Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tikko Spānijà iznomāju Citroen C4 picasso, jauns auto bija, nobraucis 200km, 1.6d tomāts ar start stop, zem 8L patēriņu nedabūju! Uz šosejas bija ap 7.5, nobraucu ap 500km. Braucot kalnos sāka migot viss panelis, ka EsP nestrādā, ABS, rokas bremze, riepu spiediens krītas!!! Sievai panika

nomiks Reģ.: 30.10.2002
8 1 Atbildēt

Sestdien ar savu nesen iegādāto Zafira biju aizlaidis tepat līdz Viļņas IKEA. Secinājums - šis auti ir tiešām labs gargabalnieks. Vidējo patēriņu borta dators uzrādīja precīzi 6,0 l/100km. Pieņemu, ka ar bākas metodi būs kādi 6,3 vai 6,4. Vēl neesmu pildījies, jo 600 km nobraucot vēl rezerve gandrīz 300 km palika. Kamēr tiku līdz Viļnas automaģistrālei, kur atļautais ātrums ir 130 km/h, vidējais patēriņš bija 5,3 l/100 km. Uz bāņa, saprotams, braucu ar +/- atļauto ātrumu - 130-135 km/h (pēc spidometra datiem - 142 km/h), bet patēriņš tāpat kopā iekļaujas 6 (+/-) litru robežās. Manuprātm, teicams rezultāts. Kopš 2007.gada, kad pārdevu savu Picasso ar dīzeļmotoru, jau biju aizmirsis, ko nozīmē lielus attālumus nobraukt bez biežām uzpildēm.

Iegādātās lietas mierīgi varēju sakrāmēt Zafirā un tikpat komfortabli atbraukt arī mājās. Lielākais iepakojums bija 2000 x 600 x 100 (mm). Gribēju vēl nopirkt šo to, bet tur lielākais iepakojums ir 2290 x 1450 x 300 (mm) un tādu gan nevaru dabūt Zafira iekšā.

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 0 Atbildēt

Nākamreiz, pirms brauc uz IKEA, ieej viņu mājas lapā un salīdzini Viļņas un Varšavas cenas. Būsi pārsteigts un varēsi izmēģināt Zafiru vēl garākā ceļā.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt
Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

No pieredzes - IKEA mēbeles ir otrās sliktākās aiz JYSK.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Interesanta tev pieredze... Negribu apgalvot, ka IKEA mēbeles ir izcilas, bet cenas un kvalitātes attiecība gan. Toties kvalitātes ziņā pa vidu ir ļoti daudz dažādu mēbeļu jo atšķirība starp tām ir ļoti liela.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 2 Atbildēt
nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 0 Atbildēt

To, ka Varšavas IKEA ir lētāks, es zinu.

Ja pērk, piemēram, konkrēto tevis norādīto preci, tad cenas starpība ir precīzi vienāda ar degvielas izdevumu starpību. Ja iepērkas daudz, tad noteikti Varšava ir labāks variants.Jāņem vērā gan arī tas, ka uz Viļņu ceļš aizņem 3 h, tikpat atpakaļ. Uz Varšavu kādas 7 h aiziet.

7 no rīta izbraucam uz Viļņas IKEA un mājās bijām jau ap 18. Varšavas gadījumā būtu jāizbrauc ļoti agri no rīta (ap kādiem 3), un tad mājās būtu ļoti vēlu naktī. Ja viens šoferis, nemaz tik viegli nav nobraukt vienā dienā 1200 km + pusi dienas pavadīt veikalā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 0 Atbildēt

aansis

Tikko parēķināju. Nerēķinot paavisam mazos sīkumus mājsaimniecībai, sanāk, ka, pērkot lielās preces Varšavā, es tās būtu iegādājies kopā par 43 EUR lētāk.

Ekstra 650 km = 40 EUR par degvielu vien.

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 0 Atbildēt

Mazās vajag rēķināt jo īpaši - tieši tām mēdz būt vislielākā cenas starpība. Bet ja vidēji - Viļņā ir ~15% dārgāk, bet daudzie Latvijas kantori piegādā ar ~25% uzcenojumu no Polijas. Tātad izmaksu izdevīgums iestājas pie apmēram vienādas pirkuma summas. Un var nekur nebraukt un netērēt savu laiku. Tas, ja vajag konkrētas preces no IKEA. Attiecīgi sanāk, ka braukšanai un galamērķa izvēlei tomēr jāmeklē vēl citi argumenti. Man parasti vairāk naudas sanāk tērēt apģērbiem, nekā IKEA un tur jau cenas starpība kļūst kosmiska - piemēram 30 vai 80 eur par vienu un to pašu apavu pāri... Arī aktīvais dzīvesveids būtu krietni jāierobežo, ja nāktos visu pirkt pa Gandra (ar visu pazīšanos un attiecīgu atlaidi) nevis Decathlon cenām. Piedevām - es nekad neesmu braucis tā vienkārši iepirkties - vienmēr ieplānojot mazu ceļojumu vai arī pa ceļam, atgriežoties no lielāka.

Damn Reģ.: 07.12.2003
2 0 Atbildēt

+ daudzi nerēķina savu laiku cenā

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Iepostēju gandrīz bez iemesla, atgādinot, ka tēma tomēr par svaigiem (vēl garantijas) auto, nevis par shoping lietderību tur vai citur

Un, protams, novākt to idiotisko tēmas nosaukumu diskusiju galvgalī (iauto - Jums patīk???)

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Piekrītu. Bet par tēmas nosaukumu vajadzēja domāt, kad to rakstīji - tagad labāk būtu lepojies, ka esi radījis pēdējā laika apjomīgāko diskusiju ;)

Damn Reģ.: 07.12.2003
3 0 Atbildēt

Viņš visticamāk domā nekrofilu tematu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Jā, tas mani reāli kretinē

Mans temats - patīk, ka guvis atsaucību

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Tagad ar Verso nobraukti jau mazliet virs 2000 km, pildījies esmu divas reizes - pēc bākas metodes 5.7/100, kas dikti iepriecina (un ir par gandrīz 2l/100 mazāk, nekā Aurim ar 1.6 benzīnnieku).

Par braukšanu runājot - pārsteidz, cik vienmērīgi un jaudīgi darbojas 1.6l dīzeļdzinējis, jo biju sagaidījis daudz sliktāku dinamiku. Apdzīšana elementāra lieta - kaut kā neticami, ka tas mazais dzinējs spēj tik labi iekustināt 1.6 tonnas smago mašīnu.

Praktiskuma faktors arī ļoti liels - konfigurācijas iespēju netrūkst, var krēslus sabīdīt tā, lai maksimāli pielāgotu mašīnu tā brīža vajadzībām (piemēram, lielāku bagāžas telpu vai vairāk vietas kājām garām personām aizmugurē).

Panoramas jumts ir lieliska fīča, kas laikam jau tiks iekļauts obligāto prasību sarakstā arī turpmākajiem auto. Sēdpozīcija ļoti laba un ērta, pārredzamība lieliska.

Ja šādi viss turpināsies, būšu ļoti apmierināts ar šo auto. Kaitinošās lietas pagaidāmi ir sīkumi - jau pieminēto āķīsu trūkus bagāžniekā, piemēram.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tas Toyota 1.6 laikam jau no Bmw dīzeļdzinējs?

Patēriņš tiešām ļoti labs.

To kaitinošo sīkumu taču Verso nav daudz.

Un pilnīgi nevainojami perfektu auto taču tikpat kā nav

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Jā, BMW dīzelis, pagaidāmi varu teikt tikai to labāko. Kad vakar uzpildījos trešo reizi, bija vēl viens patīkams pārsteigums - pēc borta datora 5,7/100, bet pēc bākas metodes 5,5/100

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 2 Atbildēt

Mans 3.0L audi braucot no Kuldīgas vidēji ap 140 km/h, rij ap 6L/100km, 14h aizbraucot līdz Roterdamai sanāca 9L/100km (ap 200km/h braucot kur var), nesaprotu Es šos mazos motorus!!!

Vienīgais plus ir tas ka tie auto ir lēti, un lētāk uzturēt, viss pārējais pakaļā!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 1 Atbildēt

Padomju un Briseles ieaudzināts mazohisms. Kalpam lielāks nepienākas. Ko tur nesaprast?

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Manuprāt tas drīzāk izpaužās vajadzībā par visu varīti nopirkt "krutu" auto, arī tad, kad cilvēks to īsti nevar atļauties - un tā rodas visādi kompleksainie ar kailriepainiem un nojātiem X5 "tikko no Vācijas ar oriģinālo noskrējienu", kas sevi pataisa par lielceļa karaļiem...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Lielo dzinēju priekšrocība izpaužas tikai garos braucienos.

Pilsētas satiksmē tie ir pat neadekvāti ēdelīgi.

Cik vairākumam sanāk braukt garus gabalus pārsvarā?

Lūk, atbilde par mazajiem tilpumiem.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Lielie benzīnieki jā, bet cik tādi vairs palikuši procentuāli, 3L dīzeli neuzskatu par kko baigi lielo, ok ēd viņš pilsētā ap 10L, bet arī tie mazie krupji pa satrēgumiem līdzīgus ciparus savāc! Runàjot par tēmas pamatdomu - pirkt jaunu auto. Neredzu daudz plusus iztērējot ap 30K par jaunu mazlitrāžas grabažu, ja par šo summu var mierīgi atrast LABU premium klases auto ar tiešām labu aprīkojumu un kura atlikusī vērtība pēc 3-4 gadiem būs augstāka nekà tam "jaunam" mazauto. Par to pašu Fordu runājot S-max max komplektācijā izskatās OK, bet vērtības kritums 4 gados būs ap 30K!!! Skatījos vienu S-max ss.lv pirms pusotra gada, izbraucu, likās pat ok, nenopirku jo džeks dirsa pa nobraukumu, it kā nedaudz...bet meloja, tas atturēja, bet max aprīkots...tas džeks to auto tirgo joprojām!!! Tas liecina cik viegli ir tikt no viņiem lietotiem vaļā!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 1 Atbildēt

Vajag darīt tā kā es - braukt ar jaunu pirktu auto ,,līdz kliņķim,, un pārdot tikai tad, kad remontu biežums un izmaksas sāk apgrūtināt. Tā es darīju ar Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraucot vairāk kā deviņos gados skaistus 213 tūkst.km. Tad vairs nebija stipri žēl pārdot!

aansis Reģ.: 23.11.2012
6 2 Atbildēt

Ja visi darīs tā kā tu, tad kam to savu nojāto grabažu pārdosi? Viss tavs uzskats beidzas ar kāda cita apjāšanu, ko esi iecerējis jau no sākuma, pērkot auto

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Merivu jau atdeva perekupam, kurš kādu pēc tam apjāja...

AnK Reģ.: 06.10.2014
9 0 Atbildēt

Nu, par dzinēju izmēriem runājot, daži argumenti par labu mazākiem dzinējiem:

1) Iegādes cena. Kaut kad skatījos, ja nemaldos, Audi A6 cenas - starpība starp 2.0 TDI un 3.0 TDI bija kādi 7000 EUR (48k vs 55k).

2) Liela dzinēja lietderība. LV max atļautais ir 90/100. Nav lielas jēgas no 200+ zs - ja brauc ar atļauto +/- 20km, lielā motora priekšrocības īpaši neizpaužas. Šādos tempos arī pie apdzīšanas tā lielākā jauda nepalīdz. Nav jau mums te nekādi autobāņi. Protams, ja ikdienā gribi pārvietoties ar 140 km/h, tad tā lielākā jauda noder - bet tas varētu izvērsties par diezgan dārgu prieku...

3) Pieejamība - ja skatāmies jaunus auto aptuveni 30-35k robežās, diez vai kaut ko virs 2.0 tilpumu atradīsi. Izņēmums laikam bija Mazdas 2.5l benzīnnieki.

Un kāpēc tērēt 30k par "mazlitrāžas grabažu"? Jo tad varēsi mierīgi nobraukt piecus gadus un ne par ko nedomāt. Turklāt jauniem auto procentu likmes mēdz būt stipri zemākas, nekā lietotiem - mēneša maksājuma ziņā vari dabūt daudz mazāku maksājumu, nopērkot 16.g. Toyotu, nevis 11./12.g. Audi. Turklāt veciem auto arī oplīzis nebūs iespējams.

Paņemsi par 30k mazlietotu premium - spēlēsi laimes spēli un cerēsi, ka tavam 11.-12.g. A6 nekas dārgs nenobirs.

Protams, ja ir tāda rocība, ka vari mierīgi atpogāt 50+ štukas par auto, izvēles iespējas kļūst daudz lielākas - bet arī tad neesmu pārliecināts, ka saredzētu lielu jēgu maksāt 7k vairāk, lai dabūtu 3.0 TDI divlitrīgā vietā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Vēl ir tāda lieta kā komplektācija, it sevišķi VAG grupai. Tu vienkārši nevari dabūt vēlamās ekstras un mazo motoru. Līdz ar to nākas braukt vai nu ar "nebaudāmu" mazmotoru vai braukt kā kungs ar lielu motoru.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 3 Atbildēt

Tak labāk pirkt jaunu Passat universālu sākuma komplektācijā par 21700 EUR ar 1,4 litru 125 zirgspēku benzīna turbomotoru.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Labāk pirkt par to pašu naudu Octavia universālu vidējā komplektācijā ar 1.4 litru 150 zs benzīna motoru.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 3 Atbildēt

Tas, ka jaunu premium klasi pirkt var atļauties tikai ļooti turīgi cilvēki, tas skaidrs, jo vērtības kritums pirmajos 3 gados ir fantastisks. Puslīdz nopakots A6 maksā ap 70K-80K euro, trīs gadus vecs ap 30-35K, atkarībā no nobraukuma, un tas ir tas punkts, kad parasts cilvēks var mēģināt viņam tikt klāt

Par dzinēju jaudas nepieciešamību nepiekritīšu, jo ir lietošanā gan 2L dīzelis, gan 3L un apdzīšanas manevri ar lielo motoru ir DAUDZ drošāki un pārliecinošāki uz mūsu ceļiem, kur brauc daudz sēnes uz 85km/h plus fūres.

Cik nu ir sanācis saskarties ar jauniem mazlitrāžas auto, arī ar tiem klapatas pietiek, servisa apmeklējumi bija diezgan regulāri, tas nobira, šitas, ok par to jau nav jāmaksā, bet par to jau ir samaksāts izdzenot viņu no salona. Apkopes arī dažu marku auto ir augstas, premium klasi (nebraucot pie ofic dīlera) apkopsi lētāk! Protams ja nobirst auto kāds lielais mezgls (kārba, motors), tad sāpe ir liela, tas ir mīnuss.

Runājot par procentu likmēm, ja pirksi auto 30-35K vērtībā, arī lietotai mašīnai viņa būs zema! Operatīvais līzings gan būs pagrūta opcija 4-5 gadus vecam auto, bet 2-3 gadus vecam, jau varianti parādās...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 11 Atbildēt

Ar 85 km/h braucošu auto nemaz obligāti nav jāapdzen! Brauc tam nopakaļus ar tiem pašiem 85 km/h!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Un kā tad Tu pabrauci uz 110 ar Sprinteri, pie tam vēl piekrautu???

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

droši vien neviens lēnāk par 110 nebrauca

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

Ar 110 km/h braucu pa bāni. Mans uzskats - intensīvas satiksmes apstākļos, piemēram, ceļa posmā Augustow-Lomža, nav nepieciešams par varītēm apdzīt tūlīt un tagad, ja priekšā braucējs jau brauc ar 85 km/h.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 6 Atbildēt

Ar 110km/h braukt pa bāni ir tas pats, kas pie mums pa šosejām vilkties uz 70km/h, tā ir reāla satiksmes čakarēšana un bīstamu situāciju radīšana! (it sevišķi ja tas ir 2 joslu bānis)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 1 Atbildēt

Nepiekrītu! Pa bāni katrs brauc kā grib ātruma diapazonā no fūru ātruma 87-90 km/h līdz maksimāli atļautajam. Polijā uz bāņa atļautais ātrums ir 140 km/h, tādējādi, ja ar Mercedes Sprinter busiņu izvēlamies 110 km/h, tad ik pa brīdim apsteidzam ar 87-90 km/h braucošās fūres. Pirms pārkārtoties uz kreiso joslu, novērtējam situāciju, vai pa otro joslu jau ātrāk braucošie nav pārāk tuvu un vai tiem stipri netraucēsim.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 4 Atbildēt

Zinu kā tev līdzīgie "novērtē situāciju". Ne reizi vien gan LT, gan PL nākas saskarties "situācijas novērtētājiem", kas tieši purna galā izbrauc uz kreisās, ka nākas mest pa mēmajiem, un uz pāris minūtēm nobloķē satiksmi, jo, redzies, viņam vai nu neiet vai jātaupa kurināmais, bet jābrauc ir par apm. 3-5 km/h ātrāk kā apdzenamajam.

aansis Reģ.: 23.11.2012
5 2 Atbildēt

Tikko Polijas ceļos satiku vairākus tādus "fanus" - gan uz bāņa, lecot priekšā ātrāk braucošajiem, gan šaurajos ceļos, braucot ar "baudāmajiem 85km/h" un izveidojot aiz sevis sastrēgumu no fūrēm, kas varētu pabraukt ātrāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 1 Atbildēt

Ar ko kaut kādai skrējēja vēlmei braukt pa bāni ar Pasātu 2,0 TDI ar 160 km/h ir priekšroka attiecībā pret manu vēlmi braukt ar Mercedes Sprinteri ar 110 km/h???

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 1 Atbildēt

Brauc. Tikai netraucē citiem.

aansis Reģ.: 23.11.2012
4 0 Atbildēt

Skrējēja vēlmei ne ar ko. Bet tev pārkārtojoties ir jādod ceļu, nevis jāspriedelē, ar cik brauc "skrējējs""- vari piebremzēt un pabraukt lēnāk, kamēr josla atbrīvojas. Bet vēlme braukt lēnāk par fūrēm ir gluži vienkārši maucība - čakarējot ne tikai "skrējējus", bet arī cilvēkus, kas grūtā darbā pelna maizīti un jau tā ir "iespiesti" starp pasūtītāja vēlmēm un tahogrāfu, kas it kā aizstāv vadītāja tiesības, bet patiesībā padara darbu vēl grūtāku. Padomā kādreiz, kā jūtas fūres šoferis, kam dēļ tāda, kā tu ir pietrūkuši pavisam nedaudz kilometri līdz galamērķim, bet ir jāstājas uz obligātajām 8h.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Un atkal atgriežamies pie sāpīgā secinājuma, tāds auto, kādu es gribu (max aprīkots, jaudīgs utt.) - nereāli dārgs iegādājoties, nereāls vērtības kritums, to lietojot

P.S. Neatbalstu VW Fans uzskatus, tā dzīvot nav tik pievilcīgi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Auto jāizvēlas piemērotu braukšanas maršrutiem (ierasti) un arī braukšanas stilam, citādi, piemēram, Polija būs murgs, ne brauciens (to es par VW fana komentāru, ka jādudina uz 85 lēnajam aizmugurē). Polijā ir jāmin grīdā

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
3 0 Atbildēt

m.delfi.lv/auto/article.php?id=47693001

Tā arī gadās ar jauniem auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

www.delfi.lv/auto/zinas/autodileris-atsakas-atdot-naudu-par-jaunu-nissan-kas-jau-10-reizes-remontets-garantijas-laika.d?id=47693001

Nice

No savas pieredzes varu apgalvot, tā notiek arī ar jauniem VW, BMW u.c. jauniem auto, iegādātiem LV

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 2 Atbildēt

Nuuuu, pēc redzētā es teiktu, ka, kā jau medijiem pieņemts, tiek pasniegta informācija tā, lai tauta vairāk ceptos... parasti par apbižotajiem bāleliņiem un ļaunajiem pakalpojumu sniedzējiem. Piemēram, tāds sīkums, kā mašīnai netika ieta apkope, lai garantiju saglabātu... it kā jau dīleris to teica, bet klientei to nepajautāja, lai iekomentē un tas palikt, nu tā, starp citu. Bet moments ir ļoti būtisks - par kādu naudas atdošanu un mašīnas mainīšanu vispār var būt runa? Otrkārt, kaut kas tur nelīmējas kopā ar to maiņas auto - garantijas remontu gadījumos nissan to nodrošina un apmaksā. Skandi šajā gadījumā nav ieinteresēts to nedot. Treškārt, redzams, ka viņa dīzeli nopirka un, neatceros, vai beztabu vai kur citur jau pavīdēja, ka defekti bija saistīti ar DPF darbību. Iespējams, ka vaina bija braukšanas stilā, līdzīgi kā VW fanam ar savu merivu, vai arī iekš kaut kā, kas saistībā ar DPF bija jāizdara pie apkopes. Lai nu kā, es, vairāk jau mana sieva ikdienā brauc ar QQ dīzeli un ir sajūsmā... nekas neplīst, nekrīt nost utt. Šobrīd uz tāfeles 11500 km.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Bet man taču DPF filtrs visus 213 tūkst.km funkcionēja, tikai man nepatika tā esamība.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Kāpēc man stāv prātā, ka tev ar to bija problēmas? Varbūt kaut ko jaucu... bet tad atkal jājautā, kāpēc tev nepatika tā esamība?

AnK Reģ.: 06.10.2014
7 0 Atbildēt

Gadīties var visādi, bet pēc publiski pieejamās informācijas Skandi nav ar šo situāciju tikuši galā normālā veidā. Viņu PR ļaužu izteikumi arī nekas jēdzīgs nav, un nerada iespaidu, ka ir mēģināts atrast abpusēji pieņemamu risinājumu (piedāvāt apmainīt pret jaunu ar klienta piemaksu ir totāls absurds manuprāt). Nerodas iespaids, ka ir bijuši mēģinājumi uz normālu dialogu, bet uz klienta apjāšanu.

Protams, visu bildi nezinām un neuzzināsim, var jau būt, ka dāmīte pati auto sabojājusi bezceļa gonkās un tad nākusi ar pretenzijām, kuras labais dīleris mīļā miera labad centies novērst par saviem līdzekļiem, nevis atteikt garantijas remontu, bet tas variants kaut kā maz ticams šķiet

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Jā, izskatās, ka tur kaut kas ar komunikāciju nostrādājis nav, bet, nu, tā kliente arī diezko adekvāta nav...

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Ja viņa nav veikusi noteiktās apkopes, tas daudz ko maina (manuprāt). Bet par DPF filtru un braukšanas stilu - vienalga, kāds braukšanas stils, automašīnai nevajadzētu tā noklāties pēc 20 000 km, ka kļūst nebraucama, tikai jo cilvēks braucis pārāk lēni/ātri/pa pilsētu/pa šoseju/whatever (pieņemot, ka cilvēks mašīnu ekspluatē normālā režīmā un speciāli nelauž).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Neesmu baigais tehnoloģiju cilvēks, bet var gan... ne jau nu pati mašīna, bet filtrs noklāties, kā rezultātā auto var neiet. Un šādos gadījumos garantija uz to neattiecas. Tas, starp citu, arī uz tevi attiecas, jo arī dīzeli paņēmi. Esi uzmanīgs ar savu sportu uz patēriņa samazināšanu un, ja to nedari, tad laiku pa laikam pabraukā ārpus pilsētas un padzen to otoru arī uz lielākiem apgriezieniem. Ja gribi braukt saudzējošā režīmā, tad ir jāpērk benzīnnieks. Cik zinu, pārdevēji nu jau tagad to klientiem stāsta.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Nu, es palieku pie tā, ka ja nav specifiski pateikts, ka jābrauc X režīmā tik vai tik bieži, nevajadzētu būt pieļaujami ka filtrs gada vai pusotra laikā noklājas, ja ar auto ir braukts normālā režīmā un nav speciāli lauzsts. Atskaitot, ja tas ir pircējam skaidri pateikts vai atrunāts, bet man pērkot dīzeli vispār ne vārda nevienā brīdī neteica, ka par ko tādu jādomā.

Jā, par DPF problēmām esmu lasījis. Gana bieži braucu ārpus pilsētas un parasti braucu ar atļauti +10-20 km/h, kā arī dzīvoju kādu gabalu no Rīgas, kas nozīmē, ka bērnu uz dārziņu vedu pa šoseju u.t.t.

Es tikai par tiem filtriem neesmu sapratis vienu - vai man jābrauc garāki gabali ar pastāvīgi augstiem apgriezieniem (kas, manuprāt, būtu 3000+), vai arī pietiek braukt, piemēram, ar 110 km/h un regulārām apdzīšanām zemākos pārnesumos...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Drīzāk otrais variants. Bet vari piezvanīt un uzjautāt savam pārdevējam.

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Idejiski tas DPF darbojas aptuveni šādi - keramiskais bloks uzkrāj tās smalkās daļiņas un vienā brīdī to sakrājas pietiekami liels apjoms un jāsāk tīrīties.

[runā, ka filtrs garākos braucienos pats gluži labi pats tīroties, jo izplūdes gāzu temperatūra sasniedz zināmu temperatūru, bloks uzkarst u.t.t., taču man ir aizdomas, ka tas vairāk pie lielākiem ātrumiem un noteikti no svara filtra svaigums].

Tātad, iestājas reģenerācijas process (motoram jābūt uzsilušam). Škodai (gluži ticami, ka citiem VAG autiņiem arī)tas vērojams šādi - apgriezieni uzkāpj līdz ~1k, dators uzrāda lielāku degvielas patēriņu, noslāpējot auto var just tādu deguma smaku un arī ventilatori griežas. Tātad, reģenerācijas laikā filtrā iebliež degvielu un izdedzina.

Ja reģenerācija nav veiksmīgi paveikta pēc vairākkārtējiem mēģinājumiem, izlec paziņojums par kvēpu filtra problēmām - check manual u.t.t. Škodas manuālis iesaka nobraukt kādu laiciņu vienmērīgi ar 2-2,5k apgriezieniem (un nevis maksimālajiem, kā tauta iedomājas) un vismaz 60 km/h. Tad filtrs tiek iztīrīts.

Ja tas tiek ignorēts, tad izlec jau papildus paziņojumi, ieslēdzas avārijas režīms un jāveic piespiedu reģenerācija, pieslēdzot pie datora. Ja nedarīsi, vienā brīdī filtrs būs pārāk aizaudzis un auto vairs nevilks. Ir kvēpu apjoma robežas, pie kurām reģenerāciju nav iespējams veikt un tad filtrs vai nu jātīra ar kādu ķīmiju, jāmaina vai jāizgriež.

Ir gadījumi, kad filtrs būtībā darbojas normāli, taču ir citas problēmas - termostats (motors neuzsilst, reģenerācija nesākas), filtra sensori, nepareiza eļļa (jāņem speciālās eļļas, kas paredzētas šiem filtriem, citādi to mūžs saīsinās).

No pieredzes - vasarā tā lieta ir vienkāršāka, jo ja vien braucieni nav pavisam īsi, filtrs siltā laikā paspēj iztīrīties arī garākā pilsētas izbraucienā. Ja Tu dzīvo ārpus Rīgas, tad vismaz 10 km gan jau līdz pilsētai būs un ar to būtu jāpietiek.

Švakāk ir ziemā, kad dīzelis slikti silst - tad gan garāki braucieni varētu būt derīgāki, bet gan jau redzēsi.

Speciāli braukt ar paaugstinātiem apgriezieniem neredzu jēgu. Brauc normāli, apdzen pie vajadzības, nedzīvo visu laiku ar 1,2-1,3k apgriezieniem un viss notiks tāpat.

aansis Reģ.: 23.11.2012
3 0 Atbildēt

Ja cilvēkam ir kaut mazliet prāta, tad problēmas ar DPF nebūs. Ar to es domāju, ka problēmas nebūs tiem, kas dīzeli ir iegādājušies, lai vismaz reizēm aizbrauktu kaut kur tālāk. Gudrīšiem, kas ar dīzeli grib braukt dažus kilometrus dienā, galvassāpes garantētas.

No savas pieredzes ar dīzeļiem - 10km ir par maz. Latvijas apstākļos mierīgi braucot ar atļauto+20 filtrs sāk svilt pēc ~100km nobraukuma. Agresīvi braucot var piespiest arī ātrāk. Pēc vizināšanās pa bāņiem nākamā attīrīšanās notiek pēc visai ilga laika. Morāle - modernie dīzeļi nav ražoti Latvijas ceļiem un cilvēkiem, kuru izbraucieni aprobežojas ar nokļūšanu no guļammiesta uz darbu Rīgā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Tik traki nebūs, ka pēc 100 km. Iespējams, Tu būsi braucis ar kādu no agrākajiem ar DPF aprīkotajiem auto. Tie paši VAG PD dīzeļi nebija piemēroti kvēpu filtram un cilvēki sūdzējās.CR dīzeļi jau ir veiksmīgāki. Ja tā nebūtu, tad jau arī es būtu to pamanījis, jo lai gan lielāko daļu nobraukuma salasu ar garākiem braucieniem, gadās periodi, kad kādu laiku iznāk īsi braucieni un garie par spīti neviens. Tad arī pamani, ka auto uzvedas kā tīrot filtru un dīvainā kārtā iztīrās arī.

Kā būtu dzīvot ar kvēpu filtru, ja dzīvotu tikai pa pilsētu? Noteikti murgs, neko citu nevaru teikt.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Par tiem 100km drīzāk būs pie vainas nevis vecums, bet tas, ka nebraucu ar šujmašīnu motoriem. Lielie pie pietiekamas slodzes tiek vēlāk. Sievas iepriekšējam auto bija 1.9 un tas tīrījās salīdzinoši bieži. Tagad brauc ar 2.4 un tīrīšanās notiek retāk, bet pamatīgāk.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Iespējams.

Pats braucu ar 2.0.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Lai nu kā, es būtu ļooooti uzmanīgs, izsakot vērtējumu par Bez tabu sižetiem, zinot, kā viņi mēdz pasniegt informāciju. Ir nācies saskarties ar to.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Piekrītu par visiem 100%.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
10 0 Atbildēt

Sižetu neredzēju, bet ziņu izlasīju. No vienas puses saprotu klienti, kura pirka auto, bet nopirka problēmas. Bet no otras puses ir labi zināms, cik tendenciozi Bez Tabu, Degpunktā un 4.studija veido sižetus.

Pirms pāris gadiem bija profesionāla darīšana ar Auto Halle (Seat, Hyundai, Isuzu, Peugeot un SsangYong dīleris) - sniedzu juridisko atbalstu. Tajā laikā ik pa laikam izpeldēja patiešām neadekvāti klienti ar neadekvātām prasībām. Bija gadījumi, kad dīleris piekrita vienoties, ja bija ražotāja kasjaki, bet nu bija arī tādi gadījumi, kur uzreiz redzams, ka auto iegādāts, lai pēc pusgada vietā pieprasītu tādu pašu, tikai jaunu.

Bija pat gadījums, ka pēc mēneša prasa atdot naudu vai iedot jaunu auto, jo pa mēnesi nobraukti 1000 km, bet bremžu uzlikas pavisam izdilušas. Atved uz servisu un dievojas, ka tiki un vienīgi pati braukusi, nevienam mašīnu nav devusi. Līdz pavisam nejauši sanāca noskaidrot, ka dēlēns piedalījies dragreisā, pie Mola griezis saulītes (ar Peugot 407 ), ir pat video peejami . Pa 1000 km riepas nodilušas pa 50%, bremžu uzlikas un diski jāmaina. A māmiņa tik pļūtī, ka pežo mēsls, dīleris mēsls, servisa čaļi neko nesajēdz utt.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Tas par saulītēm labs

Tas, ka ir daudzi neadekvāti klienti, protams ir fakts. No otras puses - ja auto ir bijis remontā 10 reizes pustora gada laikā, garantijas ietvaros, tad, manuprāt, lielāka varbūtība ir, ka auto brāķis, nevis klients lohs - jo kāpēc tad pieņēma remontēt garantijas ietvaros? Situāciju gan sarežģī, ja klients nv veicis apkopes - tad jau drīzā pats vainīgs.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Bet šīs tēmas sakarā iedomājos, kas mūsdienās būtu uzskatāms par "normālu" sakarā ar jaunu auto remontiem garantijas laikā?

Ja lasa AutoBild 100 000 km testus, praktiski neviena mašīna neiztiek bez ārpuskārtas remontiem šajos 100 000 km. Protams, defektu pakāpes ir dažādas - daudzi sīkumi, nez, piemēram, elektronikas vai navigācijas sistēmas gļuki, bet ja atceros pareizi, piemēram, Subaru XV bija nobiruši arī svarīgi mezgli, turklāt atkārtoti.

Manam Auris TS (2,5g - 76 000 km) garantijas ietvaros mainīts izpūtējs vai kāda izpūtēja detaļa pie 45 000 km (neatceros precīzi - auto kļuva pārmērīgi skaļš, vācu forumos rakstīja, ka tā esot parasta vaina, apkopes laikā lūdzu dīlerim pārbaudīt, nedēļu vēlāk iebraucu uz nomaiņu, kā arī viena no vējstikla šķidruma sprauslām pie 75 000 km. Abi defekti bija gana sīki, ka gaidīju apkopi, lai ar tiem vērstos pēc palīdzības - nākotnē gan drīzāk iebraukšu pāris nedēļas pirms apkopes, lai var visu nomainīt apkopes laikā, bet tas tā.

Un manuprāt tas arī ir normāli - nekādu pretenziju.

Bet kas tad īsti ir tā norma? Ir jau dzirdēti visādi stāsti. Ja man būtu tādas problēmas, kā AutoBild bija ar to XV, es diez ko priecīgs nebūtu...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Bremžu disku un uzliku nodilums ir tieši atkarīgs no braukšanas stila, bet jebkurā gadījumā pie 1000 km nobraukuma nekam nebūtu jāsabrūk, ja nepiedalās sacensībās.

Arī manam iepriekšējam CR-V bija vairāki garantijas remonti - vienā gadījumā mainīja kondicionēšanas sistēmas releju, remontēja arī pašu kondicionieri (laikams sajūgu), apstrādāja ar pretrūsēšanas pārklājumu un pārkrāsoja bagažnieku, jo bija atklājuši, ka pie numura apgaismojuma sit ārā rūsas punktiņus. Par šo gan domāju, ka tā bija jau iepriekš konstatēta masveida slimība, jo zināja, kur jāskatās. Nomainīja arī aizmugurējo durvju gumijas, kurās bija izdiluši caurumi. Man gan liekas, ka šie caurumi radās, jo bieži nācās ielikt, izņemt bērnu krēsliņu un attiecīgi mazas berzes rezultātā arī radās caurumi, bet nu es pretī nerunāju, priecājos, ka nomainīja.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tikai brīnos, vai dīlerim nebija gudrāk dāmu "apmierināt"

Jo vismaz es diezin vai uz jaunu Nissan vairs skatīšos (jelkad).

Tautā runas ātri aiziet, diemžēl vairums atceras slikto, nevis labo.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Vai tad?

Cilvēkiem ir apbrīnojami liela tieksme visu aizmirst. Šodien nekādu nissanu, pēc mēneša - jā, bija kaut kas nelāgs tur ar to nissanu. Pēc pusgada/gada jau būs - hm, varbūt nissanu iemēģināt?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Nu, ja beztabu sižets vai delfu raksts ir pamatu tam, lai neiegādātos auto... c'mon, cik tad vispār tev ir spēja spriest par jebko? Piedod par uzbraucienu, bet domāju, ka vietā. Pie tam, Qashqai jau vairākus gadus ir populārākā jaunā automašīna Latvijā. Ja tā būtu tik problemātiska, tad bļaušana pa medijiem būtu daudz skaļāka un biežāka.

Par to apmierināšanu, ir klientu, kas uz to spekulē un, ja tu parādīsi, ka tev var kāpt uz galvas, tad tev arī kāps. Tādus pie vietas nolikt vajag... šajā gadījumā gan Skandi to izdarīja diezgan neprofesionāli.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Neesmu redzējis TV sižetu. TV gandrīz vai neskatos.

Bet mani atturētu potenciālie defekti, par kuriem biju dzirdējis jau vēl iepriekš arī.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Vēl diezgan nesen Autobildā lasīju, ka Peugeot esot nekvalitatīvākā un neuzticamākā automarka no visām

Defekti ir visām teju mašīnām, īpaši tām, kas tikko tirgū parādās. Vienkārši, ir mazliet jāpavērtē kritiski informācija, kas tiek pasniegta.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Varbūt, bet netā izlasīju citu informāciju

Jebkurā gadījumā patlaban manis intensīvi nobraukto 9tkm klaikā manam P508 bijis tikai viens defekts (garantijas gadījums - izjuka siksnas rullis pie 42tkm nobraukuma).

Es jau vairākkārt esmu ieminējies - jaunam BMW 118d defektu bija krietni vairāk, kas nozīmē, ka PEUGEOT > BMW?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Uzbrauciens nevietā. Mēs te par svaigiem auto runājam.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Bet visvairāk ticu reālu cilvēku atsauksmēm

Piemēram, no Iauto, no whatcar u.c.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 1 Atbildēt

Nu man Škodai-Fabijai (nobraukums 66 tūkst.km nepilnos trijos gados) bija viens garantijas gadījums, auto mūža pirmajā gadā

nomainīja laikam motora atbalsta spilvenu. Nācās pie dīlera piebraukt vairākas reizes, drusku tas apgrūtināja. Tomēr kopš tās reizes ar auto viss ir ideāli, pagaidām bez apkopēm bijis tikai viens sīks piekares remontiņš.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti