Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
AWD Reģ.: 21.12.2016
4 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ja tas, ka klimata kontrole ir funkcija kaut kur izvēlnē, tev traucē, tad ir viens no diviem variantiem - vai nu tu nemāki lietot klimata kontroli, vai arī tā klimata kontrole ir sūds. Klimata kontrole ir ierīce, kuru ir jāaiztiek īpašos gadījumos - pārējā laikā tā automatizē trīs vai četrus ripuļus, kurus tev būtu jāgroza, bet tā vietā to visu automātiski dara elektronika, vadoties pēc uzstādītās temperatūras. Ja tu esi viens no tiem, kas ir iedomājies ka aukstā laikā normālo 22 vai cik grādu vietā pieprasot HI, tas paātrinās uzsilšanu, un otrādi, aukstā laikā pieprasot LO cerībā ka tas ātrāk atvēsinās, tās ir iedomas.

Par mašīnas plašumu priekš sēdēšanas tu ar savu sēdoša suņa augumu neesi īsti kompetents spriest, jo tava auguma cilvēki ērti var iekārtoties jebkur, es to saku kā 1,95m garš indivīds Bildēs redzama šaurs, saspiests salons, kur, tā kā priekšā sēž divi tādi kā tu, pierāvuši ķebļus klāt, tad aizmugurē varētu iekāpt trīs tādi kā es - pirmās paaudzes šarāns ir plašāks, garantēju.

Skaidrs, ka tu esi no tiem, kas visu zina [vismaz par II golfu], visu saprot un kam par visu ir viedoklis, bet nebūtu par skādi bišķi piestrādāt pie izteiksmes formas - nav obligāti visu laiku kaut kas jānoliek vai kādam jābrauc virsū, ja gribas kaut ko pateikt; pīs

sciroco Reģ.: 18.12.2002
7 0 Atbildēt

Kādam būs interesanti lasīt par VW JETTA 1.4 TSI (122) 2014 gada ?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Raksti tik augšā! Kāda kārba - DSG, jau salūza?

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Mašīnu pirku sev, tāpēc paņēmu 6-kpp

es vakarā, vai rīt uzrakstīšu

2014 gada nopirku, 2018 pārdevu

nobraucu 135 000 km

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka mūsdienu auto 100 k līdz 200 k km ir tas brīdis, kad jātaisās vaļā. Kurā brīdī, atkarīgs no konkrētā eksemplāra/modeļa. Lai nākošais īpašnieks rūpējas par to, par ko ražotāji nav padomājuši.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ja esi bijis 1 lietotājs un laicīgi manījis visus šķidrumus, tad jau var ilgāk, bet sāk apnikt tad vecais auto

braucu Reģ.: 27.08.2018
0 0 Atbildēt

Vai kāds zin, kā dīleris izdomā jaunajiem auto akcijas - vai taisa tās tad, kad tuvojas jaunākais modelis un jātiek vaļā no vecā? Vai tās akcijas var kaut kā loģiski paredzēt?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Kāds varbūt zin.

Bet mandomāt, tas viss ir šķidri buļļa mēsli. Ja nu patiesi gadās, ka tieši auto, ko Tev vajag, ir tā akcija, tad OK. Bet 99 gadījumos no 100 tā akcijanbūs tas, ka Tev ienopārdos par it kā velti kaut kādus krāmus, bez kā tāpat var iztikt, bet pat to , ko marketologi paredzejuši, ka krietnais naudas maksātājs ir ar mieru piemaksāt - piemaksāsi, ka čaukst.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 2 Atbildēt

Kā ir novērots un arī redzēts, uz gadu miju var ko lētāk dabūt. It kā dīleriem vajag pildīt plānu.

Te forumā tauta runāja par kaut kādu aziātu "gadu", kas noslēdzas martā vai aprīlī un tad toijotas, kijas u.c. aziātu auto varot dabūt lētāk.

Kolēģis pirms kāda gada pa toijotas dīleru centru grozījās un viņam teica, ka tieši tobrīd rūpnīcā pāriet uz kaut kādu jaunāku dīzeļauto modeļu ražošanu un tobrīd viņi centās nogrūst šeit savestos dīzeļus (teica, ka pēc laika būšot analogi ar benzīniem). Arī kolēģim piedāvāja un piedāvājums bija diezgan labs - samērā labi aprīkota dīzeļa toijota par samērā labu cenu.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

principā jā, pirms jauna modeļa biež vien ir vecs ar visādam paketēm komplektā

sciroco Reģ.: 18.12.2002
8 0 Atbildēt

Jetta 1,4 TSi (122 zs) 6-kpp, R16, Trendline ar pāris paketēm, kas toreiz nāca komplektā par labāku ciparu. Īstenībā komplektācijā nebija slikta, cilvēkam kā man, kas pārsēdās uz jauna auto no 20 gadīga.

Bija: pr. un aizm. parkošanas sensori, divzonu klimat, sēdekļu apsilde, logu špricējamo apsilde, lukturu mazgāšana, miglas priekšā, kruīze, MFA+ (laba štelle, iesaku) un mūzika ar 8 skaļruniem (ne tā krutāka galva, bez sensora, bet ļoti laba skaņa)… iespējams kaut ko aizmirsu.

Tātad, rezumē par tehnisko pusi:

Ritoša daļa – ir mīkstāka ne kā jaunam Golfam, Passatam un Tiguanam. Manuprāt patīkamāka, jo Golfs tiešām likās par cietu.

Nobraucot 135 000 km ritošajā tik vienreiz mainīti zaldātiņi, kas interesanti, garantijas laikā to izdarīja bez maksas. Garantija man bija līdz 120 000 km.. pie 130 000 km nomainīja pa vienai buksei, priekšējos plauktos (nebija vel saplēsti un izgāju TA, bet servisā parādīja, kustējās diezgan un nemaksāja daudz

Uzskatu ka ļoti labs radītājs ritošai!

Elektronika – neviena gļuka (sensori, mūzika, vadība, kondicionieris, un citi), strādāja perfekti, bez aizrādījumiem

6 ātrumu mehāniskā ātrumkārba – ļoti labi pielasīti ātrumi šim motoram! Uz 100km/st kaut kas nedaudz virs 2000 rpm. Slēdzas ļoti viegli un saprotami. Pilnīgi nekādas izmaiņas no 0 līdz 135 000 km.

TSi motors – pats pa sevi motors, gaita, ļoti-ļoti patika. Viņam stabila grieze jau no tukšgaitas līdz redlainam (no 1200 rpm jau virs 200nm). Iet ka vilciens, tērē maz (varēja dabūt 4,9-5,2 litri ceļojumos un 6-7 pilsētā. Pilsētā, ziemā, kad jau sen nedomāju par patēriņu, virs 7,5 nekad nebija)

BET!!! šim motoram ir divas kaites:

1) Ķēde – pēc rūpnīcas datiem viņa skaitās mūžīga, bet reāli ir ļoti plāna un viegli stiepjas. Ja nezini un bieži liec mašīnu ātrumā, atstājot, neliela kalnā, jau pie 40 000 km var sākt grabēt ķēde un ir steidzami tā jāmaina. Es zinot šo problēmu, nekad stāvvieta nebiju atstājis mašīnu robā, tāpēc vel pie 135 000 km, taisot diagnostiku pirms pārdošanas, man pateica, ka leņķi sadalenēm vel atļautas robežās un mainīt ķēdi vel nav vajadzības

2) Izplūdes kanāli TSi galvā – tie vienkārši ar laiku aizaug. Jo mazāks motors jo šaurāki kanāli un ātrāk aizaug. Un vienā dienā – “ček” un avārijas režīms… servisa apmeklējums.

Man tas notika garantijas laikā, pie 85 000 km. Sataisīja bezmaksas protams. Bet tā arī nevarēja paskaidrot, ko darīt lai tā vairāk nenotiktu.

Par Molleri, kur pirku auto:

Pārdošanas nodaļa – Super. Lai gan viedoklis veidojās tikai no tā pārdevēja kas pārdeva mums auto (ar citiem nav runāts), bet vienalga, iespaids palika ļoti pozitīvs !

Garantijas nodaļa – arī Super, lai gan es vienmēr uztraucos: “tūlīt man liks maksāt par kaut ko, teiks ka tas nav garantijas gadījums, ka pats salauzu vai ko tam līdzīgu”, vis vienmēr noritēja gludi, profesionāli, ar labu attieksmi pret klientu. Lai cik man būtu problēmas, piemēram kur es piekasījos pie mikro plaisas aizmugurēja lukturi, kuru samainīja bez runas un vienmēr tiku pie maiņas auto!!! Kas ir liels pluss, manuprāt. Ne reizi nebija par maiņas auto jāmaksā (tikai degviela). Bija gadījumi kad nevarēja atrast brīvu mašīnu, bet pietika nedaudz uzstāt, un vis bija kartībā

Serviss – teiktu ka Super, bet nē, bija problēma un dēļ viņas man bija grūtības pirms pārdošanas.

Sākās vis ar galvas kanālu tīrīšana, pie Dillera, tas notiek tā: noņem padonu apakšā, vāku augšā, vāku sānā, ķēdi (sīkumus). Tad noņem galvu, izjauc un uz galda tīra, mehāniski, tos kanālus kuri aizauga.

Salika kopā, atdeva auto: pēc nedēļas tehniskā apskatē ieliek vieninieku par nenozīmīgu eļļas noplūdi no motora :O Es šokā, uz Molleri. Tur konstatē ka sulojas no apakšējā padona, sataisa – atkal tek. Sataisa 3 reizi, paņemot mašīnu uz diennakti lai visa eļļa notek un var kārtīgi sataisīt– atkal pil.

4-tā reizē pamana ka tek no sānu vāka, nevis apakšas Sataisa, ir ok

Bet vieninieks apskatē tā palika!!! bet auto vajadzēja pārdot (dzīves apstākļi mainījās un vajadzēja universālu). Un jebkurš kas zina par csdd eksistenci skatās, kā tad gāja šim auto tehniskā, kas ar nobraukumu un tt. Es pats tā daru vienmēr un es, piemēram, uztrauktos un vai vispār gribētu pirkt mašīnu par ~10 000 euro, gandrīz jaunu, ar eļļas noplūdes problēmu.

__________________________________________________________________

Tātad: kam negribās visu lasīt, kopsavilkums:

Garantijas laikā mainīti zaldātiņi un tīrīti kanāli motora galvā

Pēc garantijas ir mainīti: divas bukses priekšējos plauktos un vienreiz bremžu kluči .

UN VISS, 4-rus gadus tikai apkopes un līzinga maksājums!!! un vienmēr uz riteņiem !!!

(pat tad ja saplīsīsi citur Europā, jo ir VW mobilitāte)

Ir veiktas visas regulāras apkopes. Eļļa mainīta biežāk (reizi 20 000km) ne kā iesaka to darīt rūpnīca (30 000km). Eļļas mainītas tikai pie dīlera, ar viņu detaļām, nekāds aftermrket.

Auto ļoti patika. Pat tā problēma ar galvas kanāliem ir sīkums salīdzinājumā ar patīkamo, jaudīgo un vienlaicīgi ekonomisko TSi motoru. Priekš sevis sapratu, ja tas notiek reizi 80 t km, nekas traks 3-4 tīrīšanas motora resursu laikā (lasīts ka šis 122zs 1,4 TSI droši nobrauc 250 000+ km un vel iet)

Ir ļoti patīkami saņemt savā īpašumā JAUNU mašīnu Neizmirstamas sajūtas !!!

photos.app.goo.gl/nGepPPT28sNpg7qr6

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Eļļu nesāki jau pieliet uz šitādu 20 000 intervālu?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Parādi man kādu ārzemēs ekspluatētu auto, kam būtu tā eļļa mainīta biežāk par ražotāja noteikto 30k.Kā arī, tas taču sen ir zināms, ka daudzmaz sarežģitākas konstrukcijas motoram vienkārši ar pliku eļļu braukt ir tuvākais ceļš uz finansiāli ietilpīgu remontu.Tas ir tā priekš lohiem apzināti "nejauši" izpopularizēts, ka "es tik mainīju un neko citu nedarīju".

Būtu to jettu ar to pusaizsērējušo galvu jau kā bezgarantijas ieļečījis kādam loham, tas lohs būtu drīzvien samaksājis krietnu summu un tad tālāk viņš (drošvien) būtu žēli stāstījis, cik slikti viss tur ir. Un tā "mūžīgā" ķēde neiet nevienam- ne vw, ne bmp,ne zaz, nekam viņa neiet.Jautājums tikai, cik/kurš ir gādīgs un skurpulozs saimnieks un kā kuram ir ar dzirdi un ar sirdsapziņu.Jo vairumā gadījumu par visu tomēr maksā "Nākamais Lohs".

sciroco Reģ.: 18.12.2002
1 0 Atbildēt

Paziņa nopirka TDi Jettu, maina pie dillera uz 30 000km un uz 15 000 pie brāļa, servisā No vienas puses labāk ne ka mana sistēma (20 t km), bet viņu gadījumā gan būs grūti pierādīt klientam (ja pārdos to Jettu kādreiz), jo zīmogs Molleri ir dokuments, bet vardi ka ir mainīts biežāk ir tikai vardi

Starp citu, visas firmas mašīnas arī - maina kā nosaka rūpnīca (VW 30 000 km). Nevienam neieteiktu ņemt bijušo firmas auto

Ar ķēdi nav tik traki, manuprāt. Visiem VW izņemot Jettu ir AutoHold (automatiska rocene) un var teikt ka 150 000 km nevajadzētu būt problēmai ar ķēdi. Un nav jau tā ka viņu nevarēs dzirdēt, kad klac-klac taisīs. Nomainīs un līdz 300 000 km nav jādomā par to.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Es neko, tik visu cieņu, ja kāds tiešām rūpējas gan par sevi gan par "nākamo".Par mjollera darbiem ir visu laiku vislabākais pierādījums viens- tas ir Rēķins.Nezinu, kā tagad ar to ir garanijas periodā, kad pēc klienta pieprasījuma maina lielāku detaļu.Attiecībā uz audi, sen neeksistē servisa grāmatas un tu nekādi nevari uzzināt smalkas detaļas par to, ko mašīnai ir darījis iepriekšējais saimnieks.Kaut arī mašina tava, tev kā vienkāršam interesentam to neviens vairs nestāstīs- ekrānu nerādīs, izziņu nedrukās.Lielākais ko, ja pats esi cilvēcīgs, svarīgākos punktus visdrīzāk cilvēciskā sarunvalodā pateiks.Firmas auto, atkarībā kāda firma- pa lielam ka visdzrīzāk ka nojāts bezkomplektācijas draņķis.

Ar ķēdi ir traki tad, ja motors ir eksotiskas konstrukcijas vai ja relatīvi jaudīgs.Piemēram, 3l audi Tfsi motors ir gimarojs kāds vel jebkad pieredzēts,pat ja daudzmaz garantijas laikā un jebkurā momentā pirms/pēc .Pajoliņu nopeltais tdi tur ne blakus nestāv varbūtējo izmaksu ziņā, jo daudzos gad reālākais vai vienīgais risinājums ir vnk motora maiņa..

Autoholds ir tāds izstrādājums, ka 98% pa ielu braucošo lohu vai nu nezin ka viņiem tas ir,vai nu to vnk nelieto.Ja pavērojam sastrēgumos nospiestās bremzes, kas bezjēgā nonstopā citiem dedzina acis,tāds secinājums uzprasās.Jo jaunāks auto ar spilgtākiem led stopņikiem,jo parasti lielāks lohs izrādās viņa vadītājs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

V6 = eksotisks motors? Ko tu saki par audī jauno 4.2, to, ko ražo pēdējos 15 vai cik tur gadus ?

seller Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Nezinu, mana pieredze rāda, ka Long life eļļu var nemainīt biežāk nekā intervāla servisa dators prasa (noteikts 30000, praksē bija 26-29 tk), braucu jau 10 gadus ar B6 CR TDI (2008.12.- tika ņemts jauns), nobraukti tagad 304 tk, eļļa mainīta tikai pēc intervāla servisa datora paziņojumiem, pavisam bijušas 10 apkopes, eļļu bija jāpielej līdz 1 -1,5 l starp apkopēm, pēdējās TA pa nullēm. Dzinējs nav sagādājis vispār nekādas problēmas, nav ticis ne regulēts, nekas cits nav bijis darīts, pie 301 tk tika mainīts turbīnas aktuātors, pirms laba laika vēl kaut kāds regulators pie ģeneratora, vairāk nekas dzinējam nav bijis jālabo!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tavs variants īsti nav rādītājs - ja tu ar to savu passātu nobrauksi 20 gadus, un joprojām ar motoru viss būs labi - jā, tad vēl varēs piekrist.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

20 g. nesanāks virsbūve pāris vietās rūsē, par ko brīnos, jo pirms tam B4, nerūsēja vispār. Taisos braukt kamēr servisa grāmatā vairs nebūs vietas, vēl divām TA ir tad jābūt 360 tk km. Vēl - varētu būt, ka dzinēja labo stāvokli daļēji nodrošina arī tas ka:

- nobraukums 60-65% sanāk ārpus Rīgas;

- intervāla servisa nobraukums salasās - pa 11-12 mēnešiem, tas ir kamēr eļļa vēl nav novecojusi (2.gadi);

- atbraucot mājās ir jāatver vārti, jāaizver, auto tikmēr darbojas tukšgaitā, sanāk, ka vienmēr pēc ātrākas braukšanas dzinējs kādas 3-4 min darbojas atvieglotā režīmā, kas novērš iespējamo turbīnas pārkaršanu, kas būtu iespējama, ja pēc ātras braukšanas, dzinēju uzreiz aptur;

- lietota tiek tikai Statoil, tagad Nestes degviela.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc tev ir izbrīns par to rūsu? B4, neatkarīgi no tā vai audī vai passāc, tika nokrāsoti ar normālu krāsu, nevis ūdens bāzes krāsu; abiem arī ir daudz nopietnāk apstrādāta apakša.

Latvijas apstākļos, ievērojot CSN, tu to savu turbīnu noteikti nevari uzkarsēt, uzsildīt vienīgi. Karstu turbīnu var ieraudzīt tumsā atverot haubi, jo tās karstais gals ir ķiršsarkans...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Turbīnas vienmēr ieteicams atpūtināt pēc garāka brauciena. Čalis visu pareizi saka -2 min pietiek tukšgaita atdzesēt turbīnu, ja esi nomaucis no Rīgas līdz Cēsīm.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Vispār TSI ir eļļas ēdājs, pat instrukcija bija ierakstīts ka norma ir..l uz 100 km (neatceros gan cik)

Mana Jetta rija eļļu, bet maz, cik saildzināju, citiem 1,4 TSi ēda vairāk ne kā manam.

Man bija tā ka par tiem 20 000 km citreiz es pieleju tik 0,2 l eļļas, citreiz litru. Bija atkarīgs no braukšanas manieres. Ja biežāk gāzē, vairāk rija.

Ja mierīgi brauc tad neko.

Vienā ceļojumā pārbaudīju, 3500 km un līmenis vispār nepakustējās.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Pie šitādas ekspluatācijas turbīnai jau arī bija jābūt kap. remontā.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pieredze rada ka turbīnas ir diezgan izturīgas un kalpo bez remontiem vairāk par 200 000km. Tas gan atkarīgs no eļļas kvalitātes un no tā cik bieži ta eļļa mainīta

Manai Jettai ar turbīnu problēmas nebija.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tas ir - "pie šādas ekspluatācijas"? Pie mums latvijā jau īsti nav kur turbīnu nobeigt, vismaz ne jaunajām mašīnām. Ja tu esi kaut ko palaidis garām - turbīnas pamatā piebeidz divas lietotāju grupas - pirmā, skaitliski lielākā, ir ķeblī pirdējs kas neko nejēdz no dzelžiem un ir ieķēris jaunu tačku - un viņš nejēdz un/vai viņam ir pohuj ka pēc zāģēšanas pa bāni @ 200 kmph nedrīkst tā vienkārši nobremzēt, iebraukt tankā un noslāpēt motoru. Otrā ir gonščegi un wannabegonščegi, kam tās turbīnas mēdz izbeigties no tā, ka no tām tiek izspiests viss, uz ko tās ir spējīgas. Nu labi, ir arī trešā grupa - cilvēki, kam izbeidzas 20-30 gadus vecas turbīnas, kuras jau ir pārdzīvojušas pirmo grupu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Tā kā cita šodien nav par ko parunāt, gribētos speciem pajautāt- kāds ir tas "parasti noklusējamais zemteksts", ja piem jaunauto pircējam (potenciālajam oplīzinga tīkotājam un "par atlikušo vērtību dīlerim atpakaļ atdot" plānotājam) ir vajadzīgs braukt, teiksim 35k gadā.(?)

Te visu laiku un aizkadrā un klātienē tiek sludināts, ka jauna auto tīkotājam neesot pa lielam nekādu problēmu,- ka viņš "tikai samaksā, bet neko nezaudē".Teiksim rupji tā, samaksā 289,- mēnesī un mauc ar 29k vērtu jaunauto, vai samaksā 450 un mauc ar 42k vērtu.Kad Apnīk- vnk atdod atpakaļ, tā ja...(?)

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pircējs nosaka cik brauks. Pārdevējs rēķina un saka, cik bus, dēļ tā nobraukuma, atlikusi vērtība.

Jo lielāks nobraukums, jo mazāka atlikusi vērība, jo lielāks ikmēneša maksājums .

Standarta aprēķinam liek 100 000km robežu. Sanak ja līzings uz 5 gadi, 20t km gadā.

Viens gan jāzina: atlikusi vērtība ir norādīta bez pvn! Ja izdomā to auto izpirkt tad jāmaksā līguma norādīta summa +pvn

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Par otro daļu

Jā, sanak ka noma. Tik atceries, ka ir jāmaksā pirma iemaksa un to gan sanak zaudēt. Jo atdodot auto, lai paņemtu jaunu, atkal vajag 20% kā pirmo iemaksu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jaja, nu ok, tas skaidrs. Bet cits ir, ka (ja) tu gribi gadā virs 15kkm braukt, tad tur nekad nesanāks tā it kā "izdevīgā" nomaslīzinga maksa, kura visur karājas kā tāda ēsma. Ja ņemt pirmo pieejamo daudzmaz normālo tādas "labaslietotas" mašīnas alternatīvu, teiksim to pašu pasātu vai alltraku,vai pofig ko, pa/ap 40ke, nu ta nāksies reāli samaksāt (lasi- izmest, padrirst, etc) kaut kādus 23k 3 gadu laikā.Vai 32k piecos gados,pofig,stiep no kura gala un kā gribi. Vienalga, kaut tu samaksā 1mo iemaksu 15% vai kaut 51%. Tas ir, ja tev pec 3g jeb 5g tas reāli apnīk, un tu tad lepni aizej un saki vo taa, mjoller, reku ir, savāc to savu hlamu un tipa vairāk man nezvani.Un,ja neatdot, citur arī viņu nav kur likt- jo tas reāli nevienam nav vajadzīgs par to ciparu ko tu gribētu dabūt. Tā ir tā realitāte,tikko sākt apskatīt (sapņot) kaut ko "priekš sevis",nevis ka tur par "cenu no" vai "aizbraukt/atbraukt". Vai nu pieciest, vai nu maksāt, nekas cits pagaidām nav izdomāts. Jautājums tikai par katra individuālo ciest/spēju un pamatojumu/attaisnojumu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Man īsti nebija skaidrs kādas paaudzes TSI 1.4 motors tas ir, bet izklausījās pēc 3. Pirmās paaudzes motoriem raksturīga ilga uzsilšana un ķēde jau raujas pie 60tk. Tos izlaida līdz 2013., bet var arī būt uz tavējā.

Katrā ziņā seit mes varam lasīt kā nedrīkt ekspluatet mūsdienu mašīnas, to varēja darīt ar žiguļiem 85.gada. Šie ir tiešās iesmidzes motoori ar turbīnu un ir ļoti jūtīgi uz kvalitatīvu eļļu, tās maiņu. Lai kaut cik saglabātu šo vācu brīnumu eļļa ir jāmaina 8-9 tk., ja ekspluatācija pamata ir pilsetā. Ja brauc uz darbu, kā te viens raksta, no Ventspils uz Rīgu, tad var arī kādus 11 tk. atļauties. Cik sapratu sveces ar nav mainītas? Vēl viens motora sabeigšanas iemesls.

Tev visticamak sāka apaugt ieplūdes/izplūdes vārsti www.drive2.ru/o/b/1337933/ kas ir neizbēgami šiem motoriem. Jautājums ir tikai cik ātri tie apaug. Eļļu arvien vairāk un vairāk ēdīs un būs moments, ka neizsekosi līmenīm u uzkarsēsi motoru. Principā tad motors metams ārā. Pirmajā TSI modifikācijā arī tā ķēde raujas un uztaisa kokteili motorā, arī uz šrotu. Pluss protams turbīna, ja eļļa jau tek pa visām malam, tad viņa drīz aizaug un tur jau vajadzīgs nopietns remonts. Viņa arī jūtīga uz eļļas maiņu.

p.s. nākošo mašīnu apkalpo rūpīgāk un neklausies ko tev dīleris stāsta. Prasi lai maina eļļu biežāk, viņi nevar atteikt. Tad jau vēl kārbās arī jāmina eļļa, ko dīleris citreiz stāsta, ka tā ir neapkalpojama kārba

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Man bija 2014 gada Jetta. Man liekas ka sis bija pirmas paaudzes. Čuguna bloks. Un ja, ilgi sildījās, bet to vareja just tikai kad ārā bija zel 15 grādu

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pareizi, pec 13 gada uzlaboja kedes spiegošanu, lai neparlec

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sveces mainītas, neatceros pie kuras apkopes. Tad kad vajadzēja, pec nobraukuma

Manuprāt 8...11 t km tas ir pa traku. Es brau u 30...35 t gadā, tad man gada būtu jāmaina 4...5 reizes

Motors nebija nobeigts, tie kanāli augs ciet šā vai tā, tik km var būt citi

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pareizi, vārsti arī bija ar uzdegumu

Nesaprotu, kada jega butu mainīt eļļu biežāk

Starp citu, ja līmenis eļļai nokrīt pie min. mfa par to uzraksta.Ta ka to bridi palaist nevar.

Es zinu ka dīleris neatteiks, biežākai eļļas maiņai, ta ir vina nauda, bet nesaprotu kapec man tas būtu vajadzīgs.

Es jau jaunu ņemot zināju ka mašīnā man būs 4-5 gadi. Zināju ka pie 150 000 man beigsies līzinga atlauta robeža un es to auto izpirkt netaisoijos. Eļļu mainīju biežāk ne ka vajag, lai gan braicu loti daidz pa šosejām bez slodzes, lai jau tas motors pakalpo vel aiz mansis, kādam.

Ar motoru vis bija perfekti. Ne eļļas žūšanas, ne sulosanas pie turbīnas, ne graboņas ne kas vispar slikts.. Tu ta raksti itka es piebeigtu to motoru, ta nav. Motortelpa nebija mazgata 4 gadus un izskatījās ka jaunam auto. Auto lec vienmēr un brauc.

Kada tur elas žūšanas, pārkaršana ?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Vispirms gribu pateikties par reālo auto ekspluatācijas izklāstu. Tas sakrīt ar to, ko biju iepriekš lasījis/dzirdējis, bet nedomāju, ka šitās problēmas tik ātri sākas.

Piemēram, man arī ķēde negaidīti nokrita. Biju pārliecināts, ka tam jānotiek uz tik kādiem 150(tā ražotājs), bet palasot forumus atklaju, ka tā ir plaši satopama problēma un viņa jau sāk plīst 100-150(man uz 118 pārlēca). Ja kāds būtu ielicis KIA topikā reālu sava auto ekspluatacijas izklāstu, tad es būtu manīgāks un sāktu jau laicīgi satraukties.

Par čuguna motoru gan aizmirsti, tie izbeidzās jau 90-tajos

Tagad visi autožotāji atvieglina un samazina motora izmērus/svaru. Tie visi ir alumīnija(vieglāks) un sadegšanas kapera tiek apstrādāta ar hoonu(tas krieviski). Ja tas hoons tiek boojats, tad eļļa tev sāk plūst un piedegt. Kā viņu boja - slikti vai jau atstrādāta eļļa, kas mazina berzi. Pastiprinātai berzei tai sadegšanas kamera izveidojas švīkas, pa kuram arī eļļa pastiprinati ieplūst un rezultāta viss piedeg.

Sk. 3.minūti www.youtube.com/watch?v=PLZnPzXu0TY

Atmosferas dzinēja ielaides vārsts vislaik tiek mazgāts ar benzīnu un tas uzdegums tiek attīrīts, bet GDI vairs tas nenotiek. Ja ir pastiprināta eļļas pieplūde, viss aizaug.

Labs video, kas pastāsta atšķirības starp parastu atmosfēras(arī alumīnija) un GDI motoru ar tiešo iesmidzināšanu(tas viss atiecas uz vācu TSI) . Vacieši vienkārši kko izmainījuši, bet šo tehnoloģiju masveidā sāka ražot Mitsubishi. Tāpēc agrāk baigais gāzējs skaitījās Mitsu Lancer evolution, tas viss nāk no sacīkšu auto. Vāciešiem paša sākumā sanācis atklāts brāķis(tā liekās), lai arī tas tika prezentēts kā baigā evolūcija autobūvē.

Taja video tiesi tiek atzīmets - labs benzīns, savlaicīga eļļas maiņa. Pluss no sevīm varu izteikt minējumu, ja motors ilgi uzsilsts(uzsilda eļļu līdz darba 90 t), tad atiecīgi arī tu brauc ar aukstu un radi too pastiprināto nodilumu. Ja ir šitāds 1.paaudzes TSI motors, tad viņs tur jāsilda(nav jābrauc uzreiz), jāuzmana ķēdes, jāmaina eļļas cik tik bieži var. Tu to neesi darījis. Tas nav nekāds pārmetums, ieteikums vienkārši.

Bet vispar jau mums daudzi tā brauc - 4 gadus pajāj un ņem jaunu. Otrais, trešais īpasnieks nein vairs ko darīt ar to mašīnu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Īsumā - labak lieku reizi nomainīt eļļu, neka jaukt motoru regulāri un tur ķimerēties ar tīrīšanu. Garantiju, protams, nevaru dot, bet būtu jābūt labāk.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Čuguna bloks ir 1.4 tai ar kodu caxa ;)

www.drive2.ru/l/840491/

Reizi 20 tkm mainīt eļļu ,kad vajag 30 tkm, neskaitās biežāk?

Gribi pateikt ka mainot ik pēc 8....10 tkm vārsti un kanāli neaizaugs? Aizaugs vienalga, tik iespējams nedaudz vēlāk, bet var gadīties ka ātrāk))) jo ne tikai no eļļas svaiguma tas atkarīgs, arī no braukšanas stila, eļļas kvalitātes

Sildīt vai ne, par to arī strīdi iet un viedokļi dalās 50 uz 50. Tomēr jaunās eļļas jau dara savu darbu arī aukstās. Un stāvēt ar aukstu motoru, un tukšgaitā stāvēt pus stundu... Nu nezinu, man nav tik daudz laika .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"čuguna motori izbeidzās jau deviņdesmitajos" - neaizmirsti ka alumīnijs ir dārgāks par čugunu Vienkāršāk būtu uzrakstīt "alumīnija blokus sāka izmantot jau deviņdesmitajos" - teiksim, šis ir labs iemesls kāpēc pērkot mk4 golfu, sašaurināt meklējamo motoru klāstu uz 1.8, VR5, VR6 vai 1.9 TDI - tiem ir čuguna bloki un pārējajiem ir alumīnija.

Tu vēl kaut ko jauc, nevis "parasts atmosfēras", bet gan "netiešās iesmidzes", un GDI ir bitsumišī termins tāpat kā FSI ir fofāgena termins - saucas tas "degvielas tiešā iesmidze". Kaut kur lasīju ka jaunākiem motoriem fofāgens pasācis likt arī četras netiešās iesmidzes sprauslas, tieši eļļas dēļ.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

man ir arī korejiešu džedajs

OK, par tiem vāciešiem īsti neko nezinu, viņiem tur tik daudz to modifikāciju. Slinkums pētīt un galvu lauzīt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Škoda-Fabia, 1,2 bezturbo, 70 zirgi. Nobraukums 132 tūkst.km, 2013.gada septembra pirkums. Pēdējie 83 tūkst.km ar gāzi. Šonedēļ izveicu gan parasto apkopi (daru ik pēc 15 tūkst.km), gan gāzes iekārtas apkopi (daru ik pēc 20 tūkst.km). Viss ideāli, pēdējā tehniskā apskate pa nullēm. Ķēde negrab, eļļu neēd nemaz. It kā parasts modelis bez kāda prestiža, bet braukšanas baudu sniedz tāpat kā Audi...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Ar kādu Audi modeli tu salīdzini savu Fabiju?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Ar 2005.gada Audi-A4 2,0 TDI.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Arī nesaprotu salīdzinājumu ar audi )) bet tas iespējams kā joks bija

Fabia forša mašinīte, ekonomiska, lēta ekspluatācijā, vienkārša pēc uzbūves bet tā ir pavisam cita klase ar Audi. Kā nokia 3310 pret smartfonu

Man bija Polo 2001 gada, pirms Jettas, ar tādu motoru (1,2 12v). Nobraukumam neticēju (120 000), jo Polo nāca no LT

bet vienu jauku rītu motors nepielēca (nezinot par ķēdes problēmu vienmēr liku robā, uz nakti) un vienu rītu atstāju neliela slīpumā.

tajā rīta Polo nepielēca, viņam pārlēca ķēde.

nomainīju pats, nekas pārāk sarežģīts tur nebija. Izjaucot redzēju ka virsū stāv vel veca tipa ķēdes spriegotāji (īsie), komplektam ko nopirku maiņai spriegotāji bija par ~ 20% garāki. Cik sapratu par tam ķēdēm, arī bija gads kad jau rūpnīcā saprata problēmu un sāka likt garāku spiegotāju, lai pirms ķēdes pārlēkšanas vismaz skaņas ir graboša, un cilvēks aizbrauc uz servisu, kur pastāstīs ka jāmaina ķēdi jo ir izstiepusies

tā ķēde gad smieklīga, pēc platuma ir nedaudz lielāka par divriteņu ķēdi Mopēdam pat bija biežāka..

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Lielisks apraksts es teiktu, VW visu cieņu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Draugs dzīvojies pa Tallinu vairākas dienas un esot jau 4 reizes divu dienu laikā ar Tesla taxi braucis. Ja kādam interese par Tesla, Tallinā ir

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Teslai tāda cena ka parasts mirstīgs Latvietis var tikai sapņot par tādu auto un lasīt/skatīties atsauksmes tīmekļos nu vai ar taxi pa Tallinu izbrukt

Reāli nopirkt - nereāli. ss-ka lētākais 2014 gada ar 150 000 km nobraukumu 56 000 euro

interesanti, cik tāda gada Teslai vel kalpos batareja ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Gan jau, ka baterija kalpos ilgi. Mani vairāk uztrauktu dīlera neesamība

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Dīlera neesamība būtu dziļi pie dirsas - mani atkal vairāk uztrauktu rezerves daļu neesamība - un tā ir daudz nopietnāka problēma nekā dīlera neesamība, jo to mizu pa lielam saremontētu jebkurā servisā, tik vien ka jaunas detaļas nav nopērkamas, vienīgi šrotu detaļas jebajā...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Absolūti neko neizdarītu parastā servisā. Vienīgi piekari ok.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevis "absolūti neko", bet "gandrīz visu". Tev acīmredzot galvā ir iesēdušās divas iedomas - 1) tesla ir kaut kāds kosmosa kuģis 2) tesla sastāv tikai no piekares un elektromotoriem.

Tātad, pirmais - tesla ir kaut kāds kosmosa kuģis, dēļ kā to parasts serviss nevar apkalpot. Muļķības, protams - pēc būtības parasta mašīna, tik vien ka tur ir elektro piedziņa, kuras elektriskā sarežģītība varētu būt prīmusa līmenī, tikai dzelži jaudīgāki - elektrosistēma kā tāda arī noteikti nebūs sarežģītāka kā desmitgadīgam fofāgenam. Vienīgā problēma - rezerves daļas nav pieejamas, kā arī ražotāja paša tehniskā informācija, tas, protams, lai mudinātu tādus cilvēciņus kā tu braukt pie dīlera un pa kosmiskām cenām remontēt to mizu. Latvijas apstākļos kā otrs variants situācijā kad ir problēmas ar elektroniku, būtu sameklēt kādu cilvēku kas cērt elektroniku [nevis elektrību!] un kuram ir galva uz pleciem.

Otrais - tesla nesastāv tikai no piekares un piedziņas sistēmas, kā tev liekas - pa lielam tā satur visas tās pašas sistēmas ko tavs passāc - un principā jebko, kas nav saistīts ar elektrību, tai mašīnai spēs saremontēt jebkurš mūsu servisu mehs - kā reiz saistošāk mūsu apstākļiem būs piekare, bremzes, virsbūve utt. Arī eļļu diferī/diferos jebkurš mehs spēs samainīt, pie noteikuma ka būs zināms ko tur liet.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 1 Atbildēt

Hm. 1.principā jebko, kas nav saistīts ar elektrību, tai mašīnai spēs saremontēt jebkurš mūsu servisu mehs 2.Vienīgā problēma - rezerves daļas nav pieejamas.

Loģiska pretruna: mehs saremontēs, lietojot nepieejamas rezerves daļas. Protams, Teslas rezerves daļas varētu būt tik dārgas, ka atmaksātos individuāli pasūtīt pie ciema kalēja vai kādā mehāniskā darbnīcā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sāksim jau ar to, ka kamēr tās mizas pie mums nopietni parādīsies [un nevis daži gabali pa visu dižo pilsētu], gan jau arī būs parādījies aftermarkets un/vai OEMi būs iznākuši no pagrīdes. Vēl, protams, pastāv restaurācijas variants [piekares detaļām], vai jebaja lietoto detaļu variants - nu un vēl variants, kas latvijas apstākļos būtu reālāks nekā rietumeiropā - detaļu piemeklēšana - gultņi, bremžu kluči un tamlīdzīgas lietas noteikti nav speciāli gatavoti priekš teslas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Lapsa paņēmusi uz testu vecu Teslu, var paskatīties kā remontē garāžās www.youtube.com/watch?v=EbaPdqtmvDY

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

sciroco rakstīja: Arī nesaprotu salīdzinājumu ar audi )) bet tas iespējams kā joks bija

Fabia forša mašinīte, ekonomiska, lēta ekspluatācijā, vienkārša pēc uzbūves bet tā ir pavisam cita klase ar Audi. Kā nokia 3310 pret smartfonu

Man bija Polo 2001 gada, pirms Jettas, ar tādu motoru (1,2 12v). Nobraukumam neticēju (120 000), jo Polo nāca no LT

bet vienu jauku rītu motors nepielēca (nezinot par ķēdes problēmu vienmēr liku robā, uz nakti) un vienu rītu atstāju neliela slīpumā.

tajā rīta Polo nepielēca, viņam pārlēca ķēde.

nomainīju pats, nekas pārāk sarežģīts tur nebija. Izjaucot redzēju ka virsū stāv vel veca tipa ķēdes spriegotāji (īsie), komplektam ko nopirku maiņai spriegotāji bija par ~ 20% garāki. Cik sapratu par tam ķēdēm, arī bija gads kad jau rūpnīcā saprata problēmu un sāka likt garāku spiegotāju, lai pirms ķēdes pārlēkšanas vismaz skaņas ir graboša, un cilvēks aizbrauc uz servisu, kur pastāstīs ka jāmaina ķēdi jo ir izstiepusies

tā ķēde gad smieklīga, pēc platuma ir nedaudz lielāka par divriteņu ķēdi Mopēdam pat bija biežāka..

Neņem galvā Fanu, viņš nav muļķis bet,kā tev pareizi pateikt, laikam nav pilns rublis,nu nav tā ka viņam garīga slimība bet kaut kāda kļūda čaiņikā.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Es neko, tik visu cieņu, ja kāds tiešām rūpējas gan par sevi gan par "nākamo".Par mjollera darbiem ir visu laiku vislabākais pierādījums viens- tas ir Rēķins.Nezinu, kā tagad ar to ir garanijas periodā, kad pēc klienta pieprasījuma maina lielāku detaļu.Attiecībā uz audi, sen neeksistē servisa grāmatas un tu nekādi nevari uzzināt smalkas detaļas par to, ko mašīnai ir darījis iepriekšējais saimnieks.Kaut arī mašina tava, tev kā vienkāršam interesentam to neviens vairs nestāstīs- ekrānu nerādīs, izziņu nedrukās.Lielākais ko, ja pats esi cilvēcīgs, svarīgākos punktus visdrīzāk cilvēciskā sarunvalodā pateiks.Firmas auto, atkarībā kāda firma- pa lielam ka visdzrīzāk ka nojāts bezkomplektācijas draņķis.

Ar ķēdi ir traki tad, ja motors ir eksotiskas konstrukcijas vai ja relatīvi jaudīgs.Piemēram, 3l audi Tfsi motors ir gimarojs kāds vel jebkad pieredzēts,pat ja daudzmaz garantijas laikā un jebkurā momentā pirms/pēc .Pajoliņu nopeltais tdi tur ne blakus nestāv varbūtējo izmaksu ziņā, jo daudzos gad reālākais vai vienīgais risinājums ir vnk motora maiņa..

Autoholds ir tāds izstrādājums, ka 98% pa ielu braucošo lohu vai nu nezin ka viņiem tas ir,vai nu to vnk nelieto.Ja pavērojam sastrēgumos nospiestās bremzes, kas bezjēgā nonstopā citiem dedzina acis,tāds secinājums uzprasās.Jo jaunāks auto ar spilgtākiem led stopņikiem,jo parasti lielāks lohs izrādās viņa vadītājs.

Autoholda jautājumā izrādās pats esi vislielākais lohs , jo tieši visiem autoholda lietotājiem stāvot sastrēgumā deg stopņiki un bremzes nav jātur!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Smieklīgi, bet Passat autohold vēl neesmu izmantojis ne reizi 42tkm

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Apsveicu Vēl viens krāms, ko Tev patiesībā nevajag, bet nopircis esi, haha

Visforšākais rokenrols ir tad, kad kāds āzis nosēdina akumulatoru tādam brīnumam. ne pavilkt, ne pastumt. Nezinu marku, bet kaut kāds tāds arābs Eirotunelī pagājšnedēļ izpildījās. Mašiņš stāv visiem priekšā, kamēr caur sešiem vagoniem līdz tam atnāca servismenis ar palaidējčemodānu, neviens no vilciena netikām nost

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jaunu fofāgenu diez vai vairs var nokomplektēt ar normālu roceni...

Par to pašu tēmu - kad tā padomā cik liela starpība kritiskās situācijās ir starp mašīnu ar fizisku atslēgu un mešalku, un mašīnu, kam ir tur kaut kāds keyless go un tomāts - pirmo pie pilnīgi sausa aķa var uzvilkt - bik jāpavelk, un jāiegriež motors pietiekami ātri lai ģenerators pašierosinātos - otro, tikai piepīpēt...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Jā, "protams". Kādreiz zāle bija zaļāka utt.

Vēl senāk bija tāda extra kā kurbulis, kapēc to neslavē? Pat nevienam nevajadzētu iestumt, un pat varētu būt komplektā ar automātu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jo nav bijusi pieredze ar šo "ekstru" :P Vilkt, tikt vilktam vai stumt - to gan ir nācies darīt - jo piedzīvot ka starterim izbeidzas ogles ir vēl reālāk nekā nosēdināt aķi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Man domāt, ka nevienu mūsdienīgu motoru ar kurbuli nemaz pagriezt nevarētu. Tiem vecajiem autiņiem jau kompresijas necik nebija.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Nesaki viss,ZIL ar kurbulis darbināja, bija grūtāk par AZLK(Автомобильный Завод Ленинского Комсомола).

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Labvakar. Turpināsim par eļļu.

Šite viss pastāstīts www.youtube.com/watch?v=CJuRTBNWAcs&list=PLnrgkEZPzD_2jSXDOSJXx6JGJcKrysuQV&index=22

p.s. es nekad nepirktu autiņu, ja zinātu, ka viņam eļļa regulāri mainīta 20-30 intervālā

10000!!!!! Tie ir mazi motoriņi, kam vislaik tiek samazināts apjoms(eļļas daudzums) un saliktas modernas uzpariktes(turbīnas). Tas tak nav kkāds Pontiac GP ar 5 litrīgu motoru, kam viss peld eļļā.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
1 0 Atbildēt

Neapnika? Eļļas, maiņas, nokāva...

Uzrakstīju savu viedokli par VW:

Kam interesanti, lūdzu... Kam gribās piekasities, labāk patērējot savu laiku un uzrakstiet savu pieredzi ;)

Jā ir reāla pieredze, ka mainot eļļu biežāk kanāli neaizaugs, ok izstāstī kas jādara.

Likt klipus no youtube, ja, atradi uzticamu avotu ))))

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Ļoti labi ka tādi cilvēki netrāpas man kā pircēji Kuri grib lai lietots auto ir kā jauns.

Motoriem mazinās tilpums, bet eļļas tilpums ir līdzīgs kā veciem 1,8....2,0 motoriem

Tehnoloģijas ar iet uz priekšu un turbīnas tagad kalpo 5x izlgāk ne kā kādreiz, esot daudz efektīvakiem

Un ko Tu neraksti cilvēkam jautājumus, ar Passatu b6, kurš maina reizi 30 000 ?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Bet ko man viņam jautāt? Par to eļļu jau nemaz nebija jautājums, tas bija mans viedoklis. Es tev uzdevu tik divus jautājums - vai eļļu nav jāpielej motorams(bija) un vai tas TSI ir 1. vai 3.modelis. Izrādās, ka lēni iesilst, tad pirmais.

p.s. vēl 3.jautājums - a kādu markas eļļu lej VW oficiāļi?

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pazvani uz Moller un pajautā

Apnika jau lasīt tavas cedeles

Topiks par pieredzi, es padalijos.

Es vel saprastu ja tu būtu tas kas nopirka manu jettu, un vina uzreiz salūzt.

Kam kada dala par tavam aizdomām? butu ja daritu, mainitu biežāk, 100 vardi un beigās izrādās ka, aj nu es neesmu iedziļinājies....

Pec tam, cilvēks kam interesē reala pieredze par jauniem auto starp 40 lapaspusem spama neko atrast nevar!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es tak jau teicu - man interesē!!! Ja jau neinteresētu, tad neprasītu nekādus jautājumus. Vienkārsi jāsaprot vai motors tik neveiksmīgs, vai lietotājs pārāk taupīgs

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

CAXA motors (1,4 TSi) tiek likts jau no ~2008 gada

Redzu tādus pārdošanā, gan ar 250 000 gan 300 000 km nobraukumu, ejošus.

Ko var gribēt no 1,4 motora ? Lai iet 1 000 000 km ? Protams tam ir mazāka resurse. Kāda, atkarīgs no iepriekšēja saimnieka protams, bet tad jāpērk jauns, jo nekad nevar zināt ko darījis iepriekšējais saimnieks Var būt mainīja eļļu reizi 5 000km, bet vienreiz brauca mežā un pārsita karteri un par eļļas zušanu uzzināja pēc 5 min, braucot ar degošu lampiņu, jo skatījās sēnēs ceļa malā ... un tāpēc tagad pārdot savu uzticamu auto Viņš taču neteiks ka bija tāda šmuce

Es mainīju eļļu tā ka uzskatu par pareizu, reizi gadā, ne vairāk par 20 000km Un punkts. Kā ir labāk, ka sliktāk lai katrs domā pats.

Jetta nobrauca 135 000 km bez nevienas problēmas (uzskatu ka kanālu aizaugšana ir šī motora problēma un no tās problēmas neizbēgt), laika jautājums.

Kanālu tīrīšana nav nekas tāds kas mazinātu motora resursi ! Standarta darbi, pie reizes tiek pārbaudīts kopējs motora stāvoklis, ķēde, virzuļi, vārstu sēžas. Kas tur slikts ?

Parasta matemātika (pie nobraukuma 30 000 km gadā):

1) kanālu tīrīšana, piemēram 90 000 km, ka bija man - (~600 euro), sanāk reizi 3 gados. Plus 4,5 eļļa smaiņas pie 20 000 km. Summā 900 +600 = 1500 euro

2) pa to pašu laiku 3,5 gadi (ja maina eļļu reizi 7 000 km) eļļa būs nomainīta 13 reizes. 13 x 200 euro = 2600 euro

un nav garantijas ka pa šo laiku, vienalga nepārleks ķēde vai neaizaugs kanāli

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tas ir - "turbīnas tagad kalpo 5x ilgāk" - saki, tagad iet vismaz miljonu?

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

laikam aizrāvos ar noapaļošanu

Ja godīgi, jetta bija mans pirmais auto ar turbīnu

es nezinu precīzi cik gāja iepriekš turbīnas (ja kāds zin, pastāstiet)

Par to cik iet vidēji 1,4 TSI, es jau uzrakstīju (info ņēmu no vw krievu forumiem, reālam cilvēku pieredzēm

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

650 rakstīja: Es neko, tik visu cieņu, ja kāds tiešām rūpējas gan par sevi gan par "nākamo".Par mjollera darbiem ir visu laiku vislabākais pierādījums viens- tas ir Rēķins.Nezinu, kā tagad ar to ir garanijas periodā, kad pēc klienta pieprasījuma maina lielāku detaļu.Attiecībā uz audi, sen neeksistē servisa grāmatas un tu nekādi nevari uzzināt smalkas detaļas par to, ko mašīnai ir darījis iepriekšējais saimnieks.Kaut arī mašina tava, tev kā vienkāršam interesentam to neviens vairs nestāstīs- ekrānu nerādīs, izziņu nedrukās.Lielākais ko, ja pats esi cilvēcīgs, svarīgākos punktus visdrīzāk cilvēciskā sarunvalodā pateiks.Firmas auto, atkarībā kāda firma- pa lielam ka visdzrīzāk ka nojāts bezkomplektācijas draņķis.

Ar ķēdi ir traki tad, ja motors ir eksotiskas konstrukcijas vai ja relatīvi jaudīgs.Piemēram, 3l audi Tfsi motors ir gimarojs kāds vel jebkad pieredzēts,pat ja daudzmaz garantijas laikā un jebkurā momentā pirms/pēc .Pajoliņu nopeltais tdi tur ne blakus nestāv varbūtējo izmaksu ziņā, jo daudzos gad reālākais vai vienīgais risinājums ir vnk motora maiņa..

Autoholds ir tāds izstrādājums, ka 98% pa ielu braucošo lohu vai nu nezin ka viņiem tas ir,vai nu to vnk nelieto.Ja pavērojam sastrēgumos nospiestās bremzes, kas bezjēgā nonstopā citiem dedzina acis,tāds secinājums uzprasās.Jo jaunāks auto ar spilgtākiem led stopņikiem,jo parasti lielāks lohs izrādās viņa vadītājs.

Autoholda jautājumā izrādās pats esi vislielākais lohs , jo tieši visiem autoholda lietotājiem stāvot sastrēgumā deg stopņiki un bremzes nav jātur!

Tev drošvien vajadzētu normālā mašīnā kādreiz iekāpt- tad tu sapratīsi, ka viņas tomēr visas nav vienādas.Mazākais, kā Tu varētu reabilitēties, ka vismaz atsauc savu to drosmīgo apgalvojumu.Sūdīgs acīmredzot esi to savu tur redzamo četru riņķu zinātājs, ja reiz pat nejēdz par ko vispār runa.Tā gadās, kad lepni iestājās internetlohu biedrībā un vienureiz konstatē, ka ne jau uz visiem jautājumiem var googlē piemeklēt gudru atbildi.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Vai Vācijā pirktam jaunam auto garantija darbojas arī Latvijā? Piem., Vācijā jaunu VW Polo var paņemt pa 11k EUR, bet pie mums daudz dārgāk.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Domāju ka jā, jo Latvija pirktam auto, garantīja darbojās arī DE

vienīgais painteresējies vai neliks maksāt ievednodokli, vai PVN.... ka nesanāk beigās dargāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jaunu auto pērkot europā, pvn IR jāmaksā Latvijā.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: man ir arī korejiešu džedajs

OK, par tiem vāciešiem īsti neko nezinu, viņiem tur tik daudz to modifikāciju. Slinkums pētīt un galvu lauzīt

Var būt tad pietikt jaukt cilvēkiem galvu, jau jau nezin kā īsti ir ? Ja jau korejieši tuvāk sirdij

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tavs variants īsti nav rādītājs - ja tu ar to savu passātu nobrauksi 20 gadus, un joprojām ar motoru viss būs labi - jā, tad vēl varēs piekrist.

Nu nez, 300 000km nav raditājs ?

Citi te raksta ka jauniem auto resurse 150 000km kad garantija beidzās

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Turbīnas vienmēr ieteicams atpūtināt pēc garāka brauciena. Čalis visu pareizi saka -2 min pietiek tukšgaita atdzesēt turbīnu, ja esi nomaucis no Rīgas līdz Cēsīm.

Tātam prastam auto ka Jetta ar slaveno 1,4 TSI ir ūdens dzesēšana kulerim un neatkarīga cirkulācija, kas strādā arī pēc motora izslēgšanas.

Līdz ar to turbīna kalpo ilgāk, neskatoties uz to ka saimiekam negribās sēdēt un gaidīt, pie mājām, kad tā atdzisīs

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu laikam esi uzķēries uz veikalinga saukļiem. Turbīnas ar ūdensdzesi ražotāji izmanto kopš astoņdesmitajiem gadiem; audī variantā visiem turbiķiem bija afterruns ar dzeses sūknīti, tā ka tevis pieminētās tehnoloģijas ir tikpat vecas kā mans golfs - problēma ir tajā, ka tas dzeses loks turbīnā PALĪDZ novērst eļļas piecepšanos turbīnā, bet to nenovērš; tāpat kā agrāk, noslāpējot mašīnu uzreiz pēc zāģēšanas pa autostrādi vai močīšanas pa trasi, tas var beigties slikti - nu, protams, ne pēc vienas reizes. Un ja kaut kas ir uzlabojies, to visu nomīnuso tas falts ka nu tās turbīnas ir uz motoriem, kas spiesti strādāt daudz smagāk - man vispār būti interesanti redzēt kādas ir ieplūdes temperatūras braucot pa šoseju tādam 1.4

Bet kūlera veids ir atkarīgs no vietas motortelpā un vēl dažiem citiem apsvērumiem - tam 1.4 gan jau ar vietu ir trūcīgāk un/vai lai tam mazmotoriņam samazinātu turbo bedri uzlika to gaiss/ūdens kūleri - kūleris ir domāts ne jau turbīnas mūža paildzināšanai, kā tev laikam liekas, bet gan lai samazinātu jaudas zudumus.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

par turbinām neko negalvošu, kā jau uzrakstīju iepriekš - nebija pieredzes, nekad nebiju interesējies.

90-00 gadu auto ar turbo esmu testējis vairākas reizes, tā saucamā "turbo bedre" palika par iemesli, kāpēc nekad neizēvelējos tādu kā savu auto, mašīnu ar turbīnu.

Jauniem auto turbo motori pavisam savādāki kopā ar TSi vispār super

Man aizdoma ka 2000g mošīnām turbīnas dzesēšana bija tik premium klases auto, bet piemēram VW B4..5 ar TDI, vismaz man zināmi par tādām nestāstīja, vai nezināja , interesanti

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu, kā lielākā daļa, jauc "turbo bedri" ar "pūtiena slieksni". Turbo bedre ir novērojama, teiksim, ja tu mauktu pa biķeriem, un, ar 5k pulkstenī atmestos, un pie 3k iemītu grīdā; turbo bedre ir tas moments starp ieminienu grīdā šādos apgriezienos un cēliena sākumu. Kamēr tas, ka turbiķis ar parastu turbīnu zemos apgriezienos neiet, neiet, neiet un tad piepeši paveras - tas ir pūtiena slieksnis; noteikti apgriezieni, virs kuriem motors ir spējīgs iegriezt savu turbīnu; pūtiena slieksnis ir atkarīgs no motora darba tilpuma, turbīnas lieluma un citiem nedaudz nesvarīgākiem parametriem.

Jaunākām un krutākām mašīnām mēdz izmantot maināmas ģeometrijas turbīnas, pati par sevi tā tehnoloģija arī nav nekas sevišķi jauns; parādījās pirms bik vairāk kā 30 gadiem, eiropā ķīseļos sāka masveidā izmantot pirms 20-25 gadiem, benzīnniekiem tikai nesen, izņemot kaut kādus poršus un vēl dažus izņēmumus. Bet neiedomājies ka maināmas ģeometrijas turbīna šodienas turbiķiem ir pašsaprotama lieta - premiumam jā, budžetam nē - teiksim, Maksts 1.5 dCi maināmas ģeometrijas turbīnas nāk jaudīgākajiem eksemplāriem - mazāk jaudīgajiem ir parasta

Par turbīnas ūdens dzesi ķīseļiem neesmu sevišķi pētījis, var jau būt ka nebija - forsāžas līmenis bija zems un prasības arī. Teiksim, audī 2.5 R5 TDI ražotājs izmantoja izplūdes kolektora dizainu, kādu līdz 1988. gadam izmantoja 10v turbo benzīnniekiem, kuru nomainīja pret divdaļīgu [mazāk plaisā] un ar bik labāku caurplūdi - ķīselim ražotājs izdomāja ka derēs vecais dizains, no septiņdesmitajiem gadiem, vienīgi wastegate pārvietoja uz citu vietu.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Jaja, nu ok, tas skaidrs. Bet cits ir, ka (ja) tu gribi gadā virs 15kkm braukt, tad tur nekad nesanāks tā it kā "izdevīgā" nomaslīzinga maksa, kura visur karājas kā tāda ēsma. Ja ņemt pirmo pieejamo daudzmaz normālo tādas "labaslietotas" mašīnas alternatīvu, teiksim to pašu pasātu vai alltraku,vai pofig ko, pa/ap 40ke, nu ta nāksies reāli samaksāt (lasi- izmest, padrirst, etc) kaut kādus 23k 3 gadu laikā.Vai 32k piecos gados,pofig,stiep no kura gala un kā gribi. Vienalga, kaut tu samaksā 1mo iemaksu 15% vai kaut 51%. Tas ir, ja tev pec 3g jeb 5g tas reāli apnīk, un tu tad lepni aizej un saki vo taa, mjoller, reku ir, savāc to savu hlamu un tipa vairāk man nezvani.Un,ja neatdot, citur arī viņu nav kur likt- jo tas reāli nevienam nav vajadzīgs par to ciparu ko tu gribētu dabūt. Tā ir tā realitāte,tikko sākt apskatīt (sapņot) kaut ko "priekš sevis",nevis ka tur par "cenu no" vai "aizbraukt/atbraukt". Vai nu pieciest, vai nu maksāt, nekas cits pagaidām nav izdomāts. Jautājums tikai par katra individuālo ciest/spēju un pamatojumu/attaisnojumu.

1) jaunam % mazāks. Ņemot 2-3 gadus vecu, taja paša Mollerī mēneša maksa var gadīties ka būs vienāda. Tk vienā gadijumā Tev jauns auto, otrā - nezinKāLietots

2) ja gribās braukt vairāk par piemēram noteitiem...km, ir divi varianti: pirmais - pateikt ka brauks vairāk, un būs kā es aprakstīju iepriekš. Otrs - kad tuvosies km skaits, par ko vienojies ar dilleri, vari izpikrt auto tajā brīdī vai atdot (samaksājot starpību)

3) no mašīnas var tikt vaļā jebkurā brīdī, bet jāsaprot to ka sākumā tas nav izdevigi

kad beidzās 3šais gads, nu jau paliek plus-minus 0 euro

pēc 4ta gada jau var atsist pirmo iemaksu

pēc 5-tā par plus sanāk.

Kā bija man: pagāja 4 gadi - ieliku auto ss.lv. Atradu pircēju, viņš iedeva naudu: atlikušo daļu samaksāju bankai, pārpalikums paliek man - kā pirma iemaksa jaunam auto

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tu varēji tik smalki neskaidrot. Jautājums ir principā, vai ir vērts un pamatots 40k vērtu auto pērkot reāli par to izlikt 7keur gadā. Tas ir tas, ko būt interesanti atspēkot. Bet tas NAV jsutājums pie tiem te 15 vērto jaunauto pircējiem, jo rēķins ir būtiski citāds.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Nu uz šo tik pats vari atbildēt, jo dzīves vertības ir katram savas

vienam ir svarģi - komforts, un cik tur sanāk zaudēt, ir "paralēli"

citam svarīgi - katrs euro, jo ir ģimene un galva uz pleciem

citam vispār galvenais ir zīmēties, un pērk auto ar līzinga maksājumu 750 euro mēnesī, nopelnot darbā tik 800, atstājot 50 euro degvielai un cigaratēm

Lasītākie raksti

Jaunie raksti