Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
650 Reģ.: 25.01.2017
0 3 Atbildēt

Tas tak skaidrs- par laimīgu lai sevi sauc, kas nepiekauts no bauskas brauc uttt. Svēta lieta, kad pirmajos gados oem serviss reti apmeklēts un nobraukums tuvu nullei.Vai pirmajā gadā ir dati, bet tālāk pa kādu laiku tie nejauši iztrūkst.Pēc tam atkal parādās- jo ieguvumu tak vajag finalizēt.Tā Grāmata var nebūt aizpildīta sen jau, ne tikai ka jauniem.Dati ir dīlera datorā.Bij apmeklējums - ir dati, nav apmeklējuma- nav nekā..Izdevīgāk ir pat tad, ja noskrējiens relatīvi liels, bet tā vēsture ir cilvēciski saprotama.Būtu jābūt vismaz kaut kādiem apmaksas rēķiniem ar veikto darbu uzskaitījumu.Loģiski, ja veikt eļļas maiņu kopā ar kapota un spārna remontu, tad šādu rēķinu ir izdevīgāk "nesaglabāt".Vai iejāaties servisā uz motora šaizi un pēc tam lepni izdeklamēt ka "reku man šiten te tikko nupat ķēde (siksna,sprausla,ātrumkārbas apkope) svaigi jauna".Vai riepas nullītes.To viņš, pletj,altruists, vnk tā tīšām gādīgi par pircēju "parūpējās".Ja tu lietotu pērkot/interesējoties aiziesi kaut ko paprasīt, labākajā gadījumā (ja laipns būsi) saņemsi tikai mutvārdus par svarīgāko.Ne vairs ekrānu kāds rādīs, ne kādu izdruku dos.Pat tad, ja to mašīnu būsi nopircis un uzstāsies jau kā likumīgais īpašnieks, sīkumus neuzzināsi.Varbūt ja vienīgi tā mašīna ir tava no nulles, tad iedos kkādu apmeklējumu uzskaitījuma nesmalku izdruku. Nav vairs tie laiki, darbiniekiem ir jāpilda noteikumi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mjāāāaaaa, tēma joprojām garda visiem, kuriem

Pirms gada tiku pie vēlamā no sava darba devēja. Par to pateicīgs joprojām, vakar Warsaw, tiekoties ar vadību, vēlreiz pateicu lielo paldies. Braucu, secinu, vēroju, kalkulēju līdzi, salīdzinu utt.

Sieva pirms kāda mēneša tika pie sava darba auto, gan saņēma tādu, ko deva, nevis kādu pati vēlējās (mans gadījums). Tomēr jauns auto ir un tēmas ietvaros varēsim arī par to kādu vārdu bilst. Arīdzan brauksim, secināsim, vērosim, kalkulēsim līdzi, salīdzināsim utt. Manuprāt, gan interesanti, gan aktuāli citiem - vismaz mani interesē citu pieredze pat ļoti.

Ir tikai viens liels BET patlaban - manai ģimenei absolūti nulle intereses par auto pirkumu kā tādu. Pat, ja jaunu Passat dīleris vienu dienu tirgos ar 50% atlaidi - lai veicas citiem Man - nulle intereses un ārprātīgs prieks, ka izmaksu par un ap auto ģimenē vairs nav vispār

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Tas , kas te IR- te trūkst izklāsta kad "savs auto" par 35k.Vai par 85.Reāli, ka kolēģis Motorolers pacēla nupat reālu gadījumu- kad viņš vēlējās paskatīt mašinu, kura (lietota!) maksā šeit tos tur kā turīguma orientieri nojaušamos 35k.Tikko runa ieiet par šo, tā uzreiz ir mīnusi un ignorance.Nav vērts runāt.Tas, ka KĀDAM ir iespēja lietot darba auto personiskām vajadzībām- tas NAV etalons.Jo valstī ir milzum daudz kantoru, kuru darbība neparedz katram darbiniekam kantora auto,pat ja tas darbinieks būtu vērtīgs un relatīvi neaizstājams.Kā arī- ja sludināt kā vienīgi "pareizo" šādu situāciju, tad iznāk, ka tie, kuri degvielas un uzturēšanas naudu tomēr (godīgi) tērē no savas kabatas, tie ir galīgie Lohi.Diemžēl.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Piekrītu, bet tā ir tirdzniecības nozares milzīga iespēja tomēr. Es teiktu, absolūtajam tirdzniecības nozares labu speciālistu - pārdevēju vai iepircēju vairākumam pamatots (arī) bonuss - darba auto ar iespēju to izmantot privāti arīdzan. Nekad neesmu uzskatījis privāti iztērētus īdzekļus par "loha" cienīgiem, noteikti nē. Vien ļoti priecājos, ka tādā nozarē esmu noenkurojies uzreiz pēc augstskolas sen atpakaļ

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Var arī otrādi apskatīties - kasinsh79 darba devējs ir izrīkojies ar viņam pienākošos algas pielikumu pēc saviem ieskatiem - nopircis viņam padārgu rotaļlietu. Attiecīgi kasinsh algas pielikumu saņēma materiālā formā, kaut viņš spriežot pēc būvniecības interesēm, būtu vēlējies to saņemt citādi.

Šis ir kā es šobrīd skatos uz dienesta auto - labāk naudā, kuru varu iztērēt vai nu jaunā Pasātā vai klīstot Vjetnamā vai Ziemeļpolā.

Un Pasātu neizvēlēties man šķiet labāk. Klīstu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jā un nē - tas auto ir vitāli vajadzīgs manam darbam. Tas, ka konkrētais Passat ir stipri virs vidusmēra darba auto - tas ir mans veiksmes stāsts konkrētajā uzņēmumā

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Zini, es drīzāk balsoju par darba auto (un nulle izmaksām man), nevis par algas pielikumu (un visām izmaksām par auto man)

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Bet algas pielikums + knaps Caddy?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tas jau ir gardāk. Ja atklāti, man darba auto bijis arī riebīgi ķiršsarkans bezgaumīgs Corrola sedans (vecais modelis), vairākus gadus. Neko, tik un tā bija prieks par to

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es te vēl iemestu kādu karstāku niansi. Mans labs čoms izturēja megakonkursu ārvalstu uzņēmumā, tagad apmācoties ilgāku laiku. Viņam darba auto būs... Pilnīga nullīte BMW 5-serie

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Man kādreiz bija dienesta luksīgi auto. Ja atklāti, tad vienkāršāks auto un papildus alga ir krietni interesantāks pasākums.

Nepamatoti lepns dienesta auto gandrīz vienmēr liecina par nodokļu plānošanu uzņēmumā - auto piešķiršana vienmēr ir nesalīdzināmi izdevīgāka un vienkāršāka kā finanšu bonusi. Bet finanšu bonusi ir universāls ieguvums - varu nodzert, varu nopīpēt. Dienesta auto nē.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tatad, Jauns auto ir pamatā priekš pieredzējuši/vērtīgajiem, veikli/izmanīgajiem un "norakstīt/noformēt" spējīgajiem.Ne priekš 99% lohiem.Uz šiem un uz šo pieeju mūsu valsts (pagaidām) jo labi turās.Katrs par tādu vēlētos kļūt, katrs grib kko norakstīt un sev kko pPiešķirt..Bet ne visiem tas labi sanāk.Neapskatam nemaz ""citu"" situāciju- kad (kādam) (varbuut) būtu "labāk" ka bez atrunām saņemt (to/normālo) savu algu (vai tās pielikumu) un neprasīt atlīdzību specifiskā graudā (īpašniekam un grāmatvedei lieki nejaajot smadzenes).Katrs tajā savā lomā ir iejuties.Es uzskatu ka darba auto lai ir darbam ,kura veikšanai tiešām ir vajadzīgs auto.Bet ir miljons citu darbu, kur pēc idejas nevajag nekur braukt, un ko var paveikt no jebkuras vietas uz pasaules.Un ir arī mazāki kantori, kuri veic diezgan "vērtīgu" darbību, bet kur nevar pakarināt jaunu (labu?) mašīnu uz katru/no tiem "vērtīgajiem" darbiniekiem.Vai, vienam iedot, bet otram nee.Tieši tikpat vienkārši, kā atverot otru logu un darbību starplaikā kko iepljuutot piem Šeit, nefig kur jābrauc.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ir jau arī tāds plauktiņš, kā uzņēmējs, kurš pats sev meklē auto, man viņu neviens nekad nepiešķirs, pašam vien būs jāpērk un jāuztur. Man pat sapņos nerādās, ka kāds man varētu nopirkt auto

Sakarā ar to, ka meklēju jaunus-citus auto, pārdodu vecos, tā ka ja kādam te interesē Audi A5 Sportback (3.0d, ap 300Zs, 2010.g.) vai Opel Zafira (2.0d, 165Zs,2013.g) (abi ar reālu vēsturi un nobraukumiem), varu piedāvāt.

Jānomazgā, jāsataisa bildes, jāliek ssā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nisus jaunos un nejaunos auto esmu pircis pats. Neesmu uzņēmējs un neviens man auto nedāvina/nepiešķir.

Viens jauns maksāja 16 kEUR, otrs mazlietots - 37 kEUR.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Mjāāāaaaa, tēma joprojām garda visiem, kuriem

Pirms gada tiku pie vēlamā no sava darba devēja. Par to pateicīgs joprojām, vakar Warsaw, tiekoties ar vadību, vēlreiz pateicu lielo paldies. Braucu, secinu, vēroju, kalkulēju līdzi, salīdzinu utt.

Sieva pirms kāda mēneša tika pie sava darba auto, gan saņēma tādu, ko deva, nevis kādu pati vēlējās (mans gadījums). Tomēr jauns auto ir un tēmas ietvaros varēsim arī par to kādu vārdu bilst. Arīdzan brauksim, secināsim, vērosim, kalkulēsim līdzi, salīdzināsim utt. Manuprāt, gan interesanti, gan aktuāli citiem - vismaz mani interesē citu pieredze pat ļoti.

Ir tikai viens liels BET patlaban - manai ģimenei absolūti nulle intereses par auto pirkumu kā tādu. Pat, ja jaunu Passat dīleris vienu dienu tirgos ar 50% atlaidi - lai veicas citiem Man - nulle intereses un ārprātīgs prieks, ka izmaksu par un ap auto ģimenē vairs nav vispār

Man - nulle intereses un ārprātīgs prieks, ka izmaksu par un ap auto ģimenē vairs nav vispār

Par cik tad pārdevi audi ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Audi nav pārdots, stāv pie vecākiem ārpus Rīgas. Kad uzsnieg sniegs, es brīvdienās ar to izpriecājos, pie reizes paciemodamies Tik, cik tas pēc apkopēm izmaksājis... Vien būs jādomā, kā mazināt sāpes, nekā cita vairs.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Ir jau patīkami, ka darba devējs apgādā ar auto un daži par degvielu apmaksā. Bet lielākoties tas viss tomēr no paša maciņa. Un tā ir ne tikai Latvijā. Pat tad, ja esi labākais speciālists savā jomā Latvijā, Baltijā vai pat visā Eiropā - ne visās profesijās pienākas bezmaksas auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tad pie tā arī paliekam - tas ir ļoti patīkami

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Tā, kungi un dāmas!

Manā auto parkā briest pārmaiņas.

Konkrētāk pēc darījuma pabeigšanas.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Manā auto parkā arī briest pārmaiņas (pēc apmēram diviem gadiem).

Konkrētāk pēc darījuma pabeigšanas.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Nē, man līdz ZS vajadzētu visam būt jau nokārtotam ????

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

No garantijas auto -> uz jaunu auto vai kā?

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

Pēc 2 ar astīti gadiem pie Kadjar stūres uz jaunu salona auto.

Detaļas paturēšu pie sevis, jo process vēl tikai pašā sākumā.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Mainu, jo vajag lielāku ģimenes auto.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

Tu te kādu laiku atpakaļ rakstīji, kā pārdod savu Op-līzes auto. Tu viņu vienkārši SS iemeti ar piezīmi, ka ir Op-līze vai atdevi dīlerim pret jauno (tā it kā ar varot izdarīties)? Gribas zināt pieredzi, man ar nākamgad 2 gadi paliek domāju, ka vajadzētu ko niknāku un iespējams ar Tomātu paņemt.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Manuprāt, izdevīgākais variants ir ielikt ss.lv un mēģināt notirgot pašam. Sludinājumā nav jānorāda, ka auto ir oplīzē, jo tas "pa lielam" nemaina neko.

Pirms oplīzes termiņa beigām dīlerim nav pienākuma atpirkt auto. Ja to dara, tad darījuma cena ar dīleri visdrīzāk ir ss.lv zemākā cena mīnus 1000-1500 eur.

Ja atrodi pircēju ar ss.lv palīdzību un abi esat nobrieduši darījumam, tad prasi līzinga kompānijai, lai atsūa gala rēķinu. Kad to samaksā, tad līzings uzreiz noņem atzīmi par liegumu CSDD, un īpašumtiesību maiņa var tikt reģistrēta.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Vēl varu papildināt. Ja pircējs arī grib līzingā, visātrākais un ērtākais variants ir uzreiz sūtīt pie savas bankas kredītspeciālista, tad viss nokārtosies ātri un gludi. Ja pircējs grib līzingu citā bankā, tad parasti ir starpbanku vienošanās ar skaidri definētiem procesiem un darāmo utt.

Ja pircējs pērk skaidrā naudā, no bankas jāprasa gala rēķinu (var uzreiz arī pircēju norādīt, tad rēķins būs jau uz viņu), pēc tā noņem saistības un pārreģistrē jau uz viņu. Garāks process, bet izdarāms 1-2 dienās (mana pieredze). Visos gadījumos pārdevējam paliek starpība starp pārdošanas cenu un līzinga atlikumu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Būtiski ir tas, ka jebkādu īpašumu (NĪ vai auto) kredītā/līzingā var brīvi pārdot arī pirms termiņa beigām. Piemēram, auto līzingā uz 5 gadiem, bet jau pēc 1 gada apnicis. Ja atlikusī līzinga summa sakrīt ar auto tirgus vērtību, labākajā gadījumā paliec bez nekā Tikai jāiesaista finansētājs tajā darījumā. Ja ļoti gribas pārdot to auto ātrāk, bet tirgus vērtība jau mazāka nekā līzinga atlikums - nāksies piemaksāt. Identiski ar NĪ u.c.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Personīgi no swedbank līzinga auto izpirku stundas laikā, rēķinu jau pārdevējs bankai bija izprasījis, no konta pārskaitīju un pēc 30 minūtēm braucu uz CSDD.

Kas bija interesanti ka banka auto reģistrā bija noņēmusi atzīmi par ķīlu un pārreģistrēt varēja tikai uz maksātaju(mani), lai izslēgtu variantu kad pārdevējs sadomā pačibēt ar no bankas izpirktu auto.

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

Jā es biju iemetis ss.lv par cenu, kas bija +/- līdzīga ar mobile.de atrodamiem analogiem, tā nebija mazākā un nebija augstākā cena Kadjar iekš ss.lv. Tā pa vidam. Nostāvēja vairāk kā 1/2 gadu un ik pa laikam cenu samazinot. Pretī ieguvu pāris zvanu un piedāvājumus mainīt pret desmitgadīgiem Rav4 un XC90. Respektīvi interese minimāla.

Šobrīd es esmu vienojies ar salonu, ka viņi paņem Kadjar kā 1. iemaksu (salons izpērk no līzinga, es pārreģistrēju uz sevi noņemu no uzskaites atsavināšanai LR un atdodu salonam). Starpība starp līzingu un vērtējumu aiziet kā 1.iemaksa. Vērtējums ir vidēji 20% zemāks kā bija man sludinājumā un to viņi arī godīgi atzīst. It kā maz, bet pretī viņi man iedot auto ar atlaidi un papildus labumus. Kopsummā būtu tā pat, ja es notirgotu auto par dārgāku cenu, bet es iegūstu, ka braukšu ar jauno jau nākošnedēļ. Nevis pēc mēneša vai vēlāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tam visam ir liels pluss, ja vien nepārdod pats - nav nekādu klapatu un ātri tiec pie jauna auto.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
2 0 Atbildēt

Ouh super paldies par pieredzēm!

Man tikai neskaidrība radās par "Starpība starp līzingu un vērtējumu aiziet kā 1.iemaksa."

Sanāk, ka viņi teiksim samaksā 10k atlikumu un novērtē pēc tam augstāk un tad to starpību novirza jaunajam? Pareizi sapratu? Vai kaut kā savādāk?

aigi Reģ.: 01.08.2005
4 0 Atbildēt

Ir sekojoši:

aizdzen viņiem savu auto, viņi pasaka 15'000EUR (piemēram), līzinga atlikums ir 10'000 EUR. Starpība 5000 EUR, piemēram, atbilst 15% no jaunā auto cenas. Tu saki, ir ok 15'000 EUR par savu esošo vāģi, Līzinga kompānija apstiprina jaunā līzinga nosacījumus ar 1. iemaksu 15%. Salons izpērk no līzinga esošo auto, tu to pārreģistrē un noņem no uzskaites, pēc tam dzen uz salonu nodot to un paņem jauno.

Es tikai nezinu, ja starpība ir lielāka par pielemto 1. iemaksu vai to tev atdod naudā vai tomēr lūdz visu novirzīt kā 1. iemaksu, piemēram beigās sanāk nevis 15% bet 17%.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Bija aizdomas, ka no auto uz velosipēdu. Ja reiz nestāsta.....

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Kad es pārdevu savu nepilnus trīs gadus jauno CR-V, sanāca nodzēst atlikušās līzinga saistības, kā arī darbūt atpakaļ veikto pirmo iemaksu 5000 EUR apmērā.

Auto pirka fiziska persona un nebija nekādu aizķeršanos. Tas tiešām bija 1-2 dienu jautājums.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Man tikai interesē par cik mans Kadjar paradīsies pardošanā?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

mana prognoze - 1200-1500 eur virs atpakaļatpirkšanas cenas

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Es savā laikā Auto Rīga atstāju savu A8 kā pirmo iemaksu, no sākuma solīja ap 20-22K, beigās tik pa 18K novērtēja, bet kā minēji Tu, iedeva lielu atlaidi jaunam auto, kā rezultātā piekritu. Pārdošanā viņi viņu izlika pa 24K!!! Tā viņš viņiem kādus gadus 2-3 vismaz stāvēja, cik sapratu, beigās pa 15K pārdeva

Nesaprotu to dīlersalonu alkatību šai jautājumā, uzliec cenu plus 1-1,5K un sit gaisā un ir nauda uzreiz, nevis cer uz astronomisku peļņu, bet beigās nedabū neko!

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 0 Atbildēt

manu gan auto dīlers knapi nomazgāt paspēja....

P.s

un neba jau lēti atdevu; ss trīs menēšus noturēju- nekā, vieni klauni no maskavas ielas tik zvanija;" beru za pol ceni"

atdevu musa šie divi simti nosita man uz leju -toties 8 t jaunam atlaidi iedeva

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

aigi rakstīja: Man tikai interesē par cik mans Kadjar paradīsies pardošanā?

Es savu ex ravu pēc apmaiņas pret jaunu , arī čekoju . Bet tā arī neatradu . Vienīgais ko pēctam konstatēju ,ka nobraukums kādi 112 000 km mazāk

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Laaciz

Sanāk, ka viņi teiksim samaksā 10k atlikumu un novērtē pēc tam augstāk un tad to starpību novirza jaunajam? .

.

Paziņam volvo dīlers auto novērtēja ar 6 K , Toties landrovers salons novērtēja ar 9 K . Un tā bija kā pirmā iemaksa ( vai vismaz daļa ) Pieļauju tā jaunā auto pārdevēji gribēja saglabāt savu premijum dīlera slavu ,neko pa lēto nedos , nekādas atlaides . Un tamdēļ atpirka veco pa lielāku cenu , realitātē iedeva 3k atlaidi .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Manā paziņu ,draugu lokā pašiem nesanāk notirgot , vienmēr adod dīlerim . Par dažiem modeļiem pat brīnos par minimālu intresi ,un tie paši daži zvani ...ņemu par pus cenu . Volvo s60 , sharam 2,0td .

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 0 Atbildēt

Istenībā veči reala auto cena arī ir ar tām mega atlaidēm,ja tu pērc jaunu!

Jo

piem Volvo tagad var paņemt XC 90 57,999 + riepas un pārējās ekstras tjiopa vinji saka ka kādreiz bija cena 75+ nu sorry kurš muļķis pirks pa to pilno rubli? Ja nu vienīgi "RS" un tad auto tirdzniecība paskatamies cik viņs maksā , teiksim pēc gadiem 5? uber dargi?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Lūdzu mani nepārprast, man nevajag Tomēr nevaru nepamanīt ļoti pievilcīga modeļa tirdzniecību LV no 2019.gada: www.toyota.lv/campaigns/camry/

Ja man personīgi Toyota kaitina tikai visai neitrālā skaņas izolācija (ar vācu auto labāk vispār nesalīdzināt), tad Camry izceļas ar LABU pakojumu akustiski Pievilcīgs auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nedomāju, ka šis auto ilgi noturēsies Eiropas tirgū. Līdzīgi Renis vienu brīdi pirms gadiem pieciem-sešiem mēģināja - kā tur to brīnumu sauca, kas bija lielāks par Lagunu? Arī teica, ka baigi nāks atpakaļ biznesa klasē... diezgan ātri noņēma no trases. Arī citi ražotāji pamazām atsakās no sedaniem. Žēl jau, jo man šis segments ir tuvākais, bet, nu, tirgus ir tirgus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

To sauca Renault Latitude.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Tam Kamrim gan cena laba.

Nu un kā pret šo var apskatīt piem T-Roku par tādu pašu cenu? Pietiek vien salonam uzmest aci.....

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Degvielas patēriņš 100% diršana.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Ja ticētu rakstītajam, tad maksimālais degvielas patēriņš tam Camry ir 4.3l/100 km!

Neticu!!!

Apēdīšu savu cepuri, ja normāli braucot pa maršrutu Rīga - Parīze (vai jebkurš cits galamērķis, kur velkam arī pa bāni) var iekļauties tādā ciparā. Pat nerunājot par pilsētas štoperiem vai meža ceļiem.

Papīrs jau visu pacieš, arī uzrādīto "4,2-4,3 l/100 km". Te nav runa par "eko" braukšanu - vilkšanos un ripināšanos no kalna un pa vējam.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tas gan ir pārspīlēti, taisnība. Tomēr arī 6 litri mix būtu teju vai kosmiski maz tik lielam auto, ar tādu dzinēju. Jau vairākkārt esmu rakstījis, hibrīds jāuztver kā ļoti ekonomisks benzīnnieks.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Maksimālais, vai kaut kāds mistisks vidējais? Jā, kā reiz dižās pilsētas [ne]satiksmē tas cipars ir sagaidāms - kur tad vēl citur hibrīds varētu spīdēt, ja ne korķos? Bet tas tavs piemērs par autostrādēm ir diezgan komisks Jā, ja mērkaķim iedosim granātu, tas sevi uzspridzinās - un ja tev iedos to kāmriju, tu kaut kā pamanīsies izspiest jūtami lielākus patēriņus, ja ne savādāk, tad vismaz zāģējot pa autostrādi Bet ražotājs atļaujas publicēt tādus ciparus, jo globālajam vidējajam braucējam tas, kas tev ir ikdienišķais "rīga - parīze", ir līdzvērtīgs cita "olaine - rīga - olaine" - izbrauc no mājām, velk pa autostrādi ar vienu joslu katrā virzienā [respektīvi, šoseju] ar 80-100 [kā kurā valstī atļauts], pastumdās pa pilsētu, ierodas darbā, un vakarā tas pats pretējajā virzienā - vai varbūt pat tikai pastudīšanās pa pilsētu. Tādas īpatnējas problēmas kā saujiņai latvijas pārtikušu cilvēku vēl vienīgi varētu būt vāciešiem. Nu un meža ceļos tu ar to kāmriju nebrauksi, vismaz skaidrā prātā, jo diez vai vēlēsies lai tev iestājas kasko gadījums, pēc kura puse purna jāmaina.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tieši šī iemesla dēļ šodien nolēmu pēc skates iziešanas sākt tirgot jaguāru. Dzīvoju tagad dižpilsētas centrā, diezgan netālu no darba, un sanāk braukt ļoti mazas distances pārsvarā. Dīzelim tas tomēr ir diezgan nāvīgi.

Vienu brīdi domāju par lietotu hibrīdu, bet cenu kategorijā, par kādu es domāju (10-15 tk.) pa lielam ir tikai viena iespēja - Lexus GS. Priuss neder, jo neiztur "patīk-nepatīk" pārbaudi. Varētu jau arī kādu benzīnnieku, bet īsti neko tādu, ko gribētos, nevar atrast. No otras puses domāju - varbūt tomēr patēmēt uz jaunu ar kādu benzīna turbomotoru, bet atkal - ja jaunu, tad tādu, kāds patīk un kādu gribas, tātad, pilnā komplektācijā un ne mazā klase... no tādiem visrpusējiem kandidātiem, ko apskatīju (Qashqai, Ateca, Octavia RS, Scenic)... nu, zem 23-25 tūkstošiem neviens. A tādu naudu par pārvietošanos pie manām distancēm...

Ehhh, jādomā, jādomā...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un kāpēc oktāviju, un nevis kādu jestrāku polo? Dižajai pilsētai polo būtu kā reiz; ikdienā basketbolistus aizmugurējajā sēdeklī arī diez vai vadā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Pirmkārt, tādu Polo pēc tam būs daudz grūtāk pārdot.

Otrkārt, basketbolistus nevadāju, bet mūzikas aparātus (tumbas, sintezatoru u.tml. pribambasus) gan... it kā jau savā laikā sievasmātes Getzā arī tas viss ir bāzts, bet, nu, tomēr...

Treškārt, mazās klases mašīnas vairumā ir neērtas priekš manis... jaunajā Polo gan sēdējis neesmu, bet nedomāju, ka tur būs diža atšķirība no iepriekšējā.

Ceturtkārt, šad tad tomēr ar auto pabraukāju pa Eiropu. Un tad visādas pekeles jāliek arī. Un šad tad nākas mašīnā pagulēt ārī.

Ja konkrēti par Polo vai VW - jau esmu rakstījis, ka uzskatu, ka VW par savu produktu, kurš, nenoliedzu, ir labs, bet tomēr prasa pārāk augstu cenu.

Kā jau teicu, mazo klasi kā variantu neizskatu..

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tak nopērc Ceed SW ar garo pakaļu un būs tev laime. Vismaz agrāk viņam bija lielākais bagāžnieks savā klasē.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Labs auto, bet ne visai patīk dizains...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

procīds gan pat man liekas patīkams.

Tā cena gan tāda paaugsta

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu tas pirmais punkts... Tavu mašīnas lietošanas un maiņas paradumu dēļ tev vispār vajadzētu pāriet uz mašīnām līdz 500 eirām, jo ar ko tādu tev dzīve būtu daudz vienkāršāka - kad pēc gada vai diviem apnīk virsbūves izskats vai salona slēdžu forma, tādu varētu balstoties uz pamatotiem iemesliem pārdot šrotam, nevis meklēt cilvēku, kurš nopērk kā mašīnu...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Būs jau labi. Man vnk kaitina jūsmiņu stulbums - jebkurš apjūsumojums tiek veikts neievērtējot cenu. Attiecīgi vāču vienreizējie un neatkārtojamie lej ūdeni uz šīm jūsmiņu dzirnavām. Bet dzīvē pirkti tiek auto ar pusmotoru, vienu logtīrītāju un ielīmētiem sānu stikliem, kas ir pilnīgā disonancē ar to demo medutiņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, jūsmiņ, bet kāpēc tā cena jāievērtē? Polo ar pusmotoru tāpat būs pārāks par džezu ar nemotoru - jo vismaz pusmotors, nevis nemotors - bet ja patīk braukt, tam polo var pie aprīkojuma par atbilstošu naudu ieķeksēt 200 zs motoru, kamēr džezam tāds tikai slapjajos sapņos nāk; par tā polo GTI cenu var varbūt var nopirkt divus džezus, bet ne vienu džezu ar motoru. Tā ka viss ir kārtībā - par ērtībām jāmaksā , un otrādi - ja negribas maksāt, tad tās nedabū, un beigās nonāc pie hondas, kur vienīgā ekstra ir kaut kāda uzticamība, jo dzelzis no septiņdesmitajiem gadiem - ā, un bāzītē nāk četri no koka izdrāzti puļķīši vadītāja durvīs, ar kuriem var virināt visus četrus logus; šausmīgi kruta ekstra.

Bez vācu, un ja šausmīgi nepatīk braukt, japāņu autobūves izstrādājumiem īpaši vairāk uz ko nav skatīties - fordeļus, itāļu un franču brīnumus nevienam nenovēlu, hujdajs ir fofāgens ar audī detaļu cenām, bet amerikāņi retajam ir saistoši.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

"tev vispār vajadzētu pāriet uz mašīnām līdz 500 eirām"

nez kāpēc man jau bija aizdomas, ka tiks dots šāds vieds padoms

Pietrūkst vēl VWFana, kurš nāktu apoloģēt visādas fābijas bāzes komplektācijā.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nez, ko labu var līdz 500 eirām nopirkt?

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

galvassāpes

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Reku, žurku bez bremzēm... ņe... līst ceļā, kad beha lido

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/dxocl.html

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par 500 eirām var nopirkt mašīnu, kura ir pietiekama vismaz tik ilgam laikam, cik ilgam gābešņikam vidēji vajag mašīnu - gadam, tb mašīnu ar svaigu apskati.

Mans ieteikums balstās uz gābešņika drūmo realitāti - es, protams, neatbalstu šāda veida mašīnu lietošanu, bet ja cilvēkam neizdodas nopirkt mašīnu, ar kuru varētu braukt vismaz 5 gadus, jo visas sliktas, tad kāpēc ne?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kurā vietā rakstu, ka visas ir sliktas?

Es gan to nesauktu par drūmu realitāti - paldies Dievam, varu atļauties mainīt mašīnas, cik bieži gribu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Tu neraksti, tu to parādi - labas mašīnas nemaina, ar tām brauc.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Atkal nonākam pie tā, ka Tu tālāk par saviem pāķiem neesi redzējis.

Labas mašīnas arī var mainīt, ja tās var dabūt par adekvātu cenu, attiecīgi, adekvāti arī pārdot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Nē, mēs nonākam pie tā, ka tu tālāk par savu žīdu klubiņu, kas regulāri tirgo savas mašīnas, neesi redzējis. Saki, dižajā pilsētā neviens nebrauc ar mašīnu ilgāk par pāris gadiem? Yeah, right. Kā reiz jauno kastu braucēji lielākoties brauc pilnu līzes laiku, un tas ir stipri ilgāk, nekā tev iet viena mašīna.

Mašīna ir domāta lai ar to brauktu, un viss. Tādas žīda dvēseles kā tu, kam gribas paandelēties, tiešām redzējis neesmu - man pazīstamajiem cilvēkiem kas mašīnas maina kā tu, lielākoties ir ap 20 gadiem, un maina jo piebeidz, vai naivi cer ka nopisteni iemainīs pret ko labāku. Toties man pazīstamie nopietna vecuma cilvēki, kas var atļauties nopirkt ko labu, brauc ilgi - 5-10 gadi, tas tāds vidējais cipars.

P.N. Kamēr tu šito žīda pieeju mašīnas turēšanai neatmetīsi, par jaunu tačku tev nav vērts sapņot - pats teici "var mainīt ja var par labu cenu nopirkt un pārdot" - jauna mašīna šim kritērijam neatbilst, tikai 10 gadus veca

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Kurā vietā es rakstu, ka "dižajā pilsētā neviens nebrauc ar mašīnu ilgāk par pāris gadiem"? Puikiņ, tu atkal kaut ko esi sajaucis... Starp citu, man pašam viens auto ir bijis 6 gadus. A par jauno kastu braucējiem - cik tādus pazīsti? Vai atkal no pirkta izzīdi kaut ko? Reāli, ar jaunajām kastēm apmēram tikai puse, nu varbūt 60% pircēju nobrauc visu līzinga laiku. ļoti daudzi ceturtajā vai piektajā gadā jau tēmē uz atkal jaunu auto.

"par jaunu tačku tev nav vērts sapņot" - man ir bijis jauns auto. Nu, labi, 2 mēnešus vecs. Pusotru gadu nobraucu. Bet tev ieteiktu nelūrēt manā kabatā, bet padomāt par savējo - varbūt tad varēsi pats kaut ko sakarīgu iegādāties un ne šrotā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu kā, večukiņ - tu tak pats uzrakstīji - "tālāk par saviem laukiem neredzi", tātad tava doma bija "dižajā pilsētā viss ir pilnīgi otrādi nekā tavos laukos!"

"ļoti daudzi ceturtajā vai piektajā gadā jau tēmē uz atkal jaunu auto" - vai tad līze lielākoties nav uz pieciem gadiem?

Abet par to pēdējo - tev to pašu varu ieteikt Tas jau esi tu, kas visu laiku sūdus nopērk, un tad atkal jāmaina - man ir sakarīga mašīna, par kuras maiņu man domas nav pat uzplaiksnījušas, tāpēc gadā vidēji ielieku vismaz vienu mašīnas vērtību tajā; nav kā tev, visu laiku mašīnas jāmaina un "izdevīgi jāpārdod". Tur ir jābūt ar diezgan švakām matemātikas un loģikas spējām, ja nedalec ka cilvēks, kurš gadā var atļauties mašīnā iekrāmēt četrciparu skaitli, varētu arī atļauties, kā tu teiktu, "kaut ko sakarīgu nopirkt". Kaut gan tava loģika droši vien strādā šādi - "man patīk lielas ātrgaitas motorlaivas, un visiem citiem arī tādas patīk, un ja kāds ar tādu nebrauc, viņš vienkārši nevar tādu atļauties - nu kuram taču varētu nepatikt lielas, ātrgaitas motorlaivas?".

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tātad, tava doma bija... Točno tirgus bāba - kaut ko izlasa, pats kaut ko savā bomāra galviņā izsecina un pasniedz kā absolūtu patiesību... pajolis.

Pārsvarā ņem operatīvajā. Un pēc operatīvā beigām praktiski neviens mašīnu atpakaļ salonam nedod, jo nav izdevīgi. Vai nu paši pārdod, vai pārformē uz finanšu (retāk).

Par to loģiku arī sabrauci auzās. Nenoliegšu, ir gadījies pāris reizes iegrābties arī, bet pārsvarā ir bijuši sakarīgi auto. Bet, nu, neiedziļinoties tavās kārtējās auzās, labāk tāda loģika, nekā tavējā - es esmu bomzis, kas tālāk par gateri nav spējīgs neko sasniegt, un arī visiem tādiem jābūt, un, tie, kas tādi nav, ir buržuji un lohi. A par to tavu "sakarīgo mašīnu" gan sasmīdināji - varētu padomāt, ka pats viņu izvēlējies un pirki

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Un msh raksta, ka es sagrozot viņa teikto, lai paņirgtu. Nu ko te grozīt, lasi un ņirdz

Bet pašam gan patīk sagrozīt citu teikto.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 1 Atbildēt

Nu man Subaru Outback '15 tērē 12 l LPG/100 km, kas naudas izteiksmē atbilst tiem 6l/100 km. Pilnpiedziņa, automāts un galīgi nav mazs auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Es savā laikā Auto Rīga atstāju savu A8 kā pirmo iemaksu, no sākuma solīja ap 20-22K, beigās tik pa 18K novērtēja, bet kā minēji Tu, iedeva lielu atlaidi jaunam auto, kā rezultātā piekritu. Pārdošanā viņi viņu izlika pa 24K!!! Tā viņš viņiem kādus gadus 2-3 vismaz stāvēja, cik sapratu, beigās pa 15K pārdeva

Nesaprotu to dīlersalonu alkatību šai jautājumā, uzliec cenu plus 1-1,5K un sit gaisā un ir nauda uzreiz, nevis cer uz astronomisku peļņu, bet beigās nedabū neko!

Nu, tas ka tavs auto nostāvēja, nenozīmē, ka visi stāv. Dažreiz pilnīgi nelikvīdi var aiziet pāris dienās, citreiz it kā pieprasītas mašīnas nostāv ilgi. Kad pirku pirmo 9-5 SAABu, man vairāki teica, ka tas ir auto uz mūžu. Pēc diviem gadiem, kad ieliku pārdošanā, pie tam, virs vidējā tirgus un pat dārgāk kā pirms diviem gadiem biju nopircis (tiesa, bija arī saguldīts iekšā), auto aizgāja 3 dienu laikā.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, jūsmiņ, bet kāpēc tā cena jāievērtē? Polo ar pusmotoru tāpat būs pārāks par džezu ar nemotoru - jo vismaz pusmotors, nevis nemotors - bet ja patīk braukt, tam polo var pie aprīkojuma par atbilstošu naudu ieķeksēt 200 zs motoru, kamēr džezam tāds tikai slapjajos sapņos nāk; par tā polo GTI cenu var varbūt var nopirkt divus džezus, bet ne vienu džezu ar motoru. Tā ka viss ir kārtībā - par ērtībām jāmaksā , un otrādi - ja negribas maksāt, tad tās nedabū, un beigās nonāc pie hondas, kur vienīgā ekstra ir kaut kāda uzticamība, jo dzelzis no septiņdesmitajiem gadiem - ā, un bāzītē nāk četri no koka izdrāzti puļķīši vadītāja durvīs, ar kuriem var virināt visus četrus logus; šausmīgi kruta ekstra.

Bez vācu, un ja šausmīgi nepatīk braukt, japāņu autobūves izstrādājumiem īpaši vairāk uz ko nav skatīties - fordeļus, itāļu un franču brīnumus nevienam nenovēlu, hujdajs ir fofāgens ar audī detaļu cenām, bet amerikāņi retajam ir saistoši.

Tu atkal kaut ko smagi jauc, japāņus būs pagrūti atrast ar airējamiem logiem, tieši vw bieži ar tādiem ir, man drauga mk7 pat aizmugurē tādi ir... 2014. gada mašīnai Bet ja tu ar "puļķīšiem" domāji pogas, tad labāk jau puļķīši kā airīši

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē nu es ļoti labi zinu ka japāņiem tie logi ir bāzītē, es to skaidrā latviešu valodā uzrakstīju - bet ar puļķīšiem es domāju nekvalitatīvos japāņu risinājumus šiem logiem - nu labi, iespējams ka tagad beidzot honda ir nonākusi tajā punktā, kur bija audī pirms 30 gadiem, un nu tās pogas ir ciešamas, nevis kā agrāk, šausmas par ko būtu jākaunas, nevis jālepojas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti