Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Apskatījos to video par piekakāto dzinēju,nav tur vispār eļļa mainīta,tikai pieliets līmenis jo tā tak Krievija.Krievzemes bizness-neiegūldot līdzekļus uzvārīties!Tur pat dīleri tev pārdos mazlietotu auto kurš itkā nav pabijis CSN bet patiesībā pamatīgi klopēts.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pēdējajā situācijā nav jau obligāti dīleris vainīgs - cilvēks nošķīla mašīnu, neoficiālā kārtā sataisīja, pēc tam nopirka citu un veco atdeva dīlerim.

Bet par to uzliešanu un krieviju - arī nav obligāti. Ir dzirdēti stāsti par situācijām, kur pēcgarantijas mašīnai pēc vārstu vāka nocelšanas sūdus var čupām kasīt nost, tepat latvijā - gan neatceros, vai tur bija runa par tikko no rietumiem atvilktām mašīnām, vai kā. Un vispār - mašīnas, kurām nemaina eļļu, parasti brauc līdz noķīlējušam motoram...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 0 Atbildēt

Nīcas pamuļķi. Beidz gvelzt sūdu. Motoram, ja pareizi atceros, pie 280tk tika mainīta zobene, vārstu vāka blīve, egr vārsts utt. pēc meistara teiktā, tur viss izskatījās kā jauns. tika noņemts arī kartera vāks, jo kāds lohs, īsti nepateikšu kurā servisām jo vairs neatceros, mainot eļļu bija sačakarējis vītni noliešanas skrūvei.

Tu man te tukšplūti neiestāstīsi, ka mašīnai mainot eļļu pēc ražotāja datiem, kaut ko var sapist.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nu tad pastāsti, dārgais pilnpļūti, kāpēc ir grūti atrast kādu tehnisku cilvēku, bet no tiem, kas cenšas braukt ar 10-15 gadus vecām mašīnām, kas savai mašīnai mainītu eļļu pēc longlife cikla - toties ir viegli atrast tādus, kas maina biežāk nekā es, reizi pa 15k Tajā pašā stiliņā, cik ar vienu aci manītas šādas diskusijas, tādi pagudri pilnpļūši kā tu ir bijuši mazākumā, ja vispār ir bijuši - paturi prātā ka VAG longlife sāka močīt ap 2000.-šo gadu, respektīvi, tajā forumā vismaz puse lietotāju brauc ar mašīnām, kurās varētu to pasācienu izveikt. Un es joprojām gribētu zināt, cik liela daļa no mehiem savās mašīnās eļļu maina pēc longlife cikla...

www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_224.pdf reku fofāgena pašstudiju materiāls [domāts dīleru mehiem] par longlife - otrajā lapā ir zīmīgs teksts - "This meets customer wishes to reduce the servicing requirements and also improves our competitiveness." - kā redzi, runa ir par naudu, nevis motora ilgmūžību.

P.N. Es nedzīvoju nīcā, tas tā, lai tu atjauninātu savas zināšanas.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
4 0 Atbildēt

Kā likums visi "tehniskie" cilvēki, tādi kā tu, brauc ar vecām rūsas sagrauztām miskastēm, kurām pat vēsture nav atsekojama, nemaz nerunājot par to, ka tās ir izgājušas cauri vairāku perekupu un līkroču nagiem.

Turpini dzīvot ilūzijās bomār es tikmēr izbaudīšu bezmaksas servisu. plus es varu ar garantiju apgalvot, ka longlife eļļas maiņas intervāli motoram nekādu skādi nenodara. jo es pats to izmēģināju.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tiešām? Ieej stiliņā un apskaties uzmanīgāk - laba daļa jau brauc ar vismaz C5f.

Ā, un vispār - kad tu te stāsti "longlife eļļas maiņas intervāli motoram nekādu skādi nenodara" - atcerēsimies par kādu motoru tu te stāsti - LT 2.5 TDI. Tev ir tāds īpašs variants - taviem vārdiem, "rūsas sagrauzta miskaste", tikai jauna pirkta. Pirmkārt, tas motors ir ļoti zemas forsāžas - lielākoties to gadu motoriem trīs cilindri padara tikpat daudz darba, cik tavam pieci - otrkārt - tas motors ir vecs un primitīvs, vecais audī 2.5 TDI, dizains kurš ir viena vecuma ar mani un manu golfu, pirmo reizi pārdošanā nonācis 1990. gadā iekš C3 A100 - nav pat brīnums ka tādā motorā reizi pa 30 štukām ielejot sintētiku, tas motors pat to iztur - daudzi tādos lej reizi pa 15 štukām pussintētiku un arī iztur... Bet šī tofika lietotāji, tie, kas lieto longlife eļļas, lej nesalīdzināmi modernākos, lasīt - augstākas forsāžas un puņķainākas konstrukcijas - motoros. Ak jā - kāpēc subāram ražotājs paredzējis tikai parastu eļļu reizi pa 15 štukām, bet ne longlife? Vai tik nebūs "bokseris, turbo motors utt" ?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 0 Atbildēt

tas auto ir 2006. gada.

tu esi vēl stulbāks nekā biju iedomājies.

bet tie vēl ir tikai ziediņi.

subāram visiem benzīna dzinējiem ir vienāds maiņas intervāls - 15tk, pajāt vai atmo vai turbo.

bet nu labi. tu jau arī nezināji, ka subaru pirmās trīs eļļas maiņas uzsauc. manā gadījumā tas būs ka es visu garantijas laiku 3 gadus braukši nemaksājot par apkopēm neko.

bet turpini vien dzīvot ilūzijās. un ar tehniskām zināšanām tu arī īpasī neizcelies.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

"es visu garantijas laiku 3 gadus braukši nemaksājot par apkopēm neko"

... jo tu par to samaksāji, pērkot auto tobiš, Tu samaksāji avansā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jā, šīri, tu esi stulbāks nekā es biju iedomājies. Buss ir ražots 2006. gadā, nu un? Uzspēlējam spēli - "atrodi motoram 10 atšķirības pret 1990. gada C3 A100 2.5 TDI motoru Šaubos ka tik daudz atradīsi - tam motoram tā 16 gadu ilgajā mūžā kādas četras reizes nomainījās vadības bloki, vienu reizi sūkņa augša, varbūt pienāca klāt kaut kādi nieki, bet savādāk tas tava busa motors ir nemodernāks par mana golfa motoru - un tu te brīnies ka vecs dzelzis pēc tavas spēlēšanās ar longlife nav beigts...

Subāram tātad ir tas pats, kas audī pirms 30 gadiem - konkrēti eļļas maiņas intervāli - bet reku tepat blakus mēs uzzinām ka hondai, zāles pļāvējam, ir longlife - kas tad nu, subāram ir tik arhaiski motori ka nevarēja longlife iedot? Jeb varbūt tomēr subārs negrib iedzīvoties sliktā slavā?

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
3 0 Atbildēt

Ir nepareizi autoforumu (to audistyle) uzskatīt par kaut kādu mēru, pēc kā mērīt un noteikt visu autobraucēju tendeces un viņu paradumus. Forums ir vieta, kur satiekas autoentuziasti. Cilvēki, kuriem interesē tehnika, patīk to skrūvēt, uzturēt, braukt, dalīties pieredzē utt. Tas, ka tur kaut kāds "useris" dara tā vai šitā, nenozīmē, ka tā dara piemēram kāda 2 bērnu māmiņa no mazpilsētas, kura brauc ar tādu pašu (piemēram) audi C5 un kurai galīgi vienlaga par kaut kādiem eļļas tipiem un maiņas intervāliem, bet auto vajadzīgs lai tiktu no punkta a uz b. Kādreiz centies padomāt ne tikai no sava skatu punkta.. ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Bet es jau "nemēru tendences un paradumus" - es tikai pieminu to, ka cilvēki, kas no dzelžiem sajēdz vairāk nekā "divu bērnu māmiņa", cik redzēts, longlife nelieto, lai arī nu jau brauc ar mašīnām, kurās to ražotājs atļāvis

sciroco Reģ.: 18.12.2002
2 0 Atbildēt

mehi maina eļļu biežāk jo:

1) viņiem blakus stāv liela muca

2) viņiem tas ir 10 min darbs, jo pieejami visi instrumenti, pacēlājs

3) varu saderēt, ka par eļļu no mucas, viņi diez vai maksā

protams, kāpēc gan to nedarītu biežāk

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Tas ir diezgan pohujistisks mehs, kurš darīs tā, kā tu te nosauc - no kaut kādas lētas mucas lies savā mašīnā eļļu. Nē nu ja mašīna ir necila [lasīt - švaka] un pašam pret sevi cieņas nav, var jau būt. Man uz sitiena nāk prātā viens mehs, kurš strādā īstā servisā [citi kas nāk prātā, skrūvējas privāti, līdz ar to bezmaksas siera nav] - viņam ir četras mašīnas - divi C5 2.5 TDI, B3 coupe 20v turbo quattro un B2 A90 10v turbo quattro - pirmajos divos, ieliesi no mucas eļļu, pēc tam lasīsi savām rokām izbirušos rokerus - otrajiem diviem - atkal, nav jau kaut kādi dudināmie - gala rezultātā tiek pirktas krutas kanniņas ar sintētikām... Un ko tad, ja mašīna vēl jaunāka par to C5? Mucu laiks lēnām aiziet kopā ar deviņdesmito gadu mašīnām...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Redz normālos servisos ir mucas ar sintētikām, un neviens ar kanniņām nepi... Kā tu esi apnicis ar savu vēsturi! Lasu Tevis pieminētos auto modeļus un domāju, vai esmu nonācis atpakaļ 90jos? Teksts - krutas kanniņas vienkārši iespārda! Krutas kanniņas!!! Jūs tur limonādes skārdenes arī vēl krājat virtuvē virs bufetes?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, protams, ir tās mucas ar sintētikām, tik jautājums kas tur ir iekšā... Manis pieminētais mehs kādreiz strādāja lielākā dižās pilsētas servisā, kurš lietoja čempiona mucas - rezultāti bija divdomīgi. Abet par to "neviens ar kanniņām nepisas" - tu gribēji teikt - "visi, kam pohuj par mašīnas tehnisko stāvokli, ar kanniņām nepisas" - tie, kam nav, mēdz uz servisu braukt ar savām detaļām grabažniekā, kur nu vēl oriģinālu brenda eļļas kanniņu grabažniekā. Jā, ja tas tev ir jaunums, eļļas kanniņas arī mēdz viltot - tad ej nu vēl uzmini ko tev no mucas motorā ielies

Abet par to "krutas kanniņas" - nu piedod - pilnais teksts "kruta ražotāja kanniņas" - tiem, kas nedzīvo burbuļī, kā tu, shell/castrol/motul u.c. ražotāju izstrādājumi, kur 4l kanniņa maksā 40 eiras un uz augšu, tādu kanniņu pirkšana ir ekstra, nevis obligāta lieta - es personīgi vispār līdz šim piekopu to tavu "normālo servisu" ceļu un vienkārši pirku izlejamo čempiona sintētiku veikalā pa 5e/l, bet nu jau sāk man rasties fobija pret to čempionu...

P.N. Tu neatbildēji uz manu iepriekšējās lapas komentāru - man ir interesanti, kādas kvatras priekšrocības tad tu izmantoji...

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Jēzusmarija msh..

2019. gadā JEBKURA kaut cik jēdzīga ražotāja lētākā eļļa būs labāka par 1990. gadā top ražotāju premium eļļu (ar tā laika ražošanas un ķīmiskajām tehnoloģijām!), kuru lēja tavos izslavētajos golfos un audi.. Tagad 2019. gadā tu saki, ka ja tādā vecā klucī lietu lētāko eļļu vai kādu longlife, kuras ražošanas tehnoloģija ir ievērojami attīstījusies, uzreiz (lasīt pēc dažu gadu litošanas), motoram uzreiz pizģec?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es pēc šīs tavas loģikas līdz šim arī esmu atļāvies liet lētās, izlejamās sintētikas savos motoros, bet man kaut kā mazliet ar viņiem neveicas un nav 100% pārliecība ka tur tikai pie vainas izdilums...

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Dilleris lej no mucas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Dīleris ir vienīgais, kuram vēl varētu provēt uzticēties - lai arī - man, piemēram, nāk atmiņā vecais prikols iz laikiem, kad vēl latvijā bija divi lielie fofāgena dīleri, īle, un otrs, aizmirsu kā saucās - viens teica "fofāgens iesaka lietot ražotāja x eļļu", otrs teica "fofāgens iesaka lietot ražotāja y eļļu"...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

plus ko tu tur piemini savu goļāru. ne tu viņu jaunu pirki, ne tu zini kādi lohi ar viņu ir braukuši, ne tu zini kurš jau tas motors viņam ir. atšķirībā no manis.

un tagadējam auto arī mainīšu eļļu kā paredzēts - pēc 15tk.

autopederasti gan iesaka mainīt pēc 7.tk. arguments. turbo motors, boxeris. jājā... kā tad...

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Iedomasimies situaciju - perkam lietotu auto ar nobraukumu 150000 , vienam mainita ella ik pa 10 otram ik pa 30 , kuru pirksiet ?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

To kuram ik pēc 10.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
1 0 Atbildēt

es skatīšos uz reālo auto stāvokli

Jo tiem auto ekspluatācija var būt bija dažāda.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ja ražotājs norādījis mainīt eļļu katrus 30tkm, mani tas nemaz nesatrauktu - bez starpības. Mazums kādam nekā darāma un gribas čakarēties un tērēties liekām eļļas maiņām utt.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

nevaru iedomāties tādu situāciju. piedod.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
8 0 Atbildēt

Man liekas šitas topiks ir galīgā atejā nonācis. Msh lūdzu taisi vaļā savu topiku par vecām lamatām un vāries tur. Ne Tu pirksi ne Tev interesē jauns auto, ka tik papļūtīt cik tas Golfs ir kruta. Kādam viņš bija jauns jānopērk, lai Tu tagad varētu čurāt karstu par viņu. Atslābsti vienreiz, apsēdies iedzer zaļo tēju un atver jaunu topiku.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 4 Atbildēt

Tu jau nebūsi tas kas kaut ko šeit regulēs.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Jā, mēs te kakājam un kakāsim

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ko nozīmē "nekas nav noticis"? Pastāstīsi, kā tam motoram izskatās zem vārstu vāka? Ā, noteikti pat nezini, un "nekas nav noticis" nozīmē "motors pagaidām ir izvilcis". Tas nav nekas īpašs vai apbrīnojams, ja nekopts motors izvelk tās 300 štukas. Mana golfa iepriekšējais motors bija 25 gadus lietots, gan bez longlife, bet ar sūdīgām eļļām noteikti, līdz manis tas bija nogājis kaut kādu ciparu līdzīgu tam tavam - es kopā ar to motoru nobraucu kādas 40 štukas, četrreiz nomainot eļļu un lejot sintētiku - visas četras reizes eļļa palika melna kā dīzelim, pēc 1-2k, un pēc kāda laika sāka izbeigties visādas iekšējās detaļas, kuras līdz tam, acīmredzot, bija uz tiem sūdiem turējušās...

Ak dievs, atkal )))))

Nu kā var saildzināt dažādu gadsimtu tehnoloģijas ?

jauns motors, ar to eļļu ko tu leji savam golfam pat 10 000 neizvilktu

To ka auto nobraucis virs 300 000 km nu jau arī nav radītājs. vajag atvert motoru tiešam, priekš kam ?

Sauc šurp cilvēkus kas tik pat labi var pierādīt, tikai lai ir vēsture no jauna pirkšanas un līdz motora nobeigšanai...

Citādi tukša runāšana tik vien sanāk, no jūsu puses

sciroco Reģ.: 18.12.2002
2 0 Atbildēt

vieplis rakstīja: RR95 31.01.2019 13:46,

Smiekli pieklusīs, kad "lietot-pārdot" (jāt-iesmērēt) bumerangs atgriezīsies atlikušās "vērtības" izteiksmē (sk. Bradypus 31.01.2019 13:13). Smiekli pieklusīs, jo "paņemt kaut ko jaunu" rutīna balstīta uz ekselī iebāztu pārliecību, ka Dievs devis tiesības uz lielu, bet taisnīgu atlikušo "vērtību". Par eļļas maiņas intervāliem un Longlife raizējas tie, kuri ar savu pieprasījumu (varbūt) uzturēs to "vērtību".

Kurš te vispār pērk? Pirkšana nomira pagājušajā desmitgadē vai agrāk. Reāli skatot, paši iznomā uz laiku, vai nodokļu pusmaksāšanas čaulas iznomā uz laiku, vai darba devēji iznomā un iedod palietot uz laiku.

Jūs pērkat?

Tu uzskati ka līzinga maksāšana ir kas slikts ?

Kas no tā mainās, ja es braucu ar jaunu auto un maksāju par to naudu ?

Citi laiki tagad ;) Tagad ir iespēja, ņemt līzingu vai krāt, tā ir katram sava darīšana..

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 0 Atbildēt

Apbrīnojami ir personāži, kuriem tīk norādīt "tas jau līzingā". So what? Galu galā cilvēks tik un tā to iegādājas, tas, ka dārgāk - katra paša darīšana. Normāla mūsdienu pasaule, drīzāk stulbums ir iztērēt savu naudu no konta uzreiz, pilnīgi neadekvāts ieguldījums.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Stulbums ir apgalvot "drīzāk stulbums ir iztērēt savu naudu no konta uzreiz, pilnīgi neadekvāts ieguldījums.".

Ko nozīmē - neadekvāts? Ja cilvēkam ir uzkrājums, viņš to var iztērēt. Cits dara tā, cits maksā katru mēnesi krītu, kas nu kuram ērtāk.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sen ir izrēķināts, ja tev ir pilna summa - izdevīgāk ir ņemt līzingā, jo tad atlikuša nauda pelna citu naudu

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Šobrīd atlikums kontā nepelna. Šobrīd pat esot jāpiemaksā bankai jā pārāk daudz esi uzkrājis.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Jap. Bet treknajos gados bija otrādi (ne ar kontu gan). Tad paņeēmi kredītu, nopirki zemi, drusku pagaidīji un navars!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tāpēc uzkrājumu vajag ieguldīt nekustamajā īpašumā

Es arī, pat ja man būtu uzkrājums, par kuru bez līzes varētu nopirkt jaunu auto, kādu man gribas, tik un tā pirktu to līzingā.

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

neiet runa par to bankas %, tas jebkurā gadijumā ir mazāks par auto līzinga %.

Naudu var novirzīt biznesā, ieguldīt lietā kas nesis peļņu.

Bet var pus mūžu krāt (no daudz kā atteikties) un tad nopirkt uzreiz. Ļoti iespējams ka tas krāšanas laiks būs tik ilgs ka gribēšana pirkt iecerētu lietu jau pazudīs

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Pieņemu, ka daudziem pilna summa nemaz nesanāks. Plānākiem algas par mazu, biezākiem atkal gribas biezāku auto un atkal nesanāk. Cita lieta - ja ir KAUT KĀDS uzkrājums, kas veido 25%, 50% vai kaut cik % no auto vērtības. Neredzu iemeslu to nesamaksāt uzreiz.

Nauda pelna citu naudu - pateikt jau viegli, bet praktiski? OK, ja Tev ir savs privātais bizness, tur noteikti papildus monēta allaž noder, bet visi ar to nenodarbojas. Ko darīt tādam, kas savu algu nopelna strādājot pie kāda cita? Visādi pensiju fondi, bitkoini, vērtspapīri vai kaut kas tādā garā?

sciroco Reģ.: 18.12.2002
1 1 Atbildēt

Jā, pateikt ir viegli bet vel vieglāk neko nedarīt

ir teiciens: kas grib-meklē iespēju, kas negrib - meklē attaisnojumu

Neviens neteiks priekšā kur to ieguldīt, jo tam kam ir - nav jādalās ar pieredzi, var kaitēt tas kas nezin, tas nezin

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nav tas stulbums tā apgalvot, noteikti nē. Bet, lai paliekam katrs pie saviem uzskatiem, miers mājās

P.S. Jau reiz rakstīju te, absolūts vairums Domeniks dārgā gala auto pērk līzingā (virs 80%) - to man dīlera cilvēks stāstīja no savas pieredzes.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
6 0 Atbildēt

Vai kāds var padalīties ar savu pieredzi par JAUNU auto? Jāpiekrīt pārējiem - diskusija ir pilnīgs off topic!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mans uzskats tāds, tā kā principiāli atzīstu tikai auto iegādi līzingā. Kur nu vēl JAUNU auto pērkot. Katrs pats rēķina savu budžetu, piemēram, man zināmā mērā pat vienalga, kāda iegādes cena - es rēķinu tikai plānoto ikmēn.maksājuma summu. Patika arī Nomika kalkulācija - cik tad tāds auto REĀLI izmaksā - tur brīnums daudziem. Kas svarīgi - līzinga auto var jebkurā brīdī arī pārdot, labākajā gadījumā var saņemt atpakaļ pirmo iemaksu, kas izmantojama citam auto utt. Tagad līzinga procenti nav vairs drakoniski, nevajg jau uz mogo.lv iet formēt

AWD Reģ.: 21.12.2016
1 0 Atbildēt

Ko nozīmē "principiāli atzīstu tikai auto iegādi līzingā"? Finansēs nav tādas kategorijas - ir tikai matemātika. Sarēķini precīzi, cik tas auto izmaksā līzingā un cik kešā. Un, protams, jāzina, cik tieši varēsi nopelnīt ar uzreiz nesamaksāto summu, ja ņem līzingā. Tikai tā var pateikt, kas izdevīgāk, emocijas te nevietā

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nesaki vis, ka nevietā. Ja tie, teiksim, 30000 paliek tavā kontā, nevis mašīnā, kurai vērtība tikai krītas, vismaz man psiholoģiski būtu drošāka sajūta.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Tu laikam esi ļoti pieprasīts speciālists, nozarē kurā vienmēr trūkst cilvēku ar tavām zināšanām, ja ir tik liela drošība par saviem ienākumiem ka mašīna, par kuru katru mēnesi, lūzt vai plīst, jānoloka pāris trīs sotaki, kopā ar piķi kontā, dod lielāku drošības sajūtu nekā mašīna, kura prasa tikai tekošos izdevumus. Man kaut kā ar tām sajūtām ir otrādi - tāpēc es izvairos no jebkāda veida parādsaistībām [regulāriem maksājumiem] cik vien tas ir iespējams - teiksim, lietoju ZZ priekšmaksu, nevis pēcmaksu [TELE2 visu laiku vicina manā deguna galā burkānus, vilinot uz pēcmaksu], vai, kad vienu brīdi uz mana vārda bija interneta pieslēgums - piemaksāju tur kaut kādas 15 eiras par ievilkšanu, lai man būtu beztermiņa līgums, lasīt, līgums kuru var pārtraukt jebkurā brīdī, un nevis min 2 gadi - šādas pieejas dēļ es 3 gadus atpakaļ bez īpašām problēmām varēju nomainīt darbavietu uz tādu, kurā maksāja 2x mazāk kā iepriekšejajā - tavs ikmēneša budžets tādu gājienu pieļautu?

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Ar visām savām kreditsaistībām esmu trisreiz mainijis darbu.

Pēdējā vietā strādājot 10 gadus, aiz nav ko darīt, biju vairākārt staigājis pa darba parrunām. Cik reizes gāju, tik reizes atradu citu darbu, ar to pašu algu kas ir.

Var būt vienkārši vajag sevi vairāk vertēt un cienīt ? ;)

Kreditsaistības, manuprāt, cilvēku padara par atbildīgāku, gan pret darbu gan pret dzīvi. Man liekas ka tas vairāk ir plus, nevis mīnus.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ar vērtēšanu un cieņu vien ir par maz - iespēja ērti izvēlēties darba vietu ar vēlamo amatu un algu rodas dzīvojot dižajā pilsētā vai tās apkārtnē, un vēloties daudz braukāt. Gābešņiks reizēm mēdz pieminēt manu darbavietu - kokzāģētava - laikam tā viņa doma ir tāda ka ķipa mani nekādā prestižākā vietā neņem pretī - nē, tas tikai parāda to, ka tuvāko piecu kilometru rādiusā darbavietas ar stabilu, nesezonālu darbu ir saskaitāmas uz vienas rokas pirkstiem, un to, ka es neizjūtu spēcīgu kārdinājumu katru dienu nobraukt 100 km braucot uz darbu.

Manā uzskatā kredītsaistības kā reiz ir bezatbildības rādītājs - 10 gadus atpakaļ desmiti tūkstošu jau apdirsās ar visu savu atbildību. Ja man būtu tā kāre pēc spīguļiem, un es būtu braucis nevis ar 21 gadu vecu A80, bet gan sadomājis ka arī vajag jaunu tačku [kādu getzu vai lokano dacīti man toč būtu devuši], būtu arī es pievienojies tiem tūkstošiem, nav pat vismazāko šaubu. Labi, tur kaut kādu mitekļa pirkšanu uz kredīta vēl var saprast, jo dzīvot kaut kur vajag.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

"Kas svarīgi - līzinga auto var jebkurā brīdī arī pārdot. "

Zini, par skaidru naudu pirktu sev 100% piederošu auto ARĪ var jebkurā brīdī pārdot ;)

aigi Reģ.: 01.08.2005
5 1 Atbildēt

Es ar par līzingu, jo nolikt 25 vai 30 kāpostus uzreiz ir grūti, bet tos 250-300 EUR mēnesī, ja alga ļauj ir samērā viegli.

Var to visu paskatīties arī šādi: bankas % likme pret inflācijas %, ja bankas likme ir zemāka par inflāciju jāņem līzingā uzreiz, ja nē tad jākrāj visa summa vai lielāka 1.iemaksa un jāpērk pašam.

Runājot par jauniem auto Grand Scenic ripo ļoti labi, prieks braukt. Kur es biju visus šos gadus ar manuālo kārbu, to vajadzētu ar likumu aizliegt =)

Patēriņš varētu būt mazāks, bet domāju ziema dara savu un vasarā jābūt zemāk, tagad vidēji sanāk tuvu 8l/ 100km pilsētā, piepilsētā. Ā vējstikla šķidruma trauciņš ir ap 3l, bieži beidzas =(

Danimars Reģ.: 19.08.2002
3 0 Atbildēt

aigi, man līdzīgi - 23gadus atzinu tikai manuālo kārbu, ar uzskatu - automāts sievietēm un tiem kam abas kreisās. Kaut gan biju mēģinājis pāris automātus, nepiesaistīja... Nu jau 1,5 gadi braucu ar pasātu, DSG. Vienkārši prieks. Kad kad kādā ceļojumā nākas īrēt manuāli, tad var novērtēt automāta priekšrocības - īpaši jau pilsētā!

Atskaitei. VW Passat 2.0TDI, 2017g.oktobris, pirmā apkope pēc kompjūtera uz 30000km (braucu saudzīgi, maz īsu pilsētas gabalu). Izmaksas Briselē 249EUR, mainīta eļļa, filtrs un vēl šis tas - skrūvītes, bla, bla. Nododot pasūdzējos par mazu vibrāciju virs 120km, pārbalansēja 4 riteņus un pat rēķinā neielika... Pagaidām nav ne gļuku, ne grabēšanas...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tā, kungi, jūs mani iedvesmojāt uzjautāt šo te vienam klientam, kura nodarbošanās ir mehāniķis/motorists vienā no Latvijas dīleru servisiem. Viņš teica tā - pat, ja plāns atļauj mainīt eļļu ik pa 30000, ja domā auto lietot ilgtermiņā, tad jāmaina ik pēc 15000 km. Viennomīzīgi. Kaut pats garāžā vai pie Koļas Vaņas (dīleris nepamanīs un garantiju nezaudēs, ja pareizo eļļu lies). Šo man arī apstiprināja mehs, kurš taisa visas manas mašīnas jau septiņus gadus, arī strādā dīlera servisā par mehu. TIeši to pašu man savulaik teica čalis, no kura es 2007.gadā ņēmu mazlietoto Vectru GTS - viņš bija Adam Auto servisa pieņēmējs, kurš pēc tam izveidoja pats savu servisu.

Info es pasniedzu, piekrītiet vai nē - jūsu darīšana. Peace

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Zini..... Ir diezgan daudz tādu mehu, kas izmanto internātā sasēņotas zināšanas. Un pat nespēja atbildēt Kāpēc?, kad es sāku apšaubīt tās muļķības. Zinu vienu tādu, kas internātam uzticas vairāk kā grāmatiņai (jo mūs tak krāpj!). Tik pat lieliski mehi ir gadījušies dīleru servisā.

Vienvārdsakot ir diezgan maz mehu, kuru vārdiem es būtu gatavs ticēt bez aizspriedumiem, ka tās ir kautkāds "viena tante teica...".

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Var tam, protams, pieiet arī ar "visi lohi, tikai ES viens zinu, kā ir pareizi" pieeju

Lai nu kā, es tomēr kaut kā uzticēšos tam, ko saka man pazīstami kompetenti cilvēki, kuri ar šo nodarbojas ikdienā, kuru darbiem es uzticos un kas mani nav pievīluši, nekā, piemēram, Kasiņam, kuram no auto tehniskām lietām, līdzīgi kā man, vispār nav nekādas sajēgas (Kasiņ, neuztver personīgi).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Neteiktu, ka nekādas sajēgas, taču tehnikas guru neesmu gan Esmu labs spečuks citās jomās, man ar to ir gana.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Es tāpat... un tāpēc jau saku - labāk uzticos cilvēkiem, par kuriem zinu, ka viņi tomēr sajēdz. Un, ja man tādi vairāki saka, ka labāk tomēr mainīt ik pa 15, tad tā arī daru. Par ar savu paradumu mainīt mašīnas kā zeķes

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Es negribu teikt, ka visi ir lohi. Es gribēju teikt, ka cilvēks eļļainā kombinizonā dīler centrā NE VIENMĒR ir guru un NE ViENMĒR ir prātīgs.

Gluži kā vecā anekdotē: Ja pa logu redzi sētnieku Janku ar New York Times rokā, tas nebūt nenozīmē, ka viņš lasa angliski. Pastāv milzīga iespējamība, ka viņš gluži vienkārši iet atviegloties.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Jā, bet ja to saka vairums cilvēku eļļainos kombinizonos dīlera centros, varbūt tomēr ir vērts ieklausīties.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

jap. arbitrāža ir labs veids kā veikt pārbaudes, tomēr pastāv iespēja, ka tie mehi lasa vienu forumu. Pievienot Masačusetas tehn inst pētījumu arbitrāžai būtu pavisam pārliecinoši

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tomēr interesē

Vai šie mehi var nosaukt konkrētu gadījumu, kad kāds viņiem zināms braucējs ir paņēmis jaunu VAG (pēc 2009) un ir nobeidzis dzinēju veicot tehniskās apkopes lietojot OEM eļļu intervāla servisa periodos (pēc konkrētā auto borta datora norādījumiem) ??

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Piemēram es, neapšaubu ka mainīt biežāk ir labāk

Man nav skaidrs cits: cik biežāk un cik daudz labuma tas dos ?

Kāpēc nemainīt ik pēc 5 000, vai 1 000 km, būs taču vispār ideals motors...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ir tāds jēdziens, ko gan vairāk izmanto juridiskajā zinātnē - samērīgums.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Redzēju vienu video youtubē kur vecis atbrauca uz servisu ķēdi mainīt,tas nozīmē kad jāņem nost vārsta vāks.Noņēma vāku un servisa darbinieki šokā,gluži kā jauns motors.Eļļu viņš mainīja ik pēc 7000 km.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ja jau citi atjauno info, arī es pavisam mazliet. Passat kalpo godam, jau ilgāku laiku arī bez gļukiem. Viss liekas tik pierasti, ka pat nedomāju neko izcelt. Aukstā laikā 1,8Tsi patērē pilsētas īsajos pārbraucienos max 10l (pēc bākas metodes - 9,7), automāts DSG ir bauda un slēdzas nemanāmi, ziemā VISA elektronika strādā (atceroties P508, kam daļa ekstru aizmiga līdz pavasarim)

Jā, tāds auto ir vērts arī, tērējot savu naudu pirkumam.

Eļļu mainu, kad auto panelī iedegas indikators - pirmā apkope bija pie 28tkm Tagad 42tkm, vēl nenāk ne prātā domāt par eļļas maiņu.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Tad nu mēģināšu arī iestūrēt topiku pareizajā sliedēs ar update.

Tātad Ford Focus 1.0 pirms nedēļas izieta pirmā TA bez problēmām un uzlīme uz 2 gadi logā. Uztaisīju 2. apkopi ~200EUR eļļa, filtri, vizuālais un bremžu check. Noripoti 30k km un sūdzēties varu vienīgi tik par tādu kā grabošu apšifku uz vidējās statnes. Teiktu, ka mūsu fantastiskās bedres dara savu. Viss strādā gan mehāniski gan elektriski.

Kamēr gaidīju apkopi 1h pavizinājos ar jaunāko Mazda 6 Signature komplektācijā. Patīk tie atmosfēras motori. Raķete nav, bet patīkami bija braukt vienalga. Salons superīgi nostrādāts. Sēdpozīcija ļoti ērta, patīkami apņemoša sajūta sēžot. Kluss salons. Diemžēl bija baigi pretīgs laiks un jau sāka korķi rasties tāpēc nesanāca vairāk pabaudīt. Atbraucot atpakaļ bija doma "Gribu", bet par šerpu iespējām. Tā kā prasas ko niknāku ar cerībām skatos uz jauno Mazda 3.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Kura gada Focus? 1.0 ar 100 zs vai 125 zs?

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
0 0 Atbildēt

125Zs. 2017. Gada līdz ar to nāca uzreiz ar Sync 3 infotaiment sistēmu.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 3 Atbildēt

Reāls bomžu forums.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Iedomasimies situaciju - perkam lietotu auto ar nobraukumu 150000 , vienam mainita ella ik pa 10 otram ik pa 30 , kuru pirksiet ?

To, kuram ik pēc 10. Ar 270 tūkst. bildes dzinēju (likvidēts ap Euro5 perioda vidu), jo tajā vēl nav pēdējās bildes dzinēja risinājumu, kuri ir izteikti atkarīgi no labas un biežas eļļošanas. Un bez longlife - tātad bez solārija, un bez pļockām eļļošanas sistēmā. Taču nesanāks, jo piedāvājuma nav bijis un nebūs. Kandidāti jau kādu laiku nirst ārā no garantijas. Diemžēl daļa jau sačakarēti ar gāzi, un neviena paša, kuram būtu mainīta eļļa pa 10.

Kia Reģ.: 03.11.2017
0 0 Atbildēt

Mainot ik pa 15000km VW LT35 ar 2.8 130??zs (precīzi neatceros, laikam ATA) bez dzinēja remontiem nogāja 930000km. Sarūsēja virsbūve, tādēļ auto likvidēja. Pārbraucieni bija katru darba dienu, šoseja 80%/pilsēta 20% .

Long life 2,2CDI Sprinteris noklapēja intervālā no 300000-350000km.

Mans viedoklis - long life var lietot līdzekļu ekonomijai, ja brauc no 0-200000, sevišķi gargabalnieki. Bet absolūtās vērtībās identisku motoru mūža garums atšķirsies reizēs, par labu īsajiem maiņas intervāliem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Man Škodai paredzēts mainīt eļļu ik pēc 15 tūkst.km, tā arī daru. Tagad 133.565 km, tikko veikta devītā apkope, ar motoru viss labi.

Hondai maiņas laiku aprēķina kompis, bijušas trīs apkopes pie 14, 28 un 42 tūkst.km. Nobraukums tagad 43.926 km.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Vakar ieklīdu dažos autosalonos... Esmu sajūsmā par aizejošā Toyota-Auris/Corolla piedāvājumu... Baudāma Corolla sedans ar klasisko, uzticamo 1,6 litru benzīna motoru un manuālo kārbu tagad nopērkama par 15720 EUR, bet ar automātu - par 17030 EUR.

insekc Reģ.: 24.03.2003
3 0 Atbildēt

Nu nez, man baudāms auto ar "sedans" un vēl jo vairāk "Corolla" kkā neiet kopā. Manuprāt, ja auto nav pilnpiedziņas universālis ar klīrensu virs 20 cm, tad par baudāmu to nesauktu. Bet nu katram jau savs. Ja no pilsētas neizbrauc, tad jau pat Corolla var derēt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

Kas vainas ar Corollu baudīt grants ceļa Vireši - Lejasciems līkločus???

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Tagad pat parketnieki ir ar 16-17 cm klīrensu. Kur jūs visi sataisījušies braukt? Tak priekš tam ir džīpi, nav jālauž citas mašīnas

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tu dzīvo lauku viensētā kas ir pāris kilometrus no ceļa? Citur nekur nopietna vajadzība pēc tevis nosauktajām lietām nav. Jā, protams, ja es brauktu ar kvatru, nevis divriteni, es varētu ziemā atļauties visādus zīmuļu gājienus un slapjajā sezonā izpildīties, noliekot mašīnu vietās, no kurām divritenis nespēj izbraukt - bet vai to vajag?

sciroco Reģ.: 18.12.2002
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Man Škodai paredzēts mainīt eļļu ik pēc 15 tūkst.km, tā arī daru. Tagad 133.565 km, tikko veikta devītā apkope, ar motoru viss labi.

Hondai maiņas laiku aprēķina kompis, bijušas trīs apkopes pie 14, 28 un 42 tūkst.km. Nobraukums tagad 43.926 km.

Ja škoda paredz mainit reizi 15 000km, kapec nemaini div reiz biežāk? Butu taču labāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Nu nav pārliecības, ka tas trakoti kaut ko uzlabos. Es būtu priecīgs, ja Fabia man bez dārgiem remontiem nokalpotu 300-350 tūkst.km līdz 13-15 gadu vecumam. Pusmiljonu vai lielāku nobraukumu man nevajag! Tagad ir 5 gadi un 4 mēneši, nobraukums 133.570 km. Motors eļļu neēd nemaz.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Eu, fan, kā tev toreiz beidzās ar to stūres reiku?

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Ir brīvdienu māja laukos. Vecpiebalgas novads (netālu no Latvijas aukstumpola). Palaikam bez pilnpiedziņas un klīrensa neiztikt (arī šodien). Tādēļ katrā no 4 kaimiņu mājām ir pa 2 Subari (Forester & Outback). Ir nācies ar Subaru vilkt gan X5, gan pilnpiedziņas Volvo v70. Līdz ar to vājākas caurejamības auto īsti netiek pat vērtēti par transportlīdzekļiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 3 Atbildēt

Nu tad nebrauc uz to brīvdienu māju tad, kad ļoti sniegains! Brauc nākamajā vai aiznākamajā nedēļas nogalē!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Un kāpēc cilvēkam būtu jāatsakās braukt uz brīvdienu māju, ja viņš var atļauties nopirkt auto, kas viņu spēj tur aizvest? Tu jau sāc līdzināties msh.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Šādās vietās bieži vien nav tikai problēma ar sniegu. Man draudzenei radiem laukos tā pati situācija, zeme mālaina, ir reljefs uz augšu, uz leju. Tur normāli braukt var tikai sausā vasarā vai ja zeme ir sasalusi, bet nav noledojis spogulis.

Tur pat mitrākā vasarā dažiem kaimiņiem vairāk izbraukājot, izskatās kā kara laukā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Es tiešām apbrīnoju tos, kuru pacietība ir ar vienu auto braukt tik ilgi. Bravo! Un arī ekonomiski lietderīgi. Es tā neprotu. Vien ar savu vienīgo mīļoto sievieti jau kopā 21 gadu - te gan pacietīgs un nosvērts

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Un cik gadus brauci ar savu PRIVĀTO mazdu ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Toreiz gadus divus-trīs laikam braucām. Ja pareizi atminos, pārdevām, lai iegūtu starpību starp pārd. cenu un līzinga atlikumu - citām vajadzībām. Auto gan bija labs, pozitīvas atmiņas joprojām. Starp citu, brīnos, kādēļ tik feinu modeli MAZDA vairs neražo. Toreiz principā vēl Vācijā varēja atrast pēdējos JAUNUS Mazda 5 minivenus, bet visticamāk, ka ar manuālajām kārbām (totāli neaktuāli mums jau ilgu laiku). Secinājums. Krosoveri > kompaktie miniveni

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti