Tas tak skaidrs- par laimīgu lai sevi sauc, kas nepiekauts no bauskas brauc uttt. Svēta lieta, kad pirmajos gados oem serviss reti apmeklēts un nobraukums tuvu nullei.Vai pirmajā gadā ir dati, bet tālāk pa kādu laiku tie nejauši iztrūkst.Pēc tam atkal parādās- jo ieguvumu tak vajag finalizēt.Tā Grāmata var nebūt aizpildīta sen jau, ne tikai ka jauniem.Dati ir dīlera datorā.Bij apmeklējums - ir dati, nav apmeklējuma- nav nekā..Izdevīgāk ir pat tad, ja noskrējiens relatīvi liels, bet tā vēsture ir cilvēciski saprotama.Būtu jābūt vismaz kaut kādiem apmaksas rēķiniem ar veikto darbu uzskaitījumu.Loģiski, ja veikt eļļas maiņu kopā ar kapota un spārna remontu, tad šādu rēķinu ir izdevīgāk "nesaglabāt".Vai iejāaties servisā uz motora šaizi un pēc tam lepni izdeklamēt ka "reku man šiten te tikko nupat ķēde (siksna,sprausla,ātrumkārbas apkope) svaigi jauna".Vai riepas nullītes.To viņš, pletj,altruists, vnk tā tīšām gādīgi par pircēju "parūpējās".Ja tu lietotu pērkot/interesējoties aiziesi kaut ko paprasīt, labākajā gadījumā (ja laipns būsi) saņemsi tikai mutvārdus par svarīgāko.Ne vairs ekrānu kāds rādīs, ne kādu izdruku dos.Pat tad, ja to mašīnu būsi nopircis un uzstāsies jau kā likumīgais īpašnieks, sīkumus neuzzināsi.Varbūt ja vienīgi tā mašīna ir tava no nulles, tad iedos kkādu apmeklējumu uzskaitījuma nesmalku izdruku. Nav vairs tie laiki, darbiniekiem ir jāpilda noteikumi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?