eidis rakstīja: jap. arbitrāža ir labs veids kā veikt pārbaudes, tomēr pastāv iespēja, ka tie mehi lasa vienu forumu. Pievienot Masačusetas tehn inst pētījumu arbitrāžai būtu pavisam pārliecinoši
Nu, to tu esi laipni lūgts šeit pievienot
eidis rakstīja: jap. arbitrāža ir labs veids kā veikt pārbaudes, tomēr pastāv iespēja, ka tie mehi lasa vienu forumu. Pievienot Masačusetas tehn inst pētījumu arbitrāžai būtu pavisam pārliecinoši
Nu, to tu esi laipni lūgts šeit pievienot
Shiirs rakstīja: Reāls bomžu forums.
Bet velk pie tiem bomžiem, vai ne?
AICINĀJUMS!
Nopirku jaunu auto, bet jau remontēju; pastāsti iAuto.lv savu pieredzi
iauto.lv/zinas/latvija/27932-nopirku-jaunu-auto-bet-jau-remonteju-pastasti-iauto-lv-savu-pieredzi
Var sūtīt mums uz e-pastu, vai arī rakstīt komentāros!
Skatos jauajiem audi ,bmw lielas atlaides uz akciju . Vaij kāds vispār pērk šos autiņus bez akcijas ?
Noteikti pērk, ļoti ticams, ka statuss liek pirkt arī atlaižu vakuuma laikos
Vienmēr esmu aizdomājies, kāda mega cemme varētu būt situācijā, kad esi tikko iegādājies savu kāroto jauno auto ar pieticīgu atlaidi (bonusiem), pēc mirkļa sākoties grandiozai dīlera stock sell-out akcijai vai ražotāja specpiedāvājumam utt.
Par eļļu maiņu arī jauniem auto. Arī pakonsultējos pie spečukiem. Un arī dzirdēju, "garantijas laikam - ok". Citādi pat bez dīlera prasības mainīt vajadzētu biežāk. Iemesls - mums ārkārtīgi netīri ceļi, putekļi, smiltis utt. Ekspluatācijas apstākļi nav tik labi, lai sekotu tik gariem eļļas maiņu intervāliem utt. Pēdējos 5tkm filtrs var būt tik aizsērējis, ka tas vairs nestrādā.
Rezumē - ja ilgāk par garantijas laiku tiek plānots ar auto braukt - iespējams, vērts investēt papildus eļļas maiņās. Saku, ka iespējams, jo pats vēl negrasos tā darīt. Viela pārdomām in general
Tad Sahāra, Gobi, Atakama ir eļļas ražotāju major market? Drusku šaubos. Mongolija, Ēģipte, Bolīvija diez vai izceļas ar īpaši labu attieksmi pret auto. Tajā pašā laikā Marokā un Čīlē esmu redzējis Peugeot 504
Production
European France[clarification needed]: 1968–1983
Kenya: 1968–2004
Argentina: 1969–1999
Marokā bija daudz Mercedes-Benz (W123) (1976–1986)
Es teiktu, ka sāls, aukstums un slapjums ir daudz kaitīgāks par putekļiem.
Bišš palasījos te par eļļas maiņas intervāliem un jūtos apjucis
Nupat ir ienācies Ipace , dīleris atrāk kā pēc 30000km vai diviem gadiem auto redzēt negrib
Vai man eļļu ,servisā pie msh , nau jāmaina jau pēc 10000km , jeb pouxj kad ? Un kur viņam ir eļļas šups , lai var 2x dienā pakontrolēt situāciju .
Tas būs apbrīna vērts klients, ne obligāti un PATS brauc naudu tērēt
Vari mani apbrīnoot, es savam džedajam tā daru.
Paskatījos kas tāds ipace, elektromotors
Gan BMW gan AUDI , palūdzu pārlikt eļļas maiņas intervālus uz 15kkm /1xgadā , PATS .... un nekā slikta tur neredzu , un neviens mani nepārliecinās ka tas ir kaitīgi
P.S. Un audakam pat nemaz eļļas ščupa nava sataupījušies VAGi , uz ''ščupiem'' saekonomējušies welli tādi
Nedomā, ja nojūgsies motors vai turbīna, tad tev viņu garantijas laikā nomainīs. Uzprasīs kur un kā ekspluatē, izvilks grāmatiņu kura rakstīts ka eļļa jāmaina 2X ātrāk "grūtas ekspluatacijas" apstākļos un varēsi nomaksāt pusi no autiņa vērtības par remontu.
Īsti neticu gan. Vai arī saskarsme bijusi tikai ar "labiem" dīleriem. Kuri pat pēc garantijas ar mieru pretimnākt klientam. Galvenais ir regulāri ievērot obligātās apkopes.
Kad jūs beidzot sapratīsiet, ka ne jau dīleris ir tas, kas nosaka - mainīt kaut ko par garantiju vai nē, nākt pretī pēc garantijas vai nē? Dīleris IR ieinteresēts maksimāli mainīt, jo viņam tiek maksāts par darbu. Līdz ar to, ja dīleris atsaka garantijas remontu, tad ir jāvēršas pie ražotāja/importētāja. Dīleris tikai izpilda ražotāja norādījumus.
Akermehāniķis stāstīja par šito joku. Protams, dīleris jau cenšas saglabāt reputāciju, bet ja viņam tas pārāk sālīti izmaksā, tad vari gatavoties tiesai. Tur jau kā viņam izdosies pierādīt, ka neesi pienācīgi rūpējies par auto.
Nevajag iedomāties, ka dīleri ir labdarības iestāde
Man ar KIA bija diezgan līdzīgi. Tika konstatets, ka aizmugurējās durvis(bagāžnieks) rūse un tā ir rūpnīcas tehnoloģiska kļūda krāsoojumā. Labrāt paši pieteicās pārkrāsot(gan jau rūpnīca šitos darbus apmaksāja), bet kad kādu gadu vēlāk bakstīju ar pirkstu tajā pašā bagāžniekā zem logu tīrītāja, tad ķipa pasam par to jārūpējas, lai nerastos tieši tajā vietā rūsa. To jau neviens neapmaksās, dīleris to negrib darīt.
mhm , gooodweeel (labās gribas ) garantija aka ''slēptā' garantīja .
tik jāmaksā par darbu (ne lēti ) detaļu nomainīsim , mana pieredze - Mollerā gadījums(ar mazu sašutuma izteikumu) 5gadi 123kkm , Nordē 3gadi 66kkm( ar čakaru/skandālu un eksperta piesaisti) un 4gadi 90kkm(ar nevajadzīgu 80euro vērtu''diagnostiku'' ).
Rezultātā neviens no viņiem nepiedalās autoparka atjaunošanas pasākumos
bomāri, kādi secinājumi? msh jātaisa vaļā eļļas maiņas punkts. sauksies: nūmain pī mans to eļļ
RAV4 Hybrid 2019 var jau apsveikt, kādu jauno īpašnieku? Kādas atsauksmes?
eidis rakstīja: Komati nav pārāk veiksmīgi salikušies. Ilgi jādomā lai saprastu kas rakstīts....
Eju talkā-subjekts interesejās , vai kāds jau nav iekampis to dārgo neglīteni - Rav4 Gibrīds 2019".
pilnīgs sūds tā mašīna. hibrīds cik sapratu nav dabūjams ar pilnpiedziņu. a kāda jēga no tāda vienriteņa?
Re, Māris rakstā oar RAV-4 norāda, ka 2,5l hibrīds būs gan priekšpiedziņai, gan pilnpiedziņai. Tā kā Tavs apgalvojums neatbilst patiesībai
subjekts nav dabūjis, subjekts meklē
Pēc ilgas gaidīšanas, beidzot man ir atbraucis jaunais garāžas iemītnieks. Nav gan jauns, bet 3g. vecs Audi SQ5 ar 326Zs dīzeli, ar nepacietību gaidu, kad tiks piereģistrēts un varēšu patestēt Vēl gan diski un riepas ziemai jāiegādājas.
Spameris ibiom, kasinš tač te JAUNUS auto (itkā) apspriež, lol
PN - lai labi ripo. No tiesas, tāds novēlējums var noderēt tik tehnoloģiski aizrežģītam auto, lol
PPN - 3 gadīgs auto ir saprātīga izvēle, par to žetons.
Piekrītu, ka te pa jauniem, tad jātaisa vēl viens topiks 0-5, viens 5-10, un vēl viens priekš msh, par autobūves vēsturi
Galvenais raksti cik rez. daļas maksās, ko mainīsi.
Ja mašīnas virs 10 gadi ir "autobūves vēsture", tad tavs pirkums arī tai pieder, galu galā, to modeli izlaida 2008. gadā, tātad pirms 11 gadiem...
Atļaušos piebilst, ka modelis SQ5 tiek ražots no 2013.gada.
Tas pats Golf MK1 vien ir. Ar nelielām izmaiņām, pie tam tikai uz slikto pusi ????
Protams, es tā nedomāju, tik cenšos lasīt msh domas.
msh savās domās, nomik, nosmīn par kategorizāciju, kur mašīnas virs 10 gadiem = autobūves vēsture. Pirmkārt, tāpēc ka vidējais latvietis brauc ar to "vēsturi" un šādi kategorizēt var tikai vai nu indivīds, kas pieder dažus procentus lielajam burbulim, vai arī sapņotājs [es pat zinu dažus pa zemi staigājošus cilvēkus, kas rollera kategorizācijai piekrīt!] , otrkārt, diezgan mazā autobūves progresa dēļ pēdējo 20 gadu laikā. Tev, nomik, vajadzēja saukt B3 audī, ne mk1 - par ko es nepiekristu, bet es nešaubos ka rollera pirkumam ir ļoti daudz kopīga ar 2001. gada B6 - galu galā, Q5 ir uzpūsts A4.
Neuzskatu, ka visi 10+ ir vēsture, bet MK2 ir VĒSTURE. Tad kad Es ieraugu kārtējo topiku par Audi 2.5tdi, tad tā ir vēsture! Reāli viss kas ir vecāks par 10g. Lēnām fiziski un morāli noveco. Elektronika noveco vēl ātrāk, pat 5g. vecs dators jau būs vēsture, kaut word dokumentu lieliski vēl apstrādās turpmākos 5 gadus, tad gan vsjo. Mašīnai tas varētu būt apmēram 10+10. 20+ tad jau lēnām uz VS statusu!
Vēsture ir tas, kas vairs nav sastopams. Tačkas, ar kurām tu brauc, vismaz 90% latvijas braucēju ir nākotne, puse no tiem 90% pēc 10 gadiem ar ko tādu brauks un mocīsies, pārējie vēl vēlāk, ja jebkad. Ja tev 2.5 TDI liekas vēsture - aizbrauc no dižās pilsētas prom tālāk par 100 km rādiusu - būsi nokļuvis vietā, kur tas 2.5 TDI ir šodiena un uz tavu Q5 skatīsies kā uz kosmosa kuģi no tālas nākotnes
Protams, vismaz puse latvijas braucēju pakāpeniski dara to, ko viņi ir darījuši līdz šim - pārkāpj uz jaunākām mašīnām, vadoties pēc gada vai cenas. Es jau jūtu ka liepājā parādās aizdomīgi jaunas mašīnas + purnagrāmatā sēžot pāris liepājas grupās, jūtu šīs dabas parādības sekas - tofikus par tēmu "kurš uztaisīja mazu švīciņu tādai un tādai mašīnai, piesakies, ja ne, karma tevi piemeklēs!" - bet tad atkal - uzmanīgi paskatoties uz tām jaunajām mašīnām kas stāv pie mājām - to vecums atbilst latvijas vidējajam - 10-15 gadi, jeb, kā tu teiktu - vēsture. Protams, ir pa kādai līzē ieķertai jaunai tačkai, bet to pienesumu vidējajam vecumam sekmīgi anulē man tuvākas mašīnas.
Attiecībā par "elektroniku", tu pārspīlē. Pirmkārt, elektronika - tas nav tikai datori - es, teiksim, nesen mazliet atjaunināju sev pastiprinātāju - 1995. gada U-7111 nomainīja pioneer kinozāles pastiprinātājs - ražots 2001. gadā - man pilnīgi paliek interesanti, ko ir izdomājuši tie pioneer inženieri šo 18 gadu laikā - baidos ka būs līdzīgi kā autobūvē šajā pat periodā - kosmētisks uzlabojums - jo tas 18 gadus vecais pastūzis pēc U-7111 ne tikai liekas pēc kosmosa, bet man ir arī grūti iedomāties ko vēl kopš tiem laikiem būtu varēts pielikt klāt Abet par tiem datoriem - tevis nosauktā dabas parādība ir spēkā tad, ja ir slimīga tieksme mainīt operētājsistēmas līdz ko iznāk jauna. Es lietoju windows xp x64 - tagad, 14 gadus [!] pēc tās izlaišanas, ir parādījies reāls iemesls sākt domāt par kaut ko citu, jo pēdējais lielais pārlūks, FF, pārstāja to atbalstīt pagājušā gada augustā. Kompja dzelži gan man ir tikai 3 gadus veci, jo pēdējo 20 gadu laikā procesori ir palikuši efektīvāki - es vienkārši izvēlējos mazāku elektrības patēriņu, nevis lielāku veiktspēju - esošais četru kodolu 1,5 GHZ APU ir bik stiprāks kā nikns 2002. gada kompis - principā pietiek. Operatīvās atmiņas lietojums dēļ visādiem sūdiem web lapās, tas jā, ir šausmīgi audzis... Ja programmatūras un web lapu izstrādātāji domātu par optimālu resursu pielietojumu, tad datoru industrijā tāds jēdziens "morālais novecojums" neeksistētu jau vismaz 10-15 gadus Bet kā jau mēs zinām, tas būtu ļoti slikti, jo tad skursteņi nekūpētu un naudiņa nenāktu - tāpēc ir tā, kā ir - nu jā, tāpat kā ar mašīnām...
Modifikācija ne modelis - bik jaudīgāks ķīselis, bik zemākas pederes [uzskatāmi parādot kas tas par "džipu", ja to var sēdināt un to pēc tam to pat pērk] un pa lielam arī viss.
Tad gribi teikt, ka RS6, S6 un A6 arī ir viens un tas pats auto?
vai tad nav? Ar tām pseido spoooorta modifikācijām ražotājs pamanās noplēst 2x vairāk peļņas no tā paša bleķa...
Nu RS6 Es nekādi nesauktu par to pašu auto, S modifikācija protams, ne tik krasi atšķiras, bet tāpat tur lērums mezgli ir citi, sākot ar dzinēju, kārbu, bremzēm, utt. Jā piekrītu, ka viņi vārās uz to, bet tā jau ir katra izvēle, pirkt vai nē. Teiksim 318i Bmw vai M3 Bmw Es galīgi neuzskatu par vienu un to pašu auto, kaut parādīsi viņus ierindas pilsonim, kam galvenā mašīnas atsķirība ir krāsa, viņš noteikti pateiks, ka vienādas...gandrīz!
"Tad gribi teikt, ka RS6, S6 un A6 arī ir viens un tas pats auto?"
Nē, tās ir trīs dažādas mašīnas - pēdējajam ir motoru klāsts, un pārējajiem diviem ir, parasti, viens motors, kas nav pieejams abiem pārējajiem. Kamēr tas tavs S-Q5 no parasta Q5 atšķiras tik maz, ka veiktspējas starpību jebkurš nopietns mūsējais čipšķūneris izlīdzinātu Vēl man ir interesanti, vai tas S-Q5 maz ir atšķirams pēc šasijas numura no parasta Q5 - īstajām S un RS mašīnām pēdējos 20 gadus tips atšķiras no tā modeļa, uz kura tās ir bāzētas, līdz ar ko šasijas numurā izmainās 1-2 simboli.
spriežot pēc vikipēdijas tas SQ5 ir tas pats Q5 ar plastisko operāciju, t.i, drusku pastiepta āda uz modes pusi.
audi sq5 maksā tik pat cik Macan S
abi vienāda lieluma
abi uz vienas platformas būvēti
Tikai sajūtas macan ir pilnīgi citas un brauc viņš savādāk
Kāpēc pirkt Audi ?
Macan vēl ir aktuālā paaudze, iznāks jauns, cena būs lejā, kaut gan grūti bija atrast arī SQ5, pa dārgu naudu ņem cik gribi, respektīvi cena tuvu macan. Mobile.de pilna ar 3 gadīgiem pa 40K, Macan bija pa dārgu šobrīd.
3 gadīgi audi maksā 2 x mazāk
Apsveicams pirkums - katrā ziņā, bauda ar tādu braukt - viennozīmīgi
Nu tad tā , kungi un dāmas , visi RS un kujerres atpūšassssss .
EV ir kkas ahhhhūūūūūūūūūūūūūjeķ
P.S.Ne jau nissani !!!
Ticu Vairāk pastāsti par
iedeva idiotam izgāzt 80 000 vērtu auto, tagad čurā biksās no laimes?
Nu, par i-pace es arī čurātu... vismaz, kad pagājušajā gadā Ženēvas izstādē iekāpu, likās - vot tā ir štelle, jā...
Kaut gan, Līfam arī nav ne vainas vēl jo vairāk tam, kas nāks ar 62 KWH aķi.
1kārt 100+ vērtu , 2kārt .... smaidi vien , smaidi
3kart nau nekāds ''iedeva izgāzt'' , tas ir viens no ikdienas darbagaldiem .
Braukšana ir ārkārtīgi baudāma , jebkurā brīdī var pamodināt 'zvēru' , fiksi paspēt 'izvingroties' un turpināt 'normāli dinamiski' braukt , bez sēņošanas vai psihošanas .
Padalīšanās vērta pieredze pagaidām vēl nav . Vienīgais 100% charge un 470km ''range'' ciparus redzēju tikai autosalonā saņemot auto tagad pie 100% ir ~380km gaitas rezerve . Jāpiebilst ka tas varbūt ir saistībā ar ziemas riepām un gaisa temperatūru , iespējams vasarā , ar origin .vasarenēm , būs kā savādāk .
Forša spēļmantiņa. Novēlu nejauši pēc "zvēra pamodināšanas" nepadirst vadītāja apliecību
Kā Tu lādē to bateriju?
interesanti , kas ir EV, i-pace un Līfs ?
tik ļoti nesekoju dažādu auto modeļu nosaukumu saīsinājumiem
Izvizināsi? Barterā varu sagādāt ko gardu iz padārgā gala gastronomijas pasaules
GB12 rakstīja:
eidis rakstīja: jap. arbitrāža ir labs veids kā veikt pārbaudes, tomēr pastāv iespēja, ka tie mehi lasa vienu forumu. Pievienot Masačusetas tehn inst pētījumu arbitrāžai būtu pavisam pārliecinoši
Nu, to tu esi laipni lūgts šeit pievienot
Plānoju iegādāties jauno RAV4 hibrīda premium plus paketi vai jauno Tiguan R-line black style. Nevaru izlemt kuru ņemt. Abiem vienāda cena pēc pilnās komplektācijas. Lasu atsauksmes. Saka ka RAV4 itkā esot labāks. Kuru ņemt ???
No šiem diviem es ņemtu RAV4, lai gan vizuāli labāk patīk Tiguan.
Es izvēlētos Tiguan. Ja vēl labi aprīkots, manuprāt, tam īsti nav konkurentu.
Nu, nu...
Es ar no šiem neņemtu nevienu, bet pitktu Honda CR-v. Kaut vai salona un bagažnieka ietilpības dēļ.
Nesteidzies, šogad iznāks jaunais KIA koncepts www.autoguide.com/auto-news/2018/10/new-kia-crossover-coming-2019-based-sp-concept.html
Es neņemtu nevienu, bet Tu tāpat mani neklausīsi (un arī nevajag). Man patīk Volvo un es to nopirku nevienam padomu neprasot.
Turpinu stāstu par savu Multivan. Pēdējās divas nedēļas tas atkal stāvēja servisā.
Šoreiz mainīja motora galvu. Tipa sekas EGR vārsta problēmai. Cerams, ka tā.
Izrādās, ka konkrētā problēma Multivan T6 esot bieža parādība un Moller regulāri veic EGR vārsta un motora galvas maiņu garantijas ietvaros.
Katrā ziņā nākas secināt, ka šodien augstā VW kvalitāte ir stipri pārspīlēts apgalvojums.
Jebkurā gadījumā ceru, ka turpmāk vairs šāda tipa defekts neuzpeldēs un varēšu turpināt lietot savu Multivan nākamos gadus. Jo braukt ar šo auto man patiešām patīk. Arī ikdienā par Rīgu
Kādu kvalitāti tu gribi no motora, no kura ir izžmiegta pēdējā sula + tam noteikts ierakstīties tur kaut kādās EURO5 vai EURO6 normās?
Kāds bija iemesls galvas maiņai?
Sīkāk man neko nepaskaidroja.
Kad nomainīja EGR vārstu, pēc 3 nedēļām apmēram uzpeldēja tā pati problēma, kuras dēļ EGR vāstu mainīja.
Tikai pateica, ka servisā jau stāv viens līdzīgs gadījums un tur ražotājs akceptēja motora galvas nomaiņu garantijas ietvaros.
Prasīju, vai plaisa vai kas cits, atbildēja, ka sīkāk neko nezinot, esot dots uzdevuims mainīt visu (iespējams, negrib detalizētāk stāstīt).
Tak šo forumu lasi? Tas tak ir tipisks VW defekts. Bija tak viens te ar savu džetu - aizaug motors, vēl viens stāstīja, ka tjip EGR varsts brāķis, nomainīja. Es jau viņam stāstīju, ka nav nekāds brāķis, bet viņš regulari aizaug un aizaugs turpmāk. Diez vai tu būsi izņēmums un ar šīm problēmām tev nāksies satapties atkal. Protams, jo vecāks, jo biežāk.
Nebūs vien tipisks VW defekts - kad savulaik man bija EGR problēma, netā atradu neskaitāma sūdzības par EGRiem visvisādiem auto. Aizaug gan sēņotājiem pilsētā (biežāk), gan arī tādiem, kas ikdienā dragā lielos gabalus. Vienam otram sprāgst gana bieži.
Risinājums - softiski slēgt nost. Ja nevar uzražot mezglu, kas kaut cik normāli kalpo, tad lietotājiem jāmēģina situāciju risināt.
Kaut ko tas maksā, bet nu pēc tam miers. Skatē arī klerks ar lukturīti palūrēja EGR virzienā (vismaz nevaru iedomāties, ko citu viņš tur meklēja) - tas jau ir. Vai darbojas - to viņš nezina un nezinās.
Nevajag attaisnot brāķdarus!
Jā, ir lasīts par to EGR vārstu aizklapēšanu un problēmām arī citiem motoriņiem, bet tās galvenikārt ir vecas, nojātas mašīnas. Veciem, vienkāršiem motoriem, iespējams, tā var vienkārši paņemt un aizklapet ciet. kkko tur apmānīt, bet jauniem , jūtīgiem motoriem tas neiet krastā.
EGR vārsts dod noteiktu atgāzu iešprici motorā, kas sākumā(aukstam esot) viņu papildus uzsilda un veicina degmaisījuma vienmērīgu sadegšanu, bez eksplozijas. Ja viņu noglušī, tad motors ilgi uzsils un būs nevienmērīgi darbība. Galvenokārt iet runa par maziem apgriezieniem un motora darbību tukšgaitā.
Kā EGR vārsts aizaug? Motors met eļļu un tas sajaucas ar tām atgāzem un tai EGR izveidojas tāda balta pasta. Ja motors eļļu neēd, tad visam jābūt OK. VW jau kopš dzimšanas paaugstināti ēd eļļu un atiecīgi jau sākumā tas EGR vārsts ir ciet. Citiem auto modeļiem tas parādas tikai dzīves pēdejos posmos, VW kops dzimšanas. Tur ir tā šķirba.
Tu pārspīlē, un diezgan stipri. Vienīgais reālais pluss no tā EGR ir tā nedaudz ātrākā uzsilšana - tāpēc arī pareizā, čipšķūneru veiktā, EGR amputācija notiek pārprogrammējot vadībs bloku tā, lai tas izmantotu EGR uzsilšanas periodā, un pēc tam nē. Savādāk ir vieni vienīgi mīnusi no tā EGR - EGR nav vajadzīgs vienmērīgai darbībai, kaut kāda nevienmērība, iespējams, tur var rasties tad, ja tas vārsts ir nepareizi amputēts. Un par to filosofiju par eļļu - nebūs - galvenā problēma ir kvēpi, nevis eļļas degšana, bet kvēpu rašanos ietekmē degvielas kvalitāte un braukšanas stils. Bez tam, kur tad tev motors "metīs" to eļļu? Sadegusi eļļa izveido melnus sodrējus un nekādu baltu pastu izveidot nespēj.
Ak jā, vēl par EGR - viņa esamība un darbība ir slikta lieta priekš paša motora, jo kvēpi ir abrazīvi. Kā senos laikos mūsu čipšķūneri norādīja attiecībā par C4 audī motoriem, sotakiem, kam EGR nav, motori bija saglabājušies labāk nekā sešiniekiem, kam tie ir.
"Motors met eļļu un tas sajaucas ar tām atgāzem un tai EGR izveidojas tāda balta pasta"
Precīzi. Dzesēšanas šķidruma traukā bija baltas nogulsnes. Izskatījās pēc pastas.
Tomēr eļļu gan motors neēda. Kopš pēdējās eļļas maiņas bija nobraukti mazliet virs 17 tūkst.km, bet eļļas līmenis joprojām bija normas robežās
Varētu jau msh palūgt nokomentēt šo jautājumu, bet viņš jau jaunāku mašīnu par 2000.g. nav redzējis, tāpēc arī nav sastapies ar šo problēmu
Kuru problēmu? Ar kvēpiem aizaudzis ieplūdes kolektors ir iespējams pat deviņdesmito gadu 1.9 TDI.
Saki, manam 2007.gada CEEDam ir tas EGR, glušīt?
Tas i benzīns 1.6
Tev benzīns sadeg radot kvēpus?
Jā no tiem laikiem kad cigāram bij 2,3E un 2,5tdi ir patīkamas atmiņas. Arī vecais Transportieris 1,6td ar aizmugures piedziņu ir bijis lietojumā. Dīvaini, bet tik stabilu aizmugures piedziņas auto vēl otru būtu jāpameklē.. Ne velti USA pat armijai bija iepirkums.
Bet patreizējais Multivans ir kaut kā to planciņu pazaudējis...Zināmam cilvēkam garantijas laikā noklapēja 2,5tdi un nācās mainīt dzinēju. Laikam jāsamierinās ar 2.0tdi. Iespējams mazāk problemātisks.
Manam kā reiz ir 2.0 TDI, ar visiem sarkanajiem burtiem, 204 ZS
Kas tur dīvains - motors atrodas aizmugurē, līdz ar to nav parastā busu un bembju problēma ka velkošā ass ir mazāk noslogotā.
2.5 TDI izbeidza ražot jau kādu laiciņu atpakaļ - bet nu par 2.5 20v TDI ir arī dzirdēti šādi tādi slikti vārdi, lai arī tas motors ir salīdzinoši maz izplatīts.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?