CSN, ar kuriem visi itkā ir iepazinuišies mācoties autoskolā...

Nu nezinu, man tādas vēlmes neuznāk, lai kas arī nebūtu tas pilsonis, kas mēģina izpildīties. Žigulists drīzāk atgādina to bildi uz Jūrmalas šosejas ar aunu uz ceļa un uzraksta - "kreisā josla-princips?" Ķipa, braucu ar maksimālo atļauto un nevienam nav mani jāapdzen (iz kādas zināmas latvju filmas). Mūsu gadījumā, braucu pa savu joslu un nevienam nav te jālien.

Un nemaz tik nepieklājīgs šams arī nebija sākumā. Nu labi, parādīja vēlāk pagriezienu... bet, nu tā jau ir tikai spekulācija par tēmu - novērtēja, nenovērtēja, zināja, nezināja...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Audistam šajā situācijā nebija nekādu tiesību un attaisnojumu šitā rīkoties.

Paskatoties visādus tamlīdzīgos video no Krievijas , es nebrīnos par žigulista izdarīšanos.

Viennozīmīgi idiņš ir audists un žigulista rīcība bija pareiza pret āzi pie audi stūres.

Ir video no raškas, kur līdzīgā gadījumā Audi vietā esošam laikam mersim vai leksim izlauza durvis un aizbrauca.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Es domāju viņš visai lieliski novērtēja, kas par laipnības, pieklājības un normāla pašvērtējuma paraugpilsoni bija tajā baltajā miskastē. Ne bez tādu paraugpilsoņu līdzdalības civilam žikā uznāk likumīga kāre principiāli ievērot CSN, ar kuriem visi itkā ir iepazinuišies mācoties autoskolā...

Nu nezinu, man tādas vēlmes neuznāk, lai kas arī nebūtu tas pilsonis, kas mēģina izpildīties. Žigulists drīzāk atgādina to bildi uz Jūrmalas šosejas ar aunu uz ceļa un uzraksta - "kreisā josla-princips?" Ķipa, braucu ar maksimālo atļauto un nevienam nav mani jāapdzen (iz kādas zināmas latvju filmas). Mūsu gadījumā, braucu pa savu joslu un nevienam nav te jālien.

Un nemaz tik nepieklājīgs šams arī nebija sākumā. Nu labi, parādīja vēlāk pagriezienu... bet, nu tā jau ir tikai spekulācija par tēmu - novērtēja, nenovērtēja, zināja, nezināja...

Klau, GB12, pat laicīgi parādīts pagrieziens ir tikai signāls par manevru, nevis priekšrocības zīme!

Ja esi nevīžīgs, nenovērtē vai josla ir brīvu un griez iekšā un izrādās, ka nav brīva, tad atlien atpakaļ savā vietā atvainojies tam, kam piegriezi priekšā un iegriez joslā aiz viņa ja ir brīvs un Tevi laiž...

dārgāks auto un lielāka pašsvarīguma sajūta - NAV priekšroka...

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti