Volvo XC-90 pret Dacia Duster

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Ienāca prātā ielikt vienu ķecerīgu tēmu, par ko saņemšu daudz mīnusiņus. Tātad tā: mans uzskats ir, ka tādam cilvēkam, kas brauc daudz (20-40 tūkst.km gadā), racionālāk pirkt jaunu Dacia-Duster ar dīzeļmotoru nevis 2006.gada Volvo-XC90. Ilgtermiņā ar Dacia-Duster izmaksas būs pat mazākas nekā dzīvojot ar Volvo-XC90. Jā, pirkšanas cena Dusteram būs 13-14 tūkst.EUR, bet XC-90 9-10 tūkst.EUR. Taču šo 4 tūkst.EUR starpību ilgtermiņā Duster saimnieks varēs atgūt, pateicoties krietni mazākām remontu un degvielas izmaksām.

Un rezultātā Duster saimnieks baudīs jauna auto priekšrocības 0-10 gadu vecumā ar nobraukumu no 0 līdz 250 tūkst.km. Savukārt Volvo-XC90 saimnieks regulāri ņemsies ar neprognozējamiem remontiem, viņam auto būs 10-20 gadus vecs un ar 250-500 tūkst.km nobraukumu šajā 10 gadu lietošanas laikā.

 
1 2
zhuks Reģ.: 01.12.2005
39 0 Atbildēt

Skan jau interesanti, kad VWfans ēdot cīsiņus, stāsta sev- cik garšīga gaļa :-D

Nē, nu jā- paēdis jau esmu, arī mazāk naudas iztērējis. Tik žēl, ka restorānā steika vietā nevar cīsiņu paņem- jo tad būs ar zobu bakstāmo zobu starpas jātīra, plānāks maks paliks. A ja nu iegaršojas un gribēsies biežāk to steiku ēst?!

Zin kā, mans viedoklis, ja ir pienācis tas brīdis atkal mainīt auto un domā par xc90 vai kādu jaunu budžeta klases auto, tad ņemtu to volvo. Esmu braucis ar vairākiem xc90, gan dīzeļiem, gan benzīniem, gan executive komplektācijās, braucis ar lētiem, bet jauniem auto. Finansiāli neviens no lietotajiem nav bijis dārgāks uzturēšanā par jaunu auto. Toties emocijas sagādā vairāk vecāks, bet komfortablāks un niknāks auto.

Protams, atkal jau atkarībā no nepieciešamības, bet cik daudz ir vajadzība pēc paaugstināta klīrensa un 4x4? Esmu pārsēdies no 15 uz 10cm klīrensa auto- zin, nekāda vaina- nu jau 25 000km nobraukti, bet nekas no auto apkašas nav norauts. Tiesa gan- uz zemes ceļiem bieži vien tiek apakša atsista un jāpiedomā pie braukšanas, it īpaši ziemā, bet nekas traks.

Pērc volvo, ieliec gāzi, brauksi pa lēto un ar automātu, saremontē to, ko vajag un nelūzīs pēkšņi, ja sekosi līdzi tehniskajam stāvoklim. Tfu tfu tfu, bet avārijā ar Dusteri būsi priecīgs, ka sēdi iekš desmitgadīga Volvo un tiem 360,- eirikiem būs pavisam cita vērtība. Tiem volvo jau ir 15 gadi- lielākoties visa informācija ir pieejama googlē, kas var “pēkšņi” salūzt vai tipiskās slimības. Samaini dilstošos mezglus un braukā vesels!

Protams, ja gribas pēc iespējas lētāk braukt, tad ņem mazauto, bāzes komplektācijā, tādā vecumā, kuram vērtības kritums ir stingri mazāks par ekspluatācijas izdevumiem. Ja ir fortačka, tad vispār kaifs :-D

VWfans Reģ.: 21.02.2004
24 8 Atbildēt

Mans viedoklis - nezin kāpēc kapitālisma apstākļos esam izlutināti kļuvuši. Es esmu padomju laikos audzis cilvēks un braukt mācījos ar Moskvič-2140D. Man moskviči un žiguļi ir auto nebaudāmības mēraukla. Tie bija tiešām sūdi! Salīdzinot ar šīm mašīnām jauns Škoda-Fabia ir kā diena pret nakti! Un Volvo-XC90 ir tikai vēl drusku, drusku baudāmāks. Tāpēc, manuprāt, ja jāizvēlas starp jaunu Fabiju universālu vai 2006.gada XC-90, tad noteikti prātīga izvēle ir Fabia universāls.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
23 0 Atbildēt

Bro, Tu ja pareizi atceros nobrauc gadā ap 28000km.

Loģiski, ka Tu slavēsi ekonomiskumu un Fabia.

Es nobraucu gadā 8000-10000km. Un loģiski, ka uzturēt Volvo XC90 man nav problēma.

Par to nav pat vērts strīdēties

GB12 Reģ.: 29.03.2011
17 0 Atbildēt

Es arī gadā nobraucu ap 28000... bet viennozīmīgi izvēlētos XC90. Man gan, kā jau iepriekš minēju, labāk cepī S80.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
14 0 Atbildēt

S80 labs auto. Lielie Volvo visi labi, ja kopti. Nedomāju, ka Tev S80 ir stipri dārgāk uzturēt kā dažam labam A-C klases auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
13 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta.

S80 gan es vēl krāju naudu Šobrīd ar V70 braucu... Kad pirms mēneša pirku šito, skatījos uz pirmās paaudzes feisliftēto S80, bet, nu, neko jēdzīgu neatradu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
14 1 Atbildēt

Man pazīstamam cilvēkam ir XC-90, pirkts treknajos gados jauns. Tagad nobraukums 457 tūkst.km. Jāteic, ka pēdējos gados es no viņa daudz dzirdu par remontiem. Nesen bija ceļojumā Eiropā un bija spiests Vācijā aizkavēties un mainīt vairākas dīzeļmotora sprauslas. Pēdējā apskatē saņēma trīs divniekus un bija spiests defektus novērst...

zhuks Reģ.: 01.12.2005
14 0 Atbildēt

...un pie cik km jau 'Tavs opelītis sāka niķoties? - pie 170 000, a 457 000km ir jau savādāks cipariņš odometrā ;-)

msh Reģ.: 16.04.2007
15 0 Atbildēt

Tas jau parāda lietošanas stilu, ja ceļojuma laikā jāmaina sprauslas...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
14 0 Atbildēt

Esi redzējis Duster ar tādu nobraukumu?

faber Reģ.: 28.10.2016
12 1 Atbildēt

VWfan, kaut nu Tu ar savu jauniegūto auto pie 457 tūkst. nobraukuma varētu kaut līdz Liepājai aizbraukt. Par iespējamajiem divniekiem tehniskajā apskatē pat nerunājot. Visai bieži lasu Tavus komentārus un nesaprotu, kāpēc tāds naids pret XC-90? Varbūt kaimiņš pie vainas? Ar treknajos gados pirkto Volvo Tavu mīļoto paveda? Neņem ļaunā, mazliet uzjautrinoši ir lasīt tekstus kurus varētu salīdzināt, piemēram ar sadzīvisku situāciju... Rolton ražotie nūdeļu maisījumi ir ekonomiski, "baudāmi". Apmierina izsalkumu un visas vajadzības pēc barības vielām. Kāpēc cilvēki pērk gaļu, dārzeņus'... un vēl augļus ar? Un tie, kuri ēdienu izbauda aizejot uz restorānu vispār ir nesaprotami dīvaiņi.

Ja par tēmu runā, Varbūt Duster ir transporta līdzeklis, bet tas nav auto, kas sniedz braukšanas baudu, ja vien saproti, kas tā tāda. Ir kaimiņu tautai tāds teiciens par pusstundu kauna un nokļūšanu vasarnīcā. Redzi, Tu VWfan, lai cik labs cilvēks arī nebūtu, nesaproti, ka ir cilvēki, kur to pusstundu līdz vasarnīcai, darbam, teātrim un visām tiem vietām, kur nokļūst pateicoties savam mehanizētajam sabiedrotajam, vēlas pavadīt baudot braucienu, atmosfēru, dzīvi, nevis inerti pārvietoties no punkta A līdz puktam B.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

OK, es par Dustera baudāmību tā īsti galvot nevaru, jo esmu braucis tikai īsu testa braucienu 2014.gada Klientu testa dienas ietvaros. Lai īsti spriestu, vajadzētu aizbraukt vismaz līdz Drustiem, ietverot maršrutā arī grantēto ceļu Rauna - Drusti. Tomēr diemžēl neredzu, ka būtu iespējams Dusteru izīrēt...

torkjis Reģ.: 05.10.2013
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tas jau parāda lietošanas stilu, ja ceļojuma laikā jāmaina sprauslas...

Un pat pie tāda lietošanas stila auto noripojis gandrīz pusmiljonu.

Tas, mauprāt, norāda arī uz auto kvalitāti un uzticamību.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 1 Atbildēt

Tas norāda uz to, ka auto beidzot bija dabūjis normālu, kvalitatīvu degvielu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kvalitāti parāda tas ka vācijā mainīja tikai sprauslas, nevis taisīja kapitālo remontu - pēdējās desmitgades audī, laicīgi nepamanot ka commonreila sprauslām ir iestājies čau, var bik izkust virzuļi...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
8 0 Atbildēt

Autodroms

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 1 Atbildēt

Baudāms video!!!

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
3 0 Atbildēt

Man gan nesagādā baudu skatīties uz dzīvnieku nogalinātāju, kurš nejādz savam XC90 eļļas līmeni paskatīties. Nabaga Volvo ticis nejēgas rokās. Tas nav par raidījuma vadītāju, bet Volvo īpašnieku.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 1 Atbildēt

Nu diezgan daudz trūkumus tam Volvo atrada...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 3 Atbildēt

Vēl viens mīnuss, kas piemīt Volvo-XC90: vējstikla augšējā mala ir ietonēta. Tas nav manā gaumē, jo traucē redzamībai. Ja būs nepieciešamība, tad nolaidīšu saulessargu, bet citādi man patīk liels, plašs stikla laukums.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
13 0 Atbildēt

Volvo to tonēto joslu pieskaita pie satiksmes drošības elementiem. Es tādu pasākumu pilnībā atbalstu. Es vairākiem auto pat speciāli to joslu ielīmējis. Braucot ir jāskatās uz ceļu, nevis debesīs jāmeklē saules zaķīši.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
7 1 Atbildēt

Interesanti kā tas traucē redzamībai Man netraucē, jo skatos uz ceļa, nevis vēroju putnus. Ā, nu jā piemirsu, ka Škodā vadītājs sēž kā uz ķeblīša.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 1 Atbildēt

Tieši tā. Es nemaz to joslu nepamanīju, kamēr fans neiepostēja, ka tāda vispār ir bet, nu, es visu laiku braucu ar nolaistiem širmīšiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 1 Atbildēt

Toties mani tā josla tracina visos Volvo modeļos.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kas tev tur augšā ir pazudis?! Man liekas ka audī arī ir, vismaz aftermarketa stikliem ir.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
3 0 Atbildēt

Pēc pieredzes varu pateikt (ja nu kādam noder). Stikli aftermarket gandrīz vienmēr ir nopērkami ar un bez tonētās joslas. Bez joslas ir Made in Lithuania un līdzīgie. Ar joslu ir kvalitativāki un nedaudz dārgāki. Vienmēr izvelos ar joslu.

Starpcitu, arī visiem rallija auto ir joslas. Un bez tās auto izskatās nedzudz sliktāk (subjektīvs mans viedoklis)

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Man šķiet , ka diskusijās par jauno lētā gala auto nobraukumu un augstākas un premium klases auto nobraukumu ir kāds "sofistisks" moments. Proti, jauno lētā gala auto pircēji nobraukumu sāk no nulles paši. Kamēr , piemēram, Volvo ar pusmiljonu km to pusmiljona lielāko ( un labāko ) daļu nobraukuši citi. Jo cik ir to, kuri pērk jaunus Volvo XC ?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 1 Atbildēt

Vēl viens mīnuss XC90, šodien lietus laikā aiz tāda gabalu pabraucot, baigi met augšā ūdeni no riepām un padara nebaudāmu braucienu citiem. Nezinu kā tas Dusteriem nevienu braucošā stāvoklī neesmu redzējis.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Tas ir kaut kāds jaunums? Tā tak ir ar visām "gribu sēdēt augstu, ar pončo galvā, un augstu klīrensu" tipa kastēm, jo ja tām nāktu tādi dubļu aizsargi kā fūrēm, tad tas tak būtu pārāk praktiski un pieklājīgi.

Vispār jau sūds par dubļiem - nepatīkamāk ir kad kopā ar dubļiem lido akmentiņi.

imzz Reģ.: 27.02.2015
4 0 Atbildēt

"gribu sēdēt augstu, ar pončo galvā"

Vispār , tas ko mauc galvā, ir sombrero, pončo ir liels lakats ar caurumu vidū.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Lai tā būtu, kāda starpība, hoķ kovboju cepure Es vienkārši nevaru izmest no prāta ka savulaik 2CV eglei viens no dizaina mērķiem bija lai franču zemnieks varētu iekāpt, nenoņemot savu lielo cepuri - visiem tiem pseidodžipiem, kas pēdējo desmit gadu laikā sarodas kā sēnes pēc lietus, laikam ir tāds pats dizaina mērķis, vienīgi to neviens neuzsver.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Nē tas ir atkarīgs arī no auto formas, ir kas nemet tik traki.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Protams. Vai nu tie ir sedani, vai tās kastes, kurām izmērs ir 100% [nevis 90%] krāna stiepšanas nolūkos, tādas kā X6. Nošķelta mašīnas aizmugure rada gaisa virpuli, kurš tad arī uzceļ slapjumu - tāpēc arī universāļiem, hečbekiem un visādiem džipiem vai pseidodžipiem aizmugurējais stikls ir mūžīgi netīrs. Es pats ar savu golfu regulāri aplūkoju uzskatāmu piemēru - ar remdenu motoru paātrinoties, izbraucot no apdzīvotas vietas, skatos spogulī kā baltais dūmu mutulis virpuļo pakaļas stikla līmenī - vot tieši tāpat no tāda līmeņa nākušās šļakatas arī tiek uzceltas tādā pat līmenī. Mana golfa gadījumā gan ir viena atšķirība starp šļakatām un dūmiem - izpūtējs tēmē uz aizmuguri, bet no ripuļiem uz aizmuguri atrodas dubļu aizsargi...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Man šķiet , ka diskusijās par jauno lētā gala auto nobraukumu un augstākas un premium klases auto nobraukumu ir kāds "sofistisks" moments. Proti, jauno lētā gala auto pircēji nobraukumu sāk no nulles paši. Kamēr , piemēram, Volvo ar pusmiljonu km to pusmiljona lielāko ( un labāko ) daļu nobraukuši citi. Jo cik ir to, kuri pērk jaunus Volvo XC ?

Es vienu zinu, kādu mēnesi atpakaļ nopirka.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Tagad putenī Dusters pa īstam atklāj savas priekšrocības...

msh Reģ.: 16.04.2007
9 0 Atbildēt

Un kādas tad tās būtu? Kaut kur vakar bija jau 30 cm sniega saputināti, un nebija notīrīti no ceļa?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 3 Atbildēt

Skeptiski skatos uz šāda Volvo-XC90 iegādi...

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc90/bdnxml.html

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
7 0 Atbildēt

Latvijā XC-90 ņemt nav prāta darbs. Pārsvarā ar viltus feisliftu, tītu odometru un samelots par izlaiduma gadu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Šodien izpaudās vēl viens XC90 trūkums: tā kā auto ir augsts, tad ir neērti notīrīt no jumta uz tā sasnigušās sniega kupenas...

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Ir vēl cits trūkums - vasarā grūti nomazgāt. Ja gribēsi pats ievaskot, aizies par 30% vairāk vaska, kā fabijai. Nekrietns auto tiešām.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 5 Atbildēt

A priekš kam to kupenu jātīra? Tev viņa traucē? Es parasti tādās situācijās piešķiļu uz kādām piecām minūtēm, iekāpju mašīnā, ieslēdzu logu tīrītājus un braucu - punktā B, kas parasti ir vismaz 25 km tālāk, ja nav ko darīt, notīru atlikumu...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
9 0 Atbildēt

Kupena var uzkrist aizmugurē braucošajam, kas var būt arī bīstami. Ja nemaldos, Vācijā pamtīgu sodu momentā dabūsi, ja nenotīrīsi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Zviedrijā jo īpaši šai lietai pievērš uzmanību, jo tur, kā jau ziemeļvalstī, sniega ir daudz un automašīnu jumtus IR JĀTĪRA !!!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 6 Atbildēt

Kupena var tikai straujāk bremzējot nobraukt uz stikla un haubes, pie noteikuma ka ārā ir pietiekami silts un salonā pietiekami ilgu laiku ir bijis pietiekami silts lai tā kupena pagūtu atkust no jumta - ir vienreiz šito sanācis piedzīvot. Gābešņika variantam laikam vajag lai laikapstākļi pieļautu kušanu un atkalas veidošanos - tādu variantu nav gadījies piedzīvot.

Reku uzskatāms piemērs ar kupenu, un kas ar to notika, nobraucot 17 km pa šoseju un 10 km pa pilsētu:

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

Neesen redzēju video, kur šitāds sniegs bija pārvērties ledus klusī un braucot ietesa aizmugurē braucošam vējstiklā, kam bija kirdik...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 2 Atbildēt

Nu un? Apdrošināšans to apmaksā. Pat octa.

Es savai nevaru nemaz notīrīt, pat ja gribētu. parasti visu ziemu tā arī stāv uz jumta. Tikai daudzums mainās. Un ja birst, tad parasti birst uz priekšu, bremzējot.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Lai tā būtu, kāda starpība, hoķ kovboju cepure Es vienkārši nevaru izmest no prāta ka savulaik 2CV eglei viens no dizaina mērķiem bija lai franču zemnieks varētu iekāpt, nenoņemot savu lielo cepuri - visiem tiem pseidodžipiem, kas pēdējo desmit gadu laikā sarodas kā sēnes pēc lietus, laikam ir tāds pats dizaina mērķis, vienīgi to neviens neuzsver.

Par 2CV neko tādu neesmu dzirdējis, bet Londonas takši gan ir tādi, lai kungiem nebūtu cepure jānoņem.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
3 1 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc vajag pirkt tādu lielu un dārgu auto. Ceļa nodoklis gigantisks, patēriņš milzīgs, noparkoties grūti, praktiski neiespējams, reizi gadā jāmokās ar tehnisko apskati.

Vislabākais variants ir mopēdauto!

Lēti un labi. Nav vajadzība no 4x4. Mopēdauto ir viegls, tas maz iegrimst bezceļos un ja iebuksē, viegli izstumt. Ja reizi mēnesī kaut kas jāved liels, var piekabināt piekabi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Sniegs no jumta IR JĀTĪRA! Šeit es MSH nepiekrītu, un piekrītu GB12. Īpaši slikti ir, kad sniegu uz jumta notur vairākas dienas vai pat nedēļas. Tad tas mēdz atkust, naktīs atkal sasalt, atkal atkust, sasalt, un tā veidojas ledus gabali.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 1 Atbildēt

VWfans rakstīja: Šodien izpaudās vēl viens XC90 trūkums: tā kā auto ir augsts, tad ir neērti notīrīt no jumta uz tā sasnigušās sniega kupenas...

Cik novēroju daudzi pat vieglajam auto nespēj notīrīt. Kronis visam bija meiča pie Nissan Juke stūres ziemas cepurē un kažokā. Es tiešām nesaprotu tos, kas brauc aizpogātās jakās un cepurēs mašīnas neprot apsildi ieslēgt? Reāli braucot jakā pastiprināti svīst un salonā ir mitrums.

Neesmu tik salīgs un pēc auto notīrīšanas mierīgi novelku jaku un braucu, braucot nav laika salšanai un siltums jau ir pēc minūtes. Ikdienas maršrutā tas man ir 3-5min laikā.

Tos dīzelistus(traktoristus) gan neapskaužu, tur toč kažoku vajag.

Crash Reģ.: 11.06.2002
2 0 Atbildēt
GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Janozaurs rakstīja: Nu un? Apdrošināšans to apmaksā. Pat octa.

Es savai nevaru nemaz notīrīt, pat ja gribētu. parasti visu ziemu tā arī stāv uz jumta. Tikai daudzums mainās. Un ja birst, tad parasti birst uz priekšu, bremzējot.

Jā, ja var pierādīt. Konkrētajā gadījumā - veicās bija videoreģistrators, kurā varēja mašīnas numuru saskatīt. a ja nav vai nevar?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kupena var tikai straujāk bremzējot nobraukt uz stikla un haubes, pie noteikuma ka ārā ir pietiekami silts un salonā pietiekami ilgu laiku ir bijis pietiekami silts lai tā kupena pagūtu atkust no jumta - ir vienreiz šito sanācis piedzīvot. Gābešņika variantam laikam vajag lai laikapstākļi pieļautu kušanu un atkalas veidošanos - tādu variantu nav gadījies piedzīvot.

Reku uzskatāms piemērs ar kupenu, un kas ar to notika, nobraucot 17 km pa šoseju un 10 km pa pilsētu:

msh, kā tu tās bildes te dabū iekšā?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tāpat kā jebkurā citā forumā - saglabāju uz bilžu glabāšanas servisa [es jau n gadus izmantoju nopāļāto inbox, tātad šajā gadījumā inbox foto], nokopēju bildes adresi [nevis lapas, kurā ir bilde, bet pašas bildes], un tālāk [-img]bildesadrese.jpg [/img] [bez svītriņas]...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu, saab forumā, piemēram, tu vienkārši uzspied "aploud pikčē", izvēlies no sava kompja galeriju vai bildi un liec iekšā... līdzīg kā feisbukā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tie ir izņēmumi, un parasti ne tie labākie - domāti mazprasīgiem lietotājiem, bet, lai pārāk daudz nenoslogotu servera jaudu un vietu, parasti ir attiecīgs vietas un izmēra ierobežojums. Labāk tomēr bilžu uzglabāšanas serviss - var hoķ 200 bildes tofikā ielikt, un kvalitāte pēc izvēles.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, no foruma jau neko daudz arī prasīt nevajag - lai strādā un var bildes pievienot. Nav pat jābūt baigi kvalitatīvām. Bet ērtāk ir vienkārši ielādēt... kā manis pieminētajā forumā...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ja tev vajag tikai piecas vai desmit, tad jā. Es nesen piereģistrējos forumā, kurā ir tāda funkcija, bet ar ierobežotu faila izmēru un kopējo failu izmēru, bet nav variantu - kamēr mazāk par 15 postiem, saites likt nedrīkst, hoķ tās būtu bildes...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
7 0 Atbildēt

14:52 smieklīgi par ergonomiku

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Lūk, laba alternatīva vecam Volvo-XC90:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/mokka/bncpmi.html

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti