Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Par 500 eirām var nopirkt mašīnu, kura ir pietiekama vismaz tik ilgam laikam, cik ilgam gābešņikam vidēji vajag mašīnu - gadam, tb mašīnu ar svaigu apskati.

Mans ieteikums balstās uz gābešņika drūmo realitāti - es, protams, neatbalstu šāda veida mašīnu lietošanu, bet ja cilvēkam neizdodas nopirkt mašīnu, ar kuru varētu braukt vismaz 5 gadus, jo visas sliktas, tad kāpēc ne?

Nu nu, parādi man labu mašīnu ar svaigu skati, līdz 500 eiro

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt
core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu no šīm tikai divas mašīnas +/- iekļaujas, un pat tām 'svaigā skate" ir jau 3 mēnešus svaiga

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Nu ja cītīgāk un nesteidzīgi pameklē + kaut ko nokaulē tad būs arī vairāk nekā divi varianti.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, jūsmiņ, bet kāpēc tā cena jāievērtē? Polo ar pusmotoru tāpat būs pārāks par džezu ar nemotoru - jo vismaz pusmotors, nevis nemotors - bet ja patīk braukt, tam polo var pie aprīkojuma par atbilstošu naudu ieķeksēt 200 zs motoru, kamēr džezam tāds tikai slapjajos sapņos nāk; par tā polo GTI cenu var varbūt var nopirkt divus džezus, bet ne vienu džezu ar motoru. Tā ka viss ir kārtībā - par ērtībām jāmaksā , un otrādi - ja negribas maksāt, tad tās nedabū, un beigās nonāc pie hondas, kur vienīgā ekstra ir kaut kāda uzticamība, jo dzelzis no septiņdesmitajiem gadiem - ā, un bāzītē nāk četri no koka izdrāzti puļķīši vadītāja durvīs, ar kuriem var virināt visus četrus logus; šausmīgi kruta ekstra.

Bez vācu, un ja šausmīgi nepatīk braukt, japāņu autobūves izstrādājumiem īpaši vairāk uz ko nav skatīties - fordeļus, itāļu un franču brīnumus nevienam nenovēlu, hujdajs ir fofāgens ar audī detaļu cenām, bet amerikāņi retajam ir saistoši.

www.youtube.com/watch?v=SC470gf48NI

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, jūsmiņ, bet kāpēc tā cena jāievērtē? Polo ar pusmotoru tāpat būs pārāks par džezu ar nemotoru - jo vismaz pusmotors, nevis nemotors - bet ja patīk braukt, tam polo var pie aprīkojuma par atbilstošu naudu ieķeksēt 200 zs motoru, kamēr džezam tāds tikai slapjajos sapņos nāk; par tā polo GTI cenu var varbūt var nopirkt divus džezus, bet ne vienu džezu ar motoru. Tā ka viss ir kārtībā - par ērtībām jāmaksā , un otrādi - ja negribas maksāt, tad tās nedabū, un beigās nonāc pie hondas, kur vienīgā ekstra ir kaut kāda uzticamība, jo dzelzis no septiņdesmitajiem gadiem - ā, un bāzītē nāk četri no koka izdrāzti puļķīši vadītāja durvīs, ar kuriem var virināt visus četrus logus; šausmīgi kruta ekstra.

Bez vācu, un ja šausmīgi nepatīk braukt, japāņu autobūves izstrādājumiem īpaši vairāk uz ko nav skatīties - fordeļus, itāļu un franču brīnumus nevienam nenovēlu, hujdajs ir fofāgens ar audī detaļu cenām, bet amerikāņi retajam ir saistoši.

Tā pretruna jau tajā, ka neieķeksē. Tirguspēc tur var būt arī raķešu motors ieķeksējasm par aštictūkstošu rubļu.

Tās krutās komplektācijas ir tikai demo auto. Tā realitātē vientiesīgs jūsmiņš ietestē šo demo, nosiekalo krekla priekšu, bet kad saskaita iespējas, sanāk pusmotors ar vienu logtīrītāju. Tie tavi uberauto dabā nemaz īstenībā nepastāv.

Un Kiviča Taipers šķiet ka to Golpa uberdzelzi Gateri (GTI) izpogāja vienos vārtos. Cenas gan jamiem vienādas. Un Taiperu ir maz, jo arī tāds reti kam vajadzīgs. Nereāls auto par bezjēdzīgu cenu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kā jau teicu - fofāgena pusmotors vienalga ir labāks par hondas nemotoru, jo arī tur kaut kāds 1.0 vai 1.4 kaut cik iet, nevis kā hondā, kur viss jāzāģē, neatkarīgi no tilpuma un jaudass.

Bet tas ka niknais kivičs izpogā GTI, nav nekāds pārsteigums - izpogā tak trasē, un kivičs ir gan tai pielāgots, gan jaudīgāks - jo GTI ir vienkārši ērta un mazliet jaudīgāka ielas mašīna, kaut kas tāds, kas no neviena kiviča nav dabūnams - priekš krāniņu staipīšanas ir R, un to diez vai kivičs spēj izpogāt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Kas ir Kiviča Taipers ?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Honda Civic Type R

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kivičam tik mazs auto!? Es jau domāju, ka tiem māksliniekiem visiem patīk lielie limuzīni. Iedomājos jau par Jaguaru, ko Gobziņš itkā taisījās pirkt.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 2 Atbildēt

Kivičs = Honda Civic pielipusi palama

Tāpat kā Golpa Gateris = Golps GTI

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Demo mašīna ir laba izvēle, bieži vien ļoti laba komplektācija, cena noplakusi, salīdzinot ar jaunu, mobile.de vācija bieži vien ir labi piedāvājumi

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 1 Atbildēt

Tikai matemātisku iemeslu dēļ to nevar pietikt pat visam LV tirgum, kur nu vēl DE. Ja trāpās, tad ir paveicies. Kgan es Volvo XC90 demo tā mēģināju, ka salona pārstāvim slikti palika. Pieņemot, ka visi tādi, tam demo gads par pieciem un arī 1 km ir 5 parasto vērts.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 1 Atbildēt

+1 tanīs pašos iauto testos vismaz daļa testētāju tos auto bauc kā zagtus

Tādu auto es noteikti negribētu, bet ir jau arī markas un dīleri kas autiņu bez sava līdzbraucēja nevienam neuztic, šādā gadījumā demo auto var gadīties interesants pirkums

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 3 Atbildēt

Demo auto no dīlera ir gards pirkums. Principā, saņem gadīgu maz nobrauktu garantijas auto, tikai jūtami lētāk par jaunu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Un ierasti - max kompletācijā jeb ūberaprīkotu arī

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Man bija auto, kas pirmos apm. 40 000 bija vācijā demo auto, pie 60 000 viņam tika veikts dzinēja kap remonts !

mefisto Reģ.: 22.05.2017
2 0 Atbildēt

Alfa? Pa lielam jāpiekrīt. Re ku tagad Andre Motors tirgo demo auto Suzuki Swift ar simbolisku nobraukumu. Varam palasīt internetā, kā šo autiņu ir mocījuši pa smilšu ceļiem un citiem neceļiem. Kā tad tie pirmie 10 000 km ievēroti ar mērenu braukšanu vai uz Suzuki tas neattiecas?

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

tā nebija alfa, tas bija relatīvi rets, ļoti labi nokomplektēts auto

Es viņam biju 3 īpašnieks, pirku pie nobraukuma 80 ar visām izdrukām par īpašniekiem, remontiem u.t.t.

Pirmais īpašnieks bija ražotāja pārstāvis Vācijā, pie viņiem tas auto bija nobraucis apm 40 !

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

ņemot vērā auto specifiku, domāju, ka viņš 1/2 no šiem 40 bija nogājis pa autobāni un ar tahometra sarkanajā galā

vai arī bija braucis veikala direktors bet gan jau arī ne pārāk taupot

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Tad jau skaidrs, ka nebija demo, bet kāda darbinieka dienesta auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Kā tas iespējams? 40tkm? Dīleri tik ilgi brauc ar demo auto? Ierasta prakse ir līdz 10tkm max. Citi pat mazāk.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Vnk., pilsonis vai nu tika piečakarēts vai nesaprata auto statusu - demo auto un servisa maiņas auto mēdz būt divas dažādas lietas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Manējais Ceeds ir demo auto! Cik sapratu tad šamo ikdienā lietoja uzņēmuma grāmatvede un ik pa laikam kādam klientam tika iedots izbraukt. Tikai viņam nebija pat 1000km nobraukts.

Tika pirkts nevis tāpēc, ka tas ir demo, nedemo vai lētāks, bet tāpēc, ka vajadzēja steidzami auto un viņš bija uzreiz pieejams un vajadzīgajā komplektācijā.

aigi Reģ.: 01.08.2005
8 0 Atbildēt

Uz brīdi pārtraukšu aizsākto spamu.

Esmu ticis pie jauna auto un jau 2 dienas pavizinājies, un ir radušies pirmie iespaidi.

Bet sākumā atkāpe.

2016. gada iegādātais Kadjar kalpoja godam, bet pirkuma brīdī nebija doma par vēl vienu mazuli. Pirms gada ģimene kļuva kuplāka un standarta auto ar piecām vietām kļuva par šauru. Gan vietu skaits, gan bagāža bieži bija lielāka kā varēja pārvadāt. Līdz ar to sākām skatīties uz 7-vietīgu krosoveri ar benzīna dzinēju un automātisko kārbu - Kodiaq un 5008tais, jo citu vienkārši nav.

