Msh - es neturpināšu. Jo man te viss jau ir skaidrs Domāju, citiem arī tāpat.
Tavs domu gājiens ir TIK atklāts, ka lasām tevi kā atvērtu grāmatu.
Msh - es neturpināšu. Jo man te viss jau ir skaidrs Domāju, citiem arī tāpat.
Tavs domu gājiens ir TIK atklāts, ka lasām tevi kā atvērtu grāmatu.
Tavi teksti rāda ka tev nav vismazākās nojausmas ko es domāju, lai arī izsakos es skaidri - jo dzīvojot savā šaurajā patērētāja pasaulītē tu mēģini nomērīt mani pēc savas mērauklas. Ļauj es minēšu - tu dzīvo ilūzijā ka man skauž, ka tev ir divas garlaicīgas mašīnas, un tikai tāpēc, ka tās ir ražotas šajā desmitgadē...
Labi, ka Tu esi te visgudrākais.
Tu taču nekad nepadosies pasaules autobūves attīstības tendencēm, vai ne?
Mans autoparks nav skaudības vērts, bet tas gan ir fakC, ka "msh" nav mierā ne ar topika nosaukumu (JAUNI AUTO), ne arī faktu, ka citi PĒRK jaunus auto, brauc ar tiem, tos baudīdami (reāli, ne tikai sapņos), galu galā - dara, kā grib, nevis kā ir spiesti vai kā var.
Visu labu. Turpmāk es palūgtu konstruktīvi, par JAUNIEM vai GARANTIJAS (vēl)
Par teemu runaajot-
BMW 3 sedans F30. Xdrive 335d 313bhp 0-100 4.8sek
Cenu neteikshu, lai Msh slikti ap duushu nepaliek.
Nobraukti pirmie 6,5k km, iespaidi ljoti pozitiivi. Katru reizi,ar smaidu uz luupaam , kaapju mashiinaa. Pirku jaunu, kad sanjeemu, peec 10 garu nedeelju gaidiishanas, bija 9km uz spido. Izveeleejos melnu mashiinu ar sarkanu aadas salonu. Diizeliits 3L ar divaam turbiinaam, straadaa ideaali, dobja, patiikama skanja. Pirms pirku, testa mashiinai bija 2L diizelis, tas gan ir traktorinsh-tarkshkjiitis. Veeleejos 340 bembi ar benziinu, bet sheit nepiedaavaa ar Xdrive. Taadeelj njeemu diizeleenu, par ko nenozheeloju. Kompis videejo degvielas pateerinju raada 7,6L , 70% pilseeta 30% shoseja. Ljoti pat ok pateerinsh. Automaats ar 8 aatrumiem, straadaa perfekti. Paarsleedzas nemanaami un bez aiztures. Nesen, 2ned. vizinaajos ar 3meen. vecu Nissan Qaskaj, tas automaats bija , kaa diena pret nakti. Ja pirkt Qaskaju, tad tikai manuaali.
BMW salona apdare kvalitatiivi nostraadaata, aadas apdare panelim, nekas negrab un nechiikst. Vietas salonaa pietiekami, es ar saviem 1,83m un 98kg varu eerti iekaartoties pie stuures. Un aiz manis, vietas pietiek liidziiga auguma cilveekam. Brachkam ir Lexus is220, tad tajaa ir stipri shauraak, it sevishkji aizmuguree.
Veel, kas reaali patiik, taas ir Full Led gaismas, priekshaa un aizmuguree- reaala fiicha. Automaatiskaa tuvo-taalo gaismu paarsleegshana, darbojas nevainojami. Ieprieksheejam bembim arii bija, bet paarsleedza no taalajaam uz tuvajaam, ar taadu , kaa noveeloshanos.
Bet, pats galvenais, kas sagaadaa braukshanas baudu, tas ir dzineejs. Jauda un grieze- fantastika, nekad nebeidzas un nepietruukst. Aatri un droshi pie apdziishanaam.
Ir viena lieta, kas besii aaraa- StartStop sisteema. Katru reizi pie dzineeja palaishanas, manuaali jaasleedz aaraa.
Pie maniem, nelieliem nobraukumiem, tik chakaree akji un starteri. Prasiiju diilerim, lai izravee, atteicaas-tad zaudeeshu garantiju.Es uzskatu, ja cilveeks peerk mashiinu ar lielaako pieejamo dzineeju, tad degvielas ekonomija ir peedeejaa lieta, par ko vinsh uztraucaas.
Arii Eco rezhiimu neizmantoju- zuud viss braukshanas prieks.
Veelaak veel padaliishos ar iespaidiem.
Ko lai te piebilst
Lai labi kalpo!
P.S. Jauno paaudžu BMW automātam- džoistikam, manuprāt, nav analogu darbības plūdenumā.
Tak nav tur nekādas ekonomijas no tā Start&Stop. Pseidozaļie satraucas, ka Tavs auto piepirdina gaisu, kamēr stāv pie sarkanās gaismas. Tas, ka Tavam auto tas varbūt nav stipri veselīgi, nevienu nerausta...
No kā lai man paliktu slikti ap dūšu - no tā ka tas kosmosa kuģis pēc inflācijas pārrēķināšanas izrādīsies esam ne dārgāks par kādu E30 vai E36 M3?
Sasmējos par salona "plašuma" aprakstu - pietiek vietas samērā īsam un resnam cilvēkam, un otrs tāds pats var iesēsties aizmugurē - parādi man kādu mašīnu, kurā divi tik īsi cilvēki tā nevar sasēsties. Ja tu būtu divmetrīgs, tad gan šāds apstāklis, sevišķi tik maza segmenta mašīnai, būtu pieminēšanas cienīgs - jo zinot ka trešā sērija ir vēl kādu kripatu mazāka par audī B sēriju, ir skaidrs ka divi tādi tā vis nevar.
Jau rakstot aprakstu, zinaaju, ka tieshi Tu, uzrakstiisi kautko forshu par manu augumu un svaru.
Kaa Tu vari apgalvot, ka esmu resns, nepaziistot mani personiigi?
Kaa jau Kashinsh rakstiija- paredzams Tu esi...
Kā Tu nesaproti? Tev vajadzēja pirkt E36 rūsas čupu, un pārējos 59K EUR ieguldīt, lai to braucamo savestu kārtībā.
Nu labi, pieņemsim ka esi muskuļains. Lai vai kā, mani uzjautrina ka cilvēks, kurš ir tik īss lai bez problēmām ielīstu gandrīz jebkur, izmanto sevi par mērogu Es esmu 1,95 garš un vienīgā mašīna, ar kuru ir sanācis braukt un ir bijušas problēmas, bija trešais žigulis - ar līdz galam atstumtu ķebli nevarēja gāzi atlaist līdz galam pārslēdzoties - sestajā tādas problēmas nebija, vienīgi kloķis pret kāju sitās - visām ārpus padomijas ražotajām mašīnām viss ir bijis ļoti labi, ieskaitot mazāko, ar ko sanācis braukt - Corsu A, kur arī ar vietu vadītājam viss ir kārtībā, vienīgi neērti roku pa logu izlikt, jāsaloka, jo fortačka traucē....
Prikola pēc pameklēju netā cenas un parēķināju - E30 M3 šodien maksātu ~60k, E36 M3 līdzīgi, tavējais bembijs, kā rāda bmw.lv maksā 55k - uzminēju Bet nu laikam kaut kas labs arī jāuzraksta - tu laikam vienīgais no šī tofika rakstniekiem esi nopircis kaut ko baudāmu, un pat samērīgi, bez īsa krāna piegaršas [X5, X6...], žēl tik ka ķīselis, bet nu vismaz tam ir seši katli. Atliek novēlēt lai tas lētums, par kuru tu balso ar savu naudu, tevi nepanāk, un tās runas, ka jauni bembiji esot kvalitatīvāki par jauniem audī, patiesas
Kādām darbībām vajag kompaktklases auto ar 3l turbo dīzeļmotoru? Lai uzsāktu braukt ar pirmos 100m spolējošām riepām? Varbūt bieži jāapdzen lieli furgoni, kuri mauc uz 200km/h un traucē pašam kārtīgi atvilkt?
Jeb vienkārši vajag pārvarēt kadu mazvērtības kompleksu vai kaut ko "pagarināt"?
Lai nebūtu jāklausās četru katlu traktordzinēja tarkšķis.
Tavuprāt BMW 318d un 320d ir traktori?
Jaunākais bembijs, kura četru katlu ķīseli man ir gadījies dzirdēt, bija E46, un tur tiešām bija traktordzinējs - tāpat kā ~10 gadus vecai astmai - klausies no malas un domā "eu, bet kommonreili tak reklamēja ka tas padarot ķīseli civilizētāku, a šitas ir vēl trakāks nekā vecs 1.9 TDI".
Gribētos cerēt ka šīs desmitgades četru katlu ķīseļi ir bik smukāk nostrādāti, bet jebkurā gadījumā - četri katli ir četri katli - jebkurā gadījumā varēs atsevišķi sadzirdēt katra spriguļa klikšķi, kas kopā veido tarkšķi... Kamēr brīdī, kad ir vismaz pieci katli, tur jau sāk veidoties skaņa - tāda ērmīga, bet skaņa.
Un jebkurā gadījumā, lielie motori labāk spēj iegriezt savas turbīnas.
Bet godīgi - kāpēc nē?
Varbūt vienīgais pamatojums ir tāds, ka PATĪK!
Tie, kas ir braukushi ar 3L turbo diizeli, zin atskjiriibu ar 1.6, 1.8, 2.0.
Protams, ka visu jaudu ikdienaa neizmantoju, bet ir forshi, ka zini, kad vajag, taa jauda tur ir un savu darbu paveiks
Ar Xdrive un labaam riepaam ir pagruuti saspoleeties. Kur nu veel 100m no vietas
"Pagarinaat" itkaa nevajag-sieva saka, esot taa jau brangs
Un tas vecums jau paari, kad man kaadam buutu kas jaapieraada un jaakomplekso.
Peec manaam domaam, ja peerc JAUNU dampi, tad taadu, lai peec pirmo divu nedeelju eiforijas, nebuutu jaanozheelo, ka ietaupiiji uz kautko un nepanjeemi taadu dzineeju, vai komplektaaciju, kaadu pa ISTAM esi veeleejies...
Nu patiik man shis BMW
Nu es palieku pie pārliecības, ka Škoda-Fabia Combi 1,2 TSI 6M ir labākais, kas nopērkams par 14 K EUR.
Par BMW:
No 9-tās minūtes.
Ko labu vai sliktu varat pakomentēt par KIA Sportage un Hyundai Tucson? Modeļi gan pavisam svaigi, tāpēc būšu pateicīgs par atsauksmēm vispārīgi, par šo abu ražotāju jebkādiem jaunākiem modeļiem, kas veido kopējo iespaidu par autoražotāju. Sāku nobriest uz jauna auto iegādi, pēc pāris ne īpaši veiksmīgām pieredzēm ar lietotiem auto. Kāpēc šādi kandidāti - patīkams dizains abiem, cena ( līdz 30k eur), pilnpiedziņa, automāts, garantija 7 un 5 gadi, vieta bagāžniekā neliela izmēra sunim un bērnu ratiem ( par šo aspektu gan vēl līdz galam neesmu izpētījis, cik ietilpīgi dzīvē ir šie abi auto, taču vajadzētu būt pietiekami). Teorētiski primāras vajadzības pēc paaugstinātas virsbūves man nav, tāpēc skatījos arī uz universāļiem, taču apmierinošus kandidātus, ar pilnpiedziņu, diemžēl netiku atradis. Pilnpiedziņu tomēr gribu, pierasts pie quattro šobrīd, patīkami ziemā. Protams, teorētiski, varētu arī iztikt, taču kāpēc sev to liegt. Skoda Octavia 4x4 varētu būt kā variants, taču gala cena ar labu aprīkojumu praktiski nostājas tajā pašā cenā, kur šie abi SUV. Pagarš ievads sanāca. Tātad kādi jūsu komentāri, ieteikumi, atsauksmes par šiem abiem auto? Pētīju arī tiešos konkurentus (Toyota Rav4, Renault Kadjar, Nissan Quashqai) taču, pēc maniem kopsavilkumiem, KIA sanāk vislabākais price/performance/equipment. Dizains arī ļoti simpātisks, lai gan ir nedaudz par daudz "interesants" padevies no priekšas!
Te īsi lasāmi iespaidi pēc KIA Sportage testa brauciena. www.iauto.lv/app.php/zinas/testi/22154-iauto-lv-lasitaji-verte-pirmos-latvijas-gada-auto-pretendentu-auto-foto
Pēc price/performance KIA tiešām ir labs variants. Vienīgi domāju, ka bagāžniekā vai nu rati, vai nu suns.
Ar Tucson gan vēl neesmu iepazinies.
Ar abiem minētajiem auto ir braukts testa braucienā pa Latvijas ārēm. Tucson bija ar jauno 1,6T benzīna dzinēju un divsajūgu automātisko kārbu (perfekta). Patika viss, klusums salonā, atsaucība uz gāzes pedāļi, aprīkojums, galu galā - izskats arī.
KIA testēju vienu nedēļu modeli "pirms jaunā" - auto bija max komplektācijā TX (milzīga stikla jumta lūka, bixenon lukturi, aklo zonu sensors, ādas sēdekļi, parkingi ar kameru utt.) - par mata tiesu tādu nupat neiegādājāmies savai ģimenei. Teiksim tā - iepauzējām, jo citas prioritātes būtiskākas nekā jauns auto.
Par KIA joprojām tikai vislabākās atsauksmes no manas puses. Reāli neatrodu nevienu mīnusu pēc nobrauktiem ~500km visdažādākajos režīmos. OK, varbūt vienīgi dīzeļa 8,5l mix varēja būt mazāks, bet varbūt man patika dinamika
No ierosinātajiem auto ,ilgi nedomājot, es ņemtu KIA SPORTAGE. Jo pats jaunākais modelis ar gaumīgāku salona apdari, nolocāmiem pusguļus aizmugures sēdekļiem (man būtiski), arī labāku izskatu
Es izvēlējos Sportage baudamajā gt komplektācijā ar max aprīkojumu.
Patīk gandrīz viss izņemot vidēja izmēra bagāžnieku un to ka mums nepiedāvā cruise ar radaru.
Nobraucu testu ap 90 km, vidējais patēriņš 8.5 testa laikā. Biju pārsteigts cik labi auto turas uz grantenes. Vairāk oar 140 nemēģināju gan.
Virs 160 paliek paskaļš un arī apetīte pieaug.
Kia mazliet labāk patika kopumā neku Tucson arī cena nedaudz labāka.
KIA skatos uz GT Line 1.6 turbo benzīnu ar 177zs, automātu. Cik saprotu, tad gan KIA, gan Hyundai dzinējs ir principā viens un tas pats, kārba laikam arī. Pa 30k eur sanāk ļoti pilns aprīkojums, bez man nevajadzīgām ekstrām - stikla jumta, aklās zonas brīdinājuma, automātiskās parkošanās un vēl šā un tā, bez kā nejutīšos apdalīts. Benzīnu izvēlos, jo nobraukumi nav lieli, gadā 15-20 tūkstoši km, tāpēc arī KIA pirkums uz septiņiem gadiem operatīvajā līzingā liekas diezgan labs pasākums. Vēl gan nedaudz bremzēju dēļ tā, ka tomēr nedaudz māc šaubas, ka 7 gadus ar vienu auto vēlēšos braukt. Pieradis līdz šim mainīt pa 3-4 gadi. Tāpat gan ir līdz kaklam čakarēšanās ar lietoto auto neplānotajiem remontiem.
Kia/Hyundai forši, bet rijīgi. Sportage šķiet stipri labāks price/performance, nekā Tucsons, personīgi arī vizuāli šķiet simpātiskāks.
Pareizi vien ir pirkt benzīnnieku - patēriņš tikai nedaudz lielāks (9,5/100 vs 8,5/100) pēc Spritmonitor.de datiem, kas varētu atbilst patiesībai, man testa braucienā ar 2WD 1,7 Sportage dīzeli bija vidējais ap 8/100.
No konkurentiem pie tāda nobraukuma ieteiktu ievērtēt arī Rav4 Hibrīdu, īpaši ja sanāk padaudz braukt pilsētā-piepilsētā. Būs stipri mazāks patēriņš un domāju, ka uzticamības ziņā noteikti uzticamāks auto. Ietilpības ziņā salonā arī vairāk vietas. Braucis ar to neesmu, tādēļ par braukšanas īpašībām neko nevaru pateikt, bet ievērtē. Aptuveni tie paši 30k sanāks, tikai par kādiem 2-3 l/100 zemāks patēriņš.
Toyota mani kautkā galīgi nepaķer. Itkā klasika, uzticama, tehnika jau protams moderna utt, tomēr pietrūkst kautkā.
Attiistiitaas valstiis visi ar auto saistiitie izdevumi nepaarsniedz 10% no ienaakuma.Latvijaa tie biezhi ir virs 70%,jo cilveekiem nav vajadziigs paarvietoshanaas liidzeklis,bet vajadziigs aksesuaars , lai publiski izraadiitos un atstaatu iespaidu.Par jaunajiem auto-praktiski visi Austrumeiropas tirgum paredzeetie ir paredzeeti banku un dileru pelnjai.Jaunaas tehnologjijas kalpo galvenokaart tam,lai auto lietotaajs peec iespeejas vairaak teereetos,apmekleejot diilersalonus.Reklaamas izstraadaa smadzenju inzhenieri,kuri zin,ar kaadas kraasas burtinjiem provoceetu cilveekus shkjirties no naudas. Jauno auto draoshiiba un izturiiba-naak praataa mans brauciens no Ragaciema uz Jelgavu ar BMW E 34,1988.gada.Tumshs,slapjsh sniegs. Pirms manis braucoshie peekshni nobremzeeja un un iesleedza avaarijas signaalus.Peec laicinja arii es jutu triecienu.Apstaajos-pienaaca paareejie-izraadaas - perpendikulaari celjam izrakta apm.30 cm plata transheja,nekaadas briidinaajuma ziimes!!!Es tiku cauri ar punu riepai,jaunajam fordinjam-deformeets un no vajadziigaas vietas nobiidiits labais ritenis.Dazhus gadus vecajai mazdinjai jau beediigaak-labais prieksheejais rats nolauzts,izpluudusi ellja...
Un taalaak izmaksas- obligaataas apkopees jaunajiemBMW dilercentros ir fantastiskas.Pazinja kredzhaa panjeeme 535 bi turbo-vairaakas reizes tieshi probleemas ar turbiinaam,kuras dileri atzina par negarantijas gadiijumu,remonteeja par vinja naudu un ljoti bargs cipars.
Neesmu sazveerestiibas teoriju piekriteejs,bet dziive raada-
Arturo777 rakstīja: Attiistiitaas valstiis visi ar auto saistiitie izdevumi nepaarsniedz 10% no ienaakuma.Latvijaa tie biezhi ir virs 70%,jo cilveekiem nav vajadziigs paarvietoshanaas liidzeklis,bet vajadziigs aksesuaars , lai publiski izraadiitos un atstaatu iespaidu.Par jaunajiem auto-praktiski visi Austrumeiropas tirgum paredzeetie ir paredzeeti banku un dileru pelnjai.Jaunaas tehnologjijas kalpo galvenokaart tam,lai auto lietotaajs peec iespeejas vairaak teereetos,apmekleejot diilersalonus.Reklaamas izstraadaa smadzenju inzhenieri,kuri zin,ar kaadas kraasas burtinjiem provoceetu cilveekus shkjirties no naudas. Jauno auto draoshiiba un izturiiba-naak praataa mans brauciens no Ragaciema uz Jelgavu ar BMW E 34,1988.gada.Tumshs,slapjsh sniegs. Pirms manis braucoshie peekshni nobremzeeja un un iesleedza avaarijas signaalus.Peec laicinja arii es jutu triecienu.Apstaajos-pienaaca paareejie-izraadaas - perpendikulaari celjam izrakta apm.30 cm plata transheja,nekaadas briidinaajuma ziimes!!!Es tiku cauri ar punu riepai,jaunajam fordinjam-deformeets un no vajadziigaas vietas nobiidiits labais ritenis.Dazhus gadus vecajai mazdinjai jau beediigaak-labais prieksheejais rats nolauzts,izpluudusi ellja...
Un taalaak izmaksas- obligaataas apkopees jaunajiemBMW dilercentros ir fantastiskas.Pazinja kredzhaa panjeeme 535 bi turbo-vairaakas reizes tieshi probleemas ar turbiinaam,kuras dileri atzina par negarantijas gadiijumu,remonteeja par vinja naudu un ljoti bargs cipars.
10%? Tu laikam joko. Ja uz rokas pelna 1000 eur, kas nav maza alga, tad 100 eur tērēt uz auto, ieskaitot līzingu, ir stipri par maz. Ja 10% no kopējiem mājsaimniecības ienākumiem, tad vēl daudzmaz ticami.
Vai vari ielikt atsauci uz pētījumu?
arturo nejoko. ja pelna 1000 eur, tad ir jāiztiek ar tādu auto, kas izmaksā līdz 100 eur.
PN - pazīstams vācietis, lidsabiedrības pilots, kas brīvos līdzekļus investē viskautkur, ieskaitot nekustamos ipašumus un dažādus fondus, uz darbu brauc ar 90. gados ražotu mazdu (vai hondu, kas viņas tur var atšķirt).
Mums vēl vajag pārslimot spīdošo grabulīšu slimību! Paskatities reklāmas - cikturcollu ekrāns ir viens no galvenajiem pieturas punktiem! Sviests!
viņš rakstīja, ka VISIEM ar auto saistītājiem izdevumiem nevajadzētu pārsniegt 10% - tad jau tur arī degviela, apdrošināšanas un apkopes ir iekšā. Bez maz vai sanāk, lai atļautos braukt ar jaunu mazauto, līzings 150 + degviela 100 + apdrošināšana/apkope 60. Tātad jāpelna vismaz 3000eur/mēn lai varētu braukt ar jaunu Fiat 500... Pie tam katrs taču lai tērē un rēķina pa savam. Kāpēc būtu jāparslimo spīdošu grabulīšu slimība? Ikkatram taču ir tiesības dzīvot un tērēt pēc savas sirds patikas. Rēķināt, cik kaimiņam vajadzētu atļauties tērēt uz auto ir tikai skaudības pazīme, manuprāt. Ja jums būtu, teiksim, tuvu neierobežoti līdzekļi, arī turpinātu braukt ar vecu/pavecu auto, jeb tomēr pirktu jaunu?
Principā arturo minētie cipari ir vēlamie. Arī Latvijā līzinga devēji rēķina, vai auto izdevumi nepārsniedz 30% no līzinga ņēmēja algas. Tad, ja tev ir sieva un bērns, tas ir 10% no algas jeb ģimenes ienākuma.
Kā tad Latvijā tik daudzi brauc ar saviem ienākumiem neatbilstošiem auto? Daudz ko izsaka tas, ka tikai 25% auto pērk privātpersonas, 75% firmas. Un rēķinot, ka "pelēkais bizness" ir 25-40%, tad tā arī atmazgā tos "ietaupītos" līdzekļus.
Par jauno auto dizainu-ar retiem iznjeemumiem,tas ir nekaads-visi vienveidiigi,taadi,kaa gruusnas antilopes ar vardes aciim.Par gaumi nestriidas,bet tomeer...Uzreiz redzams-razhotaajs centies maksimaali taupiit,taapeec liels daudzums plastmasas dalju.Piemeeram,ja saliidzina ar 80-to gadu ASV auto.Pazinjas,kuriem jaunie auto,Latvijaa satapushies ar plastmasas bamperu zaadziibaam,kuri pat second hand maksaa daargi.Otrkaart-elektronikas kjibeles-zinu gadiijumus,kad Latvijaa negrib,vai neprot taas risinaat.Latvijaa katastrofaali truukst muusdienu auto specialistu,jo tos nekur negatavo.Esoshie zelta veertee un tie apguvushi pashmaaciibas celjaa.
Auto iegaades filozofija-atceros autozhurnaalista publikaaciju,kur tas juusmoja par savu tikko iegaadaato Lexus SUV.Vinja vaardi-es neesmu nekaads amerikaanju fermeris,man ir svariigi,ko par mani domaa apkaarteejie,taapeec,lai krediitaa ieguutu auto,uz speeles tika likts viss. Tikai taadam ASV fermerim kontaa buus smuks cipars,un straadaajoshs ,pilns ledusskapis.
Jauna auto iegāde ir viena no saprātīgākajām naudas tērēšanas formām .
Jā esmu bezgala daudz dzirdējis ,redzējis .. par gudru saprātīgu naudas ieguldīšanu ieskaitot NEKUSTAMAJOS īpašumos . Un esmu ui ..ui kur daudz dzirdējis ar novēlošanos ... būtu labāk nodzēris , ziedojis, pircis to un to .
Filozofiskas dabas pārdomas.
Kāpēc netiek ražots pats ideālākais auto?
No vācu auto - dzinējus, piekari.
No japāņu auto - tehnisko uzticamību.
No franču auto - dizainu un ērtības.
No ASV auto - aprīkojumu (ekstras)
No zviedru auto - bleķus.
Utt.
Viss ko vajadzētu - vācu mašīnas, kas būtu nostrādātas kā astoņdesmito vidus mašīnas. Ir tikai viena problēma - tas dārgi maksātu. Ja mans audī, pārrēķinot tagadējās eirās, sanāk 40k, par spīti tam, ka tur viss ir ļoti vienkāršs- tad līdzvērtīgā kvalitātē uzbūvēts jauns A4 varētu pavilkties arī uz visām 80 štukām. Esi gatavs par to maksāt?
Bet japāņu tehniskā uzticamība ir relatīva - viss ko japāņi ražo, ir precīzi aprēķināts savam paredzētajam mērķim un patērētājam pieņemamam darbamūžam - un diemžēl patērētāji par šādu pieeju balso ar savu naudu, līdz ar to vācieši, kas visu taisa ar rezervi, ir spiesti konkurēt ar cenu ar mašīnām, kuras ir lētākas jau tāpēc vien, ka satur mazāk materiālu - pie kā tas noved, tu noteikti zini labāk par mani. Šī japāņu pieeja ir ļoti uzkrītoša - es redzu kādas ir japāņu kastes, un pats lietoju Shimano rumbas - lēti masveidā štancēti sūdi, tāpat kā tās mašīnas, bet es esmu spiests tās pirkt tādu pašu iemeslu dēļ, kāpēc pircēji pērk japāņu mašīnas - jo ir lētākas nekā konkurentu ražojumi [nexus sērijas aizmugurējās rumbas ar planetārajiem pārvadiem - vismaz 2x lētākas nekā līdzvērtīgi konkurentu izstrādājumi] , un resurss ir ciešams.
Ar kādām ērtībām franču mašīnas izceļas? Jeņķu mašīnu aprīkojums nav jeņķu mašīnu īpašība - vienkārši +/- jebkurš ražotājs eksportam deva labāk nopakotus eksemplārus - tie paši astoņdesmito gadu audī, štatiem paredzētie, saturēja visādas ekstras, kuras vācijas tirgus eksemplāriem bija retas vai neeksistējošas - kaimiņam bija 1988. gada amerikāņu tirgus A80, diezgan pliks - tikai elektriskie spoguļi, logi, lūka, kondišs, centrālā, stūres pastiprinātājs, 2.0 8v motors, elkoņbalsts [eiropiešiem nebija], vēl tur kaut kādi nieki - atrodi tādu eiropieti. Paturi arī prātā jeņķu klasisko ātrmašīnu formulu - plikākās komplektācijas mašīnā ielikts lielākais motors.
Baidos ka zviedru mašīnu bleķi arī nav nekas īpašs - vienkārši tie vecie volgo katafalki bija kvalitatīvi nostrādāti, kaut kas, kas maksā un ko mūsdienu patērētājs nepieprasa. Kaut kur te sen atpakaļ kāds bija uzrakstījis, ka tur kaut kāds septiņsimtais vai divsimtais volgo bija ražotāja aprēķināts esam labs priekš 18 gadiem - tev tādu mašīnu, par atbilstoši augstu cenu, vajag? Nu mēs taču zinām atbildi
Tāpēc ka tas nav izdevīgi. Tev tērējot naudu laimi ir atļauts izjust tikai īsu brīdi. Pēc tam tev jāsāk gribēt nākošais pirkums.
Tirgzinība...
Labs piedāvājums tirgū:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/prius-plus/bmeoop.html
Regulāri - burtiski ārprātīgi dārgi, tagad - jau pieņemami.
Ilgtermiņā ģimenei - super
1) nav navigācijas
2) gaišs auduma salons
3) izskatās, ka nav arī parkošanās sensoru
4) nav LED
u.c.
Bet kopumā šis ir labs un uzticams auto. Jau rakstīju, ka paziņa, kas strādā Amserv, ar gandrīz indentisku jau 4 (šķiet) gadu ikdienā brauc. Pats arī esmu bieži ar šādu braucis. Ērts, ietilpīgs.
Navigāciju var paķert klāt, kad pirku savu Verso, bija kaut kāda akcija - laikam 490 EUR par navigāciju. Likās pilnīgi OK, jo man personīgi riebjas tālruņi vējstiklā.
Par sensoriem runājot. Manam Auris (1.reģ. 2014.g. janvārī) paņēmām sensorus priekšā, bet principā pilnīgi lieks pirkums. No 60 līdz 30 cm pīkst ar arvien īsākiem intervāliem, bet pie 30 cm pāriet vienmērīgā pīkstonī. Kas tos principā padara par pilnīgi liekiem. Un aizmugurē sensorus nevajag, jo ir atpakaļskata kamera - nezinu, vismaz es nesaredzu lielu jēgu sensoriem.
Principā no ieceres pirkt Prius+ (kas man vizuāli un tehnoloģiski simpatizē) atteicos cenas dēļ un arī šī atlaide to nemainītu. Labāk nopakots septiņvietīgs Verso ar dīzeli, kas patērē tikai drusku vairāk (reālais 6/100 pēc bākas metodes, jauktajā ciklā), maksā par 8000 EUR mazāk. Un atpogāt astoņas štukas dēļ bišķi interesantākām tehnoloģijām? Nē, paldies. Par 30+ tūkstošiem drīzāk skatītos uz BMW 2. sēriju vai Ford S-Max, kas tomēr ir lielāks un ietilpīgāks.
Es gan nekā super tajā piedāvājumā neredzu. vienīgā vilinošā priekšrocība, ka hibrīds un līdz ar to mazs degvielas patēriņš. Līdzīgas komplektācijas un gabarītu auto (un pat ar labākiem parametriem) var Latvijā jaunu nopirkt par summu ap 25000 eiro. Degvielas patēriņs gan pat dīzelim būs kādi 1-1,5 litri/100km vairāk, jeb 1000 eiro uz nobraukumu 100 000 km vairāk kā hibrīdam. Ja planoju nobraukt tikai 200 000 km, tad vai ir jēga maksāt 4000 eiro par Toyota vārdu?
Un bezakcijas variantā Priusa vieta labāk nopirkt BMW 318d Touring!
Nav nekas pret Bmw, bet ģimenei tādu nekad mūžā nepirktu.
Tur vietas nav vispār. Parodija, ne ģimenes auto.
Izbrauc ar kādu minivenu un sapratīsi, par ko rakstu.
Viena no manas ģimenes automašīnām 5 gadus bija minivens - Opel Zafira. Izcils auto, neviena tehniskā problēma visā ekspluatācijas laikā.
Ietilpīgs auto tilpuma ziņā, bet tikpat liels kā kompaktklases auto (kautvai Opel Astra vai VW Golf vagoni) platības ziņā. Auto ap 4,60m garumā ir vienāda telpas platība gan vinivenā, gan vagonā. Starpība ir tikai salona augstumā, kas rada būtiski lielākas telpas iespaidu. Jā, bagāžu var salikt vairāk, jo pa vertikāli lielāks izmērs.
Ir bijis man minivens tikai ar kameru. Nevajadzēja parkingsensorus. Tiešām.
Iedomājos, kāda škrobe, ka esi iegādājies bez akcijas, bet burtiski pāris mēnešu vēlāk parādās tirgū tas pats piedāvājums - tikai mīnus 6k EUR
Tik laba cena visticamāk ir tāpēc, ka ir iznācis jaunais Prius un drīzumā būs arī jauns Prius + modelis
Kāds prot izskaidrot, kāpēc JAUNA hibrīdauto cenas proporcija tomēr ir skarba, salīdzinājumā ar lietotiem, kam principā cenas vienādas?
Idejai - jauns hibrīds pret benzīnu vai dīzeli un lietots tāds pat salīdzinājums.
Tas taču loģiski.
35% no 35000 - 12250 EUR
35% no 25000 - 8750 EUR
Pieņemsim, ka hibrīdi vēl nav tik populāri un neskaitās tik pārbaudītas vērtības, kā dīzeļi. Attiecīgī no hibrīda vērtības noņemam 750 EUR, bet nehibrīdam pieliekam 750 EUR, jo skaitās pieprasīts.
Paliek 11500 EUR vs 9500 EUR - jeb niecīga starpība, ja salīdzina ar tiem 10000, kas bija iegādes brīdī.
nomiks raksta (13.septembris 2016 11:11):
1) nav navigācijas
2) gaišs auduma salons
3) izskatās, ka nav arī parkošanās sensoru
4) nav LED
1) Es uzskatu (cik nācies pārliecināties uz saviem auto) ka ar navigācijas sistēmām auto ražotāji ir "iebraukuši auzās". Proti, par cenu ap 500 eiro tu iegūsti sistēmu kas palīdz orientēties svešā vietā, bet tā satur tik vecu informāciju, ka tā var būt pretrunā ar reālo satiksmes situāciju. Es labāk uz viedtālruņa ieslēdzu Waze, tā vēl nekad nav pievīlusi. Tatad, ja auto nav navigacijas sistēmas, labāk nopērc par 100 eiro planšeti un brauc ar Waze vai Google-map. nebrauksi ar auto, varēsi sērfot, čatot, filmas skatīties vai spēlītes spēlēt. Daudz lētāk un efektīgāk kā navigācija!
2) Gaišs vai tumšs salons ir gaumes lieta. Es dodu priekšroku gaišam, neesmu kurmis, kurš kadā tumšā alā slēpjās no pārejiem. No praktiskā viedokļa, vismazāk smērējas tas, kas ir smilšu krāsā; melna ir ļoti nepraktiska krāsa.
3) parkošanas sensori mazliet palīdz, bet bieži ar savu pīkstēsanu tiešām krīt uz nerviem. Kamera tiešām ir labāka ekstra!
4) LED lampas (pilns komplekts - dienasgaismas, tuvās un tālās gaismas, kopā ar automātisko pārslēgšanas sistēmu un adaptīvo pagriešanās funkciju ir laikam vienīgais jauninājums, kas raksturo 21gs. automašīnu. Diemžēl, lielakajai daļai auto tas nav pieejams, bet ja varat dabūt, tad ir vērts par dažus tūkstošus noziedot.
Abavnieks rakstīja: nomiks raksta (13.septembris 2016 11:11):
1) nav navigācijas
2) gaišs auduma salons
3) izskatās, ka nav arī parkošanās sensoru
4) nav LED
1) Es uzskatu (cik nācies pārliecināties uz saviem auto) ka ar navigācijas sistēmām auto ražotāji ir "iebraukuši auzās". Proti, par cenu ap 500 eiro tu iegūsti sistēmu kas palīdz orientēties svešā vietā, bet tā satur tik vecu informāciju, ka tā var būt pretrunā ar reālo satiksmes situāciju. Es labāk uz viedtālruņa ieslēdzu Waze, tā vēl nekad nav pievīlusi. Tatad, ja auto nav navigacijas sistēmas, labāk nopērc par 100 eiro planšeti un brauc ar Waze vai Google-map. nebrauksi ar auto, varēsi sērfot, čatot, filmas skatīties vai spēlītes spēlēt. Daudz lētāk un efektīgāk kā navigācija!
2) Gaišs vai tumšs salons ir gaumes lieta. Es dodu priekšroku gaišam, neesmu kurmis, kurš kadā tumšā alā slēpjās no pārejiem. No praktiskā viedokļa, vismazāk smērējas tas, kas ir smilšu krāsā; melna ir ļoti nepraktiska krāsa.
3) parkošanas sensori mazliet palīdz, bet bieži ar savu pīkstēsanu tiešām krīt uz nerviem. Kamera tiešām ir labāka ekstra!
4) LED lampas (pilns komplekts - dienasgaismas, tuvās un tālās gaismas, kopā ar automātisko pārslēgšanas sistēmu un adaptīvo pagriešanās funkciju ir laikam vienīgais jauninājums, kas raksturo 21gs. automašīnu. Diemžēl, lielakajai daļai auto tas nav pieejams, bet ja varat dabūt, tad ir vērts par dažus tūkstošus noziedot.
Par LED gaismaam- pilniibaa pievienojos.
Labaakaas, ar kaadaam ir naacies paarvietoties.
P.s. gribeetos pameegjinaat jaunaas Laser Lights, ko uzstaada jaunajiem 7ser bumeriem....papildus opcija protams
Šobrīd bez tam visai interesants piedāvājums tiem, kas meklē minivenu - 2. sērijas Gran Tourer (septiņvietīgs) par 399 EUR/mēn bez pirmās iemaksas. Protams, kā jau visos šajos bez pirmās iemaksas piedāvājumos, procentlikme diezgan liela (3,5%), bet vismaz pārējie nosacījumi ir OK - 5 gadi / 100 000 km. Likās arī normāli aprīkots, automāts, pārkinga senori u.t.t.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?