VWfans rakstīja: Manas Fabijas nobraukums tagad ir 78.559 km.
Un cik tagad?
VWfans rakstīja: Manas Fabijas nobraukums tagad ir 78.559 km.
Un cik tagad?
Čaks Noriss pierunāja VWfanu nopirkt XC90
Šodien aizvedu meitu ar baudāmu chrysler grand voyager uz nodarbībām. Braucām divatā ar lielu krokodīlu, bet tāpēc braukšana nekļuva nebaudāmāka. Labi ieskrienoties un mainot joslas braucot ātrāk kā pārējie, rodas iespaids ka lido. Tāda sajūta NEKAD NEBŪS ne ar vienu mopēdauto. Jo tie sīkaļas baudāmi startē, jo viegli un sīki, tad brauc nebaudāmi.
Tātad, baudāmi aizbraucām uz nodarbībām, ĻOTI ĀTRI UN VIEGLI noparkojos, nebija tā, ka ja man būtu mopēdauto, es varētu ātrāk noparkoties.
Tad, ko es redzu. Visi auto stāv vertikāli gar ceļu, viens auto - horizontāli, aizņemot divas vietas. Kas tas bija par auto? Nepareizi, ne fabija. Tas bija volvo xc90. Tad es padomāju, vai fabija tā tiktu noparkota?
Par to lidošanas sajūtu es ticu - katrs transportlīdzeklis rada ātras braukšanas sajūtu, ar to braucot ātrumā, kas tuvojas tā maksimāli iespējamajam ātrumam - piemēram, ar velosipēdu šāda sajūta rodas kādu brīdi pabraucot pie 30 kmph. Liels un ļumīgs džeris, bez šaubām, neradīs tādu stabilitātes sajūtu kā neliels hečbeks ar stingru piekari - ar kuru tiešām stiepjot pāri salu tiltam uz 90 nekad neradīsies sajūta ka tas lido un ka tūlīt nekontrolēti aizlidos uz vienu sānu un būs katastrofa un līķi - tā vietā būs sajūta "spied vēl". Bet nu kas jau kuram sagādā baudu - kontroles trūkums lielākos ātrumos sagādā asas izjūtas, neapšaubāmi - vai tas ir baudāmi - nu, gaumes jautājums.
Vw fans vinnēja loterijā lietotu xc90.
Šodien braucot uz darbu, biju īpaši vērīgs un centos saskaitīt visus XC90 un Fabias. Kopā izdevās saskaitīt 4 Fabias un 3 baudāmus XC90. No 4 Fabiām tikai viena bija parastajā hečbeka versijā, bet 3 bija universāļi. Tāpat 3 Fabias bija vēl iepriekšējās paaudzes. 2 Fabias rotāja uzņēmumu uzlīmes, kas liecina, ka uzņēmumu vadītājiem nerūp savu darbinieku komforts.
1 XC90 bija rotāts ar pagaidu numura zīmēm, kas visticmāk liecina par to, ka savu laimīgo īpašnieku tas vēl tikai atradīs. Jādomā, ka tuvāko dienu laikā. Pārējie 2 XC90 izskatījās patiešām labi kopti, nekādi melni dūmi nerādījās. Domāju, ka īpašnieki ir sajūsmā, ka var no rīta sastrēgumā sēdēt tik brīnišķīgā auto kā XC90.
Fabijām nesaskaitīji, cik dīzeļi, cik benzīna dzinēji? Tas ir ļoti būtiski.
Vakardienas baudāmajā braucienā mājup arī neievēroju nevienu no šīm automašīnām, toties uz viadukta virs Siguldas šosejas (uzbrauktuve uz Tallinas šoseju) bija noplīsis pavecs Mercedes-Benz sedans, kas radīja nelielu sastrēgumu. Ievēroju citu XC markas auto - XC70 - tumši sarkanā krāsā, izskatījās visai kopts.
Šodien braucot uz darbu neredzēju nevienu XC90 un arī nevienu Fabiju, bet īpaši neskatījos. Toties ievēroju agresīvu kravas busiņa šoferi, kurš mētājās starp joslām un bija visai nepacietīgs.
Kad noparkojos, rūpīgi apskatījos, vai tuvumā nav kāds XC90 vai Fabija, bet neredzēju ne vienu, ne otru.
Toties vakar pa pagalmu gāja priecīgs kaimiņš, kam pieder XC70. Droši vien viņu sildīja doma par to, cik labi, ka nav nopircis to neveiklo govi XC90.
Es tagad skatos pa logu un neredzu nevienu XC90 un fābiju. Šausmas, jāmaina darbs uz vietu, kur pa logu var fābijas redzēt.
Es pusdienlaikā speciāli apstaigāju mūsu uzņēmuma darbinieku privāto automašīnu stāvvietu. Secinājums - 2 XC90 un 1 Fabia.Visi iepriekšējās paaudzes.
Jāipebilst, ka dienesta automašīnu sarakstā nav nevienas Fabias, toties ir viens jaunās paaudzes XC90. Par šo gan jāatzīst, ka tas ir tehniski neuzticams un gada laikā servisu ir apmeklējis ne mazāk kā 10 reizes. Jau pēc mēneša pa garantiju tika nomainīts kardāns. Bija problēmas ar durvju aizvēršanos. Tāpat joprojām ik pa laikam gadās, ka XC90 pats nolemj ieslēgt dzinēju, kamēr šoferis stāv ārā un smēķē. Un pretēji - ir bijuši gadījumi, kad nav iespējams XC90 iedarbināt. Izsauc evakuatoru un tad, kad jāvelk mašīna uz evakuatora, tad uzreiz motors iedarbojas.
Toties komforta un aprīkojuma līmenis gan ir augstākās klases. Par šo iebildumu nav nevienam.
Es tagad nesapratu - par to jauno xc90 bija nopietni?
Wow... Spēcīgi. Volvo dīleri konkrētajai personai neko nemaksā, lai tur muti?
Nav iespējams konkrētai personai kaut ko samaksāt, lai turētu muti. Konkrētā persona ir uzņēmuma vadītāja šoferis un bez viņa uzņēmumā vēl ir daudz citu šoferu, kas savā starpā sarunājas. Tie citi, savukārt, nodod informāciju vēl tālāk.
Par to, ka jaunais XC90 ir skaists mēsls, runā viss uzņēmums.
Es pēcpusdienā izgāju pavēdināt galvu un arī skatīties, vai varu atrast kādu Fabiju vai XC90. Kad jau biju uzdevis cerību, tad pēdējā iekšpagalmā pirms atgriešanās starta punktā es redzēju TO - lielo, lempīgo, zilgano XC90. Izskatījās diezgan netīrs, tā, it kā pabijis braukāt pa grants ceļiem, bet pēc tam nav ticis mazgāts.
Tā kā kabatā bija viedtālrunis, atvēru CSDD aplikāciju un paskatījos konkrētā eksemplāra datus. Latvijā reģistrēts 2013.gada decembrī ar nobraukumu 170 000, visas skates izietas ar pirmo reizi un vismaz pēdējā skate izieta ar nullīti.
Neizdevās ieraudzīt nevienu pašu Fābiju, arī citus Škodas ražojumus neredzēju. Toties neproporcionāli daudz - trīs - Hyundai Santa Fe!
Nopietni runājot - ja man būtu jāpērk lietots septiņvietīgs džipveidīgais, es pat nezinu, ko labāk izvēlētos, Santa Fe vai XC90. Droši vien atkarīgs no budžeta un konkrētajiem auto, jo labs XC90 maksās aptuveni 2x vairak, nekā ekvivalenta nobraukuma Santa Fe.
Bet runājot par nopietnām lietām, es šodien atkal esmu ar ekstrēmi baudāmo Mazda2, kuras nobraukums ir virs 286 000, bet zem 287 000.
Par Mazdu samaksāju 1700 EUR, bet par ekvivalenti nobrauktu XC90 samaksātu kādas piecas reizes vairāk! Turklāt, degvielu tērētu vairāk, detaļas, riepas un viss pārējais būtu dārgāk, un, kas pats svarīgākais, nebūtu tādas baudāmas lietas kā:
- ļoti labi dzirdāms riepu radītais troksnis salonā (īpaši kopš uzliku radžotās ziemenes, kas nāca līdzi)
- īpaši baudāms skaļums salonā, ja brauc virs 110 km/h, kas palīdz ievērot satiksmes noteikumus
- parasts kondicionieris (droši vien būtu kaut kāda nebaudāma klimatkontrole)
- omulīgs šaurums salona aizmugurē
- pilnīgi nevajadzīgs roku balsts starp priekšējiem sēdekļiem
- uzticamās halogēna gaismas (gan jau, ka biezais pirmais VOLVO īpašnieks būs maksājis par dārgo ksenonu)
u.t.t.
Tādi esam (c)
Pie vienas vietas, ka mašīna ir neuzticama, un pie tam dārga, galvenais, ka ir pakaļas sildītājs, planšete panelī, un 'ko kaimiņi padomās' statuss.
esat pamanījuši, ka auto reklāmās pirmās rindiņas aizņem Led lukturu uzskaitījums, un ekrāna izmērs collās?
AnK sarkasms ir tik precīzs! Var smieties visu dienu! turpini!
Piemājas pagalmā katru dienu kautkā tiek iestūcīti pāris XC90. Tā ka tie nepaliek pagalmā pa nakti, noprotu ka braucēji ikdienā pārdzīvo absolūti nebaudāmu un degvielu tērējošu braucienu uz piepilsētas privātmāju.
Šovakar pārskaitīšu arī Fābijas, cerams ka to īpašnieki ir gana bagāti lai nebūtu jādzenā auto uz laukiem katru dienu, un varētu baudīt centra 60m2 dzīvokļa omulību!
Pateicoties fana svelošajam naidam pret XC90, tiek attīstīta jauna un perspektīva atrakcija - XC-90 un Fabiju skaitīšana. Pokemonu ķērāji nervozi pīpē, slapstoties aiz dubļainajām XC-90 pakaļām, reizēm - pat aiz debešķīgās fabijas (tas gan attiecas uz pokemonistiem, kuri nav pārauguši sēdoša suņa augumu ). Pirmie līderi (neskaitot , protams, pašu fabiju sludinātāju VWfanu) - nomiks un AnK.
Ja nopietni - Latvijā kopš vakardienas pasludināts startapu privilēģiju laiks, kāds no mikrouzņēmumiem varētu tā vietā, lai ietu pie saeimas gaudolīgi sērot par savu zaudēto status, varētu pieķerties mūsu LV Nokijas - XC-90 un fabiju skaitīšanas trakumspēles izveidei un palaišanai starptautiskajos ūdeņos. Nu tā, lai pat Roņu salā kāds urmass mēģinātu fabiju atrast....
un ja atrastu Fabiju ar benzīns-gāze, tad pluspunkti un visiem tuvumā esošajiem tiek sūtītas notifikācijas iz sērijas "SUPER RARE FABIA NEARBY" un būs masvieda skriešana pie konkrētās Fabijas... bet ja Fabija pēkšņi tiks pārvietota, tad sekos pārdesmit mašīnu, kas centīsies Fabiju "noķert"
Brauciens uz mājām bija ne tik veiksmīgs. Saskaitīju 2 XC90 un nevienu Fabia. Jāatzīst, ka viena XC90 vadītājs mainīja joslas uz Slāvu tilta pārvada, neparādot pagriezienu. Tāpat viņs runāja pa mobilo tālruni. Tas luek izdarīt secinājumus, ka vai nu auto bija tā nolietots, ka nedarbojas lieliskā handsfree sistēma, vai arī vadītājs visus savus brīvos līdzekļus iegulda degvielā un kosmiski dārgajos remontos, ka nepietiek līdzekļu, lai iegādātos tālruni, kas atbalsta brīvroku režīmu.
Tā kā valda viens stereotips par lexus rx, ka tā ir sieviešu mašīna, ierosinu veikt uzskaiti. Skaitīsim lexus rx īpašniekus ( braucējus pie stūres).. mana prognoze 7 sievietes pret 3 vīriešiem.
Par fabiju vs volvo xc90..
Mana prognoze 1:8
Bet es tikko, gaidot vilcienu pamanīju ielas malā stāvam vilku jēra ādā - iepriekšējās paaudzes Fabiju vRs ar 180 zirgspēku benzīna motoru, tumšu virsbūvi, bet baltu jumtu. Reģistrēta Latvijā mazlietota 2015.gada novembrī ar 47 tūkst.km nobraukumu.
Informācijai. Anglijā Škoda Octavia RS/vRS (joprojām neizprotu, kurš ir pareizais) ir populārs pasākums - aptuveni katra desmitā Oktāvija ir šī versija.
Turpretī Fabia RS bija labi, ja katra simtā un šīs laikam pat beidza ražot vai tirgot sliktā noieta dēļ.
Tā vismaz auzenieki savos forumos runā.
Anglijā ļoti populāras ir t.s. pakas. Nezinu, kā škodai, bet tur ir varza ar Subaru Impreza, kurai ir STI paka, bet 1.6 parastais atmosfērdzinējs, Civic Type-R paka utt.
Nē, nē, tauta pērk īstās versijas (varbūt ne visi, bet forumos informācijas dafiga par īstajām un šo Tevis minēto variantu stipri redzējis neesmu). Nopērk, tad vēl nočipo un priecājas.
Mums Oktāviju lieto kā darba zirgu priekš braukšanas no punkta A uz punktu B. RS tomēr dārgāk maksā un ja gribi "sportu" - kāpēc nenopirkt baudāmu 3. BMW?
Vispār, ja nopietni, tad CSDD kantorī Miera ielā var nopirkt statistikas krājumu par Latvijā reģistrēto vieglo auto markām, modeļiem, izlaiduma gadiem. Var uzzināt, cik ir 2004.gada XC90, cik 2005.gada XC90 utt.
Jā, tā būtu vērtīga investīcija.
Cik maksā?
Tur par visām markām?
Janopērk. Varēs uzzināt, cik Latvijā ir XC90 un cik Fābijas.
Manuprāt, pārvērtēts modelis un neglīts no skata ir arī šis:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s60/bomde.html
Bet man patīk šis:
Man C30 ļoti patīk. Ja būtu jāpērk lietotu auto, tad apdomātu šādu variantu.
Janozaurs rakstīja: Šodien aizvedu meitu ar baudāmu chrysler grand voyager uz nodarbībām. Braucām divatā ar lielu krokodīlu, bet tāpēc braukšana nekļuva nebaudāmāka. Labi ieskrienoties un mainot joslas braucot ātrāk kā pārējie, rodas iespaids ka lido. Tāda sajūta NEKAD NEBŪS ne ar vienu mopēdauto. Jo tie sīkaļas baudāmi startē, jo viegli un sīki, tad brauc nebaudāmi.
Tātad, baudāmi aizbraucām uz nodarbībām, ĻOTI ĀTRI UN VIEGLI noparkojos, nebija tā, ka ja man būtu mopēdauto, es varētu ātrāk noparkoties.
Tad, ko es redzu. Visi auto stāv vertikāli gar ceļu, viens auto - horizontāli, aizņemot divas vietas. Kas tas bija par auto? Nepareizi, ne fabija. Tas bija volvo xc90. Tad es padomāju, vai fabija tā tiktu noparkota?
To stāvvietas skatu nenobildēji? Es gribētu redzēt, kā izskatās vertikāli noparkotas mašīnas, turklāt, cik saprotu, īpašnieki labprātīgi tās sakarinājuši?
Kopējā XCfabinga trakumā es arī nespēju vairs mierīgi pārvietotes un pētu 2 visapspriestākos auto modeļus.
Man blakus darbam ir salīdzinoši liels autoserviss, kur apgrozās daudz mašīnas. vakar bija 2 XC90,šodien palicis viens. Fabijas nebija vakar un šodien arī neredzēju.
Lai arī XC90 esot ļoti neuzticams auto, ļoti daudz tos servisā neesmu redzējis. Var jau būt, ka tie uz citiem servisiem brauc, lai es forumā viņus nepieminu.
Šorīt, ejot ar kājām uz Jelgavas dzelzceļa staciju, pa ceļam pusstundas laikā redzēju četrus XC90. Diviem no tiem redzēju numurus, tādējādi varu apskatīties CSDD datus. Viens no tiem galīga bēdu ieleja - skati pagājušā gada novembrī gājis divreiz, pirmajā reizē ar astoņiem divniekiem. Nobraukums uz odometra bija 248 tūkst.km, taču ļoti iespējams, ka tīts tas ir...
VWfans un Volvo XC90
Atcerieties, savā laikā bija tāds raidījums "BB Brokastis" un tur bija tāda rubrika - Melnā humora top daudz" ar ideju - ir tēma un jāizdomā smieklīgas atbildes... tā kā tauta šeit apgrozās visnotaļ asprātīga, tad ienāca prātā, ka līdzīgi varētu izvērst iauto sabiedrībā aktuālu... nu, par problēmu es to nesauktu, drīzāk - tēmu "VWfans un Volvo XC90". Šo attīstīt mani iedvesmoja VWfana pastāvīgi izteiktā sāpe uz minēto zviedru koncerna izstrādājumu, kā arī forumā izskanējusi tēze, ka lielākais sods minētajam varonim varētu būt nedēļa pie XC90 stūres...
Cera, ka galvenajam varonim piemīt laba humora izjūta un viņš sapratīs, ka tēmas mērķis nav kaut kā pazemot, personīgi aizvainot un tamlīdzīgi... ja nu VWfans tomēr jutīsies pazemots, personīgi aizskarts u.tml., droši var to uzrakstīt šeit un es palūgšu iauto tēvu šo visu izdzēst ārā.