Ar abiem izbraucām un saliekot +/- nosliecāmies par labu 5008jam. Man vienkārši labāk patika tā ātrumkārbas darbība, vai nu kāja smaga vai kas, bet DSG ar pirmo reizi galīgi neiepatīkās. Atlika tikai pārdod Kadjar. Ar to negāja viegli, respektīvi par manu noteikto cenu neviena jēdzīga pircēja. Pirms 3 nedēļam prikola pēc izbraucu ar LR Discovery Sport, nu nekas dižs, par 37 kāpostiem sagaidīju kaut ko labāku. Un vienu dienu čoms saka, ko neskatos uz MPV segmentu, atzīšos, ka pelēcīgie zafīrveidīgie transporta līdzekļi mani galīgi neuzrunā, bet aiz gara laika SSā uzgāju kaut ko atšķirīgu par lielisku cenu ar lielisku aprīkojumu, kas manas domas mainīja - Renault Grand Scenic. Es, protams, zināju, ka Renim ir šāds modelis, bet nebiju pievēsis absolūtu nekādu uzmanību tam, jo Renault mani īpaši neinteresēja, nevis tāpēc, ka slikts, bet gribējās kaut ko citu.

Un tagad varam ķerties pie iztirzājuma.

Norde piedāvāja uz vietas esošo Renault Grand Scenic 1,3 litru (140ZS) benzīna dzinējs, 8-pakāpju divsajūgu automātiskā ātrumkārba INTENS komplektācijā ar 2 ekstra pakām par 25'900EUR + dāvānā 20'' ziemas riepas, reģistrāciju CSDD, TA, signalizāciju ar imo, 5 gadu garantiju un apkopes garantijas laikā par brīvu. kopsummā +/- 2000EUR dāvana.

Pēc cenu lapas bez dāvanām šadā komplektācijā cena aizvelkas līdz pilniem 29'000EUR.

Aprīkojuma saraksts ir garš, bet pieskaršos galvenajiem:

1) Full LED;

2) automātiskās tuvās-tālās gaismas;

3) lukturu mazgātāji;

4) 20 collu lietie diski;

5) pārkings priekšā/ aizmugurē;

6) joslu kontroles sistēma;

7) pusādas salons;

8) vadītājam krēsls ar masāžas funkciju;

9) apsildāmi pr. krēsli;

10) automātiski nolokāmi sēdekļi

utt.

Koplektācija tuvu maksimumam, ko piedāvā par cenu, kur citi tikai sākas...

Izskats arī ļoti atšķirīgs no garlaicīgajiem vāciešiem, pie tam daudzos apskatos GS pat nepozicionē kā mirstošā MPV segmenta auto, bet ieskaita krosoveros. 20 collu riteņi izskatās efektīgi riepu izmērs arī īpašs tikai un vienīgi 195/55 R20, esot uber ekonomiskas, nezinu, par to lai strīdas zinātnieki, bet vizuāli prasītos kaut kas platāks.

Klīrens ir 170mm, kas tikai nedaudz atpaliek no Kadjar, un tas ir labi, varēs pa sniegu drošāk braukt.

Salonā viss ir ierasti, nav jāpierot ne pie kā.

Bagāžnieks liels, 2 papildus vietas bērniem (tāds arī bija mērķis) ērtas, viegli iekāpt, ar pudeļu turētājiem un 12V, lai mobilos ir kur pieslēgt. Iebildums ir pret 2., sēdekļu rindu tā nolokās 2+1 vai 1+2, kas nav forši, labāk būtu 3 individuālas vietas, bet kardāna tuneļā nav un grīda ir pilnīgi gluda, tas ir liels plus aizmugurē sēdētājiem. 2. rindā vietas daudz, brīvi var sēdēt 3 cilvēki arī, ja kādā no vietām stāv bērnu sēdeklītis, atlikušajiem 2 var brīvi sēdēt.

Sanācis ir braukt tikai pa pilsētu un var teikt, ka kustas atzīstami veikli, kārba strādā vienmērīgi un uzņem gaitu bez īpšas aiztures, starp citu var izvēlēties 1 no 5 braukšanas režīmiem. Par lielceļu un ekonomiju neko nevaru pateikt, jo pagaidām ir nobraukts par maz, lai izteiktu kādu secinājumu. Pēc jaunā gada būs papildināta informācija, jo būsim bijuši Tartu un tad jau arī būs ko vairāk teikt par pašu braukšanu. Jāpiemin, ka automātiskās tuvās-tālās gaismas strādā perfekti, ar brīdinājumu par joslu maiņu (vibrē stūre, automātiski neatgriežas savā joslā) ir tā, ka joslām jābūt tīrām ar labi saredzamiem apzīmējumiem, tad vis ir čotka, līdz ko sniegs/ dubļi virsū vai sliktāks krāsojums tā neatpazīst.

Pēc 2 dienu braucieniem uz darbu varu teikt, ka auto man ļoti patīk, kluss, ērts un ļoti labi izskatāsun skan labi DAB radio skan bez trokšņiem un tīri, skaņa ir ļoti augstvērtīga.

Ir vēl jūra citu mazāku fīču, kas padara auto krietni dārgāku kā patiesībā ir - no pagāžnieka vai no displeja var nolaist 2. un 3. sēdekļa rindu, pusādas salons ar mašāžu vadītājam, ārējos spoguļos iebūvēti apgaismojums, lai redz kur liec kāju kāpjot ārā no auto, salonā led apgaismojums ar 5 dažādiem toņiem, 2. rindā iebūvēti saules sargi, bīdāma viduskonsole.

Pa liela, man pietrūkst 3 lietas, kuras konkrēti GS nevar pat pasūtīt - elektriski apsildāms vējsikls, apsildām stūre un elektriski vadāms bagāžas nodalījums, ideāli ar žestu vadību.

Tā kā gaidiet pirmos aprēķinus, skaitļus un atziņas pēc jaunā gada.

P.S. Kadjar nobrauca 37k km un vidēji izmaksāja 0,1EUR/km (bez līzinga un apdrošināšanas). Vidējais patēriņš bija 7,34l pēc bākas metodes. Jau izlikts pārdošanā par 14'900EUR, kas ir par 2'200EUR vairāk par atpirkumu. Man SSā stāvēja vēl dārgāk.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Gan jau aizmirsi pierakstīt, ka motors ir ar turbīnu. Kkā grūti iedomāties, ka parasts 1.3 atmosfērnieks kustina tādu lielu mašīnu. Kārba tev nav parasts automāts, bet robots. Neesmu dzirdējis par 8 pakāpju, gan jau getrag 7 pakāpju, ko liek uz citiem renault.

Nedrīkst spolēt, buksēt ar šīm kārbām

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Jā, atvainojos 7 ātrumu EDC (Renault's Efficient Dual Clutch (EDC) automatic transmission) tipa pārnesumu kārba un, protams, ka ar turbīnu, kurš mūsdienu auto ir bez turbīnas?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jap, pareiza piezīme par to turbīnu Tie mūsdienu auto reāli baida ar turbīnam, ātrumkārbām un elektroniku. Kā tas viss strādā/-ās pēc 10 gadiem?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tas, kurš pērk jaunu auto, tam tas maz uztrauc, ko viņš darīs pēc 10 gadiem!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Un ko darīs visi lietoto auto pircēji pēc 10 gadiem? Daudzas kārbas nav paredzētas remontam un jaunas viņas maksā dārgāk, kā lietots viss autiņš.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Visdrīzāk brauks ar vecākiem modeļiem. Šobrīd pat, ja pavēro mūsu LV auto parku, ir tik daudz 20+ gadus vecas mašīnas!

Vienīgā problēma, rūsa ar laiku viņas noēdīs...bet pārējo jau var salabot, nekā dārga tu vairs nav.

Pie manis pat šad tad klienti atbrauc ar cigāru, muciņu, passat no 88.gada...tam auto ir jau 30 gadi!!! Izskatās viņi bēdīgi, bet kkā ripo!

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Mēs runājam par 2028.gadu! Kādi vēl vecāki(retro?), manam Ceed tad būs 22 gadi. Ok, bija vēl otrais modelis bez turbo un tām kārbām, bet tas arī viss. Tie būs 18 gadus veci!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu ja šobrīd redzu uz ceļa auto, ka manā jaunībā 90jos jau nebija jaunas, tad gan jau ceed, atvests no zemes, kur tik traki nerūsē, arī ripināsies te 2028.g. Paskataties SS.lv, viņš ir pārbāzts ar 20+25 gadus vecām lamātām!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

UN? Tas tak nenozīmē, ka ar viņām var braukt! Tie ir retro auto, ko var ielikt garāžā un reizi mēnesī lepni izbraukt. Kodējiem tas ir iemesls aiziet uz garāžu, pasildīt mašīnu un sevi arī

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tie visi ir pārlasīti autiņi un tur reti ir kāda oriģināla detaļa.

Viens sludinājums "Двигатель и коробка от более новой модели С4 А6."

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/100/bkilg.html

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, uz to plus mīnus arī, līdzīgi kā ar datoriem un telefoniem, iet - lai vecāku auto neremontē, bet maina pret jaunu. No otras puses - par, piemēram, tām pašām kārbām. Par DSG arī sākumā teica, ka neremontējas, bet tagad, cik zinu, tomēr gudri čaļi Cēsīs ir atkoduši, ka 'DSG var arī saremontēt.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Un kas tām kārbām pret buksēšanu?

Riepu spiediena uzmērījumi spolējot mēdz samesties, bet franču auto tos parasti vienkārši resetot. Ne kā vāču.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

gan jau, ka parkarsēsi. Ar visiem tiem jaunajiem autiņiem ir jāapietas, kā ar jēlām olām

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
2 0 Atbildēt

Lai labi ripo!

P.S. Man atkal taisni likās, ka DSG Škodā slēdzās labāk kā citos, ko esmu mēģinājis. Katram laikam savs

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Arī par automātu etalonu darbībā nepārprotami uzskatu DSG. Vairumam pat izbrīns, nejūtot, cik ātri un nemanāmi pārslēdzas ātrumi, daudz labu vārdu par DSG esmu dzirdējis, kādu izvizinot. Taču, zinu vienu DSG Kodiak, kā saimniekam nepatīk DSG darbība. Tad nu hvz...

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Es galīgi negribu noniecināt DSG, es pat vēlējos izbraukt 2. reizi, lai mainītos doma, jo pats Kodiaq ir baigi feins. Vēl gaidījām SEAT Tarraco, lai arī to izmēģinātu, bet tomēr viss strauji mainījās. Paskatoties tā cenu lapu, labi ka negaidījām līdz galam, jo benzīnam DSG nav paredzēts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Bet tavam jaunajam Renim, cik saprotu, arī ir divsajūgu kārba, vai ne tā?

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Jā tieši tā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

1. Liels APSVEIKUMS

2. Prieks lasīt TĀDU pieredzi un argumentāciju

3. Reāls cilvēks, kuram nav bail no Renault. Respect un labu ekspluatāciju!

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

No Renault nav jābaidās. Mums ģimenē jau 3. renis - sievai ir 2005. gada Megane, kas arī tehniski kalpo solīdi.

Par jaunajiem vispār nav nekādu pārmetumu, man ir ļoti labs iespaids radies par Renault. Pie tam sūdam 5 gadu garantiju neviens nedotu...

Domāju, ka šī marka ir nenovērtēta LV tirgū, laiki mainās, tie vairs nav 19. vai 21. modelis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Man arī nekas nav pret Renault - jaunie modeļi (Talismas, Espace, Scenic) ļoti patīk, labprāt pat sev Talismanu paņemtu. Bet tas milzīgais cenas kritums!!! Skatos, ka tādu, kāds jauns maksā ap 35 tk euro, divgadīgu jau var nopirkt par apm. 20-22 tk.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Laiki mainās, protams - agrāk vismaz šī ražotāja izstrādājumus varēja nokomplektēt ar tādu nesvarīgu lietu kā motors - nevis kā tagad, kad ir jāpriecājas par izskatu un knibuļiem, kamēr pati galvenā lieta nav pat aprīkojumā ieķeksējama, un tā nu reņa braucējs var noskatīties uz fofāgenu braucējiem kā buržujiem, zinot ka tur iekšā ir 2.0, nevis kā viņam - 1.0, 1.3, 1.5 vai 1.6. Tā ka jā - šī marka ir nenovērtēta latvijā, un turpinās tāda būt, izņemot pircējus, pamatā firmas un organizācijas, kam galvenais ir cena.

Abet par garantiju - kas tad renim atliek, ja hujdajs dod 7 gadus? Kurš reni pirktu ar mazāku garantiju?

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

aigi rakstīja: Jā, atvainojos 7 ātrumu EDC (Renault's Efficient Dual Clutch (EDC) automatic transmission) tipa pārnesumu kārba un, protams, ka ar turbīnu, kurš mūsdienu auto ir bez turbīnas?

Subaru Outback 2.0, 2.5 un arī 3.6. Visi atmosfēriskie. Turbo benzīnnieks ir tikai Forester 2.0.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Divnieks ir turbodīzelis

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Es arī pārdevu savu Opel Zafira. Tomēr nosliecos par mazlietota auto iegādi, nu nekādi nevarēju sievu pierunāt uz kādu jaunu Škoda vai Seat, vai VW, viņa man pieprasa tikai Audi Jaunu pacelt, tādu kā gribas, bez līzinga nevaru, tad nu pētu mobile.de, jo Latvijā piedāvājums 2-3 gadus veciem auto ir tuvu nullei. (Kur nu vēl aprīkotiem) Šobrīd viens ir noskatīts, gaidu friča atbildi!

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Man nekādi nav skaidrs kāpēc tiek tirgoti 2-3 gadu veci un ja atdoti līzingā pret jaunu, kāpēc līzinga kantora grāmatvede Anabele to nav paķērusi vīratēva, ja jau tas tik labs.

6-9 gadu diapazonā ar šo viss skaidrs, 2-3 IMO ļoti jocīgi. Kāreiz lielā cena noskrējusi, bet dilumam vēl nevajadzētu būt. Tātad publiskā piedāvājumā nevajadzētu parādīties.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Mobile un izsoles pilnas ar tādiem, viņi laikam ņem uz 2-3-4 gadiem vai nobraukumu 120000-150000, tad maina uz jaunu. Tas tiesa, ka cenas kritums ir bijis milzīgs, manā gadījumā, tas auto tagad maksā ap 50000 lētāk, nekā bija jauna cena!

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Es gan būtu uzmanīgs. Ļoti nav skaidrs kāpēc līzinga kantora darbinieki nepaķēra sev/ radiniekiem. Un zīmīgi, ka publiskā telpā piesauktais (kā arī vienā eksemplārā novērotais) DSG izturības slieksnis ir 120 000.

LV zinu vienu bankas darboni, kas izmanto pirmās rokas iespējas. Sludinājumi tiem auto nav

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ja ir līgums uz nobraukumu 120-150Kkm, tad ir, tur tas tirgus ir tik liels, ka visus auto pa draugam nenopirksi, kā arī atlikušās atpirkuma vērtības ir tik augstas, ka nav tur vairs uz kā uzvārīties.

Šobrīd pat Moller dod operlīzingu ar atpirkumu 40% pēc 5 gadiem. Paņemam Q5, kurš maksā 55000K ar 2.0D, 40% pēc 5 gadi ir 22K, neko daudz uz tāda vairs neuzvārīsi, nu varbūt var mēģināt pa 25K viņu tirgot, bet vai izdosies?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Nesanāk - lielā tirgū ir proporcionāli vairāk arī līzinga darboņi un to radinieki.

LV labs atgriezts auto līdz tirgum nenoāk. Domāju, ka arī DE ne.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ja kumoss ir gards, loģiski, ka menedžeris, kurš viņu atpērk, no maz saprotoša klienta, viņu nogrūž pa saviem kanāliem un ss.lv viņš nekad neparādīsies! Šobrīd pat man piedāvā A8, 2015. gada, pa 28K, tirgus cena tādam ap 33-35K, čalis pērkot Lexus vietā, to atstājot, bet kkā izlēmu, ka sedanu nepērku, skatos džipveidīgo. Tik problēma tā, ja meklē sev ko konkrētu, tad diez vai mūsu mazajā tirgū sagaidīsi sev vēlamo auto, tā var 2 gadus gaidīt un nesagaidīt, un ne jau vienmēr tos garšīgos kumosus piedāvās, uz tiem gribētāju netrūkst

Tādēļ skatos, ko šobrīd piedāvā tirgus, ir noteiktas prasības, ja atrodu, tad ņemu ciet.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Tie ir vācieši, kam garantija izbeidzās. Tā teikt meklē remontētāju

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Līzinga kantorim ir 100 klienti un viena grāmatvede. Viņai ko - 100 mašīnas "paķert"? Oplīzes finansējuma modelis ir tāds, ka tiem, kas to izmanto, nav izdevīgi to auto pārformēt uz finanšu līzingu vai izpirkt - vienkāršāk ir ņemt nākamo. Savukārt otrreizējo auto tirgū kopējais apgrozījums ir mazāks, nekā oplīzē - gluži vienkāŗši veidojas pārpalikums. Ir daudz interesantāka auto kategorija, kas praktiksi neparādās publiskajā tirgū - kungu vizināmie. Lielajos Eiropas pasākumos sabraukušo kungu vizināšanai izmanto tikai jaunus auto (drošības apsvērumi) - un tad nu pēc nedēļas vai pat nedēļas nogales šie auto (ar nobraukumu dienās un kilometru simtos) nonāk izsolē kā mazlietoti. Lielākais āķis tajā visā - tie nekad nav tautas auto, bet vismaz premiumi maksimālajā komplektācijā ar ne to ekonomiskāko dzinēju... toties par 50% un zemāku cenu, nekā no salona.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tas ir garšīgs kumoss, tik ej nu tiec tādiem klāt!

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Sieva izlepusi.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

A kad tad brauksi ar to ko gribās? 65-70 gadu vecumā? Kkā neesmu pārliecināts, ka izdosies piedzīvot bezrūpīgo vācu pensionāra dzīvi, braukāt ar kruīza kuģiem apkārt pasaulei ar sirmu galvu un pilnu maku. Kaut gan arī viņiem tie saldie laiki beidzās, cenas visur aug, bet pensijas līdzi netiek. Sūdzējās man viens, agrāk varējis atļauties ko gribās, tagad jāskaita.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

A ko tad var gribēt. Pensijai UN bēgļiem pietrūkst pat vācu sociālistiem. Tā kā bēgļiem nedrīkst atteikt, tad pensionāriem jāsavelk jostas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Līzinga kantorim ir 100 klienti un viena grāmatvede. Viņai ko - 100 mašīnas "paķert"? Oplīzes finansējuma modelis ir tāds, ka tiem, kas to izmanto, nav izdevīgi to auto pārformēt uz finanšu līzingu vai izpirkt - vienkāršāk ir ņemt nākamo. Savukārt otrreizējo auto tirgū kopējais apgrozījums ir mazāks, nekā oplīzē - gluži vienkāŗši veidojas pārpalikums. Ir daudz interesantāka auto kategorija, kas praktiksi neparādās publiskajā tirgū - kungu vizināmie. Lielajos Eiropas pasākumos sabraukušo kungu vizināšanai izmanto tikai jaunus auto (drošības apsvērumi) - un tad nu pēc nedēļas vai pat nedēļas nogales šie auto (ar nobraukumu dienās un kilometru simtos) nonāk izsolē kā mazlietoti. Lielākais āķis tajā visā - tie nekad nav tautas auto, bet vismaz premiumi maksimālajā komplektācijā ar ne to ekonomiskāko dzinēju... toties par 50% un zemāku cenu, nekā no salona.

Kādos 2000 gados Latvijā bija liels samits . Bija dažādi auto ,arī "tautas" vw bora 1.8T matic . Tad šīs boras ..nu vismaz viena tika slimnīcai . Nezinu kāda izskatījās finansiālā puse . Ja godīgi nemaz nebrīnītos ja vw kantoris uzvārījās divreiz . Pirmo kad pārdeva ( izīrēja samitam ) otreiz par jauna cenu nopirka slimnīca

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nepārprotams labs deal bija no BMW, pārdodot teju jaunus labas komplektācijas auto, kas tika izmantoti ļoti īsu brīdi. Neatminos, kādā kontekstā, bet bija gan

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

NATO samits

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Arī tad, kad LV bija prezidējošā ES valsts, tika iegādāti valsts iestāžu vajadzībām dažāda tipa transportlīdzekļi.

Man pāris paziņas iegādājās šādi ekspluatētus Ford Transit Custom busiņu, ļoti bagātā aprīkojumā, ar ļoti mazu nobraukumu, bet cenu aptuveni 25% zem jauna šāda paša auto cenas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nepārprotams labs deal bija no BMW, pārdodot teju jaunus labas komplektācijas auto, kas tika izmantoti ļoti īsu brīdi. Neatminos, kādā kontekstā, bet bija gan

Tas pats samits ap 2000 g kur tautas zaļas krāsas vw bora un priekš glaunākiem bmw

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

aigi

Vidējais patēriņš bija 7,34l pēc bākas metodes.

.

Patīkami pārsteigts , ir vēl kāds kurš degvielas patēriņu rēķina pēc bākas metodes .

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Es tikai un vienīgi pēc bākas metodes rēķinu. Rezultāts vienmēr visām manām mašīnām ir bijis sliktāks nekā uzrāda dators.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai tu neesi aizdomājies par to ka, kā rāda visādi testi, sūkņi parasti lej mazāk nekā uzrāda, bet uz likumā pieļaujamās robežas - ? Tā tu arī dabū lielāku patēriņu nekā uzrāda borta kompis - borta kompis melot varētu vienīgi tad, ja kaut kas degvielas sistēmā būtu pizģec, dēļ kā izmainītos sprauslu ražība - jo patēriņa aprēķins notiek - sprauslu ražība x atvēršanas ilgums pret nobraukto attālumu.

Ak jā - nezinu par tiem taviem bijušajiem opeļiem un hondām - VAGmobīļiem borta kompja aprēķinu var koriģēt no -15% līdz +15% robežās - protams, pēdējo 20 gadu mašīnām to izdara ar kompi.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Es izmantoju aplikāciju telefonā, kur vadīju iekšā visus datus.

pret borta datoru bija kāds 0,5 litrs līdz litrs pa sliktu.

Tagad vadīšū spritmonitor.de aplikācijā, lai sinhronizējas ar citiem Grand Scenic lietotājiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kā gan savādāk noteiksi? Nav bijis gods pazīt nevienu, kam kompja patēriņš būtu sakritis ar reālo. Visi, kas ir veikuši šādas pārbaudes, ir spējuši konstatēt sagaidāmo - reāli vairāk.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Man bija Hyundai Santa Fe, kompis vienmēr rādīja precīzu patēriņu (+/- 0.1). Savukārt B5 pasātam kompis konstanti rādīja par 10% lielāku patēriņu nekā faktiskais.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

v70 tika nomainīti smidzinātāji, vēl pie tam uz ražīgākiem un vairāk kā 2 gadus rādījums sakrita ar borta kompja uzrādīto. Pirms tam patēriņš uz compja piekliboja ~0.5l - šobrīd jau sāk mānīties 0.15 līdz 0.2litri robežās. Visa info ir iekš spirtmonitor.de- uzpilde pēc bākas metodes.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Divnieks ir turbodīzelis

Subaru ir trīs 2.0 motori: 2.0 turbodīzelis - Foresteram un Outbackam, 2.0 benzīnnieks - XV, Imprezai un Eiropas Foresteram un 2.0 turbo benzīnnieks - Foresteram.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

OK, šitos Subaru motorus vēl var saukt par tautas mašīnām, tāpēc jau Subaru vel viņus izlaiž. Pašam nav sanācis braukt, bet biju pie viena motorista garāžā tad tas teica, ka šiem ir vissarežģītāka motora konstrukcija un ļoti grūti kko nomainīt. Tātad jārēķinās, ka pie ideālas apkalpošanas viņš ies savus 500 tk., bet viņiem piemīt eļļas rīšana un jāuzmanās no motora pārkarsēšanas. Ja tas notiek, tad remonts būs viens no dārgākajiem. Tojestj, manai sievai, kas zem kapota nelien un nečekoo eļļas līmeni, diez vai derēs.

Papildus itkā salona kvalitāte ar katru gadu krītās, visur ekonomija. Un, protams, ar turbīnām tur jau pavisam cits stāsts.

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 1 Atbildēt

Diez vai tie, kuri diskutē par jauniem auto domā kas ar motoru notiks pēc 500 k km. Ģimenē ir Forester un pirmos 200 k km eļļas rīšana nav novērota, tikai ik pēc 10k tiek mainīta eļļa. Nevaru arī iedomāties, kā to varētu pārkarsēt. Kkā nav arī dzirdēts par atmosfērisko Subaru motoru kaitēm. Cita lieta pirmie dīzeļi (līdz 10.g.) ar bloka/kloķenes defektiem un turbomotori, kuri uzforsēti uz 300+ Zs. Pašreizējais auto ir Outback '15, tam gan tikai 50k uz šiltes, bet nu līdz 500k es ar to braukt neplānoju.

Par salona kvalitāti (un auto kvalitāti vispār) nevaru teikt nevienu sliktu vārdu. Viss ir savā vietā un nekas negrab.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jebkuru motoru var pārkarsēt. jautājums tik cik viņš ir jūtīgs uz to un jo tas sarežģītāks(tādi ir Subaru motori) un jūtīgāks motors, jo sekas ir lielākas.

Ir pat dzirdēts, ka 1l uz 1000km ēd un ja dodas kādā tālā izbraucienā(piem. Poliju) un nenofiksē ēļļas kritumu, tas automāta novedīs pie lielākām vai mazākām sekām. Ja jau brauc tik pa mežu, tad jau nekas traks.

Priekš tevīm video "Ja neseko ēļļas līmenim, tad tas ir taisnākais ceļš uz kap. remontu" www.youtube.com/watch?v=SBc85EYpEBw

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jā, un neviens jau tev neliek braukt līdz 500 tk. Daļēji šis toopiks ir par mūsdienu mašīnām, kuras vēl ir pietiekami ilgi braucošas. Ta tak neviens autiņš tev uz 50 000 nelūzīs un ja ir kāds defekts, tad to garantijas laikā novērsīs. Vienkārši vācieši ir jau tik neuzticami, ka beidzoties garantijas termiņam viss tur iziet no ierindas.

Tāpēc liekam reālas atskaites par mūsdienu autiņiem ar lielu nobraukumu vai daudzgadu kalpošanu bez nopietniem remontiem.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Nav šaubu, ka motors bez eļļas tiks nokauts. Bet ja 10k laikā no vienas eļļas maiņas līdz otrai līmenis uz tausta nenokrītas līdz MIN, tad laikam par eļļas ēšanu nav jāuztraucas (Forester '07 200k). Es uzskatu, ka var ekspluatēt mašīnu līdz tam, kad starp eļļas maiņām ir jāpielej līdz 4-5 l. Nu tas ir laucinieka draugs vecs VW/audi80. Tad ir jātaisa kapitalka motoram (šodien tas vairs nav ekonomiski izdevīgi) vai jāmaina auto. Pārkarsēt motoru var ja nav kārtībā ūdenssūknis/termostats/termodevējs jeb sistēmā maz antifrīza un piedevām pilnīgi jāignorē sarkanas signālspuldzītes panelī. Man sieva zvana pat tad, ja ierauga kādu dzeltenu gaismiņu, kaut labi zina, ka jāuztraucas tikai par sarkanajām.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja veca audī vai fofāgena 4 katlu motors rij litru eļļas uz pāris štukām, tā ir vienkārši klaja nolaidība no īpašnieka puses - jo to novērš samainot blīves un blīvslēgus; līdz 100 eirām detaļās.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Lapsa šeit visu izstāsta par vācu autobūvi, 1.4 TSI skaitās pats problēmātiskais. 8 gadi = 10000eiro bez garantijas remontiem

www.youtube.com/watch?v=yARrYWe77Ss

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Jā, izskatās, ka VAG izstrādājumi kļuvuši naudu ēdoši. Mana pieredze ar tiem beidzās jau pasen ar Audi90 '89 (kad pārsēdos uz Voyager). Tad tik traki nebija. Šķiet, ka ar Subaru nav tik traki. Motoram un kārbai (automāts) nekas pa 200 k km nav darīts, tikai mainīta eļļa. Zobene ar ruļļiem - 2x un ūdenssūknis 1x - tas jau atbilst normālai

ekspluatācijai. Stabilizatora atsaites un lodbalsti 2x, dažas gumijas bukses un visi amortiņi - 1x. Jā, vēl jāsaka, ka auto darbojas ar LPG - vienreiz būts uz iekārtas apkopi (reduktora membrānas maiņa).

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti