Vēl runājot par ietilpīgo universālo mašīnu, pastāv iespēja pārbūvēt pēc savām vēlmēm. Radinieks darba vajadzībām paņēma šādu, lai ierīkotu mobilo servisu.
Jaunu pārbūvēt gan varētu maksāt vēl vismaz vienu mašīnu.
Vēl runājot par ietilpīgo universālo mašīnu, pastāv iespēja pārbūvēt pēc savām vēlmēm. Radinieks darba vajadzībām paņēma šādu, lai ierīkotu mobilo servisu.
Jaunu pārbūvēt gan varētu maksāt vēl vismaz vienu mašīnu.
Viss labi, bet vai tāds iegādājams JAUNS auto?...
Ja ne pie ražotāja, tad pie pārbūvētājiem noteikti var pasūtīt. Latvijā gan neesmu dzirdējis, ka kāds ņemtos ar tik nopietnu pārbūvi privātam transportam, Jelgavā vairāk ar mikroautobusiem ņemās, bet Eiropā noteikti var atrast.
msh rakstīja: Vispār jau atsevišķi ražotāji ar start-stop spēlējās daudz daudz senāk nekā "gandrīz 10 gadus" - teiksim, mk3 golfu varēja nopirkt ar aprīkojumu, kas ietvēra ko tādu.
Man patīk tevis nosauktās starteru cenas - es ceru ka bremzēšana tev nav tikpat nesvarīga kā motora iedarbināšana, un kad pienāk laiks kaut ko darīt bremzēm, tām netiek likti vislētākie sūdi kā startera gadījumā
Pieprasījums pēc planšetēm nav - vienkārši ražotājiem vajag izdomāt kaut ko jaunu, savādāk kā tad tā ražos desmitiem gadu +/- to pašu + skārienjūtīgs ekrāns, bez šaubām, ir lētāks par vairākiem blokiem ar pogām un spidometru...
"Lētais sūds" man saabam makstu ap 80, Volvo bija ap kādiem 50, ja pareizi atceros. Atslābsti, puikiņ, es vienkārši neeju pirkt uz veikalu - ir citas iespējas.
m.youtube.com/watch?v=e5PSiVpJxYc
Skarbi, ļoti skarbi
m.youtube.com/watch?v=e5PSiVpJxYc
Bija man arī līdzīga nojauta- automašīna pircējam nevis lietotājam.
Uggga rakstīja: Vēl runājot par ietilpīgo universālo mašīnu, pastāv iespēja pārbūvēt pēc savām vēlmēm. Radinieks darba vajadzībām paņēma šādu, lai ierīkotu mobilo servisu.
Jaunu pārbūvēt gan varētu maksāt vēl vismaz vienu mašīnu.
Latvijā pārbūvējot nepiereģistrēsi. Jāpārbūvē citur, turpat jāpiereģistrē un tikai tad var braukt reģistrēt uz Latviju.
Man Hondai-Jazz tagad 26 tūkst.km, viss ļoti labi, nekas neplīst.
Škodai-Fabijai 111 tūkst.km, jāremontē bijušas tikai dažas lētas lietas saistībā ar piekari un bremzēm. Piemēram, šī gada sākumā nobeidzās viens riteņa gultnis. Motoram, gāzes iekārtai, ātrumkārbai, sajūgam viss ideāli.
Patlaban, sakarā aresošā autoparka nolietošanos iedziļinās jautājumā- vai vispār ir vērts pirkt jaunu vidējās vai lielās klases auto un ja ir- kādu. Pie maniem nobraukumiem un patikas lauzt auto mazajām klasēm nav cerību novilkt vairāk kā gadu.
p.s.speciāli fanam- piekares detaļas pa vienai nemaina. Tāpat kā bremžu klučus. Maina 4 nevis vienu, divus vai trīs.
Ja nav kur naudu likt, var tā darīt - bet tā pa lielam vienīgās piekares detaļas kas jāmaina pa pāriem ir amarti [jo jaunu kurš darbojas tāpat kā vēl veselais diez vai nopirksi un viens attiecīgi mocīs otru] un varbūt daudzsviru piekarei sviras - bet tikai varbūt, jo ir pietiekami lasīts par karakteriem, kas kādam B5 audī gadā nomaina 1-2 sviras un viss notiek. Stūres pirkstus un stāvābolus var mainīt pa pāriem mīļā miera labad, jo pēc to maiņas prasās pēc savērsuma.
Patlaban, sakarā aresošā autoparka nolietošanos iedziļinās jautājumā- vai vispār ir vērts pirkt jaunu vidējās vai lielās klases auto un ja ir- kādu. Pie maniem nobraukumiem un patikas lauzt auto mazajām klasēm nav cerību novilkt vairāk kā gadu.
p.s.speciāli fanam- piekares detaļas pa vienai nemaina. Tāpat kā bremžu klučus. Maina 4 nevis vienu, divus vai trīs.
Nu gan tu muldi! Protams - riepas, bremzes, amortizatorus, priekšējās halogēnās spuldzes un vēlams arī piekares bukses nemaina pa vienam! (vismaz pa pāriem) Bet kapēc gultņi jāmaina? Ok, viens izbeidzās - mainam abus! Pēc pāris gadiem atkal viens izbeidzas (varbūt pat tajā pašā pusē kur iepriekš) - tad atkal mainam abus? Kas faktiski nozīmē labu gultni aizmest prom! Ar piekares daļām tas pats! Parasti labā puse cieš vairāk, jo tieši ceļa malā ir visādi nelīdzenumi, bedres, aku vāki utt. Tad kapēc piekares daļas jāmaina arī otrā pusē, kur tām nav nekāda vaina? Protams, ja nav kur naudu likt, var visu mainīt pa 2 vai pa 4! Man nekad nav tā bijis, ka kaut ko nomainot vienā pusē, vai pa vienam, pēc laika izbeidzas kaut kas otrā pusē. Braucu daudz. Aizmugurē, ja kāda lampiņa izdeg arī maini uzreiz visas abās pusēs vai tikai izdegušo?
Pārējais viss būtu pareizi, bet kāda iksa pēc halogēnspuldzes būtu pa pāriem jāmaina? Tās ir ksenona spuldzes, kuras tā jāmaina, jo noveco un paliek zilas, un tad nosprāgst, un otra visdrīzāk arī jau ir zila - halogēnam šādas problēmas nav.
Hey fans!
Kas tad tas par nobraukumu - 26k! Tur nekas nedrīkst plīst vispār, ja vien auto nav galīga misene. Būs tev 260k nobraukums un tad tiešām varēsi lielīties, ja nekas nebūs plīsis līdz tam! Tiešām novēlu, lai tā būtu! 111k jau arī nekas daudz nav - kādu 3 - 5 gadu nobraukums. Būtu ļoti dīvaini, ja kas plīstu. Tad tādu auto nedrīkst pirkt nekādā gadījumā.
Nu tā. No vakardienas man ar msh ir kaut kas kopīgs - līdzīgs logo uz auto!
Honda CR-V un Opel Zafira laiks ir beidzies. Vismaz pagaidām.
Cerams, ka Mutivan kalpos labi, 205 ZS dīzelītis strādās nevainojami un DSG kārba raizes nesagādās!
Attiecībā par CR-V gaidiet tuvākajā laikā raksta turpinājumu iepriekšējam rakstam par CR-V izmaksām!
Apsveicu ar darījumiem Jaunu Multivan paņēmi, vai? Tam jābūt ļoooti baudāmam ('C) auto gan.
2 gadīgu ar 57 000 km uz tāfeles.
Long versija, Comfortline aprīkojums, ar labām LED gaismām (nav gan diemžēl tik advansētas kā dažiem ), vieglmetāla diskiem, 3 zonu klimatu, navigāciju, parkošanās sensoriem, noņemamu sakabes āķi, elektriski atveramu/aizveramu bagažnieku un pasažieru durvīm arī kreisajā pusē.
Iepriekš jauns iegādāts LV, lietoja, cik saprotu, LOV (Latvijas Olimpiskā vienība), kas šo konkrēto auto bija nodevusi lietošanā BMX federācijai.
Latvijas sportistiem iet vai nu baigi labi(nopirka jaunu) vai nu pavisam štruntīgi? (pārdeva lai formas nopirktu)
Tās fofāgena elektrodurvis ir vārīgākas par jēlu olu. Izjūk pie pirmās pat nelielas spēka pielikšanas (kad nezin, ka elektro). Tā ka šiem jāsāk ar to, ka jāuzliek zīmīte, lai nedo dies nesāk raustīt
Sānu durvis, kas ir vājā vieta, ir mehāniskas
ā es izlasīju, ka arī sānu durvis elektrificētas.
Unfuck!
bagažnieks elektrisks, viņš uzsvēra, ka durvis ir sānos arī kreisaja pusē.
karoč,sanaca nomikam, ka caram:
"kaznjits neljza pomilovatj"(komatus saliek pisarjs, ka grib)
Un tātad, turpinot tēmu par JAUNU auto. Noskatījos: www.delfi.lv/auto/zinas/atruma-cilts-maris-olte-brauc-makskeret-ar-elektromobili.d?id=49956109
Jāsaka, ka tie 250km ir jau ļoti ok standarta pilsētniekam (piem., man - kā otrajam auto) ar vienu uzlādi.
Ļoti uzrunā konkrētais modelis.
Uzsvars uz to "kā otrajam".
Kādu maziņu maziņu dīzeļa vai benzīna ģeneratoru bagāžniekā tomēr gribētos. Ja nu kas nesaplānojas.
Ja Latvijas auto nodokļu sistēma būtu radītas dabas aizsardzībai nevis piķa kāšanai ( jo maksājam nevis par nobrauktiem km, patērēto degvielu, nodeldēto ceļu, bet par auto "ŠILTI"), tad varētu garāžā/pagalmā turēt pat 3 dažādus auto, bet tā jāizvēlas viens, kurš der visiem gadījumiem. Pagaidām es neriskētu ar elektroauto ne sēnēs dziļi mežā iebraukt, ne uz Porto ekskursijā aizbraukt. Nākas vien izvēlēties SubaruOutback (latvietis taupīgais).
Un atkal, kāpēc tāds Nissan Leaf tik dārgs? Kas nogalina vēlmi tiešām pirkt jaunu elektroauto...
Tas lai tu pirktu auto ar iekšdedzes dzinēju.
Gribi pirkt olas no vistām, kas nedzīvo sprostos? Maksā vairāk.
Gribi pirkt auto, kas it kā saudzē vidi? Maksā par savu hobiju.
Kāpēc tik dārgs? Jo tas aprīkots ar akumulatoru, nevis pagarinātāja spoli grabažniekā vai pantogrāfu uz jumta. Vēl vairāk - nevis šādu tādu akumulatoru, bet gan litija jonu akumulatoru. Un lētāka tā padarīšana diez vai paliks, drīzāk dārgāka, jo tā pseidoekoloģija sadzīs litija cenas griestos, pie viena telefonu cenas arī bik paceļot.
Šodien un rīt Jelgavā jaunu auto testi seb.lv/auto. Taču auto pasākums ar 50 auto modeļiem un izbraukt iespēju. Tas ir tik nenozīmīgs, ka neviens te to nepiemin?
SEB līzinga Auto dienas Jelgavā un Jēkabpilī
Aicinām izbraukt ar 75 dažādām automašīnām, piedalīties aizraujošos konkursos un uzzināt savas iespējas saņemt finansējumu vērienīgākajā auto pasākumā – SEB līzinga Auto dienās Jelgavā un Jēkabpilī.
Savulaik piedalījos WhatCar.lv aicinātājos jaunu auto testos. Pie dīleriem. Īsi, bet tomēr patīkami izbraucieni dažādos režīmos. Pārtraucu, kad izlasīju apskata virsrakstu netā - “potenciālie pircēji dalās pārdomās”... nemaz doma toreiz nebija neko tādu pirkt - mani aicināja, es piedalījos un attā!
Tikko atvēra GreenMotors, aizgāju uz testa braucienu, pasūtīju, 6 mēnešus gaidīju(!) un nu tiku pie Škoda Octavia Scout, izlaidums 2018. gada marts.
ŠAUSMĪGI GARLAICĪGA MAŠĪNA!!! Ļoti izjūtu, jo iepriekšējā bija dinamiska, ar manuālo kārbu un bez jebkādām gudrībām. Agrāk braucot domāju es, nevis mana mašīna. Bet šajā, ar elektroniku piebāztajā, man vairs nekas nav jādara! Stūri var negrozīt, jo pati griež un grāvī nebrauc. Ātruma kloķis nav jārausta. Agrāk sastrēgumos bija vismaz kāda nodarbošanās, bet tagad - nekā. Sajūga pedāļa vispār nav. Bremzi var nespiest - pati bremzē. Stāvot pie luksofora var gulēt līdz brīdim, kamēr dzird, kad iedarbojas motors. Ja motors ir iedarbojies, tas nozīmē, ka priekšējā mašīna ir izkustējusies un ir laiks pašam mosties. Uzsākot braukt, gāzes pedālis nav jāspiež, jo pati uzsāk uzņemt ātrumu. Priekšā braucošai mašīnai pakaļā neskrien, bet pati samazina ātrumu. Agrāk, ja uz ceļa gulēja kāds beigts dzīvnieks vai kāds priekšmets, ja ceļš bija nelīdzens - bija jāpiepūla smadzenes, jo bija jāizdomā: "Aizķeršu vai neaizķeršu, pārbraukšu vai nepārbraukšu". Bet tagad viss ir pofig, tik augsta, ka visam mierīgi brauc pāri.
Ja kāds braucot piezvana, var telefonu no kabatas ārā nemaz neņemt un sākt runāt. Un tik super pieklājīga - katru reizi, kāpjot ārā gādīgi atgādina: "Sienījamais saimniek, lūdzu neaizmirstiet mašīnā savu telefonu". Agrāk, ja izbeidzās logu šķidrums, tad viņš vienkārši izbeidzās. Bet tagad - jau iepriekš brīdina. Agrāk, ja vilku piekabi un nedega tai kāda lampiņa, es par to uzzināju tikai no policista. Bet šī Škodiņa nevis vienkārši pasaka, bet norāda, konkrēti kura nedeg!
Nav vairs braukšanas prieka un nekāda braukšanas azarta, nav vairs tās sajūtas, ka sēžu pie stūres un vadu automašīnu. Tagad viss ir savādāk. Tagad braucot mums ir savstarpējs dialogs ar mašīnu: "Nu ko, bremzēsi Tu, vai man bremzēt?". Priekšējā sāk ieskrieties: "Vai man spiest gāzes pedāli un ķert viņu, vai Tu pati to darīsi?" u.t.t., u.t.t.
Jā, un paldies Seb līzingam!
Ja jau garlaicīga, tad uzliec kaut kādus kloķīšus un podziņas. Un spaidi stāvēšanas laikā.
Tevi paklausoties rodas iespaids, ka ar vecu auto korķos stāvēt ir pavisam interesanti.
Lielākā daļa minēto funkciju ir aktivizējama pašam, ko es ikdienā nedaru. Savādāk piestartējot mašīnu aktīvs ir tikai tomāts un start/stop, pēdējo deaktivizeju uzreiz pēc piešķilšanas. Vienīgais ko lietoju daudz maz regulāri Ir ACC uz bāņiem. Line assist darbosies tikai vasarā, kamēr sensori nav piedzīti ar dubļu vai sniega kārtu.
Tãtad par spēļmantiņas nelietošanu tiek brangi pārmaksāts
Kāpēc ir jāpērk par savu naudu to, no kā nav "braukšanas prieka" ?
"Nu ko, bremzēsi Tu, vai man bremzēt?". Priekšējā sāk ieskrieties: "Vai man spiest gāzes pedāli un ķert viņu, vai Tu pati to darīsi?" u.t.t., u.t.t.
vēl var pielikt- jūtu sievu šodien neesi vibrējis-izvibrēt!
Interesanti, vai tad, kad tā adaptīvā kruīza kontrole pati sāk piebremzēt mašīnu, es ceru, ka bremžu uguņi aizmugurē iedegās?
Par to mašīnas pašbremzēšanu gan atceries, ka stāvošus mērķus tā ne vienmēr pamana.
Pašam ar to acc gadījās nogriezties krustojumā un šis deva virsū diezgan šerpi jo domāja ka atpaliekam. Nu paspēju noreaģēt, bet ja būtu ziema un slidens varēja iznākt savādāk. Iespējams esp savāktu bet nu tā kaut kā.
Vakar SEB Auto dienās mani sajūsmināja Suzuki-Vitara. Ĕrta, augsta sēdpozīcija, klusa, līgana gaita, plašums salonā, jo augsti griesti. Un cenas šobrīd samazinātas, tās sākas no 14 tūkst.EUR. Motors uzticamais 1, 6 litru benzīnnieks bez turbīnas - stabila vērtība.
Es te biš biju apsmadzeņojis ideju par jaunu Seat Leon FR, bet beigās iegādājos 10-gadīgu Jaguar XF. Tagad ar to atrodos Slovākijā un nupat smuki iztrakojos pa kalnu līkumiem un visādiem maziem lauku celiņiem. Savi kasjaki jau ir, kā 10-gadīgam premiumam, bet bagaidām savu izvēli nenožēloju. Bet par to jau tad drīz topikā "Jaguar XF dzīvē".
GB12 rakstīja: Es te biš biju apsmadzeņojis ideju par jaunu Seat Leon FR, bet beigās iegādājos 10-gadīgu Jaguar XF. Tagad ar to atrodos Slovākijā un nupat smuki iztrakojos pa kalnu līkumiem un visādiem maziem lauku celiņiem. Savi kasjaki jau ir, kā 10-gadīgam premiumam, bet bagaidām savu izvēli nenožēloju. Bet par to jau tad drīz topikā "Jaguar XF dzīvē".
Seat Leon FR būtu atbilstošs šim topikam un ļoti dzīvespriecīga izvēle noteikti.
kasinsh79 rakstīja:
GB12 rakstīja: Es te biš biju apsmadzeņojis ideju par jaunu Seat Leon FR, bet beigās iegādājos 10-gadīgu Jaguar XF. Tagad ar to atrodos Slovākijā un nupat smuki iztrakojos pa kalnu līkumiem un visādiem maziem lauku celiņiem. Savi kasjaki jau ir, kā 10-gadīgam premiumam, bet bagaidām savu izvēli nenožēloju. Bet par to jau tad drīz topikā "Jaguar XF dzīvē".
Seat Leon FR būtu atbilstošs šim topikam un ļoti dzīvespriecīga izvēle noteikti.
Iespējams, bet, ja esi pamanījis no visādiem maniem postiem, es kaut kā uz jaguāru cierēju jau pasen (nu, patīk man tie no pelēkās masas atšķirīgie auto, cik nu mūsdienu autoglobalizācijas laikmetā tas vairs iespējams - saabi, jaguāri, alfas). Kaut ko jaunu jau vienmēr var paspēt iegādāt (vēl gan apdrošināšana nemaksā tik daudz, lai varētu jaunu džagu atļauties ), bet patrāpījās, ka šito zināms cilvēks tirgoja, tad nu izdomāju - kad vēl, ja ne tagad.
labs komentārs par ķīniešu auto
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?