Uggga rakstīja: Man tā garām ejot pa ausu galam dzirdētais - bija Viada, rebrendingoja uz Viada Baltic, piepirka klāt Lukoil.
Nesen ievēroju ka kretingas lukoils arī pārtapis par viadu...
Uggga rakstīja: Man tā garām ejot pa ausu galam dzirdētais - bija Viada, rebrendingoja uz Viada Baltic, piepirka klāt Lukoil.
Nesen ievēroju ka kretingas lukoils arī pārtapis par viadu...
Virši ir tas pats Lukoil tik košākās krāsās un viss, atlaides nav lieliem patērētājiem.
kasinsh79 rakstīja: Ieteikums citiem, gan Circle-K, gan Neste mājaslapās atzīmētas DUS, kur tajā dienā ir lētākā cena (Rīgā). Man nesagādā grūtību izbraukt ~15 min. līdz konkrētajam DUS
Nu, cik tad tur lētāk varētu būt? Pieņemot, ka par pieciem centiem... mana Jaguāra bāka ir 65 litri, ietaupījums būtu 3.25 euro... lai tā dēļ tērētu laiku, auto nolietojumu, degvielu utt. da' priekš kam???
Var tak dzīvesvietu reizēm pamainīt, lai lētākā DUS būtu tuvumā .....
Sacepušies te par faktu, ka pildu degvielu tikai “lētajās DUS”. Teikšu vēl, kā tirdzniecības guru, es arī iepērkos šādi: Centrāltirgus->Rimi->Maxima->Promo. Esmu kategoriski pret stulbu pārmaksāšanu, visam atrodoties netālu.
Vēl. Nekad spītīgi neiepirkšos tikai vienā vietā. Man nav grūti (un tas varbūt ir arī darba specifika) apskriet visus apkārtnes veikalus. Būtiski - zināt cenas. To sauc par plānošanu, ne impulsa pirkumiem. Ak jā, ģimenes iepirkumi ir 100% mans darbiņš.
Diemžēl ir novērojama tendence - makaroni ir lētāki tur, maize citur, bet konfektes vēl kaut kur. Lai ģimenei sapirktu lielāku apjomu preču, principā sanāk iegriezties visur.
Vai veikalu rindās stāvot Tu patērēto laiku ierēķini?
Varbūt es tāds dīvains, bet liekas, ka man tā laika allažiņ trūkst un ja atlikušais brīvais vēl jātērē rindās stāvot... nu nez, es labāk kādu nieku piemaksāju.
Tas ir normāli - profesionālais kretīnisms. Man arī tāds ir tikai saistībā ar savu banku jomu - skatos apkārt kāpēc viens uzņēmums strādā labi, bet blakus tajā pašā jomā knapi velk dzīvību, kāpec vienam zemniekam lauki kā lauki, otram tuksnesis. Nu kaut kā tā!
Nevar nepiekrist. ... un novērots, ka Ādažos Nestē, Viadā ir zemākas cenas kā citur.
Man Centrāltirgus (dažreiz dārzeņus/augļus Matīsa, jo pie mājām gandrīz, bet tur nekā daudz nav) - Rimi - pa retam piemājas Lats... Maksimās pēc 2013.gada principā neeju, ja nu ļoti reti. īpaši uz cenām neskatos. Tā jau galva pilna ar visu ko, lai vēl pētītu, kur var tomātu par 10 centiem lētāk pirkt... Bet, pa lielam, skatos, kas tajā brīdī ērtāks un pa ceļam. Ciest nevaru staigāšanu pa veikaliem.
Nav rezons braukt pāri Rīgai, lai lētāk ielietu, bet, ja netālu ir lētais tanks ir dīvaini neieliet, kādreiz šitā regulāri Siguldai cauri laižot ielēju, tagad kur citur, ja labs preiss ir. Ja brauc pāris K km mēnesī, tā nauda salasās beigās, it sevišķi, ja cenu starpības mēdz būt pat 10 centi litrā !!!!
ielēju Latvijas Naftā J-pilī, patēriņš nokrita. varbūt nejaušība.
Vakar biju Tallinā - Nestē dīzelis un deviņdesmitpiektais maksāja vienādi - 1.409 euro. Tā lūk.
#Totals pirms Sēnītes un dažreiz Neste Siguldā! ????
Totāls pirms sēnītes un Latvijas Nafta Daugavgrīvas ielā.
GB12 rakstīja: Vakar biju Tallinā - Nestē dīzelis un deviņdesmitpiektais maksāja vienādi - 1.409 euro. Tā lūk.
Kad mums būs algas un nodokļi kā Igaunijā, tad arī te kaut vai 1,40 litrā. Ja cena vienāda ar benzīnu, tad dīzelis uz vieglo autiņu savu ekonomiju zaudē. Benzīns/Gāze ir 2x ekonomiskāk. Un šķiet, ka ceļot dīzelim cenu vienādi ar benzīnu vai dārgāk par benzīnu, grib izstumt no auto tirgus visus dīzeļus. Nākamo auto noteikti benzīnnieku ar gāzi. Indēšu ar to smaku visus kas aiz manis stāv.
Ja kāds priekš brauc uz gāzes var paciest, bet aiz kūpoša dīzeļa gan nav iespējams pabraukt. Un tie kūpošie arī centrā parādās aizvien vairāk.
aiz nelabi smirdošas gāzes kastes vai benzīna kastes arī nekāds prieks braukt nav.
Parādi benzīnnieku kurš izplata benzīna smaku...
Pēc maniem novērojumiem, ja pa priekšu brauc Audi B4 vai B5, visticamāk smirdēs pēc benzīna. Bet tā ir īpašnieku/mašīnas vecuma vaina.
švaki sadedzis benzīns derēs?
cik lielas izredzes ir švaki sadegt benzīnam pret švaki sadegt dīzelim 1:10 ?
diemzeel dizelim kapj cena un tas liecina tik to kas mums kaps atkalcenas it visam tas tik mazs laika jautajums
WONDERWHY rakstīja:
GB12 rakstīja: Vakar biju Tallinā - Nestē dīzelis un deviņdesmitpiektais maksāja vienādi - 1.409 euro. Tā lūk.
Kad mums būs algas un nodokļi kā Igaunijā, tad arī te kaut vai 1,40 litrā. Ja cena vienāda ar benzīnu, tad dīzelis uz vieglo autiņu savu ekonomiju zaudē. Benzīns/Gāze ir 2x ekonomiskāk. Un šķiet, ka ceļot dīzelim cenu vienādi ar benzīnu vai dārgāk par benzīnu, grib izstumt no auto tirgus visus dīzeļus. Nākamo auto noteikti benzīnnieku ar gāzi. Indēšu ar to smaku visus kas aiz manis stāv.
Kārtejais mīts, ka igauņi peldas naudā. Paprasi viņiem, ko viņi domā par viņu degvielas cenu, alko cenu un n/ī īres cenām. Lielai daļai pārtikas arī cena ir augstāka.
Nevajag te gvelzt muļķības.
Šodien bija labs Aizliegtais paņēmiens, Cirkle K reāli aplauzās! Neste patīkami pārsteidza!
Izlasīju virsrakstu, bet viģiku noskatīties nevaru - ko šie tur pārbaudīja, ķīseli?
Salīdzināja degvielas kvalitāti pēc dažādiem parametriem. No LV biha CircleK, Neste un Viada, bija vēl poļu, vācu un britu degvielas paraugi. Testus veica VID laboratorijā, kas ir vuena no 2 Latvijā sertificētām kaboratorijām.
Ne mirkli nenožēloju, ka leju tikai ProDiesel.
Benzīnam, šķiet tā atšķirība nav tik acīmredzama.
Bija smieklīgi vērot, kā centās studijā izlocīties CircleK pārstāvis.
Nē nu tāpēc es prasu, ko šie tur pārbaudīja, ķīseli vai benzīnu.
Benzīnam pa lielam ir tikai divi parametri - oktānskaitlis un spirta daudzums, ķīselim gan ir jautrāk - pieņemu ka visi tie brēcēji kas brēc par to ka pie mums dranķīga degviela, brauc ar tiem, jo par benzīnu, tb nepieciešamā oktānskaitļa trūkumu, man sūdzības ir bijušas tikai par nesti un lukoilu. Vispār vajadzēs kaut kad atkal pamēģināt nestes astoto ieliet bākā lai noskaidrotu, vai toreiz pirms pāris gadiem kāds vienkārši bija liepājas ostmalas nestē sajaucis cisternas, jeb tas batonu bāzēju kantoris apzināti stumj batonus un tirgo piekto kā astoto. Bet nu tas tā, sportam, jo neste ir ļoti neinteresants kantoris - vēl neesmu redzējis nesti ar gāzes cisternu.
Neko tādu diži sensacionālu jau tur neatklāja.Polijas Statoila dārgais miles+dd itin vienmēr visos laikos ir bijis labāks par LV analogu. Un Šells vienmēr un visās valstīs ir bijis visdārgākais un visātrāk "trubā izdegošais", ieskaitot čehijas firmenno dd V-PowerNitro+.Ko un vai tas viņu tanka operators tur "ber" klāt, to es nezinu, bet patēriņa ekonomijas tur nav ne tuvu,kaut gan mašīna no tā iet ļoti labi.Katrreiz kad tur braucu ,uz cz robežas to ponta pēc ieleju.Protams, izņemot LV šellu ,kur tā zampa itin ne ar ko neatšķiras no citām un viss tāpat acīmredzami ir skaidrs (par cik šamie pat Bojāram nikolaju uzlika).Kā arī, loham jabūt,lai diži ticētu tā tur miles veļaspulvera efektivitātei,kuru tie tur kaut kādā vārdā nenosauktā momentā kkur tur kko slepus pa ceļam pieber.Ja ar visu piebēršanu suuds vien ir, tad kas ta tur ir ja bez..Bērtu kāds rūpnīcā,būtu ticamāk.Nav skaidrs, kas ir tad, ja nu tam iebērējam uz pohām roka nodreb, vai ja tas netiek labi samaisīts.Ja cilvēks nav lohs, viņš nopirks sevis pārbaudītu un dpf filtru nebojājošu to piedevu aizplombētā pudelē un pielies pats.Vai vel labāk ka nejās mozgas sev un citiem un brauks ar prodieseli,ik pa laikam arī tam kko pielejot tīri sava sirdsmiera labad.Tipa lai nav jāizplata kārtējie lohustāsti ,ka tur kaut kam lūk pa divi gadi dpfs nav ne reizi pašattīrijies un tml.Redzēsim kas būs ar to MY, aiz ziņkāres taisos ieliet.Bet domāju vai tik arī tur lielāks patēriņš nesanāktu ar šitādu kosmisku to cetānciparu.
Sensacionālu nē, bet tas, ka prasta prece tiek tirgota dārgāk, kā citur, tas gan! Cirkuļa cenas tomēr ir visaugstākās LV.
Toties atlaides arī ir lielākas, kā Nestē, piemēram, līdz ar to gala cena sanāk +/- vienāda.
Ar ārzemēs aktuālo degvielas cenu īsti nav korekti salīdzināt, ko atškiras PVN, akcīzes nodoklis u.c.
Tad vispareizāk būtu salīdzināt, kāda ir tikai un vienīgi pašas degvielas cena (bez visām pievienotajām cenu palielinošajām komponentēm). Bet tāds jau nebija pētījuma mērķis. Tēma bija degvielas kvalitāte
Nezinu, man Neste ir atlaižu karte 0.04Eur, Viršos 0.05Eur, cirkuļa atlaides pat neesmu pētījis. Skatos cenas uz reklāmas staba, tur cirkulim vienmēr ir dārgāk. Par cenām citur, tā tiešām ir atsevišķa diskusija. Bet tas ka PL un LT pēdējā laikā ir lētāk, esmu ievērojis, plus ceļa nodoklis ir degvielas cenā iekļauts, EE ir dārgāk.
redz Tavā gadījumā ir ļoti liela Neste atlaide. Vidusmēra klientam tik liela atlaide nepienākas.
Tētim ir atlaide neste, ja nemaldos 7 centi. Bet viņš ir taksometra vadītājs.
Patiesībā "ļoti lielo" Nestes atlaidi var dabūt jebkurš kurš iepērkas Rimi. Jo ja ir Rimi atlaižu karte un Nestes norēķinu karte tad uzpildoties saņem 2.2 centus Rimi kartē un 1.5 centus Neste kartē (kopā 3.7centi). Pēdējā laikā Neste regulāri 1.5 centu atlaides vietā piedāvā 4.centus, kopājā atlaide tad sanāk 6.2 centi.
Es sākumā ievietoju Ģimene 3+ karti, tad vēl mīnus 2,5 centi uzreiz no cenas jau aparātā parādās.
2,5 centi + 2,3 centi (Neste piedāvājums) + 2,2 centi RIMI, kopā sanāk 7 centi!
Točna ir? Man arī ir ģimenes karte 3+!
Ir, ir. Reizi nedēļā par to pārliecinos.
Nez vai viņa kombinēsies ar manu Neste atlaides karti, jo ar Rimi karti man viņa nekombinējas, tikai 0,04Eur nost un viss. Pārbaudīsim!
Es gan tagad uz 10 dienām laižos prom no šī drūmā rudens, paskatīšos, kā ar degvielas cenām Āfrikā notiekas
Staķiks spiež uz hamburgeru bodi un servisu, un, diemžēl, virši cenšas to pieeju kopēt... Tikmēr nestei ir, tēlani izsakoties, būda meža vidū ar ķīseļa un divām benzīna pistolēm, un priecājies ja vēl tur ir riepu pūšamais blakus nolikts, jo tas laikam var arī tur nebūt.
Tas tāpēc, ka hamburgeri un jo īpaši kafija taisa 350% peļņu, degviela 4%. Drīz visi DUS būs Makdonaldi.
Neste arī tāpat darās, tikai slēpjas aiz Narvesen franšīzes.
No novērojumiem varu pateikt, ka auto mitrā laikā ir sliktāks uzrāviens, siltā sausā laikā labāks, salā pa vidu.
Testeri amatieri (tie kuri "izjūt" ka Cirkuļa degviela ir sliktāka) nekad neņem vērā šos klimatiskos faktorus, to ka sīkajam no mutes izkrita konča uz beņķa, to, ka dabūja algas pielikumu, utt...
Kopumā tajā Bojātra testā noklusētais ir tas, ka deviācija ir ļoti maza un daudz lielāka ietekme ir noskaņojumam un auto nojātībai. Savukārt uz ekoloģiju milj reižu lielāka ietekme ir tam, ka latvietis praktiskais otrajā dienā pēc iegādes izgriež kvēpu filtru.
Preciizi.LV-ietis izgriež kvēpufiltru un viņam ir po-uj viss.Vienīgi ka aizkadrā viņš "kāro" piedalīties pzdiskusijā par elektrotēmu,uztraukties par vācijas pilsētcentru gaisu un savu iespēju robežās piedalīties dažādu zaļo procesu "apgūšanā" un "ieviešanā" (protams, ka ne jau par savu naudu).Interesanti, ka B-jāra vēstījumā uz mirkli (nejauši..) bija saredzama arī uriinpudelīte ar tā tur "laikmetam atbilstošā" MY paraugu (?).
Kā jau te minējām,Statoila visu laiku ienesīgākais tanks eiropas teritorijā 90to sākumā atradās nekur citur kā uz Ulmaņgatves pie lidostas viadukta.Kuru jūrmalas virziena biezpilsoņi tolaik masveidīgi izmantoja kā lielveikala alternatīvu.
Vispār jau elementāru fizikas likumu dēļ jo aukstāks laiks, jo labāks uzrāviens, vienīgi dažādi motori to dažādi izjūt, nu un ir arī daži tādi, kā vecais audī 2.2 20vt, kam, standarta stāvoklī, vadības bloks siltāku laiku kompensē ar lielāku pūtienu, lai motora veiktspēja nemainītos atkarībā no gaisa temperatūras. Par gaisa mitruma ietekmi uz motora darbību neko nezinu.
elementārā fizika arī saka - jo mitrāks gaiss, jo vairāk ūdens nonāk degmaisījumā, un lielāka daļa degvielas sadegšanas enerģijas jāpatērē lai šo ūdeni iztvaicētu.
Gaisā esošais mitrums jau ir iztvaicēts... Nerunājot nemaz par to ka dažai labai mašīnai ar forsētu motoru tiek padots ieplūdē šķidrs ūdens lai samazinātu detonācijas iespējamību; laikam tur enerģijas patēriņš nav no svara...
jā, jā, rasas punkts nekad un nekādā gadījumā nav iespējams starpdzesētājā. NU nekad. Pilnīgi nekad.
Par forsētiem motoriem neko nezinu, bet man mājās ir agregāts ar 250cc 2t motorīti, kas dažreiz tiek darbināts tā, ka ieplūdes truba no karburatora no ārpuses noledo. Man nav dižu ilūziju par to "iztvaicētā ūdens" uzvedību tajā trubā - gaiss gana krietni atdzisis un tur joņo gaisa, ūdens pilienu un benzīna miglas mākonītis.
Nu no kurienes šitādas msh teorijas?
Grāmatā ir pavisam otrādi:
Variations in humidity influence the engine’s burn rate characteristics. An increase in humidity reduces the burn rate and increases the combustion duration. This increase in combustion duration has the same effect as retarding the time of ignition. Thus the thermal efficiency is reduced. Additionally, the engine is more likely to misfire as humidity increases. The cylinder temperature affects the engine fuel efficiency, knocking, exhaust gas temperature and particularly NOx emission.
Tas tagadējais "Shell" ir tie paši vecie blēži no TREST, franšīze, tik nosaukumu nomainīja, jo TRESTam jau nekāda labā reputācija toč nebij. Izskatās pēc bomžatņika un degviela arī nezināmas izcelsmes. Ir dzirdēti stāsti, ka cilvēks TRESTā ielej benzīnu un pēc tam mašīna raustās, pēc tam uzpildoties atkal normālos tankos viss ok... Par Neste/Circle tā nekad neesmu dzirdējis.
kasinsh79 rakstīja: Ieteikums citiem, gan Circle-K, gan Neste mājaslapās atzīmētas DUS, kur tajā dienā ir lētākā cena (Rīgā). Man nesagādā grūtību izbraukt ~15 min. līdz konkrētajam DUS
Daudz reiz ērtāks risinājums ir Waze, kur var redzēt visu tuvāko (un tālāko) DUS cenas.
Vai vienmēr ir izdevīgi dzīties pēc "lētākā"?
Ja, piemēram, centrā būs vislētākā cena, bet tev blakus Ziepniekkalnā tikai 0.5 centus dārgāk, vai tiešām ir vērts braukt uz centru? .
Esmu gan Waze aktīvists, bet šādu opciju neesmu redzējis. Pld par ieteikumu! Pēdējā laikā nebraucu nekur speciāli gan, vien uzpildi plānoju pa ceļam. Bet, nekad pa dārgo
Waze mēdz nerādīt visu. konkrēti, pirms k;adiem gadiem Biķernieku ielas galā gan Neste gan toreiz vēl Statoil dempingoja konkreti, bet kaut kādā veidā viņi bija panākuši, ka Waze cenas nerādīja. Tā bija vairākas dienas, nezinu, kāda eksperimenta rezultātā vai kāda tirgus kariņa iespaidā.
Pats mēdzu, zinot, kāds maršruts, palūrēt kurā Nestē degviela pa ceļam lētāka, bet, tā kā jau gadiem Siguldā tā vienalga ir starp lētākajām, jau ir apnicis to lēto cenu meklēt.
Pēdējo pāris gadu laikā ne reizi Siguldas Nestē neesmu redzējis, ka benzīns būtu lētāks nekā Rīgā. Arī šobrīd skatoties 95 Rīgā 1.29, Siguldā 1.315!
Varbūt DD, bat man tas nav aktuāli un tam nepievēršu uzmanību.
man atkal aktuāli DD. Un Rīga ir plašs jēdziens. Tradicionāli lētākajā Satekles ielā vai Katoļu ielā jau ir drusku lētāk, bet ja man nav pa ceļam, tad speciāli nebraucu.
PS. Šobrīd waze rāda dīzeļa cenu 1.265 Siguldā, un Nestes lapā letājā degviela Rīga ir 1,27
Kur tad tada cena, un kam?
Ka tik atkal nav jāatgriežas pie malkas auto.
paradnieks.lv/2011/09/15/paradnieka-zemgales-ture-2011-latviesu-energija/
Kurā DUS jūs pildat degvielu?
Sveiki, iAuto.lv lasītāji! Kurā DUS veicat degvielas uzpildi ? Kādēļ izvēlaties tieši šo DUS? Paldies!