Cerēt, ka auto kalpos perfekti, bez neviena defekta, nav reāli. Vismaz glābiņš ir garantija.
Bet, tik un tā negribas tērēt laiku un nervus. Jūs mani saprotat?
Cerēt, ka auto kalpos perfekti, bez neviena defekta, nav reāli. Vismaz glābiņš ir garantija.
Bet, tik un tā negribas tērēt laiku un nervus. Jūs mani saprotat?
Ja vien jūs zinātu, kāda čakarēšanās man personīgi bija ar jaunu Bmw 118d, pēc tā izbraukšanas no Bm auto... Bet taisnība, toreiz Bmw teju vai nolādēju, solīdamies sev nekad vairs tādu. Tagad uztveru jau pozitīvāk to visu.
GB12
Ja gribi braukt saudzējošā režīmā, tad ir jāpērk benzīnnieks. Cik zinu, pārdevēji nu jau tagad to klientiem stāsta.
....
Tagad benzins /gaze . Bet jau lūkojos cita auto virzienā. Pa'šlaik nolēmis tikkai benzīns .
Salona pārdevējs zinādams par manu benzinieka vēlmi tomēr informēja par DPF , ja nu kas .
Izskat'atās tā izplatīta sērga
Par motora noslodzi . Saka neslogojot problēmas gan dīzelim gan benzīnam
Tad jau mazmotoram šajā jomā priekšrocīa
Tieši tā. Mana Škoda-Fabia 1,2 benzīns/gāze (nobraukums tagad 66.261 km) Latvijas ceļos jūtas ideāli. Motoriņš murrā kā labi barots kaķēns.
Nevaru neievērot slavinošos Fabijas tekstus, katru reizi pieminot arī nobraukumu. Šoreiz pat ar 3 cipariem aiz komata, kas vedina domāt par ļoti pārdomātu nobraukuma pierakstīšanu pēc katra brauciena.
Nu jau ar Verso esmu nobraucis 3000 km - pie auto pilnībā pierasts un esmu arī izbaudījis dažas funkcijas, kas nekad nav bijušas.
Lietus sensors - reizēm strādā perfekti, bet bieži ir drusku slinkāks uz tīrīšanu, nekā pašam vēlētos, lai gan uzlikts uz maksimālo jūtīgumu. It īpaši tas attiecas, kad lietus nelīst stipri, bet drīzāk smidzina - dažas pilītes, vēl dažas, un tad jau sāk traucēt... bet sensors kā netīra, tā netīra. Tomēr ērtāk ir nekā bez sensora, jo šādās situācijās vajag tikai pamainīt sensora jūtīgumu - ko var darīt, nemainot loga tīrītāja vadības kloķa pozīcīju.
Automātiskās tālās gaismas - lai arī šo fīču sanācis izmantot tikai divas reizes, jo nekādi nakts pārbraucieni nav bijuši un jo ir vasara, tad jāsaka, ka tas ir kaut kas vienkārši superīgs. Man tuvo/tālo pārslēgšana nekad nav likusies kā kaut kas grūts, bet... dzīve ir tik daudz ērtāka, ja tas nav jādara. Vismaz pirmie testi liecina, ka gaismas pārslēdz precīzi un savlaicīgi. Domāju, ka šī funkcija man ļoooti patiks.
Toyota Touch 2 ir stipri labāka sistēma - gan vizuāli, gan no lietošanas ērtības viedokļa - nekā vecās mašīnas Toyota Touch. Verso arī ir ievērojami lielāks skārienjūtīgais ekrāns (6,5" vai 7", ja nemaldos), salīdzinājumā ar mana Aura 5" atstāj daudz labāku iespaidu. Kas nav forši toties ir, ka reizēm mēdz ģlukot Bluetooth savienojums ar telefonu - tieši attiecībā uz zvaniem. Savienojums pazūd... nezinu, vai vaina ir telefonā, vai ar pašu sistēmu.
Kas vēl? Panorāmas lūku jau pieminēju - vienkārši super! Jā, Verso klimatkontroles sistēma darbojas patīkamāk, nekā Aurim. Kaut kā maigāk, mazāk "pūš", kad vajag uzturēt vienmērīgu temperatūru. Par motoru jau laikam visu uzrakstīju, par patēriņu arī (šodien uzpildījos un uzstādīju jaunu antirekordu - 46 litri uz 740 km, kas dod vidējo 6,2/100 - atvaļinājums beidzies un vairāk jāmīcās pa korķiem, īpaši kopš sāka Brīvībeni remontēt, vārdu sakot, auto fascinējoši maz degvielas patērē)... ko vēl pieminēt?
Jā, skaņas sistēma Aurī labāka, nav diez ko laba Verso. Borta dators kā no 2000.g. sākuma - milzīgā kontrastā ar, piemēram, infosistēmu un visiem jau minētajiem palīglīdzekļiem. Nezinu - vai tiešām būtu tik grūti to mazo lodziņu nomainīt pret kaut vai tikpat mazu, bet LCD ekrānu? Nav jau tā, ka baigi traucētu, bet rada tādu zināmu nesaskaņu.
Salons plašs un praktisks, varu pats aiz sevis (195 cm) sēdēt bez problēmām, pietiek vietas gan galvai, gan kājām. Patīk iespēja regulēt atzveltnes un brīvi bīdīt visus otrās rindas beņķus pēc patikas.
Kopumā esmu ļoti apmierināts ar jauno auto. Cerams, ka arī tehniskajā ziņā būs uzticams un ka arī turpmāk labi ripos!
" Tomēr ērtāk ir nekā bez sensora, jo šādās situācijās vajag tikai pamainīt sensora jūtīgumu - ko var darīt, nemainot loga tīrītāja vadības kloķa pozīcīju."
jo šādās situācijās, lai notīrītu stiklu, vajag tikai pamainīt sensora jūtīgumu
AnK
Man bija rav4 tagad avensis
1. Par lietussensoru varu teikt to pašu . Slikti strādā . Laikam gadiem to pašu visos modeļos liek .
2.bluetoth arī man reizēm ķerās . Es vainoju savu windovs phone . Varbūt telefons nemaz nav pie vainas
3. Skaņas izolācija man arī sāk traucēt , agrāk kaut kā bija vienalga
Tālo gaismu regulēsana nav bijusi ,bet domāju man būtu piemērota ,es reizēm aizmirstu pārslēgt . Tie kam ir visi slavē .
Panorāmas lūka nav bijusi ,bet intresē . Es forumā esmu las'ijis tikkai vienu kritisku viedokli par 'so . Bet tā visi slavē.
Bet tagad tā reāli.
Lietus sensors - man patīk, bet, ja arī apnīk - ir taču arī manuālais režīms.
Bluetooth - jā, reizi pa reizei atvienojas, bet tas prasa aptuveni 15 sekundes, lai atkal pievienotos
Skaņas izolācija - tā gan ir viena traka štelle mūsdienās. Radinieks apgalvo pilnā nopietnībā, ka vairāku dienu JAUNA (testa) BMW 5.sērija ar R19 ripuļiem ir pat skaļāka nekā viņa (JAUNA) MAZDA 6
Nemaz nerunājot par citiem auto, kam skaņas izolācija vēl sliktāka.
Panorāmas lūka - varu teikt tikai vislabākos komplimentus!
Netraucē, patīk, labi izskatās arī no ārpuses. No salona - fantastiski!
AnK
Ar to ieslēgto sensoru esmu ziemā norāvis gumiju . Sāku kasīt vējstiklu un ieslēdzu . Pēc tās reizes jau esmu savi pieradināis sensoru slēgt laukā un vēl pirms iedarbināšanas nočekot
Visiem ar lietus sensoru aprīkotajiem auto, ar ko man ir gadījies braukt, sensora režīms automātiski izslēdzas, izslēdzot aizdedzi un pēc tam jāaktivizē no jauna manuāli. Pieņemu, ka tieši tevis minētā iemesla dēļ. Vai nu tava auto ražotājs ir glups, jeb auto sačakarēts.
Manam nē. Ir gadījies pāris reizes, ka, aizmirstot izslēgt, pēc pāris dienām, statoilā mazgājot stiklus, sāk darboties tīrītāji.
Lietus sensors ir bijis/ir 3 maniem auto - divām hondām un opelim. Nevienam no tiem tas atsevišķu nav jāaktivizē. Ieliek sviru auto režīmā un tā tas darbojas pastāvīgi. Esmu braucis ar vēl virkne dažādiem auto ar lietus sensoru un visiem tas princips bija vienāds.
Par ekstrām.
Nebija iepriekš bijis, bet tagad ir un jau pieradu - aklās zonas sensors sānu atpakaļskata spogulī. FANTASTIKA!
Ne reizi vien līdz ieraudzīt kādu sev sānos no aizmugures, kad slinkums grozīt galvu vairāk.
Piekrītu - fantastiska fīča. Īpaši patīk vadītājiem, kam slinkums pārliecināties par savu manevru drošību. Pieradina to darīt vienmēr un paļauties, ka no avārijām glābs elektronika un citi vadītāji.
Es braucu, sekojot līdzi notiekošajam uz ceļa - spoguļos skatos regulāri, ne tikai pirms manevra. Bezjēgā mirgojošas lampiņas tikai novērš uzmanību un kaitina.
Tevi ir iespējams redzēt arī dzīvē (vai uz bildes)?
Izklausies tāds reāls nūģis, kam viss slikti utt.
Kam vajag, tam ir. Tava vēlme vairāk izklausās pēc pacana aicinājuma iziet ārā aprunāties, kad saprātīgie argumenti beigušies. Ko tev dos manis apskatīšana?
Nē, man tikai interese.
Esmu mierīgas dabas cilvēks, galīgi nepareizi esi sapratis mani.
Un mani argumenti nebeidzas ne tuvu, tā kā
Mani tikai interesē, kāds ir cilvēks ar tik noliedzošu jauno tehnoloģiju attieksmi, bezmaz vai izsmiedams citādi domājošos
Un ko vēlies ieraudzīt? Vai man ir gari mati un bārda? Kāda zīmola apģērbu valkāju? Jeb ko?
Sāc labāk ar iedziļināšanos manā viedoklī, jo visu esi sapratis nepareizi. Tehnoloģijas mani drīzāk aizrauj, nevis es tās noliedzu, bet spēju atšķirt tās no līdzīgi iesaiņota stopsignāla zaķiem, kur tehnoloģiski nav nekā jauna. Un ar ironiju atļaujos izteikties par lietām, kas ir pretrunā ar veselo saprātu, nevis par citādi domājošajiem. Nav jau īsti citas izvēles - mūsdienu pasaule ir tik tālu sačakarēta, ka par to var tikai šausmināties vai pasmieties - mainīt tur mēs neko nevaram.
kashinsh79
Lai bluetooth pieslēgtu jārestartē auto . Nau jao tik traki , bet ..
rudens, o, par lietus sensora nostrādāšanu ziemā nebiju iedomājies - paldies, būs jāpasāk slēgt ārā to auto režīmu jau laicīgi, citādi aizmirsīsies.
Skaņas izolācija Verso ir labāka, nekā Auris, motors daudz klusāks, lai gan sieva uzskata, ka riepu trokšņus uz nelīdzena asfalta vairāk dzird - nezinu, kā ar to.
Par Bluetooth, Auris man atkal bija problēmas ar mūzikas atskaņošanu, principā bija jāpārstartē bluetooth telefonā, lai pieslēgtu mūziku.
Man ne Auri, ne Verso nav bijis jārestartē, lai atgūtu Bluetooth, ja pazūd - vai nu piespiežu to "connect for phone"/"connect for all" infosistēmas setingos, vai arī telefonā atvienoju/pieslēdzu BT, kas aizņem kā kasiņš raksta kādas 10-15 sek.
Būšu pareizs, komentēšu tēmas sakarā.
Manam Peugeot 508 esmu pie stūres jau gandrīz 10tkm.
Pa laiku ir bijis viens garantijas gadījums - stāvot pie krustojuma, izjuka siksnas rullis un es, dabiski, paliku bez A/C un arī ģeneratora uzlādes. Tikdams uz dīlera servisu (15km attālumā), secinājums tāds, ka detaļas nav uz vietas, tā jāpasūta un 3 dienas auto piespiedu dīkstāvē.
Kas man Peugeot 508 joprojām ļoti patīk?
- dzinēja atsaucība (180zs HDi - pietiekami ass ikdienā)
- ekonomiskums (vidēji ap 6,5l/100km, garajos gabalos pat zem 6l/100km)
- izskats (balts metaliks komplektā ar melnu stikla jumtu visā garumā un platumā)
- ekstras jeb aprīkojums (no kurām visvairāk tīk ērtais Handsfree - Bluetooth; aklo zonu sensors sānu atpakaļskata spoguļos; atpakaļskata kamera navigācijas ekrānā komplektā ar daudzajiem parkingsensoriem; ļoti laba mūzikas sistēma) ALLURE komlektācijai
- izcila start/stop automātika, kad startē zibenīgi un uzreiz atlaižot bremžu pedāli (rodas sajūta, ka dzinējs tiek pielaists teju bez startera)
- auto ir ļoti kluss, panelī vai salonā nav pilnīgi nevienas blakus skaņas, un to es varu apgalvot, kaut vai pa Vienības gatves bruģi braucot
- fakts, ka auto ir absolūti zagļu neiekārots un ar visiem 0% Kasko pašriskiem
Kas tad nepatīk?
Principā, tikai viena lieta, bet tā reizēm izbesī kārtīgi - tā ir Peugeot automātiskā ātrumkārba. Ātrumkārba, kas ir ar tik lēnu reakciju, ka straujš paātrinājums reizēm šķiet pat nedaudz "sāpīgs" pašam auto. Vismaz man noteikti, jo sajūtu izteiktu aizturi un pēc tam tādu kā spērienu no ātrumkārbas puses
Vēl? Varbūt maza nianse, katru reizi, kad piespiežos apmalei ar aizmugures dubļusargiem, tie atlec nost no bufera un jāņem talkā skrūvgriezis (jau esmu uzmanīgāks).
Visādi citādi - braukšanas vaina un arī prieks (neviltots).
Arī pēc Premium BMW E60, kas man bija pirms tam.
Labi tev un plusiņš francūžiem. Volvo D5 šādā gadījumā "paņem līdzi" zobsiksnu un attiecīgi vārstus un galvu. Konstruktoru muļķība vai apzināts risinājums?
Nu nez... man diezgan daudz paziņas, kolēģi, klienti, draugi brauc ar visādu modeļu D5 volviķiem (sākot ar 2002.gada S60, beidzot ar 2011. XC60) un tikai viens sūdzējās, ka baigais šrots esot. Bet viņš diezgan pajātu arī nopirka.
Īstenībā es arī apsveru domu par S80 iegādi. Šodien pārdevu Saabu, tagad jādomā, ko ņemt vietā.
Es jau nesaku, ka motors slikts... Kamēr iet... Bet pēdējā gada laikā paziņu lokā ir nobeigušies 5 gab. Visi ar vienu vainu - plīsusi agregātu siksna, kas tiek ierauta zem zobsiksnas. Un tas ir pēdējās (trešās) paaudzes D5 joks - tiem, "sākot ar 2002.gada" nav jāsatraucas, bet trešās paaudzes (neatceros no kura gada) īpašniekiem gan. Vecie, cik man zināms, bija/ir diezgan izturīgi, ko nevarētu teikt par jaunāko, kas seko labākajām autobūves tradīcijām.
Vari palasīties, ko par to saka citi, lai neteiktu, ka es atkal kaut ko izdomāju: www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=99101
Nesaku, ka tu izdomā... varbūt vienīgi, ka pārspīlē ar "5 pazīstami"... gan jau kaut kāds pamats ir tavai "mīlestībai" pret Volvo. Bet tomēr, man diezgan liels paziņu loks brauc ar šiem motoriem un ne no viena neesmu dzirdējis par kaut ko tādu...
Negribas šobrīd baigi iedziļināties linkā, bet tā virspusēji pārskrienot ar aci pāri, plus atradu vēl vienā volvo forumā, šķiet - ja pie iegādes nomaina gan siksnu, gan roļikus (ko vispār vajadzētu darīt jebkuram auto pie iegādes), tad šādai šaizei it kā nevajadzētu notikt.
Ir sāpīgāk, nekā tev virspusēji šķiet. Viens no D5 "aizgājējiem" to izdarīja neilgi pēc šādas maiņas. Cilvēks, kas reanimēja, nebija gluži parasts automehāniķis, bet sava aroda meistars ar inženierzinātņu maģistra izglītību, tādēļ pacentās iedziļināties problēmā un atklāja interesantas lietas. Sākotnēji likās, ka apkopes veicējs ir uzstādījis defektīvu aftermarketa detaļu - agregātu siksnas spriegotājrullītim bija asas šķautnes ķīļrievām, kas bija jauno siksnu "noēdušas" tajos ~20kkm, kas tika nobraukti pēc maiņas. Kam negadās...
Bet interesantākais ir tas, ka tieši šādus pašus "defektīvus" spriegotājrullīšus piedāvāja ne tikai visi aftermarketa detaļu izgatavotāji, bet arī Mūsa Motors, kastītē ar Volvo logo! Vienīgais rullītis, kas nav ass, ir tas, kas uzstādīts rūpnīcā sākotnēji un kuru ražotājs liek mainīt neatkarīgi no tā, vai tam ir redzami bojājumi. Auto tika reanimēts šo rullīti noslīpējot atbilstoši oriģinālajai rūpnīcas detaļai un tagad atkal ir ejošs, bet par dārgu cenu.
Kopā ar faktu, ka agregātu siksna plīstot rada tādus tālākejošus bojājumus, pēc kuriem dīlera rekomendācija ir auto norakstīt, ir par ko padomāt...
Kura gada un kurš modelis tas bija?
Un vai 20 tūkstoši kilometru nav vēl tā sadaļa, kad uz detaļu vajadzētu attiekties garantijai? Ja vien tas nav svētdienas braucējs, kurš ar mašīnu brauc 8-10 tūkstošus gadā.
2011. gada 215zs versija (D5244T11 vai D5244T15). Bet cik sapratu, šī problēma attiecas uz visiem trešās paaudzes D5 - siksnas un ruļļa vienādi. Garantija? Kāda garantija vecam auto, kam minētais noskrējiens ir pēc apkopes? Detaļas tika mainītas vēl Vācijā, pēc iegādes Latvijā tikai pārliecinoties, ka ieraksts grāmatiņā atbilst patiesībai un siksna un rullīši ir jauni un pēc marķējuma atbilstoši. Nevienam neienāca prātā ka slēpjas tāds pārsteigums. Auto lielā mērā tika iegādāts pateicoties veco D5 labajai slavai. Pat pārdevējs Latvijā tomēr deva uz savu risku gada garantiju, bet auto izturēja 14 mēnešus...
Pašam auto nē, bet konkrētajai detaļai taču garantijai būtu jābūt. Attiecīgi, ja šīs detaļas defekta vai greizās konstrukcijas dēļ pa pieskari aiziet dzinējs, tai tā kā būtu jābūt Volvo, ne klienta problēmai, vai ne tā?
Pareizi saki... Būtu jābūt. Bet dzīvē ir savādāk - Vācijas serviss atbildēja, ka izskatīs pretenziju, ja viņiem nosūtīs auto uz ekspertīzi, kā arī pierādījumu, ka rullītis un siksna ir tie, ko viņi ir uzlikuši. Tagad pastāsti man, kā piedāvā pierādīt, ka tās driskas ir no viņu liktās siksnas, nevis no kāda cita pēc tam uzliktas?
Nulles pašriskus zādzībai var dabūt arī bembjiem, raviem, avenšiem, ā-četriniekiem, landkruiseriem, tagad jau jāsaka, ka arī ix35, santa-fe u.c. zagļu mīļotiem auto, tiesa gan - ne Baltā. Kaut gan - ar labu motivāciju arī tur var sarunāt. Kas attiecas uz nulli bojājumiem, 99% gadījumu gadījumu tos atmaksājas ņemt tikai tad, ja katru gadu izraisa apdrošināšanas gadījumus, jo starpība starp nulles un 140 euro pašrisku vidēji ir 100-150 euro. Un tas nulles pašrisks ir tikai pirmajam bojājumam. Uz tevi tas gan neattiecas, jo tev droši vien darbs maksā par polisi.
Šodien aprit precīzi gads kopš manas Honda CR-V iegādes. Jāsaka, ļoti labs gads, kura laikā nobraukti 24 932 km (odometra rādījums 24 942 km, jo pie iegādes bija 10 km). Šī gada laikā pēc garantijas remontiem nebija nekādas nepieciešamības. Pirmās apkopes laikā palūdzu labāk nostiprināt pie priekšējā vējstikla eošo plastmasas vāku, zem kura atrodas ceļa zīmju lasīšanas kamera, tālo gaismu sensors, lietus sensors, joslu lasītājs. Brauciena uz Austriju laikā vienā brīdī sāka nedaudz grabēt. Tas reāli kaitināja. Tagad viss OK.
Te iepriekš diskutēts par lietus sensora darbību. Es vispār neatceros, kad būtu manuāli slēdzis logu tīrītājus. Vienīgi reizēs, kad nepieciešama logu apskalošana. Arī manā Zafira ir lietus sensors un arī tajā tas strādā tikpat labi, ka nav nepieciešamības slēgt manuāli tīrītājus.
Tālo gaismu automātiskā darbība ir vienkārši izcila lieta. Arī manā Zafira ir tāda pati opcija un arī tajā tā strādā tikpat precīzi.
Ne tik labās domās esmu par CR-V iebūvēto Android ooperētāj sistēmu. Aptuveni reizi 3 mēnešos, ir jāatjauno rūpnīcas iestatījumi, citādi mēdz uzkārties vai pazust, piemēram, atpakaļgaitas sensori, kas uztver šķērsli no sāniem. Pēc restartēšanas, kas prasa aptuveni 3 minūtes, viss ir OK, bet tad atkal par jaunu jāpārprogrammē radio programmas, kā arī jāsavada handsfree ātrie un balss zvani, jo es šīs funkcijas ikdienā izmantoju.
Pats handsfree (bluetooth) strādā labi, savienojas ar telefonu operatīvi, bet šī gada laikā kādas 5 reizes ir bijis, ka kaut kādu man nesaprotamu iemeslu dēļ pēkšņi savienojums pazūd. Deaktivizējot un uzreiz aktivizējot viedtālrunim bluetooth uztvērēju, uzreiz savienojums parādās.
Tehniski par savu CR-V man nav pilnīgi nekādu iebildumu. Honda ir un paliek Honda.
Patēriņa datus un izmaksu bilanci par pirmo lietošanas gadu varu sīkāk tepat uzrakstīt kaut kad mazliet vēlāk. Šobrīd baudu atvaļinājumu un man ne līdz ekselim, tā teikt
Runājot par apdrošināšanu, es visus savus auto apdrošinu ar 0 % pašrisku visiem riska veidiem (zādzība, laupīšana, pilnīga bojāeja, bojājumi u.c.). Matemātiski rēķinot, noteikti esmu pārmaksājis, jo KASKO atlīdzības piesaku reti, pie kam gandrīz un tikai kāda nezināma ļaundara - bojātāja dēļ. Bet sirdi silta sajūta, ka pašriska nav un tajā brīdī, kad jāpiesaka atlīdzība, vienmēr priecājos, ka nav jāpiemaksā pilnīgi nekas.
Muļķības, kas 0% pašrisks sadārdzina polisi par 100 EUR, tāpat kā muļķības, ka 0% pašrisks ir iespējams tikai 1.atlīdzības gadījumam. Viss atkarīgs, kuru apdrošinātāju izvēlies un cik tu esi gatavs kaulēties par noteikumiem, un, protams, arī no sociālās pazīšanas jeb blata. To vēl neviens mūsu valstī nav atcēlis
Tāpēc jau rakstu, ka 99% gadījumu... nu labi, biš laikam pārspīlēju, varbūt 90% bet es dienā rēķinu kasko cenas kā minimums 4-5 klientiem, tā ka, tici man, labāk zinu, kas tirgū notiek un kādas ir starpības. Nulles pašrisku vairākiem gadījumiem šobrīd piedāvā Baltikums, kas gan drīzāk ir loterijas biļete nevis apdrošināšana, un Ergo, kuram tāpat nospiedošā vairumā gadījumu tad cena pieaug tik ļoti, ka tas pasākums paliek pavisam neinteresants... pārējie šo opciju izņēma 2008./2009.gadā. Bet cik ir daudz tādu, kam kaut kas notiek vairākas reizes gadā? Ir jau man arī pāris pacientu, kas pamanās sadauzīt mašīnas 4-5 reizes gadā, bet, nu, tādu ir ļoti maz... nu, protams, sociālais statuss un blati ir cita lieta
Man pašam abas mašīnas (ak jā, nu jau tikai viena) ir apdrošinātās Ifā, If nepiedāvā nulles pašrisku vispār, toties ir vispretimnākošākais izmaksās, īpaši strīdīgajās situācijās.
Nepērku KASKO vispār un pilnīgi noteikti esmu ietaupījis pietiekami, lai šobrīd varētu nopirkt vietā citu auto, ja tāda vajadzība rastos. Arī tajos gadījumos, kurus apdrošinātāji vispār atsakās apdrošināt
Iespējams, ka tavā vietā es arī nepirktu... vismaz saabam noteikti... tev, cik atceros, neko diži jauns auto nebija, vai ne? Bet, tā kā ikdienā saskaros ar 1-2 gadījumiem, sākot ar sīkumiem, beidzot ar norakstāmām mašīnām un tos diemžēl piedzīvo arī ļoti labi, akurāti, pieredzējuši utt. braucēji/īpašnieki, tad tomēr labāk samaksāju tos pāris simtus gadā un guļu mierīgi. Un nav jau slikti, ka ir iekrāta/ietaupīta nauda, bet jā pēkšņi un neplānoti jāizdod...
Ak jā, pret ko tad neapdrošina?
Ko neapdrošinātu? Braukšanu ārpus iezīmēties ceļiem, braukšanu sacensībās, "papildaprīkojumu". Man auto standarta "bundža" maksā mazu daļu no auto faktiskās vērtības. Un nobraukums ikdienas satiksmē mazāko un drošāko daļu no nobraukuma.
Nav man Baltikums. Šis kantoris vispār nav izskatāms kā variants. Arī ne priekš octa.
Kasko ir obligāts līzinga gadījumā. Tas tātad pat neapspriežas.
Un nezinu nevienu JAUNA auto pircēju, maksājot uzreiz (vai arī totāls neprātis, lielu naudu muļķīgi iesaldējot tādā veidā).
Personīgi pazīstu tādus vairākus. Gan fiziskas, gan juridiskas personas.
Man tas neliekas prātīgi.
Ir gudrāki veidi, kut ieguldīt naudu.
Nu pastāsti lūdzu, kādi ir gudrāki veidi, kur ieguldīt naudu? Maksājot par piespiedu KASKO un bankas procentus? Pastāstīšu tev kaut ko interesantāku - uzņēmumam, kam nav finanšu plūsmas problēmu, vienīgais iemesls auto līzingam ir nodokļu "optimizācija". Bet privāti vispār derētu apdomāties par tādu auto pirkšanas nepieciešamību, ka jāvēršas pie augļotājiem. Auto ir dārga ekstra, bet ne tuvu nepieciešamība. Tiem retajiem kam privātauto patiešām ir nepieciešamība visticamāk pietiek ar to, ko tu gada laikā par vienu pašu KASKO maksā.
Jebkas, kas nezaudē vērtību (kā auto).
Līzinga procenti - ļoti zemi.
Kāpēc neizmantot pakāpenisku samaksu?
Man vienalga, kāda iegādes summa, jo aktuāls tikai mēneša maksājums.
Ar to, kas nezaudē vērtību, tu domā amatpersonu skaidrās naudas uzkrājumus? Tu tak esi baņķiera sapnis - "vienalga kādā iegādes summa" Pret šito nav argumentu...
Domeniks atklāti atzinās, ka 90% visus viņu auto (arī ūberdārgos) pērk līzingā. Un tas ir pilnīgi adekvāti, ja banku līzings.
Te minēja lietus sensoru. Škodai man tāds ir un pats es jaunu auto pērkot par tādu noteikti nemaksātu ne grasi, ja vien nav kas mainījies.
Manuprāt, jēgas no šī izgudrojuma attiecīgajā izpildījumā ļoti maz, jo bieži manuāli jāregulē. Te tīra par ātru, te atkal nepietiekami. Kādu brīdi viss stikls jau ar lietus pilēm, bet sensors vēl nav izpratis. Smalkā smidzināšana vispār bezcers. Reizēm ir puslīdz labi, bet tad atkal uznāk dažādas intensitātes lietus un sāc regulēt pats.
Ja brauc ar auto, kam sensora nav, bet iespējas regulēt tīrītāja darbības ātrumu, tad tas pats vien ir.
Tiem, kas apgalvo, ka sensors izslēdzas pēc aizdedzes atslēgas izņemšanas, tad apgalvošu, ka attiecīgajam auto tā vis nav. Tas ir stikla tīrītāja sviras stāvoklis un ja tas ir iestādīts tā, tad brīdī, kad zvirbulis uzķēzīs uz sensora, slotas pretīgi kaukdamas aizies pa sauso
Ziemā gan neesmu problēmas novērojis, ka slotas rautu nost ledu. Iespējams, auto saprot, ka zemos grādos sensoru jāatslēdz vai tamlīdzīgi, bet līdz šim nebija sanācis par to pat aizdomāties.
Volvo D5 . jā visi slavē. man nav pieredze
1.9 tdi VAG ne tikkai slavē , bet pieludz . Bet man par šo motoru viens vienigs negat'ivisms . Pan'a TOP 1 vietā no sliktās puses . Un kas pats intresantākais . Kad nor'ava zobsiknu , salūza virzulis ..tad visi servismeņi tik saka nu tas jau tipiski šim . Be tauta apkārt neko par šo tipisko lūšanu neko . Taisnības labad jāpiezimē ar'i par d4d kad tam klājās sprauslas ,servisaā teica nu tā jau tipiskā kaite šim
Pašlaik klausos ( un braucu ) slavas dziesmas toijotas 1,8 benz'ins ....nu redzēs
kashins79
aklo zonu sensors sānu atpakaļskata spoguļos; atpakaļskata kamera navigācijas ekrānā komplektā ar daudzajiem parkingsensoriem;
.....
Kamera sānos nav ?
Tie sensori (sānu aklo zonu )noder parkojoties ,vai arī braucot .
Ar'ī es esmu pie tiem kurš skatās un mazāk mirkšķina . Bet vismaz pāris reizes esmu "aizmirsies" un uzsācis manevru nepārliecinoties . Nesen vēl Jelgavā viens krustojumā nāca runāties . Tā kā hm .,varbūt noderētu
Aklo zonu sensors strādā tikai kustībā.
Nav jau stāsts par to, ka bez tā nevar iztikt (arī citu ekstru sakarā), bet, cik tīkami, ja tās ir
Ir gudrāki veidi, kut ieguldīt naudu.
...........
Pirms gadi 10 jau bija lidziga plaša apmeklēta diskusija ... Toreiz arī cilvēki zināja kā labāk ieguldīt ..ar ko beidzās
Jau jau mēs tā sākam, tad atceramies - auto iegāde ir totāls naudas zudums un nekas vairāk. Patiesībā, bez daudz kā varam iztikt, bet vai vajag? Un kam tad to naudu pelnīt, ja ne priekam (emocijām) sev un ģimenei?
Es jau minēju, neuztveru auto iegādi konkrētā summā. Rēķinu, vai to varu atļauties ikmēnesi (gan iesakāma ir Nomika tēma, kādas reālās izmaksas ilgtermiņā), iegādes summa - gandrīz nebūtiska. Tik un tā nevienu auto vēl neesmu tik ilgi lietojis, arī ne pilnībā izmaksājis
Rēķinos, lai. to pārdodot, dabūtu atpakaļ vismaz pirmo iemaksu (lai iegādātos citu auto likumsakarīgi).
Ahoj, ir varbūt kādam kāds jaunums savas (garantijas auto) izvēles sakarā, par ko citiem pastāstīt?
Vai arī nekautrējies un pastāstām, kā tehnika kalpo.
Nav daudz, ko teikt - kalpo labi, pat ļoti. Ja jārunā par traucējošām lietām, tad brilles šausmīgi grab, ja novieto briļļu nodalījumā. Līdz šim neesam atklājuši piemērotu risinājumu, kā šo novērst.
Vakar aizbraucu uz Jelgavu un atpakaļ, veicu mazu eksperimentu. Turpceļā braucu par degvielas ekonomiju nedomājot, kā labpatikās - kas nozīmē aptuveni 10-20 km/h virs atļautā (pēc GPS), regulāri apsteidzot/apdzenot lēnāk braucošos. Galamērķī sasniedzot, borta kompjūteris rādīja vidējo 5,9.
Izdomāju atpakaļceļā pārbaudīt, cik taupīgi varu braukt - braucu, ievērojot visus ātruma ierobežojumus (reizēm pat braucu drusku zem atļautā, t.i. 90/100 pēc spidometra, kur atļauais 90/100), jau laicīgi pirms ātruma samazināšanas vietām sāku bremzēt ar motoru u.t.t. Ceļš uz Jelgavu jau ir izcili piemērots šādiem ekopigoriem, jo divjoslu - var droši ekoloģiski braukt un nevienu netraucēt.
Rezultātā vidējais, iebraucot Rīgā, bija nokritis līdz 5,3/100, kad noparkojos - 5,4/100. Tādēļ ir iespējams izspiest arī degvielas patēriņu zem 5/100, ja brauc īpaši mierīgi un pārdomāti.
Tā kā Ušaks acīmredzot izlēmis visus ielas remontus veikt šogad, lai elektorāts paspēj aizmirst līdz vēlēšanām, tad vidējais šoferējot daudz pa pilsētu pie iepriekšējās uzpildes bija 6,5/100 (vai kas tamlīdzīgs).
Par dīzeļa problēmām īpaši neuztraucos, jo gana regulāri braucu garākus gabalus un ekobraukšana mani nogurdina (teikšu godīgi - daudz ilgāk par Jelgavu tā braukt negribētos), tādēļ motors arī regulāri tiek normāli noslogots.
Kādas markas auto, tas ir?
Ja tiešām visa problēma ir grabošas brilles, tā ir novēršama ĻOTI vienkārši
www.alibaba.com/product-detail/various-color-velvet-glasses-pouch_1399688435.html
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?