Danimars rakstīja: Sekta nav, mēs jau savu "apmātību" neuzspiežam
Es tā neteiktu. Katrā forumā iemetat rakstu, kurā lielat savu lauksaimniecības tehniku.
Danimars rakstīja: Sekta nav, mēs jau savu "apmātību" neuzspiežam
Es tā neteiktu. Katrā forumā iemetat rakstu, kurā lielat savu lauksaimniecības tehniku.
Ooo, topjks atdzīvojās! Man 9000 uz odo. Izskatās ka jābrauc uz servisu - vadītāja durvīs skanda sāk pļurkstēt pie zemajiem toņiem pat vidējā skaļumā. Jānoskaidro vai tas zem garantijas paiet... Citu problēmu nav, tik pildīšanas vaina!
Ekspertam - aloha!
sirga rakstīja:
Nortel rakstīja:
DJ40 rakstīja: To jau uz kasko var mēģināt norakstīt, vismaz Vācijā žurku bojājumi ir iekš kasko...
Nevis žurku, bet caunu. Un apdrošinātāji var prasīt auto aprīkot ar caunu baidītājiem.
kā KĀĀĀ vinji pateiks vai cauna-vai Žurka apēda auto??????
Par vācu KASKO un caunām:
a-tribunskiy.livejournal.com/23896.html
Частичное КАСКО покрывает следующие виды ущерба:
- Укус куницы.
Застрахован ущерб, причиненный укусом куницы (повреждение кабелей, трубок и шлагов). В Германии очень много этих зверьков, ущерб от них возникает в холодное время года, когда они лезут в моторный отсек погреться. Ущерб, возникший вследствии повреждений может страховаться до определенной суммы. В моей практике был случай, когда куница прокусила водяной шланг обогрева салона. Клиентка не замечала потерю воды до тех пор, пока двигатель не заклинило на автобане. Страховка оплатила 60 евро за замену шланга и 2500 из 5500 евро на замену двигателя. Автомобилю было чуть больше года.
atrabotka rakstīja: Vēl jau jautrība sāksies tad, kad mašīnām ar start/stop sistēmu radīsies kādi gļuki un krustojumā vairs nepiešķilsies, vai starteris būs salīdzinoši nokalpojis un/vai degvielas sūknis būs padilis. Tad varēs zāģēt kamēr piešķilsies un lūgt Dievu! Tāpat visas elektroniskās rocenes un bezatslēgu iedarbināšanas.. Es saprotu, ka vajag attīstīties un būt ar skatu nākotnē, bet manuprāt kā viss šobrīd iet nav īsti pareizi, jo galvenais ir uzbūvēt kaut kādu superinovāciju, kas maksā naudu un palīdz pārdot auto pirmajam īpašniekam un ko pēc tam (arī garantijas beigām) dara īpašnieks ražotājam pie kājas! Nauda ir samaksāta un po. Pēc tam mēs visi te jāsimies ar tiem lūžņiem un pie sevis gribēsim pieminekļus uzcelt vecajiem golfiem, meršiem, audi un citiem 90 gadu celmlaužiem!
Jā, protams, ekrāni ir diezgan sen - ap 20 gadi varētu būt, (monochrome pixeļu displeji vispār parādījās kaut kur 90-gadu vidū) bet tie bija parasti krāsaini displeji, kas parāda informāciju, nevis touchscreeni ar ietvertām pogām, kā ir tagad. Tāpat pastāvēja pogas ar ko ieslēgt.izslēgt lietas, nevis tagad ir stūre, 2 pedāļi, start poga un milzīga digitāla tāfele! Var jau būt ka moderni. Varbūt esmu savos nepilnos 30 gados pārāk vecmodīgs, bet tā nu ir! Nu jā, vienmēr jau paliek Dacia vai kādi vienkārši krievu ražojumi. Ja vēl tie būtu būtu uz pusi tik izturīgi cik kāds vecais W124 mersis, tad jau varētu ņemt.
Nu, Start-Stop arī jau gandrīz 10 gadus veca ekstra. So what? Tā nu galīgi nav tā dārgākā detaļa - 10-gadīgam Volvo starteris izmaksāja 80 euro laikam, tagad SAABam prasās nomainīt - būšot ap 120. Jauns, bet ne "oriģinālais", protams. Labi, par jaunāku auto kādus 200-300 eirikus varbūt nāksies nolocīt reizi 10 gados...
Bet lielos vilcienos ir jāsaprot, ka uzņēmējdarbības primārais mērķis ir gūt peļņu. Un auto ražotājs ražos tādu preci, ar kuru var nopelnīt. Un, ja pieprasījums būs pēc planšetēm un visa pārējā, tad tādi auto arī tiks ražoti. Te, protams, ir vēl viens faktors - normatīvie akti un standarti, kas spiež ražotājus veikt kādas pat pašiem nevēlamas darbības, kā, piemēram, ražot tos mazos nemotorus.
Vispār jau atsevišķi ražotāji ar start-stop spēlējās daudz daudz senāk nekā "gandrīz 10 gadus" - teiksim, mk3 golfu varēja nopirkt ar aprīkojumu, kas ietvēra ko tādu.
Man patīk tevis nosauktās starteru cenas - es ceru ka bremzēšana tev nav tikpat nesvarīga kā motora iedarbināšana, un kad pienāk laiks kaut ko darīt bremzēm, tām netiek likti vislētākie sūdi kā startera gadījumā
Pieprasījums pēc planšetēm nav - vienkārši ražotājiem vajag izdomāt kaut ko jaunu, savādāk kā tad tā ražos desmitiem gadu +/- to pašu + skārienjūtīgs ekrāns, bez šaubām, ir lētāks par vairākiem blokiem ar pogām un spidometru...
Tiešām mk3 bija ar start-stop? Izklausās pēc zinātniskās fantastikas.
Un cik tad starterim jāmaksā?
Par bremzēm labāk nesāc pats visu laiku stāsti ka labas bremzes nafig nav vajadzīgas, tagad pirmo reizi mūžā savai grabažai uzlicis JAUNUS bremžu diskus un klučus (tas nekas, ka lētos) nu baigi kruto mētā
Nu, kaut kas līdzīgs zinātniskajai fantastikai - ekonomiskas mašīnas variants, kas tolaik nah nevienam nebija vajadzīgs, nevis kā šodien, kad tas ir jāuzspiež - saucās ecomatic, ja nemaldos. Cik lasīts, tad ja braucot izņēma no roba, tad pēc kādām sekundēm motors noslāpa, un pēc tam, brīdī kad kloķis tika vilkts pa kreisi, tas tika startēts.
Normālas firmas starteris noteikti maksā gābešņika nosauktos ciparus x2. Par 80 eirām es, iespējams, varētu sava golfa starterī salikt jaunas lētā/vidusgala detaļas, visas kas dilst vai kustas.
Kur un kā es stāstu ka labas bremzes nav vajadzīgas?
Arī ohooo, ka topiks atkal dzīvs.
Manējam ap 16 500km un bez ekscesiem pagaidām Nupat pa ziemeļu kaimiņzemi un atpakaļ ap 1000km ar vienu nepilnu bāku. Tas visspilgtāk priecē.
Cik lielas bākas tagad pasātiem nāk?
Volvo XC90 D5 AWD. Tagad septiņvietīgs.
Cena: 59 700 €
Ietaupījums līdz: 9 470 €
Jūsu esošais auto var kalpot kā daļēja samaksa.--
Skatoties kādu portālu man uzmeta šo reklāmu, tā kā XC90 Volvāns te daudz ticis apspriests , atļāvos ievietot ;)
msh rakstīja:
sirga rakstīja: Neaizstavu pasatistus, bet....
lasot tavus komentārus neesu vēl sapratis, kāds auto tad:
Ir ar izdomu
Stilu
savu viedokli
nu karoč eXperc ar ko brauc?
Kāds? Pa lielam jebkurš, kurā īpašnieks ir kaut ko no sevis ielicis, sevišķi attiecībā uz pirmo un pēdējo. Neviena gatava jauna mašīna šim aprakstam neatbilst, jo tad jau jebkurš dornis var pie tādas tikt.
Tas jau tad būs šķūnings.
Kāds te pārvietojas regulāri vai mazāk regulāri ar Kodiaq 1.4 DSG?
Sestdien izbraucu, bet pēc 12km ne viss kļuva skaidrs. Sen neesmu regulāri braucis ar automātu, līdz ar to likās, ka 1 robā tāds lēnīgs, ilgi velk. Gribējās noskaidrot kā vispar uzvedas 6 robu DSG normalā satiksmē. Nespotrojot likās baigi labs (kas atbilst manam braukšanas stilam), bet kā spiež grīdā, tā pozitīvā sajūtas nedaudz nopliek, bet nu tas arī dēļ 1.4l varētu būt.
Obšen, tas nebūtu deal breaker, jo pašreiz primāri ir ietilpība - 7 vietas un lielāks bagāžnieks.
DSG jāuzvedas zibenīgi un mierīgā stilā jāpārslēdzas absolūti nemanāmi. Piemēram, mierīgā pilsētas satiksmē pie 60km/h ieslēdzas jau 6. (!) ātrums. Te arī daļa ekonomijas, vismaz benzīnniekam - noteikti.
Īsti nekad neslēdzu SPORT režīmu, ja vienīgi kāds testējot. Principā ir ok, lai arī arī manam auto mierīgi kruizējot ap 100, piem., strauji iemīt grīdā nozīmē pat tādu kā sabremzējumu sākumā (jo DSG iemet robu vai pat divus zemāk), tālāk viss notiek.
Labs raksts bija nesenajā Avto Revju, kur apskatītas DSG "griezumā" - lielākoties problēmas sākas pie nežēlīgas ekspluatācijas (tajā skaitā, regulāri "pedālis grīdā" no vietas utt., nočipotajiem auto utt.) - ierindas braucējs, iespējams, pat neuzzinās kas par niansēm.
Vo, par to es arī runāju, ka liekas, ka ir sabremzējums un tad aiziet. Ok, tagad skaidrs, ka ne manas nemākulības pēc tas ir. Mierīgi kruizējot ir baigi kolosāli nesalīdzināmi, kā ļurināt ātruma pārlsēgu. Respektīvi Kodiaq ir ļoti iekārojams auto, un ceru, ka viss sabīdīsies, lai varētu pārlēkt uz lielāku un labāk aprīkotu auto tuvākajā laikā, būtiski nepalielinot OL maksājumu.
Atkarīgs cik sirdīgi iemin, ja pārslēdzas par vienu ātrumu uz leju tad jābūt zibenīgi, ja divus tad ir aizture, nav liela bet ir. Ar laiku braucot jau piešaujas cik dziļi un cik ātrāk jāiemin lai plānotais manevrs izdotos tieši tā kā iecerēts.
Aizture un "tupums" krietni pieņemas spēkā ja tiek braukts mierīgi-kārba adaptējas nesteidzīgam braucienam, pārsimts metrus pabraucot "sportiņā" "normalizējas" arī parastais režīms.
Bija daži elektrikas ziņā daudz bēdīgāk slaveni pusautomāti.
Tie gan uz "downshift" uzvedās visai tīkami, iemeta pat zibenīgu starpgāzi pirms atmest sajūgu 2 pārnesumus zemāk un nekāda sabremzējiena nebija...
Vai tad tagad nenāk 7 ātrumu DSG? 6 ātrumi bija pirmajai paaudzei un tā bija riktīga bēdu ieleja.
kasinsh79
DSG patīkoot trase un dinamiska braukšana , nobeidzot lēns pilsētas režims . Kā patiesībā nezinu .
Nēsmu braucis, nēsmu lietojis , viedoklis ir , diezgan daudz lasījis esmu
DSG nav automāts !
dsg ir mehāniska kārba, tur ir sajūgs, spararats u.t.t. ko pārslēdz robots
ar viņu jābrauc kā ar parastu kārbu !
galvenā problēma , ļoti lēna braukšana korķos
braucot ar parastu kārbu, mēs taču neturam visu laiku izspiestu sajūgu !
principā viņš ir jāliek N, tieši pretēji kā pie automāta
DSG nav robots, DSG ir divi roboti kas darbojas paralēli, un pēc tavas loģikas - tak kāda šķirba, kā brauc - vienai no abām kārbām vienmēr sajūgs būs izspiests.
robots tur ir tikai viens, toties sarežģītāka mehāniskā kārba ar divām koaksiālām sekundārajām vārpstām un divien sajūgiem.
Pirms dažām dienām bija iespēja/nepieciešamība pabraukt ar B7 pasātu, attiecīgi varēju salīdzināt ar savu B8 pasātu. Mans secinājums ir tāds, ka B7 pasāta piekare ir mazliet cietāka nekā B8, kā rezultātā uz sliktas kvalitātes ceļiem, kādu mums netrūkst, tas B7 negrab nemaz, atšķirībā no mana B8.
p.s. testētajam B7 nobraukums 170tkm, manam B8 35tkm.
Laikam jātirgo nost mans B8 un jāpērk B7.
Kopš kura laika mašīna ar cietāku piekari grab mazāk nekā mašīna ar mīkstāku piekari? Kaut kā ačgārni sanāk...
Nezinu kopš kura laika, nav man tādas statistikas. Viss ar laiku mainās, kādreiz balta krāsa bija tikai komerctransportam, jo nebija jāpiemaksā, tagad par balto jāpiemaksā visvairāk
Runājot (rakstot) par grabēšanu es runāju nevis par lētas salona plastmasas grabēšanu, bet par pašas piekares grabēšanu. Braucot ar B8 pa nelīdzenu ceļu piekare "sit cauri" katru nelīdzenumu.
Ko zinošie ieteiktu man, pue nosacijuma, ka gada nobraukums ir 65- 70k kilometri ar tendenci palielināties. Gribētos tādu lai var uzticēties. Teiksim aizbraukt no Rīgas līdz Vladivostokai, tur apēst lasi iedzert alu un braukt mājās. Bez remontiem pa ceļam. Nu un tā lai, manā gadijumā garantija nebeidzas pēc 1,5 gadiem. Nu un nav jāremontē pa nopietno vismaz pirmos 3 gadus, kamēr tiek maksāts līzings,
Prasības:
Dīzelis.
Iespēja ielikt līdz 3 m garus priekšmetus.
Kravnesība- Pietiktu kādi 400kg
Kategoriski noteikti ne komerctransports
Viegli tīrāms ādas salons.
Auto, kas nenogurdina.
Paldies par noderīgu informāciju.
Kas Tev tie par trīsmetrīgiem priekšmetiem?
trīsmetrīgu lokanu plastmasas cauruli vareja arī meganē ielocīt, ar trīsmetrīgu koka gabalu diezvai pat lielie universāli tiks galā pat ja atradīsies kāds ar atmetamu pasažiera atzveltni.
Minēšu - metāla profili reģipsim. Pasātā un Astrā līda, ja galus uz priekšējā paneļa uzlika, tik lupata jāapsien lai nesaskrāpē...
Profili arī, metālus bāzēs graiza pa 3m. Kāda kanalizācijas rore. Skaidu plates. Sev māju būvējot tāds populārs garums. Panelis un atlokāmie beņķi, kā ietilpstoši tajos 3m būtībā der.
Astrā, pasātā, megānē nelien lokšņu materiāli.
Nu loksnes jāvadā uz jumta. Mājai visu reģipsi, vagondēli un griestu Isotex paneļus savadāju ar variant kuzovu. Divi šķērsstieņi, garāka palete svara izlīdzināšanai un prātīga braukšana - viss kas vajadzīgs. Materiālus vadāju no Rīgas uz Ogres rajonu, vienā virzienā 50km.
Prātīgāk nav kādu piekabi ieķert ja plānots māju pašrocīgi celt? Tak vieglā auto salons nav domāts lai viņā dzelžus un trubas vadātu, tamdēļ nobružājas un sajājas mega ātri.
Viens neapdomīgs priekšā līdējs-straujš sitiens pa bremzēm un profila gals izsit panelī robu uz kuru jāskatās katru dienu.
Man viens klients reiz ielika 0,6x3,05m loksni Astras universālī, pāri pasažiera krēslam uz paneļa līdz bagažniekam. Rezultātā, kad aiztaisīja bagažnieku, nācās mainīt priekšējo stiklu.
No vecākiem modeļiem varētu vairākus garumā un telpā ietilpīgus universāļus nosaukt, no jaunajiem tā uz sitienu nekas prātā nenāk. Bieži problēmas sākas, kad jānoloka aizmugurējie sēdekļi, bet tie tāpat aizņem ļoti daudz vietas. Pat milzīgajam LC ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem neko lielu un garu ielikt nevar.
Offtopicam. Ja ceļ māju, var arī pasūtīt piegādi uz tādu apjomu. Ja kapeiku pi$ jau uz šo, nav grūti iedomāties, cik kvalitatīva būs māja.
Nebēdā. Ar kvelitāti vss labi. Precizēšu- laikam vairāk sanāk renovēt nevis būvēt. Piedevām apjoms atkarīgs no personiskā laika un finansiālajiem resursiem. Mājā ietilpst arī pirts un saimniecības komplekss.
Bet kas ir ar to man piemēroto auto?
Visticamākā atbilde - tāds auto neeksistē... Pie kam, ja arī atradīsies būs viens vai vairāki kompromisi - kravas ietilpībai, vai cilvēkiem, vai tīrībai, vai bezremontu noskrējumiem utt utjpr.
Vajag divus. Darbu ar ģimeni jaukt nevajag.
Viens ir būvmateriāliem, otrs ikdienai un cilvēkiem.
Kad pabeigsi rekonstrukciju - pats sapratīsi - ir vērts paturēt saimniecībā darba zirgu vai jāpārdod nost.
Nopērc uz būvniecības procesa laiku kaut ko šādu: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/ford/transit/cbnig.html. Pēc tam par divreiz mazāku summu pārdod. Starpību ierēķini būvniecības izmaksās.
Būs gan auto materiāliem, gan arī cits normāls auto, ar ko ģimenei komfortabli pārvietoties laikā, kad neatrodies objektā.
Pirkt tādu, kas der gan strojkai, gan ģimenes ceļojumiem un braucieniem uz operu vai teātri, ir pilnīgs neprāts!
Līdzīgas prasības bija un ir. Risinājums bija B6 variants + āķis + piekabe. Sanāk visai lielas iespējas pārvadāt materiālus paša spēkiem (pie tam piekabi var arī īrēt, tad investīcija sanāk tikai uzlikt āķi). Un kā te jau minēts, visus lielos apjomus (bloki, kokmateriāli utt) vest pēc iespējas vienlaicīgi ar pārdevēja vai citu kravas auto.
Visu cieņu par mērķi, taču JAUNS auto un mājas būvniecība/rekonstrukcija/iekārtošana
Jā. Viss pareizi. Alfā (Alfa Romeo) nevar neko daudz sabāzt, vajadzīgs auto ar ko braukt pēc naudas, un (vai) doties lielos- tālos ģimenes izbraukumos (1500+ km)
Naudas pelnīšana saistīta ar nelielu būvmateriālu daudzumu pārvietošanu. Piekabe traucē izbaudīt braukšanu. Nu un mājās arī šad tad kautko uzčuminu.
Vai man būtu jātaisnojas?
Darbam un būvhobijam tomēr jāpērk tam paredzēts ATSEVIŠĶS auto.
Tehniski jau zemnieki ar savām Valtrām, JCB, JohnDeer un NewHolland traktoriem var braukt uz bodi, pilsētu, teātri pie daktera, bet tomēr tā nedara...
Skatīt manu iepriekšējo postu. Ir 2 auto. Alfa Romeo pabraukties, un Grand Espace iztikas iegūšanai.
Tad kā saprast šo:
----------------
Ko zinošie ieteiktu man, pue nosacijuma, ka gada nobraukums ir 65- 70k kilometri ar tendenci palielināties. Gribētos tādu lai var uzticēties. Teiksim aizbraukt no Rīgas līdz Vladivostokai, tur apēst lasi iedzert alu un braukt mājās. Bez remontiem pa ceļam. Nu un tā lai, manā gadijumā garantija nebeidzas pēc 1,5 gadiem. Nu un nav jāremontē pa nopietno vismaz pirmos 3 gadus, kamēr tiek maksāts līzings,
Prasības:
Dīzelis.
Iespēja ielikt līdz 3 m garus priekšmetus.
Kravnesība- Pietiktu kādi 400kg
Kategoriski noteikti ne komerctransports <- KAS TAD IS ŠIS???
Viegli tīrāms ādas salons.
Auto, kas nenogurdina.
Paldies par noderīgu informāciju.
------------
Priekš kam nekomerctransportā vest 3metrīgus izstrādājumus??? Pagarināti kabluki aļa garie Caddy, pagarinātie Doblo, utt kā reizi saies. Gan jau ādas tabureti tiem var pasūtīt, ja ne salonā, tad pie šuvēja.
Braucienā uz Vladivostoku piekare izturēs bezceļniekiem vai līdz 1940 gadam ražotajiem auto...
Paskaidrošu speciāli taisnā līnijā domājošajiem.
1 mašīna- pabraukties.
2 mašīna- ikdienā pāris instrumentu kastes + šad tad kāds viedais aparāts. ( Var pat Alfas bagāžniekā sabāzt)
BET
citreiz nāk klāt pāris kastes detaļām, kāda caurule, kāda bunte ar profiliem, skursteņu elementi un tamlīdzīgi. Tā nav ikdiena.
Vēl vairākas reizs gadā tiek kaut kur braukts ar mantām un 4 cilvēku sastāvā.(2+2).
Komerctransports nav tendēts uz vadītāja ikdienas ērtībām.
Komerctranspotrs nav tendēts uz gariem pārbraucieniem
Komerctransports nav tendēts uz nelielu kravas apjomu, jo ja aizmugurē ievietotā krava nav pietiekoši smaga vai neaizpilda visu grīdas laukumu, tad uz apļiem, vai uzbraucot uz viaduktiem, vai vienkārši pabraucoties pa laukiem viss speciāli nenostiprinārais iet ņigu ņegu.
Komerctransports tie ir papildus izdevumi..
Meklēju- interesējos par aizvietojumu Espeisam. Espeiss paliek kā rezerves auto.
Nu redzi, sāc jau precizēt, kas ir tie trīsmetrīgie kluči, kurus jāved. Uz jumta to skursteņa posmu reizi mēnesī piestiprināt nevar?
Ieteikums - JEBKURŠ pasažieru buss vai gandrīzbuss. Ietilpinās to trubu arī sevī. Par ērtībām - cik nu buss var būt ērts vai tīkams lai pabraukātos un gūtu prieku no stūrēšanas... Garākos ceļojumos cilvēki mēdz braukt arī satiksmes autobusos vai sēdēt desmitiem stundu lidmašīnā. Katram savu ērtību saraksts ceļojumam būs citāds. Kam vajag 5 ratiņus iekraut, kādam, lai var kājas izstiept, vēl kādam grīdā ielokāmi beņķi. Katram savs!
Līdz Vladivostokai bez remontiem varētu neaizbraukt neviens no mūsdienu auto, ja vien nav neapgāžamu pierādījumu, ka tur ir ciešams ceļš un pa ceļam laba degviela, un serviss, kurā veikt eļļas nomaiņu, ja ražotājs tādu paredzējis uz katriem 10 kkm.
Visu pārējo izšķirs patīk/nepatīk. Trūkumi un labumi būs visiem - katrs par labumiem vai trūkumiem var uzskatīt radikāli atšķirīgas lietas. Kas vienam labums, tas otram var izrādīties trūkums.
Līdz ar to - paskaties, kas PAŠAM PATĪK atvēlētā budžetā, ģeld pēc paša labumu mērauklas un pērc nost.
Sievu tak arī nemeklēji forumā ar vēlmju sarakstu. Ieraudzīji, iepatikās un notika. Ja ir trūkumi (tādi ir visiem) tad tīkamam cilvēkam (auto) tos pieņemt/piedot būs vienkāršāk.
Viss!
Domāju tas būs precīzākais un labākais ieteikums.Markai un modelim pilnīgi nav nekādas nozīmes.
Un vēl...Rīga-Vladivostoka-Rīga- tas ir 20 000 km. Nav tev veicies ar mašīnām, ja tām piekare nespēj izturēt 20k kilometrus bez remonta.
Piedevām mašīna nesastāv tikai no piekares...
tie 20 kkm nav gluži lielceļš... Tā ir Krievija un var sagadīties visādi brīnumi.
Pa Eiropu nav nekāds brīnums ar bezremontu 70 kkm jaunam auto, bet pa Krievijas "ceļiem", var nesaiet pat 5-10 kkm...
Latvijas grants ceļu trepe, ja nav pateizs ātrums + ja mašīnas izmēru un riteņa diametra dēļ sākas rezonamse ir attiecināma uz eiropas vai krievijas ceļiem?
Varbūt tomēr atgriezīsimies pie topika tēmas?
augstāka profila riepas pie mazāka diametra diskiem dara brīnumu lietas uz grants ceļa "redeles"...
Vai tas uzlabo vadāmību - diskutabli...
Nu nez, kā šis ir vērtējams salīdzinājumā ar trepi uz LV grantenes:
Topika tēma ir kas - Auto braucienam uz Vladivastoku dzert alu ar skursteņa sekciju uz grīdas un ģimeni salonā vai uzticamākie auto par labāko cenu?
Aizgāja vairāk vai mazāk offtopic
Iespējams, tas viss kļūtu vieglāk, ja autors būtu sācis ar: "jauns, tehniski drošs un uzticams praktisks minivens vai universālis (varbūt)"
Es teiktu, ka jāsāk ar auto klasi. Ja vajag ietilpīgu auto - derēs tikai lielā klase un universālis. Sāc apzināt piedāvājumu. Tādu auto, kuri tikai kalpo un neplīst, mūsdienās teju vairs nav. Visi auto sāk kļūt ūberekonomiski. Pat nezinu, ko lai iesaka - kā ar budžeta griestiem?...
Budžets? Ja teikšu ka gribētos lai auto ir nomaksāts pirms sākas simtos mērāmi remonti- būs paskaidrots?
Katram sirdij tuvāka liksies SAVA marka. Piemēram, man nudien patīk VW Passat un es teiktu, ka labu labais ir VW Passat universālis, ar >150zs dīzeli un mehāniku. Būs gan komforts, gan prieks braukt. Vai izturīgs? Hvz, cerams. Pagaidām nekas neplīst (17700km).
B8 ar līdzīgu komplektāciju līdz 71 kkm ir nogļukojis skārienekrāns - mitros rītos vai nu nereaģēja, ja reaģēja tad neadekvēti vai pats spaida ko pats grib (nomainīts pēc ilgstošas gļuku reportēšanas). Iesākumā negribēja riktīgi strādāt angļu valodā izvēlne (ik rītu grozīja pulksteni), ja atstāja vāciski viss strādāja! Pēc 3 atjauninājumiem strādā kā nākās. Interesanti, ka VW nav varējis sariktēt meņuci Latviešu valodā. Piemēram, volvo jau sen ir!
Sīkums, bet patīkami - brīvroku sistēma ļauj pievienot uzreiz 2 telefonus paralēli!
Trūkst vilkmes izkustoties, iesākumā bieži noslāpēju. Un tad ir jāpaciešas lai pats piestartē, kaut raksta - start engine Manually. Šitais baigi kretinēja. Nu ir pierasts un vairs neslāpēju. Otrajā arī vilkmes pamaz, sāk līdzināties fraņčiem, bet ne tik drastiski, ar pirmo drusku vairāk jāieskrienās.
Un ir ap 65 kkm pārtrinies kāds vadiņš pie turbīnas, vismaz tā man teica Mollers un tad auto bija bezturbo, režīmā - klibot uz servisu ar startstop kļūdu panelī. Piekarē nekas nav mainīts.
Mazliet kaitina briļļu nodalījums griestos...
Un, jā - ar 60 profila baloniem uz R16 trepi nejūt vispār un vienlaicīgi auto ir gana apbrīnojami vadāms, ņemot vērā svaru un piekares mīkstumu.
Salons milzīgs, aizmugurē iesēžoties pašam aiz sevis (1,80m) vietas ir kā karalim! Grabažnieks kā jau šādas klases vagonam - MILZĪGS! Vai auto ir lēts? Nu nezinu teikt... Salīzinot ar, manuprāt viegli "overpriced" T-Roc teju pa lēto...
Vai es gribētu vadāt ar viņu skursteņus - nezinu. Ceļot 4- atā - varētu eleganti, piecatā domāju, ka gana ciešami.
Vai es teiktu ka B8 ir mans sapņu auto - nedavelk, kaut viss tur lielos vilcienos ir labi.
Par LV valodu gan izbrīnīji, manam viss menu ir latviski, pie tam pilnīgi nevainojamā valodā, bez nevienas gramatikas kļūdas utt.
Jā, ar R16 ļooti komfortabls brauciens.
Salons IR milzīgs, piekrītu.
Varbūt neesmu čekojis Latbviešu valodas esamību pēc pēdējiem atjauninājumiem. Iesākumā nebija un pēcāk vairs nemeklēju...
Jāaiziet brīvbrīdī, jāpalūr...
Palūrēju - nav latviešu valoda pieejama...
P.S. degvielas patēriņš nu tā
var ilgos pārbraucienos, nebraucot ātrāk par 90 km/h iegūt ciparu 4,8 litri. TIkko brauc ātrāk par 100 jūtami pieaug patēriņš. Braucot pa LT bāņiem ar atļautais +10 km/h ēd vismaz 6 litrus. Ne mazāk! Ziemā vidējais patēriņš ~6,7, puse pilsēta, puse šoseja. Tīri pilsētā būs visi 7.
Tā, Tiguan pie 64000 km garantijas ietvaros tika nomainīta stabilizatora atsaite aizmugurē - nedaudz sāka grabēt, par ko iepriekš servisā jau brīdināja, veicot regulāro apkopi. Pie elektriķa tika apdeitots multimediju centrs, pārbaudîti parkošanās sensori un motora vadības bloks. Aprīlī paliks divi gadi - sēdies un brauc!
Super info! Tu lauz mītu par neizturīgiem jauniem VW
+ kā servisa maiņas mašīnu izmēģināju VW Jetta ar 150 Zs 1.4 TSI dzinēju un DSG. Mašīna labi aprīkota, stingru piekari - azartiski braucama, bet tramvaja sliedes un Čaka ielu jūtami sit cauri. Akurāti nostrādāts salons, bet pašaurs. Vājāka skaņas izolācija, nekā Golfam un Tiguanam. Diezgan dzirdams riteņu un vēja troksnis.
Ja tēmas sakarā, pēdējam auto izvēles ierosinātājam ieteiktu kārtīgi izpētīt CP iecienīto SKODA SuperB universāli - tam jābūt ja ne vislielākajam un visietilpīgākajam vieglajam auto, kas nopērkams tirgū. Un tas ir 99% VW arīdzan.
tas faktiski ir B8 tikai ar Škodas dizainu
Labi, uzmetīšu aci, pačekošu atsauksmes.
Jā starp citu- rūsa? Pavisam nesen VW bija, kas briesmīgs uzkritis. 6 gadīgs auto izskatijās kā krāsota piparkūka.
visi modeļi vai atsevišķs eksemplārs?
Vai VISI- nepateikšu, bet konkrēti 2 B6 kolēģiem - nu briesmīgi. Ne tikai kur krāsa nostbet arī metās pumpas, zem kurām veidojās smuki appaļi rūsas pleķīši. Abi bija priecīgi, kad tika vaļā. Vēl pazīstamai kundzītei pasāta aizmugurējās durvis gada laikā pārvērtās par šausmām.
Nu kur un kā lieto.
A tās durvis bija dzimtās vai pēc avārijas mainītas/krāsotas?
Bet nu B6 nekāds jaunais vairs auto nav...
Tauta, JĀŅEM
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?