Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Sarkanās signālspuldzītes ir pēdējais. Tās jau signalize, kad ir jau par traku, eļļu(antifrīzu) jāmeģina noķert pirms spuldzītēm. Kā jau teicu, man nav bijis tas gods ekspluatet Subaru un tāpēc nevarēšu dot atbildi par viņa ēšanas paradumiem. Kā tas noteik varu iedomaties tikai pec atstāstiem(video). Gan jau no sākuma neēd un tad sāk kkas piedegt un novērst to vairs nevar.

Tevi var apsveikt, ka ne gramu nepielej no maiņas līdz maiņai tam 200 tukstošniekam, priekš 50 tas jau taka būtu OK.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: A kad tad brauksi ar to ko gribās? 65-70 gadu vecumā? Kkā neesmu pārliecināts, ka izdosies piedzīvot bezrūpīgo vācu pensionāra dzīvi, braukāt ar kruīza kuģiem apkārt pasaulei ar sirmu galvu un pilnu maku. Kaut gan arī viņiem tie saldie laiki beidzās, cenas visur aug, bet pensijas līdzi netiek. Sūdzējās man viens, agrāk varējis atļauties ko gribās, tagad jāskaita.

Protams, protams. Dzīvojam vienreiz. Kaut man ir citi uzskati,

Runājot par Vāciju un bēgļiem....tur viss nav tik vienkārši. Apakšā slēpjas vācu ierēdniecības vēlme

"apgūt" nodokļu naudu, tāpēc marinē tos cilvēkus tajos apmešanās centros ļoti ilgi.

Paši "vācu pensionāri" nav apmierināti ar Merkeles velkomistu politiku.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Domāju, ka pēc 7-8 gadi visi brauksim ar šādām mašīnām www.youtube.com/watch?v=9GPNYVV5AUw

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tas, ka ķīna ielauzīsies tirgū ar laiku, tas skaidrs, bet nebrauks visi, noteikti nē!

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 0 Atbildēt

Ir būts Ķīnā, pilns ar Vag, meršiem, bmw, tos viņi augstāk vērtē.

Šodien Taivānā viens Uber taksis 5 sērija Bmw, viens jauna škoda superb combi, viens audi A5. Dienas laikā redzēju vienu Ķīnas krossovera izstrādājumu, labi izskatās tikai pa gabalu Neviens te tos brīnumus nepērk.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tu te nejauc Taivānu un Ķīnu! Ķīnā vispār 99% pārdoto mašīnu ir Ķīnā ražotas. Jā, OK, pēc pārdotā daudzuma VW ir pirmais, Honda otrā un Geely trešais, bet džēlikam pieaugums 60% salīdzinot ar gadu iepriekš. Nepaies manis piesauktie 7-8 gadi un dželiks būs stabils līderis, ja šitā turpināsies.

Vēl var atzīmēt Mitsubishi pieaugumu par 103%

Sk. tabulu beigās carsalesbase.com/china-car-sales-analysis-2017-brands/

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 1 Atbildēt

Nupat ar savu visnotaļ jauno Multivan atgreizos no īsa ceļojuma uz Hof Badgastein (Austrija).

Mugura nesāpēja pat pēc nobrauktiem 1800 km. Tāpat šajā ceļojumā lieliski sevi parādīja zem motora pārsega esošie 204 ZS. Ar piedāvāto jaudu pat stāvākos kalnos uzbraukt likās tīrais nieks un nebija bažas, ka auto tiks saplosīts gabalos.

Un jā, ar bākas metodi izmērītais degvielas patēriņš bija 9,12 l/100 km, kas manā ieskatā ir labs rādītājs, jo īpaši ņemot vērā braukšanu pa kalnainu apvidu, kā arī ilgstošu braukšanu pa automaģistrāli. Tiesa gan centos braukt ar atļauto ātrumu un ne vairāk kā +10 km/h.

Diez, no Austrijas nāk fotoradaru sodi? Viena bilde tapa. 100 vietā bija kādi 115.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

ES vajadzētu nākt. Jautājums ir pēc cik ilga laika. Multivanā jau vispār kā dīvānā, pirms 2 gadiem braucām slēpot uz Austriju, perfekti. Bet lidot tomēr foršāk

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Ar 4 bērniem lidot baigi sālīti sanāk.

Vasarā priekšā Itālija!

aigi Reģ.: 01.08.2005
12 0 Atbildēt

Varu uzrakstīt nelielu atskaitīti par Grand Scenic. Nobraukt jau vairāk par 1000km. Gan pa Latvijas ceļiem, gan pa Igaunijas ceļiem.

Ar katru km man arvien vairāk iepatīkas braukt ar šo auto. Tam piemīt ļoti laba sēdpozīcija, paceļot krēslu var sēdēt gluži kā SUV vai krosoverā - augstu. Tas ir lieliski, komplektā ar plašo vējstiklu redzamība ir lieliska. Krēsli ir ērti ar labu atbalstu, pusādas krēsli izskatās eleganti un, godīgi sakot, labāk kā budžeta klasei pienāktos. Panelis ir milzīgi dziļš, būs ļoti grūti tīrīt stiklu no iekšpuses, jo aizstiepties līdz tam nav iespējams, būs jādomā kaut kas kreatīvs. Muguras masāžas funkcijai es vēl neesmu atradis īsto pielietojumu vai īsto režīmu. 2. rindā vietas ir tiešām daudz un ir pietiekami plašas, plakanā grīda ļoti atvieglo pa vidu sēdošajam sēdēšanu un kāju pozu. Iekļūšana 3. rindā ir viegla ar nosacījumu, ja ceļ 1 krēsla daļu, jo dubulto daļu pacelt bērnam vai pusaudzim būtu pagrūti tomēr samērā smaga atzveltne. Reāls mīnus, ka 2. rinda nolaižas 1-2 vai 2-1 veidā un nav visas trīs neatkarīgas vietas. Šādam ģimenes auto ar 7 vietām tas ir gandrīz must have. Bet kad tiec 3. rindā tad sēdēt ir ērti, man (173cm) ir pilnīgi normāli sēdēt, nav ne kājas saspiestas, ne mugurai grūti. Prieks, ka vēl paliek vietas arī vismaz 2 rokas bagāžas somām aiz 6/7 vietas. Glabāšanas nodalījumu ir daudz, 4 glabātuves grīdā, 3 viduskonsolē, durvīs, liels cimdu nodalījums, vienvārdosakot, sīkumus un pudeles ir kur nolikt. Glāžu turētāji izskatās pietiekami dziļi, lai benzīntanku kafijas krūzes turētos droši, bet praksē nav izmēģināts. Nepatīk, ka USB spraudņi atrodas zem rokas balsta, nodalījumā, kur palielāku telefonu ir pagrūti ievietot, būtu labāk, ja tie atrastos kaut kur ārpusē. Salona apdare ir veidota no mīkstas plastmasas ar iešuvumiem, kas tiešām ir iešuvumi, nevis presē izlieti. Taustei panelis un durvju apdare ir ļoti patīkama. Mērinstrumentu panelis ir pilnīgi digitāls, līdzīgi kā citiem Renault modeļiem, pielāgojams. Paneļa vidū atrodas liela gandrīz 9 collu planšete uz kuras var pielāgot nepieciešamos iestatījumus (man tas asociējas ar Windows Phone "flīzēm", ja kāds ir lietojis, tas mani sapratīs), te stāstīt varētu daudz, bet pieskaršos, kas man tā īsti nepatīk - klimata kontrole ir digitalizēta, tas nozīmē, ka ventilatora, gaisa padeves virzieni, A/C var izvēlēties digitāli nospiežot attiecīgos taustiņus, vienīgi temperatūru var regulēt manuāli ritinot. Nav iespējams arī izveidot uz ekrāna īsceļu, lai visu laiku būtu pie rokas, līdz ar to vajag vispirms atvērt klimata kontroles izvēlni un tad veikt izmaiņas, kas atrauj skatienu no ceļa un nav īsti pārdomāti. Navigāciju nodrošina TomTom ar reālā laika satiksmi (12mēn. par brīvu). Kopumā navigācija nav slikta. Ir pieejams arī Android Auto/ Apple Car ar Waze vai Google map, kas arī strādā nevainojami. Caur Android var arī saņemt Messenger un Whatup ziņas (atnāk paziņojums) tikai lasīt tās nevar, neesmu vēl izkodis kā to var izdarīt.

Stereo sistēma strādā labi un skaņa man ir pieņemamam un, manuprāt, laba. Head up displejs ir ļoti noderīga fīča, kas ļauj paturēt redzes lokā galvenos parametrus - ātrumu, atļauto ātrumu, navigācijas tuvāko norādi. Projekcijas lenķi var pielāgot sēdēšanas pozai. Ja tas neptīk,tad konkrētajā braucēja profilā to atslēgt pavisam.

Kopumā salons ir ļoti gaumīgs, ar labiem materiāliem un kvalitatīvi salikts, galvenais plašs un ērts.

Ārējais izskats ir ļoti atšķirīgs no citiem MPV klases modeļiem, nezinu, bet es kļūstu par Renault dizaina piekritēju, nu patīk kā tie jaunie modeļi izskatās. Te ir gan noapaļotas, gan asas līnijas, kas veido kopējo ainu ļoti patīkamu. Ta, protams, ir gaumes jautājums, bet dizains noteikti nav garlaicīgs un apnicīgs. Lielie 20'' diski iedot šim auto vēl vienu odziņu, kas citiem pietrūkst vai arī par ko jāpiemaksā.

Kāda ir braukšana?

Ļoti līgana un patīkama. Ātrumkārba strādā ļoti patīkami, bez asiem uzrāvieniem. 20" riepas ar samēro zemo profilu izskatās ļoti eleganti, bet ir nedaudz jāsamaksā par konfortu uz tilta šuvēm, plaisām, tās Scenic pārvar pacieti. Bet uz laba asfalta ir bauda braukt. Salonā ir klusi uz klusa asfalta, uz sliktākas kvalitātes vai rubjāka asfalta salonā ielaužas papildus decibeli galvenokārt no balstiekārtas, jo motora skaņu nevar praktiski dzirdēt ne pie 90 ne 110km/h. Vadāmība ir paredzama, stūres darbības ir stingra. Pagaidām braucu Confort režīmā, kas ziemā liekas visiemērojamākais, sport ir ass, to var sākt izmantot vasarā, kad ir sausi ceļi, jo tagad regulāri izspolē riteņi. Paatrinājusm 1,3l dzinējam ir pat labāks kā domāju, gaidā apdzīt nav problēmas, gāzes pedālis un kārba nostrādā ļoti ātri un paātrinās momentāni. Ir par nedudz paradoksāli no vienas puses tas ir ģimenes auti ar kuru gribas pa lielceķu "kruīzēt", bez liekiem paātrinājumiem, bet kad sāc apdzīt, tad ieslēdzas velniņš, kas liek tev to darīt vēl , vēl un vēl, jo to darīt ir tik patīkami, jo Scenic to dar ļoti pārliecinoši. Pat negribas iedomātoies, ko varētu iesākt ar 1,6l dzinēju... Manam Scenic ir joslas maiņas brīdinājums un avārijas bremzēšanas sistēmas, pirmā strādā sākot no 70km/h, un darbu paveic ļoti labi, sākumā kļūdījos ar spriedumu, ka apzīmējumiem jābūt labi redzamiem, patiesībā, sistēma atpazīst sliktāk redzamas līnijas, ākisir 70km/h zem šī ātruma tā vienkārši nestrādā. Mainot joslas bez ieslēgta pagriezienrādītāja, sāk vibrēt stūre, brīdinot, ka par to. Vibrācijas intensitāti un jūtīgumu var iestatīt manuāli. Avārijas bremzēšanu, paldies Dievam, vēl nav bijis nepieciešams izmēģināt. Automātiskās tālās gaismas ir ģeniāls izgudrojums kopā ar koši baltajām LED gaismām, tumsā redzamība ir vienreizēja. Gaismas pārslēdzas laicīgi un neviens vēl nav signalizējas, ka braucu pa tuvu ar tālajā mgaismām. Pagrieziena funkcijas nav, izņemot lēni braucot, kad pieslēdzas miglas lukturi, kas stūri izgaisno dzeltenīgā krāsā pretstatam baltajam tonim, kas nāk no tuvajām gaismām. Varēja jau migliniekus arī ar LED aprīkot.

Kopumā ir ļoti labi, auto ģimenei ļoti patīk un ja tehnika kalpos tad tiks braukts ilgi līzinga laiks noteikti.

Apkopojot domas, kas patīk, daudz vieglāk būs nosaukt, kas nepatīk – 2. sēdekļa rindas funkcionalitāte, klimata kontroles regulēšana, elektroniskā stāvbremze atrodas aiz ātrumkārbas sviras, kas nav ērti, USB atrašanās vietas, pacieta gaita uz asiem ceļa nelīdzenumiem.

Pievienoju pāris bildes ieskatam un linku uz papildus bildēm.

foto2.inbox.lv/shveicars/Renault-Grand-Scenic

Pirmā bākas uzpilde, braukājot pa pilsētu, bija 8,41l/100km, otrajai, kas galvenokārt pa lielceļiem, jābūt stipri zem 7. pēc borta datora pagaidām rāda 6,2l/100km

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Ļoti labs apskats, labprāt nopublicēsim iAuto!

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Droši.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ja tas, ka klimata kontrole ir funkcija kaut kur izvēlnē, tev traucē, tad ir viens no diviem variantiem - vai nu tu nemāki lietot klimata kontroli, vai arī tā klimata kontrole ir sūds. Klimata kontrole ir ierīce, kuru ir jāaiztiek īpašos gadījumos - pārējā laikā tā automatizē trīs vai četrus ripuļus, kurus tev būtu jāgroza, bet tā vietā to visu automātiski dara elektronika, vadoties pēc uzstādītās temperatūras. Ja tu esi viens no tiem, kas ir iedomājies ka aukstā laikā normālo 22 vai cik grādu vietā pieprasot HI, tas paātrinās uzsilšanu, un otrādi, aukstā laikā pieprasot LO cerībā ka tas ātrāk atvēsinās, tās ir iedomas.

Par mašīnas plašumu priekš sēdēšanas tu ar savu sēdoša suņa augumu neesi īsti kompetents spriest, jo tava auguma cilvēki ērti var iekārtoties jebkur, es to saku kā 1,95m garš indivīds Bildēs redzama šaurs, saspiests salons, kur, tā kā priekšā sēž divi tādi kā tu, pierāvuši ķebļus klāt, tad aizmugurē varētu iekāpt trīs tādi kā es - pirmās paaudzes šarāns ir plašāks, garantēju.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Braucot ar bērniem temeratūru jāregulē diezgan bieži, jo tāds ir pieprasījums - tagad pa aukstu, tagad pa karstu, tagad vajag uz kājām, pēc 5min. vairs nevajag. Jā es piekrītu, ka vienam braucot uzliec savu t un aizmirsti.

Par Sharan 1. paaudzi nezinu, bet pēdējās paaudzēs noteikti ir plašāks, jo cita izmēra auto.

Primāri man jau interesē konkrētais auto ar savu augumu, neesmu jau taxis, kam būtu jāpadomā par citiem, Kadjar ir vesti trīs pieaugušie, bez problēmām, tātad Scenic viņiem būs vēl ērtāk. Virs 190cm vispār ir īpaši jāpiemeklē auto, jo visi standarta izmēra auto būs par šauru 5 pieaugušiem pasažieriem. Aizbraukšu ciemos pie sievas brāļa likšu viņam iekāpt un saregulēt krēslus uz saviem 198cm un tad paskatīšos kas paliek pāri 3. rindā .

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Ārēji lielāks [tas par šarānu] automātiski nenozīmē ka iekšēji lielāks... Salīdzinājumam - mk5 golfs ir ārēji kudiž lielāks par mk2 golfu, bet iekšā starpība ir pāris centimetri šur un tur. Plus vēl pēdējos gados pasākuši jaunajās mašīnās likt arvien lielākus priekšējos paneļus; pirms pāris mēnešiem pastaigājoties pa klaipēdas akropoli, palūrēju tur esošajām mašīnām pa logiem salonos [škodas kodi? a ko? un tamlīdzīgiem], brrr, rūķīšu mašīnas... Nu labi, tas, kas tev patīk, bet man automātiski asociējas ar piegāžu busu - iespēja sēdēt uz virtuves taburetes kā mietu norijušam - droši vien to situāciju uzlabo, man tomēr ir pierasts pie mašīnām, kurās ērti atlaižas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Klimats automātiski nenozīmē pilnīgu automātiku, diezgan svarīgi kā ražotājs viņu sakonfigurējis, piemēram iepriekšējiem diviem fordiem klimats visu laiku stāvēja manuālā režīmā jo automātiski pats nogrieza ventilatoru tik mazu ka sāka trūkt gaisa un svīst salona logi, tagadējam golfam tāda problēma nav novērota tikai tas ka temperatūra regulējas tikai veseliem grādiem-21 par maz 22 par daudz

Par to plašumu arī nosmīkņāju bet nu katrs pērk to kas pašam der un liekas labs "labākā nav, izvēlies savējo".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par to automātiku, tas gan. Par grādiem un pusgrādiem - droši zini ka tā ir jābūt? 20 gadus veciem audī klimatiem bija pusgrādi, kuri pārvērtās par apaļiem grādiem ja klimatam radās nopietnas problēmas ar motoriņiem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Manam citronam klimats dzīvo savu dzīvi,salons vel nav uzsilis līdz 22 grādiem bet ventilātors pāriet lēnajā režīmā,tad manuāli jāregulē ventilātora apgriezieni.Šitāds joks nav bijis ne ar škodu fabiju ne ar pežuli 5008,tur viss strādāja perfekti,nekad nevajadzēja lietot manuālo režīmu.

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Apsveicu! Skaists auto. Lai labi ripo!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Arī sveicu Ar lielu interesi sekotu reāliem komentāriem, atsauksmēm.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

aigi rakstīja: ES vajadzētu nākt. Jautājums ir pēc cik ilga laika. Multivanā jau vispār kā dīvānā, pirms 2 gadiem braucām slēpot uz Austriju, perfekti. Bet lidot tomēr foršāk

Sieva arī domāja, ka lidot ir foršāk, līdz pamēģināja. Tagad brauc atkal ar visiem kopā ar auto un nedomā muļķigas domas. Piedevām lidoja bez mantām, neuzzinot pat pilno laimi, kā ir stiept visu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ibio peso, arī Passat (pirms laika identiski par P508 rakstīju) sāk kaitināt parkinsensoru prāta juceklis -teju visu laiku braucot ir manuāli jāslēdz tie ārā, citādi skaņas signāls un atzīme displejā par tūlīt gaidāmo bums Ko lai dara, ka mums ziemā tāds klimats, kad uz auto ir sniegs un pat ledus plānā kārtā? Vai arī ražotājs uzskata, ka auto jānotīra līdz pēdējam vienmēr un visur? Starp citu, baigas snigšanas gadījumā pirmā stopējas adaptīvā kruīzkontrole - neesot uztveres signāla. Tad līdz ar tās stop nestrādā intensīvā sniegā vairs arī citas brīnumekstras (ceļazīmju atpazīšana, vienu reizi - pat Dynamic light assist Led brīnumgaismām). Nu, nu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Gan jau vēl nāks klāt VAG vizdegunīgā attieksme pret ziemu.

Mani novērojumi: tie zem haubes paslēptie logtīrītāji vecākiem Passat modeļiem (nu kā viņus var lietot ja sasalis ledū? Nu kā? ibio); slikti hermetizēti visādi ārējie mehānismu izvadi (piem pakaļējais logtīrītājs); saveidoti elektroķīmiskie pāri, kas zibenīgi nopūdē savienojuma vietu, superidiotiski logu mazgāšanas trubņu savienojuma vietas, kas OBLOGĀTI pārsprāgst, ja šķidrums kaut drusku sasalst.

Gan jau drīz samanīsi to vizdegunīgo haltūru

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Volvo (nu jau ķīniešu) inženieri ir izdomājuši vēl vienu ģeniālu risinājumu. Auto ir aprīkots ar apsildāmām logu mazgāšanas sprauslām, bet... trubiņas uz tām iet vairāk kā metru pa neapsildāmu telpu - t.i. pa haubes malu ārpus motortelpu noslēdzošās blīvgumijas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu un kāpēc logu tīrītājus vispār būtu jālieto, ja vismaz daļa no to tīrāmā laukuma ir ar piesalušu ledu? Piešķil motoru, izkasi šaujamlūku un sāc braukt - kad stikls sāk kust nost, var slēgt logu tīrītājus un sākt bīdīt pa stiklu atkusušo ledu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Un kā tev liekas, kas notiek braucot pa iesālītu ceļu mīnusos? Uz silta logā tiek mesti šķidri dubļi, kas tur ātri un feini piekalst, bet aizsalušās trubiņas atrodas vietā, kur tiek uzturētas stabili sasalušā stāvoklī. Ne jau aizsaluša loga atkausēšanai mazgātājs ir domāts, bet to acīmredzot neesi dzirdējis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu laikam pārāk maz gadus esi lietojis šo forumu, ka neesi pamanījis kā izkārtojas atbildes - ES VISPĀR ATBILDĒJU EIDIM.

Bet par to tavu/lolvo problēmu - vispār jau jālej traukā sezonai atbilstošs šķidrums, nevis jāžēlojas ka konstrukcija neļauj iepist kapeiku. Ja tu tā dari, jāprasa, pēc cik nobrauktiem kilometriem tu vispār vari sākt izmantot apmīzējus; tb pēc cik kilometriem trauka saturs ir atkusis... Man vispār bija maza vēlme turpināt izmantot vasaras apmīzēju šķidrums, jo man golfā apmīzēju šķidruma trauciņš ir spaiņa tilpumā, šķidruma patēriņš tāds ka pielejot pilnu trauciņu, tas tiktu izlietots gada laikā, ja ne ilgāk, mašīna stāv garāžā, kur zem nulles temperatūra nenoslīd, trauciņam blakus stāv reduktors, kas sasilda šķidrumu, vēl tik vajadzētu uzlikt silstošas sprauslas - bet tad padomāju, nah tā ākstīties, vēl piedevām tas šķidrums izšļākts uz auksta stikla noteikti pārvērtīsies vižņos, un liekais šķidrums visās malās apsals...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Varbūt neesi pamanījis, bet gluži fizikālu iemeslu dēļ tas logtīrītāju klucis atkūst stipri pēc loga atkušanas. Ļoti ilgi jākausē

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neesmu; nav man sanācis lietot šādu mašīnu. Bet šaubos ka brīdī, kad stikls sāk atkust, tas klucis vēl turas piesalis tik ļoti ka logu tīrītājs nespēj to ledu no stikla atraut.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ir kāda marka/modelis, kam ŠĀDOS (ja pieņemt ka pilnīgi vienādos) apstkļos visi tie attāluma sensori perfekti strādās? Vai vienkārši kā jau visur- ir "speci", kam "viss strādā super" (jo viņiem to vnk nav ...). Pasē drošvien ir rakstīts, kad un kā var būt novirzes. Tīrīt vnk bieži vajag, ar pretapledojuma aerosolu apšpricēt utt.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Hondai vēl ne reizi nav atteicis dēļ sniega vai citiem mēsliem. Sensors atrodas aiz emblēmas, kam arī pārbraucu ar birsti, ja logi jātīra, bet citādi īpaši uzmanību nepievēršu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas labi, bet tu jau nezini vai viņš brauc 1:1 kā tu. Kā arī, kur un cik augstu katram kurš tas sensors novietots. Man pa gandrīz 80kkm ir bijis kādas 2x, ka tieši ilgstoši braucot izžuvusi balta sāls atslēdza acc sensorus un visu pārējo ar to saistīto. Ziņojums bija vnk ka netīrs. Saķepis sniegs vai ledus gan nav bijis, jo tiem abiem štruntiem it kā ir kkāda apsilde. Un vienu aklās zonas aizmugurējo sensoru es sabojāju atkusnī pa ekstremāliem dubļiem maukdams, neiedomājos spogulī pogu izslēgt, kad viņš nonstopā ilgstoši signalizēja.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pieļauju, ka kādam tomēr viss funkcionē nevainojami Esmu perfekcionists, varbūt tāpēc pukstu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Tiek tam sensoram virsū ūdens pile, piesalst un, lūdzu, atrakcijas. Man ir tikai aizmugurējie sensori, kas darbojas vien atpakaļgaitā , bet, kā nojaušu, Tev ciešanas sagādā priekšējie.

Tad nu ko - ej vien ārā un tīri. Tehnika jau nav vainīga, ka apstākļi tādi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es ieteiktu stikluatkausētāja aerosolu vadāt līdzi, ja vairākkārt gadās šādi specifiski apstākļi.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Kad logs netīrs man met ārā paziņojumi, ka avārijas bremzēšans kamera nestrādā, bet, kad logu notīra/ nomazgā tad brīdinājums pazūd. Man tas liekas loģiski, ka šādos apsākļot tie sensori var nestrādāt kā paredzēts it seviški lielā putenī. Zīmju atpazīšana un joslu maiņa pagaidām strādā, neskatoties ne uz kādiem sniegiem. Problēmas ar parkinga sensoriem arī nav novērotas, bet Kadjar bija pāris reizes, kad ej ārā un dauzi nost ledu no sensoriem, lai tie strādātu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Par to automātiku, tas gan. Par grādiem un pusgrādiem - droši zini ka tā ir jābūt? 20 gadus veciem audī klimatiem bija pusgrādi, kuri pārvērtās par apaļiem grādiem ja klimatam radās nopietnas problēmas ar motoriņiem.

Mnu mk6 golfam ar climatronic tur nemaz nav kur parādīt to pusgrādu, arī radio displejā regulējot vini parādās kā veseli grādi

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ibio peso, arī Passat (pirms laika identiski par P508 rakstīju) sāk kaitināt parkinsensoru prāta juceklis -teju visu laiku braucot ir manuāli jāslēdz tie ārā, citādi skaņas signāls un atzīme displejā par tūlīt gaidāmo bums Ko lai dara, ka mums ziemā tāds klimats, kad uz auto ir sniegs un pat ledus plānā kārtā? Vai arī ražotājs uzskata, ka auto jānotīra līdz pēdējam vienmēr un visur? Starp citu, baigas snigšanas gadījumā pirmā stopējas adaptīvā kruīzkontrole - neesot uztveres signāla. Tad līdz ar tās stop nestrādā intensīvā sniegā vairs arī citas brīnumekstras (ceļazīmju atpazīšana, vienu reizi - pat Dynamic light assist Led brīnumgaismām). Nu, nu

Relax, par pāris kārtām dārgakiem auto tādas pašas problēmas

www.drive2.ru/b/519801269930426374/

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

nomiks rakstīja: Nupat ar savu visnotaļ jauno Multivan atgreizos no īsa ceļojuma uz Hof Badgastein (Austrija).

Mugura nesāpēja pat pēc nobrauktiem 1800 km. Tāpat šajā ceļojumā lieliski sevi parādīja zem motora pārsega esošie 204 ZS. Ar piedāvāto jaudu pat stāvākos kalnos uzbraukt likās tīrais nieks un nebija bažas, ka auto tiks saplosīts gabalos.

Un jā, ar bākas metodi izmērītais degvielas patēriņš bija 9,12 l/100 km, kas manā ieskatā ir labs rādītājs, jo īpaši ņemot vērā braukšanu pa kalnainu apvidu, kā arī ilgstošu braukšanu pa automaģistrāli. Tiesa gan centos braukt ar atļauto ātrumu un ne vairāk kā +10 km/h.

Diez, no Austrijas nāk fotoradaru sodi? Viena bilde tapa. 100 vietā bija kādi 115.

Njā un šis pierāda kāpēc auto ar lielu aizvēju ir ārkārtīgi dārgi ceļošanai. Salīdzinājumam hibrīdkoijots Norvēģijas kalnos vid. patēriņš 3,2l/100.

Principā ar busu / kemperi var ceļot tikai tad, ja tas piekrauts pilns līdz lūpai ar degvielas apmaksas dalībniekiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Par ērtībām ir jāmaksā - tevis piedāvātajai alternatīvai, diviem hibrīdiem, vajadzētu divus šoferus, nerunājot nemaz par to ka garā gabalā tie divi hibrīdi būtu ar kopējo vidējo virs 10 litriem. Ak jā, busā var arī pastaigāt no viena gala uz otru, un aiziet uz aizmuguri kaut ko paņemt no somām - tevis nosauktajiem sedaniem/hečbekiem, jā, tas ir iespējams, bet nav diez ko ērti...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Piekrītu. Tik komfortabli ar auto iepriekš nekad nebiju ceļojis. Nemaz nerunāsim par pasažieru komfortu. Visi krēsli gandrīz horizontāli nolaižas. Un vidū tukša eja.

Biju no darba busa aizņēmies 2 vidējās rindas krēslus un ieliku sava 3.rindas dīvāna vietā. Bija 6 atsevišķi krēsli ar elkoņbalstiem un nolaižamām atzveltnēm.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

nomiks teica 02.01.2019 15:02 ---->

...Diez, no Austrijas nāk fotoradaru sodi? Viena bilde tapa. 100 vietā bija kādi 115....

-šo neredzēju agrāk, a kā tu noteici, ka bilde "tapa"? Sodi nāk, bet īpatnēji tas,ka vēstule var atnākt precīzi ap to laiku, kad iztek 1gads kopš pārkāpuma brīža- kad sen esi aizmirsis kur biji ko darīji..Bet vairāk pa 45,- diez vai tur būs.Jautājums ar kādu radaru un kur fiksēts.Ja būt itālija, tur pie 90/100 ierobežojuma par +11 var dabūt jau 90,-

ps- vēstulē ir klāt īpaša papildlapa- ja pats neesi tur bijis/braucis un "nezini" par ko tev piejaajās, tad aizpildot tur uzrādi, kam devi savu auto tajā dienā un laikā.Ar nelielu "piebildi", ka par nepatiesas info sniegšanu sods 5000,- ;p

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nomirgoja spilgta dzeltena gaisma fotoradaram. Ātrumu es pārsniedzu, to es zinu. Posmā starp Zalcburgu un Vīni.

Atradu, ka 50 eur varētu būt. Nav nekas traģisks.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Nu ja, gan jau nekas diži liels nebūs.Vienīgi jaut vai ierobežojuma zonā ir tikpat kā tur, kur 130. Jāpameklē intereses pēc tā vēstule, man bija 45 par kkadi +20 un, cik atceros, zibsnis bija kur 2 stabi tuvu viens pie otra. Tajā textā bij vnk teikts, ka "fiksēts ar policijas līdzekļiem" un bilde štruntīga. Itālijas bilde vēl štruntīgāka un tur vēstulē bija tikai kods, ar ko jālogojas policaju mājaslapā, lai apskatītu.

nordic Reģ.: 12.04.2002
3 0 Atbildēt

eidis rakstīja:

nomiks rakstīja: Nupat ar savu visnotaļ jauno Multivan atgreizos no īsa ceļojuma uz Hof Badgastein (Austrija).

Mugura nesāpēja pat pēc nobrauktiem 1800 km. Tāpat šajā ceļojumā lieliski sevi parādīja zem motora pārsega esošie 204 ZS. Ar piedāvāto jaudu pat stāvākos kalnos uzbraukt likās tīrais nieks un nebija bažas, ka auto tiks saplosīts gabalos.

Un jā, ar bākas metodi izmērītais degvielas patēriņš bija 9,12 l/100 km, kas manā ieskatā ir labs rādītājs, jo īpaši ņemot vērā braukšanu pa kalnainu apvidu, kā arī ilgstošu braukšanu pa automaģistrāli. Tiesa gan centos braukt ar atļauto ātrumu un ne vairāk kā +10 km/h.

Diez, no Austrijas nāk fotoradaru sodi? Viena bilde tapa. 100 vietā bija kādi 115.

Njā un šis pierāda kāpēc auto ar lielu aizvēju ir ārkārtīgi dārgi ceļošanai. Salīdzinājumam hibrīdkoijots Norvēģijas kalnos vid. patēriņš 3,2l/100.

Principā ar busu / kemperi var ceļot tikai tad, ja tas piekrauts pilns līdz lūpai ar degvielas apmaksas dalībniekiem.

sekoju hibrīdtoijotu forumiem, jo ģimenē viens tāds jauns ir, ar 3.2 litriem sanāks vidējais tikai no Norvēģijas kalniem lejā braucot u

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Nop. Tests nedēļas garumā. Es gan lieki nebremzēju ar bremzēm. Pamatā ar motru. Tur kur tas glupais variators nemēģināja motoru iznīcināt.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

msh rakstīja: Neesmu; nav man sanācis lietot šādu mašīnu. Bet šaubos ka brīdī, kad stikls sāk atkust, tas klucis vēl turas piesalis tik ļoti ka logu tīrītājs nespēj to ledu no stikla atraut.

Turas. Visiiem auto turas. Tiem kuriem nav pieķēries VAG to kluci var atraut ar rokām un izlauzīt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu laikam pārāk maz gadus esi lietojis šo forumu, ka neesi pamanījis kā izkārtojas atbildes - ES VISPĀR ATBILDĒJU EIDIM.

Bet par to tavu/lolvo problēmu - vispār jau jālej traukā sezonai atbilstošs šķidrums, nevis jāžēlojas ka konstrukcija neļauj iepist kapeiku. Ja tu tā dari, jāprasa, pēc cik nobrauktiem kilometriem tu vispār vari sākt izmantot apmīzējus; tb pēc cik kilometriem trauka saturs ir atkusis... Man vispār bija maza vēlme turpināt izmantot vasaras apmīzēju šķidrums, jo man golfā apmīzēju šķidruma trauciņš ir spaiņa tilpumā, šķidruma patēriņš tāds ka pielejot pilnu trauciņu, tas tiktu izlietots gada laikā, ja ne ilgāk, mašīna stāv garāžā, kur zem nulles temperatūra nenoslīd, trauciņam blakus stāv reduktors, kas sasilda šķidrumu, vēl tik vajadzētu uzlikt silstošas sprauslas - bet tad padomāju, nah tā ākstīties, vēl piedevām tas šķidrums izšļākts uz auksta stikla noteikti pārvērtīsies vižņos, un liekais šķidrums visās malās apsals...

Škidrums tiek lietots atbilstoši sezonai - acīmredzot neesi pamanījis tādu īpašību, ka ilgākā laikā arī spirtotais vaļējā galā sasalst, spirtam iztvaikojot. Tieši šī iemesla dēļ ir izdomātas apsildāmās sprauslas - kas ideāli atrisina problēmu mašīnām, kam trubiņas atrodas motortelpā. Bet nu katram jau skats no sava skatu punkta - tev tik iepišana prātā

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

msh rakstīja: Tu laikam pārāk maz gadus esi lietojis šo forumu, ka neesi pamanījis kā izkārtojas atbildes - ES VISPĀR ATBILDĒJU EIDIM.

Bet par to tavu/lolvo problēmu - vispār jau jālej traukā sezonai atbilstošs šķidrums, nevis jāžēlojas ka konstrukcija neļauj iepist kapeiku. Ja tu tā dari, jāprasa, pēc cik nobrauktiem kilometriem tu vispār vari sākt izmantot apmīzējus; tb pēc cik kilometriem trauka saturs ir atkusis... Man vispār bija maza vēlme turpināt izmantot vasaras apmīzēju šķidrums, jo man golfā apmīzēju šķidruma trauciņš ir spaiņa tilpumā, šķidruma patēriņš tāds ka pielejot pilnu trauciņu, tas tiktu izlietots gada laikā, ja ne ilgāk, mašīna stāv garāžā, kur zem nulles temperatūra nenoslīd, trauciņam blakus stāv reduktors, kas sasilda šķidrumu, vēl tik vajadzētu uzlikt silstošas sprauslas - bet tad padomāju, nah tā ākstīties, vēl piedevām tas šķidrums izšļākts uz auksta stikla noteikti pārvērtīsies vižņos, un liekais šķidrums visās malās apsals...

Škidrums tiek lietots atbilstoši sezonai - acīmredzot neesi pamanījis tādu īpašību, ka ilgākā laikā arī spirtotais vaļējā galā sasalst, spirtam iztvaikojot. Tieši šī iemesla dēļ ir izdomātas apsildāmās sprauslas - kas ideāli atrisina problēmu mašīnām, kam trubiņas atrodas motortelpā. Bet nu katram jau skats no sava skatu punkta - tev tik iepišana prātā

Man ir bijušas dažādas mašīnas, bet nevienai nekādi "Vaļējie gali" nav saluši ciet ja tiek lietots ziemas šķidrums. Piekrītu viedoklim, ka jālieto atbilstoši šķidrumi (vismaz -20), nevis kaut kādi -4 vai -12, vai vasaras atšķaidīts ar spirtu utt.

Arī rudenī pirms pāriet uz ziemas šķidrumu ieteiktu visu vasaras šķidrumu izliet un tikai tad liet klāt ziemas.

Šovasar bija tik maz lietainās dienas, ka līdz pat rudenim no pavasara bija saglabājies ziemas šķidrums

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

aigi

Kā sadzīvo ar pazeminātu klīrensu un 4x4 iztrūkumu ?

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Man Kadjar 4x4 nebija, līdz ar to trūkumu neizjūtu.

Klīrens ir par 3cm zemāks, bet dzīvē vēl nav nācies par to pārliecināties. Neesmu vēl mežā bijis un sniega arī pagaidām nav tik daudz. Var just, ka ir zemāks, bet ne traģiski, ka jau rakstīju, šis ir tiešām vairāk lielceļa auto, ja ar Kadjar bija vēlme, kaut maza, nobraukt no asfalta, tad ar šo nē. Kaut kad būs jāiebrauc tuvējā mežā, lai saprastu kaut kādas robežas, kur vēl var un kur noteikti nē.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti