Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Džīpam, šķiet, Limited bija pilnākā komplektācija...

oxys Reģ.: 12.07.2017
1 0 Atbildēt

Jā cik es saprotu Jeep tad tur Limited ir kaut kas pilns. Renault gadījumā Limited laikam drīzāk domāts kā nevienmēr pieejams, jo vismaz pēc kataloga izskatās, ka piem r16 un tādu disku modeli var dabūt tikai tādā komplektācijā. Laikam arī salona apdare bija nedaudz savādāka. Man vienkārši labāk derēja, tādēļ izvēlējos

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, remonta tāme - 1700 EUR !!!). Buferis, kaut kas ar luktura mazgātājiem, vēl kādi sīkumi... un 1700 EUR. Ko lai saka, labi, ka ir KASKO...

Otrkārt, pirmais iespaids, kad pārsēdos savā Verso, bija ka esmu atpakaļ kaut kādā akmens laikmetā - viss tik analogs... Ātri gan pārgāja, jo braukt ar Verso tomēr daudz patīkamāk, nekā ar to Priusu, arī ja hibrīdistēma kā tāda pārsteidza pozitīvi.

Treškārt, diemžēl nepiefiksēju Priusa nobraukumu, bet ielēju es 7 litrus benzīna. Vidējais varētu būt kaut kur ap/zem 5 l/100, kas ir visai labs rādītājs, ņemot vērā, ka aptuveni puse tīrākā pilsētas režīmā ar visiem sastrēgumiem un tā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pirmais mēnesis drīz būs aizvadīts ar jauno auto - absolūts prieks. Nemanot nobraukti teju 4500km Ar katru bāku benzīna patēriņš draudzīgāks - vidēji pēc bākas metodes jau 7.6l. Tas ir, ņemot vērā automātu un vēlmi ik pa brīdim izbaudīt paātrinājumu Tīri ārpilsētā zem 7 litriem.

Tumsa rullē. LED gaismas ir Vienīgi nupat tomēr nepatika, kad intensīvas snigšanas laikā AUTO režīms slēdza tālās gaismas. Labāka redzamība tomēr ar tuvajām gaismām. Klusums, komforts un R-line izskats

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Bļin, nesaprotu kā tev izdodas tādu patēriņu sasniegt. Šodien tieši braucu Rīga-Viļņa patēriņš 8.2( pēc papīriem būtu jānūt 4.9). Vai nu ar manu passātu kat kas nav kārtībā vai arī mans braukšanas stils ir nemierīgāks.

Par passāta gaismām varu piekrist, ka tās ir lieliskas, arī bez LED.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Tavā norādītajā posmā, iespējams, arī manam auto būtu tāds pat patēriņš - tur taču bānis

Bet, es pieļauju varbūtību, ka es ikdienā braucu mierīgāk - man patlaban aiz muguras ir 7 soda punkti, elpojoši pakausī...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Šobrīd verot vaļā dažus portālus, piem. Sportacentrs.com, met BMW reklāmu, ka ir akcija 520 modeļiem dažādos izpildījumos. Vw fans un msh tūlīt nokritīs no beņķa, cena ap 50K, kas man liekas dārgi, akcija manā izpratnē būtu, ja tā cena būtu ap 38-40K, kā A6 akcijas nesen bija. Vairāk gan pārsteidza apkopju izmaksas, uz 125K km tās kopā sastādīja ap 5K eur?!? Ko viņi pīpē?! Piem. apkope uz 75K km izmaksā 1786Eur!? Parasta eļļas maiņa ap 500Eur? Varbūt esmu palaidis garām strauju cenu kāpumu, bet man tie cipari liekas kosmiski!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kur redzēji tādas apkopoju izmaksas? Tīri interesanti, jo izskatās nereāli.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kā jau minēju. Verot vaļā sportacentrs.com uz kompja...met reklāmu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt
feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Skaiti vēlreiz, 5 sērijai apkopes ir iekļautas cenā, no apkopju izmaksām lauvas tiesu(pusi) paģēr bremžu uzlikas un diski, uzlikas (visiem četriem riteņiem) tiek mainītas pie 40k un diski ar uzlikām pie 75k, reālā dzīvē ierindas braucējam tur varētu sanākt arī vairāk kilometri.

Šobrīd līdzīga svara auto, tiesa bez automāta ar oriģinālajiem klučiem un diskiem nobraucis 70k un vēl diezgan atlikums.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

>40k eur par jaunu auto - vēl nav mans komforta līmenis. Taču, es labāk paklusēšu, nevis uzspiedīšu savu viedokli kā pareizo, kam citiem sekot.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Mans komforta limenis būtu S8, tik nav iespejas šobrīd ar tādu vizināties

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Zinu ka a6 qusttro 3.0 d apkope pie mollera pie apm.90k maksaja 1k . Tur ietilpa eļļas kārbā, reduktoros un parejas standarta lietas.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Bet te kopējais cipars uz 125K ir gandrīz 5K! Pie tam 3L motoram apkope vienmēr ir bijusi dārgāka nekā 2L motoram! Te pie tam eļļu kārbā neviens neplāno mainīt!

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Iespējams neesmu vēl pamodies, bet Tavā linkā pie 125k cena ir 570 eur (vai dažos gadījumos 820)

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Saskaiti kopā līdz 125K tā bija domāts! Pieņemsim ka Tavs nobraukums gadā ir ap 40K, tad trīs gados apkopēs atstāsi 5K!

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Redzams, ka lielākās summas savācas apkopēs, kad jāmaina bremžu uzlikas. Jauniem auto tie ir diezgan dārgi- tas ir fakts. Ja vēl pārbrauc un nākas mainīt diskus, tad pavisam "patīkami"

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Viss atkarīgs no auto. Mondeo 2 gados apkopes izmaksas biku mazākas - 1.pirmā pie 30k bija ap 300 eur otrā pie 60k ap 600.tur tika eļļa powershift ala dsg mainīta pēc reglamenta.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Toyota Auris benzīnniekam apkopju izmaksas bija 150-300 līdz 60k (ja pareizi atceros, pārdevu ar aptuveni 70k uz odo), bet kaut kādā no apkopēm mainīju arī bremžu klučus un vai nu priekšējos, vai aizmugurējos, diskus, tad arī bija dārgāk.

Verso dīzelim pirmā apkope bija kaut kur uz 250 laikam, otrā pēc pāris mēnešiem. Intervāls lielāks, 20 000 km, nevis 15 000, kā Auris.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Visi klusē, rakstīšu pats Ļoti sajūsmā par Passat B8 - patīk pilnīgi viss, bet īpaši - 1.8tsi patēriņš pēc iebraukšanas ārpus pilsētas pat nieka 6.0 litri! Jau vairākas bākas uzpildījos un iekļāvos 7.3-8.0 vidēji (arī padaudz pilsētas). Super! Reāli tikai ap +1 litrs vairāk par p508 dīzeli Bet, nesalīdzināmi patīkamāk.

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Man pēc pieredzes liekas, ka sajūsma būtiski noplaks, kad saskarsies ar VW tehniskā dizaina idiotismiem, kretīnisku servisa attieksmi un acīmredzot ļaunprātīgi sakniedētām rezerves daļām.

Turi īkšķus lai tas attiektos uz nākamo īpašnieku. Es ar šo visu saskāros nepilna gada laikā. Tas gan bija pasen.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vēl joprojām uzskatu, ka Latvijā auto var būt citas kvalitātes nekā citur - piem., Latvijā pirkts jauns Bmw bija katastrofa, bet mans Bmw no Polijas dīlera - bija ideāls un uzticams auto. Mans Passat arī no Warsaw dīlera tagad.

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Šo gan īsti neuztur ražošanas teorija - jamiem būtu roboti un līnijas jāpārtaisa.

VW lielākā problēma IMO ir dizaina paviršība (jeb idiotisms). Piem viņi neuztver sāpīgi saskrūvēt kopā neapstrādātus elektroķīmiskos pārus, salikt trubu / vadu savienojumus vietās, kur racionālam cilvēkam liktos pēdējā vieta, salikt stiprinājumus tur, kur tie nu noteikti neturēsies.

Domāju, ka tas ir no ad-hoc konstrukcijas (no Golfa uzpumpēts Passat un otrādi + miljons dažādu aprīkojumu kombinācijām) un paļāvīgas paviršības ("ai tāpat nopirks") izrietošs lāsts.

Nu un atsevišķs stāsts ir acīredzamais badīgums plānojot nomaiņas mezglus.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
7 0 Atbildēt

Nu jau 3 nedēļas braucu ar Passat B8 Variantu, 2.0TDI, 150Hp, HL. Pirkumu nenožēloju. Patreiz nav laika rakstīt, bet ja pāris vārdos - vienkārši super!!!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Konuss Reģ.: 10.02.2015
6 0 Atbildēt

Tā. Tiguanam šodien bija otrā longlife apkope pie 59 000 km. Mainīja eļļu, filtrus (eļļas, gaisa, salona), sveces un logu slotiņas. Pavasarī beigsies garantija, serviss piedāvāja pirms tam bukses samainīt - garantijas remonts. Divās šobrīd nebūtiskas plaisas, bet ar laiku var izbeigties. Ja reiz piedāvā, why not. Droši vien pirms tam arī elektriķi apmeklēšu, lai multimediju iekārtu apdeito. Citādi par auto nav sūdzību. Apkope varēja būt lētāka, bet no otras puses, man interesē izmēģināt, cik ilgi un labi auto kalpos, ja ievērošu ražotāja noteikto + pie dīlera vienmēr būs caurskatāma vēsture.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Skaisti Un kalpo godam?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
7 0 Atbildēt

Jā! Lej tik benzīnu un brauc.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Intereses pēc - cik maksāja tā apkope? Ok, man ir nākamās paaudzes Tiguan, bet tāpat interesanti dzirdēt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Es savukārt rīt laižu uz Tallinu un savam Passat b8 pārsniegšu 10tkm nobraukumu (drīz būs 3 pilni mēneši arī). Braucu ar patiesu baudu joprojām Ar manu braukšanas stilu (sparīgiem paātrinājumiem apdzenot) jau n’tā mix bāka pēc bākas metodes - 7.1 līdz 7.3 litri. Easy ap 900+ km ar vienu benzīna uzpildi Un super klusums salonā - tagad ar R16 Pirelli ziemas riepām - vēl klusāks auto

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

R16 izklausās baigi aizvēsturiski

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Manējiem poļiem bija uzdevums nopirkt 235/45r18 ziemas riepas vai piemeklēt oriģinālos VW r16 ar lētākām riepām

msh Reģ.: 16.04.2007
6 1 Atbildēt

Nevis aizvēsturiski, bet loģiski. Disku izmēram ir jābūt tik lielam, lai lien uz bremzēm - 18, 19, 20 collas ir domātas visādiem ļurbo nezvēriem ar n simtiem zirguspēku un attiecīgām bremzēm, un tā stulbā mode likt koka ratu riteņus uz dajebkā ir ar vienīgo labumu ka tirgotāji var tirgot dārgākas riepas - no tā ka vadītājam pie katras dziļākas bedres vai tranšejas piepildās bikses, labuma nav nevienam - kasiņš ar savām 16 collām var vismaz braukt kā cilvēks.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Un kas par baudu braukt tumsā, izmantojot VW Dynamic light assist Tas ir tā, ka vienu reizi ieslēdzu tālās gaismas un tās neizslēdzu līdz brauciena beigām. Vēroju gaismas kūļu dejas auto priekšā (bet reāli nevienu nežilbina), pamatīgi apgaismo ceļa nomales (priekšā braucošajam pat izgaismo sānus šosejai, viņam aizmugurē manas gaismas notušējot) utt. - fantastika!

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

Brālis tikko paņēma jaunu Dacia Lodgy Stepway, 1.6 benzīns ar manualo kārbu. Pabrauks tad varešu paziņot kā iet. Pirmie iespaidi - paskaļš, bet nav jau arī premium braucamais. Domāts kā darba rūķis.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
3 0 Atbildēt

Ar interesi sekošu līdzi.

arba Reģ.: 16.12.2002
4 14 Atbildēt

Kada nozzime tam, ka ir adaptivas gaismas, ja pats auto izskatas ne pec kā un brauc nekā , kā visi vw

Auto ir divas galvenas ipasibas - ka tas brauc un ka tas izskatas !!! Parejais ir stipri nebutiski !

Adaptivas gaismas, kameras, displeji, pielokami spoguli, mainama krasa salona apgaismojumam, ekrani kas rada visadus meslus, utt - tas viss pa lielam ir suņa s....

man pat glazu turetaju esamiba ir nebutiska , kafija ir jadzer tam domatas vietas, nevis no pretigas papira glazes

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Katram savs, bieži vien kādas vēlmes nav savienojams, piemēram mīksta un klusa gaita ar labu izskatu(rūpnīcas sēdinājums un 20" riteņi).

Ja 100% braucējiem būtu svarīga braukšanas sajūta, tad ielās būtu krietni vairāk caterhamu, miatu, lotusu un vēl lērumu modeļu kur braukšana ir likt augstāk par visu pārējo.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

A kur sēdinājumā un 20 collu koka ratu riteņos slēpjas labs izskats? Jāsaka "modīgs izskats" vai "pierasts izskats" - jo pēdējā desmitgadē ražotāji šito visu spiež virsū, līdz ar to pierasts tās mašīnas redzēt tādas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Sevišķi amizanti izskatās mazauto ar visai lieliem diskiem. Kāds noteikti tur saskata baigo smukumu, bet man liekas vienkārši tizli.

manerheims Reģ.: 17.02.2016
2 0 Atbildēt

Man arī tā liekas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Mnu

šis

izskatās labāk nekā šis

Pat āpsim skaidrs ka pēdējais ikdienā ļauj braukt daudz vaļīgāk.

Visas šīs smukumlietas ļauj ražotājam smuki nopelnīt-itsevišķi ja tiek likta tikai S-line, sport line vai Rline ārējā paka.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Vispār jāpiekrīt. Tas āķis ir kur citur - tā mašīna ir uzprojektēta priekš tiem koka ratu riteņiem - tieši tāpat kā vecās mašīnas ir uzprojektētas būt ar normāliem riteņiem, un ar zemprofilu visas proporcijas ir neaļo.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 4 Atbildēt

Manuprāt, otrajā bildē esošais sedans izskatās daudz labāk par unversāli.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
6 0 Atbildēt

Tieši gaismām ir ļoti liela nozīme braucot tumsā, par izskatu tā ir gaumas lieta un tāvarētu būt ne tik būtiska. par braukšanas īpašībām nu gan nebūtu ko vw pārmest,jo vairumam auto modeļu, kur līdz tadai vadāmībai būtu jaaug

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tev tās galvenās īpašības ir mazliet savādas - kā brauc, labi, bet izskatam būtu jābūt kaut kur stipri zemāk - galvenais lai labi kalpo. Un attiecībā par to labo braukšanu - kur tad tu labi pabrauksi - iedos tev sodiņu par agresīvu braukšanu

Adaptīvie lukturi noteikti ir forša lieta, bet metama vienā maisā ar regulējamajiem amartiem - ekstra, par kuru priecājas pirmais braucējs, iespējams, arī otrais, bet trešais, šai ekstrai izbeidzoties, ieliks parastu detaļu, jo nepirks pāris jaunas detaļas puses mašīnas vērtībā. Vēl piedevām pastāv iespējamība ka tos B8 lukturus pēc pāris gadiem sāks zagt.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 12 Atbildēt

Adaptivas gaismas ir no serijas - masazas sedekli un glazu turetaji

Iekapt iezvelties sukt kafiju un kruizet un spaidit ar pirkstu ekrana

(Vienam no maniem auto vinas ari ir)

Ne ar visiem vw esmu braucis , bet tie ko esmu izmeginajis - klasisks fwd , kas ne ar ko neizcelas , tapat ka audi un ka skoda !

Guzis Reģ.: 23.08.2006
5 0 Atbildēt

99% auto īpašnieku mašīnu vajag, uzmini kam? Braukšanai! Un nevis lai izceltos,bet droši un mierīgi aizbrauktu kur vajag!

VW to nodrošina.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 3 Atbildēt

Te nu gan smagi kļūdies, tās ūberkrutās gaismas man reāli līdz braukt tumsā (un man sanāk bieži) ar mega pārliecības sajūtu, ka viss tiks laikus ieraudzīts un pamanīts. Piemērs, braucot cauri meža masīvam pa asfaltētu ceļu, lukturi automātiski notušējas pretīmbraucošā tuvumā, bet tad pēkšņi "pamana" melnu gājēju pretīmbraucošā pusē - uzreiz visa tā ceļa mala tika max izgaismota un varbūt līdzēja pat pretimbraucošajam nenonest viņu Citādi redzamība, kas no Passat man tagad - labākā ever mēģinātā. Ar pilnu pārliecību apgalvošu, Passat gudrās gaismas reāli iekabina šefa BMW 645 Coupe Led lukturu gaismas atdevei

Patisons Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Ja tās gudrās LED gaismas spēj atšķirt gājēja dibenu no sejas, tad . Jo atceros, kā pirms padsmit gadiem, kad regulāri staigāju uz/no skolas pa tumšo laiku, biju pateicīgs, ja šoferis ieraugot mani pārslēdza tālās gaismas uz tuvajām, jo pat neskatoties virsū, tālās žilbina spēcīgi. Un tā arī rīkojos pats tagad, jau esot braucējam.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vidējais vadītājs pārslēdzas tad, ja pretī iet/brauc saredzams objekts - ja staigājot gribēji lai tevi redz un pārslēdzas, vajadzēja lietot stipru kabatas lukturi, ar kuru vajadzības gadījumā paspīdināt pretī.

Abavnieks Reģ.: 05.09.2016
0 0 Atbildēt

Nav obligāti jāstaigā ar lukturi! Mana autiņa tālie LEDi atslēdzas, ja apgaismo objektu kuram ir atstarotāji! Tādēļ gājēji, esiet redzami un jums acis neviens nežilbinās!

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Piekrītu.

Ja pa ceļa malu iet pilnīgi melns subjekts, es tālās gaismas ārā neslēdzu. Varbūt kādam šādi ienāks prātā doma, kāpēc gan tā un kādu atstarotāju uzliks.

Ja gājējs ir "redzams" - tad cita lieta, pārslēdzu gaismas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu tev ir mašīna ar kosmosa tehnoloģijām, kādas satur nulle komats hvz cik tur pa latvijas ceļiem ripojošo mašīnu. Tas Abavniekam

Icik, te pat nav runa par speciālu neslēgšanu - vienkārši nepamana un tāpēc neslēdz - es esmu to izmēģinājis no abām pusēm. Un nav pat jābūt visam melnam - kad pirms divarpus gadiem daudz braucu ar velosipēdu, ja braucu ar salieķi, kam apgaismojums ir kā lielākam mocim - viss kārtībā, visi pārslēdzas, un bieži vien šausmīgi ātri Ja braucu ar lielo, kam apgaismojuma nebija, bet man bija veste - tās pāris reizes, kad braucot 17 kilometru distanci pa šoseju, ko skaitīju - puse pretī braucošo ar saviem tālajiem apgaismoja manu izstiepto faķīti. Kaut kā tā. Un tagad, sēžot pie stūres arī mēdzu rīkoties līdzīgi - man parasti vajag sev atgādināt ka tur virs tās vestes ir acis...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Par citu paradumiem neņemšos spriest, bet par maniem - ir taisni tā, kā teicu. Pat ja redzu tādu absolūti melnu subjektu, tālās gaismas ārā neslēdzu. Proties tapt kaut minimāli redzams, izslēgšu arī gaismas.

Abavnieks Reģ.: 05.09.2016
0 0 Atbildēt

Es braucu ar tautas klases Opel automašīnu, jā jaunu, tādu var nopirkt sākot no 20 000 eiro! Nav mana vaina, ka tā (par minēto cenu!) aprīkota daudz labāk nekā 95% tā saucamo "premium" klases auto, kuru cenas sākas no 50000 eiro!

nordic Reģ.: 12.04.2002
2 0 Atbildēt

Nu jau gan lej, ja tas par Insigniju, tad nav slikta mašīna, man arī bija, bet labā aprīkojumā viņa maksā 40++.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Abavniek, tauta brauc ar mašīnām, kam ir 15 gadi un kas maksā pāris štukas. Tās tavas insignijas diožu lukturi neizdzīvos līdz tam laikam, kad ar to brauks vidējais latvietis - kad tava insignija būs tautas klases mašīna, tai jau būs ielikti ķīniešu ražojuma halogēn vai ksenon lukturi

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Msh...kļudies Tu te! Nu nebrauc visi ar 20gadīgām lamatām! Tas, ka Tavs draugu, paziņu loks ar tādām brauc, nebūt nenozīmē, ka tauta brauc!!! Savā paziņu lokā nevaru iedomāties cilvēku, kurš brauc 15-20 gadīgu auto, neskaitot tos kam tā ir otrā vai pat trešā mašīna!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kļūdies tu - citējot tevi, "Tas, ka Tavs draugu, paziņu loks ar tādām brauc, nebūt nenozīmē, ka tauta brauc!!!" Manu viedokli pamato statistika - aizmirsi ka vidējā latvijas mašīna ir 13 gadus veca? Dzīvojot rīgas pilsētvalstī un skatoties tikai uz jaunām mašīnām, protams, var rasties tāds uzskats kā tev - zinu pāris manus vienaudžus, kas dzīvo dižajā pilsētā un fano par tādām mašīnām, un man stāsta ka vecu mašīnu rīgā nav - kad es tur aizbraucu, tā kā manas acis nav notēmētas uz visu, kas laķēts, es ieraugu kaut ko citu, tajā skaitā vismaz pāris mk2 Par latviju nerunāsim - tas ir diezgan uzkrītoši pamanāms braucot no dižās pilsētas uz liepāju ka līdz saldum uz šosejas ir daudz pēdējās desmitgades mašīnu, bet pēc tam jau sāk valdīt deviņdesmitie.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Tev ir bezjēdzīgi kko teikt, tu redzi tikai savus pāris mk2, arī vācijā viņus redz! Tad tur tauta brauc ar 15-20 gadus vecām mašīnām? Nu nav normālam cilvēkam sapnis pārvietoties ar mk2! Turēt viņu kā eksotiku garāžā - varbūt, tās ir katra indivīda individuālās vēlmes! Tas ka cilvēki pārvietojas ar vecām lamatām, daudzos gadījumos ir arī pašu cilvēku vaina, jo nemāk nopelnīt, tadēļ brauc ar lamatām! Ņem visādus ātros kredītus un kur tik vēl netērē zemākais slānis naudu, tādēļ arī brauc ar veciem pasātiem un žēlojas ka sūdīgi! Šogad ātrajos kredītos pusmiljards paņemts!!!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
4 0 Atbildēt

nē nav no tās sērijas, tas ir no sērijas pilnīgāka ceļa izgaismošana, un šajā kompomentē ļoti daudziem auto ražotājiem ir kur augt. Ar ko tad gribi lai viņi izceltos, viņi izceļās ar labu vadāmību. bet kāpēc tad lai audi un skodai nebūtu tapatās ,ja viņus ražo vw

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Maz nobrauc . Tik bieži raksti par darba braucieniem uz citām ES valstīm un tikai 10 k 3 mēnešos . Vai Latvijā esot pamatā ofis ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Būs tomēr nepilni 11-11.5k km 3 mēnešos. Liekas, ka braucu daudz , tomēr tālo gabalu vairs ar auto nav - izmantoju avio ērtības un ātrumu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 12 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Te nu gan smagi kļūdies, tās ūberkrutās gaismas man reāli līdz braukt tumsā (un man sanāk bieži) ar mega pārliecības sajūtu, ka viss tiks laikus ieraudzīts un pamanīts. Piemērs, braucot cauri meža masīvam pa asfaltētu ceļu, lukturi automātiski notušējas pretīmbraucošā tuvumā, bet tad pēkšņi "pamana" melnu gājēju pretīmbraucošā pusē - uzreiz visa tā ceļa mala tika max izgaismota un varbūt līdzēja pat pretimbraucošajam nenonest viņu Citādi redzamība, kas no Passat man tagad - labākā ever mēģinātā. Ar pilnu pārliecību apgalvošu, Passat gudrās gaismas reāli iekabina šefa BMW 645 Coupe Led lukturu gaismas atdevei

Ar sūdīgu redzi nav jāplātās.Jāpasaka tavam šefam lai tev Ņivu nopērk savādāk čalis lec divu dirsu augstumā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 2 Atbildēt

Dzeram atkal?

Manu zēn, es par milzu laimi vēl protu sajūsmināties par daudzām lietām. Te arī mana prieka skaidrojums.

visi4 Reģ.: 23.12.2017
4 0 Atbildēt

ir bijušas Toyotas no salona. Yaris, 1,4 benzīns godīgi kalpoja 5 gadus, līdz 115 tkm. vienīgais, kas niķojās, bija sekvenciālā kārba, ko pārprogrammēja un beigās noimainīja par pagarināto garantiju. Laikam nopirku pēdējo Urban Cruiser Latvijā, pirms to noņēma no ražošanas un nobraucu 3 gadus 90 tkm. Patstāvīgs 4x4 ar patēriņu 5.5 l/100km (1,4 D) - ideāli pilsētai un mūsu ielām. Vienīgais mīnuss, paredzēts neliela auguma cilvēkiem. Tāds nedaudz uztūnētsun padārgs Yaris tas īsumā par Toyotām. Abas pirktas WESS Ulmaņa. Servisā džeki ļoti atsaucīgi Apkopju izmaksas adekvātas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ja man tagad būtu vēlme ģimenei iegādāties JAUNU auto, izvēle visticamāk būtu jāizdara starp 2 auto - VW Tiguan un Mazda Cx-5. Kādēļ? Jo, VW ārkārtīgi patīk jau mans ikdienas Passat un gribētu identiski aprīkotu arī otru (brīvdienu auto - ģimenei un ikdienas auto - sievai) auto. Ņemtu ar pagarināto max iespējamo garantiju.

Mazda Cx-5 patīk vizuāli un arī visu cieņu japāņu uzticamībai. Par to naudu var saņemt pretī lieliski aprīkotu auto arīdzan.

Krosoveri sievai vairāk patiktu augstākas sēdpozīcijas dēļ.

100% auto būtu benzīna dzinējs ar automātu.

Lai sapņi piepildās

Lai mums te daudz reālu sapņu īstenotāju

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Man atkal pienācis laiks šķirties no sava CR-V. Janvārī tikšu pie darba auto un 4 mašīnas pagalmā turēt nav racionāli.

Tā kā, ja kādam ir interese, dodiet ziņu. Sākumā tirgošu paziņu lokā, pēc tam likšu ss.lv, ja neizdosies pārdot. Zemāk par vidējo tirgus cenu neatdošu, dārgāk - arī nav vajadzības.

aigi Reģ.: 01.08.2005
4 0 Atbildēt

Vakar izdevās izbraukt pāris km ar brāļa jauno Dacia Lodgy Stepway. 1,6l.

Max komplektācija ar atpakaļskata kameru (wtf, manam Renault pat nav =)), 7'' navigāciju, 7 vietas.

Pat to cenu ļoti labs braucamais, kopā maksāja 12kEUR. Jā, protams, ir taupīts, plastmasa cieta, krēslu atbalsts varētu būt labāks, aizmugurējais vāka tapsējums plastmasa + metāls un atveras ar lielu pogu kā Moskvičam. Bet brauc ļoti labi, nav klusa, stūre un vadāmība laba, pārnesumi slēdzas klusi un mīksti. Ergonomika pie stūres 1:1 kā Renault. 3. sēdekļu rindā brīvi var sēdēt pieaugušie, saliekot tos tie neveido gludu grīdu, bet ir viegli izņemami un tad iegūst ļoti daudzvietas. Ja izmanto visas vietas, tad bagāžai vietas nav. Vēl viens pārsteigums ir amortizatori motora vākam, vēl viens wtf, daudziem dārgajiem auto nav šādas opcijas.

Godīgi sakot, par 12kEUR un 5 gadu garantijas auto un 7 pilnvērtīgām vietām tirgū nav konkurentu.

Vidējais patēriņš esot ap 7l/100km, uzrāviens un paātrinājusm ļoti līdzīgs kā manam 1,2l ar turbīnu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Tev ir bezjēdzīgi kko teikt, tu redzi tikai savus pāris mk2, arī vācijā viņus redz! Tad tur tauta brauc ar 15-20 gadus vecām mašīnām? Nu nav normālam cilvēkam sapnis pārvietoties ar mk2! Turēt viņu kā eksotiku garāžā - varbūt, tās ir katra indivīda individuālās vēlmes! Tas ka cilvēki pārvietojas ar vecām lamatām, daudzos gadījumos ir arī pašu cilvēku vaina, jo nemāk nopelnīt, tadēļ brauc ar lamatām! Ņem visādus ātros kredītus un kur tik vēl netērē zemākais slānis naudu, tādēļ arī brauc ar veciem pasātiem un žēlojas ka sūdīgi! Šogad ātrajos kredītos pusmiljards paņemts!!!

Izteikti daudz MK2 ir redzamu Bosnijā. Tiešām pārsteigts biju... dažreiz pat, braucot pa parastu ceļu, no kādiem 5 pretī braucošajiem auto, 3 ir MK2 truši... Melnkalnē arī, bet mazāk... starp citu, šajās abās valstīs uz ceļiem ir arī izteikti daudz ņivas.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti