Labs vakars.
Man arī ir pirmā pieredze ar jaunu auto.
Tātad auto Dacia Dokker pasažieru variants. Pirkts jauns salonā iepriekšējā gada pavasarī. Auto gaužām vienkāršs. Pirmās nepieciešamības aprīkojums pēc manām domām ir. Tas ir - kondicionieris, radio ar USB un Bloetooth, elektriskie logi, spoguļi. Auto ir ar 1.5 dīzeli, 90 zirgu variants. Variants vēl bez ad blue. Uzreiz pēc iegādes veicu auto stiklu tonēšanu visai aizmugurei. To esmu darījis visiem auto vienmēr, vai iegādājies jau ar tonētiem.
Plusi:
- Biju no nosaukuma Dacia gaidījis ko krietni trakāku
- Ļoti labi jūtas uz grants ceļiem, pa bedrēm un ir salīdzinoši augsts klīrenss, pa kupenām kārpās cauri ļoti labi.
- Ietilpīgs. Ko tik es neesmu vedis noņemot bagāžās pārvalku un atmetot maksimāli aizmugurējos krēslus. (bet ņemot vērā, ka tas pamatā ir kārtīgs bulku vāģis, laikam tas ir tikai loģiski)
- ESC un ABS darbojas labi, man netraucējot ar savu iejaukšanos.
- Lampas ir augstu un spīdina ļoti labi, gan tuvie gan tālie.
- Aizmugurē 3 cilvēki var sasēdēt ļoti labi. Man vadītāja krēslā pēc 1000 km pārbrauciena mugura nesāpēja. Pirms tam tik labi jutās mugura tikai iekš iepriekšējā un esošā Volvo pusādiniekiem. Nepārprotat mani, tie krēsli nav baigi ērtie, bet mugura pēc gara pārbrauciena jūtas labi.
- Bīdāmās durvis man ir pirmo reizi un tā ir baigā štelle.
Mīnusi:
- Tā ir Dacia
- Nu to autiņu pa šoseju baigi kustina vējš kā tāds un pat pretī vai garām ātri pabraukusi mašīna rada jūtamu iespaidu.
- Start/stop sistēma. Nevaru pierast ne pie viņas darbības, ne arī pie tā, ka katru reizi pielaižot auto man atkal no jauna jāatslēdz viņa.
- Skaņas izolācija ir pilnīgi nekāda. Var teikt viņas nav vispār. It sevišķi tagad ar ziemas riepām ar riktīgu protektoru. Atceroties bijušos auto, man nāk atmiņā 3 golfs 1996.gada un Foresteris 2007.gads(šis arī bija riktīga skārda bundža)
- Ļoti nožēloju, ka neuzspiedu darba devējam par labāku aprīkojuma līmeni, jo drausmīgi trūkst kruīza kontroles, jo salīdzinoši bieži ir jāaizskrien līdz Viļņai. Un arī pie mums ir kur pabraukt ar to. Pie viņas ir tik ļoti pierasts iepriekšējos un esošajos auto. Bet tas ir tīri mans feils.
Novembrī izgāju pirmo dīlera apkopi Mūsā(Eļļa, eļļas filtrs, salona filtrs) - 170 eiro. Apkope izlec panelī vienreiz gadā vai arī uz 20 000 km. Man atnāca 2.variants. Tagad 26 000 nobraukti.
Un vēl - patēriņš. Kombinētā ciklā pēc pases ir 4,5 litri. Aizmirstam. Pēc bākas metodes konsekventi sanāk 5,9-6.0 uz 100km. Tieši tik precīzi! Kaut gan braucu vairāk ne pa pilsētu. Bet tieši pilsētā auto jūtas vislabāk. Labi paātrinās pilsētas satiksmē, ārpus pilsētas ciešams paātrinājums ir līdz 120 un tas LV PILNĪGI pietiek. Bet pēc tam paātrinājums ir tikai no kalna. Tādā veidā uz Lietuvas bāņa no kalniņa izspeidu no viņa 160 ar kaut ko, bet pie 140 jau liekas, ka viņš pacelsies gaisā vai ielidos pļavā.
Kopumā pirms saņēmu auto un biju nostādīts fakta priekšā par to, es biju noskaņots ļoti skeptiski. Bet šobrīd vairs neesmu tik kategorisks. Vai tam par iemeslu ir tas, ka samierinājos ar faktu vai arī tas, ka auto nav nemaz tik slikts - ES NEZINU. Bet jebkurā gadījumā, pārsēžoties no privātā 13.gadīga Volvo V70, kontrasts ir pamatīgs!
Pagaidām tas viss.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?