Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vernons un distance

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Tātad, kaut kā dažiem sasāpējis jautājums.

Es no ģirtiem un Vernona gribētu paskaidrojumu - kāds ir loģisks pamatojums uz ceļa, kur atļautais ātrums virs 50km/h (par apdzīvotām vietām vēlāk) NEIETURĒT normālu vismaz 50m distanci līdz priekšā braucošajam? Vai īsumā - kāpēc ir jālien citam dibengalā?

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..18
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

p.s. laikam tieši par šādiem signāliem Vernons sapņo, ja kāds taisās uz šosejas samazināt ātrumu līdz zīmē norādītajam... Citādi nepielec...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Te vienu rītu pienvedējs bija vēkšpēdus uz nobrauktuves no Salu tilta uz Krasta ielu... Īsts paraugs ātruma izvēlē kravas transportam un sava vadīā transportlīdzekļa spēju profesionālajā novērtējumā.

Bet te īsta pērle

www.delfi.lv/news/world/other/video-vilnas-sausminosas-avarijas-mirklis.d?id=44567894

Visi priekšā braucošie nelieši izdarīja visu, lai godīgi braucošais kraviniegs tiktu nošķilties... Kravinieka vadītājs īstenībā paraugvadīājs, tikai visi vieglie pret to ir sazvērējušies...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Te vienu rītu pienvedējs bija vēkšpēdus uz nobrauktuves no Salu tilta uz Krasta ielu... Īsts paraugs ātruma izvēlē kravas transportam un sava vadīā transportlīdzekļa spēju profesionālajā novērtējumā.

Bet te īsta pērle

www.delfi.lv/news/world/other/video-vilnas-sausminosas-avarijas-mirklis.d?id=44567894

Visi priekšā braucošie nelieši izdarīja visu, lai godīgi braucošais kraviniegs tiktu nošķilties... Kravinieka vadītājs īstenībā paraugvadīājs, tikai visi vieglie pret to ir sazvērējušies...

Priekšā esošais apstājās ceļa vidū. Viņa dēļ jāsaspringts visai pasaulei, jo lūk viņam neiet auto! Smagā vadītājs brauc kā ar vieglo! Vispār avārijas cēlonis ir vieglais, bet smagā rīcība atgādina tikai viena punkta CSN - "ievēro distanci", viesiem priekšā par katru cenu, kaut zāle neaug!

Tad kad priekšā esošo piesies pie aizmugurējā bampera, tad nevienam pat prātā neienāks apstāties nevietā un nelaikā, kur nu vēl ceļa vidū!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Vernons rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Te vienu rītu pienvedējs bija vēkšpēdus uz nobrauktuves no Salu tilta uz Krasta ielu... Īsts paraugs ātruma izvēlē kravas transportam un sava vadīā transportlīdzekļa spēju profesionālajā novērtējumā.

Bet te īsta pērle

www.delfi.lv/news/world/other/video-vilnas-sausminosas-avarijas-mirklis.d?id=44567894

Visi priekšā braucošie nelieši izdarīja visu, lai godīgi braucošais kraviniegs tiktu nošķilties... Kravinieka vadītājs īstenībā paraugvadīājs, tikai visi vieglie pret to ir sazvērējušies...

Priekšā esošais apstājās ceļa vidū. Viņa dēļ jāsaspringts visai pasaulei, jo lūk viņam neiet auto! Smagā vadītājs brauc kā ar vieglo! Vispār avārijas cēlonis ir vieglais, bet smagā rīcība atgādina tikai viena punkta CSN - "ievēro distanci", viesiem priekšā par katru cenu, kaut zāle neaug!

Tad kad priekšā esošo piesies pie aizmugurējā bampera, tad nevienam pat prātā neienāks apstāties nevietā un nelaikā, kur nu vēl ceļa vidū!

Kas traucēja "paraugvadītājam" ar kravinieku sekot līdzi situācijai uz ceļa un NEMAINĪT joslu naturāli neuzgriežot virsū?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Vernons rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Te vienu rītu pienvedējs bija vēkšpēdus uz nobrauktuves no Salu tilta uz Krasta ielu... Īsts paraugs ātruma izvēlē kravas transportam un sava vadīā transportlīdzekļa spēju profesionālajā novērtējumā.

Bet te īsta pērle

www.delfi.lv/news/world/other/video-vilnas-sausminosas-avarijas-mirklis.d?id=44567894

Visi priekšā braucošie nelieši izdarīja visu, lai godīgi braucošais kraviniegs tiktu nošķilties... Kravinieka vadītājs īstenībā paraugvadīājs, tikai visi vieglie pret to ir sazvērējušies...

Priekšā esošais apstājās ceļa vidū. Viņa dēļ jāsaspringts visai pasaulei, jo lūk viņam neiet auto! Smagā vadītājs brauc kā ar vieglo! Vispār avārijas cēlonis ir vieglais, bet smagā rīcība atgādina tikai viena punkta CSN - "ievēro distanci", viesiem priekšā par katru cenu, kaut zāle neaug!

Tad kad priekšā esošo piesies pie aizmugurējā bampera, tad nevienam pat prātā neienāks apstāties nevietā un nelaikā, kur nu vēl ceļa vidū!

Kas traucēja "paraugvadītājam" ar kravinieku sekot līdzi situācijai uz ceļa un NEMAINĪT joslu naturāli neuzgriežot virsū?

Man šķiet ka baltais buss uz mirkli aizsedza stāvošo. Bet smagais ir super kretīns, pēdējā brīdī gribēja ielīst visiem priekšā un aiziet pa labi. Nākamā nobrauktuve pa labi ir uz Rīgu! Jautājums kurā netrāpīja.

Smadzeņu treniņa trūkums izmantot brīvo joslu, lai neiekultos nepatikšanās!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Izglītojaties!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

man arī nepatīk, kad lien bagāžniekā

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
3 0 Atbildēt

Atkal jau priekšābraucošie nenodrošina distanci...

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

pie yankijiem dabuji video?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu, ko Vernon... kura CSN punkta pārkāpumu pie Grobiņas avārijas minēsi kā vainu mīkstinošu pārkāpumu?

Šofera nogurumu, stulbo CSN punktu, kas liek samazināt ātrumu pirms gājēju pārejas, sauli, mēnesi, jūras tuvumu, braukšanu ar satiksmes drošībai neatbilstošu transportlīdzekli, ātruma ierobežojošo un/vai 119. punkta pārkāpumu, nelietīgos gājējus, kuri atļāvās iet pāri ielai, kad tos laiž, vai nelietīgo craftera vadoni, kurš atļāvās "negaidīti" palaist gājējas?

www.tvnet.lv/auto/satiksme/569308-avarija_grobina_cietusi_cetri_cilveki_viens_gajis_boja

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

CSN 10. punkts paredz katram rīkoties TĀ, lai šāda situācija nekad neiestātos!

Es no CSN vienkārši izsvītrotu 119. punktu!!! Nav un viss! Ne to vien no Noteikumiem, kas bija jēdzīgs, izsvītroja!

CSN 10. punkts arī paredz, ka katrs priekšā esošais gājējs, priekšā esošais braucējs, ar savu rīcību garantēs drošību!

CSN 24. punkts uzliek par pienākumu gājējam pārliecināties par drošību! 5 sekundes gājējs varēja arī pastāvēt!

CSN 70. punkts uzliek par pienākumu civilizēti apstāties, parādot savlaicīgus brīdinājuma signālus! Strauja bremzēšana, kas ir aizliegts, acīm redzama!

Un kur ir garantija kad aizmugurē Krafteram bija sarkani signāli par bremzēšanu? To kāds parbaudīja? Nē. tas nav pieņemts!

Jeb šāda situācija Tev nav pieņemama?

Cēlonis beigts, sekas notiesāsim! Bet pirmo zīmogu ikviens braucējs saņem "trako mājā", ka ir pieskaitāms! Un te pēkšņi nepieskaitāms!!! Kur ir loģika?

Noteikumi, soli pa solim, ir jāpilda katram! Ja kāds uzskata ka kautko kāds var arī nepildīt, tad sekas ir tieši šādas!

Nav CSN 119. punkta! Viņa vienkārši nav! Jāiztiek pēkšņi ar tiem punktiem, kas ir! Un tie ir jāpilda!!!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon - TU ESI UNIKĀLS! Goda vārds!

Visi partiešām nelietīgi un speciāli strauji bremzē pie kaut kādām tur pašpasludinātām likumīgām gājēju pārbrauktuvēm, traucējot visādiem godājamiem vernoniem laizīt ar kraviniekiem pakaļbamperus mašīnām, kuras visas kā viena principiāli nerādot stopsignālus apstājas ātrāk kā F1 jebkad ir spējusi un gājēji, maitas tādi, nelietīgi izmanto reāli apšaubāmo priekšrocību pāriet ielu uz gājēju pārbrauktuves, ja tos laiž kāds noteikti pretlikumīgi pie gājēju pārejas nelietīgi apstājies kravinieka ātrlidošanas traucējātjs, kā arī gājēji - maitas tādi - nepaskatījās 17 mašīnas aiz laižošā un īpaši spītīgi negribēja palaist nevainīgo nabadziņu, kurš ar savu kravinieciņu ij netaisijās ne samazināt ātrumu pirms pārejas (jo nevajag taču pārvietoties atbilstoši svaram, specifikai, redzamībai un spējai apstāties braukšanas virzienā bez bums), kas laikam ir pretlikumīgi un sodāms ar nāvi, nedz dot ceļu, jo kravas kings, nedz manīja priekšā pie pārejas jau stāvošu mašīnu, jo satiksmei nav jāpievērš uzmanība...

TU ESI APBRĪNOJAMI APTAURĒTS! Tā ir reāla dāvana.

Vernon - pastāsti kā tieši jātuvojas gājēju pārejai apdzīvotā vietā... Nolasi, lūdzu, šim jautājumam veltītos CSN punktus... Par ātrumu, par rīcību tuvojoties gājēju pārejai, kā jārīkojas, ja kāds jau ir apstājies pie pārejas, luksofora... Nu tā - visus tos punktus, kuriem kravinieks uzspļāva. 119. punktu var pat neminēt... Jo vai tas ir likumīgi - neszamazinot ātrumu vilkt pāri gājēju pārejai ar tekstu - man aiz muguras vēl vbiens vernons brauc, un tam vēt, un nākamam vēl... Vārdu sakot - gājējam nav jāiet pāri jo piesas sekundes pagaidīs, tad nākamās piecas un tā līdz bezgalībai...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet izlasi vēlreiz! Buss jau bija apstājies, gājēji sākuši šķērsot ceļu. Fakts vien, ka gājēji jau bija busa priekšā norāda uz to, ka vairākas sekundes jau bija droša situācija. Un tad pēkšņi smagais neievērojot ātrumu, neievērojot to, ka tā bija apdzīvota vieta (kas uzliek papildu pienākumu skatīties uz ceļa priekšā, nevis apkārt), nemēģinot izvairīties no avārijas brutāli ieliek busam pakaļā. Tie ir tie, kā viņi paši sevi sauc, PROFESIONĀLIE vadītāji. Ar stāžu, kuri zina visus ceļus no galvas u.t.t.

Es teiktu, ka šajā gadījumā avāriju izraisīja smagā auto vadītāja PROFESIONĀLĀ NOLAIDĪBA.

p.s. cerams, ka eksperti pārbaudīs vai sadursmes brīdī tika lietota rācija, mobilais, vai salonā nemētājās iesākts rijamais.

Ak jā, kurš punkts tad aizliedz strauji bremzēt?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Vernons ir Zikovs 2, tik ne kinoteātrī, bet uz ceļa.

Tev uz šosejas arī nemitīgi kāds lien priekšā un zog distanci, ka 119. punkts jāizsvītro?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

CSN jāsāk lasīt un ievērot no sākuma, ar 1. punktu, nevis jāizrauj kautkas no vidus.

Es teiktu, ka svarīgākais ir šeit:

6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

No kurienes, attiecībā uz konkrēto situāciju, ja es esmu apstājies pie gājēju pārejas, lai palaistu gājējus, tad man ir tiesības uzskatīt, ka arī aizmugurē braucošie izdarīs to pašu.

Un kas būtu, ja smagajam nebūtu busa priekšā, cik tad būtu līķu?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Redz kur laba izlasīte ar "profesionālo" braucēju sniegumu:

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Pēc 1. janvāra 2016. gadā CSN 6. punkta nebūs! Nebūs vēl šis un tas. To "profesionālo vadītāju", kuri Noteikumus zin izcilā līmenī ar visām niansēm, kuras nav noteikumos, ir stipri maz. Un tam par piemēru ir ārkartīgi lielais avāriju un bojā gājušo skaits.

Navajag jaukt ambīcijas ar CSN zināšanām. Parasti ambīciju ir vairāk nekā zināšanu.

Svarīgākais sākas ar CSN 4., 6. un 10. punktiem, kas noteic kārtību un secību, kā darbosies Noteikumi un kā katrs no mums rīkosies uz ceļa!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon - kā tieši kravinieka vadītājs izpildīja 10. punkta prasības?

Un kā tieši mikroautobusam un gājējiem bija paļauties uz vēl spēkā esošā CSN 6. punkta izpildi no kravinieka puses?

Kā ar ātrumu pirms gājēju pārejas?

Kā ar savlaicīgu, normālu un adekvātu kustības ātrumu un tā samazināšanu atbilstoši situācijai uz ceļa kravinieka priekšā?

Kaut kā tu visu šito azimirsti???

...norakstot, ka gājēji nelieši un viņu laidējs nelietis, jo viņiem visiem bija kas tur jāgarantē tam, kam vus visu ir nospļauties...

Nešķiet, ka esi nevis mazliet, bet riktīgi nojūdzies?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Normāli būtu sakārtot attiecības uz ceļa ar gājējiem kultūras līmenī! Pēc CSN prasībām viņus sabrauc! Ja gājēji būtu ar mazāku ambīciju līmeni, tad šāda sadursme nebūtu iespējama. Tev ambīciju līmenis arī pārsniedz zināšanas!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Šis labs - "Un kur ir garantija kad aizmugurē Krafteram bija sarkani signāli par bremzēšanu? To kāds parbaudīja? Nē. tas nav pieņemts!" (Vernons)

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon- es vēlreiz jautāju - kā CSN ir aprakstīta tuvošanās gājēju pārejai.

Nocitē lūdzu punktus!

Ja tie punkti būtu ievēroti, nebūtu nedz uztriekšanās pie pārejas gājējus laižošam busam, nedz pietiekama ātruma uzstumt busu gājējiem.

Buss izpilda CSN prasības laist gājējus (tātad tur stāv jau kādu laiku), gājēji - redzot ka viņus laiž, mierīgi izmanto savas priekšrokas tiesības uz šķērsot gājēju pāreju priekšrocīģā stāvoklī, dodas pāri ielai...

Un tad brauc viens jo^)(*#^aķ vernonveidīgs kretīns, kurš to visu sašķūrē čupā, bet vainīgi, lūk, esot gājēji... Vernon - tev patiešām viss ir labi?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Vernon, tu nu gan veikli pārmeti deķīti uz otru pusi. Kad pēc CSN nevari dot konstruktīvu atbildi, tad sāc kautko murgot par kultūru un attiecību kārtošanu?

Gājējs ir un būs prioritāte jebkurā apdzīvotā vietā. Pa pasauli pārvietojās liels daudzums cilvēku, kuriem CSN šādu vai tādu iemeslu dēļ (slimības, atkarības, galvas problēmas, bezpajumtnieki) ir vispār pie kājas. Kuri jebkurā brīdī un vietā var izstrādāt da jebko uz ceļa. Nu ej, varoni, kārto ar viņiem attiecības uz ceļa. Pamēģini maskačkas narkomāniem iestāstīt kautko par kultūru!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

P.S. Vernon - kā gājējam bez C kategorijas apliecības (viņam tādai NAV JĀBŪT) legāli un droši izmantot savas tiesības droši šķērsot ielu, izzīlēt/apjaust/izzīst no zila gaisas, brīdī, kad pie gājēju pārejas jau ir apstājušies citi transportlīdzekļi, saprast, ka vienam ir burtiski po&^j, ka tas ir gatavs sastumt čupā kaut 5 mašīnas, jo, lūk visi pa priekšu CSN ievērojušie kotur kādam atkal nav garantējuši???

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

P.S. Vernon - kā gājējam bez C kategorijas apliecības (viņam tādai NAV JĀBŪT) legāli un droši izmantot savas tiesības droši UZ GĀJĒJU PĀREJAS šķērsot ielu, izzīlēt/apjaust/izzīst no zila gaisa, brīdī, kad pie gājēju pārejas jau ir apstājušies citi transportlīdzekļi, saprast, ka vienam ir burtiski po&^j, ka tas ir gatavs sastumt čupā da kaut 5 mašīnas, kā arī ka tas tomēr ātrumu un piesardzību neievērojt brauc stipri ātrāk kā spēj apstāties un nemaz negrasās nodrošināt satiksmes drošību un nerīkojās atbilstoši 10. punktam???

Un finālā, lūk, visi pa priekšu CSN ievērojušie kotur kādam atkal nav garantējuši???

Vēl pasaki, ka pa ietvi braucošam kraviniekam arī gājēji, maitas tādi, traucē...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Mani uzjautrina argumentu trūkums salīdzinājumā ar kinoteātra šāvēju!

Gājējam aizliegts iziet uz brauktuves, ja tuvojas transports!

Vadītājam jāsamazina ātrums pirms gājēju pārejas, lai palaistu gājējus!

Vadītajam aizliegts strauji bremzēt! Vadītajam jāfiltrē situācija un jābrīdinā aizmugurē braucošie, ka viņš samazinās ātrumu ar savlaicīgiemn signāliem!

CSN 10. punkts paredz, ka šos Noteikumus pildīs katrs!!!

Tāda ir šī ķēde! Bet viens no ķēdes posmiem ir beigts! Un Jums visiem tas ir pedējais!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Ja viens transports ir apstājies, gājējam ir jāapskrien tam riņķī un jāpalūr, vai kāds cits vēl netuvojas vai vai tam stāvošajam bremzes deg? Vēl viņam vajag radaru kabatā, lai novērtētu, ka tas bremzē?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..18
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti