Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

Vēl runājot par ietilpīgo universālo mašīnu, pastāv iespēja pārbūvēt pēc savām vēlmēm. Radinieks darba vajadzībām paņēma šādu, lai ierīkotu mobilo servisu.

Jaunu pārbūvēt gan varētu maksāt vēl vismaz vienu mašīnu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Viss labi, bet vai tāds iegādājams JAUNS auto?...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Ja ne pie ražotāja, tad pie pārbūvētājiem noteikti var pasūtīt. Latvijā gan neesmu dzirdējis, ka kāds ņemtos ar tik nopietnu pārbūvi privātam transportam, Jelgavā vairāk ar mikroautobusiem ņemās, bet Eiropā noteikti var atrast.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

msh rakstīja: Vispār jau atsevišķi ražotāji ar start-stop spēlējās daudz daudz senāk nekā "gandrīz 10 gadus" - teiksim, mk3 golfu varēja nopirkt ar aprīkojumu, kas ietvēra ko tādu.

Man patīk tevis nosauktās starteru cenas - es ceru ka bremzēšana tev nav tikpat nesvarīga kā motora iedarbināšana, un kad pienāk laiks kaut ko darīt bremzēm, tām netiek likti vislētākie sūdi kā startera gadījumā

Pieprasījums pēc planšetēm nav - vienkārši ražotājiem vajag izdomāt kaut ko jaunu, savādāk kā tad tā ražos desmitiem gadu +/- to pašu + skārienjūtīgs ekrāns, bez šaubām, ir lētāks par vairākiem blokiem ar pogām un spidometru...

"Lētais sūds" man saabam makstu ap 80, Volvo bija ap kādiem 50, ja pareizi atceros. Atslābsti, puikiņ, es vienkārši neeju pirkt uz veikalu - ir citas iespējas.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Es tak zinu ka tu autoveikalus neapmeklē - tu maksā par servisa sagādnieka pakalpojumiem

taaneko Reģ.: 30.07.2008
5 0 Atbildēt
taaneko Reģ.: 30.07.2008
5 0 Atbildēt

m.youtube.com/watch?v=e5PSiVpJxYc

Bija man arī līdzīga nojauta- automašīna pircējam nevis lietotājam.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
4 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Vēl runājot par ietilpīgo universālo mašīnu, pastāv iespēja pārbūvēt pēc savām vēlmēm. Radinieks darba vajadzībām paņēma šādu, lai ierīkotu mobilo servisu.

Jaunu pārbūvēt gan varētu maksāt vēl vismaz vienu mašīnu.

Latvijā pārbūvējot nepiereģistrēsi. Jāpārbūvē citur, turpat jāpiereģistrē un tikai tad var braukt reģistrēt uz Latviju.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Man Hondai-Jazz tagad 26 tūkst.km, viss ļoti labi, nekas neplīst.

Škodai-Fabijai 111 tūkst.km, jāremontē bijušas tikai dažas lētas lietas saistībā ar piekari un bremzēm. Piemēram, šī gada sākumā nobeidzās viens riteņa gultnis. Motoram, gāzes iekārtai, ātrumkārbai, sajūgam viss ideāli.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 2 Atbildēt

Patlaban, sakarā aresošā autoparka nolietošanos iedziļinās jautājumā- vai vispār ir vērts pirkt jaunu vidējās vai lielās klases auto un ja ir- kādu. Pie maniem nobraukumiem un patikas lauzt auto mazajām klasēm nav cerību novilkt vairāk kā gadu.

p.s.speciāli fanam- piekares detaļas pa vienai nemaina. Tāpat kā bremžu klučus. Maina 4 nevis vienu, divus vai trīs.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Ja nav kur naudu likt, var tā darīt - bet tā pa lielam vienīgās piekares detaļas kas jāmaina pa pāriem ir amarti [jo jaunu kurš darbojas tāpat kā vēl veselais diez vai nopirksi un viens attiecīgi mocīs otru] un varbūt daudzsviru piekarei sviras - bet tikai varbūt, jo ir pietiekami lasīts par karakteriem, kas kādam B5 audī gadā nomaina 1-2 sviras un viss notiek. Stūres pirkstus un stāvābolus var mainīt pa pāriem mīļā miera labad, jo pēc to maiņas prasās pēc savērsuma.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 2 Atbildēt

Patlaban, sakarā aresošā autoparka nolietošanos iedziļinās jautājumā- vai vispār ir vērts pirkt jaunu vidējās vai lielās klases auto un ja ir- kādu. Pie maniem nobraukumiem un patikas lauzt auto mazajām klasēm nav cerību novilkt vairāk kā gadu.

p.s.speciāli fanam- piekares detaļas pa vienai nemaina. Tāpat kā bremžu klučus. Maina 4 nevis vienu, divus vai trīs.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
4 0 Atbildēt

Nu gan tu muldi! Protams - riepas, bremzes, amortizatorus, priekšējās halogēnās spuldzes un vēlams arī piekares bukses nemaina pa vienam! (vismaz pa pāriem) Bet kapēc gultņi jāmaina? Ok, viens izbeidzās - mainam abus! Pēc pāris gadiem atkal viens izbeidzas (varbūt pat tajā pašā pusē kur iepriekš) - tad atkal mainam abus? Kas faktiski nozīmē labu gultni aizmest prom! Ar piekares daļām tas pats! Parasti labā puse cieš vairāk, jo tieši ceļa malā ir visādi nelīdzenumi, bedres, aku vāki utt. Tad kapēc piekares daļas jāmaina arī otrā pusē, kur tām nav nekāda vaina? Protams, ja nav kur naudu likt, var visu mainīt pa 2 vai pa 4! Man nekad nav tā bijis, ka kaut ko nomainot vienā pusē, vai pa vienam, pēc laika izbeidzas kaut kas otrā pusē. Braucu daudz. Aizmugurē, ja kāda lampiņa izdeg arī maini uzreiz visas abās pusēs vai tikai izdegušo?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pārējais viss būtu pareizi, bet kāda iksa pēc halogēnspuldzes būtu pa pāriem jāmaina? Tās ir ksenona spuldzes, kuras tā jāmaina, jo noveco un paliek zilas, un tad nosprāgst, un otra visdrīzāk arī jau ir zila - halogēnam šādas problēmas nav.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
2 0 Atbildēt

Hey fans!

Kas tad tas par nobraukumu - 26k! Tur nekas nedrīkst plīst vispār, ja vien auto nav galīga misene. Būs tev 260k nobraukums un tad tiešām varēsi lielīties, ja nekas nebūs plīsis līdz tam! Tiešām novēlu, lai tā būtu! 111k jau arī nekas daudz nav - kādu 3 - 5 gadu nobraukums. Būtu ļoti dīvaini, ja kas plīstu. Tad tādu auto nedrīkst pirkt nekādā gadījumā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 1 Atbildēt

Nu tā. No vakardienas man ar msh ir kaut kas kopīgs - līdzīgs logo uz auto!

Honda CR-V un Opel Zafira laiks ir beidzies. Vismaz pagaidām.

Cerams, ka Mutivan kalpos labi, 205 ZS dīzelītis strādās nevainojami un DSG kārba raizes nesagādās!

Attiecībā par CR-V gaidiet tuvākajā laikā raksta turpinājumu iepriekšējam rakstam par CR-V izmaksām!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Apsveicu ar darījumiem Jaunu Multivan paņēmi, vai? Tam jābūt ļoooti baudāmam ('C) auto gan.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

2 gadīgu ar 57 000 km uz tāfeles.

Long versija, Comfortline aprīkojums, ar labām LED gaismām (nav gan diemžēl tik advansētas kā dažiem ), vieglmetāla diskiem, 3 zonu klimatu, navigāciju, parkošanās sensoriem, noņemamu sakabes āķi, elektriski atveramu/aizveramu bagažnieku un pasažieru durvīm arī kreisajā pusē.

Iepriekš jauns iegādāts LV, lietoja, cik saprotu, LOV (Latvijas Olimpiskā vienība), kas šo konkrēto auto bija nodevusi lietošanā BMX federācijai.

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

Latvijas sportistiem iet vai nu baigi labi(nopirka jaunu) vai nu pavisam štruntīgi? (pārdeva lai formas nopirktu)

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 0 Atbildēt

Pārdeva, jo krājkasīte vairs nebija vajadzīga. Šis piedāvājums bija pat līdz manīm atnācis.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Tās fofāgena elektrodurvis ir vārīgākas par jēlu olu. Izjūk pie pirmās pat nelielas spēka pielikšanas (kad nezin, ka elektro). Tā ka šiem jāsāk ar to, ka jāuzliek zīmīte, lai nedo dies nesāk raustīt

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Sānu durvis, kas ir vājā vieta, ir mehāniskas

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

ā es izlasīju, ka arī sānu durvis elektrificētas.

Unfuck!

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 0 Atbildēt

bagažnieks elektrisks, viņš uzsvēra, ka durvis ir sānos arī kreisaja pusē.

karoč,sanaca nomikam, ka caram:

"kaznjits neljza pomilovatj"(komatus saliek pisarjs, ka grib)

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Izlasīju savu postu vēlreiz. Sirgam taisnība. Tik tiešām var saprast i tā, i tā.

Labošos

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Un tātad, turpinot tēmu par JAUNU auto. Noskatījos: www.delfi.lv/auto/zinas/atruma-cilts-maris-olte-brauc-makskeret-ar-elektromobili.d?id=49956109

Jāsaka, ka tie 250km ir jau ļoti ok standarta pilsētniekam (piem., man - kā otrajam auto) ar vienu uzlādi.

Ļoti uzrunā konkrētais modelis.

www.nissan.lv/automobili/jauni-automobili/leaf.html

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Uzsvars uz to "kā otrajam".

arba Reģ.: 16.12.2002
3 0 Atbildēt

tieši otrādī, kā PIRMAJAM !

tieši ikdienai, nevis svētdienas izbraucieniem

svētdienas izbraucieniem vai liels ģimenes auto vai mazs sporta auto , vai vēl labāk - abi !

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Kādu maziņu maziņu dīzeļa vai benzīna ģeneratoru bagāžniekā tomēr gribētos. Ja nu kas nesaplānojas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Vai arī kādu mazu extra aķi, ar ko līdz mājām aizripināties u.tml.

insekc Reģ.: 24.03.2003
4 0 Atbildēt

Ja Latvijas auto nodokļu sistēma būtu radītas dabas aizsardzībai nevis piķa kāšanai ( jo maksājam nevis par nobrauktiem km, patērēto degvielu, nodeldēto ceļu, bet par auto "ŠILTI"), tad varētu garāžā/pagalmā turēt pat 3 dažādus auto, bet tā jāizvēlas viens, kurš der visiem gadījumiem. Pagaidām es neriskētu ar elektroauto ne sēnēs dziļi mežā iebraukt, ne uz Porto ekskursijā aizbraukt. Nākas vien izvēlēties SubaruOutback (latvietis taupīgais).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Un atkal, kāpēc tāds Nissan Leaf tik dārgs? Kas nogalina vēlmi tiešām pirkt jaunu elektroauto...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Tas lai tu pirktu auto ar iekšdedzes dzinēju.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Gribi pirkt olas no vistām, kas nedzīvo sprostos? Maksā vairāk.

Gribi pirkt auto, kas it kā saudzē vidi? Maksā par savu hobiju.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Kāpēc tik dārgs? Jo tas aprīkots ar akumulatoru, nevis pagarinātāja spoli grabažniekā vai pantogrāfu uz jumta. Vēl vairāk - nevis šādu tādu akumulatoru, bet gan litija jonu akumulatoru. Un lētāka tā padarīšana diez vai paliks, drīzāk dārgāka, jo tā pseidoekoloģija sadzīs litija cenas griestos, pie viena telefonu cenas arī bik paceļot.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tas leafs bija teju vislielākas suuuds, kurā nesen ķīpsalā visiem bija publiska iespēja pa 7eur iekāpt pasēdēt.Nezinu kuru orgānu saspiedušam ir jābūt, lai to plastmasasgabalu pirktu par savu naudu...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Šodien un rīt Jelgavā jaunu auto testi seb.lv/auto. Taču auto pasākums ar 50 auto modeļiem un izbraukt iespēju. Tas ir tik nenozīmīgs, ka neviens te to nepiemin?

zhuks Reģ.: 01.12.2005
2 0 Atbildēt

SEB līzinga Auto dienas Jelgavā un Jēkabpilī

Aicinām izbraukt ar 75 dažādām automašīnām, piedalīties aizraujošos konkursos un uzzināt savas iespējas saņemt finansējumu vērienīgākajā auto pasākumā – SEB līzinga Auto dienās Jelgavā un Jēkabpilī.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Savulaik piedalījos WhatCar.lv aicinātājos jaunu auto testos. Pie dīleriem. Īsi, bet tomēr patīkami izbraucieni dažādos režīmos. Pārtraucu, kad izlasīju apskata virsrakstu netā - “potenciālie pircēji dalās pārdomās”... nemaz doma toreiz nebija neko tādu pirkt - mani aicināja, es piedalījos un attā!

jjjj Reģ.: 13.04.2018
13 1 Atbildēt

Tikko atvēra GreenMotors, aizgāju uz testa braucienu, pasūtīju, 6 mēnešus gaidīju(!) un nu tiku pie Škoda Octavia Scout, izlaidums 2018. gada marts.

ŠAUSMĪGI GARLAICĪGA MAŠĪNA!!! Ļoti izjūtu, jo iepriekšējā bija dinamiska, ar manuālo kārbu un bez jebkādām gudrībām. Agrāk braucot domāju es, nevis mana mašīna. Bet šajā, ar elektroniku piebāztajā, man vairs nekas nav jādara! Stūri var negrozīt, jo pati griež un grāvī nebrauc. Ātruma kloķis nav jārausta. Agrāk sastrēgumos bija vismaz kāda nodarbošanās, bet tagad - nekā. Sajūga pedāļa vispār nav. Bremzi var nespiest - pati bremzē. Stāvot pie luksofora var gulēt līdz brīdim, kamēr dzird, kad iedarbojas motors. Ja motors ir iedarbojies, tas nozīmē, ka priekšējā mašīna ir izkustējusies un ir laiks pašam mosties. Uzsākot braukt, gāzes pedālis nav jāspiež, jo pati uzsāk uzņemt ātrumu. Priekšā braucošai mašīnai pakaļā neskrien, bet pati samazina ātrumu. Agrāk, ja uz ceļa gulēja kāds beigts dzīvnieks vai kāds priekšmets, ja ceļš bija nelīdzens - bija jāpiepūla smadzenes, jo bija jāizdomā: "Aizķeršu vai neaizķeršu, pārbraukšu vai nepārbraukšu". Bet tagad viss ir pofig, tik augsta, ka visam mierīgi brauc pāri.

Ja kāds braucot piezvana, var telefonu no kabatas ārā nemaz neņemt un sākt runāt. Un tik super pieklājīga - katru reizi, kāpjot ārā gādīgi atgādina: "Sienījamais saimniek, lūdzu neaizmirstiet mašīnā savu telefonu". Agrāk, ja izbeidzās logu šķidrums, tad viņš vienkārši izbeidzās. Bet tagad - jau iepriekš brīdina. Agrāk, ja vilku piekabi un nedega tai kāda lampiņa, es par to uzzināju tikai no policista. Bet šī Škodiņa nevis vienkārši pasaka, bet norāda, konkrēti kura nedeg!

Nav vairs braukšanas prieka un nekāda braukšanas azarta, nav vairs tās sajūtas, ka sēžu pie stūres un vadu automašīnu. Tagad viss ir savādāk. Tagad braucot mums ir savstarpējs dialogs ar mašīnu: "Nu ko, bremzēsi Tu, vai man bremzēt?". Priekšējā sāk ieskrieties: "Vai man spiest gāzes pedāli un ķert viņu, vai Tu pati to darīsi?" u.t.t., u.t.t.

Jā, un paldies Seb līzingam!

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 4 Atbildēt

Ja jau garlaicīga, tad uzliec kaut kādus kloķīšus un podziņas. Un spaidi stāvēšanas laikā.

Tevi paklausoties rodas iespaids, ka ar vecu auto korķos stāvēt ir pavisam interesanti.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Lielākā daļa minēto funkciju ir aktivizējama pašam, ko es ikdienā nedaru. Savādāk piestartējot mašīnu aktīvs ir tikai tomāts un start/stop, pēdējo deaktivizeju uzreiz pēc piešķilšanas. Vienīgais ko lietoju daudz maz regulāri Ir ACC uz bāņiem. Line assist darbosies tikai vasarā, kamēr sensori nav piedzīti ar dubļu vai sniega kārtu.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Tãtad par spēļmantiņas nelietošanu tiek brangi pārmaksāts

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Pa lielam tā viš ir!

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Kāpēc ir jāpērk par savu naudu to, no kā nav "braukšanas prieka" ?

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 0 Atbildēt

"Nu ko, bremzēsi Tu, vai man bremzēt?". Priekšējā sāk ieskrieties: "Vai man spiest gāzes pedāli un ķert viņu, vai Tu pati to darīsi?" u.t.t., u.t.t.

vēl var pielikt- jūtu sievu šodien neesi vibrējis-izvibrēt!

jjjj Reģ.: 13.04.2018
3 0 Atbildēt

Interesanti, vai tad, kad tā adaptīvā kruīza kontrole pati sāk piebremzēt mašīnu, es ceru, ka bremžu uguņi aizmugurē iedegās?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Deg

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Deg kamēr neuzspiež gāzi.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Par to mašīnas pašbremzēšanu gan atceries, ka stāvošus mērķus tā ne vienmēr pamana.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Otrs trakums ir, kad tā pašbremze pamana virtuālu mērķi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Pašam ar to acc gadījās nogriezties krustojumā un šis deva virsū diezgan šerpi jo domāja ka atpaliekam. Nu paspēju noreaģēt, bet ja būtu ziema un slidens varēja iznākt savādāk. Iespējams esp savāktu bet nu tā kaut kā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 1 Atbildēt

Vakar SEB Auto dienās mani sajūsmināja Suzuki-Vitara. Ĕrta, augsta sēdpozīcija, klusa, līgana gaita, plašums salonā, jo augsti griesti. Un cenas šobrīd samazinātas, tās sākas no 14 tūkst.EUR. Motors uzticamais 1, 6 litru benzīnnieks bez turbīnas - stabila vērtība.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Es te biš biju apsmadzeņojis ideju par jaunu Seat Leon FR, bet beigās iegādājos 10-gadīgu Jaguar XF. Tagad ar to atrodos Slovākijā un nupat smuki iztrakojos pa kalnu līkumiem un visādiem maziem lauku celiņiem. Savi kasjaki jau ir, kā 10-gadīgam premiumam, bet bagaidām savu izvēli nenožēloju. Bet par to jau tad drīz topikā "Jaguar XF dzīvē".

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Es te biš biju apsmadzeņojis ideju par jaunu Seat Leon FR, bet beigās iegādājos 10-gadīgu Jaguar XF. Tagad ar to atrodos Slovākijā un nupat smuki iztrakojos pa kalnu līkumiem un visādiem maziem lauku celiņiem. Savi kasjaki jau ir, kā 10-gadīgam premiumam, bet bagaidām savu izvēli nenožēloju. Bet par to jau tad drīz topikā "Jaguar XF dzīvē".

Seat Leon FR būtu atbilstošs šim topikam un ļoti dzīvespriecīga izvēle noteikti.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

GB12 rakstīja: Es te biš biju apsmadzeņojis ideju par jaunu Seat Leon FR, bet beigās iegādājos 10-gadīgu Jaguar XF. Tagad ar to atrodos Slovākijā un nupat smuki iztrakojos pa kalnu līkumiem un visādiem maziem lauku celiņiem. Savi kasjaki jau ir, kā 10-gadīgam premiumam, bet bagaidām savu izvēli nenožēloju. Bet par to jau tad drīz topikā "Jaguar XF dzīvē".

Seat Leon FR būtu atbilstošs šim topikam un ļoti dzīvespriecīga izvēle noteikti.

Iespējams, bet, ja esi pamanījis no visādiem maniem postiem, es kaut kā uz jaguāru cierēju jau pasen (nu, patīk man tie no pelēkās masas atšķirīgie auto, cik nu mūsdienu autoglobalizācijas laikmetā tas vairs iespējams - saabi, jaguāri, alfas). Kaut ko jaunu jau vienmēr var paspēt iegādāt (vēl gan apdrošināšana nemaksā tik daudz, lai varētu jaunu džagu atļauties ), bet patrāpījās, ka šito zināms cilvēks tirgoja, tad nu izdomāju - kad vēl, ja ne tagad.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

youtu.be/_ZWKzFFrbjg?t=250

labs komentārs par ķīniešu auto

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti