Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
9 1 Atbildēt

Nekad nebūs tā, ka LV visi brauks ar jauniem auto. Ja var atļauties braukt ar vecu, lai brauc. Bet nevajag stāstīt, ka tas ir labāks un vismaz tikpat drošs kā jauns auto.

Līdzīgi kā ar gejiem - lai viņi dzīvo savu dzīvi, guļ ar ko vēlas. Bet, lai nestāsta, ka viņi ir tādi paši kā pārējie. Lai neprasa sev tādas pašas tiesības, kādas ir pārējiem, it īpaši adopcijas jautājumos.

Šī diskusija ir par jauniem auto. msh tādu nekad nav iegādājies un izskatās, ka tuvāko gadu laikā arī neiegādāsies. Līdz ar to katrs viņa posts te būtu jāuztver kā spams!

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
2 0 Atbildēt

++++

Viedi vaardi!!!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Labi, tad es parakstos zem msh teksta, ja drīkst.

Auto ražotāju business mūs padara par automašīnu abonentiem. ZB galīgi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Ne tikai. Praktiski visi biznesi mūs padara par to ražoto iekārtu abonentiem - datori, telefoni, gludekļi utt.utjp. Vai tagad tāpēc mēs visi brauksim ar cigāriem/otrajiem trušiem, ar 3110/5110 nokijām, skatīsimies Электрон teļļukus?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ja šīs iekārtas būtu uztaisītas ļoti ilgspēlējošas, tad kāpēc ne? Ko tādu dara tava patreizējā mašīna, ko nespēj izdarīt mana? Kas vainas tevis nosauktajai nokijai, ja cilvēkam vajag tikai piezvanīt/nosūtīt SMS, nevis maitāt redzi, cenšoties aizvietot datoru ar ierīci, kurai ir tikai 5 collu ekrāns un kas īsti nelien kabatā? Elektronika ir slikts piemērs - bet to ka elektronikas ražotāji ir sevi diezgan izsmēluši, pēdējo 10 gadu laikā var konkrēti just, sevišķi uz tevis piesauktajiem televizoriem, kuriem maina kaut kādas figņas, tikai lai iestāstītu cilvēkam, ka viņam vajag jaunu televizoru, jo tajā ir kaut kas jauns. Datoriem vispār ir diezgan līdzīgi.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Kafijas dzirnavas un gludeklis man vēl ir 30+ gadus vecie. jaunākie nosprāga, izvilku no kumodes vecos. iet, maitas!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

ansis

Masai spēks , jābrauc ar lieliem .

Massa labs garants , bet gaisa spilveni logos pie ceļiem , stipri nomierina . Jostu automātiska spriegošana

Un kakla pasrgāšanas mehānisms ..diez tāds ir ielas auto ? Manam 2013 gada nav , vismaz nav man nojausmas par tādu

. Pieļaujau atomātiskā bremzēšana ir krietni efektīvāka , vismaz no rekcijas ātruma .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

OFFTOPIC konkrēts!

Katrs lai paliek pie sava veca auto sakarā, bet te, lūdzu, par savu reālu pieredzi, pārdomām, nākotnes vīzijām JAUNU/MAZLIETOTU (garantijas) auto sakarā.

Paldies

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Lūdzu. Pērku tikai jaunus un reizi 7 līdz 10 gados. Un tikai izteikti lētos auto. Pašlaik vajag jaunu. Jānomaina 9 gadus brauktais Logan. Tā kā par Logan tehniski pieredze ir laba, gribu Lodgy. Diemžēl pasūtot tagad, piegādāt šogad pat vairs nevar.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 2 Atbildēt

Pērc baudāmo Škoda-Fabia Combi 1,2 TSI !!!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Par mazu. Par neērtu. Volksvāgens vien ir, ar visiem volksvāgena gļukiem. 5 gadīgam yeti krāsa lobās nost, 10 gadīgam loganam nekas nelobās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Zato loganiem rokturi krīt nost...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Manam nekrit

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Vai vari, lūdzu, savu izvēli pamatot (kāpēc tikai lētos auto, piemēram)?

Vispār te nav bijis apraksta par DACIA kā tādu. Burtiski īsu apkopojumu. Vēlams mazliet garāk no jauna auto pirkuma viedokļa. Kas patīk, kas nepatīk,izmaksas, tehniskā uzticamība utt.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Lētie auto ir - jā - lētāki. Nevajag man krāna pagarinātāju, man vajag transporta līdzekli. Un tādu, kas ir ērts pa sliktajām Latvijas šosejām. Dacia savu šasiju regulē kā vecie 80. gadu francūži darīja. nekā sportiska, bet piemēram, pa Vecpiebalgas sap***o šoseju var mierīgi braukt nedaudz pārsniedzot 90 kmg un mugurkaulu nekrata. pat pie 500 kg kulbā. Klīrenss liels, (ap 17 cm, ja nemaldos) un īsas pārkares, pa mežu sēnēs vai laivu nogādāt uz ezermalu, bez problēmām.

Nav jākreņķējās par kādu skrambu sānos, lodbalsti bez alumīnija svirām, maksā 5 lati spainī. Lej degvielu un maini eļļu, un brauc. Nupat izgāju skati. Viens vieninieks, par mazu plaisu stiklā. Aizbraucu bez sagatavošanas.

Pa 220000 km un 9 gadiem ārpus eļļas maiņas rāmjiem: priekšas gultņi, viens ABS devējs, izpūtēja bundulis, bremžu diski priekšējie, 3 x priekšas kluči, 1 x aizmugures kluči, salona ventilatora regulators, kondicioniera trubā caurums. Uz jumta uzkrita ledus gabals, tāpēc jumts krāsots. Drusku rūsa uz pakaļas durvīm.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Skatījos tabuliņu . Fričos ar logan stabili lielākais nobraukums visās auto vecuma grupās . Pērk darbam

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

smaidīgais

Draugam , logan unversals jau gadi 5 . un 2-3 dusters kā otrais . Brauc daudz sūdzības nedzird .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Ā, un vēl par norteļa filosofiju par "vecu mašīnu problēmām" - man ienāca prātā kādreizējais šī foruma lietotājs ar nicku hre - savulaik, kad viņam apnika remontēt sābu, šis ieķēra līzē jaunu lokano dacīti, un pēc kāda gada tajā gāja bojā - ziemas laikā uz kaut kādas pierīgas šosejas, viņam sēžot blakus, viņa draudzenei veicot apdzīšanas manevru, kaut kas samisējās un sanāca frontālais ar labo pusi - pats uz vietas beigts, draudzene slimnīcā, un norteļa pielūgtie baloni arī nebijuši piepūtušies - un tas viss ar jaunu mašīnu...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

šaizes var sanākt visādas. Statistiski tomēr iekulties avārijās un nosisties beigtam ir visai mazas izredzes. Daudz vairāk cilvēku nomirst gultās!

Dzirdēts, ka baloni nepūšas, ja nav piesprādzējies, nezinu, vai taisnība.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Atkal jau aiziet oftopkis, bet... msh, tas ir tāpat, kā teikt, ka sprādzēties nav jēgas un ir tik pat droši braukt bez jostas, jo redzi, ir viens radu paziņu septītās pakāpes draugs, kurš reiz nonāca avārijā un izglābās tikai tāpēc, ka viņu izmeta no auto salona un iemeta sniega kupenā, ja būtu palicis mašīnā, būtu dzīvs sadedzis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

Nu, tak puikam ir svarīgi izpausties ar apziņu, ka viņa trusis un neejošais burbulis ir labākās visu mašīnu Mašīnas, kādas vien var būt. Tas ir tāpat kā ļaut bērnam izrunāties viņa pašvērtējuma un kāturvēl celšanai pieaugušo sabiedrībā... pat, ja viņš pilnīgas muļķības runā. Neliegsim jel šo prieku.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
2 0 Atbildēt

msh, buutu sveetiigi vismaz paseedeet kaadaa mashiinaa, kura ir jaunaaka par 1990 gada razhojumu.

Iespeejams, ka puisis mainiitu savas domas, par muusdienu auto progresu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Viņš mainītu tad, ja viņam opis mantojumā atstātu, vai kāds cits atdotu... vai arī, ja varētu atļauties.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Un atkal OFFTOPIC

"msh" piemīt viena riebīga īpašība, nevarot atļauties ko tādu, ko var citi, viņš reāli līdz ar zemi noliek tos, uzbāzīgi slavinot tikai savus vecos (ļooti) auto kā vislabākos pasaulē.

Tas galīgi nav pareizi. Neprast saredzēt to, ka acīmredzami ir labāks (izskats, dinamika, aprīkojums, drošība utt.), modernāks un visādi citādi mūsdienīgāks... Nu, nezinu

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Tomēr ir viena laba īpašība, nelec un nemēģina uzlekt augstāk par pakaļu. Ko var atļauties kešā, ar to arī brauc. Nebaro līzingu, apdrošinātājus un citus liekēžus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Arī tas tiesa, lai arī "līzingi, apdrošinātāji un citi liekēži" var burvīgi līdzēt dzīvot labāk, ērtāk, patīkamāk jau ātrāk

Man tajā lauciņā ir ārkārtīgi bieza vēsture, un tikai pozitīva (jo atbildības sajūta nav sveša). Arī turpmāk nedomāju neko mainīt ne savā dzīvesveidā, ne uzskatos!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pat vēl vairāk, pat, ja man būtu kontā pieejami, piemēram, 40k eur, sev vēlamu JAUNU auto es viennozīmīgi neiegādātos vienā maksājumā - noteikti izmantotu a/m līzingu labā bankā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Man prieks par Tevi, ka spēj citus tik nesavtīgi aplaimot. Es tā nevarētu gan. Kad man pašam bija nekustamā īpašuma krīts, jutos gauži priecīgs, kad ienācās mantojums un varēju krītu priekšlaicīgi nomaksāt. Aizgāju uz banku un sajutos gauži priecīgs, kad uzzināju, kāda starpība maksājot tagad un ja maksātu pa mazam, jaukam maksājumam cik tur tos padsmit gadus.

Neredzu nekādu iemeslu maksāt liekēžiem, ja ir pašam iespēja. Saprotu, ja nav iespēju krāt 5 gadus, jo auto vajag jau šodien - nu ņem to krītu un maksā. Bet ņemt krītu, lai gan ir iespēja neņemt - tas nudien augstākais altruisma veids, kā priekšā nobāl pat tas oranži tērptais Tibetas dīkdienis un pļāpa.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kāpēc veikt lielu naudas ieguldījumu uzreiz?

Labāk tērēju naudu DZĪVOJOT un izbaudot.

Goda vārds, es tā uzskatu par to NE - protestēšanu līzingiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nekustamajam jā - tās ir ļoti ilga termiņa saistības, tur sanāk pārmaksāt oj oj... Bet auto, īpaši jauniem, līzinga procenti pārsvarā ir visai smieklīgi - daudzos gadījumos 25000 vērtam auto pa pieciem gadiem pat tūkstoti nesanāk pārmaksāt. Tāpēc piekrītu kasiņam - ja man būtu 40 tūkstoši kontā, es labāk par to naudu nopirktu kādu dzīvokli un palaistu uz īri, bet mašīnu tik un tā ņemtu līzingā.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
1 0 Atbildēt

Tas viss ir forshi un pareizi, BET tad nevajag nolikt musdienu auto buuvi , kaa nekam nederiigu.

Vot golfs Mk2 un Audi80- tas ir speeks un daile...

opelis Reģ.: 03.10.2005
2 0 Atbildēt

Man pazīstama dāma vakar stāstīja: nopirka viņa mazlietotu golfu, naļikā samaksāja 10k. Veco vektru oficiāli vēl nav pārdevusi un vēl uz viņas vārda skaitās kaut kāds darba vietas braucamais. Tgad no VIDa saņēmusi vēstulīti ar lūgumu skaidrot, kur 10k ņēmusi un vai tik nereģistrētu uzņēmejdarbību neveicot ar trim saviem reģistrētajiem auto. Uzzvanijusi apjautāties, ko tas nozīmē - atbildējuši, ka pa 10k normāli cilvēki auto ar bankā ņemtu līzingu pērkot. Sanāk , valsts pārdzīvo, ka cilvēks bankai pročus nemaksā...

P.S. alga tantei oficiāla un laba, bez problēmām pierādīja, ka mēnesī pa 200 atliekot, četros gados 10k var sakrāt arī zeķē..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Par mazu. Par neērtu. Volksvāgens vien ir, ar visiem volksvāgena gļukiem. 5 gadīgam yeti krāsa lobās nost, 10 gadīgam loganam nekas nelobās.

Lobīties nost nelobās, tikai uzburbst, no apakšā esošās rūsas...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Scotinsh77 rakstīja: msh, buutu sveetiigi vismaz paseedeet kaadaa mashiinaa, kura ir jaunaaka par 1990 gada razhojumu.

Iespeejams, ka puisis mainiitu savas domas, par muusdienu auto progresu.

Nu, iekāpšu, un tālāk - uzzināšu cik dārgi izmaksā krāsojums ar biezāku lakas slāni un bāzes aprīkojumā iekļauts lielāks daudzums skaņas izolācijas? Te lielākoties tiek apspriestas jaunas, lētas kastes, kuru uzbūves principi no mana golfa vispārīgos vilcienos atšķiras ar to, ka motoros tiek izmantotas kaut kādas kosmosa tehnoloģijas lai ierakstītos patreizējajās atgāzu normās, bet savādāk tāpat - makfērsona statņu piekare priekšā, aizmugurē sija, vai, varbūt, kaut kāda lēta neatkarīgā piekare [astoņdesmito un deviņdesmito gadu audī un fofāgeniem arī bija tāda fīča, kopā ar pilnpiedziņu, tā ka varam to vienkārši uzskatīt par ekstru] - nekas revolucionārs nav izdomāts, tik vien ka izskats izmainīts atbilstoši modes tendencēm un nokomplektēts ar bik vairāk skaņas izolācijas - zato saekonomēts kur vajag + izmantoti visādi "ekoloģiski" materiāli, kuri tikai palīdz ātrāk tai mizai nonākt zem preses. Lai ieraudzītu kaut kādu nosacītu progresu, būs jāiesēžas piecpadsmitgadīgā audī vai bembijā, kur vismaz tā mašīna turas uz daudzsviru piekares, nevis uz hvz cik desmitgades veciem risinājumiem - bet kā redzam no realitātes, lielākā daļa iztiek arī bez šī progresa

Un vispār - cik varam redzēt pēc iauto jauno mašīnu reklāmrakstiem, arī tur var caur rindām izlasīt, cik ļoti autoražotāji sevi ir izsmēluši - lielākoties kā jaunumus, kādēļ pirkt kaut kādu jaunu kasti, pasniedz kaut kādus elektronikas knibuļus - bet nu ko var gribēt, nekā fundamentāli jauna nav jau kādus padsmit gadus...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Scotinsh77 rakstīja: Tas viss ir forshi un pareizi, BET tad nevajag nolikt musdienu auto buuvi , kaa nekam nederiigu.

Vot golfs Mk2 un Audi80- tas ir speeks un daile...

Redzi, ir viena liela problēma - mans golfs nebūs mūžīgs. Pie manām vajadzībām un apstākļiem, ja nenotiks nekas ārkārtējs, tā mašīna man varētu kalpot vēl kādus 15 gadus - un tad jau lielākā problēma būs detaļu sagāde. Šobrīd es varu atlicināt tās 50-100 eiras mēnesī, ko prasa šī mašīna, sevišķi zinot ka tas cipars ar laiku samazināsies - bet tālākā nākotnē visdrīzāk šādas iespējas vairs nebūs. Tad nu lūdzu, parādi man kaut vienu patreiz tirgū esošu mašīnu, kas pēc 15 gadiem būs ar līdzvērtīgi mazām ekspluatācijas izmaksām un uzticamību. Nu jā, būs švaki, jo patreizējie "progresa fani", kā tu, ar savu naudu balso par to, lai tādu nebūtu...

Tāds paskats ka nākotne izskatās pēc garāžā noparkota trīsriteņa...

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
0 0 Atbildēt

Man pilniigi pie kaajas, kas buus ar 15 g vecaam mashiinaam.

Taas jau buus Tavas probleemas, jo es tad jau braukshu ar citu, jaunu mashiinu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tev rada pārliecību ka tiešām brauksi ar citu, jaunu? Esi jau sakrājis un nolicis naudu?

Bet tas, kas notiks ar tavu mašīnu kad tā būs 15 gadus veca, ietekmē arī tevi - kvalitāte ietekmē cenas kritumu, ja ne vēl kaut ko. Bet nu kā jau tu to izrādi, jaunu mašīnu pircējs ir tuvredzīgs radījums - ne par velti šī suga jau 25 gadus ar savu naudu balso par to, lai mašīnas paliktu arvien nekvalitatīvākas - jo kā savādāk parēķinot inflāciju var izrādīties ka jauns otrais golfs maksāja tikpat, cik tagad maksā jauns līdzvērtīgs golfs, lai arī tam būtu jāmaksā krietni dārgāk, aprīkojuma un motora sarežģītības dēļ?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Un atkal OFFTOPIC

"msh" piemīt viena riebīga īpašība, nevarot atļauties ko tādu, ko var citi, viņš reāli līdz ar zemi noliek tos, uzbāzīgi slavinot tikai savus vecos (ļooti) auto kā vislabākos pasaulē.

Tas galīgi nav pareizi. Neprast saredzēt to, ka acīmredzami ir labāks (izskats, dinamika, aprīkojums, drošība utt.), modernāks un visādi citādi mūsdienīgāks... Nu, nezinu

Tev arī piemīt viena slikta īpašība - varot atļauties slimot ar patērēšanu, tu domāšanas vietā izmanto visādu korporāciju iebarotas lietas un ignorē realitāti. Man patīk tas teksts ka "es nevaru atļauties to, ko citi" - realitāte vispār ir otrāda - tu un vēl daži šī tofika lietotāji var atļauties to, ko nevar citi. Tu acīmredzot nesaproti kā rodas latvijas vidējais mašīnas vecums - 13 gadi - un vidējā alga - 700 vai cik tur eiras. Mašīnu vecums - paņemam nomika gadu veco cirvi, manu 27 gadus veco golfu un manas muteres 22 gadus veco golfu - sanāk trīs mašīnas ar vidējo vecumu 16 gadi - nu un tur var pa virsu vēl dažus uzmest latvijas vidusslāņa parastos braucamos, ~10 gadus vecus - nu un tad arī beigās tas cipars tā sanāk. Ar vidējo algu ir līdzīgi - paņemam vienu 2k lielu aldziņu, piesviežam trīs minimālās, izdalām un vuala... Varu arī tevi, tāpat kā skotiņu, parādīt kādu patreizējo jauno mašīnu, kas pēc 15 gadiem būs vidējajam latvietim pa kabatai, kā arī neprasīs nopietnu restaurāciju, ja būs vēlme ar to mašīnu braukt vēl kādus 10 gadus, nevis pasviest zem preses.

Vēl, atšķirībā no tevis, es spēju saredzēt viskautko, nevis tikai batonus, ko bāž ražotāji ausīs, kā tu. Tāpēc arī tu stāsti ka es kaut ko nevarot saredzēt - jo es spēju novērtēt, nevis tikai atkārtot to, ko ar reklāmu iebarots "šis jaunais modelis ir labāks, jo labāk izskatās, modernāks, utt" - tu vienkārši esi tipisks veikalinga upuris. Nodosim pa taviem punktiem

Labāks izskats? Nejauc modi ar izskatu. Tu slapini uz jaunām mašīnām, vienkārši tāpēc ka tās ir jaunas, tāpēc arī patreizējās modes izskatam atbilstošas mašīnas tev patīk, bet tās, kuras ir izgājušas no modes, nē. Bet vispār tas ir galīgi garām, jo pēc tavas loģikas mākslas muzejus arī varētu aiztransportēt uz izgāztuvi, jo kaut kas vecāks vairs neatbilst modei, tātad ir neglīts sūds. Izskats ir gaumes jautājums, bet ja tu, tieši tu, gribi salīdzināt kaut kādu mašīnu izskatu - salīdzini ar citām sava perioda mašīnām, nevis jaunākām, tad tu vismaz būsi puslīdz objektīvs.

Dinamika? Nu tu vismaz esi jautrs cilvēks... Atbrauc kādreiz ar prīmusu uz liepāju, speciāli aizdzīšos tos 50 kilometrus, un notestēsim, kas ir dinamiskāks. Arī tavam zvēru karalim var atrast divdesmitgadīgus dinamikas ekvivalentus. Kur ir tā labā dinamika?

Aprīkojums? Kāds aprīkojums? Bāzes aprīkojums, kas ir pacēlies, jo cilvēki sākuši attiecīgās klases mašīnām pieprasīt vairāk aprīkojuma, vai vispār pieejamais aprīkojums? Kā jau mēs zinām, 25 gadus vecā audī var atrast +/- visu to, ko jaunās mašīnās, izņemot kaut kādus elektronikas knibuļus - var gadīties ka iekš kaut kāda V8 var arī atrast šo to, ko tādos nevar atrast. Cita lieta ka maz bija tādu eksemplāru - jo vienkārši tolaik to nevienam nevajadzēja - tak pirmajiem TDI pat nebija kruīza funkcionalitātes, lai arī tas ir tīri funkcija vadības blokā + slēdzis - pirms tam nākošajiem priekškamerniekiem to ekstru ņēma nožēlojams procents, tad priekš kam pūlēties...

Drošība? Nosacīti. 15-20 gadus atpakaļ tās piecas zvaigznes sasniedza - un par to vajadzību mēs jau padiskutējām - kopš tā laika tikai liek klāt elektroniskās aukles, lai samazinātu vadītāja spējas, un beigās vispār no viņa atbrīvotos.

Par modernumu un mūsdienīgumu es jau izteicos augstāk. Par kādu modernumu tu runā, kad tu runā par mašīnu, kura izmanto līdzīgu šasiju un piekari kā kāda 30-40-50 gadus veca mašīna? Vai kad tu runā par ātrumkārbu, kuras dizains, izņemot visādus plīstošus brīnumus, ir vismaz 50 gadus vecs? Amerikāņu mašīnas tu noteikti arī turi par modernām - amerikāņu ražotāji izmanto OHV V8 motorus, saucas "skaties un smejies", jo ir skaidrs ka tur apakšā ir 50-60 gadus vecs klucis - GM izmantoja DOHC V8, bet atteicās, jo nevajadzēja.

Starp citu - vai tā ir nejaušība, ka tu aizmirsi pieminēt tādus aspektus kā "apkopju izmaksas", "uzticamība" un "degvielas patēriņš"?

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
0 0 Atbildēt

msh-Latvija, vajadzeetu rakstiit ar LIELO burtu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Tagad staigāju pa Spici. Gaitenī izlikts jaunais KIA-Sportage. Cena, sākot no 18 Krievijas. Nu ļoti iekārojams.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tas auto ir ļoti labs.

Goda vārds, pārsteigums ikvienam, testa braucienu veicot.

Tikai es, piemēram, nepirktu bāzes komplektāciju - man patīk TX komplektācija, kas velk jau ap 33k EUR...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

... sākot no 18 K. Stulbais korektors piedāvā visādas muļķības.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Msh

Un vai tagad man un citiem būtu jāpaliek uzticamam/-iem vecākai autobūvei?

Sorry, galīgi nesaista.

Es jaunos auto atrodu to, kas agrāk nebija pat izgudrots. Lūk, tas man šķiet svarīgāk par vecu auto slavināšanu. Starp citu, es arī nevaru atļauties sev Tesla, bet nekad to nenolikšu līdz ar zemi tieši tāpēc...

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nekustamajam jā - tās ir ļoti ilga termiņa saistības, tur sanāk pārmaksāt oj oj... Bet auto, īpaši jauniem, līzinga procenti pārsvarā ir visai smieklīgi - daudzos gadījumos 25000 vērtam auto pa pieciem gadiem pat tūkstoti nesanāk pārmaksāt. Tāpēc piekrītu kasiņam - ja man būtu 40 tūkstoši kontā, es labāk par to naudu nopirktu kādu dzīvokli un palaistu uz īri, bet mašīnu tik un tā ņemtu līzingā.

Jā, es nupat paskatījos savu līzinga līgumam pievienoto projektu, 24k vērtam auto sanāk pārmaksāt 870 EUR piecos gados.

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Runājot par jauniem auto, manam Verso tagad kādi 6500 km uz odometra, joprojām sūdzību nav. Septiņas sēdvietas, kas man likās tāda diezgan lieka ekstra (īpaši pirms otrais piedzims), tomēr ir viena dikti ērta lieta. Kaut vai tādēļ, ka var paķert vēl vienu ģimeni (2 pieaugušie+bērns) un visiem ir ērti. Arī četriem pieaugušajiem un vienam bērnam ir ērtāk, jo bērns mīl sēdēt aizmugurē.

Pēdējo nedēļu tur arī viņa sēž, jo bija slinkums pārlikt krēslu - es gan nezinu, kā īsti ar drošību? It kā arī aizmugurē ir visi 'curtain airbags' u.t.t., bet no otras puses, trieciens no aizmugure droši vien spēcīgāk ietekmētu. No trešās puses - laimes spēle, ja trāpītos trieciens pa sānu, kur bērns parasti sēž, teiktu "redz, kā paveicās", trāpītos stiprs triecins pa pakaļu, varēs dzīvot pašpārmetumos...

Kādu dienu gribu izmēģināt "Pre Crash" sistēmu, jo cik saprotu, zemos ātrumos mašīnai jāspēj pašai apstāties. Jāizdomā tikai, kā to darīt, neapdraudot auto virsbūvi vai citus satiksmes dalībniekus. Pīkstēt jau pīkst reizēm un vispār jau fīča var būt noderīga, ja vadītājs ir kaut kur aizskatījies un priekšējais strauji bremzē, jo brīdina arī pie lieliem ātrumiem.

Patēriņš - priekš 1600 kg smaga auto fantastiski zems, pašreiz vidējais precīzi 6.0/100, maksimums, kas sanācis ir 6.4/100. Redzēs, kā būs tagad, kad remontdarbi pabeigti un korķos būs mazāk jāstāv, varbūt pat sanāks ikdienā nospiest zem 6/100.

Par motoru varu teikt tikai to labāku, pirms iegādes stipri šaubījos par dinamiku, bet ir visai OK. Ieskrienas pašvaki - tie 12,7 līdz 100 ir patiesība - bet apdzīt un paātrināties braucošā stāvoklī visai viegli, apdzīt vieglāk, nekā iepriekšējā autiņā ar 1.6 benzīnu. Un klusāk un komfortablāk.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Par to pre crašu . Kādu hēlija balonu saišķi nosvied auto priekšā . Drauga darba autiņam tāda ir . Pamatīgs izbīlis jau pirmajā dienā . Jo viņš neko par tādu nezināja . Kravas auto ar garu asti nogriezās un sistēma atpazinakā stāvošu šķērsli . Viņš jau bija domājis drusku pavilt pa kreisi . Bet mēms bremzējums . Tajā dienā cepās par elektroniku . Bet nu jau neko sliktu nesaka .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

AnK

Baumo ,ka 1,6 bmw dīzeļi īstenībā esot PSA concerna . Nēesi paurķējies .

From 2011 PSA start to develop (1,598 cc) diesel with BMW/Mini

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Ir kādam pieredze ar jauno Kia Sportage vai Hyndai Tucson?

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
0 0 Atbildēt

Ir vienam koleegjim jaunais Tucsons. Apmierinaats jau ljoti, bet nu veel tik paaris meeneshi veca mashiina . Redzees, kas notiks veelaak.

Pirms tam lietoja Hyndai I40

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Msh

Un vai tagad man un citiem būtu jāpaliek uzticamam/-iem vecākai autobūvei?

Sorry, galīgi nesaista.

Es jaunos auto atrodu to, kas agrāk nebija pat izgudrots. Lūk, tas man šķiet svarīgāk par vecu auto slavināšanu. Starp citu, es arī nevaru atļauties sev Tesla, bet nekad to nenolikšu līdz ar zemi tieši tāpēc...

Protams ka ir izgudrotas visādas lietas, kuru agrāk nebija - neuzticamība, lētums, liels degvielas patēriņš - un kā jau redzam, tev tās patīk. Jo kāpēc lai vēl tu ieciklētos uz visādiem otršķirīgiem knibuļiem, kurus izņemot no tavām mašīnām, tās turpinātu funkcionēt kā mašīnas, ja ne lai varētu spītīgi izlikties ka tev ir modernas mašīnas. Tas ar ko tu slimo, ir ārišķība, patērēšana. Man tādā ziņā patīk japāņu domāsanas veids, kuru uzskatāmi parāda toyotas flagmanis - konservatīvs limuzīns, kura patreizējo paaudzi ražo jau 19 gadus, bet iepriekšējo, vizuāli ļoti līdzīgu, ražoja 30 gadus.

Bet tavs "starp citu" salīdzinājums, nepārsteidzošā kārtā, ir pirksta salīdzinājums ar krānu. Ja manas mašīnas varētu tagad nopirkt jaunas, es tās nevarētu atļauties nopirkt - es nesen pārrēķināju pēc inflācijas - 1.3 mk2 tagadējā naudā maksātu 16,5k eiru, bet Audi 90 2.3 quattro 40k eiru - bet es tās ne tikai varu atļauties nopirkt 25 gadus vecas, bet arī uzturēt - tu teslu nevari atļauties nopirkt tagad, jaunu - bet tu to noteikti varēsi atļauties nopirkt desmit gadus vecu - tikai tu diez vai to varēsi atļauties uzturēt...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti