Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

GB12

Un kā subaram ,arī riska grupā ?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 1 Atbildēt

kasinsh79

Izņemu no maciņa gan.

....

Ko lai saka ....pilnīgs - 3,14 zdejec. Kā jau citi te teica bezjēdzgi dārga rotaļlieta

Man 6.5 gadus bija tāda mantiņa( key les ) un kā reiz kad auto palika 3 gadi , bija zagšanas mēģinājums . Uzlauzta slēdzene ,izārdīts panelis , beigās sapūsts ugunsdzēšamis salonā ..neizdzina . redz tomēr navf tik viegli . varbūt tālaj;a 2011 tas vēl bija sarežģiti .

Par ikdienas letošanu . Kopumā neērti ,jo vidēji katra 10 reize sāka gaudot signalizācija un vajadzēja līst kabatā lai pēc pults lai apklusinātu un kā likums visnepiemērotākajā brīdī . Bet tas bija ravam pirktam 2008, varbūt ši neērtība šobrid

novērsta .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Jau pieradu. Nestresoju

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: GB12

Un kā subaram ,arī riska grupā ?

Jap, ar Subariem īstenībā ir vistrakāk. Augustā aizgājuši 2 Legacy un 1 Forester. Uz kopējā šo mašīnu skaita visai traki. Man arī vienam klientam februārī gadīgu Outbacku nozaga.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 2 Atbildēt

Kā ar Fabijām? Vai tās zog?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

Tās ir visbīstamākajā grupā - zog vairāk kā bembjus. Obligāti uzliec Sherlog Premium...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
10 4 Atbildēt

Tas Fans gan ir āksts,lai atkal kaut kā varētu paplātīties ar savu fabiju ņem un uzdot stulbus jautājumus.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
3 0 Atbildēt

Kasinsh79, kur ir emociju atspoguļojums rakstiskā veidā pēc nedēļas kā lieto jauno passat???

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Lūdzu, arī savu pieredzi Mums taču identiska izvēle?

Danimars Reģ.: 19.08.2002
9 0 Atbildēt

Saņemšu oktobra beigās! Man iespaidu būs vairāk kā tev, jo pārsēdīšos no plikas astras H ar mazmotoru 1.6 benzīns uz 2.0TDI HL

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
14 0 Atbildēt

Čau! Domāju, ko tad es te tik daudz slavas dziesmu rakstu

Ja godīgi, sākums sparīgs. Nedēļas laikā uz ceijeriem patlaban jau 1800km Esmu ar to auto jau ļoti saradis, kā cimds ar roku. Nekādu problēmu visās jomās. Priecājos par azartisko dzinēju un automātu (pēc "tupā" P508 automāta - DSG ir burtiski zibenīga kārba), priecājos par klusumu salonā, arī par patēriņu (7,2 -7,5l ārpus pilsētas, ap 8,4 l pilsētā). Beidzot skan auto laba mūzika (nejaukt ar skaļa - drīzāk dziļa un kvalitatīva tagad skaņa). Kā jau rakstīju, esmu absolūtā sajūsmā braukt tumsā ar Passat - jo tam ir "Dynamic light assist" - youtube viss redzams, dzīvē ka tik nav vēl iespaidīgāk

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 0 Atbildēt

Hmmm, jocīgi. Kad es tiku pie sava auto mani tieši pārsteidza kāpēc auto ir tik skaļš!!! Bet tu raksti, ka klusums salonā, nesaprotu?

Degvielas patēriņš, protams, ir subjektīvs rādītājs, jo atkarīgs no katra braucēja, bet spriežot pēc tava ārpus pilsētas patēriņa esi agresīvāks braucējs par mani (man 6.5-7.0), savukārt pilsētā ir tieši pretēji - man ~10, tev tikai 8.4, jocīgi?! Par cik pārsvarā pārvietojos pa pilsētu tad man vidējais ir 9.0.

Piekrītu gan par dzinēju, gan DSG, kā arī par labo mūziku. Protams ērtā sēdēšana un daudzi citi patīkami sīkumi.

Par dinamiku varu piebilst, ka līdz kaut kādiem 5000 km ir apgriezienu ierobežojums, pēc tam varēs iegriez vēl vairāk

Danimars Reģ.: 19.08.2002
2 0 Atbildēt

Jaaani, kāds dzinējs ka sūdzies par skaļumu?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Tāds pats kā Kasinsh79, 1.8TSI 180ZS.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Varbūt pieredze bijusi ar mega premium pirms Passat? Jo, man jaunais auto liekas pat ļoti kluss (ne skaļāks par BMW E60 noteikti, par P508 vai Avensis pat nerunājot), ignorējot, ka tomēr dzirdu sava auto lielos R18 ripuļus.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Iepriekšējais mega premiums bija Hyundai Santa Fe , bet Passāts nav klusāks. Passāts mazāk kratās pa bedrēm, bet tik pat skaļš

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Ar skaļumu salonā es domāju nevis apkārtējos trokšņu bet tieši piekares skaļumu braucot pa bedrēm, bruģi utt.

Starp citu pirms pirkšanas, protams, veicu testa braucienus un tad man nebija sūdzības par skaļumu. Testa auto bija ar 2.0 dīzeli, iespējams, dīzelis ir labāk nopakots, labāka skaņas izolācija, bet varbūt es kļūdos un varbūt ir problēmas tieši manam auto. Kaut gan esmu dzirdējis vēl viena lietotāja viedokli par B8 ,bet ar 1.4 TSi un arī viņam vienīgā sūdzība bija par skaļo piekari.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Sāku domāt, ka katram te būs SAVS personiskais redzējums.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ir man viena reāla lietotāja pieredze arī zināma. Līdz 5tkm lielāks gan patēriņš, gan ierobežota jauda. Tā kā pagaidām tīri mana auto dati manam braukšanas stilam.

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Par patēriņu pilsētā var spriest, ja abi braucat vienu maršrutu vienā laikā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Taisnība. Piefiksēju, ka pilsēta Pārdaugavā - arī garie braucamie gabali (Ulmaņa gatve, Salu tilts, Kurzemes prospekts u.c.) - bet, tur jau cita ekonomija, kā, piemēram, centrā. Tāpēc neuzņemos nekādas taisnības propagandu, tikai savu novērojumu (savos braucamgabalos)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Mazliet sāņus. Kādi vispār ir apkopju intervāli B8 Passat? Vai displejs paziņos par gaidāmo apkopi, kad pienāks laiks?

P.S. Netā vienīgo pareizo atbildi neatradu.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
2 0 Atbildēt

30-60-90-120TK.

Ja vajag precīzāk iedod epastu, pārsūtīšu ko Moller nosaka...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Apkopju intervāli 30-60-90 ir tāpat kā ar degvielas patēriņu - uzpūsti, reāli ir pavisam savādāki.

Man personīgi pirmā apkope bija pie 22 t.km. Pie 20t.km displejā parādījās paziņojums, ka jāveic apkope un cik palicis līdz apkopei.

Mollerā, veicot apkopi, noskaidroju, ka caur settingiem var redzēt pēc cik būs jāveic apkope. Pārliecinājos, ka arī nākamā apkope ir iestatīta pēc 22 t.km.

Arī ar apkopju izmaksām ir jārēķinās, ka tās nebūs tādas kā bukletos norādītas. Piemēram, pirms gada kad pirku auto bija norādīts, ka pirmā apkope pēc 30.t.km izmaksās 150 naudiņas, faktiski apkope pēc 22 t.km izmaksāja 210 naudiņas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Nu jau pamatā visiem ir mainīgie servisa indiaktori kas skaita patērēto degvielu.

3 gab golf 7, visiem oficiālā apkope 30k, realitātē oil service iedegās pie 26, 24 un 22 tūkstošiem, visātrāk iedegās tam, kurš pārsvarā brauc pa pilsētu, attiecīgi patērē vairāk degvielas.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Piekrītu, ka viss atkarīgs kur brauc un kā brauc.

Par patēriņu sāku rakstīt, jo šī ir pirmā mašīna (no līdzšinējām 9), kurai faktiskais patēriņš ir par 30% lielāks nekā tehniskajos datos norādīts. Līdz šim atšķirības no tehnikajiem datiem ir bijusi ļoti niecīga, pat varētu teikt, ka perfekti sakrita.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tie patēriņi, kas sludināti bukletos, ir mazliet izdomāti. Reālais 1,8tsi 180zs - ap 7,5 vidēji (info no Mollerautolidosta). Tam es ticu vairāk.

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Kur Mollerautolidosta dabū tos ticamos patēriņa datus?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Viņiem ir vesels lērums savu (demo) auto.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt
AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Runājot par degvielas patēriņu, kopš pārvācāmies uz centru un laiks vairs nav pavisam silts, patēriņš arī ir neierasti liels - pēdējās divas uzpildes (pēc pilnās bākas metodes) 8.3/100 un 7.8/100. Protams, degvielā nobraucam nesalīdzināmi mazāk, jo braucam daudz mazāk, tādēļ principā pie kājas.

Lai gan ilgstoša ekspluatācija šādā režīmā noteikti nenāks dīzelim par labu, arī tas baigi neuztrauc, jo visdrīzāk nākamgad auto mainīšu. Gribas kaut ko citu.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Zvanīja no Amserv, ar apdrošinātājiem viss saskaņots, detaļas pasūtītas, bet servisā tuvākais brīvais laiks uz 16.10. Un mašīnu dabūšu atpakaļ 17.10. Nezinu, kāpēc divas dienas, jo likās jau it kā tikai sīkums (plastmasa zem bampera + bamperis bišķi atrauts), bet kā ir, tā ir - pa lielam vienalga, jo polise paredz auto aizvietošanu.

Sazvanīju apdrošinātājus, pateicu, ka vajadzēs, drīz pēc tam zvanīja no Amserv. Prasīja, vai Avensis derēs, teicu, ka principā jā, bet ka gribētos notestēt hibrīdu, ja tāda iespēja ir. Prasīja, Yaris būs par mazu? Teicu, ka jā, mazākā par Auri nesalīdīsim. Piedāvāja Prius. Teicu, lai tad dod uz ko man atbildēja, ka visticamāk tā arī būs, bet ja nu kas, tad būs Avensis. Ceru uz Priusu jo ar hibrīdu nekad neesmu braucis.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Obligāti uzraksti savus iespaidus. Kā nekā, dārgs jauns auto kā opcija.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Noteikti darīšu. Ļoti ceru, ka būs Prius, nevis Avensis...

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
9 0 Atbildēt

Uzrakstīšu arī kaut kādas pirmās pārdomas par savu Tiguanu ar kuru pagaidām ir nobraukti gandrīz 3000 km nedaudz vairāk kā mēneša laikā.

Kopumā esmu ļoti apmierināts ar pirkumu un tiešām katru braucu un priecājos.

Pagaidām visvairāk pārsteidz tas, ka ar 115 zs un >1500 kg pašmasu jaudas tomēr ir gana. Laikam jau tāpēc, ka iepriekš braucu ar atmosfērisku 1,6 benzīna dzinēja 105 zs Toyota Corolla, kam gan bija <1100 kg, bet tomēr jau 12 gadi un turklāt automāts ar 4 pārnesumiem.

Lai nu kā, ņemot vērā, ka biju arī ar to Toyotu samācījies apdzīt uz šosejas bez īpašām problēmām, tagad to izdarīt ir vēl vienkāršāk. Ja brauc ar ~110 km/h, tad, ieliekot 4. ātrumā, dažu sekunžu laikā jau ir 130-140 km/h. Tā kā ir ļoti ok.

Vienīgais brīdis, kad izteiktāk pietrūkst jaudas ir 1. pārnesums, bet tas ir sīkums, jo ātri var ielikt 2. ātrumu un tas jau "ceļ" labi.

Vadāmība ir laba, līkumos priekš krosovera turās tīri labi. Protams, nedaudz jūtamāka sasvēršanās ir, taču vēl ne tuvu ne tik traki. Piemēram, sievastēva Mitsubishi Outlander līkumā sasveras daudz izteiktāk.

Patīk arī samērā klusais salons, ko īpaši jūtu pēc Corollas. Nu un loģiski, ka arī pati mašīna ir krietni stabilāka, jo ar Corollu pie lielākiem ātrumiem jau bija neomulīgi braukt. Te arī uz 160 jutos pavisam droši (parasti gan braucu krietni lēnāk, bet nu gribējās ātrāk arī patestēt).

Īpaši labi to jutu uz Jūrmalas šosejas, kad bija pamatīgs lietus un rises pilnas ar ūdeni. Ar veco Corollu 2. joslā tobrīd bija pilnīgs čau, jo stūri sita ārā no rokām un vispār mašīna darīja, ko gribēja pat ar labām riepām. Tiguan gadījumā vispār praktiski nejutu, ka braucu pa risi, kas pilna ar ūdeni. Elektronika savu izdarīja. Protams, labāk to tāpat nedarīt, jo var pienākt brīdis, kad elektronika vairs netiek galā.

Vidējais patēriņš pagaidām ir 6,1 litri/100km, braucot pārsvarā pa pilsētu, bet ne tikai. Pilsētā pārsvarā sanāk iekļauties 7-7,5 litros, korķos mēdz būt arī >8 litri. Principā, ja jestrāk brauc pa pilsētu, tad ir >7, arī >8 litri. Ja pavisam mierīgi, tad var pat 6,2 dabūt, bet tad jau pazūd braukšansa prieks. Uz šosejas var mierīgi dabūt <5 litriem, bet tad jābrauc lēnāk. Ar 110 braucot, jau ir ~5 litri uz 100km.

Salonā vietas ir ļoti daudz, īpaši aizmugurē sēdošajiem ir jūtami vairāk vietas nekā lielākajā daļā mašīnu, jo pat ļoti tālu atbīdoties, es ar 188cm varu aiz sevis elmentāri iesēsties.

Bagāžnieks nav ļoti liels, bet nav arī mazs. Realitātē, pateicoties vietai salonā un bīdāmiem aizmugurējiem krēsliem (var pabīdīt uz priekšu), vietu bagāžniekā ir iespējams palielināt līdz 615 litriem. Un to tiešām var arī izmantot dzīvē.

Vienīgais, ko gan brīžiem jūt - Trendline komplektācijai tomēr ir ļoti daudz kas nogriezts. Nav ne tīkliņu aiz priekšējiem krēsliem (līdz ar to arī ne atlokāmo galdiņu), ne atvilktņu zem krēsliem, ne aizmugurējā roku balsta, ne aizmugurējo krēslu nolaišanas pogas bagāžniekā utt. Toties iepriekšējais īpašnieks ir iegādājies pilnu parkošanās sensoru komplektu, atpakaļskata kameru (ar automātisko parkošanos, kas strādā ļoti labi, bet izmantoju tikai demontrējot ) un 3 zonu klimata kontroli, kas ir ļoti forši aizmugurē sēdošajiem.

Bet kopumā esmu sajūsmā. Diezgan regulāri arī novērtēju to, cik forši ir neuztraukties par augstām apmalēm, kā arī pāris reižu sanāca braukt pa nelīdzenu pļavu, kur ļoti labi varēja just augsta klīrena priekšrocības.

Tā kā man nav navigācijas, šobrīd apdomāju iespēju iegādāties Apple Carplay, Android Auto un Mirrorlink funkcionalitāti, kas laikam maksā 300 EUR aptuveni. Bet tad drīzāk jāmaina arī telefonu, jo iPhone, protams, ļauj tikai Apple Maps izmantot. Par šo vēl domāju.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Gada auto rudens testa braucienā dāma no VW sacīja, ka nu arī Waze būšot iekš Apple Carplay pieejama. Līdz šim Waze trūkums pavisam nemotivēja maksāt tos 300 EUR, lai atslēgtu Apple Carplay funkciju, jo pierasts ērti bakstīties telefonā un izmantot tikai Bluetooth savienojumu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Nu es, protams, ceru. Bet šobrīd tā neizskatās, jo Apple uztaisīja jaunu versiju saviem Maps un nevar lietot pat Google Maps.

Piekrītu, ka šobrīd nav pietiekamas motivācijas maksāt tos 300 EUR, bet, ja būs Waze, tad momentāli to izdarīšu. Nu vai arī tad jāpāriet uz Samsungu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

www.theverge.com/2017/7/26/16028250/waze-android-auto-maps-navigation-carplay

Waze has no plans to bring its app to Apple CarPlay. That’s probably because Apple doesn’t seem to have any plans to allow third-party map apps to be blessed up as the default navigation applications. Android users, however, can download Waze for Android Auto right now.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Nezinu kā aizmirsu savu, iespējams, mīļāko funkciju - lane assist. Pirms tam biju domājis, ka droši vien kaut kāds sviests un tikai kaitina, bet Tiguan ir opcija ieslēgt opciju, kas auto notur braukšanas joslā (sākot no ~65 km/h), kas nozīmē, ka garākā braucienā pa šoseju var brīžiem atpūsties, ļaujot masīnai stūrēt pašai (var kaut vai turēt virsū roku, bet ļaut mašīnai pašai piestūrēt). Tas ir tiešām forši. 100% paļauties uz to gan arī nevajag, protams.

Ā, un dzīvē nostrādāja arī automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma. Tai gan nebija jāuzsāk bremzēšana, jo pats ievēroju bīstamo situāciju, bet nu bija klasika - dzeltenā gaisma un priekšā braucošais no sākuma uzgāzēja un tad pēkšņi pa mēmajiem nometa.

Man Front Assist uzreiz nopīkstēja un sagatavoja bremzes avārijas bremzēšanai. Tiklīdz pats sāku spiest bremzes, tā masīna uzreiz palīdzēja spēcīgi nospiest brezmes (bet arī nepārspīlējot, jo nebija ar 100% jaudu nospiestas) un apstājos veiksmīgi. Tā kā tā fīča var noderēt.

Vēl vienu reizi viņa iepīkstējās, kad pārkārtojoties paskatījos uz aklo zonu un tikmēr priekšā mašīna negaidīti apstājās, bet tur tas neko īpaši nemainīja, jo biju jau pagriezies atpakaļ un mašīna tikai pievērsa uzmanību bīstamai situācijai.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
15 0 Atbildēt

Cik jauns auto tomēr patīkamāks par lietotu! Nupat Vācijā divas dienas braucu pie stūres Bmw x6 dīzelim. Ņiprajam. Bet, laikam pirmajam izlaistajam modelim. Kam tagad oriģināli 187tkm (braukts no salona līdz šim). Pēc mana jaunā Passat tas X6 liekas burtiski arhaisks Panelis, mūzika, bremzes, vadāmība - Passat b8 > Bmw x6 - cilvēks gan pats smejas, ka brauc ar novecojušu tehniku, un man tikai jāpiekrīt.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
6 0 Atbildēt

Nesen man bija līdzīgas sajūtas braucot kā pasažierim X5 (e70), ka labāk tomēr jauns, labi aprīkots Passāts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Gaismas nav vērts pat salīdzināt - Bmw xenon burtiski neapgaismo ceļu vispār pēc Passat Led

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Nav jau īsti korekti salīdzināt 10 gadus vecu standarta xenon ar iespējams nekad nemainītām spuldzēm pret pilnīgi jaunu auto ar top level gaismām.

+pats auto ir bāzēts uz e60 kam saknes stiepjas aš līdz 2 tūkstoši pirmajiem gadiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Priecājos par Passat Led gaismām kā mazs bērns par rotaļlietu. Tāda bauda braukt tumsā, ka gaidu ziemu ar nepacietību

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Interesants novērojums manam jaunajam auto.

Braucu mājās no Polijas, vidējais patēriņš pēc bākas metodes bija 8.0 litri. Ņemot vērā, ka auto galīgi jauns un braukšana Polijā nav tā garlaicīgākā (bāņi, biežas apdzīšanas utt.). Nupat piefiksēju vēl vienai bākai patēriņu - 7,3 litri (Igaunija + pēc tam Latvija, lielu daļas pa Rīgu mīcoties). Manuprāt, atzīstami. Ja viss notiek salīdzinājumā, tad mans ex-autoparks:

TOYOTA AVENSIS 2,2 D-Cat 177 zs ar automātu - patēriņš bija ne mazāks par 8 litriem mix (pilsētā par 10+ litri).

BMW E60 ar 235zs automātu - patēriņš bija identisks vidēji (pat lielāks, un pilsētā tas bija visvairāk jūtams)

PEUGEOT 508 2,0 HDi ar 180 zs un automātu - auto bija pat ļoti ekonomisks ārpus pilsētas (ap 5,5 litriem), vidēji ierastie maršruti sanāca ap 6,5 litru patēriņš.

Esmu pat ļoti apmierināts, ka sprigans Passat benzīnnieks iekļaujas tādās patēriņa normās

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Tā, nodevu Verso servisā un dabūju maiņas Prius. Auto reģistrēts 2016.g. martā, nobraukums 35000. Pirmie iespaidi pēc aptuveni 10 km cauri pilsētai:

1) "ECO" režīmā jābrauc izteikti ECO, citādi iestājas tas, par ko cilvēku sūdzas attiecībā uz CVT kārbām - skaļa rūkoņa, bet gauss paātrinājums. Totites "POWER" režīmā pavisam cita lieta - skaņa kļūst pat normālāka, bet pāatrinājums ļoti ātrs (pilsētas ātrumos, ārpilsētā nav būts).

2) HUD displejs ir pilnīgi bezjēdīgs (man) jo es projekciju neredzu - esmu pārāk garš. Ka tāda lieta pastāv atklāju pilnīgi nejauši.

3) Braukšana ērta, jāsaka, ka hibrīdsistēma rosina braukt mierīgi, vismaz ECO režīmā. POWER gan liek gribēt spiest gāzi grīdā.

4) Priekšējā paneļa apdare nepatīk - ap infosistēmu ir Piano Black apdare, kas glīti izskatās, bet viegli smērējas. Ja ieskatās, var redzēt pirksta nospiedumus un tā. Kontrastam ir porcelānbalta apdare zem elkoņbalsta, kur ir sīklietu nodalījums un dzeramo trauki - man nepatīk, kā izskatās, turklāt balts, kur lieku kafiju... nu, nē.

5) Patīk digitālie mērinistrumenti un to centrālais novietojums (droši vien, jo ikdienā bracu ar Verso, kur arī mērinstrumenti ir centrāli).

6) Vizuāli ir OK, varētu pierast.

7) Šķiet, ka salonā vietas ir pamaz, vismaz salīdzinot ar Verso, bet to redzēs vēlāk, kad iemontēšu bērna krēslu un pamēģināšu pats aiz sevis apsēsties.

Vakarā ir plāns izbraukt loku arī ārpus pilsētas, tad jau redzēs, kā patiks.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Es reāli nespēju iedomāties, ka man varētu patikt vidū novietots mērisntrumentu panelis.

Nemaz nerunājot par to, ka tad visi ļoti labi redz spidometru un tad jau var sākt gatavoties komentāriem par ātrumu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Man savulaik bija Citroen Xsara Picasso, kuram arī mērinstrumentu panelis bija vidū. Ļoti patika. Vizuāli ir pat vēl labāk pievērts uzmanību ātrumam nekā skatīties uz leju, bet priekšā.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Var jau būt. Neesmu nekad ar tādu mērinstrumentu paneļa novietojumu braucis pie stūres.

Bet savulaik Verso tieši tā iemesla dēļ atmetu, nepamēģinājis. Iespējams, ka tie bija nepamatoti aizspriedumi.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
3 0 Atbildēt

Tas laikam individuāli, senos laikos kādu mēnesī bija jābraukā ar Yari. Sākumā besīja, domāju, ka pieradīšu, bet pēc mēneša besīja tāpat kā sākumā. Man kaut kā alerģiju uzdzen centrālie paneļi jau no malas vien paskatoties.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Verso mērinstrumenti ir slīpi pagriezti pret vadītāju, blakussēdētājam daudz grūtāk redzēt braukšanas ātrumu, nekā parastā auto

Pirmo reizi likās bišķi dīvaini, bet pēc pāris reizēm pieradu un tagad šķiet baigi ērti, tomēr daudz mazāk jānovērš skatiens.

wons Reģ.: 26.07.2017
5 0 Atbildēt

Renault spidometrs vidū, ko labi redz aizmugurē sēdošie bērni, kuri kā tiek pārsniegts sāk protestēt. Disciplinē

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Un pēc komplektācijas spriežot, dotais modelis ir Prius Active ar navigācijas sistēmu: www.amservmotors.lv/toyota/lv/models/prius/equipment

Standarta cena 29930 EUR, šobrīd akcijas cena 26370 EUR.

oxys Reģ.: 12.07.2017
7 0 Atbildēt

Nepagāja ne miljons gadi un beidzot šodien saņēmu arī savu jauno auto

Renault Clio GrandTour Limited komplektācijā un titānpelēkā krāsā.

Pirmie iespaidi, auto ir pat labāks kā gaidīju, proti nebija iespēja man vēlamo dzinēju notestēt (tikai slēgtā teritorijā nedaudz paripināju) pirms pirkšanas, attiecīgi bija nedaudz risks.

Nobraukti tik 10km, taču jau esmu priecīgs par auto. Redzēs kas pēc kāda laika + šosejas režīmā, taču beidzot mani trolejbusa izbraucieni ir beigušies

Iegādes process bija nogurdinošs un neizpildītu termiņu solījumu pilns. Manu situāciju "glāba" tas ka ar auto nomaiņu nesteidzos, bet nu bija arī dusmu brīži. Tagad tik lietot un apgūt. Paspēju tik līdz darbam atbraukt no autosalona, bet braukšana/gabarīti ir gana intuitīvi

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Lai labi ripo!

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Apsveicu ar epopejas beigām! Lai nu kurš, bet es tevi lieliski saprotu. Man gan bija tas, ka tiešām bija vajadzība pēc tās otras mašīnas un regulāri pat aizņemties no kāda vajadzēja.

Bet nu es, kā jau redzams, beigās neizturēju. Un laikam jau labi vien ir, ka tā.

oxys Reģ.: 12.07.2017
2 0 Atbildēt

Jā viegli man negāja it sevišķi beigās, kad jau iepriekšējo mašīnu pārdevu un sāku ikdienas pastaigas. Nekas cits man diži nesanāca līdzīgā naudā + izmērā, jo gribēju nelielu auto, bet ar iespēju ielikt slēpes un tur mazās klases universāļi manuprāt labi iederās. Tādu nav daudz un cena/komplektācija/izskats mani noveda pie clio + mašīna jau nav vainīga pie interesantas dīlera uzvedības

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Salons izskatās tāpat kā Captur 2017. ar lielo displeju un digitālu spidometru pa vidu apaļiem cilindriem.

AnK Reģ.: 06.10.2014
10 1 Atbildēt

Tā, mazliet detalizētāks rezumē par Prius.

HUD tomēr varēja diezgan viegli pārbīdīt, bet neteiktu, ka baigi patika - laikam esmu pārāk pieradis skatīties uz mērinstrumentu skalu, lai novērtēju projekciju uz vējstikla.

Vakarā aizbraucu gandrīz līdz Saulkrastiem un atpakaļ - ap 37 km vienā virzienā. Turpceļā braucu "POWER" režīmā un visai dinamiski, pēc spidometra 115-120 km/h ar regulārām apdzīšanām. Notestēju arī, kā ar Priusu ir pabraukt ātrāk - līdz 155 km/h pēc spidometra izspiedu.

Teiksim tā - braukt ar POWER ir kā nakts pret dienu, salīdzinot ar ECO vai NORMAL. POWER režīmā mašīna ir ļoti atsaucīga un paātrinās strauji, it īpaši Latvijai raksturīgajos ātruma diapazonos (līdz 120 km/h). Virs 120 km jau paātrinājums kļūst gausāks, bet tas jau arī sagaidāms. POWER režīmā nekādu sūdzību par CVT kārbas darbību - paātrinājums un dzinēja troksnis bija atbilstošs auto reakcijai, kā ar jebkuru jaunu ne-premium segmenta benzīnnieku.

Nekāds ātrbraucējs Prius gan nav, jau virs 130 km/h ceļa un vēja trokšņi visai lieli, virs 150 km/h jau neomulīgi. Salīdzinājumā, mans Toyota Verso 1.6D ir stipri klusāks lielākos ātrumos.

Priusa patēriņš gan ir ļoti zems, ar visu dinamisko braukšanu borta dators rādīja 6.1/100.

Atpakaļceļā braucu mierīgi, ECO režīmā. Ievēroju visus ātruma ierobežojumus un paātrinājos lēni un vienmērīgi. Tad arī Prius atklāja savu patieso dabu - kā kluss, ērts un ekonomisks lēnbraucējs. Atpakaļceļa patēriņš mani šokēja, jo bija 3.4/100 pēc borta datora. Tiešām neticēju, ka var tik zemu dabūt.

Jā - ja mašīna ir ECO vai NORMAL režīmos, ieminot pedāli grīda rodas tā problēma, par ko daudzi CVT nīdēji sūdzas: augsti apgriezieni, skaļš troksnis un lēns paātrinājums. Bet ECO un NORMAL režīmi acīmredzot ir paredzēti pavisam citam braukšanas stilam, jo POWER režīmā mašīnas uzvedība ir pavisam cita.

Hibrīdsistēmas darbība ir nevainojama un pati piedziņas sistēma man šķiet ļoti simpātiska, vismaz ja var dabūt arī kaut cik pieņemamu dinamiku, kad ir tāda vēlēšanās. Ja runa ir par modeļiem, kuriem ir arī dīzeļa versijas (piemēram, Auris), tad arī hibrīdauto un dīzeļa cenas ir +/- vienādas - tādēļ jēga pirkt dīzeli, manuprāt, droši vien ir tikai tiem, kas ikdienā pārvar garus gabalus un brauc īpaši ātri.

Bet ja runa ir par konkrēto auto - Prius - tad ir arī virkne mīnusu. Pirmais, un visbūtiskākais, ir pārskatāmība. Uz aizmuguri - nenormāli sūdīga. Slīpais logs un lielās A statnes liek liekties uz priekšu un atpakaļ biežāk, nekā būtu vēlams. Biezās B statnes krietni ierobežo redzamību pāri plecam/uz sāniem. No šada viedokļa, Prius diez ko ērts nav.

Salonā vietas būs gana četriem pieaugušajiem vai diviem pieaugušajiem un diviem bērniem. Vai piektajam būs kaut cik ērti? Grūti pateikt. Ja pasažieri tievi, gan jau. Bagāžnieks ir diezgan liels, bet dikti slīpais stikls un bagāžnieka lūka apgrūtināks drusku augstāku priekšmetu pārvešanu, kas nebūtu problēma minivenā vai universālā, vai pat hečbekā (lai gan garuma ziņā Prius, protams, hečbekus krietni pārspļauj).

Trokšņu izolācija arī nav tādā līmenī, ko sagaidītu, pērkot auto par 30 000 EUR+. Teiksim tā, manā Verso (arī 2016.g. modelis, maksāja zem 24 000) tā ir labāka, īpaši uz šosejas. Pilsētā jā, pilsēta - vismaz līdz 50 km/h - Prius ir dikti kluss, bet lielākos ātrumos ne tik ļoti.

Konkrētais modelis ir aprīkots ar 17" diskiem, kas bedres dikti nemīl. Turklāt tie diski ir šausmīgi neglīti. Domāju, ka Latvijas apstākļiem labāk piemēroti būs 15" diski, kas dos lielāku komfortu, braucot pa nelīdzenumiem.

Vai es Prius varētu iedomāties pirkt? Lai arī man ļoti patika pieredze ar hibrīdpiedziņu, atbilde ir viennozīmīgi nē - par šādu naudu ir pieejami praktiskāki un ērtāki auto, lai arī bez hibrīdpiedziņas. Diemžēl es uzskatu, ka šis auto vienkārši ir pārāk dārgs priekš tā, ko piedāvā. Ja grib hibrīdpiedziņu, domāju, ka labāka izvēle būs Auris HSD (piemēram), kas maksā aptuveni par trešdaļu jeb 10000 EUR mazāk. Ja vajag kaut ko lielāku, ir jau arī RAV4 hibrīds par tiem pašiem 30 000 EUR, ko Prius maksās.

Tas tā - manas domas par hibrīdpiedziņu un Priusu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 10 Atbildēt

Man būtu kauns tādu sūdu pat testēt, bet malacis. Pluss par uzdrīkstēšanos.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

PaC tāds

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Lielisks apraksts

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Paldies!

Damn Reģ.: 07.12.2003
3 0 Atbildēt

oxys rakstīja: Nepagāja ne miljons gadi un beidzot šodien saņēmu arī savu jauno auto

Renault Clio GrandTour Limited komplektācijā un titānpelēkā krāsā.

Pirmie iespaidi, auto ir pat labāks kā gaidīju, proti nebija iespēja man vēlamo dzinēju notestēt (tikai slēgtā teritorijā nedaudz paripināju) pirms pirkšanas, attiecīgi bija nedaudz risks.

Nobraukti tik 10km, taču jau esmu priecīgs par auto. Redzēs kas pēc kāda laika + šosejas režīmā, taču beidzot mani trolejbusa izbraucieni ir beigušies

Iegādes process bija nogurdinošs un neizpildītu termiņu solījumu pilns. Manu situāciju "glāba" tas ka ar auto nomaiņu nesteidzos, bet nu bija arī dusmu brīži. Tagad tik lietot un apgūt. Paspēju tik līdz darbam atbraukt no autosalona, bet braukšana/gabarīti ir gana intuitīvi

Ko nozīmē Limited? Apgraizīta versija?

oxys Reģ.: 12.07.2017
1 0 Atbildēt

Šoreiz tas vienkārši ir komplektācijas nosaukums. Apgraizīta nav, taču iepriekš nebija pieejama cik saprotu. Pāris vietās rakstīts Limited + r16 diski, kurus cik noprotu savādāk nevar dabūt + kaut kas starp vidējo un pilno komplektāciju pārējā aprīkojumā.

Man bija pietiekami, lai neko klāt papildus nevajadzētu sūtīt, attiecīgi ļoti noderēja šī komplektācija. Pieļauju, ka Limited šoreiz nebija domāts, kā apgraizīts

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti