Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
405 Reģ.: 10.02.2004
9 0 Atbildēt

Labs vakars.

Man arī ir pirmā pieredze ar jaunu auto.

Tātad auto Dacia Dokker pasažieru variants. Pirkts jauns salonā iepriekšējā gada pavasarī. Auto gaužām vienkāršs. Pirmās nepieciešamības aprīkojums pēc manām domām ir. Tas ir - kondicionieris, radio ar USB un Bloetooth, elektriskie logi, spoguļi. Auto ir ar 1.5 dīzeli, 90 zirgu variants. Variants vēl bez ad blue. Uzreiz pēc iegādes veicu auto stiklu tonēšanu visai aizmugurei. To esmu darījis visiem auto vienmēr, vai iegādājies jau ar tonētiem.

Plusi:

- Biju no nosaukuma Dacia gaidījis ko krietni trakāku

- Ļoti labi jūtas uz grants ceļiem, pa bedrēm un ir salīdzinoši augsts klīrenss, pa kupenām kārpās cauri ļoti labi.

- Ietilpīgs. Ko tik es neesmu vedis noņemot bagāžās pārvalku un atmetot maksimāli aizmugurējos krēslus. (bet ņemot vērā, ka tas pamatā ir kārtīgs bulku vāģis, laikam tas ir tikai loģiski)

- ESC un ABS darbojas labi, man netraucējot ar savu iejaukšanos.

- Lampas ir augstu un spīdina ļoti labi, gan tuvie gan tālie.

- Aizmugurē 3 cilvēki var sasēdēt ļoti labi. Man vadītāja krēslā pēc 1000 km pārbrauciena mugura nesāpēja. Pirms tam tik labi jutās mugura tikai iekš iepriekšējā un esošā Volvo pusādiniekiem. Nepārprotat mani, tie krēsli nav baigi ērtie, bet mugura pēc gara pārbrauciena jūtas labi.

- Bīdāmās durvis man ir pirmo reizi un tā ir baigā štelle.

Mīnusi:

- Tā ir Dacia

- Nu to autiņu pa šoseju baigi kustina vējš kā tāds un pat pretī vai garām ātri pabraukusi mašīna rada jūtamu iespaidu.

- Start/stop sistēma. Nevaru pierast ne pie viņas darbības, ne arī pie tā, ka katru reizi pielaižot auto man atkal no jauna jāatslēdz viņa.

- Skaņas izolācija ir pilnīgi nekāda. Var teikt viņas nav vispār. It sevišķi tagad ar ziemas riepām ar riktīgu protektoru. Atceroties bijušos auto, man nāk atmiņā 3 golfs 1996.gada un Foresteris 2007.gads(šis arī bija riktīga skārda bundža)

- Ļoti nožēloju, ka neuzspiedu darba devējam par labāku aprīkojuma līmeni, jo drausmīgi trūkst kruīza kontroles, jo salīdzinoši bieži ir jāaizskrien līdz Viļņai. Un arī pie mums ir kur pabraukt ar to. Pie viņas ir tik ļoti pierasts iepriekšējos un esošajos auto. Bet tas ir tīri mans feils.

Novembrī izgāju pirmo dīlera apkopi Mūsā(Eļļa, eļļas filtrs, salona filtrs) - 170 eiro. Apkope izlec panelī vienreiz gadā vai arī uz 20 000 km. Man atnāca 2.variants. Tagad 26 000 nobraukti.

Un vēl - patēriņš. Kombinētā ciklā pēc pases ir 4,5 litri. Aizmirstam. Pēc bākas metodes konsekventi sanāk 5,9-6.0 uz 100km. Tieši tik precīzi! Kaut gan braucu vairāk ne pa pilsētu. Bet tieši pilsētā auto jūtas vislabāk. Labi paātrinās pilsētas satiksmē, ārpus pilsētas ciešams paātrinājums ir līdz 120 un tas LV PILNĪGI pietiek. Bet pēc tam paātrinājums ir tikai no kalna. Tādā veidā uz Lietuvas bāņa no kalniņa izspeidu no viņa 160 ar kaut ko, bet pie 140 jau liekas, ka viņš pacelsies gaisā vai ielidos pļavā.

Kopumā pirms saņēmu auto un biju nostādīts fakta priekšā par to, es biju noskaņots ļoti skeptiski. Bet šobrīd vairs neesmu tik kategorisks. Vai tam par iemeslu ir tas, ka samierinājos ar faktu vai arī tas, ka auto nav nemaz tik slikts - ES NEZINU. Bet jebkurā gadījumā, pārsēžoties no privātā 13.gadīga Volvo V70, kontrasts ir pamatīgs!

Pagaidām tas viss.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

ESP un stabilitātes iejaukšanās ir atkarīga tikai un vienīgi no riepām, neskaitot situāciju ar gļukainiem devējiem, kam jaunai mašīnai nebūtu jābūt.

mk3 golfam skaņas izolācija kaut cik ir - vismaz nav kā mk2 un pirmās paaudzes hujdaja tricāram, ar kuriem braucot pa granti var izskaitīt katru akmentiņu kas pakaļas arkām izlido cauri.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 0 Atbildēt

Huydajs i30 ir pilsētas mašīna, tos pērk taksisti un pa granti nebraukā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Lielisks apraksts

arba Reģ.: 16.12.2002
3 0 Atbildēt

Kontrasts kurā virzienā ? Tad ar ko ir patikamak braukt ar 13 gadigu volvo vai Daciti ?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Man patīkamāk ir braukt ar 30 gadīgu Volvo

bet par Daciju - gan Lodgy - varu parakstīties zem katra vārda - izņemot par patēriņu! Acīmredzot tā ir braukšanas maniere, jo man nav problēmu iebraukt pases patēriņā, tajos pašos 4.5 litros - tas gan vasarā. Ziemā ap 5.

405 Reģ.: 10.02.2004
2 0 Atbildēt

Man arī patīkamāk ir bijis braukt ar Volvo(ir bijis 850, V70 I un II paaudze).

Es it kā baigi neskrienu ar viņu. Vienīgais, es nekad nebraucu tajā ECO režīmā, jo tad man liekas tas auto nomirst galīgi!

405 Reģ.: 10.02.2004
2 0 Atbildēt

Šonedēļ pēc bākas metodes sanāca pat 6,35, bet nu jāņem verā ka arī ziema ir normāla un daudz pa pilsētu nomīcījos.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Par kruīzu uzjautā servisam - varbūt var kā opelim - nomaina pagrieziena (laikam) kloķīti, pieprogrammē ar kompi un būs Tev kruīzs...

Tā arī nesapratu - kas tur slikts, ka tā ir "Dacia"?

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Noteikti ka var - tā ir tikai vadības bloka funkcija un viss - budžeta variants vecākām mašīnām vispār ir uzlikt pāris slēdzīšus, kas maksā centus, kaut kur - vienīgi jautājums vai tai dacītei nav vēl līdz vadības blokam jāvelk vadi - es gribētu ticēt ka dacītei elektrosistēma vēl ir mana golfa līmenī, bez "stūres kontroles bloka" un tamlīdzīgiem blokiem pa vidu.

405 Reģ.: 10.02.2004
4 0 Atbildēt

Es ticu ka var. Jautājis neesmu. Zinu, ka Dokkerim viņa nāk uz stūres.

Kas slikts Dacia? Laikam tas, ka šis nosaukums apzīmē lētu/pliku auto. Bet varbūt tas nemaz nav mīnuss, ja tā padomā. Nosaukums apzīmē/asociējas ar realitāti.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
9 0 Atbildēt

Nesen pie 28350 km uztaisīju pirmo apkopi savam Tiguan.

Maksāja ~220 EUR + 60 EUR par jauniem logu tīrītājiem.

Veicot apkopi, Moller auto atrada, ka kloķvārpstai blīve nedaudz laiž garām eļļu. Šodien aizvedu auto vēlreiz, lai par garantiju novērstu šo defektu.

Bet tā kopumā esmu ļoti apmierināts. Vidējais patēriņš turās ap 6 l/100 km. Ziemā vidējais ir ap 7 litriem pagaidām, jo auksts motors tērē jūtami vairāk.

Viena nianse, kas mani ir jau paspējusi nokaitināt - nevar uz priekšējā paneļa vienkārši nolikt caurlaidi vai stāvvietas pulksteni, jo starp priekšējo stiklu un paneli ir starpa, kur šādas nelielas lietas mēdz ieslīdēt.

Nu jau esmu pazaudējis gan kompaktu stāvvietā novietošanas pulksteni un nesen arī caurlaidi, jo sieva nezināja šo niansi un nolika caurlaidi tā, ka tā ieslīdēja tajā starpā.

Vēl maza nianse, kas nepatīk - kad stūre un krēsls ir man ērtākajā pozīcijā, es īsti neredzu pagrieziena rādītāju indikatorus.

Visādi citādi man auto tiešām patīk. Un, kad izbrauc ar servisa maiņas Golfu, jūt atsķirību visādās niansēs, kas Tiguanam ir tomēr kvalitatīvākas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 1 Atbildēt

+ vēl viens ar jaunu VW apmierināts braucējs

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Vai Tiguanam ir kādas īpašākas logu slotiņas, ka jāpērk 3 reizes dārgāk nekā citur?

Bet par to priekšējo paneli nudien interesanta nianse. Izskatās, ka reizi gadā jāņem nost panelis un jāsalasa zudušās lietas

JanJan Reģ.: 07.02.2018
5 0 Atbildēt

Tas ir Moller auto 10 gadīgam golfam par šotkām nebūs daudz mazāk

filip Reģ.: 14.01.2019
2 0 Atbildēt

interjera kvalitāte ir diezgan vienāda, izņemot gadījumus, kad golfa cimdu nodalījumā ir mīksti materiāli (labāka kvalitāte). Runājot par skaņas izolāciju, es domāju, ka nav atšķirību, un visa piekare ir ārkārtīgi tāda pati kā golfā (mqb platforma). daudzi faktiski saka, ka golfam ir labāka braukšanas kvalitāte nekā tiguan. interesanti.

protams, tiguan ir plašāks.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 0 Atbildēt

izbrīna fakts ,ja cilvēks samaksājis aptuveni 30tūkst par auto, tad visticamāk tādu apkopes un slotiņu naudu viņš pelna dienā, tad nesaprotu par ko ir satraukums?, Satraukums varētu būt ja adevis savas pēdējās kapeikas par to mašīnu, jeb ja to auto nomā, tad protams par nomas auto nav nekāds prieks grūzt lielu naudu kaut kādām apkopēm jo tāpat pēc pieci gadi auto būs jāadod, jeb jaizpērk

405 Reģ.: 10.02.2004
4 0 Atbildēt

arba rakstīja: Kontrasts kurā virzienā ? Tad ar ko ir patikamak braukt ar 13 gadigu volvo vai Daciti ?

Volvo labā protams. Bet īsti korekti nav ko arī salīdzināt, tie ir dažādu klašu auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Lai ne tik garlaicīgi, vienam manam labam čomam kāda liela ārvalstu uzņēmuma vidē patlaban ir iespēja mainīt jaunus darba auto teju vai ik pēc vairākiem mēn. Sāka ar Toyota Corrola, tad tika pie Seat Leon FR, tagad atkal VW Golf jaunais modelis un gan jau, ka būs arī citi. Vislabākās atsauksmes bija... par Seat Leon FR, ar ko pa Polijas autobāņiem lielākais autopriex brauk bijis. Dinamika, aprīkojums, izskats u.c. faktori. Respektīvi, Seat pie mums vēl īsti nenovērtēta marka

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Tā īsti arī nekad nebūs-atskaito dažus sev specifiskos modeļus Toledo, Altea, Ibiza ST, atražo VW modeļus, ar nedaudz atraktīvāku dizainu bet sliktāku apdari un skaņas izolāciju. OK šasija varbūt atraktīvākai braukšanai regulēta un cena nedaudz zemāka.

Aka ir klasika VW ar diviem brāļiem pragmatisko Škoda un karsto SEAT.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

vāl aizmirsi piebilst biezo Audi

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 0 Atbildēt

droši vien ja golfam būtu gti versija tad labāk patiktu golps jo seats tomēr bija sportiskajāversijā, lai gan seatam pārsvarā visu motori ir salikti diezgan ņipri, tā ir viņu niša, ar ko izcelties vw saimē

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Tie laiki kad seats bija īpašs ar niknākiem motoriem ir palikuši deviņdesmitajos - piemēram, trešās paaudzes polo, tas ko sāka ražot deviņdesmito vidū, bija tikai ar mazā bloka nemotoriņiem, max 1.6, bet 1.7 lielā bloka dīzelis parāda ka lielo bloku tur ielikt var. Tikmēr otrās paaudzes Seat Ibiza, tā pati mašīna tik ar citu virsbūvi, piedāvāja visu, ko VW varēja piedāvāt - vispirms motoru klāstu noslēdza 2.0 16v ar 150 zs, pēc tam to nomainīja 1.8T. Bet šodien arī jaunu polo var nopirkt ar 2.0T, tā ka starpība ir niecīga, ja vispār ir, tik vien ka izskats.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Nu ja VW sava golfu top versijas staipa kā GTi, Gti performance un R(240,245 un 300Zs attiecīgi) kam faktiski ir viens motors, pieliekot savādāku buferi un šādus tādus loriņus attiecīgi diferencējot pēc cenas tad Seat baigi neākstās un ir tikai viena jaudas versija ar 300zs, kuru var dabūt visās virsbūvēs, klientam tikai jāizvēlas kārba un piedziņa. Turklāt krietni lētāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Fofāgens vienkārši ir gudrāks, piedāvā arī lētākas mašīnas dažādiem cenu punktiem

Seats to bīdeli iekš hečbekiem komplektē ar kādu kārbu - parastu vai 4motion?

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Nu golf R(300zs 4Motion) maksā 40k, seat Leon Cupra ar vienriteni 30k vai 4 drive(tie paši vēži citā kulītē gan jau)33k, nepētīju sīkāk komplektācijas bet starpība cenā ir pietiekama.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 1 Atbildēt

Grūti jau kko iestāstīt VW zombijiem, bet pāris dienas atpakaļ radinieka golfam "motors izšāva". Pa eļļas štoku tjip izsprāga eļļa. Tak pēdējās mizas tie vācu motori, ko jūs tur sapņojat?

Tas tak nav golfs vai audi 100, 80 no deviņdesmitajiem! Tie laiki jau sen ir pagājuši!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 1 Atbildēt

to ka kadam kaut kas izšāvis bez precīzāka skaidrojuma ir no sērijas ''viena tante teica'' , ne cik tas motors noskrējis ne kas par motoru, kas ar apkopēm?, Vai radinieks to golpu pircis jaunu, jeb tiko no vācijas mācītāja, kas vissticamāk pamanījies odometru sakruķīt?

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Bez sīkāka paskaidrojuma no sērijas viena tante teica.

Gan jau kartera ventilācija aizsala-sekas nekoptam auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāds sakars kartera ventilācijas aizsalšanai ar kopšanu? Vai tad VAG četru katlu motoriem nu arī būtu ieviesti kartera filtri? Man jau drīzāk liekas ka sekas kombinācijai "īsi gabali + sals".

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Ar to ka apkope parasti beidzas ar eļļas un filtru nomaiņu. Braucot ilgāk tomēr ir šis un tas vairāk jāapčubina/jāpārbauda lai nodrošinātu bezproblēmu ekspuatāciju.

nezinu par filtriem bet membrāna tur ir noteikti, ja tā ir ciet tad motoram silstot aug spiediens karterī un eļļa tiek izspiesta pa vieglāko ceļu-mērtausta kanālu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Parasti šādās situācijās tas "ciet" iestājas kondensātam kaut kur sasalstot - cits jautājums vai tas notiek pastiprinātas motora elpošanas [izdilums] dēļ, vai varbūt īsu pilsētas ciklu braukšanas ziemā dēļ.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 0 Atbildēt

OK, piezvanīju - slavenais 1.4 TSI. Esot piedarbinājis, nobraucis 10 km un palicis bez eļļas. Kā jau te speci pareiza norāda - kartera ventilācija aizsalusi. Es šim prasu - tas tev pirmo reizi? Uj, ne, ar šito motoru jau otro, bet vēl esot tas pats bijis ar darba golfu. Es protams saprotu, ka cilvēku nepārtasīsi(viņš pensijā jau), bet jautāju vai viņam neliekas aizdomīgi, ka šitādas likstas notiek tikai vienas markas auto un regulāri? Nu, jā, esot viņiem tāda slimība, tas ir OK Ta teikt cilvēki jau ta ir pieradināti pie brāķa, ka tas jau ir norma. Katrā ziņā TSI ir cilvēces autoobūvē viens no neveiksmīgākajiem motoriem, ja kādam tas vēl nav skaidrs.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 2 Atbildēt

protams tas motoritis jau pa svaku prieksh taa golpinja, protams letucis motors arii resurs nekaads, ta problema nav tikai vw bet visiem parejiem razotajiem, normals ir 2litru motors, ari 1.6, 2.0 dizeļiem nav ne vainas

mefisto Reģ.: 22.05.2017
4 0 Atbildēt

Nu bet precīzāk? Kura gada Golfs, cik nobraukums? Tikko no Vācijas? Sāku lasīt motortalk.de forumu un mani pārsteidza dažu vāciešu attieksme. Piem., viens paņēma jaunu Fabia un novālējis 80 000 bez apkopēm un eļļas maiņas. Skaidrs, ja šitādu paņem tālākai lietošanai nekas labs nav gaidāms...

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Nu šito jau varēji neprasīt. Auto tradicionāla vēsture - viens saimnieks, sieviete, no Vācijas

Ko mēs zinām kas tur un kā braucis. Es jau viņam stāstu, ka diez vai kāds tāpat auto bez defektiem šeit sūtīs . nu brauc jau pailgu laiku, be vislaik mocas ar to autiņu. Pirms tam attgāzes nevarēja iziet!! un tas ir benzīna motoram ! Kkāds vāks tas TSI

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Ja brauc mazus gabalus aukstumā līdzīgi bēdīgs rezultāts būs arī citiem motoriem. Dažiem ātrāk, citiem vēlāk bet līdzīgs būs.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Pirmo reizi dzirdu. Man ir tikai īsi gabali. Gan jau VAG izdevies ieskalot draudzes locekļiem, ka tas normāli

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Hondām gan jau ir tik briesmīga konstrukcija ka kartera ventilācijas sildītājs ir noklusējumā

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

tak pilnīgi vienalga kam un kas. Manuprāt tas ir pilnīgi nepieļaujami, ja lietotājam normālās temperatūrās un normālā režīmā jāsāk rēķināties ar kautkāda "īpaša" motora mazspēju.

Situācijā ja pats lohs un ziemā lieto vasaras dīzeli, viss skaidrs. Bet ja man jāsāk satraukties par kkādu kartera ventilācijas trubas neaizsalšanu, tas ir pilnīgs &%$#&%$

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Nu, nu ne jau pa velti Krievijā VW nepērk un dīzeļi ziemeļos vispār ir unikums. Un neiet jau runa tikai par kartera ventilācijas aizsalšanu, jo TSI ir vesela buķete ar citiem defektiem. Tak te pavisam nesen viens par savu Džetu stāstīja, ņem un tīri jau visus vārstus iesmidzes utt. jau pēc 100Tk.

p.s. vispar pats esi braucis ar ko citu bez vācu brīnumiem?

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Hm. VW Krievijā nepērk(?)

MOSCOW, January 11. /TASS/. Volkswagen sales in Russia reached 89,600 cars in 2017, which was 20.5% more than in 2016, the company said in a report on Thursday.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Hah, un cik tad tas ir no kopējo pārdoto auto skaita? Cik es lasīju, tad neapšaubāms līderis ir LADA un tad nāk izturīgie korejieši. Šitie trīs vien veido kādus 50% tirgus

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: izbrīna fakts ,ja cilvēks samaksājis aptuveni 30tūkst par auto, tad visticamāk tādu apkopes un slotiņu naudu viņš pelna dienā, tad nesaprotu par ko ir satraukums?, Satraukums varētu būt ja adevis savas pēdējās kapeikas par to mašīnu, jeb ja to auto nomā, tad protams par nomas auto nav nekāds prieks grūzt lielu naudu kaut kādām apkopēm jo tāpat pēc pieci gadi auto būs jāadod, jeb jaizpērk

Šitā spriedelēšana tāda Talsu gatera darbinieku stilā - es pelnu un tātad varu atļauties aliņu Statoilā, nevis aiziet 200m līdz Maximai.

Resursi VIENMĒR ir galēji. Arī finanšu. Ja tev pietiek iztēles, tu vienmēr atradīsi kur vērtīgi ieguldīt / iztērēt JEBKURU naudas summu. Ja strādā gaterī tad, jā: "varu atļauties" pirkt aliņu (slotiņas) par trīskāršu cenu. Ar šo nav jālepojas. Ja sajūti šādu vēlmi, marš uz augstskolu

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 1 Atbildēt

Es pat nebrīnītos kad to auto viņam tētis nopircis.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 5 Atbildēt

Un vispār jau - 30 tūkst auto nemaz nenozīmē, ka cilvēks var to atļauties. Daļai tās ir firmas mašīnas, bet tie, kas par saviem līdzekļiem pērk, tāpat vairums to dara ar vienu vai otra veida kredītu. Tas, ka cilvēks it kā var sagrabināt 300-400 eur mēneša maksājumam uz ģimeni, ne obligāti nozīmē, ka var atļauties to auto tā īsti. Skatos uz ātro kalkulatoros tagad max it kā 5 gadi, bet paziņas teiksim ir ņēmuši finanšu līzingu arī uz 7 gadiem, tā pastiepjot jau kaut kā cilvēki samenedžē izmaksas. Pēc tam gan jāēd roltons pusdienās

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 3 Atbildēt

Ir kādam pieredze ar jauno Megane dīzeli dci 110?

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Statistika par pārdotākajiem jauniem auto ES 2018.g. decembrī:

VW priekšā ar lielu atrāvienu : 114 164, tālāk seko Renault- 77 700. Pēc tam Mercedes, Ford, Peugeot, BMW, Opel, Škoda, Audi, Toyota, Dacia u.c

www.statista.com/statistics/264031/top-selling-car-brands-in-europe-by-number-of-new-registrations/

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jebkurai detaļai ir norma - nolietojuma norma, līdz kurai tā pilda savas funkcijas. Vecs gultnis kurš neluftē nav ne ar ko sliktāks par jaunu gultni, vēl vairāk - tas jau ir piedilis un griežas brīvāk nekā jauns - diezgan uzkrītoša starpība, kā kārbās un diferos jāpievelk jauns un lietots gultnis Lietotas šāles nav labas tad, kad tās sāk grabēt. Lietots supports, ja tas nesprūst vai nelaiž garām eļļu, darbojas tāpat kā jauns - reāli vienīgā dilstošā detaļa bremzēs ir skavas vadīklas, bet arī tas ir risināms. Ģeneratoram var nomainīt dilstošās detaļas, un tas nav dārgs prieks - bēdīga paskata šrota ģeneratoru dabūt šādā paskatā un nomainīt nolietotās detaļas man izmaksāja 30 eiras + mazliet darbu - vecā tipa ģeneratoram tas izmaksā vēl lētāk.

Starterī sakrāmēt jaunas detaļas izmaksā apmēram tās pašas 30 eiras.

Kāda manam golfam ir šprice? Nē, K-jets man nav - 2.0 ar tādu nenāca - sākumā bija digifants, tagad ir VEMS [programmējams motora vadības bloks].

Ja ņem divas vienādas detaļas: jaunu un lietotu, varbūtīiba ka lietota kalpos ilgāk par jaunu, ir ļoti nereāli maza. Tā kā nevajag rakstīt muļķības

1) Kad tu sapratīsi ka darbs ko Tu dari pats - arī ir jāvertē. Iespējams nezināji, ir cilvēki kam nav garāžas, atslēgas, zināšanas un gribēšanas kaut ko skrūvēt pašam... Ja aizved mk2 un mk7 golfu uz servisu, darba izmaksas, kaut vai par to paša ģeneratora atjaunošanu, būs ļoti līdzīgas. Apkope pie dillera (eļļas un eļ. filtra maiņa) arī būs gandrīz vienādā cenā.

2) Tu zināji ka, ja pirkt detaļu mk2 un mk7 golfam - oriģinālu, viņa maksās tik pat, citreiz deļ sava retuma mk2 detaļa var būt pat dargāka.

Pastāsti cilvēkiem cik maksā VEMS (ja to nopērk no cilvēka kas to salodē un pārdot gatavu lietošanai), cik maksātu uzstadīšana, cik regulēšana, cik programmas vajag, cik maksā platjostas zonde, kura vajadzīga tam reg. kompim. , cik aiziet laika (darba stundas) un degvielas. Man liekas izmaksas tām detaļam, katrai, ir tik pat lielas ka braucošam mk2 golfam

Kur prāts guldīt e'tas mašīnas vertīibas mašīnā kura nekad, pārdodot to neatgrizīs par 10-to daļu iztērētas naudas ?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Daudziem lietotiem mezgliem, ja tos uzpasē un adekvāti lieto, atlikušais mūžs ir lielāks nekā daudziem, piemēram tev, vajag no jauna. Kaut vai tie paši kārbas gultņi un motora šāles.

Jā, protams, un tāpēc jāatrod normāls mehs, nevis jāceļo pie dīlera, kur par kuvalda un lomika operatoru darbu jāmaksā pavisam citā cenā. Ir pat lietas, kur tam pašam mk7 darbs maksās lētāk nekā mk2 - jo mk2 ir projektēts laikos, kad darbs rietumos vēl bija relatīvi lēts un kad mašīnas remontēja, kamēr mk5 un uz augšu jau ir optimizēti dārgām darba stundām - attiecīgi tam pašam mk5, vai jaunākam, ir, teiksim, vienkāršāk nomainīt riteņa gultni, jo mk2 ir jāpresē parasts gultnis, bet mk5 jauns gultnis satur stupicu un tādu flanci, kurā tas atrodas, kurš pieskrūvēts pie statnes - bet tas attiecīgi atspoguļojas cenā, 20 eiras par vienu, 100 par otru, jeb kā es smejos, par to naudu, par kuru mk5 var nomainīt vienu gultni, man sanāk visiem četriem stūriem. Latvijas apstākļos, ja vien neremontē pie dīlera vai ahūni krutā dižās pilsētas servisā [kas tāpat ieruba augstu stundas likmi] tā detaļu cenu starpība izteiks gala ciparu vairāk nekā papildu sarežģītība. Ar to pašu ģeneratoru visdrīzāk būs tas pats variants - nezinu par jaunu fofāgenu ģeneratoriem; savulaik man pirms 7 gadiem nācās nomainīt kaimiņa 2002. gada S80 lolvo ģeneratoram šokolādi; jauna nekruta ražotāja šokolāde maksāja 35 [!!!] latus Toties tam pašam mk5 un uz augšu parādās jauna nepieciešamā darba ailīte - "autoelektriķis un datordiagnostika" man jau ir bijusi saskarsme ar kaut ko tik jaunu; sajūsmā nebiju, kur nu vēl ja pašam būtu jābrauc ar mašīnu, kas pilna ar gļukainu elektroniku.

Cik maksā VEMS? Atkarīgs no tā, kas un kā to dara. Es pagājušovasar vienam pazīstamam cilvēkam uzlodēju bloku un uzlodēju vadu buntu [objekts bija B2 A90 10v turbo quattro] - viņam tas prieks līdz stāvoklim kad mašīnu jau var piešķilt izmaksāja ~ 500 eiras + platjoslene [kaut kas bik zem sotaka] + vēl daži ķiņķēziņi. Šobrīd es esmu daregulējis tiktāl, cik es esmu spējīgs ar savu patreizējo pieredzi un to, ka ar to mašīnu nedrīkst izbraukt no sētas; kad šis šogad beidzot aizbrauks uz apskati, tad regulēsim vēl ; mani mazliet biedē doma par turbiķa regulēšanu, bet nu tā kā ar to mašīnu kosmosā lidot nav plānots, var jau pabakstīties Jā, es zinu ka lielākoties tas tiek darīts savādāk - pie kāda dārga dižās pilsētas speciālista - gatava kastīte 500 eiras + vadu bunts uhuhū, regulēšana arī uhuhū [nu labi, te ir tas punkts, kur es pat noteiktos apstākļos būtu gatavs maksāt] + vēl ekstras, gala rezultātā summa virs štukas - un kad es kādam sarakstu alternatīvā varianta izmaksas, tad šis kāds parasti nosecina, hmm, ka nemaz nav tik dārgi.

Cik maksā jauns mk2 pakaļas tilts? Noteikti nenovērtējamu summu, jo noteikti tādu vairs nevar nopirkt; pēdējā mašīna kam tāds nāca varēja būt 1998. gada Seat Toledo. Bet kā jau parasti, tilts sastāv no dilstošām un nedilstošām detaļām - vienīgās dilstošās detaļas, kas tajās 200 eirās neietilpa, bija supporti [tie tika pārlasīti] un bremžu spēka regulators - ja tie būtu tikuši mainīti, tad būtu 400-500 eiras.

Visbeidzot - es savā mūžā nevienu mašīnu vēl neesmu pārdevis, un arī neplānoju - pie šādas nostājas automātiski atkrīt tā nemitīgā kapeiku skaitīšana attiecībā pret mašīnas tirgus vērtību - ja mašīnas lietošanai tajā jāieliek lieta a par 100 eirām, lieta b par 50 eirām un lieta c par 250 eirām, tātad to vajag un viss. Pie tā ka tai mašīnai vēl kādus 10 gadus būtu jāizvelk, beigu beigās tāpat būs lētāk nekā nopirkt jaunu līdzvērtīgu golfu un ar to tik ilgi braukt, jo vairāk tāpēc ka drīz vien es visu ko vien var samainīt būšu samainījis un atliks tikai braukt, paretam samainot kādus šķidrumus, kādu buksi vai gultni.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
1 1 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, var - un es pagājušajā gadā naudu savā golfā krāmēju tikai mazliet mazākā ātrumā. BET ir tā mazā starpība - es nomainīju kārbu, motoru, praktiski abus tiltus, visu bremžu sistēmu, procesā katrā no tām pozīcijām sakrāmējot čupiņu ar jaunām detaļām - teiksim, pakaļas tilta maiņa man izmaksāja, neatceros, vismaz 200 eiras. Bet kaimiņš - siksnas, filtri, eļļas, sadalene un vēl šādi tādi sīkumi - nekas īpašs pēc idejas, bet cipars salecās diezgan smuki.

Bez tam - tu tajā passātā redzi vecu mašīnu - es tur redzu mašīnu kura uzturēšanas izmaksās jau daudz vairs neatšķiras no jaunajām - protams, uzturēšanā dārgie mezgli mašīnās saradās pakāpeniski, pēdējo 25 gadu laikā - tas B5.5 2.0 TDI passāc jau ir "gandrīz" vienā cenu kategorijā ar B7.

Cik maksā aizmugurējais tilts - jauns mk2 golfam ?

Kāpēc tu skaiti svešu naudu? Vai viņš ņem no tevis, sava auto remontiem ?

Man kolēģis nopirka ~2000 gada Jaguāru ar 4,0 V8 motoru, liek iekšā tukstošus, visu savu algu. Rij viņš kā tanks. Remontē servisā.. Nu un, kas man par daļu ? Kā grib, tā tērē ;)

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu esi kaut ko sajaucis. Es negribu varēt atļauties dārgu sūdu, no kura pēc 5 gadiem jākratās vaļā. Man nav pieņemams tas, ka tie, kas spēj tos rubuļus nolocīt, uzskata par normālu, ka jaunā mašīna ir tāds sūds, no kura pēc tiem 5 gadiem jākratās vaļā - pērciet tādas mašīnas, ar kurām var braukt 10-15 gadus, un pēc tam pat vērtība ir lielāka par lūžņu vērtību - man no tā arī atleks kāds labums. Normālā kārtība ir nevis tā kā tagad, kad te cilvēciņi ir iespringuši, kurai mašīnai cik gadus garantija - bet tā kā bija pirms 30 gadiem, kad 200-tajam volviķim ražotājs bija aprēķinājis to mašīnu esam labu priekš 18 !!! gadiem - salīdzinājumam siermašīna bija aprēķināta esam laba 9 gadiem, mk2 golfs diez vai ilgākam posmam un audī droši vien bik vairāk - bet jaunām mašīnām garantija diez vai bija ilgāka par pāris gadiem. Kamēr tagad jauns audī ir vienā kategorijā ar to siermašīnu, un jūs ar savu naudu par to balsojat. Un man, kam mašīna ir vajadzīga, bet pateicoties jums, nākotne izskatās bēdīga - tu saki ko? "Ja tev nepatīk ka mūsu dēļ tu nākotnē nevarēsi atļauties braukt ar mašīnu - ej garām, ej ar kājām"; ļoti ciniski

Tu esi kaut ko sajaucis. Es negribu varēt atļauties dārgu sūdu...

____________________________

Tad priekš kam Tu visiem bāž savu viedokli ?

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Grūti jau kko iestāstīt VW zombijiem, bet pāris dienas atpakaļ radinieka golfam "motors izšāva". Pa eļļas štoku tjip izsprāga eļļa. Tak pēdējās mizas tie vācu motori, ko jūs tur sapņojat?

Tas tak nav golfs vai audi 100, 80 no deviņdesmitajiem! Tie laiki jau sen ir pagājuši!

Zombi

Katram auto ir savi plusi un mīnusi.. KATRAM ;) Arī veciem audi 80 un 100

Izlasīju, ir daudz reuz jautāts, pie kāda nobraukuma notika nelaime ar eļļu ? Atbildes nav.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Vai tas ir svarīgi? Ja uzmanīgi lasīji, tad jau tas notika otro reizi(pirms 2 gadi) Ko tev izteiks tas nobraukums? Pa divi gadi var kko nobraukt? Tak neviens nezin cik tai mašīnai nobraukums.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
3 0 Atbildēt

Ir starpība, vai tas notiek auto ar 100 000km nobraukumu vai 500 000km, vai ne

sciroco Reģ.: 18.12.2002
1 0 Atbildēt

Volx rakstīja: OK, piezvanīju - slavenais 1.4 TSI. Esot piedarbinājis, nobraucis 10 km un palicis bez eļļas. Kā jau te speci pareiza norāda - kartera ventilācija aizsalusi. Es šim prasu - tas tev pirmo reizi? Uj, ne, ar šito motoru jau otro, bet vēl esot tas pats bijis ar darba golfu. Es protams saprotu, ka cilvēku nepārtasīsi(viņš pensijā jau), bet jautāju vai viņam neliekas aizdomīgi, ka šitādas likstas notiek tikai vienas markas auto un regulāri? Nu, jā, esot viņiem tāda slimība, tas ir OK Ta teikt cilvēki jau ta ir pieradināti pie brāķa, ka tas jau ir norma. Katrā ziņā TSI ir cilvēces autoobūvē viens no neveiksmīgākajiem motoriem, ja kādam tas vēl nav skaidrs.

Slavenais TSi

Cik cilvēkiem šī problēma ir bijusi ? Es zinu daudz TSi īpašniekus, pirmo reizi lasu par šo "populāro problēmu ar eļļas izšpļaušanu" 7 gadu laikā

sciroco Reģ.: 18.12.2002
2 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Nu šito jau varēji neprasīt. Auto tradicionāla vēsture - viens saimnieks, sieviete, no Vācijas

Ko mēs zinām kas tur un kā braucis. Es jau viņam stāstu, ka diez vai kāds tāpat auto bez defektiem šeit sūtīs . nu brauc jau pailgu laiku, be vislaik mocas ar to autiņu. Pirms tam attgāzes nevarēja iziet!! un tas ir benzīna motoram ! Kkāds vāks tas TSI

Nopirka nokautu un tagad visi TSi ir slikti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Iemācies citējot kontrolēt radiopogu kas dod izvēli starp "atbilde" un "citāts"; noklusējumā atbildot uz postu kas vecāks par pāris dienām notiek citāts.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Nu, nu ne jau pa velti Krievijā VW nepērk un dīzeļi ziemeļos vispār ir unikums. Un neiet jau runa tikai par kartera ventilācijas aizsalšanu, jo TSI ir vesela buķete ar citiem defektiem. Tak te pavisam nesen viens par savu Džetu stāstīja, ņem un tīri jau visus vārstus iesmidzes utt. jau pēc 100Tk.

p.s. vispar pats esi braucis ar ko citu bez vācu brīnumiem?

Krivijā VW pērk, viņiem Jettas pat lasa kopā savā rūpnicā ;)

Jā, viņi neliek TSi uz Jettas savā rūpnicā, bet tas saistīts ar viņa "izcilas kvalitātes" degvielu.

uz Golfiem, Passatiem, Scirocco mk3 ir TSi

________

TSi arī ir plusi un minusi: plus - ekonomija un jauda, mīnus - tie kanāli kas aizaug. To tīrīšanu dara arī nejaucot motoru, bet ne pie dillera

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

vo, pirmais sakarīgais teksts. Es vislaik gaidīju, ka prasīs kāpēc tad Krievijā tās mašīnas neperk, bet te uzreiz sāk kkādus skaitļus meklet, ietiepties utml. Lūdzu, pirmais punkts pareizs - TSI ir ļoti jūtīgs motors uz kvalitatīvu degvielu(tāpēc arī VW dīzeļus nepērk) un savlaicīgu eļļas maiņu. Tapec es jau Tev aizrādīju, ka tas ir pilnīga fantastika mainīt eļļu uz 30000, Krievijā oficiāļi to dara lidz 15 000

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Krievijā pilns ar TSI (visi Scirocc mk3), kuriem nemaz nav piedāvājumā cits variants 1.4Tsi 122 un 160 zs, 2.0 Tsi 200,220,230.. zs, tikai pēc tam viņi brauc uz noteiktiem DUS un daudzus izlaiž.

Un tie Scirocco ir gan čipoti gan uzlaboti, tur ir tādi monstri ka ārprāts

1,4 TSi uzlabot un uzčipot līdz 220+ zs, ir normāla parādība tur, starp citu

Un brauc ar tiem motoriem 200..300 000 km, un nesūdzas ka slikts Tsi motors

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Viss čotka aprakstīts kādas mašīnas krievi pirka pag.gadā www.autonews.ru/news/5c3c54d99a79471ee9a941b3

VW 5.vietā, pārdotākais modelis - Polo(59450), tāds Audi A3 vispār pārdots 35 eksemplāros visā plašajā Krievijā.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pasaule ir lielāka par Krieviju Ir arī citas Valstis

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kāda mums daļa gar citām valstīm? Mani interesē auto ekspluatācija pie -20, ne tajās valstīs, kur vislaik ir plusi. Tā pati kartera ventilācija Kiprā nav aktuāla.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Tikai Krievijā ir - 20?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Krievijas tirgus ir izkropļots ar ierobežojošām ievedmuitām. Tāpēc sadalījums nekādi nekorelē ar auto īpašībām un kvalitāti. Pat ne ar īsto cenu, jo ja auto netiek ražots RU tam ir nesamērīga ievedmuita, lai gan ar oriģinālo cenu tas būtu spējīgs konkurēt ar tiem pašiem VAZ.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tāda ir lielo valstu priekšrocība, jo Ķīnā arī 98% auto tiek ražoti pašā Ķīnā. Kāpēc uzreiz izkropļota? LADA Eiropā tak noteikti arī dārgāk maksā, kā Krievijā?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Krievijā pērk auto, kuri ražoti krievijā ( Lada, Renault, utt) Importēt tur sanāk dārgi. Sevišķi lietotus.

Tāpēc dažreiz tur ieved izjauktā stāvoklī, un tad saskrūvē atpakaļ Krievijā, un sanāk paštaisīts. Sevišķi tas izplatīts ar kravas auto.

Bet es reiz redzēju Krievijā ražotu mersedesu. Apakša tāda pati kā Ladai. Turklāt, jaunam auto bija izrūsējis izpūtējs. Tāpēc to klvalitāte ir domāta Krievijas tirgum.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 2 Atbildēt

eidis rakstīja:

GTD2 rakstīja: izbrīna fakts ,ja cilvēks samaksājis aptuveni 30tūkst par auto, tad visticamāk tādu apkopes un slotiņu naudu viņš pelna dienā, tad nesaprotu par ko ir satraukums?, Satraukums varētu būt ja adevis savas pēdējās kapeikas par to mašīnu, jeb ja to auto nomā, tad protams par nomas auto nav nekāds prieks grūzt lielu naudu kaut kādām apkopēm jo tāpat pēc pieci gadi auto būs jāadod, jeb jaizpērk

Šitā spriedelēšana tāda Talsu gatera darbinieku stilā - es pelnu un tātad varu atļauties aliņu Statoilā, nevis aiziet 200m līdz Maximai.

Resursi VIENMĒR ir galēji. Arī finanšu. Ja tev pietiek iztēles, tu vienmēr atradīsi kur vērtīgi ieguldīt / iztērēt JEBKURU naudas summu. Ja strādā gaterī tad, jā: "varu atļauties" pirkt aliņu (slotiņas) par trīskāršu cenu. Ar šo nav jālepojas. Ja sajūti šādu vēlmi, marš uz augstskolu

laikam nepareizi biji sapratis biju domājis ja cilvēks pērk par 30tukst. auto vissticamāk viņa mēnēša ienākumi ir vismaz 10tūkst. un tad ne tas auto ne viņu apkopes nesagādā viņam finansiālas problēmas, bet ja auto paņēmis līzingā jeb vēl sliktāk nomā ,ka nomaksājot mēneša maksājumi pari laliek knapi iztikai un degvielai tad laikam tādu darījumu nevajadzēja veikt

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es teicu, ka neatkarīgi no ienākumiem piena paku ikdienā pirkt par 5EUR ir idiotiski. Tā dara tikai čaļi no gatera. Labi pelnošie naudu iegulda vērtīgi un nemaz tā ar to nesvaidās

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

JanJan rakstīja: Un vispār jau - 30 tūkst auto nemaz nenozīmē, ka cilvēks var to atļauties. Daļai tās ir firmas mašīnas, bet tie, kas par saviem līdzekļiem pērk, tāpat vairums to dara ar vienu vai otra veida kredītu. Tas, ka cilvēks it kā var sagrabināt 300-400 eur mēneša maksājumam uz ģimeni, ne obligāti nozīmē, ka var atļauties to auto tā īsti. Skatos uz ātro kalkulatoros tagad max it kā 5 gadi, bet paziņas teiksim ir ņēmuši finanšu līzingu arī uz 7 gadiem, tā pastiepjot jau kaut kā cilvēki samenedžē izmaksas. Pēc tam gan jāēd roltons pusdienās

par firmas mašīnām neiet runa, ne pa velti ir tāds teiciens ir labas un netik labas mašīnas bet vislabākās irfirmas mašīnas neatkarīgi no modeļa, protams var ņemt arī finansu līzingu to maksājot vismaz esi tās mašīnas īpašnieks kad nomakšā, nevis kā operatīvajā kad nomā auto , ar visādiem ierobežojumiem. bet lai varētu atļauties arī līzingā un maksāt tos pašus 300-400, vismaz ajadzētu pelnīt kādus 3tūkstošus mēnesī lai tas auto nebūtuTev kā apgrūtinājums, un pie kādas lielākas ķibeles nebūtu jaraud

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti