Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Ta dammm Šodien manā ģimenē jaunpienācējs - vēl viens balts JAUNS auto - Hyundai i20 ar tikai 250 km iebraucienu. Arī uzņēmuma auto darbam - sievai. 1.2 benzīna dzinējs ar manuālo kārbu, kondicionieri, nevis klimatu. Toties ar pamatīgu elektropaketi (arī aktuālie siltie sēdekļi un stūre). Kas priecē klāt pie gaumīga izskata? Bluetooth, atpakaļskata kamera, pielāgojamība gan Android, gan Apple utt. Visai kompakts, taču nevar teikt, ka mazs salons. Aizmugures bērnu sēdeklītim jau Isofix stiprinājumi utt. Un drīz testēšana arī man

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
6 0 Atbildēt

Ir teiciens: vislabākais auto ir darba auto

Volx Reģ.: 22.11.2018
5 0 Atbildēt

Labdien, forumnieki! Gribēju jums pastāstīt par korejiešu patiesu ekspluatāciju. Šeit pat forumos lasu - paņēmu pie 100 tk., iet jau 300 tk., saplīsa pie 150tk utt. utml. Atsauksmes galvenokārt no lietoto auto pircējiem ar miglainu auto vēsturi. Atiecīgi mēs pēc šādiem stāstiem nevaram īsti konstatēt dotā modeļa patieso izturību, raksturīgās problēmas utml.

Tāpēc nolēmu pastāstīt par savu CEED, kas ir pats pirmais modelis(2007) šajā diezgan populārajā Korejas autobūves segmentā.

Tātad, auto(1.6, benzīns, AT) pirkts no salona ar 100-200km nobraukumu(demo auto) sievas ikdienas vajadzībām(galvenokārt pa Rīgu). Garantijas laiks liels(7 gadi) un es nemaz īpaši neiedziļinājos kas tur kā iet. Auto godam nokalpoja visu garantijas laiku(ap 105 tk.) un pienāca brīdis, kad tas tika atdots manā rīcībā. Pirmais ko varu teikt - neuzticaties nevienam servisam. Vislabāk ir pašam sagādāt visas rezerves daļas, eļļas un šķidrumus. Ko es konstatēju padziļināti izgūglējot par šo auto? Korejiešiem(visiem) dzesēšanas šķidrums(tosols) ir zaļā krāsā, bet man stāv tur sarkans!? Nākošais punkts - neviens līdz šim brīdim nebija mainījis ātrumkārbā eļļu(to var pateikt pēc ierūsējošām skrūvēm). Atzīmēšu, ka auto visu laiku apkalpojās tikai KIA servisā. Pēc man pieejamā info pirmajai maiņai bija jānotiek 80-90 tk. robežās un tad katrus nākošos 60 tk. Eļļu nomainīju, bija dikti melna, bet izskatās ka kārba būs dzīvotāja. Ja tas būtu mūsdienu vācietis, tad jau sen kārba būtu aizgājusi pa pieskari.

Nākošais moments - pie 118 tk. nolēca/parlēca motora ķēde. Arī šeit autiņš parādīja neticamu izturību, jo parasti šādos gadījumos tiek izārdīts motors, saliekti vārsti un ir jātaisa mazāks vai lielāks kapitālais remonts. Manā gadījumā viss aprobežojās ar ķēdes bloka nomaiņu(ap 600 eiro). Gūglēju tālak kas par vainu šādai ķēdes krišanai. Izrādās, ka visi mūsdienu motoriem ir gaužām neizturīgas ķēdes un jāpievērš uzmanība savlaicīgai un pareizai eļļošanai. Sāku rakt šo jautājumu - ko un ar kādam eļļam oficiālos servisos strādā. Skandi strādā ar Shell(Bravo auto arī, lkm), Forum ar Total, bet nevienā es nevarēju pasūtīt, iegādāties oriģinālo Hyundai motoreļļu(ražotājs korejiešu en.mobis.co.kr/main/index.do) Nākošais moments - man ir pats pirmais gamma motors un ražotājs rekomendē šajā motorā liet 5w-20 eļļu(nākamajiem modeļiem jau iet 5w-30) ar atļauju arī lietot 5w-30. Šeit es saskatīju, iespējams. vainininieku tik ātram ķedes nolietojumam, jo visi servisi man būtu salejuši 5w-30, kas ir biezāka. Mana vaina, ka divreiz eļļu mainīju kkādus kaktu servisos, kur man salēja kkādu badjagu, gan jau neatbilstošu. Savukārt oficiālajos servisos viss tak iet kā pa konveijieru, ja citiem CEED ir 5w-30(var arī liet 5-20), tad viņi tak ir iepirkuši to 5-30 eļļu un lej visiem vienu. Atzīmēšu, ka Shell nav tā kvalitatīvākā. Tāpēc tagad esmu atradis cita ražotāja 5w-20 ar filtriem un pats visu aiznesu meistariem. Motors rūc labāk, pretenziju nav. Tāpēc visiem CEED īpašniekiem iesaku ziemā liet 5-20 un vasarā 5-30, ja nobraukums gadā ir ap 20 tk. 5-20 ir šķidrāka un palīdzēs jūsu auto vieglāk startēt pie zemākas āra temperatūras. Kad meklēju kārbā eļļu arī grūti bija atrast kādu oriģinālo ražotāju, ieleju vācu Ravenol(labas atsauksmes).

Nobeigumā pateikšu, ka auto 11 gadu laika gandrīz nav rūsējis un bez iepriekš aprakstītajiem defektiem nekas nopietns nav mainīts. Garantijas laikā bagāžnieka durvis tika pārkrāsotas, jo tur sāka sist rūsu(rūpnīcas tehnoloģisks defekts). Ceru, ka visas lielās problēmas esmu novērsis, pievērsīšu lielāku uzmanību visiem šiem šķidrumiem un testēšu cik tad ilgi tas korejietis ies. Pagaidām izskatās cerīgi. Tāpēc pārējiem CEED pircējiem iesaku jau sākotnēji pievērst uzmanību uz savlaicīgu eļļu(9 tk.) un šķidrumu nomaiņu. Ja tas netiks darīts, tad jūsu auto pat 10 gadus neizdzīvos.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Tu kaut ko te smagi jauc par tām eļļām. Viskozitāti pie zemām temparetūrām (winter) apzīmē pirmais cipars, kas tavā gadījumā visām eļļām ir 5. Tur nav nekādas atšķirības. Otrais cipars ir viskozitāte pie darba temperatūras. Šeit protams viss pareizi - jo lielāks cipars, jo tā būs viskozāka pie augstākām temperatūrām.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Un kāds kopējais secinājums? Pirktu citu jaunu Kia? Garantija 7 gadi ir reāla?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kā es varu to pateikt, ja 7 gadu laikā nekas nav lūzis? Sieva tur zem kapota nelīda un es tik pirms TA. Gan jau tur ir visādas atrunas un pie nopietnākiem bojājumiem kko sameklēs lai netaisītu.

Es tak rakstu, ka es testēju to autiņu un visu izlikšu CEED topikā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Atcerējos! RU forumos lasīju, ka KIA dažādiem modeļiem no 12-15 gadiem katalizators sabruka un keramiskie putekli/daļiņas nokļuva motorā. Dīleri atteica remontu, jo uz katalizatoru 1000 km garantija. Bet tā ir uzpūsta problēma, jo tas ir kāds 1% no visiem pārdotajiem modeļiem šajos gados.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tas ka tādā vecumā katalizators izbeigtos būtu diezgan normāli, vismaz priekš mūsdienu autobūves, bet kāpēc lai nokļūtu motorā?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu, neesmu baigais automehāniķis un noteikti 100% nepateikšu. Tas katalizators ir izvietots priekšā uzreiz aiz gāzu izplūdes no motora. Tjip viņš sabrūk no nekvalitatīvaas degvielas(krievi lej 92, kas patiesība ir 90) Tjip bundulis ar keramiku, kas sabirst sīkās daļās un kkā nonāk motorā. Vairāk neko jēdzīgu nepateikšu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Katalizators tādā vecumā mūsdienās var izjukt arī pilnīgi normālas darbības apstākļos [čoms atdzina no zviedrijas pa lēto ieķertu 15 gadus vecu polo ar beigtu katalizatoru] - es nesaprotu kā kaut kas, kas atrodas IZPLŪDĒ var nonākt motorā, un nevis pa izpūtēju laukā...

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Skaidrs. Skaisti - atkal ekoloģija

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tagad esot Ēģiptē, pārsteidza sarunas ar vietējiem taxi, pamatā tie te brauc ar japāņu, korejiešu ražojumiem, parastiem 1.6 benzīna dzinējiem, nobraukums visām mašīnām, kurās sanāca braukt, pārsniedza 500K, vienai pat 1m, bet pēc sarunām, esot exmp., kas esot 3m noripojuši! (Tiesa ik pēc 1m esot motors jāmaina), un šaubos, vai viņi te eļļas maina kā vajag, plus vēl lej to ko vajag, redzot, kāda ir viņu vispārējā attieksme pret kārtību. Pie mums redz problēmas jaunam auto sākas pēc 100K (Ceed apraksts), te šie miljonus griež!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Varbūt uztvere tur vienkāršāka?

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Jā, arī RU forummi pilni ar slavas stāstiem par Hyundai Solaris. Par miljoniem neiet runa, bet 500-600 tk. taksisti sagriež bez kap. remonta.Šitāds aparāts pie mums nepārdodas, jo ir tāds vienkāršots CEED modelis Krievijas tirgum. Ja uzmanīgi lasīji, tad es tieši vēršu uzmanību uz to, ka oficiāļi izdara tikai to, lai mašīna kalpotu garantijas laiku un tālāk jau tās ir tavas problēmas. Paviršība, netiek lietas oriģinālās eļļas, šķidrumi un tak daudzi pat uzliek eļļas maiņu 15000!!!! Nu kā var neapmainīt ātrumkarba eļļu, ja nobraukums jau tuvojas 100 tk. !? Tagad visur tiek liktas turbīnas, tak tur vispār jāmaina eļļa ik pēc 6000!!! Tāpēc bail no tiem jaunajiem, samudrotajiem motoriem. Tas atiecas uz visiem modeļiem un servisiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Nu paga paga. Pirmkārt - tā ir ēģipte, silta valsts - motori nedabū silt no mīnus grādiem. Otrkārt, tie ir takši - mašīnas kas tiek daudz lietotas, un dienā uzgrieztā kilometrāža tiek uzgriezta ar siltu motoru; dienā visdrīzāk ir tikai viens atdzišanas - uzsilšanas periods - tikmēr kaut kādam dižās pilsētas indivīdam, kam mašīna lai ir aizbrauktu uz 5-10 km attālo darbu, mašīna tādu kilometrāžu, kā tas taksis nobrauc dienā, izveic ar vairākiem desmitiem uzsilšanas - atdzišanas cikliem. Treškārt - atkal, tā ir ēģipte - es šaubos ka viņiem ir EURO6 normas jaunām mašīnām obligātas, un tur pircēji ir ir ar lielākām prasībām nekā pie mums - ja eiropā var iesmērēt jebkādu sūdu, tur vajag mašīnu, kas kaut cik arī iet. Rezultātā tās japāņu un korejiešu mašīnas satur motorus, kas tehnoloģiski ir tikpat attīstīti kā mana golfa motors - nē, iespējams ka vēl mazāk attīstīti, jo mana golfa motors tomēr ir no deviņdesmito vidus - un tā nu viņi ar to motoru var uzgriezt miljonu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Līdzīgi ir arī daudzās attīstītās Indoķīnas valstīs. Parasti taxi auto modelīši un nedārgi tarifi. Visi brauc un mazāka pilsētas noslodze. Tiek lietots taxi nevis personīgais auto, un taxi daudz nestāv un vietu neaizņem. Lai gan pats piedzīvoju braucienu taxi, kur ceturtdaļu loga aizņēma dažādas sertifikātu un atļauju uzlīmes pats auto pārvietojās ar nosacītu dinamiku un bija jūtams ka amortizators ir galīgi beigts. Rezultātā galamērķis tik un tā tika sasniegts

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
7 0 Atbildēt

Ielikšu arī savu atskaiti- tātad auto VW Touran pēdējās paaudzes, 2,0 tdi,3jos gados nu jau būs nobraukti pie 100k, 3x mainīta eļļa longlife intervālā , kad auto paprasa, tad arī mainu ,kondiķim izbeidzās kkāda blīvīte šovasar, to Vācijā samainīja un teica , ja būs jāmaksā , tad rēķinu atsūtīs pa pastu(LV mašīnai) bet rēķina nav , sanāca braukt garām, piebraucu, sak vai neesmu parādā, nē viss ok, rūpnīca paņēma uz sevi izmaksas. Auto reāli ir taupīgāks par 2paaudzes Touranu, pat lidojot 6,5l ir griesti, kruizējot 110-130 - 4,2l , sievai ikdienā pa pilsētu 5,5l nepārsniedz, tas viss noteikts ar pilno bākas metodi, jo savādāk nemaz nepildos, zb tērēt laiku , lai tur pa 5l vai 15l pilinātu, pielej pilnu un miers. Auto ar 7 vietām, vietas vairāk kā vecajā, + ka beņķi nolokot veido līdzenu grīdu. Pagaidām braukšanas vaina.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Tagad esot Ēģiptē, pārsteidza sarunas ar vietējiem taxi, pamatā tie te brauc ar japāņu, korejiešu ražojumiem, parastiem 1.6 benzīna dzinējiem, nobraukums visām mašīnām, kurās sanāca braukt, pārsniedza 500K, vienai pat 1m, bet pēc sarunām, esot exmp., kas esot 3m noripojuši! (Tiesa ik pēc 1m esot motors jāmaina), un šaubos, vai viņi te eļļas maina kā vajag, plus vēl lej to ko vajag, redzot, kāda ir viņu vispārējā attieksme pret kārtību. Pie mums redz problēmas jaunam auto sākas pēc 100K (Ceed apraksts), te šie miljonus griež!

Motorolers

Visticamāk viņu 1,6 motorīši ir vecie labie bez žņaudzošām eiro normām . Nav ziema . Bet minējumu līmenī piekrītu par apkopi ,kur varētu būt/nebūt ..ai nu kā būs tā būs .

Cik mums takši nobrauc . Dzirdēts par 1.6 tojotu stabilu 400 000 km

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu paga paga. Pirmkārt - tā ir ēģipte, silta valsts - motori nedabū silt no mīnus grādiem. Otrkārt, tie ir takši - mašīnas kas tiek daudz lietotas, un dienā uzgrieztā kilometrāža tiek uzgriezta ar siltu motoru; dienā visdrīzāk ir tikai viens atdzišanas - uzsilšanas periods - tikmēr kaut kādam dižās pilsētas indivīdam, kam mašīna lai ir aizbrauktu uz 5-10 km attālo darbu, mašīna tādu kilometrāžu, kā tas taksis nobrauc dienā, izveic ar vairākiem desmitiem uzsilšanas - atdzišanas cikliem. Treškārt - atkal, tā ir ēģipte - es šaubos ka viņiem ir EURO6 normas jaunām mašīnām obligātas, un tur pircēji ir ir ar lielākām prasībām nekā pie mums - ja eiropā var iesmērēt jebkādu sūdu, tur vajag mašīnu, kas kaut cik arī iet. Rezultātā tās japāņu un korejiešu mašīnas satur motorus, kas tehnoloģiski ir tikpat attīstīti kā mana golfa motors - nē, iespējams ka vēl mazāk attīstīti, jo mana golfa motors tomēr ir no deviņdesmito vidus - un tā nu viņi ar to motoru var uzgriezt miljonu.

Un vēl klāt tam visam - viņiem nav mūsu slapjie un dubļainie rudeņi un it īpaši pārsālītās ziemas ar pļuru uz ielām. Mašīnai jau tīri labi patīk silts un sauss laiks. Mitrums un sāls jau nav tikai rūsēšanai slikts...

Ēģipte, protams, liela, bet man tādas aizdomas, ka viņiem ceļi arī labāki (cik dzirdēts, tad Ēģipte jau arī diezgan pamatīgi attīstās, būvē jaunas pilsētas, infrastruktūru utt.), līdz ar to lauz to auto arī mazāk...

Ja būtu jābrauc konstanti taisni gabali pa ideālām šosejām, labos laikapstākļos, tad jau lielai daļai auto nebūtu problēmas sasniegt tos 500k+. Problēmas sākas tad, kad sēdi korķos, brauc mazus gabalus regulāri (it īpaši jau dīzelim aktuāli), motors nepaspēj sasilt, sāls, dubļi, mitrums, pa bedrēm visu izkrati un lauz, vēl iepildies kaut kādā ļevajā tankā, iepis santīmu uz apkopi, brauc tik ilgi kamēr kaut kas sāk traki grabēt un tik tad domā vai nevajag kaut ko darīt utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Paga paga, te bija runa par motoriem, nevis piekari vai virsbūvi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Draugi, kā latviski tulkojās "сальник коленвала"? Kas tas par zvēru ir un vai viņu grūti nomainīt?

Lasu RIO forumu un jūtu, ka šeit ir atbilde uz pārlieku ātrās ķēdes nokrišanas

"Simonen верно говорит, маловато подробностей для точного диагноза по телефону. Вероятнее всего потек сальник коленвала. На сколько знаю он чаще выходит из строя чем уплотнение фильтра. При прочих равных. Если так то масло попадёт на ремень грм и как следствие его ускоренный износ. Лично я около 3000 км проехал пока сальник не сменил. Так что велком на диагностику дабы не годать на кофейной гуще"

kiarioclub.ru/forums/topic/22064-%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D1%8B%D0%BB-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%82-%D0%B2%D1%81%D0%B5-%D0%B2-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%B1%D1%8B%D1%82%D1%8C/

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kloķvārpstas blīvslēgs. Šajā gadījumā gan jau ir runa par priekšējo, nevis aizmugurējo.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es nezinu, prasu. Mani interese kāpec ķēde neizdzīvoja līdz 150 tk. un redzu, ka rajsta - vainīgs kloķvapstas saļņiks. jau iepriekš lasīju, ka nepareiza, slikta eļļošana ietekme ķedes darbību. To saļņiku grūti nomainīt, nav jājauc viss motors? Sakara ar viņu nevar sākt eļļa iet kādā citā mehānismā, piemeram tosolā?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Man šķiet te viss ir diezgan vienkārši. Tiem motoriem (Gamma) eļļas tilpums ir nedaudz virs 3 litriem, kas nozīmē ka eļļa izstrādājas ļoti ātri un šis faktors apvienojumā ar korejiešu izstrādājumu kvalitāti un noteiktajiem eļļas intervāliem noved pie tā rezultāta.

Ja iepriekš eļļa tika mainīta pie vairāk nekā 8-10k km nobraukuma, tad te nav ko brīnīties.

Par blīvslēgu problēmu arī ir dzirdēts, bet tas nav nekā saistīts ar šo problēmu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

"Если так то масло попадёт на ремень грм"

šeit taču par siksnu runā, nevis ķēdi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

A, nu jā. Tad laikam nav īstā vaina.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Jauns Hyundai i20, 1,2 benzīns ar 75zs un 5 ātrumu manuālā kārba. Teiksim tā, pēc mana jaudīgā 180zs automāta tas 75zs manuālis teju “nogalina” Man vairs nepatīk slēgt ātrumus un spaidīt sajūgu. Jauns ir jauns citādi. Kluss salons, super patīkama stūre, viegla vadāmība utt. Lieliska ekstra ir stūres apsilde Bet, prasītos arī ātrumpārslēdzēja roktura apsilde Pārsteigums ir tikai otrās bākas uzpildes pilsētas patēriņš ziemā - 7,7l Nupat mēģināju tā sirsnīgāk testēt. Brauc jau un paātrinās. Bet, pilsētai noderīgāks pielietojums.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Kāda puse vai trešā daļa no mašīnas vadīšanas procesa tev jau vairs nepatīk - kad tev pārstās patikt pārējais?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nepārstās gan. Man tā ātrumu slēgšana nerada prieku. Ne es autosportists, ne vairs jaunietis. Automāts ir perfekts priekš manis.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Pričom te prieks? Tā ir nodarbe, kas normāli aizņem diezgan lielu daļu no tā laika, kas tiek pavadīts braucot pa pilsētu. Ko tu dari paātrinoties, par cik robi nav jāslēdz - urbini degunu vai spaidi telefonu?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

ledzep rakstīja: Man šķiet te viss ir diezgan vienkārši. Tiem motoriem (Gamma) eļļas tilpums ir nedaudz virs 3 litriem, kas nozīmē ka eļļa izstrādājas ļoti ātri un šis faktors apvienojumā ar korejiešu izstrādājumu kvalitāti un noteiktajiem eļļas intervāliem noved pie tā rezultāta.

Ja iepriekš eļļa tika mainīta pie vairāk nekā 8-10k km nobraukuma, tad te nav ko brīnīties.

Par blīvslēgu problēmu arī ir dzirdēts, bet tas nav nekā saistīts ar šo problēmu.

Tie motori skaitās paši labākie korejiešu motori, jo principa ir veco Mitsubishi motoru patenti. Līdz 2003.gadam Mitsu un Hyundai darbojās viena sasaistē. Es tak rakstu, ka pilni RU forumi ar slavas dziesmām Solaris 1.4 un 1.6 motoriem ar kuriem aprīko daudzas citas KIA un Hyundai mašīnas. Nav jau dāudz vispar mašīnas, kur vel ir atmosferas dzinēji. Arī jaunajiem CEED tak vairs nav šie motori + kārbas. Viss iet vāciešu pēdās. Tāpēc arī mana neviltota interese notestēt vai tik tiešām šīs ir vienas no uzticamākajam mašīnām.

Jaunaja CEED ir sausā ātrumkārba - robots un jauns motors ar turbīnu. Pirmajos CEED viss otrādi - vienkārši, arhaiski motori un tikpat parasti AT.

Bet par to eļļošanu piekrītu.

p.s. pašus motorus vispār ražo ķīnā

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Mitsubishi konstrukcijas ir tikai Alpha motori (ar zobsiksnu), un šie motori nav pieejami ne i30/Ceed, ne Solaris. Gamma motori un U-sērijas dīzeļi ir korejiešu konstrukcija.

Motorus Eiropas tirgum neražo Ķinā. Tos ražo Slovākija, tur pat kur Ceed.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Двигатель устанавливался на:

Hyundai Solaris

Kia Rio

Kia Ceed

Kia Cerato

Hyundai Elantra

Hyundai i20

Hyundai i30

wikimotors.ru/g4fc/

Bet par to slovāku ražotni varētu būt taisnība, jo viņi tur ražo motorus. Iepriekš domāju, ka tur ir parasts komplektacijas cehs un detaļas viņiem saved no visam pasaules malām.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Nu jā, visiem tiem modeļiem ir Gamma motori ar ķēdi. Detaļas priekš motoriem arī ražo tepat Eiropā, nav jau tik daudz tie lielie piegādātāji. Piemēram, Hyundai pēc savas specifikācijas pasūta virzuļus pie Mahle vai Kolbenschmidt un tad viņiem tos atsūta uz uz rūpnīcu komplektēšanai. Kaut ko gan jau ražo paši, kaut ko sūta no Āzijas. Te visu nosaka izmaksas.

Eiropā var nopirkt arī Korejas ražojuma mašīnas. Ja Slovāku vai Čehu rūpnīca netiek galā ar pieprasījumu, mašīnas sūta no Korejas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Labdien, forumnieki! Gribēju jums pastāstīt par korejiešu patiesu ekspluatāciju. Šeit pat forumos lasu - paņēmu pie 100 tk., iet jau 300 tk., saplīsa pie 150tk utt. utml. Atsauksmes galvenokārt no lietoto auto pircējiem ar miglainu auto vēsturi. Atiecīgi mēs pēc šādiem stāstiem nevaram īsti konstatēt dotā modeļa patieso izturību, raksturīgās problēmas utml.

Tāpēc nolēmu pastāstīt par savu CEED, kas ir pats pirmais modelis(2007) šajā diezgan populārajā Korejas autobūves segmentā.

Tātad, auto(1.6, benzīns, AT) pirkts no salona ar 100-200km nobraukumu(demo auto) sievas ikdienas vajadzībām(galvenokārt pa Rīgu). Garantijas laiks liels(7 gadi) un es nemaz īpaši neiedziļinājos kas tur kā iet. Auto godam nokalpoja visu garantijas laiku(ap 105 tk.) un pienāca brīdis, kad tas tika atdots manā rīcībā. Pirmais ko varu teikt - neuzticaties nevienam servisam. Vislabāk ir pašam sagādāt visas rezerves daļas, eļļas un šķidrumus. Ko es konstatēju padziļināti izgūglējot par šo auto? Korejiešiem(visiem) dzesēšanas šķidrums(tosols) ir zaļā krāsā, bet man stāv tur sarkans!? Nākošais punkts - neviens līdz šim brīdim nebija mainījis ātrumkārbā eļļu(to var pateikt pēc ierūsējošām skrūvēm). Atzīmēšu, ka auto visu laiku apkalpojās tikai KIA servisā. Pēc man pieejamā info pirmajai maiņai bija jānotiek 80-90 tk. robežās un tad katrus nākošos 60 tk. Eļļu nomainīju, bija dikti melna, bet izskatās ka kārba būs dzīvotāja. Ja tas būtu mūsdienu vācietis, tad jau sen kārba būtu aizgājusi pa pieskari.

Nākošais moments - pie 118 tk. nolēca/parlēca motora ķēde. Arī šeit autiņš parādīja neticamu izturību, jo parasti šādos gadījumos tiek izārdīts motors, saliekti vārsti un ir jātaisa mazāks vai lielāks kapitālais remonts. Manā gadījumā viss aprobežojās ar ķēdes bloka nomaiņu(ap 600 eiro). Gūglēju tālak kas par vainu šādai ķēdes krišanai. Izrādās, ka visi mūsdienu motoriem ir gaužām neizturīgas ķēdes un jāpievērš uzmanība savlaicīgai un pareizai eļļošanai. Sāku rakt šo jautājumu - ko un ar kādam eļļam oficiālos servisos strādā. Skandi strādā ar Shell(Bravo auto arī, lkm), Forum ar Total, bet nevienā es nevarēju pasūtīt, iegādāties oriģinālo Hyundai motoreļļu(ražotājs korejiešu en.mobis.co.kr/main/index.do) Nākošais moments - man ir pats pirmais gamma motors un ražotājs rekomendē šajā motorā liet 5w-20 eļļu(nākamajiem modeļiem jau iet 5w-30) ar atļauju arī lietot 5w-30. Šeit es saskatīju, iespējams. vainininieku tik ātram ķedes nolietojumam, jo visi servisi man būtu salejuši 5w-30, kas ir biezāka. Mana vaina, ka divreiz eļļu mainīju kkādus kaktu servisos, kur man salēja kkādu badjagu, gan jau neatbilstošu. Savukārt oficiālajos servisos viss tak iet kā pa konveijieru, ja citiem CEED ir 5w-30(var arī liet 5-20), tad viņi tak ir iepirkuši to 5-30 eļļu un lej visiem vienu. Atzīmēšu, ka Shell nav tā kvalitatīvākā. Tāpēc tagad esmu atradis cita ražotāja 5w-20 ar filtriem un pats visu aiznesu meistariem. Motors rūc labāk, pretenziju nav. Tāpēc visiem CEED īpašniekiem iesaku ziemā liet 5-20 un vasarā 5-30, ja nobraukums gadā ir ap 20 tk. 5-20 ir šķidrāka un palīdzēs jūsu auto vieglāk startēt pie zemākas āra temperatūras. Kad meklēju kārbā eļļu arī grūti bija atrast kādu oriģinālo ražotāju, ieleju vācu Ravenol(labas atsauksmes).

Nobeigumā pateikšu, ka auto 11 gadu laika gandrīz nav rūsējis un bez iepriekš aprakstītajiem defektiem nekas nopietns nav mainīts. Garantijas laikā bagāžnieka durvis tika pārkrāsotas, jo tur sāka sist rūsu(rūpnīcas tehnoloģisks defekts). Ceru, ka visas lielās problēmas esmu novērsis, pievērsīšu lielāku uzmanību visiem šiem šķidrumiem un testēšu cik tad ilgi tas korejietis ies. Pagaidām izskatās cerīgi. Tāpēc pārējiem CEED pircējiem iesaku jau sākotnēji pievērst uzmanību uz savlaicīgu eļļu(9 tk.) un šķidrumu nomaiņu. Ja tas netiks darīts, tad jūsu auto pat 10 gadus neizdzīvos.

"neuzticaties nevienam servisam. Vislabāk ir pašam sagādāt visas rezerves daļas, eļļas un šķidrumus."

Pilnīgi pareizi... tāpat neuzticaties nevienam zobārstam un plombas/protēzes gādājiet paši, nevienam pārtikas veikalam, bet turiet mājās govi un slauciet paši... Utt. utjp.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Tev pat varētu būt taisnība, zinot kā zobārsti darbojas...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tu pats sev zobus labo, ja? Kā misters Bīns?

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Kā tad viņi darbojas? Es nezinu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Stiepj visu garumā lai pacients nāktu vēl un vēl. Visi gan jau tādi nav, bet tas, pie kura mana sieva iet, ir vienkārši pizģec - saplombēt vienu zobu prasa vairākus apmeklējumus...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
8 0 Atbildēt

Varbūt iet ne dēļ zoba?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Protams

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu nezinu... man ar savu zobārstu problēmu nav... viņš tieši otrādi - maksimāli cenšas visu izdarīt pie vienas narkozes.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

Bet, ja nopietni - te jau mēs atkal nonākam pie "tāpēc, ka tā ir MAN, tā ir visur un visiem"... redzies, vienam sievu zobārsts čakarē, bet tā vietā, lai nomainītu zobārstu, īd internetā par to, kā "zina, kā zobārsti darbojas"

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jūtu kāda dīlera neapmierinātību. Kas tad kaiš

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Šodien Moller Auto Mežciemā ir akcija mašīnām, bet šie baigi viltīgi, elektroniski nesūta info, esot jābrauc uz vietas skatīties, baigi nav pa ceļam, varbūt kāds ir bijis un aplūkojis?

Piedāvājums esot arī uz mazlietotām mašīnām.

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 0 Atbildēt

Sanāca tieši vakar tur apkopi veikt. Manu interesi piesaistīja

jauni A6, divi gabali bija palikuši un Q5, abi modeļi 43tkst robežās.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Katru gadu decembrī ir saldākie auto piedāvājumi tirgū. Tam iemesls ir gaužām smieklīgs. Decembrī iegādājas 2017.gada auto. JAUNU auto. Bet, tad 1 mēnesi vēlāk cits iegādājas 2018. gada auto. Arī JAUNU. Bet otram apliecībā (vēlāk - reklāmā) jau būs iepriekšējā izlaiduma gada (vairs ne jauns) auto - 2017.gada

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Var izvēlēties - decembra 2017.gada ar pamatīgu atlaidi vai arī janvāra 2018.gada auto teju bez atlaides vispār. Fiziski nieka 1 mēnesis starpība, bet par to starpību dokumentos - lielas atlaides no dīleriem

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Tu domā to atlaidi, ko dīlers savā majāslapā uzrāda vai vēl papildus zemāku cenu var sarunāt?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tā atlaide arī paliks, bet - visi tirdzniecības cilvēki JŪT gada beigas, visi labprāt izpildītu gada plānus Tāpēc tagad var sarunāt teju neiespējamo, ejot no parasta pārdevēja līdz pat dīlera vadonim (ja vajag).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Japāņiem gads beidzas martā, līdz ar to, uz toyotām, nissaniem, hondām šitas labāk strādās martā. Protams, pie nosacījuma, ja līdz plānam biš pietrūkst. Līdz ar to, labāk to visu kārtot marta sākumā, jo beigās var izrādīties, ka plāns izpildīts un skuju tev atlaides...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Runā, prasi un tev taps dots. Ja ne cena, tad papildus labumi. Paklājiņi, riepas, papildaprīkojums, tad apkopes, papildus garantijas laiks utt.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pamatīgas atlaides parasti dod tad, kad modelis mainās, tā kā nesen X5, varbūt pat šobrīd vēl ir tās atlaides. Mersis šobrīd GLE modelim arī nopietnas atlaides piemēro, tik tas nav mans šā brīža budžets...biš pa šerpu

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Es nezinu, prasu. Mani interese kāpec ķēde neizdzīvoja līdz 150 tk. un redzu, ka rajsta - vainīgs kloķvapstas saļņiks. jau iepriekš lasīju, ka nepareiza, slikta eļļošana ietekme ķedes darbību. To saļņiku grūti nomainīt, nav jājauc viss motors? Sakara ar viņu nevar sākt eļļa iet kādā citā mehānismā, piemeram tosolā?

Kas tev teica ka viņai jādzīvo tikai 150 tk.?

Mana auto ķēde dzīvo jau 190 tk.,PSA 1,4l vti arī atmosfēriskais, dīlers teica ka ķēdi jāmaina kad viņa sāk grabēt aukstam motoram.Manam auto kloķvārpstas priekšējo blīvslēgu viegli nomainīt, noņem siksnu piedziņas šķīvi un tiec pie blīvslēga.Tavam auto manuālā kārba?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jaunajiem auto motori paliek arvien mazāki un ķēdes vairs nav trīsdaļīgas, divdaļīgas. Atiecīgi viņu darbība pat 100 neiziet. Agrāk tā smējās par SAAB, ka trīsreiz ķēde jānomaina kamēr sasniedz 100, tagad tie ir WV motori, kam ķēdes iet 70-80 tk. Korejiešiem cilvēki saka uz 150 jāmaina. Nav jau dzirdama tā ķēdes grabēšana, jo pats motors rada interesantu cik, cik, cik skaņu. Tā izklausās šādi jau jauniem motoriem www.youtube.com/watch?v=hRREMcAr2CA

Tu labāk neriskē, paklausies www.youtube.com/watch?v=1ZmXg3o7Mfg

p.s. tas kas ir pabraucis ar automātu vairs nepārkāps uz manuālo

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Kāpēc tu domā, ka pirmajā video ir "jauns motors" ?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Blin, es par to autiņu esmu ne vien aprakstu izlasījis un man pasam ir tas motors no nulles! Taka es nezinatu, kā skan mans motors. To video es ieliku tev, kas nezin, kā viņs skan. Random video, viņi visi vienadi

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu, šitam vēl lielāka tā ccccccc skaņa.........Kā tad tu to ķēdi noteiksi, ja šitā žvadz

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Man jau liekas kad tavējais vēl trakāk žvadz!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

OK, bet jautājums paliek - kā noteikt, kad ķēde palikusi vaļīga? Doma, ka kaut ko saklausīsi? Es nesaklausīju

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Manam auto viena blīve jānomaina jo pa viņu dzen ārā eļļu,lai viņu nomainīt ir jāņem nost vārstu vāks bet tā nav tā vāka blīve,kaut kāds dačiks/devējs,tāpēc doma pie reizes nomainīt ķēdi ar visiem zobratiem kas iet uz sadalenes,īsāk sakot ķēdes komplekts,lai man tur otreiz nav jālien.Ķēdes komplekta cena ir no 320 eur līdz 480 eur,lētāk nekā tavējam .

Kā noteikt izstaipītas ķēdes skaņu,tas ir smags gadījums,nav komentāru

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Tāds izskatās šis komplekts par 320 eur

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Magneti Marelli 480 eur

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tas nav lētāk Domā, ka neviens tev par darbu neko neuzprasīs? Mana gadījumā tā bija cena, kas jāmaksā, ja motors vairs neizrāda dzīvības pazīmes. Tā ir ļoti lēta cena, jo ja ja plīst, tad kap. remonts uz 1500-2000.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Es salīdzinu ar taviem 600 eur ko tu atdevi par ķēdes komplektu.Mana motora ķēdes nomaiņa ir tik vienkārša kad to var izdarīt jeb kura mājsaimniece jeb sieva vai sieviete.Protams kad es to pats nedarīšu jo man zināms ļoti izcils kaktu serviss,piezvanu viņiem,pasaku kas jādara,pasaka cenu un visssssss,cena vairs nemainās,darbs padarīts godam,nekādu aizrādījumu.Toties Citroena dīleris mani kārtīgi izpisa,visa motora apakša eļļā,braucu pie dīlera lai nosaka kur noplūde.Nomazgāja man motoru,tad teica lai kādus 500 km nobraucu un tad pie viņiem,atbraucu,atdzina kad aizmugurējais kloķenes blīvslēgs tek,kārbu jāņem nost ar visu sajūga kurvi un sparatu.Huj tev,nekāds blīvslēgs nav vainīgs,tas kaut kāds devējs kas atrodas motora aizmugurē zem vārsta vāka,galā viņam ir kaut kas līdzīgs šnekam,es nav tik gudrs dzinējos.Karoče,izpisa mani pa pilnu programmu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kad motors jājauc, tad ne katrs serviss to nemaz neņemsies darīt. Ķēdei ir savas metkas, kas tur precīzi jāsaspriego, nedomāju, ka tas ir tik vienkārši. Ja tu mainīsi galvas blīvi, tad tur arī jābūt zinātājam. Viņu pievelk ar speciālu atslēgu un nedrīkt pārvilkt vai par maz pievilkt, jo tad būs atkal noplūde(tosola vai eļļas). Man līdz galvas blīvei nemaz nebija jālien, taka tev tam remontam vēl dārgākam būtu jābūt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Kāda galvas blīve,par ko tu tur murgo?Es tak rakstīju par vārstu vāku ne galvas blīvi,nejauc pimpi ar pirkstu.Tu jau pipelē esi?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Re kur vainīgā blīve

Un tā figņa,netieku gudrs kas tas ir-Reg. elements, Ekscentrvārpsta (maināms vārsta gājiens)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 6 Atbildēt

GB12 rakstīja: Bet, ja nopietni - te jau mēs atkal nonākam pie "tāpēc, ka tā ir MAN, tā ir visur un visiem"... redzies, vienam sievu zobārsts čakarē, bet tā vietā, lai nomainītu zobārstu, īd internetā par to, kā "zina, kā zobārsti darbojas"

Diez vai tas būs tik vienkārši izdarāms, pat dižajā pilsētā...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Jo?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 2 Atbildēt

Biju aizdevies uz Moller aplūkot piedāvājumu, jaunie Q5 likās simpātiski, bet cena...nesaprotu īsti viņu cenu politiku. Bija papliki par 43K, bet kā puslīdz aprīkots, tā cena no 52K līdz 59K, pamatā ar 2.0 252zs benzīnu vai 2.0 190Zs dīzeli, bet ir viens liels bet, pa 59K ir piedāvājumā Q7 ar 286Zs 3.0 dīzeli! Diapazonā no 43 līdz 52 nav piedāvājumā nekas. 52-59K par Q5 liekas tomēr stipri pa daudz.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Man vispār nav skaidrs, kam domāts q5.Un kam ir veltīta tur tā Garā viņu Rinda, kas tur visu laiku nonstopā stāv Mjollera pagalmā.Un jā, no tā 43-52k tipa "mazākturīgo" diapazona tur ir vienīgi ja pa 48k viens laba izskata/komplekta 2g vecs allroads ar 73k noskrējienu. Interesanti arī, ka jau pāris gadus neviena jauna allroada aptaustāmā piedāvājumā nav kā tāda-tā, it kā viņš nemaz neeksistētu vispār.Acīmredzot, vai nu gaida pēc gada jaunos avantveida modeļus, vai arī Lv lietotājiem tas "nepienākas" principā- jo tiem taču domāts ir q7.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 5 Atbildēt

Netērē laiku uz šito халявную рожу,pliks kā baznīcas žurka bet jūtas kā latvijas miljonārs kurš nevar izvēlēties kādu auto pirkt.Kā man šitie ēzeļi besī,braukā ar nojātiem dīzeļiem bet gudri dirš.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

tu esi nevis ezis bet ēzelis. Kāds tev ir info, ar ko Es braukāju? Brauc ar savu tabureti laimīgs un nejauc gaisu te.

RR95 Reģ.: 06.01.2017
2 1 Atbildēt

650 par ko tāds naids pret VAG? No malas izskatās, ka kāds kas brauc ar VW tavu sievu kniebj un tev tas naids, nu kā lai tā mīļāk pasaka ..........

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 4 Atbildēt

Cilvēks reāli skatās uz lietām ( par 650) . Nejau visi ir pastulbi ēzeļi, kuri uzķeras uz reklāmām ( tas jau par RR95 un citiem zombētiem idiņiem).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Kāds nafig tur naids, pats tak ar viņiem braucu. Es par to, ka daža lietota mašīna maksā tikpat, cik citas 2-3gab jaunas.Tāpat arī visā šajā erektoeiforijā ir piemirsies,ka dīlerim ir svarīgs arī mazlietoto auto tirgus.Savādāk nebūs no kā dzīvot.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Re kur interesants variants tirgojas! Cena ļoti pievilcīga, viens experts te tūlīt bļaus, ka tas jau A4

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a8/eexio.html

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Tā tas reāli ir, 15tie gadi ap un virs 30, 16tie virs 40. Un nebūs atbildes uz to, kādu gan Jaunu auto tā vietā te varētu izvēlēties par to 30 cenu šāda lietota auto pretendents vai pašlaik lietotājs. Ta kur nu vel ja par slaveno "cenu/sākot\no"..

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Šai mašīnai pozitīvais ir tas, ka lielais cenas kritums ir aiz muguras, turpmākajos 5 gados, viņa zaudēs jau vairs tikai kkur ap 15K no savas vērtības, nevis 65K, kā iepriekšējos 3 gados.

Ja nobraukums atbilst patiesībai un nav sista, kas, protams, ir jāpārbauda - labs pirkums!

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Par avārijām no No LTAB:

25.08.2018 08:50 / Cietis / EUR 4733.30

23.10.2017 08:30 / Cietis / EUR 3784.02

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tas ir LV info, vēl jau jautājums, kas ar viņu noticis DE, kur pirmos 2 gadus dzīvojis un braucis pārsteidzoši maz, tikai 45K.

Priekš A8, remonta summas nav lielas, es ar savējo vienreiz suni notriecu, remonta izmaksas bija līdzīgas.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Mašīna gan jau LV pirkta. Atceries, ka pirmā apskate mašīnai jāveic divus gadus pēc reģistrācijas.

Jā, ņemot vērā mašīnu, avārija gan jau nav bijusi liela.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Uzzvanīju, it kā no DE 17.gadā ievests. Paldies par info, tā būtu rīt uz Bausku aizskrējis

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Tad jau tas viss paliek interesanti. Un sludinājumā nav atzīmēts, ka ir servisa grāmata, kas arī ir aizdomīgi tādai mašīnai tādā cenu kategorijā.

nordic Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Jaunajām audi nav servisa grāmatas, tas lai piesaistītu vairāk pie dīlera.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti