Kurā DUS jūs pildat degvielu?

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015

Sveiki, iAuto.lv lasītāji! Kurā DUS veicat degvielas uzpildi ? Kādēļ izvēlaties tieši šo DUS? Paldies!

 
1 2 3 4 5 6
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Janozaurs

Statoilā visu bojā izsalkušie bulciņu ēdāji.

...........

Pamatā jau auto nosviešana pie uzpildes vietas . Un tad velkas masāt .

Man karte ar ko var uzreiz pie tanka ..tik kā jau minēju tam tankam netiec klāt .It sevišķi GĀZES uzpildei kur vis kopā .

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Es gāzi pamatā uzpildu Lukoilā tamdēļ, ka šī uzpildes stacija ir vistuvāk manām mājām Jelgavā. Gāzi jāpilda bieži, ģimenē to daru tikai es, tamdēļ svarīgi, lai nav tālu pēc tās jābrauc. Pie mājām gan cena ir nemainīgi augsta - 52,5 centi litrā jeb 50,0 centi ar atlaidi. Citur daudz kur ir lētāk, piemēram, Purvciemā G.Astras ielas Lukoilā ir 47,9 c/l, bet ar atlaidi 45,4 c/l.

Dārzciema ielas Eko Gāze arī LPG maksā 47,9 centus. Ar atlaidi 4,3 centi sanāk 43,6 centi. Riktīgi pa lēto

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

aansis rakstīja: "Gāze izmaksā līdzīgi kā dīzelis", bet "visi nav tik turīgi, lai varētu atļauties braukt ar dīzeli". Rodas jautājums - cik izmaksā tas, ko tu pīpē?

Neelastīgu traktordzinēju? Pieņemu, ka traktordzinējs - tas par skaņu. Bet tev ko, motors elastīgs jo no gumijas? Jeb tu dinamiku biji domājis? To sajūtu, ka iespiežot pedāli grīdā beņķis iesit pa pakaļu, bet auto nepaātrinās, jo trūkst griezes momenta, salīdzinājumā ar dīzeli, kas paātrinās bez rāviena, bet stabili?

Cik izmaksā tas ko es pīpēju? Necik, tāpēc arī varu domāt ar skaidru galvu, tāpēc arī uz bļāvieniem "liec dīzeli, riktīgi ieseksosi centu, baigi ekonomiski būs" nepieduros un masu psihozē nepiedalos, jo spēju rēķināt, bet ķīseļa nepatīkamo īpašību dēļ tai ekonomijai būtu jābūt ļoti spēcīga.

Tā kā tu, kā redzams, esi cilvēks, kas pārāk ar iegādes/uzturēšanas realitāti nesaskaries, tb saskaries, bet tev par tām izmaksām pajāt, laikam nāksies izskaidrot. Pirmais - iegādes izmaksas. Paņemsim par piemēru, teiksim, C4 A6, pilngadīgu mašīnu - labs eksemplārs ar ķīseli būs vismaz pāris štukas. Identisks, ja ne labāk aprīkots, ar benzīnnieku - štuka un vēl uz leju, sevišķi ja tur ir V6, kas jau ķīseļu faniem uzreiz par to izdzirdot izsauc izmisumu, jo nu tak baigi rīs, nav dīzelis. Man pērkot golfam donoru principā bija līdzīgi - donors maksāja simbolisko sotaku, un bija nostāvējis ss'ā trīs nedēļas, esot ogrē, vietā netālu no dižās pilsētas. Piemērots donors ar ķīseli būtu bijis vairāki simti.

Ejam tālāk, uzturēšana un remonti. Benzīnnieks - viss ir lēti un vienkārši - sevišķi sāpīga šī atšķirība ir vecajiem, astoņdesmitajos gados izlaistajiem dzelžiem, atšķirībā no deviņdesmito otrās puses jaunajiem motoriem, kuriem jau sākās sarežģījumi. Pirms kāda laika golfam norāvu galvu, samainīju visādus blīvslēgus, gan galvā, gan motora priekšā, pie vienām sāpēm uzliku jaunu zobsiksnu, kopā detaļas aizgāja pa 80 eirām - rulli jaunu neliku, esošajam nav ne vainas, un ja sāks ņerkstēt, steidzoties to var nomainīt pa 10 minūtēm, nesteidzoties pa 15. Pieciem katliem šis tas izmaksā dārgāk. Ķīselis šajā punktā daudz dārgāk neizmaksā, bet tam jāpieiet daudz akurātāk - man dinamometrisko atslēgu vajag tikai galvai, tb bez tās citur var iztikt un tāpēc man pašam tās nav - audī pieciem katliem ir tāda problemātiska vieta - kloķenes priekšējais skriemelis - benzīnniekam poksuj, pievelc ar trubu un viss ir labi, ķīselim jāvelk ar stipri lielāku spēku un dinamometrisko atslēgu, neatceros, vajadzēja skrūvju līmi vai nē - neizdarīsi kā ražotājs paredzēs, aiziet skriemelis, apjās kloķenei galu un būs desmit līki vārsti un sadalene trijos gabalos - un, jā, daļai benzīnnieku var arī likt sūdīgas zobsiksnas, aizlidos, uzliec jaunu un brauc tālāk, dīzelim tikmēr remontiņš uz pāris trīs simtiem. Bet tajā brīdī kad vajag kādas barošanas sistēmas detaļas, paliek jautrāk - es savu digifantu pilnā komplektā šrotā varu savākties par kādām 50 eirām - no dīzeļa braucēja ieslauks vismaz simtiņu par sūkni, ja būs aizlidojusi siksna, galva sāksies no kāda simta [benzīnniekam tik maksā viss motors, ja tik daudz], tad tur vēl ir turbīna, kas maksā uz 50-150 eirām, sprauslas, kurām jauni smidzinātāji pavelk virs simta - un es jau šobrīd runāju tikai par deviņesmito gadu TDI, nevis jaunākiem...

Tālāk seko subjektīvās lietas. Pirmkārt, tas ka ar benzīnnieku var braukt bez uztraukuma - nav rudens beigās jādomā ko liet bākā, ka neiestājas sals un želeja bākā - normāls aķis un laba eļļa, un leks vienmēr uz pusapgriezienu, bez jebkādas piedomāšanas. Tālāk seko elastība. Vispirms brīvgaitas elastība - kaut kur manevrējot, ar benzīnnieku drīkst nolohoties, ar cirtienu palaižot vaļā sajūgu, un to atkal izspiežot, bik uz momentu nokrīt apgriezieni bet šis turpina darboties - ķīselis - blaukš un zāģē atkal. Tālāk seko dinamika. Es kaut kā esmu pieradis pie benzīnnieka elastības - cēliens sākas jau no brīvgaitas apgriezieniem, attiecīgi var braukt mierīgi un bez stresa, zemos apgriezienos - ar audī man kustībā apdzīvotā vietā bija divi robi, trešais un ceturtais, motoram elastības pietika lai pieripotu pie krusta, apskatītos apkārt un veiktu manevru, un to visu, trešajā. Ķīselis ar mešalku - ui... Man vislabāk patīk izbraukt ar veco audī 2.5 TDI, tas dod visasākās izjūtas... Gliemezis tam, standartā esošam, sāk pūst pie 2k - ar pirmo krustā izkusties, ieliec otrajā, iemin gumijas pedāli grīdā un domā "gaidām, gaidām, tūlīt būs, tūlīt būs, o, sāk pūst, var laist pedāli vaļā"... Tālāk braucot brauc gar kādu vietu, kur bik jāatmetas - nu, piemēram, liepājā gar tirgu, kur gribot negribot tajā čūskā jāsabremzējas līdz 30 - bet esi pieradis ka ar benzīnnieku nav visu laiku puļķis jārausta, un atļauj nokrist apgriezieniem zem pūtiena sliekšņa - te - iemin gumijas pedāli grīdā, bet tur pat skaņa neizmainās, kur nu vēl rastos cēliens - gaidām, gaidām, gaidām, gaidām, o, aiziet, atdzīvojās Labi, ar C4 audī vēl tā, tur tā mašīna ir relatīvi neliela un tikai pusotru tonnu sver - nesen sanāca pabraukāt pa liepāju ar mk2 VW LT35 - motors apmēram tāds pats, tikai kā audī vājais 2.5, un inženieri kaut ko sadarījuši ka pūtiens sākas pie 1,7, tb tikai nedaudz augstāk kā ķīselim ar VNT - nu tur nebija besīga gaidīšana uz pūtienu, lai beidzot sāktu celt, tur bija bezkompromisa cīņa ar garo kloķi, kuru drīkstēja palaist vaļā tikai braucot pa maģistrālajām ielām, jo negribējās pārliecināties ka zem atmosfēras spiediena tas klabeklis to kulbu pavilkt nespēj... Nē nu protams, ar VNT ir bišķi labāk, zinu, bet vienalga arī ķīselim ar VNT apakšās ir tukša bedre, kurā nespēj neko - vai, protams, mešalkas vietā jābūt tomātam.

Visbeidzot - atkal turpinās elastība - ķīselis darbojas ar sūdīgi un lēni degošu degvielu, tāpēc tas ir optimizēts darbībai zemos apgriezienos, visādi entuziasti paātrinoties ar vīlētiem ķīseļiem, parasti slēdzas pie 3,5k, vajadzības gadījumā, protams, var zāģēt bišķi tālāk. Tikmēr tādi primitīvi divu vārstu atmosfēriski benzīnnieki kā manējie ceļ līdz 4,5k - iet tālāk, bet pēc tā punkta krītas cilindru pildījums, un to var sajust ka cēliens paliek švakāks - 4v motori parasti jūtami augstāk, ļurbo benzīnnieki parasti tiek piepūsti līdz kādām 5,5-6 štukām.

Tā nu mēs to visu kopā saskaitām - un tā ķīseļa jebļa un izmaksas dod pāris litru ekonomiju uz simta - nu kāda iksa pēc? Piedevām to benzīnnieku var sagāzēt un taupīt naudu, nevis tikai litrus, kā ar ķīseli.

P.N. Ķīseļa "paātrinājums bez rāviena" mani sasmīdināja, laikam tomēr neesi braucis ar ķīseli... Man kaut kā vislabāk palicis atmiņā viens mājupbrauciens no darba anglijā, ar C vētru, ķīseli, un vadītājs bik steidzās - man no bērnības ir problēmas ar jūrasslimību, bet parasti tā nav problēma, ja esot pasažiera lomā skatās uz ceļu, nevis nodarbojas ar blakuslietām - tas nebija tas gadījums, jo kā lai kuņģis paliktu stabils, ja pēc katra apļa paātrinoties, seko - sitiens, rāviens, rāviens beidzas [pārslēgšanās] , sitiens, rāviens, rāviens beidzas [pārslēgšanās], sitiens, rāviens, rāviens beidzas... Būtu tas brauciens bijis ilgāks, būtu apvēmies - tāds ir tas ķīseļa "paātrinājums bez rāviena".

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
7 0 Atbildēt

Ārprāts, tik daudz sarakstīts. Trīs reizes mēģināju saņemties, lai izlasītu, kas tur rakstīts. Jo interesanti ,taču!

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
13 0 Atbildēt

Klau, kautkas tev īsti nav riktīgi. Ar dīzeli, kā reiz, ir grūtāk noslāpt, nekā benzīnnieku. Vismaz mana pieredze tā rāda. Par elastību, es šodien pat, no Siguldas uz Saulkrastiem braukdams, Raganas krustojumu izbraucu ar piekto robu uz 40-45kmh - tas ar 1.8td aizvēsturisku mondeo.

Par iegādes cipariem, sasmīdināji, pie padsmit, 20+ gadus veciem auto nu vairs nav praktiski nekādas atšķirības cenā, vai tur dīzelis, vai benzīns. Drīzāk dārgāk maksās jau ar uzliktu pussapistu gāzes iekārtu... Par benzīna lētajiem remontiem - radiniekam noģība trešais golps - 1.4i - sadalītāju šrotos nedabūt (jā, 1.8 pilna pakaļa), vēl tur kautkādas kuiņas, vārdu sakot, zudušu dzirksteli meklēja serviss divreiz un daļās/darbā tas prieks uz 200+eur. Par siksnām, nu atvaino, tās ir laicīgi jāmaina, nevis jāgaida kad nu plīsīs un tad jāpriecājas ka nav interferences motors... Rezumē - izskatās ka pats ar NORMĀLU dīzeli savā mūžā neesi braucis...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Līdz šim esmu redzējis tikai viena veida dīzeļus, kurus ir grūtāk noslāpēt par benzīnniekiem - padomju ražojuma traktorus, kuriem jau noklusējumā ir domāts iestādīt apgriezienus ar kloķi un tad laist sajūgu vaļā... Var jau ar ķīseli vilkties zemos apgiezienos, ir tikai viena problēma - viņš tur ir PILNĪGA NULLE - jau atmosfērisks ķīselis ir jūtami vājāks par benzīnu, jo normālu degmaisījumu viņam nedrīkst padot, sāks kūpēt, a turbiķis vēl ir optimizēts darbībai zem spiediena - zinot kā salīdzinās fofāgena 2.0 un 2.5 SDI pret benzīnniekiem, tas tavs 1.8 zem atmosfēras spiediena zemos apgriezienos varbūt ir līdzvērtīgs kādam 1.3, varbūt arī nē... Ja padsmit-pārdesmit gadus vecām mašīnām nav atšķirības cenā, tad parādi man labi aprīkotu C4 A6, 2.5 TDI - kvatru, ar ādas salonu [pārējie knibuļi tādam pa lielam būs], un labā stāvoklī - līdz 1k eirām - cenai, līdz kur tādu pašu, bet ar 2.8, ir reāli sameklēt. Var arī ņemt jaunākus modeļus, atkal ar populārāko ķīseli, tik tur jau tas būs 1.9. Tavs piemērs ar radinieka lažošanos - nē nu ja pats kaut daļēji neseko līdzi tam pasācienam, bet dara pa dārgo, un droši vien vēl dižās pilsētas servisos, tad jau var priecāties. Šaubos ka 1.4 sadalītājs īpaši atšķiras no 1.6 sadalītāja; tb etkā tiem mazā bloka nemotoriņiem rādās trīs kodi, viens gan 1.4, gan 1.6, viens 1.4, viens 1.6 - gan šrotos netrūkst golfu ar 1.6, gan arī pietiek deviņesmito gadu polo, kur vispār nekā cita kā mazā bloka motori nebija, un vispār - sadalītājā var ielikt arī citu holla devēju, no vieglāk pieejama un lētāka sadalītāja.

Par siksnu laicīgu maiņu piekrītu - es pamatā redzu ka tās pārlec vai aizlido visādiem čomiem kas ar dīzeļiem brauc... Mani tādā ziņā fascinē fofāgena grupas, vismaz veco, četru katlu ķīseļu risinājums, kur sadalenes skriemelis nav ar sprostu - atkal, viss nav perfekti izdarīts lai pievilktu, braucot var zobrats aiziet un blaukš....

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
5 0 Atbildēt

Es, protams, saprotu, ka tev bez rAUDI un golpa nekas cits neeksistē, un kārtīgam lauķu sapnim - pusjātam avantam vēl joprojām nezahuj stāv cena debesīs, bet, tici man, ir uz pasaules arī citu ražotāju auto...

Par cenām un to starpību - nupat paņēmu vaļā ss.lv, uzliku V70 volviķus, 97-00' gadi - un ko tu domājies? I gan benzīni, gan dīzeļi, un cenas, var teikt ir vienādas. Jā, dīzeļi ir pat vairāk (par ~50%), komplektācijas neskatījos, bet nu nav nezkāda štukās (!!) mērāma cenas starpība. Protams, tu man vari pierādīt pretējo, bet vēlams ar statistisko izlasi, nevis diviem konkrētiem piemēriem.

Par slāpšanu - runāju tikai un vienīgi no savas pieredzes. Man dziļi pajāt, cik kuram gredzenu vergam zavods ir iedevis teorētiskos ciparus (kā vēsture rāda, bieži vien maldīgus) - ja man ir jābrauc ar svešu, nepazīstamu auto, tad stipri biežāk es nolohošos ar benzīnu, nekā dīzeli. Tieši dīzelim vēl var paspēt piesist sajūgu un motors turpina rūkt, kamēr benzīnnieks jau midžina lampiņas panelī Bet atkal - mana pieredze nav tikai uz golpiem balstīta, patiesību runājot, tas vāgens man nekad nav bijis, nebūs, un vispār dziļi riebj.

P.S par radinieku servisa izmaksām, kā jau teicu, bija zudusi dzirkstele, serviss 2 reizes ITKĀ salaboja, finālā rēķins tāds kā pirms tam minēju. Nu kur tur benzīnnieka ekonomija, kad viss aizbāzts ar glupu elektroniku? Atgādināšu, 94 gads... To gadu dīzeļiem no elektronikas ir kas, noslēdzējvārsts?

p.S par fofāgena (atkal - visas autobūves etalons, vai kā?) sadalenes skriemeli bez sprosta - esi kādreiz dzirdējis par detaļu savienojumu uz konusa? Pie virpas vai urbja stanoka kādreiz esi stāvējis? Ja esi AIZMIRSIS pievilkt un braucot ir blaukš, ko tad vajag vainot? fofāgenu, ja?

ledus9 Reģ.: 02.08.2004
0 0 Atbildēt

Ja dīzelim, (arī benzīnniekam) neuzmanīgāk atlaižot sajūgu ir tendence noslāpt, ir vērts pievienot daudzkanālu oscilogrāfu ar ieraksta funkciju un izanalizēt, kas šajā brīdī notiek ar apgriezienu devēju signāliem, barošanas spriegumu un izpildmehānismu vadību. Mašīnai šādi nav jāuzvedas. Kas attiecas uz motora vadību, daudzi auto ražotāji elektroniku dīzeļos tiešam ieviesa tikai 90-to beigās, bet VAG grupas un BMW dīzeļiem elektronika pilnībā vada gan iesmidzināmo porciju, iesmidzināšanas momentu, turbīnu un atgāzu recirkulāciju, vārdu sakot visu, jau no 80-to gadu beigām.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

tā tikai emešam bija tendence, ka benzīnnieki slāpstot, es oponēju par to, klāstot savu pieredzi,ka pašam grūtāk nolohoties pie nepierasta auto stūres tieši ar dīzeli jo tas vairāk piedod MANU kļūdu. Es nesaku ka bieži tā daru, bet savu statistiku zinu.

Par tām motoru elektronikām, lai nu kur, bet te es neesmu zinošs, pašam bija/ir 2 dīzeļi, abi 94' ar lucas sūkni, bez nekādiem vadiem pie vienas/visām sprauslām, un pieņemu ka man turbīnu ar virina plika mehānika/pneimatika...

Stāsts jau par ko ka liepājas jaunēklis nereti salīdzina p ar p..., itkā bez rAUDI uz pasaules citu auto nebūtu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Jā, es zinu ka ir citi, sūdīgāki ražotāji... Man mašīna primāri ir pakaļas pārvietotājs, tātad tai jābūt uzticamai, pārbaudītai vērtībai, un ar pieejamām detaļām. Tēlot hipsteri, paņemot kaut kādu jocīgu, ne sevišķi izplatītu sūdu - ta nu naksuj... Kaut gan manu trīs mašīnu izvēli noteica radinieki - divas tieši, vienu netieši - jo tā nu ir sanācis ka manā dzimtā nav īpaši jūtams ķīseļa gēns, un tiek dota priekšroka vācu mašīnām; lielākoties sūdīgākā mašīna ir opelis. Tas tā, lai tu saprastu kāpēc es arī citiem iesaku VAGmobīļus, nevis lamatas vai hipstermobīļus.

Nu, tu iegāji ss'ā, un saskatījies saskrūvētas cenas, un? Tas ir kaut kāds rādītājs? Uztaisi reālu testu - nopērc kādu no tiem volgo benzīnniekiem un pēc tam pamēģini pārdot Sanāks kā manam kaimiņam - šim savulaik bija labi aprīkots B3 A80, to viņš pārdeva, jo gribēja "jaunāku mašīnu", paņēma otrā gada S80, 2.4 20v, tomātu. Pabrauca kādu laiku, pēc tam gribēja pārdot par līdzīgu cenu. Tā nu viņš ar to brauc vēl šobaltdien, jo nevienam tādu naksuj nevajag, vismaz ne par cenu, kas līdzīga dīzeļa cenai - par trīsciparu skaitli kāds vēl varbūt paņemtu.

To kā dīzelim "var piesist sajūgu un tas vēl rūc", gadījās vēl diezgan nesen pārliecināties, aizņemoties busu, un to īpašnieka sētā, viņa acu priekšā, divas reizes noslāpējot Savējos benzīnniekus paretam kaut kur manevrējot gadās nosist gandrīz līdz miera apgriezieniem, vai nu noslīdot kājai no sajūga pedāļa, vai aizmirstot ka ir augstākā robā - 2/3 gadījumu turpina rūkt - ja dīzeļi būtu tādi, kā tu to apraksti, tad tie jau būtu bīstami; noslīd kāja no sajūga un dīzelis rauj mašīnu uz priekšu...

Deviņdesmit ceturtā gada mono, kas aizbāzts ar glupu elektroniku? Tā motora vadība ir tik primitīva, cik vien var būt - motora apgriezienus nosaka pēc sadalītājā iebūvētā holla devēja, slodzi pēc droseles stāvokļa potenciometra un ieplūdes temp devēja, vēl tur ir lambda, brīvgaitu regulē ar motoriņu, kas virina pašu droseli, viena sprausla, motora temp devējs un tas arī ir viss - ļoti primitīvs un ilgspēlējošs mehānisms, ne par velti muteres 22 gadus vecajam golfam viņas 12 gadu laikā nav bijušas nekādas problēmas; es vienīgi manu ka droseles potenciometrs ir padilis un derētu lambdu samainīt. Normālam deviņdesmit ceturtā gada dīzelim ir kā minimums līdzvērtīgs daudzums elektronikas un devēju, tikai sarežģītākā izpildījumā, jo dīzelis. Spriežot pēc tā, ka tavs īpatnējais mašīnu piemērs bija volgo, tad droši vien tie tavi divi deviņdesmit ceturtā gada ķīseļi arī bija volgo - nu volgo īpatnējā klientu loka dēļ varēja atļauties lielāko daļu deviņdesmito gadu tirgot saviem klientiem mašīnas ar septiņdesmito beigu/astoņdesmito sākuma fofāgena kravas busa ķīseli, bet pats fofāgens šādu īpatnību gan neatļāvās - tā nu tajā deviņdesmit ceturtajā priekškamernieks iekš fofāgena vai audī bija izņēmums, nevis norma, atsevišķos B4 vēl bija atrodams 1.9 TD, un C4 A100 retos gadījumos bija ar 2.4D, nu un trešajā golfā 1.9 TD vēl bija kādu laiku, un 1.9D līdz pat beigām - bet pamatā tomēr bija tam laikam atbilstoši ķīseļi - 2.5 TDI pirmo reizi ieklabējās 1990. gada C3 A100, un 1.9 TDI iznāca līdz ar B4 A80, un fofāgenos parādījās līdz ar B4 passāta un mk3 golfa iznākšanu.

Ja neesi pievilcis rūpīgi, izmantojot dinamometrisko atslēgu un, iespējams, skrūvju līmi, skriemeli, un tas aiziet, ko vainot? Ķīseli - benzīnniekam skriemelis sēž uz sprosta

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

citi, sūdīgāki ražotāji priekš hipsteriem - tā laikam ir mazda, toyota, fords, volvo, un citas mazpazīstamas un retas mašīnas?

Nezinu, kā tu ar dīzeli lohojies, bet man, kā medniekam un makšķerniekam, dodoties neceļos, mans dīzelis (jā bija volvo, nē, tagad ir fords nevis otrs volvo) velk arī ar atlaistu gāzes pedāli - neviens ģimenes benzīns to diži nespēj. Biezo sniegu ziemā bija ierasta prakse savu dīzelīti atstāt pirmajā robā uz tukšgaitas, pašam kāpt ārā un atvērtās šofera durvīs ar plecu stumties ārā no kupenas - neviens famīlijas benzīns (tajā laikā bija viens fords un viena mazda) tā diži nespēja. Pieņemu, ka visas autobūves etalons golps benzīnnieks man vilktu arī trešajā robā, bet kā jau teicu, tas auto man dziļi riebj. Stipri pārvērtēts un ne gramu labāks par citiem ražotājiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ar muteres 1.6 desmit gadus atpakaļ mēdzu lēni ripināties brīvgaitā piektajā robā - es domāju ka jebkurš normālā stāvoklī esošs benzīnnieks to spēs, ja nu vienīgi tavas ģimenes līdz kliņķim nolaisti benzīnnieki - bet interesanti ka tu no spējas nenoslāpt, kad asi pacērt vaļā sajūgu, pārmeties uz spēju noturēt brīvgaitu robā ilgākā laika posmā

Volgo un sāba pazīstamība tiešām ir tāda interesanta - uz ceļiem tās mašīnas redz, bet šrotos to nav, vajag kādu šrotu sīkumu priekš tādas relatīvi izplatītas mašīnas kā pirmās paaudzes S80 - kod pirkstos ka gribēji būt savādāks un kulies uz 200 km attālo rīgu - par vecajiem, kantainajiem katafalkiem nemaz nerunāsim. Es vēl saprotu ja tāda situācija ir čomaka 25 gadus vecajam zvēru karalim, jo tādas mašīnas uz ceļiem vairs neredz, bet ne jau tādai, kuru ir samērā daudz. Par pārvērtēšanu savā ziņā varu piekrist, sākot ar mk3, vispārējās mašīnas kvalitāte tika nolaista līdz tam līmenim, kāda ir tur visādiem fordeļiem, mazdām utt, kaut gan motori un kārbas noturējās savā līmenī vismaz līdz pagājušā gadsimta beigām - kaut gan arī tad vispārējie tehniskie risinājumi saglabājās pieņemamā līmenī, un salons normāls, nevis kā visādiem lētajiem ražotājiem.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Jā, es tieši par to spēju nenoslāpt arī sacepos - un es te es arī atkal devu personiskās pieredzes piemēru - savu kupenā ierakto dīzeli es varēju izšūpot ar plecu piestumjot (pedāļi brīvi) un viņš reti kad noslāpa kad ratiem atjaunojās saķere, benzīns slāpa biežāk. Cik nojāts - nu skates gāja labi, tā pati mazda pie mums noripoja 270 tūkstošus km pa 8 gadiem, protams, nav jau nekāda pirmā svaiguma.

Labi, štrunts par to visu.

Vien man nedaudz smieklīgi palika ka ja dīzelim es piedēvēju akurāt tādu pašu īpašību (nenoslāpšanu)kas, kā, tu pats saki, ir tikai benzīnniekiem, tad kā dīzelis var būt bīstams? Tad jau benzīns bīstamāks jo, tieši tam sajūgs rauj vairāk uz priekšu ja pašam kājas mežģās... Pēc taviem tekstiem tā sanāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Man šovasar bija tā iespēja aizņemties 2003.gada Mercedes-Sprinter 311CDI un aizbraukt ar to uz Angliju un atpakaļ. Nenoslāpēju to busu nevienu reizi! Ļoti patīkama sajūga un gāzes vadība!

ledus9 Reģ.: 02.08.2004
5 0 Atbildēt

MSH, ar interesi lasu Tevis rakstīto, galvenokārt tāpēc, ka Tu savu un, šķiet, ne tikai savu, auto remontē pats, var just, ka pārzini auto uzbūvi, pamato savu viedokli. Cita lieta, ka ne vienmēr esmu gatavs piekrist Tavam viedoklim, bet tas jau ir cits stāsts. Manuprāt Tevis rakstītais tikai iegūtu, ja Tu pārstātu lietot žargonu ("ķīselis", "tomāts") un mazliet piebremzētu savu maksimālismu. Gan žargons, gan maksimālims izklausās muļķīgi, pat ja pārējais teksts ir loģisks un pamatots.

Par degvielu - Neste, Statoil, Lukoil pēc maniem novērojumiem, ilgus gadus strādājot auto diagnostikā, ir apmēram līdzīgi. Graujošu problēmu nav, ja neskaita to vienu ziemas dienu, ap 2000. gadu, kad Statoil "ziemas dīzeļdegvielas" dēļ apstājās pus Latvija. Pats pildos visos nosauktajos, izvairos no Statoil, bet ne degvielas kvalitātes dēļ, toreiz viņi dabūja smagu pērienu, bet tā tēla dēļ, ko viņi paši sev mērķtiecīgi veido, pamazām degradējoties par hotdogu tirgotavu.

Degvielas kvalitātes dēļ nebraucu nevienā citā benzīntankā, izņemot trīs nosauktos. Droši vien, ka arī lielākajā daļā šo benzīntanku ar kvalitāti nav nekādas problēmas, bet pa šiem gadiem esmu atskatījies uz neskaitāmiem, tieši degvielas kvalitātas radītiem defektiem, ka iespēju ar to eksperimentēt atstāju citiem.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 0 Atbildēt

Malacis. Skaisti sarakstīji. Tikai kaut ko ne to. Tu salīdzini vecas mašīnas un salīdzini benzīnu ar dīzeli. Es rakstīju par dīzeli un gāzi. Bet gāze tas ir benzīns ar savām problēmām, plus gāze ar savām problēmām. Jaunāka gada benzīnnieki nav tik lēti kā vecie.

Man nav lielas pieredzes ar gāzi, bet pāris reizes sanāca uzbraukt. Nepatika. Likās tas auto kaut kāds lēns... vai tur kaut kas nebija kārtībā, vai visi ar gāzi nav tik enerģiski.

Agrāk es biju benzīna fans. Uzskatīju, ka dīzelis tas ir kaut kāds mēsls. Tomēr paklausot servisa vadītāja vārdiem, un paskatoties voidžera kluba video, nolēmu riskēt - pirkt dīzeli. Jāatzīst - vai nu nopirku labu mašīnu, vai kas, bet ar iepriekšējiem benzīnniekiem bija lielākas problēmas. Diviem kap-remontu taisīju, viens ziemā negribēja darboties, utt.

Un tā skaņa tagad man pat patīk. Rūc tā mīļi.

Pildos tikai nestē, jo mana pieredze rāda, ka labāka degviela nav.

Bet tā raustīšanās lielāka sanāk pie benzīniem. Tiem uzrāviens ātrāks, tāpēc sanāk raustīties. Dīzelis tieši otrādi - iet līganāk. Varbūt tevis testētajam dīzelim bija kārba čupā?

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

"Tā kā tu, kā redzams, esi cilvēks, kas pārāk ar iegādes/uzturēšanas realitāti nesaskaries, tb saskaries, bet tev par tām izmaksām pajāt".

Izskatās, ka tev visi, kas var atļauties vairāk par tevi, ir buržuji Pastāstīšu tev noslēpumu - arī man ir jārēķina izmaksas, bet acīmredzot tomēr tās rēķinu pietiekami atšķirīgās summās, kas maina laikmetu un tehnoloģijas, par kurām runājam. Līdz ar to varbūt jāsaprot, par ko ir diskusija - netaisos apstrīdēt tavas zināšanas par pagājušā gadsimta dīzeļiem. Vēl jo vairāk - padomju laikos vieglajiem auto vispār dīzeļu nebija.

Toties par potenciālo vemšanu vari vainot blīvi pie stūres, tai ir mazs sakars ar dīzeļa dinamiku. Esmu ar tādiem braucis gana daudz, braucu arī tagad un centīšos tikt pie sava dīzeļa nākotnes ikdienas braukšanai.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Nē nu - tu uzrakstīji ka es esot kaut ko appīpējies, ka dīzelis ir turīgu cilvēku braucamais - tad nu es tev saliku pa punktiem kā tas rodas - tā kā tev šāds aspekts līdz šim nebija paradījies, atliek nosecināt ka vai nu tu nerēķini, vai arī pie vainas tavi īpatnējie braukšanas paradumi - vai nu pa bāni uz 200, vai ar brīnumu, kam transmisijas zudumi ir nevis padsmit, bet 60-70%...

P.N. Manis sauktie piemēri par pagājušā gadsimta fofāgena grupas ķīseļiem jau ir tādi, khem, ļoti maigi, par cik tie ir primitīvi un izturīgi motori, baidos ka tas ķīselis kuru tu gribi iebāzt savā bobikā, izturības un ilgmūžības ziņā ne tuvu nestāv tam pašam vecajam audī 2.5 TDI...

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Šim tam no garā palaga varu piekrist, taču šis tas šķiet parādīts stipri tendenciozi.

Raustīšanās un dīvaina braukšana, manuprāt, ir tikai braucēja vaina. Var plūdeni izbraukt gan ar vienu, gan ar otru. Ja strauji atlaiž sajūgu u.tml., tad arī ar benzīnu nekas patīkams no brauciena nesanāk. Izklausās, ka Tavā gadījumā varbūt bija sūdīga automātiskā kārba vai arī šoferis no tiem entuziastiem, kam pirms 2 mezgliem ar 100m atstarpi jāpaspēj maksimāli paātrināties un attiecīgi test pa bremzi.

Brālim ir 2,5 TDI Audi (~2000. gads). Nojāts, bet tālu no "iespiežam pedāli un gaidām".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Protams, tur ir VNT un sešu katlu motors = par spīti tam ka tas gliemezis ir agrīns modelis, vismaz ražotājs apgalvo ka pie 1,5k iestājas pilns pūtiens - tikmēr daudz mīļotākajiem 1.9 tur ir kalns jau pēc ražotaja grafikiem, nu labi, tas kalns sākas arī pie 1,5k, bet apogeja ir pie 2k...

Bet nu jā, pēc tam kad es pirmo reizi izbracu ar tādu mašīnu, aprīkotu ar tomātu, tad sapratu ka mašīna var būt arī ar ķīseli, tik tā problēma - izmaksas un uzticamība...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kaska man nav vajadzīga un nebūs, tāpēc mani tādas sūdzības neinteresē.

Es gan nožēloju, ka nebija. Domāju nopirkt, bet nenopirku. Pie veikala kāds idiņš novilka garu švīku. Divas durvis, spārni...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
3 1 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Janozaurs

Statoilā visu bojā izsalkušie bulciņu ēdāji.

...........

Pamatā jau auto nosviešana pie uzpildes vietas . Un tad velkas masāt .

Man karte ar ko var uzreiz pie tanka ..tik kā jau minēju tam tankam netiec klāt .It sevišķi GĀZES uzpildei kur vis kopā .

Pirms tāla brauciena es gandrīz vienmēr iebraucu statoilā kafiju paņemt, uzkost kaut ko. Bet es tev netraucēju. Es tur nepildos. Es parasti lieku pie durvīm.

osiitis Reģ.: 13.08.2016
1 0 Atbildēt

Ja runa ir starp Dīzelīti un Gāzi, tad noteikti ņemu Dīzeli, esu braucis ar benzinu dīzeli gāzi, gan automātu gan manuālajiem. Tomēr pieturos uz dīzeli. Ļoti ekonomisks 3.0D motors uz šosejas 3.8litru, šaubos ka Jūs benzīnieki ar uzstādītu gāzi varat nobraukt lētāk par mani, pietam, ar auto kurš neiet.

Ar pilnu auto (4cilvēki+ pilns bagaāznieks+ pilna 'bāka) jau ēd vairāk 5.1litri uz 100

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 1 Atbildēt

Es fanotu par dīzeli, ja vien tiem nebūtu tie stulbie kvēpu filtri, kas maksā 1000 EUR...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Skatoties uz Taviem komentāriem par to, cik tad krietnā fabija nobrauc, liekas, ka braucamie gabali nav mazi un kvēpu filtram vajadzētu spēt iztīrīties.

Ja nu tomēr ir vēlme pēc dīzeļa un problēmas ar DPF - nahrenizēšana maksā ievērojami mazāk par tiem 1000 eur.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
6 0 Atbildēt

Skatījos Subaru Impreza Wrx, sludinājumu portālā ss.lv .

Mani pārsteidz, ka daudz Wrx aprīkoti ar gāzes iekārtu. Nezinu, manas domas, ka ja reiz tu esi nopircis sporta auto, tad arī spēj to uzturēt. Pildi degvielu, kuru paredzējusi rūpnīca. Kādu tur vairs ekonomija. Tikai, šī leģendārā dzinēja bojāšana.

Tas pats arī attiecas uz Porsche Cayena. To īpašnieki pilda gāzi pa nakti, lai citi to neredzētu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

> ja reiz tu esi nopircis sporta auto, tad arī spēj to uzturēt. Pildi degvielu, kuru paredzējusi rūpnīca. Kādu tur vairs ekonomija

Jebkurā brīdī var pārslēgt uz benzīnu un braukt ar sporta auto kur problēma? Gāze neko motoram nebojā, degviela paliek degviela, motoram ir vienalga, galvenais lai precīzi saregulēts un nejauc OEM vadības blokam "galvu".

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
2 3 Atbildēt

Gāzei ir augstāka sadegšanas temperatūra – 1100°C, bet benzīnam – 950°C. Japānā ražotajiem auto, dzinēja uzbūvē tiek izmantoti mīkstāki materiāli, tādēļ ilgtermiņā augstāka gāzes sadegšanas temperatūra var radīt bojājumus dzinēja vārstos. Kā arī ir iespēja, ka var nodegt lambda zondes. Manam draugam tā sanāca. Wrx pārsvarā darbojas uz augstiem dzinēja apgriezieniem, kas rada augstas temperatūras dzinējā.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 1 Atbildēt

No kurienes tā augstākā temperatūra ir izrauta? Nezinu par temperatūrām, zinu to ka arī ar benzīnu turbiķim zem pilnas slodzes var dabūt kvēlojošu gliemezi. Problēmas ar vārstiem var rasties cita iemesla dēļ - gāze ir lēnāk degoša degviela ar augstāku oktānskaitli, un tāpēc optimālai darbībai motora vadības blokam ir jābūt diviem, pārslēdzamiem regulējumiem, vienam gāzei, otram benzīnam, bet tā sagāzē varbūt 1% no gāzes plītīm - kur attiecīgi gāzes regulējums ir tāds, lai gāzei būtu optimāls aizdedzes moments un gāzes iekārtas blokam normālos apstākļos nebūtu jāliek savādāks sprauslu atvēršanas ilgums, kādu pieprasa motora vadības bloks. Lambdu sadegšana varētu būt šī paša iemesla dēļ, kaut gan es negribu ticēt ka lambdas varētu sadegt - nezinu par šaurjoslenēm un kaut kādiem japāņu brīnumiem, zinu to ka boša LSU 4.2 platjoslenes ir paredzētas darbībai līdz 1,2k grādu, darbojas arī augstākās temperatūrās, bet neprecīzāk.

Par materiāliem gan tā varētu būt - šķībaču specialitāte ir pa lēto uzražot kaut ko, kas ir adekvāts savam paredzētajam pielietojumam vidējajam pieprasītajam darbamūžam. Atceros, labu laiku atpakaļ pļāpājot ar izbijušu hondas fanu, šis man sāk stāstīt ka ceļot jaudu jāmaina motoram šāles un ko tur vēl ne - es kā audists sāku bolīties, kas tad nu? Nu jā, man kaut kas tāds bija jaunums, jo leģendārā 2.2 20vt iekšas tur kādu pusotras reizes lielāku jaudu nekā standartā, bet 10vt un atmosfērām dzelži no tiem neatpaliek, tb manam 2.3 apakša ir ar vismaz trīskārtīgu izturības rezervi...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nē nu - tu uzrakstīji ka es esot kaut ko appīpējies, ka dīzelis ir turīgu cilvēku braucamais - tad nu es tev saliku pa punktiem kā tas rodas - tā kā tev šāds aspekts līdz šim nebija paradījies, atliek nosecināt ka vai nu tu nerēķini, vai arī pie vainas tavi īpatnējie braukšanas paradumi - vai nu pa bāni uz 200, vai ar brīnumu, kam transmisijas zudumi ir nevis padsmit, bet 60-70%...

P.N. Manis sauktie piemēri par pagājušā gadsimta fofāgena grupas ķīseļiem jau ir tādi, khem, ļoti maigi, par cik tie ir primitīvi un izturīgi motori, baidos ka tas ķīselis kuru tu gribi iebāzt savā bobikā, izturības un ilgmūžības ziņā ne tuvu nestāv tam pašam vecajam audī 2.5 TDI...

Tu uzrakstīji pavisam ko citu, nevis to, ko tagad raksti. Laikam jau pīpējamais vēl nav atlaidis, ja nesaproti, par ko to jautāju.

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 1 Atbildēt

VWfans rakstīja: Es fanotu par dīzeli, ja vien tiem nebūtu tie stulbie kvēpu filtri, kas maksā 1000 EUR...

Bez DPF dīzelis patiešām piesārņo gaisu - nevis ar mistiskajiem CO2 "izmešiem", kas ir dabīga atmosfēras sastāvdaļa, bet gan ar kvēpiem, kas patiešām nav elpojami. Un kvēpu filtri nav stulbi un neko nemaksā, ja ar dīzeli BRAUC. Tava ekobraukšana dīzelim gluži vienkārši nav piemērota.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Starp citu - brīvdienās pildīju gāzi Pluņģes Statoilā. Ar Statoil kartes atlaidi samaksāju 0,39 Eur par litru! Patīkama pārmaiņa pēc Latvijas cenām.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 0 Atbildēt

777Gotfather rakstīja: Skatījos Subaru Impreza Wrx, sludinājumu portālā ss.lv .

Mani pārsteidz, ka daudz Wrx aprīkoti ar gāzes iekārtu. Nezinu, manas domas, ka ja reiz tu esi nopircis sporta auto, tad arī spēj to uzturēt. Pildi degvielu, kuru paredzējusi rūpnīca. Kādu tur vairs ekonomija. Tikai, šī leģendārā dzinēja bojāšana.

Tas pats arī attiecas uz Porsche Cayena. To īpašnieki pilda gāzi pa nakti, lai citi to neredzētu.

Naktī pilda nevis tāpēc lai citi neredzētu, bet tāpēc, ka naktī (agri no rīta) var vairāk iepildīt.

Gāzes mucas, kas stāv virs zemes dienā uzkarst. Arī gāze izplešas un rezultātā mazāk vari iepildīt.

Naktī tā atdziest.

Sekojoši noder princips pildīties naktī

Ja gāzes muca ir ierakta zemē, tad var pildīties arī dienā ;)

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
3 5 Atbildēt

Tas tā varētu būt. Taču šaubos, ka kāds no Porache Cayena vadītājiem, kuri uzpilda savas automašīnas ar gāzi ir inženieri. Kā arī es šaubos, ka viņi ir tik tālu aizdomājušies. Cayena dzinēji ir jau tā ļoti neuzticami. Viņiem ir ļoti svarīga pareiza eļļošana. Gāze, kā mēszinam ir sausa. Ir ļoti liela iespēja, ka pēc kāda laika var parādīties nodilums dzinēja cilindros.

Domaju, ka šie vadītāji nedomā par nākotni, viņiem ir svarīgi ieekonomēt tagad. Nesaku, ka visi tādi ir, bet tie kuri iegādājušies 8 gadus vecu Cayena, Mogo līzingānoteikti tā dara.

msh Reģ.: 16.04.2007
6 2 Atbildēt

Nu un kas tad ir ka gāze ir sausa? Šī atšķirība starp gāzi un benzīnu ir svarīga tikai tad, ja vajag nomazgāt rokas - ar benzīnu to var, ar gāzi var tās rokas tikai apsaldēt... Tu laikam esi palaidis garām ka benzīnam nav eļļojošas īpašības, tā ka darbināšana ar benzīnu varētu vienīgi paātrināt to cilindru izdilumu, jo vēl pilnai laimei benzīns spēj sajaukties ar un noskalot eļļu. Jebkurā gadījumā benzīns cilindrā nonāk šķidrā veidā tikai tad, ja motors ir nenormāli pārliets, visos citos gadījumos tas jau ir gāzveida stāvoklī.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
1 6 Atbildēt

Diemžēl gāzei mēdz būt arī daudz mehānisku piejaukumu, tādēļ dzinēja mūžs ir īsāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Benzīnam arī, ūdeni ieskaitot - šim nolūkam abām degvielām izmanto filtrus...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ak jēēē

Un arī te cilvēki slavina to degvielu, ar ko paši brauc.

Es būšu konkrēts.

Man patīk visi degvielu veidi un visi auto arīdzan.

Neste. Ja par tēmu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Izvairoties no pieJuglas sastrēgumiem, braucot no Ziemeļvidzemes, šovakar trāpīju Dreiliņos un tur nopriecājos par Statoilā esošo gardo autogāzes cenu: 46,9 centi par litru jeb 44,8 c/l ar Statoil Ekstra karti.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vispār ar www.skrapeunlaime.lv/ kuponu cena ir 41,9 tikai jāmāk nedot to Ekstra karti pirmo, lai nepaliec ar mazo Ekstra atlaidi.

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ak jēēē

Un arī te cilvēki slavina to degvielu, ar ko paši brauc.

Es būšu konkrēts.

Man patīk visi degvielu veidi un visi auto arīdzan.

Neste. Ja par tēmu

Jā cilvēks neslavina to degvielu, ar ko brauc vai auto ar ko brauc, tad vai nu viņš brauc ar svešu auto "nahaļavu" vai nu ir muļķis. Nejauc cēloni ar sekām - adekvāts cilvēks būs iegādājies to, kas pašam patīk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tu atkal man mēģini "uzbraukt", vai?

Jau teicu, man patīk VISI dzinēju veidi. Un braucam ģimenē ikdienā ar vairākiem degvielas veidiem, nekādu problēmu, tikai katram precīzāks pielietojums. Par ko man būtu jāfano un jāslapina biksēs aiz laimes?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

aansis rakstīja: Starp citu - brīvdienās pildīju gāzi Pluņģes Statoilā. Ar Statoil kartes atlaidi samaksāju 0,39 Eur par litru! Patīkama pārmaiņa pēc Latvijas cenām.

Man arī patīkama pārmaiņa - vakar Jūrmalenes statoilā uzpildīju kaškajam pilnu bāku ar ķīseli un samkasāju ZEM 50 euro. Patīkama pārmaiņa pēc 2 uzpildēm Zviedrijā, kur tas prieks maksā ap 70

ro Reģ.: 14.06.2002
0 0 Atbildēt

Neste viennozīmīgi..īpaši saldas cenas Katoļu un Valmieras ielas Nestēs ..Katoļu 95E 1.01eur pēdējā laikā novērots.. Statoilā var vienīgi pēc kafijas un hotdoga piestāt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Es tikko no Tallinas.

Estiņos lētākais dīzelis - 1,037 eur

Tātad, pie mums dīzelis kosmiski lētāk maksā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, pāris centi - riktīgs kosmoss.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Bezmaz 10 centi - tas ir nekas???

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sen nav ķīselis liets [reizi vai divas gadā gadās aizņemties kādu mizu, kurā pēc tam kaut kas jāielej], tāpēc neskatos, bet man ir nelaba aizdoma ka tu atkal lieto kaut kādu superlēto tanku, ja tev šobrīd ir 90 centi litrā - es kā reiz pēdējo reizi ķīseli lēju par tādu cenu, bet tas bija jūnija sākumā, kad deviņdesmit astotais, kuru es leju savā golfā, maksāja kādus 10 centus lētāk nekā tagad.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nu pag, tā jau šīs tēmas jēga

Es pats parasti leju +/- tur, kur sanāk, izņemot Statoilu, kurā neleju principiāli, izņemot retus gadījumus. Vai tā degviela maksā 96 vai 97,2 centus, uz maniem ~40l (3/4 bākas) lielu lomu nespēlē. Ja vajag, leju. Vai tāpēc braukt uz kaut kādu citu tankštelli, kur par 2,3 centiem lētāk?

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
2 0 Atbildēt

777Gotfather rakstīja: Tas tā varētu būt. Taču šaubos, ka kāds no Porache Cayena vadītājiem, kuri uzpilda savas automašīnas ar gāzi ir inženieri. Kā arī es šaubos, ka viņi ir tik tālu aizdomājušies. Cayena dzinēji ir jau tā ļoti neuzticami. Viņiem ir ļoti svarīga pareiza eļļošana. Gāze, kā mēszinam ir sausa. Ir ļoti liela iespēja, ka pēc kāda laika var parādīties nodilums dzinēja cilindros.

Domaju, ka šie vadītāji nedomā par nākotni, viņiem ir svarīgi ieekonomēt tagad. Nesaku, ka visi tādi ir, bet tie kuri iegādājušies 8 gadus vecu Cayena, Mogo līzingānoteikti tā dara.

Jā, Cayenne ar 4.5 motoru eļļošana ir bēda. 7 un 8 cilindri badojas un pastiprināti dilst. Kā jau teici. P.s. Es mīnusu Tev neliku

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Tu atkal man mēģini "uzbraukt", vai?

Jau teicu, man patīk VISI dzinēju veidi. Un braucam ģimenē ikdienā ar vairākiem degvielas veidiem, nekādu problēmu, tikai katram precīzāks pielietojums. Par ko man būtu jāfano un jāslapina biksēs aiz laimes?

Vispār jau komentārs bija nevis par fanošanu un biksēs slapināšanu, bet gan par tavu izbrīnu, ka "arī te katrs slavina to degvielu ar ko brauc". Un nē, nemēģinu nevienam uzbraukt, bet gan izsaku savu viedokli par konkrētām lietām, nevis ķeros pie personīgiem apvainojumiem, jo citu argumentu nav.

opelis Reģ.: 03.10.2005
3 0 Atbildēt

Par gāzi. Dienesta auto iet uz gazes, pildos statoilā un Viršos. Visdraņķīgākā gāze tiek piegādāta statoilam, reizēm arī viršos gadās "nebaudāma" gāze. Reizēm uzpildos saviem braucieniem ar dienesta auto un daru to Jēkabpilī iepretīm statoilam gāzes tankā ar uzrakstu "Šodien īpaša cena" , kas tur karājas vismaz desmit gadus jau. Bet gaze tur laba, auto neraustās, vilkme parādās un patēriņš arī samazinās. Cik zinu, tad degvielu šim tankam ved saimnieks ar savu scania no Polijas. Un cena ir desmit centi zem statoila cenas! Vienīgais mīnuss - pats saimnieks. Tas tatārs velk uz nepieskaitāmo, ja sāksi ar viņu diskutēt, tad var par sevi visādas lietas dzirdēt. Mani sāka lamāt par to, ka pildos statoilā un nelīdz paskaidrojumi, ka man tas dienesta auto un degvielas karte ir statoila.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Jēkabpilī tajā tankā(Galvers) lētāka uz kreiso darbinieku rēķina un citām mahinācijām. Čeku tur vispār dod?

jekabpilslaiks.lv/index.php?mod=1&op=out&id=12410&r=Jekabpils

forums.delfi.lv/read.php?f=104&i=352106&t=352106

jekabpilslaiks.lv/index.php?mod=1&op=out&id=10715&r=Jekabpils

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Reizes 5-6 esmu tur pildījies, ne reizi nav bijis tā, ka čeks būtu jāprasa, vienmēr dod.

Bet par to attieksmi pret darbiniekiem no tatāra puses - to visa Jpils zina un tāpēc viņš nevar sev darbiniekus atrast.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

salieķa un veco golpu speciālists atkal sasipis visu diskusiju.

Pamatā leju nestē D, arī dārza traktoram bendžu tur pērku. Vienreiz pamēģināju Pro D, nekādu atšķirību nejutu. Gāžu vienmēr pilnu bāku līdz atsitienam.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Un jā - gandrīz 10 gadus nobraucu ar gāzi. Paldies, nekad vairs. Nekādu fundamentālu problēmu jau nebija, bet nu tās biežās uzpildes, ja balons rezerves riteņa vietā ...

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti